Željeznice - all about

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
escobar__
Posts: 8869
Joined: 07/06/2010 22:48
Location: 🇪🇺

#451 Re: Željeznice - all about

Post by escobar__ »

Mi ne volimo SDA pa u skladu s tim se rijetko šta i ulaže na području infrastrukture ka Tuzli. :)
Nadzorna_ploca
Posts: 11043
Joined: 05/12/2013 16:06

#452 Re: Željeznice - all about

Post by Nadzorna_ploca »

Vole Banovici pa svejedno.
User avatar
DrugaGimnazija
Posts: 1016
Joined: 13/10/2006 17:30

#453 Re: Željeznice - all about

Post by DrugaGimnazija »

Nivelacija wrote:Je li Doboj-Zenica, jedini elektrificirani dupli kolosijek u drzavi?
Da.
Nivelacija wrote: I ima li potrebe ici Zenica-Sarajevo dupli kolosijek znajuci da vecina teretnih vozova zavrsi u Zenici..
Da. Prigradski (taktni) saobracaj se moze uvesti tek kad se napravi dupli kolosijek od Sarajeva do Zenice, jer se ti vozovi ne bi mogli mimoici bez cekanja po stanicama.
mirzasut
Posts: 115
Joined: 19/10/2017 13:23

#454 Re: Željeznice - all about

Post by mirzasut »

DrugaGimnazija wrote:
Nivelacija wrote: I ima li potrebe ici Zenica-Sarajevo dupli kolosijek znajuci da vecina teretnih vozova zavrsi u Zenici..
Da. Prigradski (taktni) saobracaj se moze uvesti tek kad se napravi dupli kolosijek od Sarajeva do Zenice, jer se ti vozovi ne bi mogli mimoici bez cekanja po stanicama.
Nije obavezno dupli kolosijek uslov za takt organizaciju saobraćaja!
Na jednokolosječnim prugama postoji više stanica, mjesta gdje vozovi mogu izvršiti ukrštavanja, a kod dvokolosječnih je manje takvih mjesta-stanica. Ukoliko pruga nema preveliki promet vozova onda se može takt saobraćaj organizovati i na jednokolosječnoj pruzi.
"Nivelacija", većina teretnih vozova ne završi u Zenici. Jako puno teretnih vozova saobraća iz Lukavca, Zvornika, Zenice i obrnuto ide put Ploča, Bačevića, nešto i za sarajevsku industriju.
User avatar
DrugaGimnazija
Posts: 1016
Joined: 13/10/2006 17:30

#455 Re: Željeznice - all about

Post by DrugaGimnazija »

mirzasut wrote: Nije obavezno dupli kolosijek uslov za takt organizaciju saobraćaja!
Na jednokolosječnim prugama postoji više stanica, mjesta gdje vozovi mogu izvršiti ukrštavanja, a kod dvokolosječnih je manje takvih mjesta-stanica. Ukoliko pruga nema preveliki promet vozova onda se može takt saobraćaj organizovati i na jednokolosječnoj pruzi.
"Nivelacija", većina teretnih vozova ne završi u Zenici. Jako puno teretnih vozova saobraća iz Lukavca, Zvornika, Zenice i obrnuto ide put Ploča, Bačevića, nešto i za sarajevsku industriju.
Nije obavezno, ali nije ni prakticno ako ce ti vozovi provesti puno vremena "cekajuci" mimoilazenje sa brzim, regionalnim i teretnim vozovima na ovoj prometnoj pruzi. Pogotovo sto se kod nas koristi stanicni razmak zbog nepostojanja centralne kontrole.

