Crna hronika BH cesta
Moderators: _BataZiv_0809, anex
- liaar
- Posts: 3790
- Joined: 29/11/2016 11:09
- Location: Grad zabranjenog imena
- Grijem se na: na suze
- Vozim: francusku nakazu
- Contact:
#15051 Re: Crna hronika BH cesta
Ovdje je koliko me sjećanje služi puna linija (kad se ide iz Briješća prema Rajlovcu, odmah nakon skretanja za Sokolje), doduše ne znam napamet trenutnu situaciju, pa to dosta utiče na krivca.
- Optimist
- Posts: 13724
- Joined: 08/02/2010 19:01
- Location: Sarajevo
#15052 Re: Crna hronika BH cesta
U tom slucaju samo moze biti 50:50.
Kriv ovaj sto je preticao na punoj, kriv bijeli sto je skretao na punoj.
Kriv ovaj sto je preticao na punoj, kriv bijeli sto je skretao na punoj.
- liaar
- Posts: 3790
- Joined: 29/11/2016 11:09
- Location: Grad zabranjenog imena
- Grijem se na: na suze
- Vozim: francusku nakazu
- Contact:
- laserShow
- Posts: 4105
- Joined: 30/04/2022 22:10
- Grijem se na: nacionalizam
#15054 Re: Crna hronika BH cesta
Ja ne znam po kojem zakonu moze biti drugacije, osim 50:50? Zar ovaj iza nije duzan da prati saobracaj i da se bezbjedno zaustavi raznim slucajevima?
Hajde sada, hipoteticki, sta da je ovaj skretac izbjegavao drugo zaustavljeno auto?
- sime_cipol
- Posts: 16580
- Joined: 20/12/2018 15:06
- Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
- Grijem se na: Zdrvima
- Vozim: Kola
#15055 Re: Crna hronika BH cesta
Jedna poznanica je imala slicnu situaciju i proglašena je krivica 50/50.
-
- Posts: 3917
- Joined: 20/12/2020 10:03
#15056 Re: Crna hronika BH cesta
Znaci kao i u svemu drugome odgovoran uvijek neko treci.
- Ateista
- Posts: 46793
- Joined: 18/01/2009 00:29
- Location: rajvosa-x.com
#15057 Re: Crna hronika BH cesta
Neka moja logika, nisam siguran da je zakonski tako: Ako su obojica imali pravo da izvrse radnju koju su uradili, znaci isprekidana pa ovaj imao pravo da pretice i ovaj koji je skretao imao pravo tu da skrene, onda bi trebalo dokazati ko je prvi poceo, i bio bi kriv onaj drugi. Ako niko nije imao pravo ni da pretice ni da skrece, onda bi trebala obostrana krivica. Ako je dozvoljeno skretanje a nije dozvoljeno preticanje, onda bi trebao biti kriv ovaj sto je preticao. Ja ako skrecem negdje i ne postoji legalna mogucnost da neko tu pretice, ne bih trebao imati obavezu da se uvjeravam pretice li neko ili ne. Nekom logikom, trebao bih se uvjeriti da li neko vrsi radnju koja je tu logicna i dozvoljena, na primjer ako se ukljucujem u jednosmjernu ulicu provjeravam samo smjer iz kojeg mogu doci auta, ne i drugi. Ovo govorim kako bi zakonski bilo logicno da se gleda, drugo je to sto bismo svi zbog svoje sigurnosti trebali pratiti saobracaj oko sebe, ukljucujuci i one varijante koje nisu zakonski legalne. Mislim da nije realna varijanta da je dozvoljeno preticanje a nije dozvoljeno skretanje, jer ako je isprekidana onda se moze i skrenuti, ali teoretski ako bi bilo moguce istom logikom bi trebao biti kriv onaj ko je skretao.
- ZoomZoomKiwi
- Posts: 11068
- Joined: 10/03/2022 22:16
#15058 Re: Crna hronika BH cesta
Na M17 prije Žepča imaš obe varijante
- Put za Papratnicu gdje je dozvoljeno lijevo skretanje i sa i na magistralu, ali nije dozvoljeno preticanje na tom mjestu na magistrali.
