Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Norm wrote:..niko vise ne pjesaci? a lijepo je i prohodat malo...nije Ze. bas tolika da se sve mora 'kolima'...a da su cijene parkinga visoke, jesu...a Jope s drugu stranu i da je pola sata 10 feninga, vecina bi ostavljala kako ostavlja...zauhar je, 10 po 10 eto markica i jos 10 i kafica u C.D.-Ju... i jos te svi vidU...
Pa da živim u čaršiji, nikad ne bih uzeo auto
Ali pješačim ja, ostavim ga na prvo slobodno mjesto i pješaka, auto mi služi samo da me dovede od sela do čaršije, a ostalo se sve može pješke, sve je skoro u 10 minuta, a eto još ima nekih mjesta koja su praktički u centru, a može se auto ostavit parkirat.
Zar Tetovo nije prigradsko naselje?
Ma Giankarlo, znam i ja bruku nehljeba sto zivu u kineskom a autom ideju na poso u Kanton ili sud ili pravobranilastvo...heeej oto su face sadkana i piju kaHvu u C.D.ju samo i obavezno...e sad him je problem golemi jerbo se naplaciva parking i u masarikovoj...
kakavdanakneiskustvu wrote:zar ima mjesta medju onim slinim zgradama za jedan veci parking
i u radakovu je guzva,ne bas ko u centru grada ali je i tamo nekad tesko naci mjesto za parkirati auto
Onu nekadašnju zelenu površinu iza Uglovnice, tačnije iza prve zgrade mostarke koju su građani pretvorili u parking i gdje nakon jače kiše bude bazen, sad to "zaljevaju" asfaltom i pretvaraju u veliki parking.
A da li su odvodi riješili, vidjećemo nakon prve jače kiše. Nadam se da neće biti kao u Radakovu.
Meni je u zadnje vrijeme super onaj dzamijski parking, ima nesto i hlada, markica sat, ima cuvar a i blizu mi sve odatle. Ili na Piscu kraj Koceve ako trebam u dio oko Zenicanke. Prije sam bio stalno kod IK banke al zna cesto bit guzva
Nakon izlaska na teren ustanovljeno je cinjenicno stanje da parkiralista nisu potrebna, dakle parkiralista su suvisna...za parkiralista ima dovoljno trotoara i zelene povrsine, a postoje i oznacene biciklisticke staze....
Sluzba za uhljebljivanje, gubitak vremena i istrazivanje ruda
Norm wrote:
Zar Tetovo nije prigradsko naselje?
Ma Giankarlo, znam i ja bruku nehljeba sto zivu u kineskom a autom ideju na poso u Kanton ili sud ili pravobranilastvo...heeej oto su face sadkana i piju kaHvu u C.D.ju samo i obavezno...e sad him je problem golemi jerbo se naplaciva parking i u masarikovoj...
U teoriji jest, ali u praksi je selo.
Ma joj ima parkinga uglavnom, ali sa ovim stavljanjem parkomata više prave gužve nego što rasterećuju, mada uredu to im svakako i nije cilj.
Norm wrote:
Zar Tetovo nije prigradsko naselje?
Ma Giankarlo, znam i ja bruku nehljeba sto zivu u kineskom a autom ideju na poso u Kanton ili sud ili pravobranilastvo...heeej oto su face sadkana i piju kaHvu u C.D.ju samo i obavezno...e sad him je problem golemi jerbo se naplaciva parking i u masarikovoj...
U teoriji jest, ali u praksi je selo.
Ma joj ima parkinga uglavnom, ali sa ovim stavljanjem parkomata više prave gužve nego što rasterećuju, mada uredu to im svakako i nije cilj.
Svugdje se placa, samo cijena nije primjerena duzini vremena...da stave 0.5KM za 1 sat ili 1KM za 2 sata OK...da li je problem i 0,20KM za recimo 15min...ono samo da se ode do bankomata ili Velme...
Mada sam misljenja da ko nemoze bez 'kola' najbolja opcija je mjesecne karte...
a yebo travu i zelenilo, drvece i parkove, igralista za djecu...samo beton...i 1KM za 30min...
Norm wrote:
Zar Tetovo nije prigradsko naselje?
Ma Giankarlo, znam i ja bruku nehljeba sto zivu u kineskom a autom ideju na poso u Kanton ili sud ili pravobranilastvo...heeej oto su face sadkana i piju kaHvu u C.D.ju samo i obavezno...e sad him je problem golemi jerbo se naplaciva parking i u masarikovoj...
U teoriji jest, ali u praksi je selo.
Ma joj ima parkinga uglavnom, ali sa ovim stavljanjem parkomata više prave gužve nego što rasterećuju, mada uredu to im svakako i nije cilj.
Svugdje se placa, samo cijena nije primjerena duzini vremena...da stave 0.5KM za 1 sat ili 1KM za 2 sata OK...da li je problem i 0,20KM za recimo 15min...ono samo da se ode do bankomata ili Velme...
Mada sam misljenja da ko nemoze bez 'kola' najbolja opcija je mjesecne karte...
a yebo travu i zelenilo, drvece i parkove, igralista za djecu...samo beton...i 1KM za 30min...
Meni nije samo jasno koji kurac rade parking aparati ako dva Bajrona sjede i dalje na parkingu? Valjda je smisao aparata bio da zamijene ljude i naprave ustede a onda da jedan covjek obilazi par parkinga i provjerava da li je sve u vinklu. Ovako imamo tri zaposlena po praking mjestu, dva covjeka i jedan aparat. Normalno da ce cijena biti visoka, valja namaket platu svima.
Ci-Nick wrote:nema više lisica,..samo kazneni nalog od 20 KM.
a da li su oni smjeli koristiti uopste te lisice? zakonski? nisu policija... kazna je ok...al mi je lisica uvijek bila problem....
vjerovatno nisu smjeli, jer je to jedna vrsta privremenog otuđenja imovine.
Evo u Hrvatskoj Ustavni sud rekao svoje još 2009. godine: https://www.tportal.hr/vijesti/clanak/z ... a-20090822
U normalnim zemljama pauk kupi samo ako parkirano vozilo ugrožava bezbjednost.
Ci-Nick wrote:nema više lisica,..samo kazneni nalog od 20 KM.
Prije neku noc vidim lisicu, na tocku...pored oriolika na parkingu.
Negdje sam čitao da se to više ne primjenjuje a sad gledam na njihovoj stranici: http://parkingservis.ba/blokiranje-vozila/
Jako toleratno sa ovih 10 minuta.
Ako zakasnite na posao 10 minuta,... otkaz,.. ako zakasnite na džumu 10 minuta,.. džehenem,..
Norm wrote:...provjeravaju istek vremena da mogu stavit lisice...
Pa valjda moze jedan covjek da ima na oku 2-3 parkinga. Neka mu kupe skuter i neka obilazi, vako njih 6 radi i jos imaju aparate. Toliko novca ae bezveze baca a moze se u nesto drugo iskoristiti. Al s obzirom da je JP Parking jedna socijalna ustanova onda od toga nema nista.
Neki dan gledam klip onog Stanivukovica iz Banja Luke gdje je opleo po Zeljeznicama RS. Kaze 80 ljudi im radi na rucnom dizanju rampi za pruge. Ugrubo 1 000 000 km godisnje za metod iz 18. stoljeca.
Tako i ovdje isto. Ako vec ides u automatizaciju, onda smanjujes broj radnika. Ne moraju oni otpustiti te ljude ali neka visak novca uloze u druge djelatnosti i zaposle te ljude.