Željeznice - all about

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
Haris.ba
Posts: 24854
Joined: 08/09/2005 20:08

#351 Re: Željeznice - all about

Post by Haris.ba »

bleicher wrote:Sretno.
Samo nesto mi puno 8 sati, kolika je udaljenost i koliko treba autom zna li ko
6 sati busom. To je mislim korektnije uspoređivati. :D

Autom negdje oko 5 sati. Težak put. Još ako upadneš u gužvaru oko Viteza i Travnika...
User avatar
DrugaGimnazija
Posts: 1016
Joined: 13/10/2006 17:30

#352 Re: Željeznice - all about

Post by DrugaGimnazija »

Haris.ba wrote:
bleicher wrote:Sretno.
Samo nesto mi puno 8 sati, kolika je udaljenost i koliko treba autom zna li ko
6 sati busom. To je mislim korektnije uspoređivati. :D

Autom negdje oko 5 sati. Težak put. Još ako upadneš u gužvaru oko Viteza i Travnika...
Licno, ja bih radije proveo 8 sati u ovom vozu, nego 6 sati u autobusu, ili vozio 5 sati. Isao sam ovim vozom do Zenice i vrijeme mi je brze proslo nego kad vozim na istoj dionici. Mozes se odmarati, kupiti kafu, sok. Wi-fi, klima, sav ugodjaj.
User avatar
DrugaGimnazija
Posts: 1016
Joined: 13/10/2006 17:30

#353 Re: Željeznice - all about

Post by DrugaGimnazija »

kakaljin wrote: Placa se koristenje pruge, ali ne znam koliki omjer i sta tacno.
Sad, ne znam kako da protumacim ovo:

Image
bleicher
Posts: 183
Joined: 22/05/2018 16:43

#354 Re: Željeznice - all about

Post by bleicher »

Haris.ba wrote:
bleicher wrote:Sretno.
Samo nesto mi puno 8 sati, kolika je udaljenost i koliko treba autom zna li ko
6 sati busom. To je mislim korektnije uspoređivati. :D

Autom negdje oko 5 sati. Težak put. Još ako upadneš u gužvaru oko Viteza i Travnika...
Ovo si u pravu. Samo to je druga ruta preko SBK gdje nema pruge, mozda je krace sta znam. Kako god, jako lijepa i znacajna vijest. Naprijed Zeljeznice
User avatar
Maraschino
Posts: 18997
Joined: 10/11/2006 16:15
Location: ...

#355 Re: Željeznice - all about

Post by Maraschino »

DrugaGimnazija wrote:
Sad, ne znam kako da protumacim ovo:

Image
Bas zanimljivo.

Na toj kilometrazi ZRS naplacuju vise o ZFBH.
User avatar
Inteligencija
Posts: 384
Joined: 10/03/2018 11:28

#356 Re: Željeznice - all about

Post by Inteligencija »

bleicher wrote:Sretno.
Samo nesto mi puno 8 sati, kolika je udaljenost i koliko treba autom zna li ko
Putovao sam Sarajevo-Zenica ovim vozom i tu se najvise gubi vremena skoro 2 sata je trajalo(autoputem max 40 min) jer je gusto naseljeno milion losih pruznih prelaza , dosta stanica, ne znam ali misljenja sam da se ova dionica koja je najprometnija mora dovesti u stanje da se za 60 minuta dodje od grada do grada, tako da bi i Bihac odmah bio na 7 sati..
User avatar
Haris.ba
Posts: 24854
Joined: 08/09/2005 20:08

#357 Re: Željeznice - all about

Post by Haris.ba »

Inteligencija wrote:Putovao sam Sarajevo-Zenica ovim vozom i tu se najvise gubi vremena skoro 2 sata je trajalo(autoputem max 40 min) jer je gusto naseljeno milion losih pruznih prelaza , dosta stanica, ne znam ali misljenja sam da se ova dionica koja je najprometnija mora dovesti u stanje da se za 60 minuta dodje od grada do grada, tako da bi i Bihac odmah bio na 7 sati..
Ma to je svima jasno. Ali...

I da je normalno, Zenica - Sarajevo bi bilo 30 minuta. Kakvih sat vremena. Ali, treba biti realan. Kad bi popravili pružne prelaze bilo bi to mnogo bolje.
kakaljin
Posts: 11648
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#358 Re: Željeznice - all about

Post by kakaljin »

Haris.ba wrote:
Inteligencija wrote:Putovao sam Sarajevo-Zenica ovim vozom i tu se najvise gubi vremena skoro 2 sata je trajalo(autoputem max 40 min) jer je gusto naseljeno milion losih pruznih prelaza , dosta stanica, ne znam ali misljenja sam da se ova dionica koja je najprometnija mora dovesti u stanje da se za 60 minuta dodje od grada do grada, tako da bi i Bihac odmah bio na 7 sati..
Ma to je svima jasno. Ali...

