Isus i Muhamed,sličnosti i razlike!

Rasprave o vjerskim temama.

Moderator: Bloo

Post Reply
User avatar
Smrcak15
Posts: 11137
Joined: 13/12/2015 13:23

#776 Re: Isus i Muhamed,sličnosti i razlike!

Post by Smrcak15 »

dadinjo33 wrote:Neko ko barem malo poznaje arapski jezik je tamo mogao vidjeti da se Smrčak isprovaljivao, kao prvo-nepoznavanjem arapskog, kao drugo-plitkim pokušajima podvaljivanja i skakanjem sebi u stomak sa "valjanim" rječnicima koji upravo njemu samom oponiraju, a kao treće-da Kur'an nedvosmisleno govori o tome da je Zemlja ravna.
da cujem kako???
a kao treće-da Kur'an nedvosmisleno govori o tome da je Zemlja ravna
nije tacno

kad tako uporno tvrdis, de mi reci sta znaci rijec Yuqawiru, i gdje se ova rijec koristi u dnevnom zivotu jednog pustinjskog beduina u 7 stoljecu?

da te vidimo kad vec hoces da se bodes intelektualno na islamskoj platformi
User avatar
Gojeni H
Posts: 10228
Joined: 28/04/2012 09:54

#777 Re: Isus i Muhamed,sličnosti i razlike!

Post by Gojeni H »

dadinjo33 wrote:
Gojeni H wrote:
dadinjo33 wrote:Smrcak, ne znam je li veca ubleha to da Kur'an ne tvrdi da je Zemlja ravna ili to da ti imas veze o arapskom. Jednom su te obje ublehe bas fino raskrinkane ;)
http://forum.klix.ba/vjeru-ce-pokopati- ... s3050.html
Citam tvoje samodopadljive recenice sa linka, ali ... nakon vise puta procitanog Korkutovog prevoda, ni u jednom jedinom trenutku nisam pronasao niti jedan dio u Kur'anu gdje prevod indicira ili otvoreno govori o "ravnoj Zemlji".
Naprotiv, onaj dio sa "svi oni svemirom plove ..." govoreci i nebeskim tijelima, je vjerovatno u 7. vijeku znacilo vise od revolucije ... pretpostavljam samo.

Neka bude do mene i do mog shvatanja, elhamdulillah ...
Što se tiče Korkutovog prevoda, ne znam šta time hoćeš reći, njega nisam spominjao na tom linku, nego su reference bile na arapski tekst Kur'ana. Neko ko barem malo poznaje arapski jezik je tamo mogao vidjeti da se Smrčak isprovaljivao, kao prvo-nepoznavanjem arapskog, kao drugo-plitkim pokušajima podvaljivanja i skakanjem sebi u stomak sa "valjanim" rječnicima koji upravo njemu samom oponiraju, a kao treće-da Kur'an nedvosmisleno govori o tome da je Zemlja ravna. Pretpostavljam, iz tvog dosadašnjeg pisanja po forumu, da nimalo ne poznaješ arapski, pa stoga nisi ni mogao razumjeti o čemu se govori na onom linku, pa je utoliko čudnije ovo tvoje oponiranje. O lingvističkoj nekorektnosti Korkutovog prevoda postoje i teme na kojima si sam pisao, tako da ti je vjerovatno jasno da Korkutov prevod nema snagu nikakve vjerodostojnosti. Ali čak i u njemu se na nekoliko mjesta spominje da je Allah zemlju učinio ravnom, pa ne znam kako nisi pronašao ni indikacije o "ravnoj zemlji", ne znam šta si čitao. Zbog svega smatram tvoj nastup nekonstruktivnim, te dijelim Kroksicin stav koji je o tvojoj konstruktivnosti iznijela na temi o upravo valjanosti Korkutovog prevoda, nimalo ni ovim upisom nisi odmakao od tog nastupa:
Kroksica wrote:
Gojeni H wrote:
Naravno, i ja sam za to da se procita svaki prevod koji je na rapsolaganju ... ko zeli, naravno.
Mozda ti znas odgovor na pitanje kako je to Korkut dovodio citaoca u zabludu?
Ti si dobio minimalno 6 odgovora na svoje pitanje do sad, na ovoj temi ali si ih, iz nekog razloga, odlucio ignorisati. Da ti ja dam jos toliko, ti bi isto uradio jer tebe ne interesuje odgovor.
Ne, ne poznajem arapski jezik. Zato mi se ti i cinis osobom za proucavanje. Sva energija u zivotu usmjerena ka jednom cilju, pohvalno ucenje arapskog jezika ali radi istog cilja, sav forumski staz proveden na jednom podforumu i na temama koje trebaju da ismijavaju islam ...
Vjerovatno da bi pokazao svom bogu kako si zbog njega ulozio sav napor da bi obezvrijedio hereticki kult? Napustice on tebe, ali svoj ti pos'o.
Na tebi cu doktorirat' pa nek' kosta sta kosta. :D

Na temu ... Dakle, sa ili bez poznavanja arapskog jezika, ukljucimo mozak.
Vjerovatno se moze uzeti subjektivnim da li je neko, ukljucujuci moju malenkost, shvatio da se u prevodu govori o "ravnoj Zemlji" kao pogodnoj za putovanje, ili Zemlji kao "ravnoj ploci".

Ono na sto slobodan covjek, napose musliman, treba obratiti paznju je da danas jedino par opskurnih likova iz reda vehabistickog kulta govori o ravnoj Zemlji. Cak i Bin Baz, ideoloski alfa i omega ovog kulta, cija je jedina namjena sluzba porodici Saud, kaze (parafraziram):
"Zemlja pod mojim nogama je ravna. Necu vjerovati da je okrugla, dok neko od nas ne donese dokaz."
Kada je prvi Saudijac u svemiru dosao do njega, Bin Baz ga je odusevljeno docekao trazeci da mu prica o svojim iskustvima. Za vise detalja vidjeti Unutar Kraljevstva od Robert-a Lacy-a.

Idemo dalje ukljucivati vlastiti mozak. Interesantno je da se ni u jednom djelu Ibn Rusda (Avicera), Ibn Sine (Avicene), Gazalija, ili bilo kojeg drugog polimate iz perioda Zlatnog islamskog doba ne nalazi NIJEDNO spominjanje Zemlje kao ravne ploce.
Zar nesto tako vazno, a znajuci da su muslimani posebno napredovali u sferi astronomije, ne bi bilo raspravljano od strane nekog od pozantijih ucenjaka onog doba?
Imam barem 5-6 djela Ibnul Kajima El Dzevzije i po 2-3 djela Gazalija, ovog-onog islamskog ucenjaka, nekoliko orijentalistickih djela, par kritika orijentalizma. Ni u jednom djelu, cak ni u onima napisanim od strane autora za koje se tesko moze reci da su pisali o islamu sa simpatijama, nije ni insinuirano da je neko, od ranih muslimana, do onih kasnijih, tvrdio da je na osnovu kur'anskog ili nekog drugog teksta, Zemlja - ravna ploca.

