Jel dovoljna ona punomoć u općini, da se ovjeri kao izjava?_Reds_ wrote:Ne trebas zakonski.rimsa91 wrote:Pitanje, mada nije u ZOBS-u al trebao bi neko znati informaciju?
Vozilo mi je na mami i upisana je u Saobraćajnu a trebam u Crnu Goru, jel treba punomoć iz općine ili ne? Kakva je situacija jel ko imao iskustva?
Ali na GP Sšćepan Polje su bezobrazni prave se ludi pa traže punomoć i onda se moraš sa njima svadjati.
ZOBS
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 113
- Joined: 21/07/2017 14:17
#4176 Re: ZOBS
-
- Posts: 6486
- Joined: 20/01/2011 11:10
#4177 Re: ZOBS
Ne treba punomoć i to je službeni stav granične policije.
P. S. Punomoć ovjerena u općinama služi isključivo kao dokument unutar BiH.
P. P. S. Ako baš insistiraš, punomoć uradi u Bihamku.
P. S. Punomoć ovjerena u općinama služi isključivo kao dokument unutar BiH.
P. P. S. Ako baš insistiraš, punomoć uradi u Bihamku.
-
- Posts: 5617
- Joined: 07/03/2012 00:09
#4178 Re: ZOBS
Nedavno sam negdje procitao da sad i za loko voznju treba punomoc za voznju tudjeg vozila. Da li je istina, pojma nemam. Ali ima mi i to neke logike.
-
- Posts: 10901
- Joined: 31/10/2013 06:48
#4180 Re: ZOBS
Aha da te ne utuce vlasnik vozila akoskrivis nezgodupreludezalude wrote:Nedavno sam negdje procitao da sad i za loko voznju treba punomoc za voznju tudjeg vozila. Da li je istina, pojma nemam. Ali ima mi i to neke logike.
- drug_profi
- Posts: 50575
- Joined: 16/07/2012 16:00
#4181 Re: ZOBS
Sam pao sam se ubio. Pazi kome dajes auto.noviclan wrote:Aha da te ne utuce vlasnik vozila akoskrivis nezgodupreludezalude wrote:Nedavno sam negdje procitao da sad i za loko voznju treba punomoc za voznju tudjeg vozila. Da li je istina, pojma nemam. Ali ima mi i to neke logike.
-
- Posts: 5916
- Joined: 09/06/2010 22:51
#4182 Re: ZOBS
A BIHAMK-ova punomoć ima važnost državne punomoći?Dzontra_Volta wrote:Ne treba punomoć i to je službeni stav granične policije.
P. S. Punomoć ovjerena u općinama služi isključivo kao dokument unutar BiH.
P. P. S. Ako baš insistiraš, punomoć uradi u Bihamku.
-
- Posts: 6486
- Joined: 20/01/2011 11:10
#4183 Re: ZOBS
Da, isto kao i međunarodna vozačka dozvola. Radi se na posebnom obrascu na više jezika.high_volume wrote:A BIHAMK-ova punomoć ima važnost državne punomoći?Dzontra_Volta wrote:Ne treba punomoć i to je službeni stav granične policije.
P. S. Punomoć ovjerena u općinama služi isključivo kao dokument unutar BiH.
P. P. S. Ako baš insistiraš, punomoć uradi u Bihamku.
Nekako je logično kad ideš u inostranstvo da treba punomoć biti urađena bar još na engleskom i francuskom jeziku, dok ti u opštini mogu ovjeriti samo dokument na službenim jezicima u BiH.
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#4184 Re: ZOBS
To je jos uvijek siva zona...high_volume wrote:A BIHAMK-ova punomoć ima važnost državne punomoći?Dzontra_Volta wrote:Ne treba punomoć i to je službeni stav granične policije.
P. S. Punomoć ovjerena u općinama služi isključivo kao dokument unutar BiH.
P. P. S. Ako baš insistiraš, punomoć uradi u Bihamku.
Po pravilu BIHAMK kao krovna touring organizacija u drzavi treba da ima funkciju i ovlastenje za izdavanje medjunarodnih punomoci na FIA obrascima (ako ne mogu oni ko moze?) sto je apsolutno logicno. Medjutim zbog manjkavosti drzave BIHAMK jos uvijek nema ovlastenje za ovjeru tudjeg potpisa, sto je neophodno da se taj dokument izradi, i prakticno ne moze obavljati svoju funkciju. Nedavno je bilo na nekoj od teba da je krenulo u zakonsku proceduru da se BIHAMK-u konacno daju ovlasti za to.
S druge strane BIHAMK-ova punomoc je dokument koji se koristi van granica BiH i tamo gdje bi ga eventualno ttazili nikod ne interesuje ima li BIHAMK ovlastenje ili ne jer je BIHAMK zvanicni clan FIA-e i punomoc je uradjena na propisnom obrascu.
