Željeznice - all about

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
high_volume
Posts: 5916
Joined: 09/06/2010 22:51

#601 Re: Željeznice - all about

Post by high_volume »

DrugaGimnazija wrote:Samo za relaciju Capljina-Ploca su trazili nekih par hiljada eura.

2000 eur x 2 voza x 365 dana = 1,5 miliona eura

Ova racunica je odokativna, ali je ilustrativna za ovu diskusiju. ZFBiH jedonstavno nema ove pare da placa prolaz do Ploca. Ovo je samo do Ploca, a mozete izracunati koliko bi kostao voz do Zagreba. Sto je najgore, Hrvatska uopste nema putnicki zeljeznicki saobracaj na toj relaciji i cinili bi uslugu i lokalnom stanovnistvu i turizmu kad bi Talgo isao do Ploca.
Ovaj novac neće plaćati Željeznice FBiH već putnici kroz cijenu karte, iste one karte koju plaćaju za autobusni saobraćaj
neki
Posts: 6634
Joined: 17/02/2005 07:57

#602 Re: Željeznice - all about

Post by neki »

high_volume wrote:
DrugaGimnazija wrote:Samo za relaciju Capljina-Ploca su trazili nekih par hiljada eura.

2000 eur x 2 voza x 365 dana = 1,5 miliona eura

Ova racunica je odokativna, ali je ilustrativna za ovu diskusiju. ZFBiH jedonstavno nema ove pare da placa prolaz do Ploca. Ovo je samo do Ploca, a mozete izracunati koliko bi kostao voz do Zagreba. Sto je najgore, Hrvatska uopste nema putnicki zeljeznicki saobracaj na toj relaciji i cinili bi uslugu i lokalnom stanovnistvu i turizmu kad bi Talgo isao do Ploca.
Ovaj novac neće plaćati Željeznice FBiH već putnici kroz cijenu karte, iste one karte koju plaćaju za autobusni saobraćaj
:shock: :cry:
Razumiješ se u ekonomiju ko Mara u krivi ku...
kakaljin
Posts: 11596
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#603 Re: Željeznice - all about

Post by kakaljin »

neki wrote:
high_volume wrote:
DrugaGimnazija wrote:Samo za relaciju Capljina-Ploca su trazili nekih par hiljada eura.

2000 eur x 2 voza x 365 dana = 1,5 miliona eura

Ova racunica je odokativna, ali je ilustrativna za ovu diskusiju. ZFBiH jedonstavno nema ove pare da placa prolaz do Ploca. Ovo je samo do Ploca, a mozete izracunati koliko bi kostao voz do Zagreba. Sto je najgore, Hrvatska uopste nema putnicki zeljeznicki saobracaj na toj relaciji i cinili bi uslugu i lokalnom stanovnistvu i turizmu kad bi Talgo isao do Ploca.
Ovaj novac neće plaćati Željeznice FBiH već putnici kroz cijenu karte, iste one karte koju plaćaju za autobusni saobraćaj
:shock: :cry:
Razumiješ se u ekonomiju ko Mara u krivi ku...

Ma ja po njemu ce se cijena formirati po broju putnika, pa ako je pun voz onda ce se placati manja cijena, ali ako u vozu ima 20 putnika onda ce oni platiti za sve putnike kojih nema a mogu stati u voz.


Genijalno

:D :D :D :D :D :D :D :D


CIJENA SE PLACA PO VOZU, A NE PO BROJU PUTNIKA :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
high_volume
Posts: 5916
Joined: 09/06/2010 22:51

#604 Re: Željeznice - all about

Post by high_volume »

neki wrote:Razumiješ se u ekonomiju ko Mara u krivi ku...
Možda i ne razumijem, bi li mi ti objasnio?
neki
Posts: 6634
Joined: 17/02/2005 07:57

#605 Re: Željeznice - all about

Post by neki »

high_volume wrote:
neki wrote:Razumiješ se u ekonomiju ko Mara u krivi ku...
Možda i ne razumijem, bi li mi ti objasnio?
Ne bih
high_volume
Posts: 5916
Joined: 09/06/2010 22:51