Da jos dodam, mislim da bi takt morao biti bar svaki sat da bi se mogao koristiti za efektivan prigradski saobracaj. Dva sata je predugo cekanje za svakodnevni prevoz (s posla, na posao, i sl.)
Naslovnica
Posts: 27841
Joined: 20/03/2013 15:38

#456 Re: Željeznice - all about

Post by Naslovnica »

O čemu samo vi polemišete...
Dupli kolosijek Sarajevo - Zenica?!
:roll:
:gunjastajl:
User avatar
drndalo
Posts: 22794
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#457 Re: Željeznice - all about

Post by drndalo »

DrugaGimnazija wrote:
mirzasut wrote: Nije obavezno dupli kolosijek uslov za takt organizaciju saobraćaja!
Na jednokolosječnim prugama postoji više stanica, mjesta gdje vozovi mogu izvršiti ukrštavanja, a kod dvokolosječnih je manje takvih mjesta-stanica. Ukoliko pruga nema preveliki promet vozova onda se može takt saobraćaj organizovati i na jednokolosječnoj pruzi.
"Nivelacija", većina teretnih vozova ne završi u Zenici. Jako puno teretnih vozova saobraća iz Lukavca, Zvornika, Zenice i obrnuto ide put Ploča, Bačevića, nešto i za sarajevsku industriju.
Nije obavezno, ali nije ni prakticno ako ce ti vozovi provesti puno vremena "cekajuci" mimoilazenje sa brzim, regionalnim i teretnim vozovima na ovoj prometnoj pruzi. Pogotovo sto se kod nas koristi stanicni razmak zbog nepostojanja centralne kontrole.

Da jos dodam, mislim da bi takt morao biti bar svaki sat da bi se mogao koristiti za efektivan prigradski saobracaj. Dva sata je predugo cekanje za svakodnevni prevoz (s posla, na posao, i sl.)
Da, sve to stoji, ali u Belgiji i Holandiji... :mrgreen:

Kako smo mi Cara dotjerali do duvara, nama je nauka i poduhvat dici frekvenciju sa 1x dnevno, na 2x dnevno.... Bice nauka uvesti i 3x dnevno... Ali vec bi i stabilna 3x dnevno dio ljudi koji vozare prebacili na voz sa auta i autobusa... Da ne pricam o 2satnom razmaku kao iducem koraku...

Kako nismo bas u stanju Maglev implementirati za 5 godina, bice da nam je prece obezbijediti pruzne prelaze, pa da voz moze imati prosjek od strelovitih 60 km/h... Ovako "jurimo" 30... Tek nakon bar 5-10 godina razvoja, tehnike, ljudi, ekonomije, bi drugi kolosjek mozda mogao doci na red...

Centralna kontrola fali? Barem na ZFBiH? Srecom ne rade na modernizaciji vec cca. 20 godina... Uz GPSove, Internet/GPRS i ostale daljinske zajebancije, mi se jos sa abakusima zajebajemo... Uz sve puste skrhane stotine miliona, karte jos pisu rukom, skretnice opet "rukom", rampe na prelazima rukom pretezno......
User avatar
DrugaGimnazija
Posts: 1016
Joined: 13/10/2006 17:30

#458 Re: Željeznice - all about

Post by DrugaGimnazija »

Naslovnica wrote:O čemu samo vi polemišete...
Dupli kolosijek Sarajevo - Zenica?!
:roll:
:gunjastajl:
Zamisli o cemu se prica na temi "Zeljeznice - all about"...
mirzasut
Posts: 115
Joined: 19/10/2017 13:23

#459 Re: Željeznice - all about

Post by mirzasut »

drndalo wrote:....
Kako nismo bas u stanju Maglev implementirati za 5 godina, bice da nam je prece obezbijediti pruzne prelaze, pa da voz moze imati prosjek od strelovitih 60 km/h... Ovako "jurimo" 30... Tek nakon bar 5-10 godina razvoja, tehnike, ljudi, ekonomije, bi drugi kolosjek mozda mogao doci na red...

