ZOBS

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#3726 Re: ZOBS

Post by tempuser »

nemezis wrote: Pise li u Zakonu to "ako je F0=0"? Zakon jasno kaze kako se odredjuje najveca dozvoljena masa.
Ne pitam te kako se odredjuje, ne pravi se glupli i tuplji nego sto jesi, vec si dovoljno provaljen, nego:
10 x Kako utvrditi prekoracenje najvece dozvoljene mase M1 putnickog vozila ako u rubrici F0 stoji 0? Policajac sumnja da je M1 putnicko vozilo prekoracil najvecu dopustenu masu, izvaga vozilo, dobije da je tesko xy kg i sta onda...?
Last edited by tempuser on 13/12/2017 14:49, edited 2 times in total.
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#3727 Re: ZOBS

Post by tempuser »

Bakir1 wrote:da se tumaciti, ali o tom potom.
nemam snage, ne da smatram da si glup, ali jednostavno nemam snage, jer vrtiti se iznova u krug i nema bas smisla.
imas pravo na svoje misljenje kao i ja, pitanje je samo kojim argumentima se moze braniti ili pobijati to misljenje u trenutku izricanja sankcije.
Cisto fola radi da viis kako ce dijete krenuti da se koprca i palamudi pitaj ga ovo:
Kako utvrditi prekoracenje najvece dozvoljene mase M1 putnickog vozila ako u rubrici F0 stoji 0?
nemezis
Posts: 2856
Joined: 30/01/2011 12:08

#3728 Re: ZOBS

Post by nemezis »

tempuser wrote:
nemezis wrote: Obzirom da u Zakonu nigdje ne pise da se za BE kategoriju ogranucenje mase ne odnosi na vozila M1, onda da, tumacis pogrešno.
BE kategorija ukljcuje vise kategorija vozila koja se mogu javiti kao vucna i daje jedinstvenu definiciju za sve, ali prema parametrima o kojima ti pojma nemas se definise koji se parametar odnosi na koju vrstu vozila.
7 x Kako utvrditi prekoracenje najvece dozvoljene mase M1 putnickog vozila ako u rubrici F0 stoji 0?
Prema kojim parametrima i kojim aktom je to regulisano?
nemezis
Posts: 2856
Joined: 30/01/2011 12:08

#3729 Re: ZOBS

Post by nemezis »

tempuser wrote:
nemezis wrote: Pise li u Zakonu to "ako je F0=0"? Zakon jasno kaze kako se odredjuje najveca dozvoljena masa.
Ne pitam te kako se odredjuje, ne pravi se glupli i tuplji nego sto jesi, vec si dovoljno provaljen, nego:
10 x Kako utvrditi prekoracenje najvece dozvoljene mase M1 putnickog vozila ako u rubrici F0 stoji 0? Policajac sumnja da je M1 putnicko vozilo prekoracil najvecu dopustenu masu, izvaga vozilo, dobije da je tesko xy kg i sta onda...?
Uporedi izmjerenu vrijednost sa najvecom dozvoljenom masom dotičnog vozila a najvecu dozvoljenu masu dobije onako kako navedeno u Zakonu.

A sad reci kakve veze ima postupak utvrdjivanja prekoračenja sa zakonskom odredbom? Smatras li da onda granica uopste ne postoji?
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#3730 Re: ZOBS

Post by tempuser »

nemezis wrote:
tempuser wrote:
nemezis wrote: Obzirom da u Zakonu nigdje ne pise da se za BE kategoriju ogranucenje mase ne odnosi na vozila M1, onda da, tumacis pogrešno.
BE kategorija ukljcuje vise kategorija vozila koja se mogu javiti kao vucna i daje jedinstvenu definiciju za sve, ali prema parametrima o kojima ti pojma nemas se definise koji se parametar odnosi na koju vrstu vozila.
7 x Kako utvrditi prekoracenje najvece dozvoljene mase M1 putnickog vozila ako u rubrici F0 stoji 0?
Prema kojim parametrima i kojim aktom je to regulisano?
11 x Kako utvrditi prekoracenje najvece dozvoljene mase M1 putnickog vozila ako u rubrici F0 stoji 0?
nemezis
Posts: 2856
Joined: 30/01/2011 12:08

#3731 Re: ZOBS

Post by nemezis »

tempuser wrote:11 x Kako utvrditi prekoracenje najvece dozvoljene mase M1 putnickog vozila ako u rubrici F0 stoji 0?
Pa napisao sam ti, citas li ti?

