Atmosferski motori

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: _BataZiv_0809, anex

Post Reply
JustChillin
Posts: 1
Joined: 27/04/2010 14:25

#1 Atmosferski motori

Post by JustChillin »

Prave li se atmosferski motori poput SDI na novijim autima i koje su im oznake.
Volio bih uzeti nešto novije ali da je motor extra poput SDI i tog tipa motora
Peryton_
Posts: 1045
Joined: 04/11/2011 21:23
Location: Tuzla

#2 Re: Atmosferski motori

Post by Peryton_ »

Za dizele ne znam, ali za benzin imas 1.6 Mpi u novim skodama do 2020te godine i jos poprilican broj benzinaca u drugim vozilima.
User avatar
ZoomZoomKiwi
Posts: 11366
Joined: 10/03/2022 22:16

#3 Re: Atmosferski motori

Post by ZoomZoomKiwi »

Atmosferski dizel mislim da više ne možeš naći ni u jednom segmentu, pa čak ni u teretnjacima. Čak i novi Volvo Penta dizeli za jahte su turbo.

Što se tiče benzinaca, imaš male u Fiatu, i 2.0 u Mazdi. Fini elastični motori sa realnim performansama i ok potrošnjom, nemaju GPF/DPF i nemaju problema sa EGR.

Mislim da ovo sve može u temu Automobilizam - all about. @_BataZiv_0809
User avatar
ElRe
Posts: 11141
Joined: 12/12/2011 11:28

#4 Re: Atmosferski motori

Post by ElRe »

JustChillin wrote: 07/04/2023 11:47 Prave li se atmosferski motori poput SDI na novijim autima i koje su im oznake.
Volio bih uzeti nešto novije ali da je motor extra poput SDI i tog tipa motora
Zadnji je bio Golf V SDI... Katastrofa od motora. Pucanje glave serijski problem.
Seyfo
Posts: 4374
Joined: 23/08/2011 14:12

#5 Re: Atmosferski motori

Post by Seyfo »

Atmosferski (bez turba) dizeli se ne prave već dugo (20,SDI zadnji je išao u peticu golfa čini mi se) ali se benzinci prave.
Najtvrdoglavija je Mazda. Nigdje drugo nećemo naći 2,0 benzinsc sa 122 ks / 160 ks u većim modelima.
Postoji još atmosferskih benzinaca koji se prodaju kao hibridi, znači kombinovano sa strujom.(npr Toyota9.
NediM17
Posts: 21934
Joined: 05/11/2009 11:49

#6 Re: Atmosferski motori

Post by NediM17 »

Ima atmo benzinskih motora i bez hibrida, npr. Hyundai/KIA (1.2, 1.4, 1.6), Toyota 1.5, MG kinez 1.5, PSA Pure Tech 1.2 82 KS, Suzuki 1.2...
zippoo87
Posts: 15894
Joined: 13/05/2009 19:04
Location: TK

#7 Re: Atmosferski motori

Post by zippoo87 »

Atmosferski benzinci od stotinjak konja su solidna opcija za mjesta gdje nema puno brda i gdje je vise ravnica ili blaza uzbrdica.
Dugotrajni motori,jeftini za ozdrzavanje i pouzdani.

Mislim da je era najgorih motora i onog famoznog downsize-inga najgora era za motore u autima iza nas a ni ova nova era sa strujom nije bas optimisticna.

Ja bi opet sebi uzeo rado jednog atmosferca benzinca...samo sto su kod nas benzinci i generalno rijetki a jos da se biraju ovakvi ili onakvi.
Iz uvoza je haman pa 100% dizel a na benzince otpada ako je neko ovdje kupio novo auto ali je generalno ponuda bas bas ocajna.
User avatar
beco
Posts: 3485
Joined: 25/08/2004 14:22

#8 Re: Atmosferski motori

Post by beco »

Zadnji dobri atmosferci pristojne zapremine Mazdini 2.0 motori, interesantno 122 KS varijanta je samo detuined, te se može chipovati na 160 KS (skinuti ta blokada).

Toyotina Valvomatic serija je isto dobra 1.6, 1.8, 2.0 motori, prestali su ih praviti već nekoliko godina.

Honda K serija je isto super.