- Prije tog puta za Papratnicu ima još jedan, na tom mjestu je ograničenje 80 i dozvoljeno je preticanje (isprekidana linija) ali je zabranjeno skretanje lijevo i sa i na magistralu (obilježeno znakom zabranjeno skretanje lijevo).
- Put za Papratnicu gdje je dozvoljeno lijevo skretanje i sa i na magistralu, ali nije dozvoljeno preticanje na tom mjestu na magistrali.
- Prije tog puta za Papratnicu ima još jedan, na tom mjestu je ograničenje 80 i dozvoljeno je preticanje (isprekidana linija) ali je zabranjeno skretanje lijevo i sa i na magistralu (obilježeno znakom zabranjeno skretanje lijevo).
- vjeshalica
- Posts: 17359
- Joined: 31/03/2019 14:56
#15059 Re: Crna hronika BH cesta
Po slici nema teorije da je dozvoljeno preticanje jer je u neposrednoj blizini pjesacki sto potvrdjuje slika sa znakovima.Ateista wrote: ↑13/03/2024 11:03 Neka moja logika, nisam siguran da je zakonski tako: Ako su obojica imali pravo da izvrse radnju koju su uradili, znaci isprekidana pa ovaj imao pravo da pretice i ovaj koji je skretao imao pravo tu da skrene, onda bi trebalo dokazati ko je prvi poceo, i bio bi kriv onaj drugi. Ako niko nije imao pravo ni da pretice ni da skrece, onda bi trebala obostrana krivica. Ako je dozvoljeno skretanje a nije dozvoljeno preticanje, onda bi trebao biti kriv ovaj sto je preticao. Ja ako skrecem negdje i ne postoji legalna mogucnost da neko tu pretice, ne bih trebao imati obavezu da se uvjeravam pretice li neko ili ne. Nekom logikom, trebao bih se uvjeriti da li neko vrsi radnju koja je tu logicna i dozvoljena, na primjer ako se ukljucujem u jednosmjernu ulicu provjeravam samo smjer iz kojeg mogu doci auta, ne i drugi. Ovo govorim kako bi zakonski bilo logicno da se gleda, drugo je to sto bismo svi zbog svoje sigurnosti trebali pratiti saobracaj oko sebe, ukljucujuci i one varijante koje nisu zakonski legalne. Mislim da nije realna varijanta da je dozvoljeno preticanje a nije dozvoljeno skretanje, jer ako je isprekidana onda se moze i skrenuti, ali teoretski ako bi bilo moguce istom logikom bi trebao biti kriv onaj ko je skretao.
Dalje nije dozvoljeno preticanje ako vozilo skrece ulijevo, to se vozilo u pravilu zaobilazi desnom stranom ako ima prostora.
Nema tog zakona koji dozvoljava preticanje prilikom skretanja.
Zakon to nije dozvolio.
- Ateista
- Posts: 46793
- Joined: 18/01/2009 00:29
- Location: rajvosa-x.com
#15060 Re: Crna hronika BH cesta
Prva varijanta je ok i ima smisla, stavi se malo isprekidane za skretanje. Drugu nisam upratio i cudno mi je, ako je dovoljno pregledno za preticanje,zasto bi bila zabrana za skretanje, jedino ako je to jednosmjerna pa zato.EFD22 wrote: ↑13/03/2024 12:08 Na M17 prije Žepča imaš obe varijante
- Put za Papratnicu gdje je dozvoljeno lijevo skretanje i sa i na magistralu, ali nije dozvoljeno preticanje na tom mjestu na magistrali.
- Prije tog puta za Papratnicu ima još jedan, na tom mjestu je ograničenje 80 i dozvoljeno je preticanje (isprekidana linija) ali je zabranjeno skretanje lijevo i sa i na magistralu (obilježeno znakom zabranjeno skretanje lijevo).
