Pomoć oko kupovine auta Vol.2

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: _BataZiv_0809, anex

User avatar
canvra888
Posts: 4629
Joined: 09/07/2021 15:03

#30651 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2

Post by canvra888 »

Ja imam potpuno suprotno iskustvo. Vozio se i u 250 cdi i 300 cdi i 350 cdi. Svaki neuporedivo bolje izolovan od F10 i A6 C7.

520d F10 i A6 C7 2.0 tdi su traktori po uglađenosti i izolaciji u poređenju sa ovim E 250 cdi.
kravamuzara
Posts: 3857
Joined: 15/03/2022 11:18

#30652 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2

Post by kravamuzara »

citroen xm wrote: 20/05/2024 21:18 Čestitam Amare! :thumbup: Čekamo slike da vidimo na kraju šta si kupio :mrgreen:


Što se tiče prijašnjih tema, imao je VW kroz istoriju dobrih benzinaca. :-D

A što se tiče E klase, auta su u kompletu odlična. Ali razočarala me zvučna izolacija od točkova i ovjesa i to na W212 FL sa smiješno malom kilometražom, od prvog vlasnika i sa nekom žestokom opremom. Nije ful jer nije zračni ovjes eto za početak, ali za većinu E klasa kod nas koje su došle mahom sa taksija, ova je svemirski brod.
Kazem fino da se previse podloge prenosi u kabinu za tu klasu auta ali kaze gimnasticar da serem :zzzz:

Jedu svi govna i stede na banalnim stvarima, jedni izoluju samo prednje tockove, drugi samo zadnje, uvijek neki vrag fali.

edit: ovo je bio 213, u 212-ici sam se zadnji put vozio prije barem 3-4 godine pa ne mogu uporediti ali ne bi me iznenadilo da je na novijem losije.
kravamuzara
Posts: 3857
Joined: 15/03/2022 11:18

#30653 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2

Post by kravamuzara »

canvra888 wrote: 20/05/2024 21:36 Ja imam potpuno suprotno iskustvo. Vozio se i u 250 cdi i 300 cdi i 350 cdi. Svaki neuporedivo bolje izolovan od F10 i A6 C7.

520d F10 i A6 C7 2.0 tdi su traktori po uglađenosti i izolaciji u poređenju sa ovim E 250 cdi.
Par puta sam cuo da slabije izoluju konfiguracije sa 4 klipa, ima tu nesto.
User avatar
canvra888
Posts: 4629
Joined: 09/07/2021 15:03

#30654 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2

Post by canvra888 »

Ma kaže to isto i skoro svaka recenzija, ne kažem samo ja.

Najbolji je u tom polju od sve konkurencije iz E segmenta, a od nižih segmenata i nema konkurencije.

@kravamuzara

Vozio sam se i u F10 sa N57. Opet slabije izolovan u poređenju sa 300/350 cdi
citroen xm
Posts: 18438
Joined: 17/04/2012 22:57

#30655 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2

Post by citroen xm »

Nisam ja rekao da je on loše izolovan, ali očekivao sam više. Šta znam, onako kada pogledaš kompletno auto, sve je super, ali ovo ostavlja malo lošiji utisak.
User avatar
Qler
Posts: 23712
Joined: 18/10/2004 14:49
Location: Sarajevo

#30656 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2

Post by Qler »

Ima dosta i do guma... meni se dobro vise cuju ove ljetne od zimskih... Ali generalno proedeci C i 3cu i E i 5cu, mercedes ima primjetno bolju izolaciju...
User avatar
mk ultra
Posts: 19746
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#30657 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2

Post by mk ultra »

vodom hlađen turbo :kiss:
User avatar
Evolution_IV
Posts: 13833
Joined: 29/08/2020 22:58
Location: Tahiti

#30658 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2

Post by Evolution_IV »

canvra888 wrote: 20/05/2024 21:36 Ja imam potpuno suprotno iskustvo. Vozio se i u 250 cdi i 300 cdi i 350 cdi. Svaki neuporedivo bolje izolovan od F10 i A6 C7.