Inace, posto volis pravilnike, jesi li ikada vidio ovo:

(7) Odredbe stava (5) ovog ĉlana se ne primjenjuju na troosovinske zglobne autobuse, mopede sa tri toĉka, motocikle sa tri toĉka, lahke ĉetverocikle i ĉetverocikle, a ĉije najveće ukupne mase mogu imati slijedeće maksimalne vrijednosti: a) Troosovinski zglobni autobusi 28,00 t b) Moped sa tri toĉka 0,57 t c) Motocikli sa tri toĉka za prijevoz putnika 1,30 t d) Motocikli sa tri toĉka za prijevoz tereta 2,50 t e) Lahki ĉetverocikli 0,35 t f) Ĉetverocikli za prijevoz putnika 0,40 t g) Ĉetverocikli za prijevoz tereta 0,55 t h) Ostala motorna i prikljuĉna vozila ili skup vozila koja nisu posebno napomenuta u ovom ĉlanu Pravilnika 4,00 t

Neces, vjerovati, definisana najveca dozvoljena masa za moped, laki cetverocikl, pa cak i za cetverocikl za prevoz putnika! Nevjerovatno! Mislio sam da samo teretna vozila imaju najvecu dozvoljenu masu?!!
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#3732 Re: ZOBS

Post by tempuser »

nemezis wrote: Uporedi izmjerenu vrijednost sa najvecom dozvoljenom masom dotičnog vozila a najvecu dozvoljenu masu dobije onako kako navedeno u Zakonu.

A sad reci kakve veze ima postupak utvrdjivanja prekoračenja sa zakonskom odredbom? Smatras li da onda granica uopste ne postoji?
12 x Kako utvrditi prekoracenje najvece dozvoljene mase M1 putnickog vozila ako u rubrici F0 stoji 0?
Na osnovu cega ce policajac na licu mjesta izracunati ili kako ti strucno kazes "dobiti" najvecu dozvljenu masu putnickog auta M1. U zvanicnim zakonom propisanim dokumentima ima navedenu samo masu vozila, gdje je navedena nosivost da bi dobio najvecu dozvoljenu masu?

Postupak utvrdjivanja prekoracenja itekako ima veze sa zakonskom odredbom. Bez nosivosti i najveceg dozvoljenog opterecenja vucnog vozila ne mozes odrediti ni ukupno najvece dozvoljeno opterecenje skupa vozila. Granica postoji, a to je masa (bez opterecenja) vucnog vozila M1 koja ne smije preci 3,5t + prikljucno vozilo cija ukupna dozvoljena masa ne moze preci 3,5t.
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#3733 Re: ZOBS

Post by tempuser »

nemezis wrote:
tempuser wrote:11 x Kako utvrditi prekoracenje najvece dozvoljene mase M1 putnickog vozila ako u rubrici F0 stoji 0?
Pa napisao sam ti, citas li ti?
Nisi napisao.
13 x Kako utvrditi prekoracenje najvece dozvoljene mase M1 putnickog vozila ako u rubrici F0 stoji 0?
Na osnovu cega ce policajac na licu mjesta izracunati ili kako ti strucno kazes "dobiti" najvecu dozvljenu masu putnickog auta M1.
nemezis
Posts: 2856
Joined: 30/01/2011 12:08

#3734 Re: ZOBS

Post by nemezis »

tempuser wrote:
nemezis wrote: Uporedi izmjerenu vrijednost sa najvecom dozvoljenom masom dotičnog vozila a najvecu dozvoljenu masu dobije onako kako navedeno u Zakonu.

A sad reci kakve veze ima postupak utvrdjivanja prekoračenja sa zakonskom odredbom? Smatras li da onda granica uopste ne postoji?
12 x Kako utvrditi prekoracenje najvece dozvoljene mase M1 putnickog vozila ako u rubrici F0 stoji 0?
Na osnovu cega ce policajac na licu mjesta izracunati ili kako ti strucno kazes "dobiti" najvecu dozvljenu masu putnickog auta M1. U zvanicnim zakonom propisanim dokumentima ima navedenu samo masu vozila, gdje je navedena nosivost da bi dobio najvecu dozvoljenu masu?