#606 Re: Željeznice - all about

Post by high_volume »

neki wrote:
high_volume wrote:
neki wrote:Razumiješ se u ekonomiju ko Mara u krivi ku...
Možda i ne razumijem, bi li mi ti objasnio?
Ne bih
Idi popij terapiju i na spavanje. Hajde odmah, ne plaši ljude po forumu
neki
Posts: 6634
Joined: 17/02/2005 07:57

#607 Re: Željeznice - all about

Post by neki »

high_volume wrote:
neki wrote:[quote="high_volume”]

Možda i ne razumijem, bi li mi ti objasnio?
Ne bih
Idi popij terapiju i na spavanje. Hajde odmah, ne plaši ljude po forumu[/quote][/quote][/quote][/quote][/quote]
Bio si upravu, pomoglo je...izvinjavam se sto sam ti povrijedio ego komentarom..
User avatar
Tesla Edison
Posts: 8364
Joined: 08/05/2017 19:17

#608 Re: Željeznice - all about

Post by Tesla Edison »

high_volume wrote:
DrugaGimnazija wrote:Samo za relaciju Capljina-Ploca su trazili nekih par hiljada eura.

2000 eur x 2 voza x 365 dana = 1,5 miliona eura

Ova racunica je odokativna, ali je ilustrativna za ovu diskusiju. ZFBiH jedonstavno nema ove pare da placa prolaz do Ploca. Ovo je samo do Ploca, a mozete izracunati koliko bi kostao voz do Zagreba. Sto je najgore, Hrvatska uopste nema putnicki zeljeznicki saobracaj na toj relaciji i cinili bi uslugu i lokalnom stanovnistvu i turizmu kad bi Talgo isao do Ploca.
Ovaj novac neće plaćati Željeznice FBiH već putnici kroz cijenu karte, iste one karte koju plaćaju za autobusni saobraćaj
Malo trollamo jel tako?

Cijena karte po putniku bi bila oko 250€ do Ploča kako bi bilo isplativo koristiti hrvatske pruge.

Dakle Sarajevo - Čapljina oko 20 KM a do Ploča oko 500 KM?

Ti bi ovo plaćao jel tako?
Milenkov buraz
Posts: 6956
Joined: 27/11/2018 13:02

#609 Re: Željeznice - all about

Post by Milenkov buraz »

TESLA_EDISON wrote:
high_volume wrote:
DrugaGimnazija wrote:Samo za relaciju Capljina-Ploca su trazili nekih par hiljada eura.

2000 eur x 2 voza x 365 dana = 1,5 miliona eura

Ova racunica je odokativna, ali je ilustrativna za ovu diskusiju. ZFBiH jedonstavno nema ove pare da placa prolaz do Ploca. Ovo je samo do Ploca, a mozete izracunati koliko bi kostao voz do Zagreba. Sto je najgore, Hrvatska uopste nema putnicki zeljeznicki saobracaj na toj relaciji i cinili bi uslugu i lokalnom stanovnistvu i turizmu kad bi Talgo isao do Ploca.
Ovaj novac neće plaćati Željeznice FBiH već putnici kroz cijenu karte, iste one karte koju plaćaju za autobusni saobraćaj
Malo trollamo jel tako?

Cijena karte po putniku bi bila oko 250€ do Ploča kako bi bilo isplativo koristiti hrvatske pruge.

Dakle Sarajevo - Čapljina oko 20 KM a do Ploča oko 500 KM?

Ti bi ovo plaćao jel tako?
Za 500KM možeš i neki laki avion iznajmiti da te preveze. Ovo je naravno političko pitanje "najboljeg" prijatelja BiH Hrvatske.
User avatar
Tesla Edison
Posts: 8364
Joined: 08/05/2017 19:17

#610 Re: Željeznice - all about

Post by Tesla Edison »

Upravo. Preko 2/3 teritorije oni graniče pa se osililo.
Naslovnica
Posts: 27650
Joined: 20/03/2013 15:38

#611 Re: Željeznice - all about

Post by Naslovnica »

TESLA_EDISON wrote:
high_volume wrote:
DrugaGimnazija wrote:Samo za relaciju Capljina-Ploca su trazili nekih par hiljada eura.