520d F10 i A6 C7 2.0 tdi su traktori po uglađenosti i izolaciji u poređenju sa ovim E 250 cdi.
na stranu sto je cirkus 2.0d u 5 i a6 :-) :lol:
User avatar
Laplace
Posts: 10647
Joined: 19/11/2012 18:37

#30659 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2

Post by Laplace »

Evolution_IV wrote: 20/05/2024 20:55
kabal1337 wrote: 20/05/2024 19:47 cestitke na novoj jurilici :thumbup:
hvala
Čestitke i od mene.
User avatar
ElRe
Posts: 11116
Joined: 12/12/2011 11:28

#30660 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2

Post by ElRe »

Evolution_IV wrote: 20/05/2024 17:34
izvrsni direktor wrote: 20/05/2024 17:21 Amarko, jel 7 mjeseci proslo od narudzbe?
skoro punih 6, doslo bi pa makar 2mj ranije da nije tih dole, al mi i odgovara ovako...

i dosao bridgestone made in japan, falim te Boze :D :run:
Čestitke.
Premium Mazda, definitivno.
kravamuzara
Posts: 3857
Joined: 15/03/2022 11:18

#30661 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2

Post by kravamuzara »

ElRe wrote: 21/05/2024 12:21
Evolution_IV wrote: 20/05/2024 17:34
izvrsni direktor wrote: 20/05/2024 17:21 Amarko, jel 7 mjeseci proslo od narudzbe?
skoro punih 6, doslo bi pa makar 2mj ranije da nije tih dole, al mi i odgovara ovako...

i dosao bridgestone made in japan, falim te Boze :D :run:
Čestitke.
Premium Mazda, definitivno.
Nije Mazda premium, nemoj je sa tom gadnom rijeci stavljati, Mazda je Mazda, premium je sifra za guljenje kože.
User avatar
ElRe
Posts: 11116
Joined: 12/12/2011 11:28

#30662 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2

Post by ElRe »

kravamuzara wrote: 21/05/2024 12:27 Nije Mazda premium, nemoj je sa tom gadnom rijeci stavljati, Mazda je Mazda, premium je sifra za guljenje kože.
Mazda 3 je jedini pravi konkurent BMW serije 1 i Audiu A3. I bolja je od njih sa ekvivalentom motorizacijom. Dakle premium C segment.
User avatar
ZoomZoomKiwi
Posts: 11233
Joined: 10/03/2022 22:16

#30663 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2

Post by ZoomZoomKiwi »

ElRe wrote: 21/05/2024 12:51
kravamuzara wrote: 21/05/2024 12:27 Nije Mazda premium, nemoj je sa tom gadnom rijeci stavljati, Mazda je Mazda, premium je sifra za guljenje kože.
Mazda 3 je jedini pravi konkurent BMW serije 1 i Audiu A3. I bolja je od njih sa ekvivalentom motorizacijom. Dakle premium C segment.
Te se stvari ne iznose javno na ovom forumu. Jerbo će te vojska vauwau ljubitelja sad popljuvat'.

Znaš ti šta je Octavia, a kamoli Golf. Čuj Mazda...


:pisnuo:
User avatar
ElRe
Posts: 11116
Joined: 12/12/2011 11:28

#30664 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2

Post by ElRe »

ZoomZoomKiwi wrote: 21/05/2024 12:53 Te se stvari ne iznose javno na ovom forumu. Jerbo će te vojska vauwau ljubitelja sad popljuvat'.

Znaš ti šta je Octavia, a kamoli Golf. Čuj Mazda...
Nema šta da pljuje. Ja imam A3 8V FL. Taj model je generalno bolji od modela 8Y. Da se ogradim, ne znam kakav je 8Y FL.
Aktuelno Mazdu 3 sam vozio na rent-a-caru i tvrdim da ni malo nije lošoja od A3 8V.
kravamuzara
Posts: 3857
Joined: 15/03/2022 11:18

#30665 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2

Post by kravamuzara »

To sve implicira da je ova fabia bolja od benveja :lol:

Neka Mazde za sebe, klasa puno za fer cijenu, jebes premiume.
User avatar
konektovan
Posts: 41173
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#30666 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2

Post by konektovan »

:lol:
User avatar
canvra888
Posts: 4629
Joined: 09/07/2021 15:03

#30667 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2

Post by canvra888 »

Evolution_IV wrote: 21/05/2024 11:22
canvra888 wrote: 20/05/2024 21:36 Ja imam potpuno suprotno iskustvo. Vozio se i u 250 cdi i 300 cdi i 350 cdi. Svaki neuporedivo bolje izolovan od F10 i A6 C7.

520d F10 i A6 C7 2.0 tdi su traktori po uglađenosti i izolaciji u poređenju sa ovim E 250 cdi.
na stranu sto je cirkus 2.0d u 5 i a6 :-) :lol:
Ne bih se složio, ali svako zna svoje. Za moje potrebe sasvim dovoljno.

Današnji 2.0 su svakako jako približni performansama 3.0 verzijama od prije dvije generacije. G30 2.0 - 7.7 do stotke, E60 3.0 7.1 - do stotke. A6 C8 2.0 - 7.6 do stotke, A6 C6 3.0 - 7.3 do stotke. I u međuubrzanjima su približni skroz.