Postupak utvrdjivanja prekoracenja itekako ima veze sa zakonskom odredbom. Bez nosivosti i najveceg dozvoljenog opterecenja vucnog vozila ne mozes odrediti ni ukupno najvece dozvoljeno opterecenje skupa vozila. Granica postoji, a to je masa (bez opterecenja) vucnog vozila M1 koja ne smije preci 3,5t + prikljucno vozilo cija ukupna dozvoljena masa ne moze preci 3,5t.
Granica za B je najveca dozvoljena masa 3,5 t. Kakva masa bez opterecenja? O cemu ti uopste pričaš? Pricamo o tome ko sta moze voziti. Dakle, sta moze voziti neko sa B kategorijom? Po tebi, nebo je granica. Da te podsjetim na Zakon:

4) U kategoriju B ubrajaju se motorna vozila, osim vozila kategorije A, čija najveća dozvoljena/dopuštena masa nije veća od 3.500 kg... .
nemezis
Posts: 2856
Joined: 30/01/2011 12:08

#3735 Re: ZOBS

Post by nemezis »

tempuser wrote:
nemezis wrote:
tempuser wrote:11 x Kako utvrditi prekoracenje najvece dozvoljene mase M1 putnickog vozila ako u rubrici F0 stoji 0?
Pa napisao sam ti, citas li ti?
Nisi napisao.
13 x Kako utvrditi prekoracenje najvece dozvoljene mase M1 putnickog vozila ako u rubrici F0 stoji 0?
Na osnovu cega ce policajac na licu mjesta izracunati ili kako ti strucno kazes "dobiti" najvecu dozvljenu masu putnickog auta M1.
Dosadan si sa tim. Pricamo o Zakonu odnosno o tome sta moze voziti neko sa B kategorijom. Ti pitas za banalne stvari, kao dijete.
nemezis
Posts: 2856
Joined: 30/01/2011 12:08

#3736 Re: ZOBS

Post by nemezis »

@tempuser, nisi prokomentarisao citat Pravilnika gdje se navodi da i moped ima najvecu dozvoljenu masu. Tvrdio si nesto drugo.
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#3737 Re: ZOBS

Post by tempuser »

nemezis wrote: Granica za B je najveca dozvoljena masa 3,5 t. Kakva masa bez opterecenja? O cemu ti uopste pričaš? Pricamo o tome ko sta moze voziti. Dakle, sta moze voziti neko sa B kategorijom? Po tebi, nebo je granica. Da te podsjetim na Zakon:

4) U kategoriju B ubrajaju se motorna vozila, osim vozila kategorije A, čija najveća dozvoljena/dopuštena masa nije veća od 3.500 kg... .
13 x Kako utvrditi prekoracenje najvece dozvoljene mase M1 putnickog vozila ako u rubrici F0 stoji 0?
Na osnovu cega ce policajac na licu mjesta izracunati ili kako ti strucno kazes "dobiti" najvecu dozvljenu masu putnickog auta M1. U zvanicnim zakonom propisanim dokumentima ima navedenu samo masu vozila, gdje je navedena nosivost da bi dobio najvecu dozvoljenu masu?

Kad odgovoris na ovo onda cu te nauciti i objasniti sve ostalo...
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#3738 Re: ZOBS

Post by tempuser »

nemezis wrote: Dosadan si sa tim. Pricamo o Zakonu odnosno o tome sta moze voziti neko sa B kategorijom. Ti pitas za banalne stvari, kao dijete.
Pa ti ne budi dijete nego kao velici strucnja odgovori na pitanje kad je vec banalno.

14 x Kako utvrditi prekoracenje najvece dozvoljene mase M1 putnickog vozila ako u rubrici F0 stoji 0?
Na osnovu cega ce policajac na licu mjesta izracunati ili kako ti strucno kazes "dobiti" najvecu dozvljenu masu putnickog auta M1. U zvanicnim zakonom propisanim dokumentima ima navedenu samo masu vozila, gdje je navedena nosivost da bi dobio najvecu dozvoljenu masu?

Kad odgovoris mozemo da nastavimo o svemu ostalom...
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#3739 Re: ZOBS

Post by tempuser »

nemezis wrote:@tempuser, nisi prokomentarisao citat Pravilnika gdje se navodi da i moped ima najvecu dozvoljenu masu. Tvrdio si nesto drugo.
Kakav sad pravilnik???? Sta je bilo sa Zobsom?
I dalje tvrdim.
15 x Kako utvrditi prekoracenje najvece dozvoljene mase M1 putnickog vozila ako u rubrici F0 stoji 0?
Na osnovu cega ce policajac na licu mjesta izracunati ili kako ti strucno kazes "dobiti" najvecu dozvljenu masu putnickog auta M1. U zvanicnim zakonom propisanim dokumentima ima navedenu samo masu vozila, gdje je navedena nosivost da bi dobio najvecu dozvoljenu masu?

