Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
B6Redhell wrote: ↑11/10/2021 00:29
Zemo konektovani zajebava raju gdje god dodjes.
A njega zajebava francuska kanta. Samo rijetko nam se žali..…
Kanta moja sahrani mLoge premiumaše,...šta ću se žaliti, i kome?!
Puši, drnda, štekće, sjedišta se već raspala, volan ofucao,....ali što je najvažnije, ide i gazi kilometre suvereno
Zajebancija zemo
Samo tako. Suvereno u nove izazove i kilometre….
2.0 tdi CR motora ima sa alu usisnom granom
Mana moze biti motoric swirl flaps-a, ali rijesi se sa malo para
Ma pumpa VP-a moze isporucit bez ikakvih problema i za 250 ks. Ovi stage 1, 2 nista za nju.
Ako je ista kao na 125 kw, moze i 300
Ako pricamo o EA288
Last edited by kabal1337 on 28/04/2023 17:23, edited 1 time in total.
kabal1337 wrote: ↑28/04/2023 17:17
2.0 tdi CR motora ima sa alu usisnom granom
Mana moze biti motoric swirl flaps-a, ali rijesi se sa malo para
Ma pumpa VP-a moze isporucit bez ikakvih problema i za 250 ks. Ovi stage 1, 2 nista za nju.
Ako je ista kao na 125 kw, moze i 300
kabal1337 wrote: ↑28/04/2023 17:24
ma CFGB je odlican motor, trpi mnogo
Valja li CMGB/CGLC, jesu li velike razlike?
Mislim da nema,
primjera radi razlika izmedju 110 ks, 140 ks i 170 ks ( CFGB) je minimalna, zamajac, dihtung glave, turbina, nisam siguran da li su dizne.
Tako da cisto sumnjam da su ti sto si naveo drugaciji ako su iz iste porodice.
Mislim da nema,
primjera radi razlika izmedju 110 ks, 140 ks i 170 ks ( CFGB) je minimalna, zamajac, dihtung glave, turbina, nisam siguran da li su dizne.
Tako da cisto sumnjam da su ti sto si naveo drugaciji ako su iz iste porodice.