Bolje da je šestak naravno, ali daleko od toga da bih rekao da je neophodan, posebno za kontekst naših cesta.
Last edited by canvra888 on 21/05/2024 14:20, edited 1 time in total.
User avatar
ZoomZoomKiwi
Posts: 11233
Joined: 10/03/2022 22:16

#30668 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2

Post by ZoomZoomKiwi »

Meni je smiješno i žalosno vidjeti četiri cilindra u E segmentu.

Katastrofa.

Šest je minimum.
User avatar
canvra888
Posts: 4629
Joined: 09/07/2021 15:03

#30669 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2

Post by canvra888 »

I meni je smiješno kako sam i sa ta četiri cilindra opet najbrži na Bradini :D
kravamuzara
Posts: 3857
Joined: 15/03/2022 11:18

#30670 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2

Post by kravamuzara »

canvra888 wrote: 21/05/2024 14:19
Evolution_IV wrote: 21/05/2024 11:22
canvra888 wrote: 20/05/2024 21:36 Ja imam potpuno suprotno iskustvo. Vozio se i u 250 cdi i 300 cdi i 350 cdi. Svaki neuporedivo bolje izolovan od F10 i A6 C7.

520d F10 i A6 C7 2.0 tdi su traktori po uglađenosti i izolaciji u poređenju sa ovim E 250 cdi.
na stranu sto je cirkus 2.0d u 5 i a6 :-) :lol:
Ne bih se složio, ali svako zna svoje. Za moje potrebe sasvim dovoljno.

Današnji 2.0 su svakako jako približni performansama 3.0 verzijama od prije dvije generacije. G30 2.0 - 7.7 do stotke, E60 3.0 7.1 - do stotke. A6 C8 2.0 - 7.6 do stotke, A6 C6 3.0 - 7.3 do stotke. I u međuubrzanjima su približni skroz.

Bolje da je šestak naravno, ali daleko od toga da bih rekao da je neophodan, posebno za kontekst naših cesta.
Jeste jeste 7,7 a otrese ga kia sa nominalnih 9.

530d 286 konja 60-100 za 3,2s, a 520d za 4,8s, doslovce 50% sporije, na tom medjuubrzanju je 1,6s razlike citava vjecnost.

I da nema hiljadinke razlike sestak vrijedi za miljama bolju ugladjenost.
User avatar
konektovan
Posts: 41173
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#30671 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2

Post by konektovan »

:lol:
Throttle
Posts: 13157
Joined: 10/06/2016 12:35

#30672 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2

Post by Throttle »

E60 530d nema 286KS
kravamuzara
Posts: 3857
Joined: 15/03/2022 11:18

#30673 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2

Post by kravamuzara »

Throttle wrote: 21/05/2024 14:36 E60 530d nema 286KS
Ima 535d :zzzz:
User avatar
Qler
Posts: 23712
Joined: 18/10/2004 14:49
Location: Sarajevo

#30674 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2

Post by Qler »

Ma samo kubici :) auto lakse nekako podnosi i snagu i opterecenja :) ljepota ga voziti. A uz Bradinu se igras sa ovim 2.0 :)
User avatar
canvra888
Posts: 4629
Joined: 09/07/2021 15:03

#30675 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2

Post by canvra888 »

kravamuzara wrote: 21/05/2024 14:33
canvra888 wrote: 21/05/2024 14:19
Evolution_IV wrote: 21/05/2024 11:22

na stranu sto je cirkus 2.0d u 5 i a6 :-) :lol:
Ne bih se složio, ali svako zna svoje. Za moje potrebe sasvim dovoljno.

Današnji 2.0 su svakako jako približni performansama 3.0 verzijama od prije dvije generacije. G30 2.0 - 7.7 do stotke, E60 3.0 7.1 - do stotke. A6 C8 2.0 - 7.6 do stotke, A6 C6 3.0 - 7.3 do stotke. I u međuubrzanjima su približni skroz.

Bolje da je šestak naravno, ali daleko od toga da bih rekao da je neophodan, posebno za kontekst naših cesta.
Jeste jeste 7,7 a otrese ga kia sa nominalnih 9.

530d 286 konja 60-100 za 3,2s, a 520d za 4,8s, doslovce 50% sporije, na tom medjuubrzanju je 1,6s razlike citava vjecnost.

I da nema hiljadinke razlike sestak vrijedi za miljama bolju ugladjenost.
Za profinjeniji osjećaj i mirnoću vrijedi, mada ja to nisam ni komentarisao, komentarisao sam samo performanse, a činjenica je da si sa današnjim 2.0 motorima u E segmentu superiorniji od jedno 80-90% saobraćaja na našim cestama. Ni u bilo kojem pogledu to nije sporo.

A i što se tiče uglađenosti, i dalje stojim iza riječi da je i četverocilindraš u W212/W213 mirniji nego u bilo čemu istog i nižeg segmenta.
Post Reply