Zar 1.2 PSA puretech zar nisu direktno ubrizgavanje?
User avatar
B6Redhell
Posts: 6029
Joined: 25/12/2010 04:56

#9 Re: Atmosferski motori

Post by B6Redhell »

Zar vam i taj mazdin nije direktno ubrizgavanje
User avatar
Evolution_IV
Posts: 13902
Joined: 29/08/2020 22:58
Location: Tahiti

#10 Re: Atmosferski motori

Post by Evolution_IV »

jeste, skupa plinska instalacija pa ne valja :-D

nemaju previse problema sa naslagama..
User avatar
mayab
Posts: 27427
Joined: 06/03/2008 13:00
Location: SARAJEVO

#11 Re: Atmosferski motori

Post by mayab »

B6Redhell wrote: 08/04/2023 01:42 Zar vam i taj mazdin nije direktno ubrizgavanje
direktno ubrizgavanje nema ništa sa time da li je motor atmosferski ili turbo
NediM17
Posts: 21934
Joined: 05/11/2009 11:49

#12 Re: Atmosferski motori

Post by NediM17 »

:thumbup:
Naravno, isto kao što ima MPI turbo benzinaca.
User avatar
_BataZiv_0809
Nindža revizor
Posts: 67420
Joined: 09/05/2013 13:56
Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
Vozim: Lancia na servisu

#13 Re: Atmosferski motori

Post by _BataZiv_0809 »

NediM17 wrote: 08/04/2023 10:46 :thumbup:
Naravno, isto kao što ima MPI turbo benzinaca.
Fiat 1.4 TB?
NediM17
Posts: 21934
Joined: 05/11/2009 11:49

#14 Re: Atmosferski motori

Post by NediM17 »

_BataZiv_0809 wrote: 08/04/2023 10:50
NediM17 wrote: 08/04/2023 10:46 :thumbup:
Naravno, isto kao što ima MPI turbo benzinaca.
Fiat 1.4 TB?
Tako je, sto mi jos na prvu pada na pamet Opel turbo 1.4 oznake A14NET...
A tek ovo

https://olx.ba/artikal/50304264/alfa-ro ... t-led-novo
User avatar
MehmedPasaMoric
Posts: 2048
Joined: 14/06/2017 17:07

#15 Re: Atmosferski motori

Post by MehmedPasaMoric »

Mislim da svi Japanski proizvodjaci imaju u ponudi atmosferske benzince, i vecina Americkih kao i mnogi ultra sportski modeli tipa Porsche, Ferrari itd... Inace radi se o najboljoj vrsti motora i nije mi nikako jasno ko i zasto pokusava da ga ubije tim downsizingom :?
User avatar
kabal1337
Posts: 8449
Joined: 11/02/2012 21:08
Location: DIY
Vozim: auto na otpad

#16 Re: Atmosferski motori

Post by kabal1337 »

MehmedPasaMoric wrote: 12/04/2023 08:06 Mislim da svi Japanski proizvodjaci imaju u ponudi atmosferske benzince, i vecina Americkih kao i mnogi ultra sportski modeli tipa Porsche, Ferrari itd... Inace radi se o najboljoj vrsti motora i nije mi nikako jasno ko i zasto pokusava da ga ubije tim downsizingom :?
emisioni standardi
potrosnja goriva
jer je teze napravit podjednako dobar motor (performanse)
ako se manje kvari, manje ce zaradit
User avatar
vjeshalica
Posts: 17476
Joined: 31/03/2019 14:56

#17 Re: Atmosferski motori

Post by vjeshalica »

Ne mora se motor kvariti mogu se kvariti druge stvari na autu na tome se mogu pare uzimat :mrgreen:
kravamuzara
Posts: 3948
Joined: 15/03/2022 11:18

#18 Re: Atmosferski motori

Post by kravamuzara »

EFD22 wrote: 07/04/2023 11:54 Što se tiče benzinaca, imaš male u Fiatu, i 2.0 u Mazdi. Fini elastični motori sa realnim performansama i ok potrošnjom, nemaju GPF/DPF i nemaju problema sa EGR.
2.0 ide solidno, u trici i CX-30 cak i dobro, za sesticu i CX-5 je mrvicu slab za ove sto vole voziti brze i pod teretom.
Ali zato 2.5 ide vrlo dobro, prikolica, kamp kucica, nikakav problem, samo steta sto dolazi samo sa automatikom.
Post Reply