Zivot u Austriji

Vijesti sa cijele zemaljske kugle o dešavanjima u bh. dijaspori, zanimljivosti o drugim državama i slično.

Moderator: Bloo

Post Reply
AbU_JamaL_MovE
Posts: 238
Joined: 14/05/2007 16:34

#926 Re: Zivot u Austriji

Post by AbU_JamaL_MovE »

Pozdrav,

imam jedno pitanje za one koji zive u Gracu. Zanima ugrubo me koliko je potrebno mjesecno za normlan zivot u Gracu za troclanu porodicu? Znaci, sta sve spada u troskove: stan, rezije, hrana, prevoz itd. bez nekih razbacivanja i skrtarenja.


Hvala
rio5
Posts: 134
Joined: 09/09/2014 14:34

#927 Re: Zivot u Austriji

Post by rio5 »

Da li mogu bosanci sa rot-weiss-rot kartom legalno raditi u Austriji? Koliko sam informisan, studenti mogu, par sati u sedmici, a sta je sa ljudima koji imaju sportsku vizu? Dakle, da li je moguce igrati fudbal i pored toga raditi par sati na dan, ili su sedmici?
I jos jedno pitanje, dobivanjem sportske vize dobio sam i ecard. Klub uplacuje zdravstveno i porez, i u slucaju da nisam vise clan tog kluba, u slucaju da mi se zahvale i kazu da vise nisam potreban, da li je moguce dobivati pare od AMSa par mjeseci dok se ne bi snasao za dalje?
User avatar
mufa1
Posts: 2135
Joined: 03/03/2014 19:26

#928 Re: Zivot u Austriji

Post by mufa1 »

AbU_JamaL_MovE wrote:Pozdrav,

imam jedno pitanje za one koji zive u Gracu. Zanima ugrubo me koliko je potrebno mjesecno za normlan zivot u Gracu za troclanu porodicu? Znaci, sta sve spada u troskove: stan, rezije, hrana, prevoz itd. bez nekih razbacivanja i skrtarenja.


Hvala

2000-2200 europljana minimalno.. Moze ono i jeftinije naravno, al da živiš u nekom turskom kvartu, u 35 kvadrata... ova cifra gore kad pricamo o dostojnom zivotu...
User avatar
Op3r4t0r
Posts: 1795
Joined: 11/06/2004 16:25

#929 Re: Zivot u Austriji

Post by Op3r4t0r »

AbU_JamaL_MovE wrote:Pozdrav,