Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Kakav komentar očekuješ?
Firma više nije njegova, prodao je članu familije i ne znam zašto se on naslikava? Ili znam, čisti populizam.
S druge strane, hvala svima koji su prepoznali probleme kluba i odrekli se dijela potraživanja i pomogli oporavak kluba, pa i security agenciji Kondor.
Svako ko pomisli da se porodica Isak odrekla tolikog novca u korist kluba iz dobre volje i poštenja - nije dobar s glavom.
Danas se ljudi ne odriču ni 1,75 KM, a kamo li 175.000 KM. Pogotovo ne porodice poput Isakovih, koje grabe širokim zamahom – i grabit će dokle god mogu.
Condor je, naravno, i dalje Isakov. Možda ne na papiru, ali u stvarnosti – apsolutno jeste.
Kao što neko već napisa: pokušavam da ovaj “velikodušni” čin gledam kroz lupu bosanskog lopovluka – ali ne ide. Prosvijetlite me.
S obzirom na to da je fudbal oduvijek bio leglo malverzacija i pranja novca preko klubova i sponzora, vjerujem da će se istraživački portali i oni koji se ozbiljnije bave ovom tematikom vrlo brzo pozabaviti ovom donacijom. Ili će neki poznavatelj iz redova foruma, kojih itekako ima, pronaći poveznicu.
ShnjaZZZ wrote: ↑20/06/2025 16:17
Vrijeme će pokazat.
Još jednom jebem mrtve Harisu Silajdžiću i tadašnjoj Vladi FBiH koja je između Mittala i austrijskog Voelstalpine odlučila Indijcu dat ovo za marku.
Meni je sad definitivno vrijeme da počnem učiti njemački
po stoti put. nije on to prodao Mittalu, nego Kuvajtskoj Investicijskoj Agenciji (KIA). koja je onda ulozila nekih 30 - 35 miliona KM da bi napravila elektropec (EAF) i okolnu infrastrukturu za minimalan pocetak proizvodnje. nakon koje je ta ista KIA to prodala Mittalu za 130 miliona dolara...
Djewojka wrote: ↑20/06/2025 20:07
Svako ko pomisli da se porodica Isak odrekla tolikog novca u korist kluba iz dobre volje i poštenja - nije dobar s glavom.
Danas se ljudi ne odriču ni 1,75 KM, a kamo li 175.000 KM. Pogotovo ne porodice poput Isakovih, koje grabe širokim zamahom – i grabit će dokle god mogu.
Condor je, naravno, i dalje Isakov. Možda ne na papiru, ali u stvarnosti – apsolutno jeste.
Kao što neko već napisa: pokušavam da ovaj “velikodušni” čin gledam kroz lupu bosanskog lopovluka – ali ne ide. Prosvijetlite me.
S obzirom na to da je fudbal oduvijek bio leglo malverzacija i pranja novca preko klubova i sponzora, vjerujem da će se istraživački portali i oni koji se ozbiljnije bave ovom tematikom vrlo brzo pozabaviti ovom donacijom. Ili će neki poznavatelj iz redova foruma, kojih itekako ima, pronaći poveznicu.
Što se tiče Mitalla - nek’ se nešto dešava
prvo tvrdis sa sigurnoscu da se nego nije odrekao necega (pa makar to bili i panjevi od Isaka), a onda trazis da ti neko drugi objasni zasto? e grebiga...
barem mozes zapoceti sa sumnjom, pa onda traziti druga misljenja. docim, ako si sigurna, onda bi trebalo da sama i znas zasto. jel tako?
Dakle transportna firma koja ima kapital 3 miliona KM.
Zašto je to tako urađeno, da li zbog zbog lakše dokapitalizacije koja će sigurno biti neophodna da bi se ugovor realizovao. I ko će uraditi dokapitalizaciju, da li kinezi, turci, jevreji ili Bingo,..
To ćemo tek da vidimo.
Pa nije lako preuzet željezaru bilo kome. Nije to trgovina sa 2000 trgovaca, ipak je to malo hocu reci puno komplikovanije . Ipak tih 100 ili dvjesto ili ko ce ga znati miliona ko plati, nije platio samo kapital nego tih 2000 radnika koji nisu uracunati. Bez tih 2000 zeljezara vrijedi samo onoliko koliko kosta otpadno zeljezo .
