Garancija

Hardware, software, mobiteli, programiranje, internet...

Moderator: Benq

nlt
Posts: 2566
Joined: 18/05/2014 18:02

#1 Garancija

Post by nlt »

Imam štednjak koji je još pod garancijom. Međutim u rerni se pojavile rupe :roll:
Odbijaju priznati garanciju jer eto kao ne pokriva to garancija.
A recimo ranije su mijenjali bočne panele zbog hrđe. Valjda je sad problem što ovo nije za zamjenu samo tog dijela nego moraju dati drugi uređaj.
Šta da radim? Inače štednjak je bio skoro 900 KM.. Electrolux
kleja
Posts: 540
Joined: 08/03/2022 13:25

#2 Re: Garancija

Post by kleja »

nlt wrote: 09/02/2023 09:48 Imam štednjak koji je još pod garancijom. Međutim u rerni se pojavile rupe :roll:
Odbijaju priznati garanciju jer eto kao ne pokriva to garancija.
A recimo ranije su mijenjali bočne panele zbog hrđe. Valjda je sad problem što ovo nije za zamjenu samo tog dijela nego moraju dati drugi uređaj.
Šta da radim? Inače štednjak je bio skoro 900 KM.. Electrolux
šta ti piše na garantnom listu ?

šta obuhvata garancija odnosno šta ne obuhvata ?
NediM17
Posts: 21931
Joined: 05/11/2009 11:49

#3 Re: Garancija

Post by NediM17 »

Sljedeći korak inspekcija.
Naslovnica
Posts: 28310
Joined: 20/03/2013 15:38

#4 Re: Garancija

Post by Naslovnica »

nlt wrote: 09/02/2023 09:48 Imam štednjak koji je još pod garancijom. Međutim u rerni se pojavile rupe :roll:
Odbijaju priznati garanciju jer eto kao ne pokriva to garancija.
A recimo ranije su mijenjali bočne panele zbog hrđe. Valjda je sad problem što ovo nije za zamjenu samo tog dijela nego moraju dati drugi uređaj.
Šta da radim? Inače štednjak je bio skoro 900 KM.. Electrolux
Gdje držiš špore' jarane?
Zahrđalo spolja, zahrđalo iznutra?
Garant će se vaditi na to da uređaj nije čuvan u adekvatnim uslovima, mada mi je opet nevjerovatno da zahrđa unutar garancije.
NediM17
Posts: 21931
Joined: 05/11/2009 11:49

#5 Re: Garancija

Post by NediM17 »

U kupatilu. :lol:
Kod mene tako ishrDžala veš mašina BeHko, kaže lik zbog vlage u kupatilu.
Pa neću je u spavaćoj držat'. :-)
nlt
Posts: 2566
Joined: 18/05/2014 18:02

#6 Re: Garancija

Post by nlt »

Naslovnica wrote: 09/02/2023 10:01
nlt wrote: 09/02/2023 09:48 Imam štednjak koji je još pod garancijom. Međutim u rerni se pojavile rupe :roll:
Odbijaju priznati garanciju jer eto kao ne pokriva to garancija.
A recimo ranije su mijenjali bočne panele zbog hrđe. Valjda je sad problem što ovo nije za zamjenu samo tog dijela nego moraju dati drugi uređaj.
Šta da radim? Inače štednjak je bio skoro 900 KM.. Electrolux
Gdje držiš špore' jarane?
Zahrđalo spolja, zahrđalo iznutra?
Garant će se vaditi na to da uređaj nije čuvan u adekvatnim uslovima, mada mi je opet nevjerovatno da zahrđa unutar garancije.
U suhom prostoru. Kakva je ovo fuš serija ... Nemam pojma. Ali eto sami sebe demantuju. Ranije su zamijenili lim koji je bio hrđav. A ovo ne bih čak rekao da je hrđa. Lim je jednostavno progorio
Last edited by nlt on 09/02/2023 10:09, edited 1 time in total.
NediM17
Posts: 21931
Joined: 05/11/2009 11:49

#7 Re: Garancija

Post by NediM17 »

Progovorio ili progorio ? :mrgreen:
nlt
Posts: 2566
Joined: 18/05/2014 18:02

#8 Re: Garancija

Post by nlt »