Znaci, 15 x sam ti postavio pitanje isto, 12 x nisi odgovorio, vidjecemo na ostala 3 x. I za ovih 12 x sto se mene tice sve je jasno ko dan.
Ti si jos jedan umisljeni forumski pravnik kojeg ponizis i porazis banalnim pitanjem. Ajd zdravo...
nemezis
Posts: 2856
Joined: 30/01/2011 12:08

#3740 Re: ZOBS

Post by nemezis »

tempuser wrote:
nemezis wrote:@tempuser, nisi prokomentarisao citat Pravilnika gdje se navodi da i moped ima najvecu dozvoljenu masu. Tvrdio si nesto drugo.
Kakav sad pravilnik???? Sta je bilo sa Zobsom?
I dalje tvrdim.
15 x Kako utvrditi prekoracenje najvece dozvoljene mase M1 putnickog vozila ako u rubrici F0 stoji 0?
Na osnovu cega ce policajac na licu mjesta izracunati ili kako ti strucno kazes "dobiti" najvecu dozvljenu masu putnickog auta M1. U zvanicnim zakonom propisanim dokumentima ima navedenu samo masu vozila, gdje je navedena nosivost da bi dobio najvecu dozvoljenu masu?

Znaci, 15 x sam ti postavio pitanje isto, 12 x nisi odgovorio, vidjecemo na ostala 3 x. I za ovih 12 x sto se mene tice sve je jasno ko dan.
Ti si jos jedan umisljeni forumski pravnik kojeg ponizis i porazis banalnim pitanjem. Ajd zdravo...
Tvrdio si da putnicko vozilo nema najvecu dozvoljenu masu, citirao sam Zakon gdje se vidi da ima a zatim sam citirao Pravilnik gdje je odredjena najveca dozvoljena masa raznih vozila a medju njima i mopeda. Kako to objašnjavaš?

A na pitanje cu ti odgovoriti kada objasnis kajve to ima veze sa zakonskom odredbom da BE kategorija moze voziti do 3,5 t. Dakle, ozbiljno pricam, objasni sta zelis dokazati time i kako moj odgovor utice na cinjenicu da postoje zakonske odredbe koje sam pomenuo.
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#3741 Re: ZOBS

Post by tempuser »

nemezis wrote:
tempuser wrote:
nemezis wrote:@tempuser, nisi prokomentarisao citat Pravilnika gdje se navodi da i moped ima najvecu dozvoljenu masu. Tvrdio si nesto drugo.
Kakav sad pravilnik???? Sta je bilo sa Zobsom?
I dalje tvrdim.
15 x Kako utvrditi prekoracenje najvece dozvoljene mase M1 putnickog vozila ako u rubrici F0 stoji 0?
Na osnovu cega ce policajac na licu mjesta izracunati ili kako ti strucno kazes "dobiti" najvecu dozvljenu masu putnickog auta M1. U zvanicnim zakonom propisanim dokumentima ima navedenu samo masu vozila, gdje je navedena nosivost da bi dobio najvecu dozvoljenu masu?

Znaci, 15 x sam ti postavio pitanje isto, 12 x nisi odgovorio, vidjecemo na ostala 3 x. I za ovih 12 x sto se mene tice sve je jasno ko dan.
Ti si jos jedan umisljeni forumski pravnik kojeg ponizis i porazis banalnim pitanjem. Ajd zdravo...
Tvrdio si da putnicko vozilo nema najvecu dozvoljenu masu, citirao sam Zakon gdje se vidi da ima a zatim sam citirao Pravilnik gdje je odredjena najveca dozvoljena masa raznih vozila a medju njima i mopeda. Kako to objašnjavaš?

A na pitanje cu ti odgovoriti kada objasnis kajve to ima veze sa zakonskom odredbom da BE kategorija moze voziti do 3,5 t. Dakle, ozbiljno pricam, objasni sta zelis dokazati time i kako moj odgovor utice na cinjenicu da postoje zakonske odredbe koje sam pomenuo.
Tacno tako, za nas zakon M1 putnicko vozilo nema najvecu dopistenu masu, da ima bila bi upisana u F0.
Napisao sam ti, kad odgovoris na banalno pitanje sve su ti objasniti, ako bude potrebe. Odgovor na pitanje odgovorom je karakteristika porazenih i ljudi bez argumenata nevriednih za dalju raspravu...
Seawolf
Posts: 7732
Joined: 14/06/2012 22:59

#3742 Re: ZOBS

Post by Seawolf »

nemezis wrote: Pise li u Zakonu to "ako je F0=0"? Zakon jasno kaze kako se odredjuje najveca dozvoljena masa.
Čini mi se da tebi nisu najjasniji pojmovi pojedinih masa vozila.

Ili se, u nekim slučajevima, nedovoljno precizno izražavaš. To ti je zajedničko sa autorima teksta pojedinih članova ZOBS-a.

Zakon ne može kazati kako se određuje najveća dozvoljena masa vozila. Zakon može samo reći kako se ona izračunava, iz poznate mase praznog vozila i poznate nosivosti vozila.