Kaže jedan moj prijatelj, poznati BH poduzetnik:"Dakle, da, ja bih ušao — ali samo ako u ladici imam minimalno 100 miliona eura i podršku države za svaku grešku koju ću napraviti u prvih 5 godina."
kuglanje_ze wrote: ↑23/06/2025 19:09
Kaže jedan moj prijatelj, poznati BH poduzetnik:"Dakle, da, ja bih ušao — ali samo ako u ladici imam minimalno 100 miliona eura i podršku države za svaku grešku koju ću napraviti u prvih 5 godina."
Cuj karina?! Klasicni kapitalista. Svaki kapitalista gleda da zastiti svoj kapital garancijama drzave. To se tako radi (gdje se moze tako uraditi) od Australije do Amerike.
izgleda da neko cita forum... i opet pogrese. tvrde da znaju informacije, ali onda i da ugovor niko nije vidio...
ne znam ni sta ocekivati oko ovakve prodaje. Mittal to ne prodaje bezveze, a onaj ko preuzme ima da se bori protiv tog istog Mittala koji fakticki ima monopol na Evropu (pa i sire). i pri tome jos firma koja nema nikakvog iskustva u tom sektoru. djeluje mutnije i od zadnje dvije (pre)prodaje. nadajmo se da ce izaci na dobro, ali ocekivati je da nece...
kuglanje_ze wrote: ↑23/06/2025 19:09
Kaže jedan moj prijatelj, poznati BH poduzetnik:"Dakle, da, ja bih ušao — ali samo ako u ladici imam minimalno 100 miliona eura i podršku države za svaku grešku koju ću napraviti u prvih 5 godina."
Kakva je to karina od poduzetnika ?
Čuj tebe. Možeš li uraditi SWOT analizu pa ćeš vidjeti što je ovo rekao.
I taj isti Mittal koji je svjetski gigant je imao povlaštene tarife struje i minimalnu cijenu transporta željeznicom. Dakle podrška države u svakom segmentu.
izgleda da neko cita forum... i opet pogrese. tvrde da znaju informacije, ali onda i da ugovor niko nije vidio...
ne znam ni sta ocekivati oko ovakve prodaje. Mittal to ne prodaje bezveze, a onaj ko preuzme ima da se bori protiv tog istog Mittala koji fakticki ima monopol na Evropu (pa i sire). i pri tome jos firma koja nema nikakvog iskustva u tom sektoru. djeluje mutnije i od zadnje dvije (pre)prodaje. nadajmo se da ce izaci na dobro, ali ocekivati je da nece...
Nije baš naivna firma. Ipak imaju Aluminu i iskustvo metaloprerade. Naravno, ne na nivou Mittala. Na EU tržište više ne mogu zbog neekološkog procesa proizvodnje i možda je to osnovni razlog što je Mittal izašao iz ove priče.
Imaju političku podršku u RS, a preko Džambića vjerojatno i u FBiH.
Biće zanimljiv razvoj situacije
izgleda da neko cita forum... i opet pogrese. tvrde da znaju informacije, ali onda i da ugovor niko nije vidio...
ne znam ni sta ocekivati oko ovakve prodaje. Mittal to ne prodaje bezveze, a onaj ko preuzme ima da se bori protiv tog istog Mittala koji fakticki ima monopol na Evropu (pa i sire). i pri tome jos firma koja nema nikakvog iskustva u tom sektoru. djeluje mutnije i od zadnje dvije (pre)prodaje. nadajmo se da ce izaci na dobro, ali ocekivati je da nece...
Nije baš naivna firma. Ipak imaju Aluminu i iskustvo metaloprerade. Naravno, ne na nivou Mittala. Na EU tržište više ne mogu zbog neekološkog procesa proizvodnje i možda je to osnovni razlog što je Mittal izašao iz ove priče.
Imaju političku podršku u RS, a preko Džambića vjerojatno i u FBiH.
Biće zanimljiv razvoj situacije
Ne treba im trzište EU. I do sad je 90% robe išlo komsijama.
Oko 500.000 prodaju u BiH, Srbiji, Kosovu, Crna Gora i Makedoniji. Srbija pokupi pola proizvodnje.
ne znam... to trziste koje su pokrivali pokrivat ce i nadalje. ja ne vidim kako ce ova nova firma pojeftiniti proizvode (jer im je to jedini put), jer iste proizvode u manjem obimu, a tu je ekonomija jasna. mada ne znam ni koliko je ta prica sa Aluminom pozitivna. meni se cini da se tamo bas i nisu snasli i da tek uce...
jedini nacin za prosperitet koji ja vidim je pokretanje proizvodnje limova, a to kosta. jedno takvo postrojenje sada mozda i nekih 100 miliona ulaganja. ili opet igra oko ingota i kovacnice, sto su jos veca ulaganja, docim vise strucnog kadra nema za drugo, a za prvo nikada nismo ni imali... a, da se isti razviju i osposobe i to kosta, a tek da se zadrze...
jos uvijek stojim pri onome sto rekoh na kraju svog zadnjeg posta...