Centralna kontrola fali? Barem na ZFBiH? Srecom ne rade na modernizaciji vec cca. 20 godina... Uz GPSove, Internet/GPRS i ostale daljinske zajebancije, mi se jos sa abakusima zajebajemo... Uz sve puste skrhane stotine miliona, karte jos pisu rukom, skretnice opet "rukom", rampe na prelazima rukom pretezno......
Centralna kontrola ili TK upravljanje ne bi donijelo neku veliku promjenu... okretanje skretnica, signala sa jednoga mjesta ili sa par mjesta je isto. Bržem odvijanju saobraćaja bi doprinijela automatizacija, APB automatski pružni blok koji omogućava da se između dvije stanice nađe više uzastopnih vozova na jednokolosječnoj pruzi. Putni prelazi obavezno i remontovana sposobnija pruga!
Na južnoj pruzi je u toku ugradnja uređaja za centralno upravljanje za veći dio pruge Sarajevo-Čapljina. To neće donijeti neke efekte zbog niskog nivoa prometa uopšte u BiH. Nevezano za ovo, zbog nepostojanja auto stop uređaja kod ulaznih signala smo bili svjedoci užasne nesreće u Jablanici. itd, itd. Uglavnom se radi stihijski i jako sporo za 21 vijek. Mislim da se južna radi već skoro 10 godina. Dok se dovrši modernizacija južne, ona će i ostariti i trebat će joj novi remont, ostale pruge će na čekanju prerasti u ledinu.
Seawolf
Posts: 7677
Joined: 14/06/2012 22:59

#460 Re: Željeznice - all about

Post by Seawolf »

mirzasut wrote:
drndalo wrote:....
Kako nismo bas u stanju Maglev implementirati za 5 godina, bice da nam je prece obezbijediti pruzne prelaze, pa da voz moze imati prosjek od strelovitih 60 km/h... Ovako "jurimo" 30... Tek nakon bar 5-10 godina razvoja, tehnike, ljudi, ekonomije, bi drugi kolosjek mozda mogao doci na red...

Centralna kontrola fali? Barem na ZFBiH? Srecom ne rade na modernizaciji vec cca. 20 godina... Uz GPSove, Internet/GPRS i ostale daljinske zajebancije, mi se jos sa abakusima zajebajemo... Uz sve puste skrhane stotine miliona, karte jos pisu rukom, skretnice opet "rukom", rampe na prelazima rukom pretezno......
Centralna kontrola ili TK upravljanje ne bi donijelo neku veliku promjenu... okretanje skretnica, signala sa jednoga mjesta ili sa par mjesta je isto. Bržem odvijanju saobraćaja bi doprinijela automatizacija, APB automatski pružni blok koji omogućava da se između dvije stanice nađe više uzastopnih vozova na jednokolosječnoj pruzi. Putni prelazi obavezno i remontovana sposobnija pruga!
Na južnoj pruzi je u toku ugradnja uređaja za centralno upravljanje za veći dio pruge Sarajevo-Čapljina. To neće donijeti neke efekte zbog niskog nivoa prometa uopšte u BiH. Nevezano za ovo, zbog nepostojanja auto stop uređaja kod ulaznih signala smo bili svjedoci užasne nesreće u Jablanici. itd, itd. Uglavnom se radi stihijski i jako sporo za 21 vijek. Mislim da se južna radi već skoro 10 godina. Dok se dovrši modernizacija južne, ona će i ostariti i trebat će joj novi remont, ostale pruge će na čekanju prerasti u ledinu.
Samo da napomenem da sva ta, ovovremena "modernizacija" južne pruge, još uvijek neće istu dovesti na nivo automatizacije koji je imala kada je 1969-e elektrificirana, tri godine nakon što je izgrađena u širini kolosjeka od 1.435 mm.
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#461 Re: Željeznice - all about

Post by So What! »

Akumulirani gubitak Željeznica RS-a 119 miliona KM
Image

Željeznice Republike Srpske (RS) su za proteklih devet mjeseci ove godine iskazale finansijski minus od 7,5 miliona, što je akumulirani gubitak povećalo na 119 miliona KM.