NediM17 wrote: 09/02/2023 10:07 Progovorio ili progorio ? :mrgreen:
:skoljka:
User avatar
Tananarive
Posts: 918
Joined: 22/04/2021 14:45

#9 Re: Garancija

Post by Tananarive »

još malo i počet će praviti drvene peći za jednokratnu upotrebu :lol:
Bobi
Forum administrator
Posts: 32498
Joined: 30/10/2002 00:00
Location: http://www.klix.ba
Grijem se na: J.P."Grijanje"Zenica
Vozim: TDI sve crveno
Contact:

#10 Re: Garancija

Post by Bobi »

Gdje se sklapa taj Elektrolux?
User avatar
dulekrele
Posts: 3917
Joined: 10/04/2014 18:25

#11 Re: Garancija

Post by dulekrele »

Zato sam ja davno rekao da mi Electrolux u kucu vise nece uci.
nlt
Posts: 2566
Joined: 18/05/2014 18:02

#12 Re: Garancija

Post by nlt »

Bobi wrote: 09/02/2023 10:16 Gdje se sklapa taj Elektrolux?
Poljska
User avatar
Truba
Posts: 82589
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#13 Re: Garancija

Post by Truba »

a što je u računari :D
nikeze
Posts: 579
Joined: 07/12/2018 12:57

#14 Re: Garancija

Post by nikeze »

Proizvodi koji se prodaju u BiH rade se prema standardima zemlje u kojoj se prodaju i to je EU priznala.
Bila je debata da se standardi izvjednače za sve zemlje.
Ovi koji dolaze u BiH su lošije kvalitete od istih modela koji se prodaju Njemačkoj.
Npr. Gorenje veš mašina koja je za njemačko tržište ne hrđa u kupatilu, za razliku od one koja je kupljena u BiH koja počne hrđati nakon godinu i po do dvije. To sam nekoliko puta vidio.
Takođe, ako se pogledaju web stranice Gorenja za Njemačku u BiH vidi se da su neki modeli pojačani sa karakteristikama u odnosu na modele koji se prodaju u BiH. Ovo govorim iz iskustva jer sam imao i jedne i druge proizvode i lično sam se uvjerio. Razlika u završnoj obradi i kvalitetu je ogromna.
Čak i polovni uređaji koji se dovlače iz Njemačke nakon niza godina korištenja nisu korodirali. U principu treba kupiti novo i po mogućnosti ako neko dovlači nove uređaje iz Njemačke, a i takvi postoje.
Naslovnica
Posts: 28310
Joined: 20/03/2013 15:38

#15 Re: Garancija

Post by Naslovnica »

Ja ne znam u kakvim to memli prostorima vi živite i gdje držite veš mašine, ja sam ih promijenio nekoliko (iz raznoraznih razloga) za ovih haman 20-tak godina koliko ima da smo se "skućili", ali ni jedna nije imala na sebi ni trunku korozije.
A stoji odmah pored kade, isprska se, ne pazi se sekunde.
Zanussi, Candy i evo sada Whirpool.
nlt
Posts: 2566
Joined: 18/05/2014 18:02

#16 Re: Garancija

Post by nlt »

Niti jedna prethodna mi nije hrđala. Ova dobila rupe u rerni. :run:
User avatar
HardCore
Posts: 2388
Joined: 17/05/2011 21:46

#17 Re: Garancija

Post by HardCore »

nlt wrote: 09/02/2023 15:24 Niti jedna prethodna mi nije hrđala. Ova dobila rupe u rerni. :run:
To ti je dodatna ventilacija
HelaS
Posts: 5931
Joined: 22/09/2018 13:21

#18 Re: Garancija

Post by HelaS »

