Imam štednjak koji je još pod garancijom. Međutim u rerni se pojavile rupe
Odbijaju priznati garanciju jer eto kao ne pokriva to garancija.
A recimo ranije su mijenjali bočne panele zbog hrđe. Valjda je sad problem što ovo nije za zamjenu samo tog dijela nego moraju dati drugi uređaj.
Šta da radim? Inače štednjak je bio skoro 900 KM.. Electrolux
Garancija
Moderator: Benq
-
- Posts: 540
- Joined: 08/03/2022 13:25
#2 Re: Garancija
šta ti piše na garantnom listu ?nlt wrote: ↑09/02/2023 09:48 Imam štednjak koji je još pod garancijom. Međutim u rerni se pojavile rupe
Odbijaju priznati garanciju jer eto kao ne pokriva to garancija.
A recimo ranije su mijenjali bočne panele zbog hrđe. Valjda je sad problem što ovo nije za zamjenu samo tog dijela nego moraju dati drugi uređaj.
Šta da radim? Inače štednjak je bio skoro 900 KM.. Electrolux
šta obuhvata garancija odnosno šta ne obuhvata ?
-
- Posts: 28310
- Joined: 20/03/2013 15:38
#4 Re: Garancija
Gdje držiš špore' jarane?nlt wrote: ↑09/02/2023 09:48 Imam štednjak koji je još pod garancijom. Međutim u rerni se pojavile rupe
Odbijaju priznati garanciju jer eto kao ne pokriva to garancija.
A recimo ranije su mijenjali bočne panele zbog hrđe. Valjda je sad problem što ovo nije za zamjenu samo tog dijela nego moraju dati drugi uređaj.
Šta da radim? Inače štednjak je bio skoro 900 KM.. Electrolux
Zahrđalo spolja, zahrđalo iznutra?
Garant će se vaditi na to da uređaj nije čuvan u adekvatnim uslovima, mada mi je opet nevjerovatno da zahrđa unutar garancije.
-
- Posts: 21931
- Joined: 05/11/2009 11:49
#5 Re: Garancija
U kupatilu.
Kod mene tako ishrDžala veš mašina BeHko, kaže lik zbog vlage u kupatilu.
Pa neću je u spavaćoj držat'.
Kod mene tako ishrDžala veš mašina BeHko, kaže lik zbog vlage u kupatilu.
Pa neću je u spavaćoj držat'.
-
- Posts: 2566
- Joined: 18/05/2014 18:02
#6 Re: Garancija
U suhom prostoru. Kakva je ovo fuš serija ... Nemam pojma. Ali eto sami sebe demantuju. Ranije su zamijenili lim koji je bio hrđav. A ovo ne bih čak rekao da je hrđa. Lim je jednostavno progorioNaslovnica wrote: ↑09/02/2023 10:01Gdje držiš špore' jarane?nlt wrote: ↑09/02/2023 09:48 Imam štednjak koji je još pod garancijom. Međutim u rerni se pojavile rupe
Odbijaju priznati garanciju jer eto kao ne pokriva to garancija.
A recimo ranije su mijenjali bočne panele zbog hrđe. Valjda je sad problem što ovo nije za zamjenu samo tog dijela nego moraju dati drugi uređaj.
Šta da radim? Inače štednjak je bio skoro 900 KM.. Electrolux
Zahrđalo spolja, zahrđalo iznutra?
Garant će se vaditi na to da uređaj nije čuvan u adekvatnim uslovima, mada mi je opet nevjerovatno da zahrđa unutar garancije.
Last edited by nlt on 09/02/2023 10:09, edited 1 time in total.
-
- Posts: 2566
- Joined: 18/05/2014 18:02
- Tananarive
- Posts: 918
- Joined: 22/04/2021 14:45
#9 Re: Garancija
još malo i počet će praviti drvene peći za jednokratnu upotrebu
-
- Forum administrator
- Posts: 32498
- Joined: 30/10/2002 00:00
- Location: http://www.klix.ba
- Grijem se na: J.P."Grijanje"Zenica
- Vozim: TDI sve crveno
- Contact:
#10 Re: Garancija
Gdje se sklapa taj Elektrolux?