- Ateista
- Posts: 46793
- Joined: 18/01/2009 00:29
- Location: rajvosa-x.com
#15061 Re: Crna hronika BH cesta
Pisao sam hipoteticki jer ne znam lokaciju,ali ima smisla da nije dozvoljeno preticanje tu.vjeshalica wrote: ↑13/03/2024 12:35Po slici nema teorije da je dozvoljeno preticanje jer je u neposrednoj blizini pjesacki sto potvrdjuje slika sa znakovima.Ateista wrote: ↑13/03/2024 11:03 Neka moja logika, nisam siguran da je zakonski tako: Ako su obojica imali pravo da izvrse radnju koju su uradili, znaci isprekidana pa ovaj imao pravo da pretice i ovaj koji je skretao imao pravo tu da skrene, onda bi trebalo dokazati ko je prvi poceo, i bio bi kriv onaj drugi. Ako niko nije imao pravo ni da pretice ni da skrece, onda bi trebala obostrana krivica. Ako je dozvoljeno skretanje a nije dozvoljeno preticanje, onda bi trebao biti kriv ovaj sto je preticao. Ja ako skrecem negdje i ne postoji legalna mogucnost da neko tu pretice, ne bih trebao imati obavezu da se uvjeravam pretice li neko ili ne. Nekom logikom, trebao bih se uvjeriti da li neko vrsi radnju koja je tu logicna i dozvoljena, na primjer ako se ukljucujem u jednosmjernu ulicu provjeravam samo smjer iz kojeg mogu doci auta, ne i drugi. Ovo govorim kako bi zakonski bilo logicno da se gleda, drugo je to sto bismo svi zbog svoje sigurnosti trebali pratiti saobracaj oko sebe, ukljucujuci i one varijante koje nisu zakonski legalne. Mislim da nije realna varijanta da je dozvoljeno preticanje a nije dozvoljeno skretanje, jer ako je isprekidana onda se moze i skrenuti, ali teoretski ako bi bilo moguce istom logikom bi trebao biti kriv onaj ko je skretao.
Dalje nije dozvoljeno preticanje ako vozilo skrece ulijevo, to se vozilo u pravilu zaobilazi desnom stranom ako ima prostora.
Nema tog zakona koji dozvoljava preticanje prilikom skretanja.
Zakon to nije dozvolio.
Sto se tice preticanja prilikom skretanja,naravno da to nije dozvoljeno kad je neko poceo skretanje. Ako neko pocne preticanje gdje je dozvoljeno prije nego sto je ovaj poceo skretanje ili dao zmigavac to je drugo, ovaj sto skrece bi trebao biti kriv sto nije pratio saobracaj oko sebe.
- mirota
- Posts: 2383
- Joined: 11/01/2018 11:42
- ZoomZoomKiwi
- Posts: 11068
- Joined: 10/03/2022 22:16
#15063 Re: Crna hronika BH cesta
Skretanje je zabranjeno baš iz razloga što je tu dozvoljeno preticanje i što je tu ograničenje 80 km/h.Ateista wrote: ↑13/03/2024 12:53Prva varijanta je ok i ima smisla, stavi se malo isprekidane za skretanje. Drugu nisam upratio i cudno mi je, ako je dovoljno pregledno za preticanje,zasto bi bila zabrana za skretanje, jedino ako je to jednosmjerna pa zato.EFD22 wrote: ↑13/03/2024 12:08 Na M17 prije Žepča imaš obe varijante
- Put za Papratnicu gdje je dozvoljeno lijevo skretanje i sa i na magistralu, ali nije dozvoljeno preticanje na tom mjestu na magistrali.
- Prije tog puta za Papratnicu ima još jedan, na tom mjestu je ograničenje 80 i dozvoljeno je preticanje (isprekidana linija) ali je zabranjeno skretanje lijevo i sa i na magistralu (obilježeno znakom zabranjeno skretanje lijevo).