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#4185 Re: ZOBS
Nema jer BIHAMK jos uvijek nema ovlastenje od strane drzave za ovjeru tudjeg potpisa sto je neophodno da bi izdavao punomoci. Kao sto napisah u postu iznad, tamo gdje ti treba medjunarodna punomoc nikog ne interesuje ima li BIHAMK ovlastenje ili te, tako da iako u BiH nema nikakav legalitet u inostranstvu sluzi svrsi.Dzontra_Volta wrote:Da, isto kao i međunarodna vozačka dozvola. Radi se na posebnom obrascu na više jezika.high_volume wrote:
A BIHAMK-ova punomoć ima važnost državne punomoći?
Nekako je logično kad ideš u inostranstvo da treba punomoć biti urađena bar još na engleskom i francuskom jeziku, dok ti u opštini mogu ovjeriti samo dokument na službenim jezicima u BiH.
S druge strane za MVD ne tre a takva ovlast i taj dokumentat je sasvim validan.
-
- Posts: 5916
- Joined: 09/06/2010 22:51
#4187 Re: ZOBS
tempuser wrote:Nema jer BIHAMK jos uvijek nema ovlastenje od strane drzave za ovjeru tudjeg potpisa sto je neophodno da bi izdavao punomoci. Kao sto napisah u postu iznad, tamo gdje ti treba medjunarodna punomoc nikog ne interesuje ima li BIHAMK ovlastenje ili te, tako da iako u BiH nema nikakav legalitet u inostranstvu sluzi svrsi.Dzontra_Volta wrote:Da, isto kao i međunarodna vozačka dozvola. Radi se na posebnom obrascu na više jezika.high_volume wrote:
A BIHAMK-ova punomoć ima važnost državne punomoći?
Nekako je logično kad ideš u inostranstvo da treba punomoć biti urađena bar još na engleskom i francuskom jeziku, dok ti u opštini mogu ovjeriti samo dokument na službenim jezicima u BiH.
S druge strane za MVD ne tre a takva ovlast i taj dokumentat je sasvim validan.
-
- Posts: 5916
- Joined: 09/06/2010 22:51
#4188 Re: ZOBS
Samo da podsjetim na Zakon o uređenju saobraćaja na području Kantona Sarajevo iz 2017. godine.
http://skupstina.ks.gov.ba/sites/skupst ... caja_0.pdf
http://skupstina.ks.gov.ba/sites/skupst ... caja_0.pdf
-
- Posts: 262
- Joined: 26/01/2013 00:44
#4189 Re: ZOBS
Nacuo sam nesto pa da provjerim.
NAvodno doslo je do izmjene zakona i u novom stoji da radarska kontrola ne moze da stoji na regijonalnim putevima tj da je to sada protuzakonito?
Tacno?
NAvodno doslo je do izmjene zakona i u novom stoji da radarska kontrola ne moze da stoji na regijonalnim putevima tj da je to sada protuzakonito?
Tacno?
- drug_profi
- Posts: 50575
- Joined: 16/07/2012 16:00
#4191 Re: ZOBS
Nema sanse da je tako. Znaci na regionalnim putevima koji i jesu vrlo kriticni po pitanju infrastrukture bilo bi moguce divljanje bez kazne.
- mk ultra
- Posts: 19470
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#4192 Re: ZOBS
ne smije ni radar na autocesti ali bude...mrsamras wrote:Nacuo sam nesto pa da provjerim.
NAvodno doslo je do izmjene zakona i u novom stoji da radarska kontrola ne moze da stoji na regijonalnim putevima tj da je to sada protuzakonito?
Tacno?
ne smije onda ni na magistralnom putu
to o čemu govoriš je problem što niko na to zakonski nema jasno definirano pravo, pa su pisali o uspostavljanju federalnih jedinica za tu problematiku kontrole saobraćaja na autocestama i brzim cestama
-
- Posts: 4437
- Joined: 29/05/2010 21:46
#4193 Re: ZOBS
za autoput postoje presretaci i stacionarni radari... drugo je sto se ne primjenjujemk ultra wrote:ne smije ni radar na autocesti ali bude...mrsamras wrote:Nacuo sam nesto pa da provjerim.
NAvodno doslo je do izmjene zakona i u novom stoji da radarska kontrola ne moze da stoji na regijonalnim putevima tj da je to sada protuzakonito?
