Evo mali problem za razmisljanje
Zadnja cca dva mjeseca auto malo duze vergla pri paljenju, znaci nebitno da li je prvo paljenje ujutro niti da li je toplo ili hladno. Desi se ujutro na minusu odmah upali, a kasnije kad je ugrijan vergla par sekundi. Vergla dobro i uvijek upali iz prve. Akumulator pod garancijom, vozio sam na pregled sve je ok s akumulatorom i punjenjem.
Zadnjih par dana vergla po 3-4 sekunde nekad, a onda kasnije pali normalno.
U zadnje vrijeme je radjen veliki servis prije par mjeseci i imao sam problem sa abs senzorom na zadnjem tocku, ali tu je problem bila zica i kontakt.
Nedavno mi se desilo da je kljuc prestao raditi, zamijenio sam bateriju, ali i dalje je bio mrtav. Prodadio malo cudno, poslije vise vadjenja i vracanja baterije. Poslije opet prestao raditi, pa opet proradio i od tad radi normalno.
Jutros uzmem rezervni kljuc da probam s njim, palo mi na pamet da mozda slabo kljuc ocitava kad ni on ne radi. Zamijenio bateriju i opet nece, znaci patnja dok je proradilo daljinsko. Pali isto kao i prvi kljuc, vergla malo duze.
Znaci oba kljuca su prestala raditi iz nekog razloga i auto vergla po par sekundi, a prije je palio perfektno.
Majstor koji je radio veliki servis kaze da odem na dijagnostiku kod dedovica ili u ovlasteni da izmjere parametre, ako misle da je nesto do velikog servisa on ce rastaviti opet sve, mada kaze da je do toga on bi stalno isto palio. Cudno je sto nekad sastavi odmah, a nekad vergla duze. Juce bas kod njega palili auto 5-6 puta svaki put upalio bez greske. On sumnja na neki senzor.
Sutra zovem dedovica da se narucim na dijagnostiku, a mozda odem i u hudini da provjere kljuceve, mozda nesto njih zeza. Ako imate ideju sta bi moglo biti problem pisite pliz