I da je normalno, Zenica - Sarajevo bi bilo 30 minuta. Kakvih sat vremena. Ali, treba biti realan. Kad bi popravili pružne prelaze bilo bi to mnogo bolje.
Putni prelazi su u nadleznosti lokalnih zajednica i koliko god zeljeznica insistirala na njihovom funkcionisanju, lokalne zajednice i opstine su vise krive za ovako sporu voznju vozova.
User avatar
DaffyDuck
Posts: 3778
Joined: 22/06/2009 22:54
Location: sarajevo-x

#359 Re: Željeznice - all about

Post by DaffyDuck »

Maraschino wrote:
DrugaGimnazija wrote:
Sad, ne znam kako da protumacim ovo:

Image
Bas zanimljivo.

Na toj kilometrazi ZRS naplacuju vise o ZFBH.
1,17 KM/km ZRS a 0.91 KM/km ZFBH
User avatar
Dope_Man
Posts: 7778
Joined: 03/06/2016 16:31

#360 Re: Željeznice - all about

Post by Dope_Man »

E jos kad bi se sjetili ukinuti entitetske i napraviti drzavnu zeljeznicu.. ali naravno niko nema prije svega volje, a niti politicke moci da tako nesto uradi.
User avatar
Jimmy McNulty
Čiča Gliša
Posts: 6520
Joined: 11/04/2012 11:32

#361 Re: Željeznice - all about

Post by Jimmy McNulty »

Dope_Man wrote:E jos kad bi se sjetili ukinuti entitetske i napraviti drzavnu zeljeznicu.. ali naravno niko nema prije svega volje, a niti politicke moci da tako nesto uradi.
Ned'o dragi Bog da se ovo desi.
User avatar
shake69
Posts: 7601
Joined: 18/06/2011 01:21
Location: Soukbunar

#362 Re: Željeznice - all about

Post by shake69 »

DaffyDuck wrote:
Maraschino wrote:
DrugaGimnazija wrote:
Sad, ne znam kako da protumacim ovo:

Image
Bas zanimljivo.

Na toj kilometrazi ZRS naplacuju vise o ZFBH.
1,17 KM/km ZRS a 0.91 KM/km ZFBH
:shock: Bilo bi zanimljivo cuti pojasnjenje nekog naseg direktora iz ZFBiH. Otkud ova razlika?
User avatar
DrugaGimnazija
Posts: 1016
Joined: 13/10/2006 17:30

#363 Re: Željeznice - all about

Post by DrugaGimnazija »

DaffyDuck wrote:
Maraschino wrote:
DrugaGimnazija wrote:
Sad, ne znam kako da protumacim ovo:

Image
Bas zanimljivo.

Na toj kilometrazi ZRS naplacuju vise o ZFBH.
1,17 KM/km ZRS a 0.91 KM/km ZFBH
Ne samo da je razlika u cijeni po kilometru, nego ispada da ZFBiH sama otplacuje Talgo vozove, a vise od pola zarade daje ZRS.
mirzasut
Posts: 115
Joined: 19/10/2017 13:23

#364 Re: Željeznice - all about

Post by mirzasut »

DrugaGimnazija wrote:
DaffyDuck wrote:
Maraschino wrote: Bas zanimljivo.

Na toj kilometrazi ZRS naplacuju vise o ZFBH.
1,17 KM/km ZRS a 0.91 KM/km ZFBH
Ne samo da je razlika u cijeni po kilometru, nego ispada da ZFBiH sama otplacuje Talgo vozove, a vise od pola zarade daje ZRS.
Raspodjela prihoda se ne vidi tu direktno... postoje mnogi drugi dogovori po pitanju vuče, osoblja, kompozicije... ovde se vidi samo cijena po pređenom kilometru koju putnik plaća. To ne znači da će ti svi novci završiti u kasi određene kompanije poslije svih međusobnih preračunavanja. Kada sam tu da i to prokomentarišem... Od samog početka saobraćanja vozova u međuentiteskom režimu ŽRS se postavio kao da je to saobraćaj između dvije države i to tako i naplaćivao. ŽFBH suprotno od toga! Vremenom se ta razlika nešto malo peglala, ali ne mnogo, mada je i ŽFBH podigla svoje cijene, a ŽRS malo popustila.
Karte unutar jedne kompanije su mnooogo jeftinije!
User avatar
Maraschino
Posts: 18997
Joined: 10/11/2006 16:15
Location: ...