Ukoliko pogledamo shvatanja drugih naroda, ili vjerskih grupa iz razlicitih perioda ljudske historije, moci cemo primijetiti da su objasnjenja Zemlje kao ravne ploce itekako postojala ... mornari su bili upozoravani da ne idu preblizu "kraja svijeta".

Dakle, ako ima neka rasprava ili uputa sta i kako kad se dodje do kraja svijeta, odnosno sta je ispod ploce, bilo bi lijepo da to neko postavi. Nije moguce da se o necemu tako bitnom kao sto je planeta na kojoj zivimo nije obradjivala.
dadinjo33
Posts: 1748
Joined: 10/08/2016 18:41

#778 Re: Isus i Muhamed,sličnosti i razlike!

Post by dadinjo33 »

Gojeni H wrote:
Ne, ne poznajem arapski jezik. Zato mi se ti i cinis osobom za proucavanje. Sva energija u zivotu usmjerena ka jednom cilju, pohvalno ucenje arapskog jezika ali radi istog cilja, sav forumski staz proveden na jednom podforumu i na temama koje trebaju da ismijavaju islam ...
Vjerovatno da bi pokazao svom bogu kako si zbog njega ulozio sav napor da bi obezvrijedio hereticki kult? Napustice on tebe, ali svoj ti pos'o.
Na tebi cu doktorirat' pa nek' kosta sta kosta. :D
Ma samo se ti nemoj zbog forumskih pacijenata toliko nervirati, kažu da nije dobro za zdravlje ;)
Gojeni H wrote:Na temu ... Dakle, sa ili bez poznavanja arapskog jezika, ukljucimo mozak.
Vjerovatno se moze uzeti subjektivnim da li je neko, ukljucujuci moju malenkost, shvatio da se u prevodu govori o "ravnoj Zemlji" kao pogodnoj za putovanje, ili Zemlji kao "ravnoj ploci".

Ono na sto slobodan covjek, napose musliman, treba obratiti paznju je da danas jedino par opskurnih likova iz reda vehabistickog kulta govori o ravnoj Zemlji. Cak i Bin Baz, ideoloski alfa i omega ovog kulta, cija je jedina namjena sluzba porodici Saud, kaze (parafraziram):
"Zemlja pod mojim nogama je ravna. Necu vjerovati da je okrugla, dok neko od nas ne donese dokaz."
Kada je prvi Saudijac u svemiru dosao do njega, Bin Baz ga je odusevljeno docekao trazeci da mu prica o svojim iskustvima. Za vise detalja vidjeti Unutar Kraljevstva od Robert-a Lacy-a.

Idemo dalje ukljucivati vlastiti mozak. Interesantno je da se ni u jednom djelu Ibn Rusda (Avicera), Ibn Sine (Avicene), Gazalija, ili bilo kojeg drugog polimate iz perioda Zlatnog islamskog doba ne nalazi NIJEDNO spominjanje Zemlje kao ravne ploce.
Zar nesto tako vazno, a znajuci da su muslimani posebno napredovali u sferi astronomije, ne bi bilo raspravljano od strane nekog od pozantijih ucenjaka onog doba?
Imam barem 5-6 djela Ibnul Kajima El Dzevzije i po 2-3 djela Gazalija, ovog-onog islamskog ucenjaka, nekoliko orijentalistickih djela, par kritika orijentalizma. Ni u jednom djelu, cak ni u onima napisanim od strane autora za koje se tesko moze reci da su pisali o islamu sa simpatijama, nije ni insinuirano da je neko, od ranih muslimana, do onih kasnijih, tvrdio da je na osnovu kur'anskog ili nekog drugog teksta, Zemlja - ravna ploca.

Ukoliko pogledamo shvatanja drugih naroda, ili vjerskih grupa iz razlicitih perioda ljudske historije, moci cemo primijetiti da su objasnjenja Zemlje kao ravne ploce itekako postojala ... mornari su bili upozoravani da ne idu preblizu "kraja svijeta".

Dakle, ako ima neka rasprava ili uputa sta i kako kad se dodje do kraja svijeta, odnosno sta je ispod ploce, bilo bi lijepo da to neko postavi. Nije moguce da se o necemu tako bitnom kao sto je planeta na kojoj zivimo nije obradjivala.
Nije uopšte sporan domet islamskog zlatnog doba, kao ni to da su muslimani nakon teritorijalnih osvajanja došli u kontakt sa akumuliranim naučnim znanjima starog svijeta, te da su muslimanski naučnici u startu preuzeli grčki model sferične Zemlje. Međutim, to i dovodi do ključnog pitanja odnosa religijske dogme i nauke. Vidiš, kada pravi naučnik, a to je onaj koji pokušava objektivno opaziti ono što jeste, načnim putem dođe do dokaza ili hipoteza o sferičnosti Zemlje, on se odatle vraća u tekst "Božije objave" i pokušava tamo naći "Božiju" potvrdu, za ono što je već ustanovio kao faktičko stanje stvari. Konkretno, za sferičnost Zemlje u Kur'anu ima vrlo malo osnova, zato se pribjegava improvizaciji i "daj šta se da", pa se krajnje indirektno i putem nejasnih ajeta, tj. jednog ajeta, pronalazi da "noć obavija dan i dan obavija noć", iako arapska riječ prevedena "obavijanje" ima još nekoliko različitih značenja, pa se onda tvrdi: "Evo, i na osnovu Kur'ana se nekako može zaključiti da je Zemlja okrugla". Međutim, sam taj metod možda imponuje intenzitetu privremenog razvoja islamske civlizacije, ali ne čudesnosti ili istinitosti same kur'anske poruke, jer u njoj takvih, čak puno manje posrednih, referenci na to da je Zemlja ravna ima nekoliko desetina, te nekoliko direktnih izjava da je Zemlja-upravo ravna. Dakle, Kur'an tvrdi da je Zemlja ravna. To je jasno i kada se pogleda pokušaj poznatih islamskih svestranih naučnika da krajnje jeftino pokušaju ono što su naučno ustanovili progurati nad jasnom kur'anskom porukom da je Zemlja ravna. Pa onda kažu nešto tipa: "Nije sporno da je po Kur'anu Zemlja ravna, to je nedvosmislena izjava, ali je suština da je Zemlja u stvarnosti sferična, što znači da se ta kur'anska plošnost Zemlje onda sigurno odnosi na male površine Zemlje, gledane izolovano, pa one izgledaju ravnim, kao što Kur'an i tvrdi, ali, šire gledano, ipak je Zemlja sferična". Dakle, sam takav stav islamskih naučnika koji su Zemlju smatrali sferičnom je dokaz da nema nikakve dileme da je jezički, prema Kur'anu, Zemlja-ravna. Ako je, dakle, u prvom planu rasprave kur'anski izričaj o plošnosti ili sferičnosti Zemlje, po njemu je ona ravna. Ipak mislim da naučna dostignuća islamskih naučnika u određenim periodima nisu tema ove emisije, jer ona nisu inspirisana Kur'anom, nego suprotno, ono što se ustanovilo u praksi se pokušalo pomiriti sa tekstom Kur'ana koji tom stvarnom stanju stvari nije naklonjen. Generalno, pitanje oblika Zemlje muslimanskim teokratama nije bilo važno, jer se nije ticalo bitnih vjerskih pitanja, pa su se "narod i pravnici držali vjerovanja u plošnost Zemlje", dok su svestrani naučnici smatrali da je sferična. Što se tiče hadisa, oni se daju direktne odgovore na to teokratama nevažno pitanje, iako su u najranijim islamskim izvorima poput Taberanija sadržani hadisi po kojima se Zemlja nalazi na ravnoj stijeni koja je na leđima velike ribe. Sa prolaskom zlatnog doba gdje opet isključivi pravnici preuzimaju značajniju ulogu, npr. u poznatom tefsiru Dželalejn, daje se tumačenje i zauzima zvanični stav da je Zemlja-ravna. Da li je Zemlja ravna ili okrugla je, osim islamskim naučnicima koji su imali rok trajanja, potpuno sporedno u odnosu na tomove knjiga i traktata o tome da li se npr. gubi abdest kad se rukom dotakne penis, jer neki hadisi kažu da gubi, drugi da ne gubi, pa je to prava arena za neiscrpne "konstruktivne" debate i pokazivanje snage sopstvenog mišljenja u odnosu na mnoštva drugih koja se razlikuju u nijansama u pogledu tih stvari koje su ključne za uspjeh na oba svijeta.