2000 eur x 2 voza x 365 dana = 1,5 miliona eura

Ova racunica je odokativna, ali je ilustrativna za ovu diskusiju. ZFBiH jedonstavno nema ove pare da placa prolaz do Ploca. Ovo je samo do Ploca, a mozete izracunati koliko bi kostao voz do Zagreba. Sto je najgore, Hrvatska uopste nema putnicki zeljeznicki saobracaj na toj relaciji i cinili bi uslugu i lokalnom stanovnistvu i turizmu kad bi Talgo isao do Ploca.
Ovaj novac neće plaćati Željeznice FBiH već putnici kroz cijenu karte, iste one karte koju plaćaju za autobusni saobraćaj
Malo trollamo jel tako?

Cijena karte po putniku bi bila oko 250€ do Ploča kako bi bilo isplativo koristiti hrvatske pruge.

Dakle Sarajevo - Čapljina oko 20 KM a do Ploča oko 500 KM?

Ti bi ovo plaćao jel tako?
Ruku na srce, nije isplativo koristiti ni naše pruge za naš sopstveni putnički promet, zar ne? Željeznički promet je u gubitku bez teretnog dijela, ali ne znam te cifre na godišnjem nivou, siguran sam da neko ima pravu informaciju.
User avatar
Tesla Edison
Posts: 8364
Joined: 08/05/2017 19:17

#612 Re: Željeznice - all about

Post by Tesla Edison »

U cijelom svijetu od Australije do Amerike je putnički saobraćaj u gubitku. Samo je Renfe u Španiji na pozitivnoj nuli. Taj gubitak se nadomjesti od teretnog saobraćaja.
Naslovnica
Posts: 27650
Joined: 20/03/2013 15:38

#613 Re: Željeznice - all about

Post by Naslovnica »

TESLA_EDISON wrote:U cijelom svijetu od Australije do Amerike je putnički saobraćaj u gubitku. Samo je Renfe u Španiji na pozitivnoj nuli. Taj gubitak se nadomjesti od teretnog saobraćaja.
OK, i koliko je kod nas putnički saobraćaj u minusu, a koliko teretni u plusu (ako je), ako znaš jer vidim da si upućen?
User avatar
Tesla Edison
Posts: 8364
Joined: 08/05/2017 19:17

#614 Re: Željeznice - all about

Post by Tesla Edison »

Jedino rješenje je totalna zabrana cestovnog prometa gorivom, nametnuti ogromne akcize na ostali cestovni teretni saobraćaj kao i na autobuski. Tada bi gorivo bilo dosta jeftinije jer automatski transportni troškovi goriva bi bili zanemarivi u odnosu na cestovni

Dakle imali bi jeftinije gorivo za putničke automobile a to povlači i jeftinije troškove života. Također bi željeznica zaživjela i ekonomija bi doživjela pozitivni šok.

Nažalost špediterski lobi je ogroman i od ovoga dugo neće biti ništa.
User avatar
Tesla Edison
Posts: 8364
Joined: 08/05/2017 19:17

#615 Re: Željeznice - all about

Post by Tesla Edison »

Naslovnica wrote:
TESLA_EDISON wrote:U cijelom svijetu od Australije do Amerike je putnički saobraćaj u gubitku. Samo je Renfe u Španiji na pozitivnoj nuli. Taj gubitak se nadomjesti od teretnog saobraćaja.
OK, i koliko je kod nas putnički saobraćaj u minusu, a koliko teretni u plusu (ako je), ako znaš jer vidim da si upućen?
Mislim da nije puno u minusu. Čak mislim i da je na nuli zbog subvencija vlade FBiH.