Jer da je dozvoljeno skretanje lijevo, a bez posebne trake za prestrojavanje, morao bi cijelu tu dionicu spustiti na 60 km/h u oba smjera, i opet ugroziti cjelokupan saobraćaj radi jednog lokalnog puteljka. (Kao što je urađeno parsto metara kasnije na skretanju za Papratnicu)
Kamo sreće da je cijelom dužinom M17 zabranjeno lijevo skretanje i sa M17, ali i na nj.
-
- Forum administrator
- Posts: 32364
- Joined: 30/10/2002 00:00
- Location: http://www.klix.ba
- Grijem se na: J.P."Grijanje"Zenica
- Vozim: TDI sve crveno
- Contact:
- Ateista
- Posts: 46793
- Joined: 18/01/2009 00:29
- Location: rajvosa-x.com
#15065 Re: Crna hronika BH cesta
EFD22 wrote: ↑13/03/2024 13:43Skretanje je zabranjeno baš iz razloga što je tu dozvoljeno preticanje i što je tu ograničenje 80 km/h.Ateista wrote: ↑13/03/2024 12:53Prva varijanta je ok i ima smisla, stavi se malo isprekidane za skretanje. Drugu nisam upratio i cudno mi je, ako je dovoljno pregledno za preticanje,zasto bi bila zabrana za skretanje, jedino ako je to jednosmjerna pa zato.EFD22 wrote: ↑13/03/2024 12:08 Na M17 prije Žepča imaš obe varijante
- Put za Papratnicu gdje je dozvoljeno lijevo skretanje i sa i na magistralu, ali nije dozvoljeno preticanje na tom mjestu na magistrali.
- Prije tog puta za Papratnicu ima još jedan, na tom mjestu je ograničenje 80 i dozvoljeno je preticanje (isprekidana linija) ali je zabranjeno skretanje lijevo i sa i na magistralu (obilježeno znakom zabranjeno skretanje lijevo).
Jer da je dozvoljeno skretanje lijevo, a bez posebne trake za prestrojavanje, morao bi cijelu tu dionicu spustiti na 60 km/h u oba smjera, i opet ugroziti cjelokupan saobraćaj radi jednog lokalnog puteljka. (Kao što je urađeno parsto metara kasnije na skretanju za Papratnicu)
Kamo sreće da je cijelom dužinom M17 zabranjeno lijevo skretanje i sa M17, ali i na nj.
U pravu si, ima i to smisla, ako je magistrala u pitanju da ne treba bas svugdje staviti mogucnost skretanja lijevo.
Ima onda ipak smisla i ona zadnja varijanta da je dozvoljeno preticanje a zabranjeno skretanje lijevo, tada bi kod udesa logicno trebao biti kriv onaj koji je vrsio radnju koja nije dozvoljena.
- vjeshalica
- Posts: 17359
- Joined: 31/03/2019 14:56
#15066 Re: Crna hronika BH cesta
Ateista wrote: ↑13/03/2024 13:28Pisao sam hipoteticki jer ne znam lokaciju,ali ima smisla da nije dozvoljeno preticanje tu.vjeshalica wrote: ↑13/03/2024 12:35Po slici nema teorije da je dozvoljeno preticanje jer je u neposrednoj blizini pjesacki sto potvrdjuje slika sa znakovima.Ateista wrote: ↑13/03/2024 11:03 Neka moja logika, nisam siguran da je zakonski tako: Ako su obojica imali pravo da izvrse radnju koju su uradili, znaci isprekidana pa ovaj imao pravo da pretice i ovaj koji je skretao imao pravo tu da skrene, onda bi trebalo dokazati ko je prvi poceo, i bio bi kriv onaj drugi. Ako niko nije imao pravo ni da pretice ni da skrece, onda bi trebala obostrana krivica. Ako je dozvoljeno skretanje a nije dozvoljeno preticanje, onda bi trebao biti kriv ovaj sto je preticao. Ja ako skrecem negdje i ne postoji legalna mogucnost da neko tu pretice, ne bih trebao imati obavezu da se uvjeravam pretice li neko ili ne. Nekom logikom, trebao bih se uvjeriti da li neko vrsi radnju koja je tu logicna i dozvoljena, na primjer ako se ukljucujem u jednosmjernu ulicu provjeravam samo smjer iz kojeg mogu doci auta, ne i drugi. Ovo govorim kako bi zakonski bilo logicno da se gleda, drugo je to sto bismo svi zbog svoje sigurnosti trebali pratiti saobracaj oko sebe, ukljucujuci i one varijante koje nisu zakonski legalne. Mislim da nije realna varijanta da je dozvoljeno preticanje a nije dozvoljeno skretanje, jer ako je isprekidana onda se moze i skrenuti, ali teoretski ako bi bilo moguce istom logikom bi trebao biti kriv onaj ko je skretao.