A što se tiče "upotrebe mozga" koju spominješ, generalno mi nejasna ta tendencija muslimana da se pozivaju na "mozak" i "racionalnost" i traže neke navodne naučne istine u Kur'anu, tipa ove rasprave o obliku Zemlje, dok istovremeno vjeruju da je Muhamed prstom raspolutio Mjesec, da je Mojsije štapove pretvorio u zmije, da je Jona-Junus proveo tri dana u utrobi ribe i ko zna kakve sve ne stvari koje nemaju veze ni sa mozgom, kako ti reče, ni sa naukom na koje se ti muslimani pozivaju.
User avatar
Gojeni H
Posts: 10228
Joined: 28/04/2012 09:54

#779 Re: Isus i Muhamed,sličnosti i razlike!

Post by Gojeni H »

dadinjo33 wrote:
Nije uopšte sporan domet islamskog zlatnog doba, ...

A što se tiče "upotrebe mozga" koju spominješ, generalno mi nejasna ta tendencija muslimana da se pozivaju na "mozak" i "racionalnost" i traže neke navodne naučne istine u Kur'anu, tipa ove rasprave o obliku Zemlje, dok istovremeno vjeruju da je Muhamed prstom raspolutio Mjesec, da je Mojsije štapove pretvorio u zmije, da je Jona-Junus proveo tri dana u utrobi ribe i ko zna kakve sve ne stvari koje nemaju veze ni sa mozgom, kako ti reče, ni sa naukom na koje se ti muslimani pozivaju.
Kada se spominjao mozak i promisljanje, odnosilo se na jednostavno logicko razmisljanje o onome sto se desilo poslije Objave, a ne onome sto je u Objavi.
Ponovicu, na bilo koju tvrdnju ranih muslimana da "Kuran svjedoci da je Zemlja ravna ploca", koje naravno nije bilo, orijentalisti bi skocili k'o muha na govno jer bi tako nesto bio ociti dokaz o "nazadnosti islama". Dakle - nema.

U prevodu Objave, kao sto sam vec rekao, nigdje nisam nasao ono sto ti ocigledno jesi - da je Zemlja ravna.
Kur'an nije naucni zurnal. O naucnim dokazima o svemu vidi sa Smrletom.

Da li ti vjerujes da je Musa a.s. (Mojsije) razgovarao s Bogom?

Da zavrsimo, pokusavas da nas ubijedis da vidimo stvari onakvim kakve ih ti vidis. Ti nastavi da ih i dalje tako vidis, a prestani da potcjenjujes inteligenciju prosjecnog forumasa.
dadinjo33
Posts: 1748
Joined: 10/08/2016 18:41

#780 Re: Isus i Muhamed,sličnosti i razlike!

Post by dadinjo33 »

Sve si rekao time da se logika treba ukljuciti u stvari nakon 'Objave', ali iskljuciti kad je sama 'Objava' u pitanju.

A ovo ostalo sto kao pitas i sto kao nisi nasao ti je vec odgovoreno. Ne mozes ni naci ono sto unaprijed odlucno neces da nadjes.
User avatar
Smrcak15
Posts: 11137
Joined: 13/12/2015 13:23

#781 Re: Isus i Muhamed,sličnosti i razlike!

Post by Smrcak15 »

Gojeni H wrote:
dadinjo33 wrote:
Nije uopšte sporan domet islamskog zlatnog doba, ...

A što se tiče "upotrebe mozga" koju spominješ, generalno mi nejasna ta tendencija muslimana da se pozivaju na "mozak" i "racionalnost" i traže neke navodne naučne istine u Kur'anu, tipa ove rasprave o obliku Zemlje, dok istovremeno vjeruju da je Muhamed prstom raspolutio Mjesec, da je Mojsije štapove pretvorio u zmije, da je Jona-Junus proveo tri dana u utrobi ribe i ko zna kakve sve ne stvari koje nemaju veze ni sa mozgom, kako ti reče, ni sa naukom na koje se ti muslimani pozivaju.
Kada se spominjao mozak i promisljanje, odnosilo se na jednostavno logicko razmisljanje o onome sto se desilo poslije Objave, a ne onome sto je u Objavi.
Ponovicu, na bilo koju tvrdnju ranih muslimana da "Kuran svjedoci da je Zemlja ravna ploca", koje naravno nije bilo, orijentalisti bi skocili k'o muha na govno jer bi tako nesto bio ociti dokaz o "nazadnosti islama". Dakle - nema.

U prevodu Objave, kao sto sam vec rekao, nigdje nisam nasao ono sto ti ocigledno jesi - da je Zemlja ravna.
Kur'an nije naucni zurnal. O naucnim dokazima o svemu vidi sa Smrletom.

Da li ti vjerujes da je Musa a.s. (Mojsije) razgovarao s Bogom?

Da zavrsimo, pokusavas da nas ubijedis da vidimo stvari onakvim kakve ih ti vidis. Ti nastavi da ih i dalje tako vidis, a prestani da potcjenjujes inteligenciju prosjecnog forumasa.
pa postavio sam mu pitanje koje nece da odgovori


ovo je pitanje za njega, kad vec tvrdi da je zemlja ravna
de mi reci sta znaci rijec Yuqawiru, i gdje se ova rijec koristi u dnevnom zivotu jednog pustinjskog beduina u 7 stoljecu?

da te vidimo kad vec hoces da se bodes intelektualno na islamskoj platformi
ali ja mislim da neznas odgovoriti pa zato izbjegajes, nije sramota reci neznam de reci ti....sramota je bez dokaza sipati paljbu ovako
Image
User avatar
Towelie
Posts: 7487
Joined: 03/05/2013 19:29

#782 Re: Isus i Muhamed,sličnosti i razlike!