Radi se o jednačini u kojoj je zbir dvije mase (masa praznog vozila i nosivost), jednak trećoj masi (najveća dozvoljena masa).

Najveću dozvoljenu masu određuje proizvođač vozila i ona je jedan od početnih parametara prilikom projektovanja vozila.

Kada se vozilo proizvede, ono ide na vagu, napunjeno i opremljeno u skladu sa važećom direktivom, i izmjerena masa je masa praznog vozila.

Razlika između projektovane najveće dozvoljene mase vozila i mase praznog vozila izmjerene u skladu sa važećom direktivom je nosivost vozila.

Zakon samo propisuje u koju kategoriju vozila ili skupova vozila, spada određeno vozilo (skup vozila), a u zavisnosti od najveće dozvoljene mase vozila, odnosno ukupne najveće dozvoljene mase skupa vozila.
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#3743 Re: ZOBS

Post by tempuser »

Seawolf wrote: Čini mi se da tebi nisu najjasniji pojmovi pojedinih masa vozila.

Ili se, u nekim slučajevima, nedovoljno precizno izražavaš. To ti je zajedničko sa autorima teksta pojedinih članova ZOBS-a.
Ili se u nedostatku argumenata malo pravi blesav... Ja ga upornim ponavljanjem jednog te istog pitanja pokusavam natjerati da ili razumije, ako ne razumije, ili da prizna, ako razumije i ako nije respo, da ako zakon ne nalaze upis najvece dozvoljene mase za putnicki auto M1, cak i ako ga proizvodjac u dokumentaciji vozila navodi, to znaci da za zakon taj parametar ne postoji. Ako nema najvece dozvoljene mase za M1 vozilo, nema ni ukupne najvece dozvoljene mase za skup vozila gdje je M1 vucno vozilo i sva prica o ukupnoj dozvoljenoj masi skupa od 3,t pada u vodu.
User avatar
Tercius
Posts: 1572
Joined: 21/01/2011 19:51

#3744 Re: ZOBS

Post by Tercius »

tempuser wrote:
Seawolf wrote: Čini mi se da tebi nisu najjasniji pojmovi pojedinih masa vozila.

Ili se, u nekim slučajevima, nedovoljno precizno izražavaš. To ti je zajedničko sa autorima teksta pojedinih članova ZOBS-a.
Ili se u nedostatku argumenata malo pravi blesav... Ja ga upornim ponavljanjem jednog te istog pitanja pokusavam natjerati da ili razumije, ako ne razumije, ili da prizna, ako razumije i ako nije respo, da ako zakon ne nalaze upis najvece dozvoljene mase za putnicki auto M1, cak i ako ga proizvodjac u dokumentaciji vozila navodi, to znaci da za zakon taj parametar ne postoji. Ako nema najvece dozvoljene mase za M1 vozilo, nema ni ukupne najvece dozvoljene mase za skup vozila gdje je M1 vucno vozilo i sva prica o ukupnoj dozvoljenoj masi skupa od 3,t pada u vodu.
Ako moze jedno malo pojasnjenje? U kojem zakonu i pod kojim clanom, stavom whatever se ne nalaze upis NDM za putncko vozilo?I vidim zakacili ste se oko kategorija i pojma skupa vozila i NDM.Sva vasa rasprava je bespredmetna jer ZoOBSNP u BiH je supalj ko svicarski sir,pa se desava da nije na istom fonu sa nekim pravilnicima koji bi trebali po svojoj namjeni da ga poblize objasnjavaju.U zakonu ne bi trebalo da bude dvojakih tumacenja te termini bi trebali da budu precizni evo recimo kad je vec rijec o Najvecoj dozvoljenoj masi, pod tim pojmom moze se jos naci Maximalna tehnicki dopustena masa sto formalno pravno je oborivo na sudu da eventualno dodje do bilo kakvog spora.I takvih primjera je masa.I moram priznati da je ovaj @tempuser upravu s onim primjerom oko skupa vozila kada ona prelaze 3,5t, po slovu naseg zakona i ono sto on kaze u tom slucaju je potrebna kategorija malo veca od B.BE dok su hrvati to fino pojasnili.
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#3745 Re: ZOBS

Post by tempuser »

Tercius wrote:
tempuser wrote:
Seawolf wrote: Čini mi se da tebi nisu najjasniji pojmovi pojedinih masa vozila.