nikeze wrote: 09/02/2023 14:33 Proizvodi koji se prodaju u BiH rade se prema standardima zemlje u kojoj se prodaju i to je EU priznala.
Bila je debata da se standardi izvjednače za sve zemlje.
Ovi koji dolaze u BiH su lošije kvalitete od istih modela koji se prodaju Njemačkoj.
Npr. Gorenje veš mašina koja je za njemačko tržište ne hrđa u kupatilu, za razliku od one koja je kupljena u BiH koja počne hrđati nakon godinu i po do dvije. To sam nekoliko puta vidio.
Takođe, ako se pogledaju web stranice Gorenja za Njemačku u BiH vidi se da su neki modeli pojačani sa karakteristikama u odnosu na modele koji se prodaju u BiH. Ovo govorim iz iskustva jer sam imao i jedne i druge proizvode i lično sam se uvjerio. Razlika u završnoj obradi i kvalitetu je ogromna.
Čak i polovni uređaji koji se dovlače iz Njemačke nakon niza godina korištenja nisu korodirali. U principu treba kupiti novo i po mogućnosti ako neko dovlači nove uređaje iz Njemačke, a i takvi postoje.
Tehnički proizvodi, koji su u upotrebi u BiH, imaju iste standarde koji se koriste u državama EU. Ako su neki takvi proizvodi lošijeg kvaliteta, odgovornost je na graničnoj tržišnoj inspekciji, jednako kao i na uvoznicima, koji, najčešće, znaju za te lošije kvalitete, jer ih plaćaju po nižim cijenama.
User avatar
diablobih
Posts: 8267
Joined: 28/12/2015 02:17

#19 Re: Garancija

Post by diablobih »

Pustite se toga, covjek ne moze da izganja da mu zamjene to smece. Pa nije stavljao drva u rernu da se naprave rupe.

@nlt pogledaj garanciju, kontaktiraj rak, stvarno nema smisla da ti ne zamjene.
nlt
Posts: 2566
Joined: 18/05/2014 18:02

#20 Re: Garancija

Post by nlt »

Koja je inspekcija nadležna? Je li imao neko iskustva kako, šta, gdje, ko?
NediM17
Posts: 21931
Joined: 05/11/2009 11:49

#21 Re: Garancija

Post by NediM17 »

User avatar
skrtica
Posts: 164
Joined: 03/06/2021 23:32

#22 Re: Garancija

Post by skrtica »

nlt wrote: 09/02/2023 09:48 Imam štednjak koji je još pod garancijom. Međutim u rerni se pojavile rupe :roll:
Odbijaju priznati garanciju jer eto kao ne pokriva to garancija.
A recimo ranije su mijenjali bočne panele zbog hrđe. Valjda je sad problem što ovo nije za zamjenu samo tog dijela nego moraju dati drugi uređaj.
Šta da radim? Inače štednjak je bio skoro 900 KM.. Electrolux
Prvo bi se trebao pismeno obratiti prodavcu, da imas neki pisani trag. Morali bi da ti odgovore u roku osam dana. Znaci sve sto nije uredu sa proizvodom navedes, i naravno datum kupovine. Nakon njihovog odgovora, ovisi kakav bude, ides dalje. Ako ne zele mijenjati proizvod pod garancijom napisi im da ces se morati obratiti ombudsmanu za zastitu potrosaca a i trzisnoj inspekciji. Budi uporan i sve prepiske sa trgovcem sacuvaj.

Svakako odmah iznesi problem instituciji, dole navedenoj, trazi njihov mail i napisi kakav problem imas.

Institucija ombudsmana za zaštitu potrosaca u BiH

Tel: +387 36 311 210; +387 36 311 211;


Nazovi i udruzenje portrosaca KS 061 905-035

Sve skupa dosta traje i nije niko od njih pretjerano brz ali pokusaj i budi uporan.

Procitaj malo zakon o zastiti potrosaca, clan 18 mislim, i vidi gdje se tacno tvoj problem uklapa.
NediM17
Posts: 21931
Joined: 05/11/2009 11:49

#23 Re: Garancija

Post by NediM17 »

Samo inspekcija ima instrumente, ovo ostalo samo dusu da olaksas.
nlt
Posts: 2566
Joined: 18/05/2014 18:02

#24 Re: Garancija

Post by nlt »

Prvo cu im još jednom ponuditi mirno rješenje a onda inspekciju uključiti po potrebi
User avatar
emotivac
Posts: 1612
Joined: 01/03/2013 14:24

#25 Re: Garancija

Post by emotivac »

https://www.ozp.gov.ba/naslovnica

http://www.ozp.gov.ba/sites/default/fil ... ZZP_hr.pdf

Samo im reci da ćeš ih prijaviti instituciji za zaštitu potrošača, da vidiš boja u licu, k'o semafor :lol: :lol:
Post Reply