Stellantis (FCA + PSA)
Moderators: _BataZiv_0809, anex
-
- Posts: 548
- Joined: 10/02/2018 12:19
#1 Stellantis (FCA + PSA)
Le Cost Cutter ukida (možda i skroz) update infotainmenta na Uconnect 5 i veći ekran sa MCA modelima Giulie i Stelvia. Razlog je nova tabla što je njemu skupo. No eto utješna nagrada će biti virtualni kokpit jer to može brez promjene table.
Također se ukida i kardan na ne-QV modelima.
Ukinuo je projekt PHEV verzija za Giuliu i Stelvio MCA. Kaže previše komplikacija u proizvodnji kako na istoj liniji već ide ICE, a ići će i MHEV i BEV 800V sa Maserati Grecaleom.
Tko zna što će još Le Cost Cutter odlučiti.
Tonale je za njega bio skup. Valjda je to jedan od razloga što će na istoj proizvodnoj traci dobiti Dodge "sister car". Riječ je o Dodge Hornetu.
On je skroz htio zaustaviti Tonale projekt na Small Wide ali na kraju nije. Jedan od razloga je što nema BEV verzije.
Le Cost Cutter je glavni odgovorni za dodatno kašnjenje izlaska Alfe Tonale.
Za sada je zaustavio federalizaciju PSA platformi. Sve što ide u SAD ostaje na FCA platformama, Small/B-Wide i Giorgio.
Druga proizvodna linija u Cassinu će vrlo vjerojatno dobiti EMP2/eVMP platformu. Za Giuliettu IV odnosno Lancia SUV C-segmenta. Samim ovim znači da Giulietta (barem za sada) neće u SAD kao druge Alfe.
Također se ukida i kardan na ne-QV modelima.
Ukinuo je projekt PHEV verzija za Giuliu i Stelvio MCA. Kaže previše komplikacija u proizvodnji kako na istoj liniji već ide ICE, a ići će i MHEV i BEV 800V sa Maserati Grecaleom.
Tko zna što će još Le Cost Cutter odlučiti.
Tonale je za njega bio skup. Valjda je to jedan od razloga što će na istoj proizvodnoj traci dobiti Dodge "sister car". Riječ je o Dodge Hornetu.
On je skroz htio zaustaviti Tonale projekt na Small Wide ali na kraju nije. Jedan od razloga je što nema BEV verzije.
Le Cost Cutter je glavni odgovorni za dodatno kašnjenje izlaska Alfe Tonale.
Za sada je zaustavio federalizaciju PSA platformi. Sve što ide u SAD ostaje na FCA platformama, Small/B-Wide i Giorgio.
Druga proizvodna linija u Cassinu će vrlo vjerojatno dobiti EMP2/eVMP platformu. Za Giuliettu IV odnosno Lancia SUV C-segmenta. Samim ovim znači da Giulietta (barem za sada) neće u SAD kao druge Alfe.
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 67425
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
#2 Re: Stellantis (FCA + PSA)
Suhoparan ti je uvod.
-
- Posts: 3093
- Joined: 09/12/2018 17:47
#3 Re: Stellantis (FCA + PSA)
Zaboravio si napisat da je u svim fabrikama smanjio kolicinu upotrebljivih kenjara
-
- Posts: 548
- Joined: 10/02/2018 12:19
#4 Re: Stellantis (FCA + PSA)
Auti se u grupaciji razlikuju po dizajnu i malo set-upu ovjesa, ništa značajno u mehanici.
Treba poslušati FY2020 Earnings Conference Call. Sve najbolje o PSA, tek tu i tamo spomene FCA. Ono kao da je PSA inženjerska super kompanija, a ne da nude 1.2 i 1.6 turbo benzince koji su uz to i problematični. Da ne govorim o samim platformama.
PSA ima jednu veliku prednost. Francuzi su za razliku od Talijana veliki nacionalisti u vezi automobila. Automobil mora biti francuski dok je u Italiji isto kao kod nas da mora biti njemački.
Carlos Tavares je pravi nasljednik Carlosa Ghosna u dosta pogleda, a u nekima je još i gori.
Inače za one koji su čitali u vezi WC-a u talijanskim tvornicama i slično. Carlos je generalnog mišljenja da FCA tvornice puno troše. Ne talijanske nego FCA. Samo što je sa talijanskima to izašlo u javnost.
Dao je iznos koji moraju uštediti po proizvedenom automobilu, fiksni trošak, a na menadžerima u tvornici je kako će do toga doći. Dio je i na razvoju.
Recimo Tonale 3000 eura.