Ili se, u nekim slučajevima, nedovoljno precizno izražavaš. To ti je zajedničko sa autorima teksta pojedinih članova ZOBS-a.
Ili se u nedostatku argumenata malo pravi blesav... Ja ga upornim ponavljanjem jednog te istog pitanja pokusavam natjerati da ili razumije, ako ne razumije, ili da prizna, ako razumije i ako nije respo, da ako zakon ne nalaze upis najvece dozvoljene mase za putnicki auto M1, cak i ako ga proizvodjac u dokumentaciji vozila navodi, to znaci da za zakon taj parametar ne postoji. Ako nema najvece dozvoljene mase za M1 vozilo, nema ni ukupne najvece dozvoljene mase za skup vozila gdje je M1 vucno vozilo i sva prica o ukupnoj dozvoljenoj masi skupa od 3,t pada u vodu.
Ako moze jedno malo pojasnjenje? U kojem zakonu i pod kojim clanom, stavom whatever se ne nalaze upis NDM za putncko vozilo?I vidim zakacili ste se oko kategorija i pojma skupa vozila i NDM.Sva vasa rasprava je bespredmetna jer ZoOBSNP u BiH je supalj ko svicarski sir,pa se desava da nije na istom fonu sa nekim pravilnicima koji bi trebali po svojoj namjeni da ga poblize objasnjavaju.U zakonu ne bi trebalo da bude dvojakih tumacenja te termini bi trebali da budu precizni evo recimo kad je vec rijec o Najvecoj dozvoljenoj masi, pod tim pojmom moze se jos naci Maximalna tehnicki dopustena masa sto formalno pravno je oborivo na sudu da eventualno dodje do bilo kakvog spora.I takvih primjera je masa.I moram priznati da je ovaj @tempuser upravu s onim primjerom oko skupa vozila kada ona prelaze 3,5t, po slovu naseg zakona i ono sto on kaze u tom slucaju je potrebna kategorija malo veca od B.BE dok su hrvati to fino pojasnili.
Pravo da ti kazem ne znam, ali znam da ga ja ni u jednoj od 4 saobr. dozvole nema, sto znaci da je negdie ipak proisano da se NMD za M1 vozilo ne upisuje.
U pravu si da je zakon supalj i neprezican, ali je ipak obavezujuci i bitno je kako ga se u praksi provodi, a ne naprdjuje na forumu.
Ako zakon propisuje da je za BE ukupna NDM skupa vozila (vucno + prikljucno) 3,5t, kako M1 vozilo nema upisanu svoju NDM ni ukupna NDM se ne moze ustanoviti. Ako je ukupna NDM zbir NDM vucnog i NDM prikljucnog vozila onda je:
3,5t (ukupna NDM) - 0,0t (NDM vucnog vozila M1) = 3,5t (NDM prikljucnog vozila). Vrlo jednostavno
Kako je maksimalna masa (masa praznog vozila) M1 vozila 3,5t, a masa prikljugnog vozila ne smije biti veca od vucnog onda je to 7t
User avatar
Tercius
Posts: 1572
Joined: 21/01/2011 19:51

#3746 Re: ZOBS

Post by Tercius »

tempuser wrote:
Pravo da ti kazem ne znam, ali znam da ga ja ni u jednoj od 4 saobr. dozvole nema, sto znaci da je negdie ipak proisano da se NMD za M1 vozilo ne upisuje.
U pravu si da je zakon supalj i neprezican, ali je ipak obavezujuci i bitno je kako ga se u praksi provodi, a ne naprdjuje na forumu.
Ako zakon propisuje da je za BE ukupna NDM skupa vozila (vucno + prikljucno) 3,5t, kako M1 vozilo nema upisanu svoju NDM ni ukupna NDM se ne moze ustanoviti. Ako je ukupna NDM zbir NDM vucnog i NDM prikljucnog vozila onda je:
3,5t (ukupna NDM) - 0,0t (NDM vucnog vozila M1) = 3,5t (NDM prikljucnog vozila). Vrlo jednostavno
Kako je maksimalna masa (masa praznog vozila) M1 vozila 3,5t, a masa prikljugnog vozila ne smije biti veca od vucnog onda je to 7t
Nema druze zato sto je salterusama mrsko ukucavati, ta info postoji u sistemu reg.vozila iako je ni ja ni ti ni bilo ko nema u potvrdi o registraciji za putnicko,za teretna vec ukucavaju jer su teretna predmet svakodnevne kontrole sto od policije sto od inspekcije sto od firmi kojoj pruzaju usluge transporta itd.Sto se tice kategorije zakon je vrlo jasan svi mi koji imamo B jel tako imamo i BE jer je zakon rekao da su to vozila i skup vozila do 3,5t, i tu se stvara problem kada ti sa G classom mercedesom ( 2t.) zakacis praznu prikolicu cija je nosivost veca od 750KG i dok si prazan u okviru si zakona,medjutim u slucaju da na tu prikolicu nabacis gliser od 2t prelazis onih 3,5t za sta imas kategorij.E sad tu se tek pravi problem, jer u tom slucaju mercedesa g clasee i glisseratrebalo bi da imas C1E ( skup vozila do 12t)I to je apsurd ovog zakona koji je samo jedan u nizu.I ovo M1 sto spominjes ne sjecam se da sam ga nasao u nasim zakonima i pravilnicima, a ovo maksimalna masa ti ne postoji ZoOBSNP masu praznog vozila sa opremom naziva masa vozila.
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#3747 Re: ZOBS