- dulekrele
- Posts: 3917
- Joined: 10/04/2014 18:25
#11 Re: Garancija
Zato sam ja davno rekao da mi Electrolux u kucu vise nece uci.
-
- Posts: 2566
- Joined: 18/05/2014 18:02
- Truba
- Posts: 82589
- Joined: 17/03/2004 09:36
- Location: Vizantija
#13 Re: Garancija
a što je u računari
-
- Posts: 579
- Joined: 07/12/2018 12:57
#14 Re: Garancija
Proizvodi koji se prodaju u BiH rade se prema standardima zemlje u kojoj se prodaju i to je EU priznala.
Bila je debata da se standardi izvjednače za sve zemlje.
Ovi koji dolaze u BiH su lošije kvalitete od istih modela koji se prodaju Njemačkoj.
Npr. Gorenje veš mašina koja je za njemačko tržište ne hrđa u kupatilu, za razliku od one koja je kupljena u BiH koja počne hrđati nakon godinu i po do dvije. To sam nekoliko puta vidio.
Takođe, ako se pogledaju web stranice Gorenja za Njemačku u BiH vidi se da su neki modeli pojačani sa karakteristikama u odnosu na modele koji se prodaju u BiH. Ovo govorim iz iskustva jer sam imao i jedne i druge proizvode i lično sam se uvjerio. Razlika u završnoj obradi i kvalitetu je ogromna.
Čak i polovni uređaji koji se dovlače iz Njemačke nakon niza godina korištenja nisu korodirali. U principu treba kupiti novo i po mogućnosti ako neko dovlači nove uređaje iz Njemačke, a i takvi postoje.
Bila je debata da se standardi izvjednače za sve zemlje.
Ovi koji dolaze u BiH su lošije kvalitete od istih modela koji se prodaju Njemačkoj.
Npr. Gorenje veš mašina koja je za njemačko tržište ne hrđa u kupatilu, za razliku od one koja je kupljena u BiH koja počne hrđati nakon godinu i po do dvije. To sam nekoliko puta vidio.
Takođe, ako se pogledaju web stranice Gorenja za Njemačku u BiH vidi se da su neki modeli pojačani sa karakteristikama u odnosu na modele koji se prodaju u BiH. Ovo govorim iz iskustva jer sam imao i jedne i druge proizvode i lično sam se uvjerio. Razlika u završnoj obradi i kvalitetu je ogromna.
Čak i polovni uređaji koji se dovlače iz Njemačke nakon niza godina korištenja nisu korodirali. U principu treba kupiti novo i po mogućnosti ako neko dovlači nove uređaje iz Njemačke, a i takvi postoje.
-
- Posts: 28310
- Joined: 20/03/2013 15:38
#15 Re: Garancija
Ja ne znam u kakvim to memli prostorima vi živite i gdje držite veš mašine, ja sam ih promijenio nekoliko (iz raznoraznih razloga) za ovih haman 20-tak godina koliko ima da smo se "skućili", ali ni jedna nije imala na sebi ni trunku korozije.
A stoji odmah pored kade, isprska se, ne pazi se sekunde.
Zanussi, Candy i evo sada Whirpool.
A stoji odmah pored kade, isprska se, ne pazi se sekunde.
Zanussi, Candy i evo sada Whirpool.
-
- Posts: 2566
- Joined: 18/05/2014 18:02
#16 Re: Garancija
Niti jedna prethodna mi nije hrđala. Ova dobila rupe u rerni.
- HardCore
- Posts: 2388
- Joined: 17/05/2011 21:46
-
- Posts: 5931
- Joined: 22/09/2018 13:21
#18 Re: Garancija
Tehnički proizvodi, koji su u upotrebi u BiH, imaju iste standarde koji se koriste u državama EU. Ako su neki takvi proizvodi lošijeg kvaliteta, odgovornost je na graničnoj tržišnoj inspekciji, jednako kao i na uvoznicima, koji, najčešće, znaju za te lošije kvalitete, jer ih plaćaju po nižim cijenama.nikeze wrote: ↑09/02/2023 14:33 Proizvodi koji se prodaju u BiH rade se prema standardima zemlje u kojoj se prodaju i to je EU priznala.
Bila je debata da se standardi izvjednače za sve zemlje.