Govorim o pozitivnim poslovanju. Pozitivno poslovanje je biti na nuli ili u plusu bez subvencija. Željeznički putnički saobraćaj negativno posluje ali finalni gubitak nije velik zbog subvencija. Tačne brojke ne znam ali mislim da je profit od teretnog saobraćaja puno veći od tog gubitka i da je zadnjih par godina ukupna operativna dobit u plusu što se od rata nije dogodilo.
User avatar
Tesla Edison
Posts: 8364
Joined: 08/05/2017 19:17

#616 Re: Željeznice - all about

Post by Tesla Edison »

Uglavnom Bosna ima potencijala za napredak i putničkog saobraćaja samo je potrebno odmah krenuti u remont pruge Sarajevo-Doboj i obnoviti telekomandni centar. Ne mora biti u Rajlovcu kao prije rata već može i negdje bliže željezničkoj stanici. Nalazimo se u 21. vijeku i ne treba toliko opreme kao prije rata. Imamo razvijenu GSM i UMTS mrežu u cijeloj BiH, imamo GPS koji se može koristiti za praćenje brzine i lokacije voza a ne bi trebalo ni velik broj ljudi to sve da prati i održava. Nekad u budućnosti početi razmišljati u o GSM-R sistemu u to je to.
Samo da je pravih ljudi na pravim mjestima.
high_volume
Posts: 5916
Joined: 09/06/2010 22:51

#617 Re: Željeznice - all about

Post by high_volume »

TESLA_EDISON wrote:Jedino rješenje je totalna zabrana cestovnog prometa gorivom, nametnuti ogromne akcize na ostali cestovni teretni saobraćaj kao i na autobuski. Tada bi gorivo bilo dosta jeftinije jer automatski transportni troškovi goriva bi bili zanemarivi u odnosu na cestovni

Dakle imali bi jeftinije gorivo za putničke automobile a to povlači i jeftinije troškove života. Također bi željeznica zaživjela i ekonomija bi doživjela pozitivni šok.

Nažalost špediterski lobi je ogroman i od ovoga dugo neće biti ništa.

Država nema svoje terminale tečnih goriva, terminali su privatni, Inin u Podlugovima, EP u Blažuju, Živinicama i Bihaću, i novi Hifin. Ako zabraniš cestovnu dopremu goriva, ako je preusmjeriš na željezničku, pa time eliminišeš "špediterski lobi", gdje će privatni kupci goriva smještati svoje gorivo, oni koji nemaju svoje terminale i oni koji ne žele da plaćaju skupe terminale i oni kojima veliki ne dozvoljavaju smještaj iz raznoraznih razloga. A i da dozvole, čime ćeš otpremiti gorivo u Fojnicu, ili u Rogaticu? Hoćeš graditi novu prugu?

"Špediterski lobi" :? Ovakvu teoriju i veću glupost nisam odavno čuo. Ovo je teorija, i inače piskaranje pojedinih "stručnjaka" na ovoj temi, produkt je njihovog studentskog razmišljanja, naučenog od "profesora" Saobraćaja tipa CEMT-Čaušević, Lindov, i drugih koji svoju teoriju nisu ni metar spustili u praksu, barem kad se radi o vezi saobraćaja sa ekonomijom.

Zašto bi neko koristio željeznicu, koja je skoro pa dvostruko skuplja od ukupnih troškova cestovnog transporta, uključujući manipulacije pretovara i gubitak u vremenu. Jedno je teorija, praksa u BiH je drugačija, i zasnovana je na interesu i logici.

"Špediterski lobi" :lol: :lol: :lol:
User avatar
Tesla Edison
Posts: 8364
Joined: 08/05/2017 19:17

#618 Re: Željeznice - all about

Post by Tesla Edison »

To si ti veći steuĆnjak od Lindova?

Normalno da će se za Fojnicu koristiti cestovni prijevoz od najbližeg terminala.

Cijena transporta prugom u odnosu na cestovni saobraćaj je zanemariva i to su egzaktni podaci.