Dalje nije dozvoljeno preticanje ako vozilo skrece ulijevo, to se vozilo u pravilu zaobilazi desnom stranom ako ima prostora.
Nema tog zakona koji dozvoljava preticanje prilikom skretanja.
Zakon to nije dozvolio.
Sto se tice preticanja prilikom skretanja,naravno da to nije dozvoljeno kad je neko poceo skretanje. Ako neko pocne preticanje gdje je dozvoljeno prije nego sto je ovaj poceo skretanje ili dao zmigavac to je drugo, ovaj sto skrece bi trebao biti kriv sto nije pratio saobracaj oko sebe.
- ElRe
- Posts: 11019
- Joined: 12/12/2011 11:28
#15068 Re: Crna hronika BH cesta
Pričao sam sa stručnjakom sa saobraćajnog fakulteta, ovdje je za policiju apsolutna krivica vozača koji skreće. Po uslovom da je isprekidana linija i nema prekoračenja brzine.
- Optimist
- Posts: 13724
- Joined: 08/02/2010 19:01
- Location: Sarajevo
#15069 Re: Crna hronika BH cesta
I da ima prekoracenja brzine ovog koji pretice, on odgovara za to, a bijeli za izazivanje nezgode, odnosno za radnju skretanja bez da se uvjerio da to moze izvrsiti sigurno po sebe i druge.
-
- Posts: 60
- Joined: 11/11/2011 16:57
#15070 Re: Crna hronika BH cesta
Tacno, osim ako se nije kretao brzinom vecom od brzine svjetlosti, kad ga je nemoguce vidjeti.
I da je puna linija opet je bijeli izazvao nesrecu.
U zakonu pise da se vozac prije pocetka neke radnje mora uvjeriti da je moze izvesti ne ugrozavajuci druge ucesnike u saobracaju - parafraziram.
Nema napomene osim ako je puna linija ni slicnih termina.
Jel se to ogledala sklapaju na punoj liniji, i moras li imati ogledala i na punoj liniji?
Debili na cesti su sve ucestaliji, valjda darvin ne moze da se pobrine za sve njih.
I da je puna linija opet je bijeli izazvao nesrecu.
U zakonu pise da se vozac prije pocetka neke radnje mora uvjeriti da je moze izvesti ne ugrozavajuci druge ucesnike u saobracaju - parafraziram.
Nema napomene osim ako je puna linija ni slicnih termina.
Jel se to ogledala sklapaju na punoj liniji, i moras li imati ogledala i na punoj liniji?
Debili na cesti su sve ucestaliji, valjda darvin ne moze da se pobrine za sve njih.
- Laplace
- Posts: 10514
- Joined: 19/11/2012 18:37
#15071 Re: Crna hronika BH cesta
Pa dobro, i preticanje je neka radnja. Po tom istom članu zakona, i ovaj koji pretiče seprethodno morao uvjeriti da to može izvesti ne ugrožavajući druge učesnije u saobraćaju, tako da je i on kriv za sudar.veselinovic wrote: ↑15/03/2024 16:26 Tacno, osim ako se nije kretao brzinom vecom od brzine svjetlosti, kad ga je nemoguce vidjeti.
I da je puna linija opet je bijeli izazvao nesrecu.
