Pomoć oko kupovine auta Vol.2
Moderators: _BataZiv_0809, anex
- canvra888
- Posts: 4629
- Joined: 09/07/2021 15:03
#30651 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2
Ja imam potpuno suprotno iskustvo. Vozio se i u 250 cdi i 300 cdi i 350 cdi. Svaki neuporedivo bolje izolovan od F10 i A6 C7.
520d F10 i A6 C7 2.0 tdi su traktori po uglađenosti i izolaciji u poređenju sa ovim E 250 cdi.
520d F10 i A6 C7 2.0 tdi su traktori po uglađenosti i izolaciji u poređenju sa ovim E 250 cdi.
-
- Posts: 3857
- Joined: 15/03/2022 11:18
#30652 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2
Kazem fino da se previse podloge prenosi u kabinu za tu klasu auta ali kaze gimnasticar da seremcitroen xm wrote: ↑20/05/2024 21:18 Čestitam Amare! Čekamo slike da vidimo na kraju šta si kupio
Što se tiče prijašnjih tema, imao je VW kroz istoriju dobrih benzinaca.
A što se tiče E klase, auta su u kompletu odlična. Ali razočarala me zvučna izolacija od točkova i ovjesa i to na W212 FL sa smiješno malom kilometražom, od prvog vlasnika i sa nekom žestokom opremom. Nije ful jer nije zračni ovjes eto za početak, ali za većinu E klasa kod nas koje su došle mahom sa taksija, ova je svemirski brod.
Jedu svi govna i stede na banalnim stvarima, jedni izoluju samo prednje tockove, drugi samo zadnje, uvijek neki vrag fali.
edit: ovo je bio 213, u 212-ici sam se zadnji put vozio prije barem 3-4 godine pa ne mogu uporediti ali ne bi me iznenadilo da je na novijem losije.
-
- Posts: 3857
- Joined: 15/03/2022 11:18
#30653 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2
Par puta sam cuo da slabije izoluju konfiguracije sa 4 klipa, ima tu nesto.
- canvra888
- Posts: 4629
- Joined: 09/07/2021 15:03
#30654 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2
Ma kaže to isto i skoro svaka recenzija, ne kažem samo ja.
Najbolji je u tom polju od sve konkurencije iz E segmenta, a od nižih segmenata i nema konkurencije.
@kravamuzara
Vozio sam se i u F10 sa N57. Opet slabije izolovan u poređenju sa 300/350 cdi
Najbolji je u tom polju od sve konkurencije iz E segmenta, a od nižih segmenata i nema konkurencije.
@kravamuzara
Vozio sam se i u F10 sa N57. Opet slabije izolovan u poređenju sa 300/350 cdi
-
- Posts: 18438
- Joined: 17/04/2012 22:57
#30655 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2
Nisam ja rekao da je on loše izolovan, ali očekivao sam više. Šta znam, onako kada pogledaš kompletno auto, sve je super, ali ovo ostavlja malo lošiji utisak.
- Qler
- Posts: 23712
- Joined: 18/10/2004 14:49
- Location: Sarajevo
#30656 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2
Ima dosta i do guma... meni se dobro vise cuju ove ljetne od zimskih... Ali generalno proedeci C i 3cu i E i 5cu, mercedes ima primjetno bolju izolaciju...
- mk ultra
- Posts: 19746
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#30657 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2
vodom hlađen turbo
- Evolution_IV
- Posts: 13833
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
- Laplace
- Posts: 10647
- Joined: 19/11/2012 18:37
#30659 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2
Čestitke i od mene.
- ElRe
- Posts: 11116
- Joined: 12/12/2011 11:28
#30660 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2
Čestitke.Evolution_IV wrote: ↑20/05/2024 17:34skoro punih 6, doslo bi pa makar 2mj ranije da nije tih dole, al mi i odgovara ovako...
i dosao bridgestone made in japan, falim te Boze
Premium Mazda, definitivno.
-
- Posts: 3857
- Joined: 15/03/2022 11:18
#30661 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2
Nije Mazda premium, nemoj je sa tom gadnom rijeci stavljati, Mazda je Mazda, premium je sifra za guljenje kože.ElRe wrote: ↑21/05/2024 12:21Čestitke.Evolution_IV wrote: ↑20/05/2024 17:34skoro punih 6, doslo bi pa makar 2mj ranije da nije tih dole, al mi i odgovara ovako...
i dosao bridgestone made in japan, falim te Boze
Premium Mazda, definitivno.
- ElRe
- Posts: 11116
- Joined: 12/12/2011 11:28
#30662 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2
Mazda 3 je jedini pravi konkurent BMW serije 1 i Audiu A3. I bolja je od njih sa ekvivalentom motorizacijom. Dakle premium C segment.kravamuzara wrote: ↑21/05/2024 12:27 Nije Mazda premium, nemoj je sa tom gadnom rijeci stavljati, Mazda je Mazda, premium je sifra za guljenje kože.
- ZoomZoomKiwi
- Posts: 11233
- Joined: 10/03/2022 22:16
#30663 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2
Te se stvari ne iznose javno na ovom forumu. Jerbo će te vojska vauwau ljubitelja sad popljuvat'.ElRe wrote: ↑21/05/2024 12:51Mazda 3 je jedini pravi konkurent BMW serije 1 i Audiu A3. I bolja je od njih sa ekvivalentom motorizacijom. Dakle premium C segment.kravamuzara wrote: ↑21/05/2024 12:27 Nije Mazda premium, nemoj je sa tom gadnom rijeci stavljati, Mazda je Mazda, premium je sifra za guljenje kože.