Tvornica u Cassinu gdje se rade Giulia i Stelvio 1000 eura.
Melfi gdje su Compass, 500X i Renegade treba uštedjeti samo 300 eura po automobilu.
U Americi je prosjek 700 dolara. Konkretno za jednu tvornicu što sam vidio je to 99 milijuna dolara godišnje.
Treba poslušati FY2020 Earnings Conference Call. Sve najbolje o PSA, tek tu i tamo spomene FCA. Ono kao da je PSA inženjerska super kompanija, a ne da nude 1.2 i 1.6 turbo benzince koji su uz to i problematični. Da ne govorim o samim platformama.
PSA ima jednu veliku prednost. Francuzi su za razliku od Talijana veliki nacionalisti u vezi automobila. Automobil mora biti francuski dok je u Italiji isto kao kod nas da mora biti njemački.
Carlos Tavares je pravi nasljednik Carlosa Ghosna u dosta pogleda, a u nekima je još i gori.
Inače za one koji su čitali u vezi WC-a u talijanskim tvornicama i slično. Carlos je generalnog mišljenja da FCA tvornice puno troše. Ne talijanske nego FCA. Samo što je sa talijanskima to izašlo u javnost.
Dao je iznos koji moraju uštediti po proizvedenom automobilu, fiksni trošak, a na menadžerima u tvornici je kako će do toga doći. Dio je i na razvoju.
Recimo Tonale 3000 eura.
Tvornica u Cassinu gdje se rade Giulia i Stelvio 1000 eura.
Melfi gdje su Compass, 500X i Renegade treba uštedjeti samo 300 eura po automobilu.
U Americi je prosjek 700 dolara. Konkretno za jednu tvornicu što sam vidio je to 99 milijuna dolara godišnje.
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 67425
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
#5 Re: Stellantis (FCA + PSA)
Ja ba, u Italiji policijska auta Volvo i Seat. Haj nek u Svedskoj i Spaniji bude Fiat. Bit ce u qrtzu.
I fakat samo sto predjes nekadasnju granicu na Venti Miglia odjednom Fiata ni za lijeka, sve Pezoi, Citroeni i Renoi. A kod italijana svega, koliko Fiata Bravo toliko i Golfova
I fakat samo sto predjes nekadasnju granicu na Venti Miglia odjednom Fiata ni za lijeka, sve Pezoi, Citroeni i Renoi. A kod italijana svega, koliko Fiata Bravo toliko i Golfova
- konektovan
- Posts: 41306
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#6 Re: Stellantis (FCA + PSA)
Ako budu slušali francuze, mozda i opstanu...kurchenje nije dobro po zdravlje.
- Rockefeller
- Posts: 7400
- Joined: 02/02/2015 13:05
- Location: Rijeka Sćona
- ElRe
- Posts: 11144
- Joined: 12/12/2011 11:28
#8 Re: Stellantis (FCA + PSA)
Blijed dizajn prednjeg i zadnjeg dijela...Prejednostavan enterijer. Po meni piši tržišno propao automobil.
Ni DS7 nije uspio na tržištu jer u premium segmentu u Evropi osim njemačke trojke i donekle Volva i VW (pojedinih modela) ostalo ne prolazi.
Lično meni DS5 je bio pun pogodak i konceptom i izvedbom, ali nakon toga su se pogubili.
Ni DS7 nije uspio na tržištu jer u premium segmentu u Evropi osim njemačke trojke i donekle Volva i VW (pojedinih modela) ostalo ne prolazi.
Lično meni DS5 je bio pun pogodak i konceptom i izvedbom, ali nakon toga su se pogubili.
Last edited by ElRe on 04/04/2021 17:25, edited 1 time in total.
-
- Posts: 18450
- Joined: 17/04/2012 22:57
#9 Re: Stellantis (FCA + PSA)
I meni je ovaj DS blijed, ali ako mu bude cijena padala kao kod DS5 biće to odličan polovnjak po diskontnoj cijeni.
- ElRe
- Posts: 11144
- Joined: 12/12/2011 11:28
#10 Re: Stellantis (FCA + PSA)
Samo što ih kao polovnjaka još nema, na mobile.de 0 komada.citroen xm wrote: ↑04/04/2021 17:23 I meni je ovaj DS blijed, ali ako mu bude cijena padala kao kod DS5 biće to odličan polovnjak po diskontnoj cijeni.
A predstavljen je mislim 2019. godine.