U zakonu pise da se vozac prije pocetka neke radnje mora uvjeriti da je moze izvesti ne ugrozavajuci druge ucesnike u saobracaju - parafraziram.
Nema napomene osim ako je puna linija ni slicnih termina.
Jel se to ogledala sklapaju na punoj liniji, i moras li imati ogledala i na punoj liniji?
Debili na cesti su sve ucestaliji, valjda darvin ne moze da se pobrine za sve njih.
Ako je preticanje planirao prije mjesta isključenja/uključenja s ceste/na cestu, onda to nije mogao uraditi bez rizika da ugrozi onoga ko se uključuje na cestu ili isključuje sa ceste, osim ako je mogao da se nedvosmisleno uvjeri u to da se niko neće ni uključivati ni iskljućivati. Očito da se u to nije uvjerio, inače ne bi došlo do sudara.
- Ateista
- Posts: 46793
- Joined: 18/01/2009 00:29
- Location: rajvosa-x.com
#15072 Re: Crna hronika BH cesta
Ne mozes gledati u buducnost i razmisljati hoce li se neko ukljuciti ili skrenuti, vec bi logicno bilo gledati da li je neko poceo neku radnju. Ako niko nije poceo radnju skretanja, preticanja, ujljucenja i slicno, niti dao znak da ce to uraditi, mozes poceti svoju radnju. Ovdje je po meni kljucno ko je prvi poceo, ako je poceo ovaj da pretice onda je kriv ovaj sto je skretao, ako je poceo prvo ovaj da skrece onda je kriv ovaj sto je preticao.Laplace wrote: ↑15/03/2024 16:56Pa dobro, i preticanje je neka radnja. Po tom istom članu zakona, i ovaj koji pretiče seprethodno morao uvjeriti da to može izvesti ne ugrožavajući druge učesnije u saobraćaju, tako da je i on kriv za sudar.veselinovic wrote: ↑15/03/2024 16:26 Tacno, osim ako se nije kretao brzinom vecom od brzine svjetlosti, kad ga je nemoguce vidjeti.
I da je puna linija opet je bijeli izazvao nesrecu.
U zakonu pise da se vozac prije pocetka neke radnje mora uvjeriti da je moze izvesti ne ugrozavajuci druge ucesnike u saobracaju - parafraziram.
Nema napomene osim ako je puna linija ni slicnih termina.
Jel se to ogledala sklapaju na punoj liniji, i moras li imati ogledala i na punoj liniji?
Debili na cesti su sve ucestaliji, valjda darvin ne moze da se pobrine za sve njih.
Ako je preticanje planirao prije mjesta isključenja/uključenja s ceste/na cestu, onda to nije mogao uraditi bez rizika da ugrozi onoga ko se uključuje na cestu ili isključuje sa ceste, osim ako je mogao da se nedvosmisleno uvjeri u to da se niko neće ni uključivati ni iskljućivati. Očito da se u to nije uvjerio, inače ne bi došlo do sudara.
- Ateista
- Posts: 46793
- Joined: 18/01/2009 00:29
- Location: rajvosa-x.com
#15073 Re: Crna hronika BH cesta
Ne mogu tvrditi kako zakon gleda na te stvari, ali nema mi smisla da zakonski moras provjeravati da li te neko pretice tamo gdje preticanje nije dozvoljeno, da gledas obje strane kod ukljucenja u jednosmjernu ulicu, da gledas ide li neko kroz crveno kad ti je zeleno i slicno. Drugo je go sto smatram da to zbog sebe i svoje sigurnosti treba raditi, pratiti desavanja oko tebe i slicno, ali nema mi smisla da moras zakonski paziti na one koji krse propise.veselinovic wrote: ↑15/03/2024 16:26 Tacno, osim ako se nije kretao brzinom vecom od brzine svjetlosti, kad ga je nemoguce vidjeti.
I da je puna linija opet je bijeli izazvao nesrecu.
U zakonu pise da se vozac prije pocetka neke radnje mora uvjeriti da je moze izvesti ne ugrozavajuci druge ucesnike u saobracaju - parafraziram.