#365 Re: Željeznice - all about

Post by Maraschino »

DrugaGimnazija wrote:
Ne samo da je razlika u cijeni po kilometru, nego ispada da ZFBiH sama otplacuje Talgo vozove, a vise od pola zarade daje ZRS.
Talgo vozove je i kupila ZFBH pa i treba da ih otplacuje.

@mirzasut, i dalje mi je ovo misterija. znam da treba neki dio da pripadne i ZRS ali ovo je previse. Taj voz je samo u prolazu, sa svojom lokomotivom i osobljem a ZRS obezbjedjuju prugu i prolaze. Znam da im uzimaju i odredjen broj putnika ali ostaje i dalje visok omjer raspodjele. To im ne bi niko prihvatio(zato nema medj.vozova do Sarajeva).
Na medj. linijama uspostavljaju se dogovori o ???%/km za prolaz preko te teritorije
mirzasut
Posts: 115
Joined: 19/10/2017 13:23

#366 Re: Željeznice - all about

Post by mirzasut »

Haris.ba wrote:
Ma to je svima jasno. Ali...

I da je normalno, Zenica - Sarajevo bi bilo 30 minuta. Kakvih sat vremena. Ali, treba biti realan. Kad bi popravili pružne prelaze bilo bi to mnogo bolje.
Tačno... ovo boldano!
kakaljin wrote:
Putni prelazi su u nadleznosti lokalnih zajednica i koliko god zeljeznica insistirala na njihovom funkcionisanju, lokalne zajednice i opstine su vise krive za ovako sporu voznju vozova.
Putni prelazi su u nadležnosti željeznica, njihovo održavanje u ispravnom stanju! Lokalna zajednica samo uskače ako bi htjela da se pojedini PP učine bezbjednijim i bržim, pa uskače sa pola novca. Međutim za brzinu vožnje i sigurnost su presudni PP koji su ranije (prije rata) bili osigurani adekvatnim branicima i signalnom opremom i ti prelazi nisu ponovo osposobljeni za funkcionisanje. Željeznica nema para za njihovo normalno održavanje ili revitalizaciju, a lokalna zajednica je već ranije uložila svojih pola novaca tu...
Zato vozovi moraju stati ispred takvih PP i to je priča koja se neće još dugo promijeniti.
User avatar
spreca
Posts: 66518
Joined: 07/11/2006 19:31
Location: Na Spreci fatam ribe....... za guzicu

#367 Re: Željeznice - all about

Post by spreca »

Maraschino wrote:
DrugaGimnazija wrote:
Ne samo da je razlika u cijeni po kilometru, nego ispada da ZFBiH sama otplacuje Talgo vozove, a vise od pola zarade daje ZRS.
Talgo vozove je i kupila ZFBH pa i treba da ih otplacuje.

@mirzasut, i dalje mi je ovo misterija. znam da treba neki dio da pripadne i ZRS ali ovo je previse. Taj voz je samo u prolazu, sa svojom lokomotivom i osobljem a ZRS obezbjedjuju prugu i prolaze. Znam da im uzimaju i odredjen broj putnika ali ostaje i dalje visok omjer raspodjele. To im ne bi niko prihvatio(zato nema medj.vozova do Sarajeva).
Na medj. linijama uspostavljaju se dogovori o ???%/km za prolaz preko te teritorije
Sta ima da vas to cudi ..sve je stvar dogovora....oni su postavili svoje uslove i cijene za kilometre pa ili uzmi ilin ostavi...kad hoces da nekog odbijes ti lupis visoku cijenu ali sve jedno se nadje budala pa pristanu...sa ovim brojem putnika i cijenama linija nece biti rentabilna i ubrzo ce se ugasiti...to je moje misljenje
mirzasut
Posts: 115
Joined: 19/10/2017 13:23

#368 Re: Željeznice - all about

Post by mirzasut »

Maraschino wrote:
DrugaGimnazija wrote:
Ne samo da je razlika u cijeni po kilometru, nego ispada da ZFBiH sama otplacuje Talgo vozove, a vise od pola zarade daje ZRS.
Talgo vozove je i kupila ZFBH pa i treba da ih otplacuje.