U finansijskom izvještaju za treći kvartal ove godine, objavljenom na Banjalučkoj berzi, precizira se da je ovo javno preduzeće ostvarilo prihode od 48,1 miliona, dok su rashodi bili 55,6 miliona KM.

Ovo gubitaško preduzeće je povećalo obaveze u odnosu na isti period lani sa 361 milion na 384,4 miliona KM.

Kratkoročne obaveze su dostigle iznos od 247,1 miliona KM.

Na kraju trećeg tromjesečja Željeznice RS-a su zapošljavale 2.667 radnika, što je za 388 manje nego u istom periodu 2017.

U rukovodstvu ovog javnog preduzeća, koje je u procesu restrukturiranja, došlo je do promjena, jer je Nadzorni odbor smijenio dosadašnjeg v.d. direktora Dragana Savanovića.

Tu funkciju vršit će njegov zamjenik Zoran Ilinčić.
Klix
User avatar
thekupus
Posts: 6805
Joined: 25/06/2011 22:38

#462 Re: Željeznice - all about

Post by thekupus »

Šta kažete na ovo?

Image
kakaljin
Posts: 11633
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#463 Re: Željeznice - all about

Post by kakaljin »

thekupus wrote:Šta kažete na ovo?

Image
Izgleda da ce opet biti stavljen u funkciju.

Prvo treba servis u Hr pa ce se vratiti
User avatar
thekupus
Posts: 6805
Joined: 25/06/2011 22:38

#464 Re: Željeznice - all about

Post by thekupus »

kakaljin wrote:
thekupus wrote:Šta kažete na ovo?

Image
Izgleda da ce opet biti stavljen u funkciju.

Prvo treba servis u Hr pa ce se vratiti
Jao, jao, zar to ne bi bilo genijalno? Vozio bi neku međunarodnu rutu, pretpostavljam?

I on je bolji od Talgo voza, zar ne? Mislim, luksuzniji? Ili mi se samo čini.
kakaljin
Posts: 11633
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#465 Re: Željeznice - all about

Post by kakaljin »

Nije uopšte isti tip voza kao talgo. U ovom vozu imas i stojeca mjesta. I manji je od talga dosta. Ovo je kao moderni tramvaj koji moze za medjugradsku voznju.

ZA inostranstvo ne moze ni talgo niti bilo koji voz dok hrvatska ne da dozvolu, a to je vec politika.
User avatar
thekupus
Posts: 6805
Joined: 25/06/2011 22:38

#466 Re: Željeznice - all about

Post by thekupus »

kakaljin wrote:Nije uopšte isti tip voza kao talgo. U ovom vozu imas i stojeca mjesta. I manji je od talga dosta. Ovo je kao moderni tramvaj koji moze za medjugradsku voznju.

ZA inostranstvo ne moze ni talgo niti bilo koji voz dok hrvatska ne da dozvolu, a to je vec politika.
eh, eh, onda sam se malo zeznuo

Ali opet bi lijepo bilo imati ovaj bilo gdje u upotrebi :)
kakaljin
Posts: 11633
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#467 Re: Željeznice - all about

Post by kakaljin »

thekupus wrote:
kakaljin wrote:Nije uopšte isti tip voza kao talgo. U ovom vozu imas i stojeca mjesta. I manji je od talga dosta. Ovo je kao moderni tramvaj koji moze za medjugradsku voznju.

ZA inostranstvo ne moze ni talgo niti bilo koji voz dok hrvatska ne da dozvolu, a to je vec politika.
eh, eh, onda sam se malo zeznuo

Ali opet bi lijepo bilo imati ovaj bilo gdje u upotrebi :)
Bice uskoro u upotrebi ali ne znam na kojoj relaciji.