Što se tiče špediterskog lobija, tu se sve zna i nema potrebe puno raspravljati. Od doba Hasana Čengića do danas, špediterski lobi je jedan od najjačih u državi.
User avatar
thekupus
Posts: 6788
Joined: 25/06/2011 22:38

#619 Re: Željeznice - all about

Post by thekupus »

Zapravo se radi o tri najmoćnija lobijaa u državi - asfaltnom, naftnom i špediterskom. Svako ko tvrdi da nije tako, je glup ili zao.
Last edited by thekupus on 09/03/2019 18:26, edited 1 time in total.
prof.
Posts: 575
Joined: 17/10/2009 22:37

#620 Re: Željeznice - all about

Post by prof. »

high_volume wrote:
TESLA_EDISON wrote:Jedino rješenje je totalna zabrana cestovnog prometa gorivom, nametnuti ogromne akcize na ostali cestovni teretni saobraćaj kao i na autobuski. Tada bi gorivo bilo dosta jeftinije jer automatski transportni troškovi goriva bi bili zanemarivi u odnosu na cestovni

Dakle imali bi jeftinije gorivo za putničke automobile a to povlači i jeftinije troškove života. Također bi željeznica zaživjela i ekonomija bi doživjela pozitivni šok.

Nažalost špediterski lobi je ogroman i od ovoga dugo neće biti ništa.

Država nema svoje terminale tečnih goriva, terminali su privatni, Inin u Podlugovima, EP u Blažuju, Živinicama i Bihaću, i novi Hifin. Ako zabraniš cestovnu dopremu goriva, ako je preusmjeriš na željezničku, pa time eliminišeš "špediterski lobi", gdje će privatni kupci goriva smještati svoje gorivo, oni koji nemaju svoje terminale i oni koji ne žele da plaćaju skupe terminale i oni kojima veliki ne dozvoljavaju smještaj iz raznoraznih razloga. A i da dozvole, čime ćeš otpremiti gorivo u Fojnicu, ili u Rogaticu? Hoćeš graditi novu prugu?

"Špediterski lobi" :? Ovakvu teoriju i veću glupost nisam odavno čuo. Ovo je teorija, i inače piskaranje pojedinih "stručnjaka" na ovoj temi, produkt je njihovog studentskog razmišljanja, naučenog od "profesora" Saobraćaja tipa CEMT-Čaušević, Lindov, i drugih koji svoju teoriju nisu ni metar spustili u praksu, barem kad se radi o vezi saobraćaja sa ekonomijom.

Zašto bi neko koristio željeznicu, koja je skoro pa dvostruko skuplja od ukupnih troškova cestovnog transporta, uključujući manipulacije pretovara i gubitak u vremenu. Jedno je teorija, praksa u BiH je drugačija, i zasnovana je na interesu i logici.



"Špediterski lobi" :lol: :lol: :lol:
uh što se ti nalupa gluposti, mislim da duuuugo nisam pročitao više netačnih stvari u tako kratom postu.

prvo, svi nabrojani terminali osim hifinog su u vlasništvu federacije, kao i onaj u pločama i njima upravlja javno preduzeće terminali federacije. da je bilo pameti i volje da se i on umjesto da se proda hifi pridruži postojećim pa da se ti terminali spoje sa željeznicama ili im se barem da na upravljanje kroz koncesiju, iznajmi se stotinjak vagona cisterni i onda ponudi uvoznicima jedinstven paket - prijevoz, pretovar i skladištenje to bi bio bum. željeznice bi prodisale, dobili bi jeftinje gorivo zbog smanjenog troška transporta a o sigurnosti i smanjenom prostoru za utaju poreza da i ne govorimo.

o ovoj provali da je jeftinije prevoziti naftu kamionom nego željeznicom ne bih trošio vrijeme :-)

http://www.terminali.ba/
User avatar
Tesla Edison
Posts: 8364
Joined: 08/05/2017 19:17

#621 Re: Željeznice - all about

Post by Tesla Edison »

prof. wrote:
high_volume wrote:
TESLA_EDISON wrote:Jedino rješenje je totalna zabrana cestovnog prometa gorivom, nametnuti ogromne akcize na ostali cestovni teretni saobraćaj kao i na autobuski. Tada bi gorivo bilo dosta jeftinije jer automatski transportni troškovi goriva bi bili zanemarivi u odnosu na cestovni

Dakle imali bi jeftinije gorivo za putničke automobile a to povlači i jeftinije troškove života. Također bi željeznica zaživjela i ekonomija bi doživjela pozitivni šok.

Nažalost špediterski lobi je ogroman i od ovoga dugo neće biti ništa.