@mirzasut, i dalje mi je ovo misterija. znam da treba neki dio da pripadne i ZRS ali ovo je previse. Taj voz je samo u prolazu, sa svojom lokomotivom i osobljem a ZRS obezbjedjuju prugu i prolaze. Znam da im uzimaju i odredjen broj putnika ali ostaje i dalje visok omjer raspodjele. To im ne bi niko prihvatio(zato nema medj.vozova do Sarajeva).
Na medj. linijama uspostavljaju se dogovori o ???%/km za prolaz preko te teritorije
Misterija jeste koliko će novca uzeti ŽRS ili ŽFBH od ove karte, ali ona je unaprijed riješena određenim dogovorima. Ovako, ŽRS lokomotive svakodnevno voze teretne vozove sa rudačom do Zenice, ŽFBH vozi vozove za Doboj, Zvornik, Brčko sa raznim teretima i raznih vlasnika vagona... zato postoje dogovori kako se preračunava taj prihod. Putnički voz Doboj-Tuzla vozi tri puta na dan tamo i ovamo, a pola pruge je ŽRS, pola ŽFBH, garnitura i osoblje ŽRS??? ŽFBH na teritoriji Tuzle nema ni jedan putnički voz ili vagon u svom vlasništvu... Možda ti je sada jasnije.
Da, sada gotovo svugdje a pogotovo na međunarodnim linijama za većinu vozova postoje samo dogovori o visini cijena, zvanične tarife i ne... Obično se uspostavlja reciprocitet, na određenoj relaciji saobraća isti broj vozova vlasništvo zainteresovanih obiju strana. Al eto kada je Hrvatska u pitanju ni to ne pomaže.
kakaljin
Posts: 11648
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#369 Re: Željeznice - all about

Post by kakaljin »

Jimmy McNulty wrote:
Dope_Man wrote:E jos kad bi se sjetili ukinuti entitetske i napraviti drzavnu zeljeznicu.. ali naravno niko nema prije svega volje, a niti politicke moci da tako nesto uradi.
Ned'o dragi Bog da se ovo desi.
Zasto, moze li objasnjenje

Samo kod nas imas dvije drzavne/entitetske zeljeznice
User avatar
shake69
Posts: 7601
Joined: 18/06/2011 01:21
Location: Soukbunar

#370 Re: Željeznice - all about

Post by shake69 »

Znao sam da je taj dogovor s ZRS neponovoljan i ispod casti i dostojanstva ali nisam znao da je toliko! :sad: Pa ti djikani dobro zive od FBiH! Mogu misliti kako je kompanijama poput Koksare, Sisecam soda Lukavac, tuzlanskim i slicno koji izvoze preko Ploca! Oni bi sigurno
manje placali da voze recimo iz Zenice i gdje nema prelaska preko te jebene entitetske linije!
Odvratno! :|
User avatar
DrugaGimnazija
Posts: 1016
Joined: 13/10/2006 17:30

#371 Re: Željeznice - all about

Post by DrugaGimnazija »

mirzasut wrote: Misterija jeste koliko će novca uzeti ŽRS ili ŽFBH od ove karte, ali ona je unaprijed riješena određenim dogovorima. Ovako, ŽRS lokomotive svakodnevno voze teretne vozove sa rudačom do Zenice, ŽFBH vozi vozove za Doboj, Zvornik, Brčko sa raznim teretima i raznih vlasnika vagona... zato postoje dogovori kako se preračunava taj prihod. Putnički voz Doboj-Tuzla vozi tri puta na dan tamo i ovamo, a pola pruge je ŽRS, pola ŽFBH, garnitura i osoblje ŽRS??? ŽFBH na teritoriji Tuzle nema ni jedan putnički voz ili vagon u svom vlasništvu... Možda ti je sada jasnije.
Da, sada gotovo svugdje a pogotovo na međunarodnim linijama za većinu vozova postoje samo dogovori o visini cijena, zvanične tarife i ne... Obično se uspostavlja reciprocitet, na određenoj relaciji saobraća isti broj vozova vlasništvo zainteresovanih obiju strana. Al eto kada je Hrvatska u pitanju ni to ne pomaže.
@mirzasut:
Ako se koristenje druge infrastrukture obicno rjesava kompenzacijom (npr. ZRS vozi teret do Zenice, ZFBiH vozi Talgo do Bihaca, itd.), zasto onda ZFBiH odvaja dio prihoda (po kilometru) za ZRS? Ako je infrastruktura kompenzirana, a Talgo, kondukteri, lokomotiva i masinovodje su svi na trosak ZFBiH, zasto bi se prihod dijelio pola/pola?