Post by Towelie »

:lol:
kerima1
Posts: 3530
Joined: 13/06/2012 19:04

#783 Re: Isus i Muhamed,sličnosti i razlike!

Post by kerima1 »

Towelie wrote::lol:
:lol:
patriot_1
Posts: 2639
Joined: 09/05/2015 20:49

#784 Re: Isus i Muhamed,sličnosti i razlike!

Post by patriot_1 »

HardcoreMX wrote:
patriot_1 wrote: Aman,,nemoj mi reći da Islam jest alfa i omega istine!
Bog je onakav kakav je,jedan ili trojedan¨!Što mi o tome znamo?Osim onog što nam je Bog sam objavio!Nama se objavio kao trojedan,vi kažete "Nemoguće,jedan ali ne trojedan"!
Vjerujte svojoj objavi,mi vjerujemo svojoj!
Novi Zavjet je nama Kršćanima ALFA i OMEGA!
Vama nek bude Kuran!
Bujrum!Efendija!
Ni efendija ni gospon, nego drug dobrim ljudima nebitno na vjeru, naciju, boju..
Islam pa sva vjera je islam,a što drugo, a da se ne protivi razumu.
Monoteizam od riječi monos jedan, ti kažeš 'trojedan' trias trojstvo, zbunjen sam, naravno ti vjeruj što ti hoćeš, svatko je odgovoran za svoj razum.
Vjerujemo u sve objave, Kur'an kaže da je svima dokaz i opomena.
Nijesam pročitao svu Bibliju, ali kolko znam NZ ne spominje kršćanstvo, kršćane jednom, da su se tako nazvali učenici.
Grčki alfabet, ali Isus nije znao grčki?!
Bog se ne može materijalizovati jer bi to vodilo u paganstvo obožavanja materijalnog oblika.
Bog može sve pa i utjeloviti se.Kako možeš tvrditi"Bog ne može"?Obožavanje Boga kao osobe nemože biti obožavanje materije!
User avatar
HardcoreMX
Posts: 4087
Joined: 02/05/2016 19:08
Location: das objektiv der objektivität

#785 Re: Isus i Muhamed,sličnosti i razlike!

Post by HardcoreMX »

Ti kao osoba si od materije ili nisi?
User avatar
asurbanipal
Posts: 6702
Joined: 28/06/2010 15:54
Location: opet sam ti u kafani

#786 Re: Isus i Muhamed,sličnosti i razlike!

Post by asurbanipal »

"Pred konac I. vijeka po hidžretu, pojavile su se u islamskom duhovnom svijetu dvije jake naučne struje koje su se oštro sukobile: teološko-konzervativna i filozofsko-slobodoumna. Poslije dugih i mučnih peripetija i borbi koje su trajale nekoliko vijekova, konačno je, početkom XIII. stoljeća hrišćanske ere, pobijedio konzervativni pravac: čista i vedra naučna misao iščezla je u gustoj i zagušljivoj magli suhoparnog dogmatizma.

Teolozi-dogmatici svojom kazuistikom, metafizičkim cjepidlačenjem i do savršenosti utančanom dijalektikom ugušili su malo po malo i zadnji dah slobodne naučne misli. Duhovna despotija posljednjih abasitskih halifa i osmanskih sultana, njihova dvorska i haremska raskalašenost, vjerska isključivost i crna reakcija službenog klera, zatrovaše i uljeniše daroviti arapski narod, koji u svojim širokim masama ne bjaše još ni osjetio onaj veliki i jaki zamah duhovne i socijalne revolucije, što su je svojom pojavom izazvali Muhammed a.s. i Kur'an.

I sami neki Muhamedovi a.s. biografi i komentatori Kur'ana a nadasve sabirači apokrifskih Hadisa mnogo su doprinijeli opštoj stagnaciji islamskih naroda.

Zna se tačno kada se i gdje se Muhamed a.s. rodio, kako je živio, radio i preminuo, a uspjeh i posljedice njegova rada najbolja su njegova biografija i najvjernije ogledalo njegove duše i karaktera.

"Knjiga je ovo (Kur'an) sveta koju su tebi (Muhamede) poslali da njome izvedeš čovječanstvo iz tame na svjetlost." To je bio njegov jedini i pravi zadatak, on je tome cilju posvetio i žrtvovao sav svoj život i dvadesetogodišnji naučni i naporni rad. U tome njegovom radu nema ničeg maglovitog i tajanstvenog; sva njegova snaga i moć leži u njegovoj pojavi i njegovoj otvorenoj i iskrenoj riječi. Nije bolesne ozdravljao, niti mrtve oživljavao, nije nikad ništa u magle govorio; sve što je govorio i radio, bilo je jednostavno i prirodno, jer je i on bio samo čovjek kako sam Kur'an za njega veli (XLI :6, XVIII :111).

Pa ipak neki njegovi biografi, komentatori Kur'ana i sabirači Hadisa, isprepletali su mu život i rad tolikim bojama i fantastičnim izmišljotinama da je teško u toj mješovitosti istine i mašte raspoznati njegovu pravu ličnost. Premda je bio nada sve sabran i promišljen, oni su mu na leđa natovarili toliko uzrečica i izreka koje on, da je živio četiri svoja vijeka, ne bi mogao izgovoriti. A što je još gore, većina tih izreka ni svojom formom ni sadržinom ne odgovaraju njegovoj nauci ni njegovom karakteru.

Kur'an, koji treba da bude jasan i siguran putovođa ka sreći i napretku vjernih (XIV :1, XXVII :1,2,6), postao je u njihovim rukama pravi lavirint. Zaneseni formom, a nada sve savršenom dikcijom i besprimjernom rečitošću Kur'ana, njegovi se komentatori većinom gube u filološkom cjepidlačenju, tražeći i iznalazeći za svaku rečenicu, za svaku riječ stotinu značenja, tumačenja i mišljenja. S druge strane oni nastoje da za svaku socijalnu i prirodnu pojavu nađu izvor i objašnjenje u Kur'anu, makar da to nije ni predmet ni zadatak Kur'ana. Jedan od ovih komentatora, tumačeći rečenicu (ajet): "Božijom voljom i kiša pada" (XXV :48), upotrebio je sve svoje znanje da dokaže kako kiša ne nastaje isparavanjem, nego da je Bog direktno s neba šalje, kao da nije kud i kamo jače i eklatantnije dokazana Božija moć, ako kiša nastaje isparavanjem po prirodnom zakonu, nego ako posebne božije sluge iz nebeskih visina kroz rešeto vodu cijede. Ili: zar je bolje i razložnije dokazana nužnost Božijeg opstanka, tumačenjem da je naša zemlja nepokretna masa, natovarena na leđa jednog vola koji se opet odupro na neku ogromnu ribu, i kad ta volušina pokrene glavom ili mahne repom, nastaju zemljotresi, provaljuju vulkani i druge prirodne pojave, - nego ako se povjeruje da je naša zemlja zviezda među zvijezdama koja sa ostalim milionima i milijardama nebeskih tijela neprestano juri po neizmjernom prostoru i poje slavu Gospodara.