Post by tempuser »

Tercius wrote:
tempuser wrote:
Pravo da ti kazem ne znam, ali znam da ga ja ni u jednoj od 4 saobr. dozvole nema, sto znaci da je negdie ipak proisano da se NMD za M1 vozilo ne upisuje.
U pravu si da je zakon supalj i neprezican, ali je ipak obavezujuci i bitno je kako ga se u praksi provodi, a ne naprdjuje na forumu.
Ako zakon propisuje da je za BE ukupna NDM skupa vozila (vucno + prikljucno) 3,5t, kako M1 vozilo nema upisanu svoju NDM ni ukupna NDM se ne moze ustanoviti. Ako je ukupna NDM zbir NDM vucnog i NDM prikljucnog vozila onda je:
3,5t (ukupna NDM) - 0,0t (NDM vucnog vozila M1) = 3,5t (NDM prikljucnog vozila). Vrlo jednostavno
Kako je maksimalna masa (masa praznog vozila) M1 vozila 3,5t, a masa prikljugnog vozila ne smije biti veca od vucnog onda je to 7t
Nema druze zato sto je salterusama mrsko ukucavati, ta info postoji u sistemu reg.vozila iako je ni ja ni ti ni bilo ko nema u potvrdi o registraciji za putnicko,za teretna vec ukucavaju jer su teretna predmet svakodnevne kontrole sto od policije sto od inspekcije sto od firmi kojoj pruzaju usluge transporta itd.Sto se tice kategorije zakon je vrlo jasan svi mi koji imamo B jel tako imamo i BE jer je zakon rekao da su to vozila i skup vozila do 3,5t, i tu se stvara problem kada ti sa G classom mercedesom ( 2t.) zakacis praznu prikolicu cija je nosivost veca od 750KG i dok si prazan u okviru si zakona,medjutim u slucaju da na tu prikolicu nabacis gliser od 2t prelazis onih 3,5t za sta imas kategorij.E sad tu se tek pravi problem, jer u tom slucaju mercedesa g clasee i glisseratrebalo bi da imas C1E ( skup vozila do 12t)I to je apsurd ovog zakona koji je samo jedan u nizu.I ovo M1 sto spominjes ne sjecam se da sam ga nasao u nasim zakonima i pravilnicima, a ovo maksimalna masa ti ne postoji ZoOBSNP masu praznog vozila sa opremom naziva masa vozila.
Eno sad salterusama mrsko ukucavati???? Sto im nije mrsko broj motora, sasije, eko normu? I bas drzava dozvolila salterusama da odluce da za M1 vozila nije moguce utvrditi da li su prekoracili najvecu dozvoljenu masu, i bas niko da se sjeti da to ispravi???? Moraces ipak dati malo bolji argument.
Nije istina da svi koji imaju B imaju i BE, mi koji smo polagali ranije imamo, oni koji su polagali po novom zakonu nemaju, imaju cisto B, za BE se mora voziti s prikolicom.
Problem je u tome sto zakon propisuje "ukupnu najvecu dopustenu masu do 3,5t", sto je zbir najvece dozvoljene mase (F0) G klase i najvece dozvoljene mase (F0) prikolice, a ne mase (G) G klase i i najvece dozvoljene mase (F0) prikolice
Maksimalna tehnicka dopustena masa je definicija data za F0 rubriku i dokumentima vozila.
nemezis
Posts: 2856
Joined: 30/01/2011 12:08

#3748 Re: ZOBS

Post by nemezis »

Seawolf wrote:
nemezis wrote: Pise li u Zakonu to "ako je F0=0"? Zakon jasno kaze kako se odredjuje najveca dozvoljena masa.
Čini mi se da tebi nisu najjasniji pojmovi pojedinih masa vozila.

Ili se, u nekim slučajevima, nedovoljno precizno izražavaš. To ti je zajedničko sa autorima teksta pojedinih članova ZOBS-a.

Zakon ne može kazati kako se određuje najveća dozvoljena masa vozila. Zakon može samo reći kako se ona izračunava, iz poznate mase praznog vozila i poznate nosivosti vozila.