Ja bi ga ubacio na Liniju Sarajevo-Hadzici-Sarajevo i da saobraca nekoliko puta dnevno. Pogotovo ujutro i poslijepodne cesce
User avatar
thekupus
Posts: 6805
Joined: 25/06/2011 22:38

#468 Re: Željeznice - all about

Post by thekupus »

kakaljin wrote:
thekupus wrote:
kakaljin wrote:Nije uopšte isti tip voza kao talgo. U ovom vozu imas i stojeca mjesta. I manji je od talga dosta. Ovo je kao moderni tramvaj koji moze za medjugradsku voznju.

ZA inostranstvo ne moze ni talgo niti bilo koji voz dok hrvatska ne da dozvolu, a to je vec politika.
eh, eh, onda sam se malo zeznuo

Ali opet bi lijepo bilo imati ovaj bilo gdje u upotrebi :)
Bice uskoro u upotrebi ali ne znam na kojoj relaciji.

Ja bi ga ubacio na Liniju Sarajevo-Hadzici-Sarajevo i da saobraca nekoliko puta dnevno. Pogotovo ujutro i poslijepodne cesce
Odlična ideja, to bi značajno rasteretilo autobuse i tramvaje, a i željeznička stanica bi opet dobila smisao.
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#469 Re: Željeznice - all about

Post by So What! »

Voz ponovo blokiran u Bihaću, blizu 150 migranata nema dozvolu za izlazak
Image

Voz sa blizu 150 migranata, koji je sinoć stigao iz Sarajeva u Bihać, blokiran je na željezničkoj stanici u ovom gradu, potvrđeno je za Klix.ba u MUP-u USK.

"153 migranta stigla su vozom, a trenutno ih se u vozu nalazi 146. Sedam osoba je IOM prebacio u prihvatne centre u Bihaću s obzirom na to da se radi o ranjivim kategorijama, odnosno o ženama i djeci", kazala nam je Snežana Galić, glasnogovornica MUP-a USK.

Voz nema dozvolu za iskrcavanje, a u toku su pregovori za vraćanje migranata u Sarajevo. Prema nezvaničnim informacijama, migranti nemaju dovoljno novca za kupovanje povratnih karti za Sarajevo, dok Željeznice FBiH zahtijevaju kupovinu povratnih karti.

Slična akcija desila se i 24. oktobra kada za 90 migranata koji su doputovali iz Sarajeva u Bihać nije bilo dozvoljeno iskrcavanje. Svi su autobusima vraćeni za Sarajevo.

Kako saznajemo u MUP-u, uprkos pokušaju onemogućavanja dolaska u Unsko-sanski kanton, pa čak i organizovanom vraćanju, migranti i dalje dolaze u ovo područje, prije svega vozom i autobusima.
Klix
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#470 Re: Željeznice - all about

Post by So What! »

Željeznice FBiH o zarobljavanju voza u Bihaću: Ide tužba protiv MUP-a i Vlade USK
Image

Iz Javnog preduzeća Željeznice FBiH očitovali su se povodom blokade voza u Bihaću u kojem se nalazi blizu 150 migranata.

Kako navode danas je došlo do nezakonitog zarobljavanja "BH voza“ -714 u Bihaću a za sve su okrivili MUP USK. Ističu da je došlo do nasilnog prekida odvijanja redovnog putničkog željezničkog saobraćaja na relaciji Bihać-Sarajevo.

"Prema navodima policije, riječ je o 146 migranata. Međutim, onemogućeno je putovanje i drugim putnicima, sa uredno kupljenim kartama, da nesmetano putuju na relaciji Bihać-Sarajevo. O ovom postupanju pripadnika MUP-a USK, Željeznice FBiH nisu zvanično obavještene. Iz tog razloga, Željeznice FBiH će podnijeti tužbu za nadoknadu štete od Vlade USK i podnijeti prijave protiv ministra i komesara MUP-a USK. Zahtijevamo hitnu intervenciju nadležnih organa i deblokadu "BH voza“ u cilju uspostave redovnog željezničkog saobraćaja na relaciji Sarajevo-Bihać-Sarajevo", saopćili su.