A tek ulema drugog ranga, pisci vjerskih knjiga, džamijski propovjednici, hodže i derviši. Ovim duhom siroti rabi božji koji često puta nemaju pojma ni o najobičnijim stvarima na zemlji govore o najtežim pitanjima, o nebesima "na sedam spratova", o "Šedžerei-tuba" drvetu (inače nordijsko mistično drvo Igdrazil), o vaskrsu i danu suđenja, o raju i paklu i to sve opisuju tako plastično kao da su se tamo rodili i odrasli.

Mjesto suđenja - Kijamet, po njegovoj bolesnoj mašti, biće na jednoj velikoj poljani gdje će se sakupiti sva djeca Ademova u kostimu svog dobrog oca i sa očima na vrh glave. Sunce će se spustiti iznad njihovih glava na jedno koplje visine. Sad počinje pretres: jedni anđeli mjere na kristalne terazije grijehe samrtnika, a drugi raspoređuju kuda ko spada: vjerni i dobri u raj, nevjerni i zli u pakao. Ali dok se dođe do raja treba proći preko jednog strašnog mosta koji se diže iznad provalije pakla - "Sirat ćuprija". Most je tanji od dlake, a oštriji od sablje i mračniji je od najtamnije noći. Dužina mosta iznosi hiljadu i pet stotina godina putovanja: uzbrdo, po ravnu i nizbrdo po pet stotina godina. Oni koji su određeni za raj, pojašu na svoje kurbane i evo ih za časak u rajskim baštama. A nevjerni, oni koji su osuđeni na pakao? Ovi nesrećnici gmižu i puze po tananoj, oštroj i mračnoj ćupriji i jedan za drugim glavačke padaju u ponor pakla, gdje Satana kolo vodi i veseli se svojim žrtvama. Osuđenici nose na nogama sandale od vječnog ognja, tako da im mozak u glavi vri kao u kazanu. Ali to nije sve. Da bi oni koji su privikli na vatru osjetili i druge muke, ima i ledeni pakao tako leden da se u momentu čovjeku mrzne mozak u glavi i zenica u oku.

A raj? - divan saraj na sedam spratova od žeženog zlata, iskićen safirima i rubinima, briljantima i smaragdima, ispod koga su zelene edenske bašte sa slatkim voćem i mirisavim cvjetovima. Zelena stabla hurmi i jasmina, smokve i jorgovana, šipaka i narcisa bacaju sjenku i osvježavaju rajske vrtove po kojima se vjerni bezbrižno šetaju. Paviljoni od šimširovog drveta, okićeni najmirisavljim cvijećem i orošeni bistrim potočićima, naprosto mame posjetioce raja na raskoš i uživanje. Tu nema ni dnevne žege ni noćne sparine. Ispružen na mekoj svili, okružen sa sedamdeset robova, vjernik se odmara i zapovijeda: na njegovu pomisao pred njim se stvara sjajan ručak u masivnom zlatnom posuđu, tri stotine jela za svaki obrok i tri stotine mladih paževa za poslugu. Ovi mladi paževi defiluju sa kristalnim peharima, napunjenim najukusnijim nektarom koj ne opija, i osvježavaju blažene stanovnike raja. Sedamdeset dvije besmrtne nimfe - hurije, slične biseru u školjci, uveseljavaju vjernike svojom divnom pjesmom.

I tako ovo nedoučeno sveštenstvo kroz decenije i vjekove vaspitava islamski svijet ovakvim i sličnim bajkama indijske i perzijske mitologije, koje su ušle i u školske vjerske knjige kao čiste dogme vjere. Od najčistije monoteističke vjere čija je sva teologija i dogmatika, filozofija i teosofija zbivena u cigla dva reda sto dvanaeste sure Kur'ana, čija se eukologija može napisati na nekoliko stranica jasno, bistro i za svakog razumljivo, oni su od vjere napravili pravo čudo. Islam, koji je u svojim dogmama jednostavan, apsolutno čist od svakog misticizma, sa visokim i pozitivnim moralom, sa širokom tolerancijom, sposoban za svaki kulturni napredak, postao je u njihovim rukama pravo strašilo. "Lakše je čelik gristi, nego dobar Musliman biti" - to je njihov sadistički princip."





Osman Nuri Hadžić - "Muhamed a.s. i Kur'an" (Kulturna istorija Islama), str. 22, 23, 24.

Mostar, 24. juna 1929.



Image

Osman Nuri Hadžić (Mostar, 28.6.1869. - Beograd, 23.12.1937.)
User avatar
aurora313
Posts: 2203
Joined: 10/10/2010 12:47

#787 Re: Isus i Muhamed,sličnosti i razlike!

Post by aurora313 »

:thumbup: :thumbup: :thumbup:
User avatar
Smrcak15
Posts: 11137
Joined: 13/12/2015 13:23

#788 Re: Isus i Muhamed,sličnosti i razlike!

Post by Smrcak15 »

asurbanipal wrote:"Pred konac I. vijeka po hidžretu, pojavile su se u islamskom duhovnom svijetu dvije jake naučne struje koje su se oštro sukobile: teološko-konzervativna i filozofsko-slobodoumna. Poslije dugih i mučnih peripetija i borbi koje su trajale nekoliko vijekova, konačno je, početkom XIII. stoljeća hrišćanske ere, pobijedio konzervativni pravac: čista i vedra naučna misao iščezla je u gustoj i zagušljivoj magli suhoparnog dogmatizma.

Teolozi-dogmatici svojom kazuistikom, metafizičkim cjepidlačenjem i do savršenosti utančanom dijalektikom ugušili su malo po malo i zadnji dah slobodne naučne misli. Duhovna despotija posljednjih abasitskih halifa i osmanskih sultana, njihova dvorska i haremska raskalašenost, vjerska isključivost i crna reakcija službenog klera, zatrovaše i uljeniše daroviti arapski narod, koji u svojim širokim masama ne bjaše još ni osjetio onaj veliki i jaki zamah duhovne i socijalne revolucije, što su je svojom pojavom izazvali Muhammed a.s. i Kur'an.

I sami neki Muhamedovi a.s. biografi i komentatori Kur'ana a nadasve sabirači apokrifskih Hadisa mnogo su doprinijeli opštoj stagnaciji islamskih naroda.

Zna se tačno kada se i gdje se Muhamed a.s. rodio, kako je živio, radio i preminuo, a uspjeh i posljedice njegova rada najbolja su njegova biografija i najvjernije ogledalo njegove duše i karaktera.