Ovi koji dolaze u BiH su lošije kvalitete od istih modela koji se prodaju Njemačkoj.
Npr. Gorenje veš mašina koja je za njemačko tržište ne hrđa u kupatilu, za razliku od one koja je kupljena u BiH koja počne hrđati nakon godinu i po do dvije. To sam nekoliko puta vidio.
Takođe, ako se pogledaju web stranice Gorenja za Njemačku u BiH vidi se da su neki modeli pojačani sa karakteristikama u odnosu na modele koji se prodaju u BiH. Ovo govorim iz iskustva jer sam imao i jedne i druge proizvode i lično sam se uvjerio. Razlika u završnoj obradi i kvalitetu je ogromna.
Čak i polovni uređaji koji se dovlače iz Njemačke nakon niza godina korištenja nisu korodirali. U principu treba kupiti novo i po mogućnosti ako neko dovlači nove uređaje iz Njemačke, a i takvi postoje.
- diablobih
- Posts: 8267
- Joined: 28/12/2015 02:17
#19 Re: Garancija
Pustite se toga, covjek ne moze da izganja da mu zamjene to smece. Pa nije stavljao drva u rernu da se naprave rupe.
@nlt pogledaj garanciju, kontaktiraj rak, stvarno nema smisla da ti ne zamjene.
@nlt pogledaj garanciju, kontaktiraj rak, stvarno nema smisla da ti ne zamjene.
-
- Posts: 2566
- Joined: 18/05/2014 18:02
#20 Re: Garancija
Koja je inspekcija nadležna? Je li imao neko iskustva kako, šta, gdje, ko?
- skrtica
- Posts: 164
- Joined: 03/06/2021 23:32
#22 Re: Garancija
Prvo bi se trebao pismeno obratiti prodavcu, da imas neki pisani trag. Morali bi da ti odgovore u roku osam dana. Znaci sve sto nije uredu sa proizvodom navedes, i naravno datum kupovine. Nakon njihovog odgovora, ovisi kakav bude, ides dalje. Ako ne zele mijenjati proizvod pod garancijom napisi im da ces se morati obratiti ombudsmanu za zastitu potrosaca a i trzisnoj inspekciji. Budi uporan i sve prepiske sa trgovcem sacuvaj.nlt wrote: ↑09/02/2023 09:48 Imam štednjak koji je još pod garancijom. Međutim u rerni se pojavile rupe
Odbijaju priznati garanciju jer eto kao ne pokriva to garancija.
A recimo ranije su mijenjali bočne panele zbog hrđe. Valjda je sad problem što ovo nije za zamjenu samo tog dijela nego moraju dati drugi uređaj.
Šta da radim? Inače štednjak je bio skoro 900 KM.. Electrolux
Svakako odmah iznesi problem instituciji, dole navedenoj, trazi njihov mail i napisi kakav problem imas.
Institucija ombudsmana za zaštitu potrosaca u BiH
Tel: +387 36 311 210; +387 36 311 211;
Nazovi i udruzenje portrosaca KS 061 905-035
Sve skupa dosta traje i nije niko od njih pretjerano brz ali pokusaj i budi uporan.
Procitaj malo zakon o zastiti potrosaca, clan 18 mislim, i vidi gdje se tacno tvoj problem uklapa.
-
- Posts: 21931
- Joined: 05/11/2009 11:49
#23 Re: Garancija
Samo inspekcija ima instrumente, ovo ostalo samo dusu da olaksas.
-
- Posts: 2566
- Joined: 18/05/2014 18:02
#24 Re: Garancija
Prvo cu im još jednom ponuditi mirno rješenje a onda inspekciju uključiti po potrebi
- emotivac
- Posts: 1612
- Joined: 01/03/2013 14:24
#25 Re: Garancija
https://www.ozp.gov.ba/naslovnica
http://www.ozp.gov.ba/sites/default/fil ... ZZP_hr.pdf
Samo im reci da ćeš ih prijaviti instituciji za zaštitu potrošača, da vidiš boja u licu, k'o semafor
http://www.ozp.gov.ba/sites/default/fil ... ZZP_hr.pdf
Samo im reci da ćeš ih prijaviti instituciji za zaštitu potrošača, da vidiš boja u licu, k'o semafor