Napomenuli su da su Željeznice FBiH o ovom problemu migrantske krize u više navrata izvještavale Ministarstvo sigurnosti BiH, Vladu FBiH, Ministarstvo prometa i komunikacija FBiH, MUP FBiH, MUP KS, Vladu USK-a, MUP USK-a i ostale nadležne organe i institucije.

"Sigurnosni aspekti migrantske krize, zahtjev za pojačano prisustvo policije i osiguranje unutrašnjeg reda sigurnosti vozova i infrastrukture ŽFBiH, narušavanje sigurnosnih uslova i rizici migrantske krize, efekti na održavanje unutrašnjeg reda sigurnosti vozova i infrastrukture ŽFBiH“, vanredni događaj zbog nasilnog prekida putničkog željezničkog saobraćaja na relaciji Bihać-Sarajevo. I pored urgencija u kojima su ŽFBiH tražile pomoć od nadležnih organa i institucija, do sada nismo dobili odgovor o daljem postupanju u aktuelnoj situaciji u BiH", naveli su iz ŽFBiH.

Zato su danas ŽFBiH ponovo izvjestile Ministarstvo sigurnosti BiH, Ministarstvo unutrašnjih poslova FBiH i Federalnu upravu policije o aktuelnoj problematici.

Napomenuli su da su za Željeznice FBiH nastupile materijalne i nematerijalne štete i bitno je narušena osnovna funkcija željeznica, a to je nesmetan i bezbjedan transport roba i putnika.

"Podsjećamo, u skladu sa važećim Zakonom o ugovorima o prevozu u željezničkom saobraćaju, ŽFBiH imaju obavezu da putnike prevezu do uputne stanice vozovima koji su navedeni u javno objavljenom redu vožnje. Ova obaveza nastaje po osnovu zaključenog ugovora o prevozu. Putnik je dužan prije započetog putovanja kupiti voznu kartu koja predstavlja dokaz da je zaključen ugovor o prevozu. Po osnovu ovog ugovora željeznica ima svoje obaveze prema putnicima. Napominjemo da se odredbe Zakona o ugovorima o prevozu u željezničkom saobraćaju primjenjuju na odnose nastale iz ugovora o prevozu putnika i stvari. U zakonu ne postoji druga kvalifikacija osim putnika koja je definisana kao osoba koje na osnovu ugovora ima pravo na prevoz. Osim toga, željeznica nema pravo legitimisanja putnika osim za slučaj kada po osnovu indentifikacionog dokumenta ostvaruje pravo na određenu komercijalnu povlasticu. Također, željeznica ne može uskratiti pravo prevoza putnicima, osim ako to nije predviđeno posebnim propisima ili odlukama nadležnih administrativnih organa", saopćili su.

ŽFBiH traže hitno djelovanje nadležnih organa i institucija u iznalaženju sistemskog rješenja o navedenim problemima, a u cilju redovnog i sigurnog odvijanja željezničkog saobraćaja na ovoj relaciji, kao i smjernice za dalje postupanje ŽFBiH u uslovima migrantske krize.
Klix
Seawolf
Posts: 7677
Joined: 14/06/2012 22:59

#471 Re: Željeznice - all about

Post by Seawolf »

kakaljin wrote:
thekupus wrote:
kakaljin wrote:Nije uopšte isti tip voza kao talgo. U ovom vozu imas i stojeca mjesta. I manji je od talga dosta. Ovo je kao moderni tramvaj koji moze za medjugradsku voznju.

ZA inostranstvo ne moze ni talgo niti bilo koji voz dok hrvatska ne da dozvolu, a to je vec politika.
eh, eh, onda sam se malo zeznuo

Ali opet bi lijepo bilo imati ovaj bilo gdje u upotrebi :)
Bice uskoro u upotrebi ali ne znam na kojoj relaciji.