Država nema svoje terminale tečnih goriva, terminali su privatni, Inin u Podlugovima, EP u Blažuju, Živinicama i Bihaću, i novi Hifin. Ako zabraniš cestovnu dopremu goriva, ako je preusmjeriš na željezničku, pa time eliminišeš "špediterski lobi", gdje će privatni kupci goriva smještati svoje gorivo, oni koji nemaju svoje terminale i oni koji ne žele da plaćaju skupe terminale i oni kojima veliki ne dozvoljavaju smještaj iz raznoraznih razloga. A i da dozvole, čime ćeš otpremiti gorivo u Fojnicu, ili u Rogaticu? Hoćeš graditi novu prugu?

"Špediterski lobi" :? Ovakvu teoriju i veću glupost nisam odavno čuo. Ovo je teorija, i inače piskaranje pojedinih "stručnjaka" na ovoj temi, produkt je njihovog studentskog razmišljanja, naučenog od "profesora" Saobraćaja tipa CEMT-Čaušević, Lindov, i drugih koji svoju teoriju nisu ni metar spustili u praksu, barem kad se radi o vezi saobraćaja sa ekonomijom.

Zašto bi neko koristio željeznicu, koja je skoro pa dvostruko skuplja od ukupnih troškova cestovnog transporta, uključujući manipulacije pretovara i gubitak u vremenu. Jedno je teorija, praksa u BiH je drugačija, i zasnovana je na interesu i logici.



"Špediterski lobi" :lol: :lol: :lol:
uh što se ti nalupa gluposti, mislim da duuuugo nisam pročitao više netačnih stvari u tako kratom postu.

prvo, svi nabrojani terminali osim hifinog su u vlasništvu federacije, kao i onaj u pločama i njima upravlja javno preduzeće terminali federacije. da je bilo pameti i volje da se i on umjesto da se proda hifi pridruži postojećim pa da se ti terminali spoje sa željeznicama ili im se barem da na upravljanje kroz koncesiju, iznajmi se stotinjak vagona cisterni i onda ponudi uvoznicima jedinstven paket - prijevoz, pretovar i skladištenje to bi bio bum. željeznice bi prodisale, dobili bi jeftinje gorivo zbog smanjenog troška transporta a o sigurnosti i smanjenom prostoru za utaju poreza da i ne govorimo.

o ovoj provali da je jeftinije prevoziti naftu kamionom nego željeznicom ne bih trošio vrijeme :-)

http://www.terminali.ba/
Smiješno je uopšte raspravljati o tome šta je jeftinije. Pa nisu Njemci i Austrijanci budale da gorivo prevoze "skupljom" željenicom.

Samo uporedite koliko jedna električna lokomotiva može da preveze vagona sa gorivom a jedan vagon ima kapacitet kao 5 cestovnih cisternih.
Zatim uporedite cijenu nafte i cijenu struje.

Dakle jedna lokomotiva bez potiska na relaciji Dobrljin-Sarajevo može da preveze oko 200 vagona punih goriva. To ispadne 200 X 5 = 1000 cestovnih cisterni. Sad pomnožite koliko jedan kamion koji vuče cisternu troši goriva i pomnožite sa cijenom litre dizela. Pametnom i više nego dovoljno podataka.

Da ne govorim o sigurnosnm i ekološkim razlozima.

O jačini špediterskog lobija dovoljno govori podatak da su uspjeli isposlovati izmjenu pravilnika BH Pošte pa nakon velikog nezadovoljstva korisnika, taj pravilnik su poništili.
MMM1977
Posts: 4418
Joined: 15/07/2009 12:56

#622 Re: Željeznice - all about

Post by MMM1977 »

Ploče - Sarajevo kamionom 450 eur, vozom 390 eur. Kad dođe do stanice, opet moras platiti (+ podmititi radnike) istovar robe i pretovar na kamion, prevoz kamionom do skladista a ako je u pitanju kontejner onda i vracanje tog kontejnera i ponovni ukrcaj na voz. Vracanje kontejnera u Ploce je uracunato u cijene koje sam naveo.

