EGR ili turbina

Podforum za motocikliste...
Post Reply
User avatar
pegyy
Posts: 64
Joined: 07/09/2011 14:03

#1 EGR ili turbina

Post by pegyy »

nece da vozi iznad 2000,,probao svasta na servisu nema greske,,mislili da je EGR jutros ga skidali,,bio je prljav,,ocistili sve vratili a ono isto se ponasa,nece da vozi,,turbina se nečuje da radi,da li je moguće da se turbina začepila jer inaće sam nježan u vožnji dizela,,auto je astra h 1.9 cdti,74kw,101ks,2006.g.
it is I, lekler
Posts: 20
Joined: 02/08/2013 11:16
Location: Na privremenom radu na dunjaluku

#2 Re: EGR ili turbina

Post by it is I, lekler »

pegyy wrote:nece da vozi iznad 2000,,probao svasta na servisu nema greske,,mislili da je EGR jutros ga skidali,,bio je prljav,,ocistili sve vratili a ono isto se ponasa,nece da vozi,,turbina se nečuje da radi,da li je moguće da se turbina začepila jer inaće sam nježan u vožnji dizela,,auto je astra h 1.9 cdti,74kw,101ks,2006.g.
"neće da vozi", vjerovatno podrazumijevaš, ne prima gas odnosno ne dobija dalje na ubrzanju....?
može zvučati nelogično....ali nema garancije da su ti na servisu išli po principu "od opšteg prema pojedinačnom", počevši od filtera (u množini) preko dijagnostike (ima li grešaka). turbina se ne mnogim ako ne i na svim vozilima neće upaliti prije 2000 obrtaja, ili dok ne daš pun gas na manjem broju obrtaja. ako si u mogućnosti skini ulazno crijevo na turbinu (ono sa zračnog filtera prema turbini), pa provjeri ima li praznog hoda radijalno na osovinicu turbine (malo može da klecka ali ne smije mnogo). budi oprezan sa turbinom, ako je turbina pri kraju, može da povuče ulje u motor,onda ode na tzv uberturu kako naši majstori to zovu, pojava da motor ode na maksimalni broj obrtaja, dimi nazad k'o 10 dimnih bombi zajedno i imaš problem da ugasiš motor (ako je automatik, onda je tek problem sa gašenjeam motora). posljedica uberture je ta da motor radi na maksimalnom broju obrtaja dok ne potroši kompletno ulje - onda ti treba drugi motor. sad mi pade na pamet ima i selenoid koji upravlja lopaticama turbine mislim da ide sa vakum spremnika, moguće da on ne otvara lopatice na pogonskoj strani turbine...

ako me neko i ispravi u naprijed navedenom, nadam se da ti je makar malo koristilo.
User avatar
Slo Burner
Posts: 5379
Joined: 09/03/2012 14:20
Location: Apsurdistan
Grijem se na: Pelet
Vozim: Bembaru

#3 Re: EGR ili turbina

Post by Slo Burner »

Najvjerovatnije da je ipak turbina
User avatar
pegyy
Posts: 64
Joined: 07/09/2011 14:03

#4 Re: EGR ili turbina

Post by pegyy »

neznam a i nebih rekao da je turbina otisla,jer nema dima nepusi uopste auto,,samo nema snage kao da je u safe modu,kao da se nesto začepilo neko crijevo ili nesto slicno...
Dwndler
Posts: 354
Joined: 24/08/2006 08:12

#5 Re: EGR ili turbina

Post by Dwndler »

totalno amaterski i sa strane: Je li turbodizel koji se vecinom vozi po gradu i na kratkim relacijama? Pogledaj da nije mjerac protoka zraka prije turbine, tj. turba. Moj stari je imao VW Sharana iz 96. ako se dobro sjecam, koji je stara vozala po gradu i jednostavno nit se turbo koristio, nit se motor grijao dovoljno, tako da uvijek kad krenu na duzu relaciju nece da vuce preko 90.
User avatar
pegyy
Posts: 64
Joined: 07/09/2011 14:03

#6 Re: EGR ili turbina

Post by pegyy »

da,večinom vozim po gradu,stani,kreni,upali,ugasi itako,rijetko kad da ga raspusem,,,
Dwndler
Posts: 354
Joined: 24/08/2006 08:12

#7 Re: EGR ili turbina

Post by Dwndler »

pegyy wrote:da,večinom vozim po gradu,stani,kreni,upali,ugasi itako,rijetko kad da ga raspusem,,,
Provjeri onda taj mjerac protoka zraka do turba. Mislim da se tako nekako zove. Luftmesser je na njemackom, ako se ne varam. I turbodizel nije bas za takve vrste voznje. Oni su zakon za duzih relacija. I ponekad ces morat malo izac iz grada i "odcepit" ga da prodise punim plucima.
User avatar
pegyy
Posts: 64
Joined: 07/09/2011 14:03

#8 Re: EGR ili turbina

Post by pegyy »

ako si mislio na ovo nije do njega,,skidali cistili i opet isto,, https://www.google.ba/search?q=luftmess ... B600%3B400
User avatar
bude
Posts: 940
Joined: 10/11/2008 13:26

#9 Re: EGR ili turbina

Post by bude »

jeste li provjeravali dozer na turbini?
User avatar
pegyy
Posts: 64
Joined: 07/09/2011 14:03

#10 Re: EGR ili turbina

Post by pegyy »

nisam jos,,za sutra sam zakazao kod majstora,,pa pitam samo sta bih mogli biti simptomi toga
Dwndler
Posts: 354
Joined: 24/08/2006 08:12

#11 Re: EGR ili turbina

Post by Dwndler »

pegyy wrote:ako si mislio na ovo nije do njega,,skidali cistili i opet isto,, https://www.google.ba/search?q=luftmess ... B600%3B400
Upravo na to sam mislio. Znaci nije do toga :-x
User avatar
pegyy
Posts: 64
Joined: 07/09/2011 14:03

#12 Re: EGR ili turbina

Post by pegyy »

nađen kvar na servisu,,pise da je nesto oko gasa,pretpostavljaju da je klapna gasa,,,mene zanima dali ima jos nesto vezano za gas da nekupujem đaba klapnu,... jer po skupa i tesko ih naci za ovaj motor..
User avatar
pegyy
Posts: 64
Joined: 07/09/2011 14:03

#13 Re: EGR ili turbina

Post by pegyy »

rijesen problem,nakon svih odlazaka majstorima i na servise,,,vise mi dodijalo sve ovo,,jutros sam raskopam sve i skinem klapnu gasa,,kad ono čudo,,zakovala,,raskopam je svu zamjenim ulje ocistim odblokiram klapnu vratim sve nazad vozi ko ludoo,,hvala svima na pomoci i odgovorima,,..
Post Reply