Znaš ti šta je Octavia, a kamoli Golf. Čuj Mazda...
- ElRe
- Posts: 11116
- Joined: 12/12/2011 11:28
#30664 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2
Nema šta da pljuje. Ja imam A3 8V FL. Taj model je generalno bolji od modela 8Y. Da se ogradim, ne znam kakav je 8Y FL.ZoomZoomKiwi wrote: ↑21/05/2024 12:53 Te se stvari ne iznose javno na ovom forumu. Jerbo će te vojska vauwau ljubitelja sad popljuvat'.
Znaš ti šta je Octavia, a kamoli Golf. Čuj Mazda...
Aktuelno Mazdu 3 sam vozio na rent-a-caru i tvrdim da ni malo nije lošoja od A3 8V.
-
- Posts: 3857
- Joined: 15/03/2022 11:18
#30665 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2
To sve implicira da je ova fabia bolja od benveja
Neka Mazde za sebe, klasa puno za fer cijenu, jebes premiume.
Neka Mazde za sebe, klasa puno za fer cijenu, jebes premiume.
- konektovan
- Posts: 41173
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
- canvra888
- Posts: 4629
- Joined: 09/07/2021 15:03
#30667 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2
Ne bih se složio, ali svako zna svoje. Za moje potrebe sasvim dovoljno.
Današnji 2.0 su svakako jako približni performansama 3.0 verzijama od prije dvije generacije. G30 2.0 - 7.7 do stotke, E60 3.0 7.1 - do stotke. A6 C8 2.0 - 7.6 do stotke, A6 C6 3.0 - 7.3 do stotke. I u međuubrzanjima su približni skroz.
Bolje da je šestak naravno, ali daleko od toga da bih rekao da je neophodan, posebno za kontekst naših cesta.
Last edited by canvra888 on 21/05/2024 14:20, edited 1 time in total.
- ZoomZoomKiwi
- Posts: 11233
- Joined: 10/03/2022 22:16
#30668 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2
Meni je smiješno i žalosno vidjeti četiri cilindra u E segmentu.
Katastrofa.
Šest je minimum.
Katastrofa.
Šest je minimum.
- canvra888
- Posts: 4629
- Joined: 09/07/2021 15:03
#30669 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2
I meni je smiješno kako sam i sa ta četiri cilindra opet najbrži na Bradini
-
- Posts: 3857
- Joined: 15/03/2022 11:18
#30670 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2
Jeste jeste 7,7 a otrese ga kia sa nominalnih 9.canvra888 wrote: ↑21/05/2024 14:19Ne bih se složio, ali svako zna svoje. Za moje potrebe sasvim dovoljno.
Današnji 2.0 su svakako jako približni performansama 3.0 verzijama od prije dvije generacije. G30 2.0 - 7.7 do stotke, E60 3.0 7.1 - do stotke. A6 C8 2.0 - 7.6 do stotke, A6 C6 3.0 - 7.3 do stotke. I u međuubrzanjima su približni skroz.
Bolje da je šestak naravno, ali daleko od toga da bih rekao da je neophodan, posebno za kontekst naših cesta.
530d 286 konja 60-100 za 3,2s, a 520d za 4,8s, doslovce 50% sporije, na tom medjuubrzanju je 1,6s razlike citava vjecnost.
I da nema hiljadinke razlike sestak vrijedi za miljama bolju ugladjenost.
- konektovan
- Posts: 41173
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
-
- Posts: 13157
- Joined: 10/06/2016 12:35
#30672 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2
E60 530d nema 286KS
-
- Posts: 3857
- Joined: 15/03/2022 11:18
- Qler
- Posts: 23712
- Joined: 18/10/2004 14:49
- Location: Sarajevo
#30674 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2
Ma samo kubici auto lakse nekako podnosi i snagu i opterecenja ljepota ga voziti. A uz Bradinu se igras sa ovim 2.0
- canvra888
- Posts: 4629
- Joined: 09/07/2021 15:03
#30675 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2
Za profinjeniji osjećaj i mirnoću vrijedi, mada ja to nisam ni komentarisao, komentarisao sam samo performanse, a činjenica je da si sa današnjim 2.0 motorima u E segmentu superiorniji od jedno 80-90% saobraćaja na našim cestama. Ni u bilo kojem pogledu to nije sporo.kravamuzara wrote: ↑21/05/2024 14:33Jeste jeste 7,7 a otrese ga kia sa nominalnih 9.canvra888 wrote: ↑21/05/2024 14:19Ne bih se složio, ali svako zna svoje. Za moje potrebe sasvim dovoljno.
Današnji 2.0 su svakako jako približni performansama 3.0 verzijama od prije dvije generacije. G30 2.0 - 7.7 do stotke, E60 3.0 7.1 - do stotke. A6 C8 2.0 - 7.6 do stotke, A6 C6 3.0 - 7.3 do stotke. I u međuubrzanjima su približni skroz.
Bolje da je šestak naravno, ali daleko od toga da bih rekao da je neophodan, posebno za kontekst naših cesta.
530d 286 konja 60-100 za 3,2s, a 520d za 4,8s, doslovce 50% sporije, na tom medjuubrzanju je 1,6s razlike citava vjecnost.
I da nema hiljadinke razlike sestak vrijedi za miljama bolju ugladjenost.
A i što se tiče uglađenosti, i dalje stojim iza riječi da je i četverocilindraš u W212/W213 mirniji nego u bilo čemu istog i nižeg segmenta.