Tacno?
ne smije onda ni na magistralnom putu
to o čemu govoriš je problem što niko na to zakonski nema jasno definirano pravo, pa su pisali o uspostavljanju federalnih jedinica za tu problematiku kontrole saobraćaja na autocestama i brzim cestama
- vješalica
- Posts: 10114
- Joined: 02/04/2010 19:12
#4194 Re: ZOBS
zadnja izmjena zakona bila u februaru i tiče se uslova za polaganje kategorija i još par sitnicamrsamras wrote:Nacuo sam nesto pa da provjerim.
NAvodno doslo je do izmjene zakona i u novom stoji da radarska kontrola ne moze da stoji na regijonalnim putevima tj da je to sada protuzakonito?
Tacno?
a takve budalašćine iz kladara i kafana nisu nikad ni postojale
zakon je jasan šta je dokaz za brzu vožnju,i nema nikakve veze sa kategorijom ceste tj da se ograničava upotreba uređaja za mjerenje brzine na određenoj kategoriji ceste
kakav idiotizam sve neće insan čuti
-
- Posts: 8077
- Joined: 01/11/2005 21:55
#4195 Re: ZOBS
Ma na istom nivou kao i ona glupost da radarska kontrola mora biti najavljena. Nikada niti jedan zakonski ili podzakonski akt nisam pronašao u kojem piše išta i približno tome.
-
- Posts: 1021
- Joined: 13/10/2010 21:42
#4196 Re: ZOBS
zvao sam BIHAMK ove kamere što su dodane na spisak su odobrene od Ministarstva saobraćaja i postavljaće se u narednim danima, tako da obratite pažnju...
- vješalica
- Posts: 10114
- Joined: 02/04/2010 19:12
#4198 Re: ZOBS
Dobro su sw sjetili da stave kod stadiona jer bagra pomahnitala će iskoristiti priliku da leti kako se novi dio ceste napravio
-
- Posts: 12969
- Joined: 10/06/2016 12:35
#4199 Re: ZOBS
Postade Sarajevo kao Unsko-sanski kanton
- Dozer
- Posts: 28384
- Joined: 19/09/2008 10:14
- Location: Zemlja maloumne ENV matrice...
#4200 Re: ZOBS
Jedna napomena - u ZOBS-u iz 2010. u Clanu 45. je stajalo sljedece:
Naravno, ovime se drasticno usporava saobracaj na magistralnim cestama.
Logicno, medju kreatorima zakona se nije nasao niko pametan pa da bar prepise neke stavke koje se ticu terenih vozila (kamioni, spleperi, itd.) iz zakona EU, i da im se ogranici kretanje radnim danima, a pogotovo vikendom, kako je bilo i prije rata.
I onda imamo kolone slepera u radno vrijeme, a pogotovo vikendima, koji su bukvalno kreatori haosa na cestama.
Izgleda da je vlastodrscima jedini cilj stvoriti uslove za sto vecu naplatu kazni, a sve pod maskom brige za zigurnost na cestama. Da je zaista stvar sigurnosti, odavno bi se ceste sredile po standardima, a ne bi vecina puteva izgledali kao dobro utabani makadam...
U novom ZOBS-u iz 2017. ovo je promijenjeno, odnosno potpuno su izbacili gornju klasifikaciju za magistralne ceste, i sada stoji:Clan 45.
(1) Brzina kretanja motornih vozila na putu/cesti pod normalnim uslovima/uvjetima saobracaja/prometa ne smije se ograniciti saobracajnim/ prometnim znakom ispod 60 km na cas/sat na magistralnim putevima/cestama, a 40 km na cas/sat na ostalim putevima/cestama.
Drugim rijecima, izbili su ranije pravilo da se magistralne ceste ne smiju ogranicavati ispod 60, i svakoj PU su ovime ostavili mogucnost da postavlja znakove kako hoce, a time i da kaznjavaju.Brzina kretanja motornih vozila na putu/cesti pod normalnim uslovima/uvjetima saobracaja/prometa ne smije se ograniciti saobracajnim/ prometnim znakom ispod 40 km na cas/sat.
Naravno, ovime se drasticno usporava saobracaj na magistralnim cestama.
Logicno, medju kreatorima zakona se nije nasao niko pametan pa da bar prepise neke stavke koje se ticu terenih vozila (kamioni, spleperi, itd.) iz zakona EU, i da im se ogranici kretanje radnim danima, a pogotovo vikendom, kako je bilo i prije rata.
I onda imamo kolone slepera u radno vrijeme, a pogotovo vikendima, koji su bukvalno kreatori haosa na cestama.
Izgleda da je vlastodrscima jedini cilj stvoriti uslove za sto vecu naplatu kazni, a sve pod maskom brige za zigurnost na cestama. Da je zaista stvar sigurnosti, odavno bi se ceste sredile po standardima, a ne bi vecina puteva izgledali kao dobro utabani makadam...