SSemir wrote:
Zeljeznica ne smeta autoputu.
A zadto se ne uvode linije? Pa to trebas pitati iste one koji su odgovorni zasto se ne izgradi do zenice dva kolosijeka, zasto se ne digitaliziraju pruzni prelazi, zasto se ne elektrificira pruga doboj tuzla zvornik, zasto su talgo vozovi uopce kupljeni pa toliko godina onako stajali, zasto se ne radi na razvoju i obnovi uopce pruge, zasto se ne zaposljava adekvatan radni kadar, zasto se ne nabavljaju adekvatni moderni vozozi za prigradski i medjugragdski prevoz.....ima puno pitanja koja treba postaviti zasto sa tim tvojim pitanjem..ali ne na forumu.
Mada odgovor i ja i ti znamo, a krije se u onim koji zagovaraju ukidanje zeljeznice uopce, a i izmijestanje iz gradova (i u tuzli se isto zagovara)
Otprilike tako!
Stvari se moraju pokrenuti prvo u glavama željezničara, moraju skontati da se za svakog putnika moraju boriti i izboriti. Ukidanjem linija to neće uspjeti, svako onaj ko hoće da ima putnički saobraćaj mora da ga radi dubiozno, na duge staze i povećanjem ponude. Svi oni koji hoće da nešto naprave su uveli taktni saobraćaj lokalaca, min svako 2 h u jednom smjeru, a isto važi i za regionalce. Drugog recepta nema.
Isto tako da se zna: Ukidanje putničkog saobraćaja je zora ukidanja željeznica u tom regionu.
Zašto se samo na Balkanu zagovara izmještanje želj. stanice iz centra grada? Primjer Beograda, koje je sprovedeno, zagovaranje Tuzle, Sarajeva, itd za isto... zašto se to ne radi u svjetskim metropolama gdje je ž.stanica više u centru nego sarajevska???
Naravno stranački poslušnici i namještenici u željeznicama ovo ne mogu skontati, oni razmišljaju globalno... koliko je njegov dedo imao hektara zemlje oko sarajeva ili sl..
Količina teretnog saobraćaja daje lažni utisak uspješnosti (menadžmenta/stranke) koja nije rezultat planskog, dugotrajnog rada na sistemu prijevoza, nego položaja, bazne industrije koja je nužno oslonjena na željeznicu. Dovoljno je imati vagone i lokomotive, i put... prugu po kojoj se može voziti i sa 25 km/h. Vozi Miško!