"Knjiga je ovo (Kur'an) sveta koju su tebi (Muhamede) poslali da njome izvedeš čovječanstvo iz tame na svjetlost." To je bio njegov jedini i pravi zadatak, on je tome cilju posvetio i žrtvovao sav svoj život i dvadesetogodišnji naučni i naporni rad. U tome njegovom radu nema ničeg maglovitog i tajanstvenog; sva njegova snaga i moć leži u njegovoj pojavi i njegovoj otvorenoj i iskrenoj riječi. Nije bolesne ozdravljao, niti mrtve oživljavao, nije nikad ništa u magle govorio; sve što je govorio i radio, bilo je jednostavno i prirodno, jer je i on bio samo čovjek kako sam Kur'an za njega veli (XLI :6, XVIII :111).

Pa ipak neki njegovi biografi, komentatori Kur'ana i sabirači Hadisa, isprepletali su mu život i rad tolikim bojama i fantastičnim izmišljotinama da je teško u toj mješovitosti istine i mašte raspoznati njegovu pravu ličnost. Premda je bio nada sve sabran i promišljen, oni su mu na leđa natovarili toliko uzrečica i izreka koje on, da je živio četiri svoja vijeka, ne bi mogao izgovoriti. A što je još gore, većina tih izreka ni svojom formom ni sadržinom ne odgovaraju njegovoj nauci ni njegovom karakteru.

Kur'an, koji treba da bude jasan i siguran putovođa ka sreći i napretku vjernih (XIV :1, XXVII :1,2,6), postao je u njihovim rukama pravi lavirint. Zaneseni formom, a nada sve savršenom dikcijom i besprimjernom rečitošću Kur'ana, njegovi se komentatori većinom gube u filološkom cjepidlačenju, tražeći i iznalazeći za svaku rečenicu, za svaku riječ stotinu značenja, tumačenja i mišljenja. S druge strane oni nastoje da za svaku socijalnu i prirodnu pojavu nađu izvor i objašnjenje u Kur'anu, makar da to nije ni predmet ni zadatak Kur'ana. Jedan od ovih komentatora, tumačeći rečenicu (ajet): "Božijom voljom i kiša pada" (XXV :48), upotrebio je sve svoje znanje da dokaže kako kiša ne nastaje isparavanjem, nego da je Bog direktno s neba šalje, kao da nije kud i kamo jače i eklatantnije dokazana Božija moć, ako kiša nastaje isparavanjem po prirodnom zakonu, nego ako posebne božije sluge iz nebeskih visina kroz rešeto vodu cijede. Ili: zar je bolje i razložnije dokazana nužnost Božijeg opstanka, tumačenjem da je naša zemlja nepokretna masa, natovarena na leđa jednog vola koji se opet odupro na neku ogromnu ribu, i kad ta volušina pokrene glavom ili mahne repom, nastaju zemljotresi, provaljuju vulkani i druge prirodne pojave, - nego ako se povjeruje da je naša zemlja zviezda među zvijezdama koja sa ostalim milionima i milijardama nebeskih tijela neprestano juri po neizmjernom prostoru i poje slavu Gospodara.

A tek ulema drugog ranga, pisci vjerskih knjiga, džamijski propovjednici, hodže i derviši. Ovim duhom siroti rabi božji koji često puta nemaju pojma ni o najobičnijim stvarima na zemlji govore o najtežim pitanjima, o nebesima "na sedam spratova", o "Šedžerei-tuba" drvetu (inače nordijsko mistično drvo Igdrazil), o vaskrsu i danu suđenja, o raju i paklu i to sve opisuju tako plastično kao da su se tamo rodili i odrasli.

Mjesto suđenja - Kijamet, po njegovoj bolesnoj mašti, biće na jednoj velikoj poljani gdje će se sakupiti sva djeca Ademova u kostimu svog dobrog oca i sa očima na vrh glave. Sunce će se spustiti iznad njihovih glava na jedno koplje visine. Sad počinje pretres: jedni anđeli mjere na kristalne terazije grijehe samrtnika, a drugi raspoređuju kuda ko spada: vjerni i dobri u raj, nevjerni i zli u pakao. Ali dok se dođe do raja treba proći preko jednog strašnog mosta koji se diže iznad provalije pakla - "Sirat ćuprija". Most je tanji od dlake, a oštriji od sablje i mračniji je od najtamnije noći. Dužina mosta iznosi hiljadu i pet stotina godina putovanja: uzbrdo, po ravnu i nizbrdo po pet stotina godina. Oni koji su određeni za raj, pojašu na svoje kurbane i evo ih za časak u rajskim baštama. A nevjerni, oni koji su osuđeni na pakao? Ovi nesrećnici gmižu i puze po tananoj, oštroj i mračnoj ćupriji i jedan za drugim glavačke padaju u ponor pakla, gdje Satana kolo vodi i veseli se svojim žrtvama. Osuđenici nose na nogama sandale od vječnog ognja, tako da im mozak u glavi vri kao u kazanu. Ali to nije sve. Da bi oni koji su privikli na vatru osjetili i druge muke, ima i ledeni pakao tako leden da se u momentu čovjeku mrzne mozak u glavi i zenica u oku.

A raj? - divan saraj na sedam spratova od žeženog zlata, iskićen safirima i rubinima, briljantima i smaragdima, ispod koga su zelene edenske bašte sa slatkim voćem i mirisavim cvjetovima. Zelena stabla hurmi i jasmina, smokve i jorgovana, šipaka i narcisa bacaju sjenku i osvježavaju rajske vrtove po kojima se vjerni bezbrižno šetaju. Paviljoni od šimširovog drveta, okićeni najmirisavljim cvijećem i orošeni bistrim potočićima, naprosto mame posjetioce raja na raskoš i uživanje. Tu nema ni dnevne žege ni noćne sparine. Ispružen na mekoj svili, okružen sa sedamdeset robova, vjernik se odmara i zapovijeda: na njegovu pomisao pred njim se stvara sjajan ručak u masivnom zlatnom posuđu, tri stotine jela za svaki obrok i tri stotine mladih paževa za poslugu. Ovi mladi paževi defiluju sa kristalnim peharima, napunjenim najukusnijim nektarom koj ne opija, i osvježavaju blažene stanovnike raja. Sedamdeset dvije besmrtne nimfe - hurije, slične biseru u školjci, uveseljavaju vjernike svojom divnom pjesmom.

I tako ovo nedoučeno sveštenstvo kroz decenije i vjekove vaspitava islamski svijet ovakvim i sličnim bajkama indijske i perzijske mitologije, koje su ušle i u školske vjerske knjige kao čiste dogme vjere. Od najčistije monoteističke vjere čija je sva teologija i dogmatika, filozofija i teosofija zbivena u cigla dva reda sto dvanaeste sure Kur'ana, čija se eukologija može napisati na nekoliko stranica jasno, bistro i za svakog razumljivo, oni su od vjere napravili pravo čudo. Islam, koji je u svojim dogmama jednostavan, apsolutno čist od svakog misticizma, sa visokim i pozitivnim moralom, sa širokom tolerancijom, sposoban za svaki kulturni napredak, postao je u njihovim rukama pravo strašilo. "Lakše je čelik gristi, nego dobar Musliman biti" - to je njihov sadistički princip."