Ja nisam nigdje rekao da oni mogu bolje od Mittala.
Rekao sam da je puno nepoznanica.
Rekao sam da roba ide, trzište postoji, rekao sam da trošak rada čini samo 10% od prihoda.
A opet trenutna prodajna cijena ne može pokriti troskove proizvodnje i tako je već dvije i po godine.
Pritisak čine Kina i Turska, tako sam bar cuo.
Bilo je priče i da će Kina značajno smanjiti proizvodnju, da li će i kad će ko to zna.
Ja sam rekao da oni sami bez obzira da li se radi samo o jednoj firmi ili cijeloj grupaciji to ne mogu izgurati.
U industriji čelika često imaš sedam gladnih godina koje treba prezivjeti. Bez par stotina miliona nema tu dugorocnog prezivljavanja.
Kad je Mittal zaustavio proizvodnju na dva mjeseca početkom 2024. neki od njegovih kupaca su se odlučili na uvoz iz Turske.
Cijene su nešto niže u Turskoj ali je problem bio sto od naručivanja do isporuke prođe 2 do 3 mjeseca.
Ako ti kao veletrgovac imaš kupca koji traži da mu za 7 ili 10 dana isporučiš 100 tona određene vrste robe koje nemaš na skladištu, ti ga robon iz Turske ili Kine nećeš moći podmiriti.
Veletrgovci nikad ne znaju koliko koje vrste čelika će ići u narednih 60 ili 90 dana.
Proizvodnja se prilagođava potrebama tržišta i to je razlog zbog kojeg može preživjeti.
Kupci su spremni platiti i nešto više ako će dobiti robu kad im treba a ne da odgađaju poslove.
Pretpostavljam da bi Turci bili idealan partner.
S obzirom da blizu 50% proizvodnje ide za Srbiju ne bi bilo nelogično ni da to pogura neko iz Srbije.
Ali u svakom slučaju čeličana koja proizvodi betonski čelik na ovom prostoru je potrebna.
Znam da je privatna firma i da ga vlasnik odredjuje sta ce i kako ce, ali bi bilo za ocekivati da je i drzava upletena na neki nacin. Ova kupoprodaja je strateski bitna i ne bi smjelo biti cisto poslovna transakcija gdje neko odluci svoj biznis prodati drugome. Mislim, smije i mora biti tako ali mora biti nadgledano da sve bude OK i korektno.
Ovo nije uredu ovako baciti bombu ljudima. Ni sindikat nije znao. Obicno u svijetu kada se obavljaju velike transakcije mora se dobiti dozvola drzave da nije rijec o monopolu i sl. Onda se prodaja najavi, pa se daju ponude sa raznih strana. Ovdje pricamo o biznizu vrijednom stotine miliona KM kao da je pijaca. E evo mene dosao da kupim. Jel prodano? jeste. Kupuj odmah.
Mislim... Nit su radnici znali, nit je sindikat znao, nit je drzava obavjestena. A datum odredjen. Ovi izlaze u Oktobru, ovi ulaze u Novembru. Kad su sefovi u mojoj kompaniji odlucili da je prodaju, prvo su napravili licitaciju pa se javilo 6 firmi, pa su neke odustale, pa se dvije malo takmicile. Na kraju godinu i po kasnije odluceno kome ce se prodati. Tek onda krenuli od drzave do drzave da traze dozvolu da nije monopol u pitanju. I taj proces trajao 6 mjeseci dok su dobili sve dozvole i tek nakon dvije godine potpisan ugovor i prebacene pare.
Ovdje od ideje do realizacije dva jebena mjeseca. Nesto nije uredu i drzava bi se trebala upetljati u ovo.
Iz Elmedinovog članka je jasno da je razlog prodaje ekologija i energetska transformacija. Ogromna investicija za indijskog cigana, sa nejasnim konačnim rezultatom.
To je jasna pljuska i nama u BiH, pokazuje da nikad ozbiljno nije razmišljao o ulaganjima u ekologiju.
Neka je i prodao.