Radi se o jednačini u kojoj je zbir dvije mase (masa praznog vozila i nosivost), jednak trećoj masi (najveća dozvoljena masa).

Najveću dozvoljenu masu određuje proizvođač vozila i ona je jedan od početnih parametara prilikom projektovanja vozila.

Kada se vozilo proizvede, ono ide na vagu, napunjeno i opremljeno u skladu sa važećom direktivom, i izmjerena masa je masa praznog vozila.

Razlika između projektovane najveće dozvoljene mase vozila i mase praznog vozila izmjerene u skladu sa važećom direktivom je nosivost vozila.

Zakon samo propisuje u koju kategoriju vozila ili skupova vozila, spada određeno vozilo (skup vozila), a u zavisnosti od najveće dozvoljene mase vozila, odnosno ukupne najveće dozvoljene mase skupa vozila.
Koristio sam pojam "odrediti" u smislu "utvrditi" ili "ustanoviti" sto je sasvim ispravno znacenje iako on ima i znacenje "propisati" ili "definisati". Ako treba, mozemo skrenuti i na analizu znacenja tog pojma da detaljnije pojasnim razliku izmedju "odrediti" i "izračunati" i zasto je ispravnije upotrijebiti rijec "odrediti" (ili "utvrditi") nego izračunati.

Ne znam koliko ti citas ovdje sto se napise. Ja sam vec citirao članove Zakona koji govore sve to sto si napisao za izračunavanje najvece dozvoljene mase. Takodje sam vec napisao da Zakon ne odredjuje ni da vozilo mora imati najvecu dozvoljenu masu (kada je tempuser zapeo za biciklo) nego da na osnovu mase odredjuje ko moze upravljati vozilom, te se iz toga moglo zakljuciti da mi je jasno to sto kazes.

Dakle, molio bih te da pratis diskusiju jer ovaj post je bio potpuno nepotreban. A pogotovo pokusaj hvatanja na gramatiku je malo...smiješan, nismo djeca.
nemezis
Posts: 2856
Joined: 30/01/2011 12:08

#3749 Re: ZOBS

Post by nemezis »

tempuser wrote:Tacno tako, za nas zakon M1 putnicko vozilo nema najvecu dopistenu masu, da ima bila bi upisana u F0.
Napisao sam ti, kad odgovoris na banalno pitanje sve su ti objasniti, ako bude potrebe. Odgovor na pitanje odgovorom je karakteristika porazenih i ljudi bez argumenata nevriednih za dalju raspravu...
Ti si počeo braniti jasno navedenu odredbu Zakona pitanjem "a kako ce policajac..." sto je u svakoj diskusiji postupak ocajnika. Je li to onaj whataboutizam kreiran od strane ruskih politicara? Kada nesto ne znas ili zelis da skrenes paznju sa svojih postupaka ideš sa "a kako ovo, a vidi ovoga, a sta cemo sa ovime...".

To pokazuje da nisi voljan nastaviti sa diskusijom jer sam nekoliko puta pokusao objasniti neke stvari a ti samo lijepis isto pitanje.

Recimo, validan stav je da nema veze nacin na koji ce policajac doci do najvece dozvoljene mase (i onaj komantar o rijeci "dobiti" je patetican) sa cinjenicom da odredbe postoje o najvecoj dozvoljenoj masi. Ti to samo ignorišeš. Ja na tvoje pitanje mogu odgovoriti bilo kako, mogu reci sta zelim, ali to nece promijeniti da po Zakonu postoji neka masa preko koje vozilo ne moze biti B kategorija (ili neka druga).
Seawolf
Posts: 7732
Joined: 14/06/2012 22:59

#3750 Re: ZOBS

Post by Seawolf »

nemezis wrote: ...
Ne znam koliko ti citas ovdje sto se napise. Ja sam vec citirao članove Zakona koji govore sve to sto si napisao za izračunavanje najvece dozvoljene mase. Takodje sam vec napisao da Zakon ne odredjuje ni da vozilo mora imati najvecu dozvoljenu masu (kada je tempuser zapeo za biciklo) nego da na osnovu mase odredjuje ko moze upravljati vozilom, te se iz toga moglo zakljuciti da mi je jasno to sto kazes.

Dakle, molio bih te da pratis diskusiju jer ovaj post je bio potpuno nepotreban. A pogotovo pokusaj hvatanja na gramatiku je malo...smiješan, nismo djeca.
Dobro jutro.

Čak i bicikl ima najveću dozvoljenu masu. U stvari svako prevozno sredstvo na svijetu, koje je nastalo kao produkt nekog inženjerskog projekta, ima najveću dozvoljenu masu.
Post Reply