Osman Nuri Hadžić - "Muhamed a.s. i Kur'an" (Kulturna istorija Islama), str. 22, 23, 24.

Mostar, 24. juna 1929.



Image

Osman Nuri Hadžić (Mostar, 28.6.1869. - Beograd, 23.12.1937.)
strasno kakva bljuovtina od teksta, kakva splacine za nepovjerovati, kao neka neslana corba za koju neznas dali da probas ili ne jer neznas jeli presoljeno , ili ima previse chilija ili bibera ili cak mozda secera pa da dobijes kontraikciju u ustima, mislis jedes slano a ono slatko....
User avatar
Smrcak15
Posts: 11137
Joined: 13/12/2015 13:23

#789 Re: Isus i Muhamed,sličnosti i razlike!

Post by Smrcak15 »

Mjesto suđenja - Kijamet, po njegovoj bolesnoj mašti, biće na jednoj velikoj poljani gdje će se sakupiti sva djeca Ademova u kostimu svog dobrog oca i sa očima na vrh glave.
po njegovoj bolesnoj mašti, biće na jednoj velikoj poljani
znaci Allah bolestan jer kaze Ovako:

105. A pitaju te o planinama, pa ti reci: "Gospodar moj će ih u prah pretvoriti i zasuti,
106. a mjesta na kojima su bile ravnom ledinom ostaviti,
107. ni udubina ni uzvisina na Zemlji nećeš vidjeti."

108. Toga dana će se oni glasniku odazvati, moraće ga slijediti i pred Milostivim glasovi će se stišati i ti ćeš samo šapat čuti.

gdje će se sakupiti sva djeca Ademova u kostimu svog dobrog oca
nikad niko nije rekao Ovako nesto
i sa očima na vrh glave.
tone islamski knjiga procitao , pa da sam barem nasao slab hadis da kaze ovo hajde inekako , ali nista

pa odakle vadi ove gluposti da mi je znati????
User avatar
Smrcak15
Posts: 11137
Joined: 13/12/2015 13:23

#790 Re: Isus i Muhamed,sličnosti i razlike!

Post by Smrcak15 »

aurora313 wrote::thumbup: :thumbup: :thumbup:
slijepac slijepca vodi za ruku i podrzava :-)

evo da vam i ja dam jednu :thumbup:
User avatar
aurora313
Posts: 2203
Joined: 10/10/2010 12:47

#791 Re: Isus i Muhamed,sličnosti i razlike!

Post by aurora313 »

Smrcak15 wrote:Muhamemd nije sudio, nego su jednosglasno izabrali zidovi i muslimani da bude bivsi zidov koji ce donijeti presudu, bivsi zidov koji je prihvatio islam

oni su se svi slozili, i on im je presudio po Tori

evo i dokaz:

Ponovljeni zakon 20,10 Kad se približi kojemu gradu, da ga opsjedne, najprije mu ponudi mir!
Ponovljeni zakon 20,11 Prihvati li mir i preda li se tebi, onda sve pučanstvo, što se nađe u njemu, potpada pod danak i robiju.
Ponovljeni zakon 20,12 Ako li neće da sklopi mir s tobom, nego se odluči za boj s tobom, onda ga opsjedni!
Ponovljeni zakon 20,13 Kad ti ga preda u ruke Gospod, Bog tvoj, onda pobij sve muško u njemu oštricom mača!
Ponovljeni zakon 20,14 Ali žene i djecu i stoku i s, što se inače nalazi u gradu, sav plijen, uzmi za sebe! Možeš slobodno raspolagati plijenom svojih neprijatelja, što ti ga dade Gospod, Bog tvoj.

znaci sudio je zidovima po njihoj knjizi. U ostalom jeli ti uopste znas zasto su oni nastradali. zato sto su izdali muslimnsku vojsku jer su trebali po ugovou zajedno da braner grad medinu od kolicijskih snaga, oni su se okrenuli protiv muslimana u najgorem casu i poceli da prave nerede u gradu a muslimaska vojska bila van grada na liniji. i normalno je ocekivati da ce zavrsiti kako su zavrsili u tim okolnostima u tom vremenu.
Arzuhal, ovo prelazi svaku mjeru. Smrčak koristi materijal stariji od Kurana i svih islamskih knjiga i zapisa, i pretvara ga u nekakav muslimanski materijal oko nekakvih sukoba u Arabiji.

Znam da Smrle piše ludosti i izmišljotine, pa i takvima treba dati prostora. Ali u ovom primjeru on mijenja istoriju religija, te bazne postavke islama, judaizma i hrišćanstva (čuj, muslimanska vojska u izraelitskom i prehrišćanskom Jabešu ...da brane grad medinu od kolicijskih snaga?!?)

Ovo stvarno prelazi sve okvire forumisanja, čitanosti, poznavanja materijala i istorije, šala, sprdnje, te forumskih interesantnih pogleda i primjera. Kada nekom ovako jadno ide iz nebuloze u nebulozu veličajući islam a vlastitim izmišljotinama vrijeđa i mijenja tvrdnje druge dvije vjere, to ne bi trebalo da prođe kao normalno i dozvoljeno.
User avatar
asurbanipal
Posts: 6702
Joined: 28/06/2010 15:54
Location: opet sam ti u kafani

#792 Re: Isus i Muhamed,sličnosti i razlike!

Post by asurbanipal »

aurora313 wrote:
Arzuhal, ovo prelazi svaku mjeru. Smrčak koristi materijal stariji od Kurana i svih islamskih knjiga i zapisa, i pretvara ga u nekakav muslimanski materijal oko nekakvih sukoba u Arabiji.

Znam da Smrle piše ludosti i izmišljotine, pa i takvima treba dati prostora. Ali u ovom primjeru on mijenja istoriju religija, te bazne postavke islama, judaizma i hrišćanstva (čuj, muslimanska vojska u izraelitskom i prehrišćanskom Jabešu ...da brane grad medinu od kolicijskih snaga?!?)

Ovo stvarno prelazi sve okvire forumisanja, čitanosti, poznavanja materijala i istorije, šala, sprdnje, te forumskih interesantnih pogleda i primjera. Kada nekom ovako jadno ide iz nebuloze u nebulozu veličajući islam a vlastitim izmišljotinama vrijeđa i mijenja tvrdnje druge dvije vjere, to ne bi trebalo da prođe kao normalno i dozvoljeno.

Ako je vjerovati @Smrčku, nema druge nego da je i Muhammed bio Židov. :mrgreen:
dadinjo33
Posts: 1748
Joined: 10/08/2016 18:41

#793 Re: Isus i Muhamed,sličnosti i razlike!