Nema napomene osim ako je puna linija ni slicnih termina.
Jel se to ogledala sklapaju na punoj liniji, i moras li imati ogledala i na punoj liniji?
Debili na cesti su sve ucestaliji, valjda darvin ne moze da se pobrine za sve njih.
-
- Posts: 60
- Joined: 11/11/2011 16:57
#15074 Re: Crna hronika BH cesta
Neces to naci direktno opisano u Zakonu.
Onda bi zakon bio 100000 clanova i opet bi se potkrala neka neopisana situacija.
Gleda se ko je izazvao nesrecu.
To sto je crni preticao na punoj je njegova greska, platice kaznu i eventualno dobiti neki % krivice.
Glavni uzrocnik nesrece je bijeli moron koji NIJE pogledao u retrovizor.
A inace ko je prvi poceo se da forenzicki utvrditi. Laiku je jasno po mjestu kontakta da je crni mnogo prije krenuo u preticanje.
Kako rekoh policija po difoltu u slicnim situacijama pise 50-50%, ali na sudu ide drugacija prica.
Po logici nekih forumasa, crni je prekrsio Zakon i nije smio biti u lijevoj traci. Super logika.
Zakucam se ja u vozilo koje je parkirano na mjestu gdje je parkiranje zabranjeno i bas me briga, on nije smio biti tu.
A vlasnik tog vozila izvadi pistolj i ubije me, jer sam prersio Zakon i udario mu kola....
E bio je i to mijenja postavku gledanja na problem.
I crni nije smio biti tu, ali je bio.
Onda bi zakon bio 100000 clanova i opet bi se potkrala neka neopisana situacija.
Gleda se ko je izazvao nesrecu.
To sto je crni preticao na punoj je njegova greska, platice kaznu i eventualno dobiti neki % krivice.
Glavni uzrocnik nesrece je bijeli moron koji NIJE pogledao u retrovizor.
A inace ko je prvi poceo se da forenzicki utvrditi. Laiku je jasno po mjestu kontakta da je crni mnogo prije krenuo u preticanje.
Kako rekoh policija po difoltu u slicnim situacijama pise 50-50%, ali na sudu ide drugacija prica.
Po logici nekih forumasa, crni je prekrsio Zakon i nije smio biti u lijevoj traci. Super logika.
Zakucam se ja u vozilo koje je parkirano na mjestu gdje je parkiranje zabranjeno i bas me briga, on nije smio biti tu.
A vlasnik tog vozila izvadi pistolj i ubije me, jer sam prersio Zakon i udario mu kola....
E bio je i to mijenja postavku gledanja na problem.
I crni nije smio biti tu, ali je bio.
-
- Posts: 1857
- Joined: 11/03/2013 21:21
#15075 Re: Crna hronika BH cesta
Prije nekoliko godina prijatelj je imao slicnu situaciju, skretao, drugo vozilo preticalo na punoj i udarilo ga.veselinovic wrote: ↑15/03/2024 16:26 Tacno, osim ako se nije kretao brzinom vecom od brzine svjetlosti, kad ga je nemoguce vidjeti.
I da je puna linija opet je bijeli izazvao nesrecu.
U zakonu pise da se vozac prije pocetka neke radnje mora uvjeriti da je moze izvesti ne ugrozavajuci druge ucesnike u saobracaju - parafraziram.
Nema napomene osim ako je puna linija ni slicnih termina.
Jel se to ogledala sklapaju na punoj liniji, i moras li imati ogledala i na punoj liniji?
Debili na cesti su sve ucestaliji, valjda darvin ne moze da se pobrine za sve njih.
Na kraju se sjecam, on je dobio kaznu za ugrozavanje saobracaja jer je skretao u lijevo pri tome nije provjerio da li ugrozava ostale ucesnike u saobracaju, a ovaj drugi je dobio kaznu za preticanje preko pune linije.
Ne sjecam se tacno ko je dobio kod osiguranja.