Ja robu dovozim kamionom.
kakaljin
Posts: 11596
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#623 Re: Željeznice - all about

Post by kakaljin »

MMM1977 wrote:Ploče - Sarajevo kamionom 450 eur, vozom 390 eur. Kad dođe do stanice, opet moras platiti (+ podmititi radnike) istovar robe i pretovar na kamion, prevoz kamionom do skladista a ako je u pitanju kontejner onda i vracanje tog kontejnera i ponovni ukrcaj na voz. Vracanje kontejnera u Ploce je uracunato u cijene koje sam naveo.

Ja robu dovozim kamionom.
Jedna cistetna cestom 450 eura
Jedna kompozicija od 1000 cisterni 390 eura.

Tako si napisao
User avatar
Tesla Edison
Posts: 8364
Joined: 08/05/2017 19:17

#624 Re: Željeznice - all about

Post by Tesla Edison »

kakaljin wrote:
MMM1977 wrote:Ploče - Sarajevo kamionom 450 eur, vozom 390 eur. Kad dođe do stanice, opet moras platiti (+ podmititi radnike) istovar robe i pretovar na kamion, prevoz kamionom do skladista a ako je u pitanju kontejner onda i vracanje tog kontejnera i ponovni ukrcaj na voz. Vracanje kontejnera u Ploce je uracunato u cijene koje sam naveo.

Ja robu dovozim kamionom.
Jedna cistetna cestom 450 eura
Jedna kompozicija od 1000 cisterni 390 eura.

Tako si napisao
To je poenta.

Preko 1000 puta skuplje.

Lobi je čudo, čak ni obična forumska tema nije imuna :D
high_volume
Posts: 5916
Joined: 09/06/2010 22:51

#625 Re: Željeznice - all about

Post by high_volume »

Ovo je moj izvoz koji sam realizirao krajem prošle godine iz Sarajeva u luku Ploče.
Poštovani ........

vezano za vaš zahtjev, dostavljamo vam našu ponudu kako slijedi:

VRSTA ROBE: ........................................ 2.000 tona (prekomorski izvoz)


VRSTA VAGONA: 4 - osovinski željeznički vagoni (min. obrač. masa – 25 tona/vagon)

NAČIN PRIJEVOZA: maršuta – kompletan voz (min. 500 netotona)

RELACIJA I CIJENA PRIJEVOZA: Alipašin Most (ind.kol. .............) – Čapljina gr. – Ploče ........ 22,50 KM/tona

**U cijenu nije uključeno i posebno se naplaćuje (sporedne naknade na prugama u BiH):


a.1 Naknade za carinske izvozne radnje iz BiH :

 Ukoliko se izvozno carinjenje vrši usputno na prugama ŽFBH - 28,56 KM/pošiljka
(ukoliko se izvozno carinjenje vrši u otpravnoj stanici ova naknada se ne naplaćuje)

a.2 Naknada za eventualno usputno vaganje na ŽFBH prugama - 30,70 KM/vagon;

a.3 Dostava na ind. kolosijek ................ - 63,20 KM/dostava:


**Cijene takođe na uključuju niže navedene (evetualne) naknade za hrvatske pruge:

Sporedne pristojbe željeznice (eventualno vaganje, fito-pregled i sl.)
Izradu carinske dokumentacije i ostale carinske naknade;
Ostale troškove nastale nepažnjom ili po vašem naknadnom pismenom nalogu (ležarina vagona, prenapućenja, reekspedicije i sl.) te će se ti troškovi obračunati prema stvarnim iznosima.


U gore navedenim cijenama prijevoza i sporednih naknada nije uračunat PDV. Obračun prema zakonskim odredbama.

Ostale eventualne naknade zaračunavaju se naknadno u efektivnom iznosu i padaju na teret korisnika prijevoza.

Cijena važi do 31.12.2018 godine




S poštovanjem,

JP Željeznice Federacije BiH d.o.o. Sarajevo
Cijena transporta kamionom ove robe bio je 440 EUR/tura, u koju je uključen trošak carinskog terminala u Sarajevu, troškovi provoza na Bijači i troškovi ulaza u terminal Ploče. I odgođeno plaćanje mi je ponuđeno.


Lindovčad, nemate vi pojma o praksi :-)
Post Reply