Post by dadinjo33 »

Ima jedan film koji je sjajno obradio tematiku iz tog teksta Osmana Nuri Hadžića, odnosno otimačinu i uništenje islama koju je proveo i do danas održao i održava nazadni islamski kler:


https://en.m.wikipedia.org/wiki/The_Phy ... 2013_film)
Nocty
Posts: 1060
Joined: 12/01/2010 05:50

#794 Re: Isus i Muhamed,sličnosti i razlike!

Post by Nocty »

Image
lijepa u dusi
Posts: 2876
Joined: 02/11/2014 13:07

#795 Re: Isus i Muhamed,sličnosti i razlike!

Post by lijepa u dusi »

Odlican Osmanov tekst :thumbup:
r_faruk
Posts: 4686
Joined: 20/01/2003 00:00

#796 Re: Isus i Muhamed,sličnosti i razlike!

Post by r_faruk »

strasno kakva bljuovtina od teksta, kakva splacine za nepovjerovati, kao neka neslana corba za koju neznas dali da probas ili ne jer neznas jeli presoljeno , ili ima previse chilija ili bibera ili cak mozda secera pa da dobijes kontraikciju u ustima, mislis jedes slano a ono slatko....
smrle ti majke mi nisi normalan.

pa kada procitas ovaj tekst od osmana, ma da je pisao o receptima za kuhanje mozes primijetiti da se radi o osobi koja je izuzetno obrazovana, vijernik te apsolutno vlada materijom o kojoj govori. govori pozitivno o islamu.... ne znam kako imas hrabrosti jedan ovakav tekst nazvati bljuvotinom :-)
User avatar
Smrcak15
Posts: 11137
Joined: 13/12/2015 13:23

#797 Re: Isus i Muhamed,sličnosti i razlike!

Post by Smrcak15 »

r_faruk wrote:
strasno kakva bljuovtina od teksta, kakva splacine za nepovjerovati, kao neka neslana corba za koju neznas dali da probas ili ne jer neznas jeli presoljeno , ili ima previse chilija ili bibera ili cak mozda secera pa da dobijes kontraikciju u ustima, mislis jedes slano a ono slatko....
smrle ti majke mi nisi normalan.

pa kada procitas ovaj tekst od osmana, ma da je pisao o receptima za kuhanje mozes primijetiti da se radi o osobi koja je izuzetno obrazovana, vijernik te apsolutno vlada materijom o kojoj govori. govori pozitivno o islamu.... ne znam kako imas hrabrosti jedan ovakav tekst nazvati bljuvotinom :-)
da imam pravo i to punih usta

kad kazesm bljuvotine i splacine onda donesem dokaze, kao sto sam iznio gore

pazi ovo

on pise ovo
po njegovoj bolesnoj mašti, biće na jednoj velikoj poljani
a Allah kaze ovo:
105. A pitaju te o planinama, pa ti reci: "Gospodar moj će ih u prah pretvoriti i zasuti,
106. a mjesta na kojima su bile ravnom ledinom ostaviti,
107. ni udubina ni uzvisina na Zemlji nećeš vidjeti."

108. Toga dana će se oni glasniku odazvati, moraće ga slijediti i pred Milostivim glasovi će se stišati i ti ćeš samo šapat čuti.


znaci on nesvjesno Allaha naziva bolesnim umom jer eto taj sudnji dan ce biti na nekakvoj ledini, bez dolina i brda i planina.

tako da sa pravom mogu reci da se radi bljuvotinama i splacinama od teksta
r_faruk
Posts: 4686
Joined: 20/01/2003 00:00

#798 Re: Isus i Muhamed,sličnosti i razlike!

Post by r_faruk »

smrle, ti ne da nisi procitao tekst, nego ga nisi ni shvatio...... i nemas pravo, a to pravo nemas jer si nekompetentan da dajes takve komentare. nemas radova objavljenih, ne mozes intelektualno parirati osmanu niti si u stanju napisati ovakav tekst kao osman, a niti koristis one "komplikovane" rijeci kao osman, a nisi ni obnasao funkcije kao osman, pa ti i za korkuta kazes da je "levat", ne bavis se naucnoistrazivackim radom, ne postojis u naucnim krugovima covjece...

odakle ti pravo?
User avatar
Smrcak15
Posts: 11137
Joined: 13/12/2015 13:23

#799 Re: Isus i Muhamed,sličnosti i razlike!

Post by Smrcak15 »

r_faruk wrote:smrle, ti ne da nisi procitao tekst, nego ga nisi ni shvatio...... i nemas pravo, a to pravo nemas jer si nekompetentan da dajes takve komentare. nemas radova objavljenih, ne mozes intelektualno parirati osmanu niti si u stanju napisati ovakav tekst kao osman, a niti koristis one "komplikovane" rijeci kao osman, a nisi ni obnasao funkcije kao osman, pa ti i za korkuta kazes da je "levat", ne bavis se naucnoistrazivackim radom, ne postojis u naucnim krugovima covjece...

odakle ti pravo?
eh ovako, da idremo direktno na stvar, pojasni moju zamjerku gore sto sam iznio, kako to objasnjavas ako nisam kompetentan??

nije poenta koristi akedmski rijecnik da bi se pokazao drugima a velika manjina te nece razumjeti, mudrost je za mene komplicirane stvari pojadnostaviti da svako razumije i govoriti jednostavnim rijecnikom kako bi doslo do srca, nije meni u interesu pokazivati moje vokabularne sposobnosti da bi nekog zadivio i neko mi govorio ah sto je ovaj pamet....nego pojednostaviti istinu da dodje do svakoga, to je mudrost.
pa ti i za korkuta kazes da je "levat",
ne lazi, nikad ja nisam rekao da je korkut levat, nego smao kazem da ima gresaka u prevodu ali mi je njegov prevodjenja najbolji jer je koristio takav jezik da je pogodio u izrazajima kao malo ko. a to sto mu se omakne greska, svako moze pogrijesiti.
odakle ti pravo?
pravo koje sam stekao istrazivanjem islama 23 debele godine. to nisu male godine kad posvetis se necemu

nezelim da se hvalim, ali ako me neko obezvrjednjuje i ono u sta ulazem fakticki svoj zivot, meni je islam zivot, i dosta svog vremena posvecujem islamu

tako da itekako imam pravo sta da kazem, ali pazi jednu stvar, ja nepricam ovako onako bez dokaza, za sve sto ti tvrdim prilijepim dokaz zbog cega tvrdim kako tvrdim.

Neko da mi dodje i govori bolestan um pa pocne opisivati ajete o Sudnjem danu, fakticki takva osoba je tezak atak uradila na Allaha, jer se sprda sa njegovim govorom dali svjesno ili nesvjesno, ali se na to mora ukazati.
r_faruk
Posts: 4686
Joined: 20/01/2003 00:00

#800 Re: Isus i Muhamed,sličnosti i razlike!

Post by r_faruk »

Gdje si objavio to svoje istrazivanje?

Mislim da je dovoljno postaviti samo ovo pitanje. Ja ti opet kazem da ti nisi shvatio tekst koji je napisan.
Post Reply