Ja bi ga ubacio na Liniju Sarajevo-Hadzici-Sarajevo i da saobraca nekoliko puta dnevno. Pogotovo ujutro i poslijepodne cesce
Najbolje bi bilo da, bez pauze, od ujutro u 06:00 do navečer u 22:00, vozi relaciju Tarčin-Pazarić-Hadžići-Blažuj-Ilidža-Alipašin Most-Sarajevo-Alipašin Most-Rajlovac-Vogošća-Semizovac-Ilijaš-Podlugovi i obratno.

A još puno bolje, kupiti još jedan, pa da oba voze tom relacijom, s tim da ujutro u 06:00 jedan krene iz Podlugova, a drugi iz Tarčina.
kakaljin
Posts: 11633
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#472 Re: Željeznice - all about

Post by kakaljin »

Seawolf wrote:
kakaljin wrote:
thekupus wrote: eh, eh, onda sam se malo zeznuo

Ali opet bi lijepo bilo imati ovaj bilo gdje u upotrebi :)
Bice uskoro u upotrebi ali ne znam na kojoj relaciji.

Ja bi ga ubacio na Liniju Sarajevo-Hadzici-Sarajevo i da saobraca nekoliko puta dnevno. Pogotovo ujutro i poslijepodne cesce
Najbolje bi bilo da, bez pauze, od ujutro u 06:00 do navečer u 22:00, vozi relaciju Tarčin-Pazarić-Hadžići-Blažuj-Ilidža-Alipašin Most-Sarajevo-Alipašin Most-Rajlovac-Vogošća-Semizovac-Ilijaš-Podlugovi i obratno.

A još puno bolje, kupiti još jedan, pa da oba voze tom relacijom, s tim da ujutro u 06:00 jedan krene iz Podlugova, a drugi iz Tarčina.
To bi bilo idealno, ali tesko da se kupi jos jedan niskopodni koncar.

I onda bi imao i gradski-prigradski prevoz koji bi bio veoma uspjesan jer bi bio brz i siguran.
Naslovnica
Posts: 27841
Joined: 20/03/2013 15:38

#473 Re: Željeznice - all about

Post by Naslovnica »

Nije problem zadužiti se i kupiti vozove.
Problem je kako ih kasnije redovno otplaćivati.
I kako da voze toliko često koliko spominjete bez gomilanja gubitaka, a koje će država (mi) pokrivati?
Rado bih da imam te ružičaste naočale i kroz njih gledam na takve stvari, ali mi nešto ne ide od ruke.
neki
Posts: 6674
Joined: 17/02/2005 07:57

#474 Re: Željeznice - all about

Post by neki »

Ne trebaju ružičaste naočale..
Države u cijelom svijetu pokrivaju gubitke putničkog saobraćaja željeznica, čak i privatnim operaterima. Teško da se igdje u svijetu gradski i željeznički javni putnički prevoz isplati bez pokrivanja gubitaka od strane države.
Ali to se toleriše jer su prednosti željezničkog transporta ljudi, pogotovo u urbanim sredinama, ogromne..

Samo blentavi bošnjo to i dalje ne konta i hajca golfom posvuda..
User avatar
drndalo
Posts: 22794
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#475 Re: Željeznice - all about

Post by drndalo »

Naslovnica wrote:Nije problem zadužiti se i kupiti vozove.
Problem je kako ih kasnije redovno otplaćivati.
I kako da voze toliko često koliko spominjete bez gomilanja gubitaka, a koje će država (mi) pokrivati?
Rado bih da imam te ružičaste naočale i kroz njih gledam na takve stvari, ali mi nešto ne ide od ruke.
Od cega se Talgo, koliko ono setova, 8-9, otplacuje, iako su stajali parkirani 8 godina?

Ako je cilj smanjiti ulaz vozila u grad, onda moras ponuditi neku pristojnu i čestu alternativu... Takav potez bi smanjio guzve u saobracaju, i pokretnom i mirujucem, da ne kazem parkiranom...
Post Reply