-
- Posts: 7798
- Joined: 14/06/2012 22:59
#11 Re: Stellantis (FCA + PSA)
Koji je motor najveće radne zapremine, a da se ugrađuje u ovaj "francuski odgovor na BMW 5-er i E-klasu"?ElRe wrote: ↑04/04/2021 17:25Samo što ih kao polovnjaka još nema, na mobile.de 0 komada.citroen xm wrote: ↑04/04/2021 17:23 I meni je ovaj DS blijed, ali ako mu bude cijena padala kao kod DS5 biće to odličan polovnjak po diskontnoj cijeni.
A predstavljen je mislim 2019. godine.
- ElRe
- Posts: 11144
- Joined: 12/12/2011 11:28
#12 Re: Stellantis (FCA + PSA)
1.5 HDI i 1.6 THP i neki hibridi od 300tinjak KS.
-
- Posts: 7798
- Joined: 14/06/2012 22:59
-
- Posts: 18450
- Joined: 17/04/2012 22:57
#14 Re: Stellantis (FCA + PSA)
Zar nema 2.0 HDI?
- ElRe
- Posts: 11144
- Joined: 12/12/2011 11:28
#15 Re: Stellantis (FCA + PSA)
Nema, ukinut motor. Ni 508, 3008, C5, DS7... više nemaju 2.0 HDI.
A svakako bi ga samo ekcentrici i kupovali i da ima 3.0
- Haris.ba
- Posts: 25331
- Joined: 08/09/2005 20:08
#16 Re: Stellantis (FCA + PSA)
Ovaj elektricni zanimljiv. Narocito 4x4 sa oko 300ks.
Samo, ds9 se pravi samo u Kini?
Nek bude hit ko 508, za 4 godine na 20 milja. Ekstra.
Samo, ds9 se pravi samo u Kini?
Nek bude hit ko 508, za 4 godine na 20 milja. Ekstra.
- Rockefeller
- Posts: 7400
- Joined: 02/02/2015 13:05
- Location: Rijeka Sćona
- konektovan
- Posts: 41306
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#18 Re: Stellantis (FCA + PSA)
Bice ovaj ds9 odličan ulov k'o polovnjak...
-
- Posts: 7798
- Joined: 14/06/2012 22:59
#19 Re: Stellantis (FCA + PSA)
- konektovan
- Posts: 41306
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#20 Re: Stellantis (FCA + PSA)
-
- Posts: 7798
- Joined: 14/06/2012 22:59
#21 Re: Stellantis (FCA + PSA)
Da, ali samo do oktobra 2020-e, zbog .... (ta-ta-ra-dam, znam da se zgroziš kad ovo napišem) .... Euro 6d-ISC-FCM.konektovan wrote: ↑04/04/2021 22:48508 i DS7 , C5 ac su imali 2.0 hdi u ponudi..
- konektovan
- Posts: 41306
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#22 Re: Stellantis (FCA + PSA)
Pa napisao sam imali.....Seawolf wrote: ↑04/04/2021 23:38Da, ali samo do oktobra 2020-e, zbog .... (ta-ta-ra-dam, znam da se zgroziš kad ovo napišem) .... Euro 6d-ISC-FCM.
Hibridi preuzeli ....
-
- Posts: 7798
- Joined: 14/06/2012 22:59
#23 Re: Stellantis (FCA + PSA)
Koliko vidim, niti Fiatov 2.0 MultiJet nije preživio Euro 6d-ISC-FCM.konektovan wrote: ↑04/04/2021 23:51Pa napisao sam imali.....
Hibridi preuzeli ....
Ispravite me ako griješim, ali izgleda da je jedini dizel motor radne zapremine 2.0 koji još uvijek postoji u ovom koncernu, onaj Opelov sa oznakom F20DVH, najveće snage 128 kW (174 PS) i najvećeg obrtnog momenta 380 Nm.
- konektovan
- Posts: 41306
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#24 Re: Stellantis (FCA + PSA)
Pa taj motor je i najnoviji od svih, ali i njegova buducnost je upitna...Seawolf wrote: ↑05/04/2021 00:38Koliko vidim, niti Fiatov 2.0 MultiJet nije preživio Euro 6d-ISC-FCM.
Ispravite me ako griješim, ali izgleda da je jedini dizel motor radne zapremine 2.0 koji još uvijek postoji u ovom koncernu, onaj Opelov sa oznakom F20DVH, najveće snage 128 kW (174 PS) i najvećeg obrtnog momenta 380 Nm.
- Laplace
- Posts: 10706
- Joined: 19/11/2012 18:37
#25 Re: Stellantis (FCA + PSA)
Čekajte da uvedu Euro7, auto će morati naprijed da kupi CO, CO2 i NOx i iz auspuha izbacuje francuske parfeme i cvijeće.