Ili jos bolje pitanje, da li ZRS ovako placa ZFBiH od svoje zarade po kilometru kad prevozi teret od Zvornika do Zenice?
User avatar
Jimmy McNulty
Čiča Gliša
Posts: 6520
Joined: 11/04/2012 11:32

#372 Re: Željeznice - all about

Post by Jimmy McNulty »

kakaljin wrote:
Zasto, moze li objasnjenje

Samo kod nas imas dvije drzavne/entitetske zeljeznice
Zbog toga što u ŽRS imaš više zaposlenih nego u ŽFBiH, a nemaju 1/10 posla i zarade kao ŽFBiH. Javna tajna je da je "mokri san" svih Srba da rade u ŽFBiH.
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#373 Re: Željeznice - all about

Post by So What! »

Šteta što ova tema zaživi tek kada se forumaši kao i na većini ostalih tema odluče zaigrati "60 minuta". :D

Ali, dobro, bolje išta nego ništa.

Što se tiče linije Sarajevo - Bihać, ona i ne treba da je rentabilna, malo koja željeznička linija u svijetu je rentabilna, to uglavnom je subvencionirano.

Rentabilan je teret, a posljednje statistike kažu da željeznice i dalje drže najveći dio kolača kada je u pitanju transport roba čak i pored toliko rasprostranjenog kamionskog lobija.

Što se tiče ŽRS, to je kompanija skoro pred gašenjem bila dok Svjetska Banka nije odlučila zavesti red i evo radi se na restruktuiranju, ugašen je putnički saobraćaj i sve je prepušteno federalcima, smanjuje se broj zaposlenih i ide se prema nekom konačnom cilju.

A nadam se da sada shvatate važnost projekta željezničkog povezivanja Vareša i Banovića, kojeg je gurao Hastor sa onim Kinezima.

Nažalost taj novac nam je sada potreban za autoputeve, ali prvom prilikom, upravo iz gore navedenih razloga ćemo morati imati vertikalni željeznički krak koji kontroliše FBiH.

Image
mirzasut
Posts: 115
Joined: 19/10/2017 13:23

#374 Re: Željeznice - all about

Post by mirzasut »

So What! wrote:Šteta što ova tema zaživi tek kada se forumaši kao i na većini ostalih tema odluče zaigrati "60 minuta". :D

Ali, dobro, bolje išta nego ništa.

Što se tiče linije Sarajevo - Bihać, ona i ne treba da je rentabilna, malo koja željeznička linija u svijetu je rentabilna, to uglavnom je subvencionirano.

Rentabilan je teret, a posljednje statistike kažu da željeznice i dalje drže najveći dio kolača kada je u pitanju transport roba čak i pored toliko rasprostranjenog kamionskog lobija.

Što se tiče ŽRS, to je kompanija skoro pred gašenjem bila dok Svjetska Banka nije odlučila zavesti red i evo radi se na restruktuiranju, ugašen je putnički saobraćaj i sve je prepušteno federalcima, smanjuje se broj zaposlenih i ide se prema nekom konačnom cilju.

A nadam se da sada shvatate važnost projekta željezničkog povezivanja Vareša i Banovića, kojeg je gurao Hastor sa onim Kinezima.

Nažalost taj novac nam je sada potreban za autoputeve, ali prvom prilikom, upravo iz gore navedenih razloga ćemo morati imati vertikalni željeznički krak koji kontroliše FBiH.
Opet širiš neistine!
ŽRS nije ugasio putnički saobraćaj i nije ga prepustio ŽFBH. Postoje linije od Doboja do Tuzle, Banja Luke, Bos.Novog. Samo ga je redukovao u istoj mjeri kao i ŽFBH. Da, restrukturiranje se radi sa pripremom za ulazak privatnih operatora u posao, što je čini mi se rješenje koje može bitno popraviti opšte stanje na željeznici u BiH kada je u pitanju teretni saobraćaj.
Rješenje nikako nije utopijska priča o prugi za Vareš koju je plasirala projektantska grupa Nedžada Brankovića da uzme velike novce za projekat!!! Utopijska je po više elemenata, od nedostatka novca do ako baš hoćeš, geostrateškog značaja.
Čak i izgradnjom te pruge za ŽFBH ne postoji granični prelaz na koji izlazi svojom prugom osim u Čapljini, da se ne ponavljam o tome sam ti već pisao. A kako stvari stoje mnogo jeftiniji prevoz po svojim prugama nude ŽSrbije i ŽRS nego HŽ. Zbog takvih stvari je Zvornik, jedini izlaz koji nije HŽ u pravoj ekspanziji i sve više robe ide na taj prelaz umjesto da se koristi Brčko ili Šamac, preko HŽ.
kakaljin
Posts: 11648
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#375 Re: Željeznice - all about

Post by kakaljin »

mirzasut wrote:
So What! wrote:Šteta što ova tema zaživi tek kada se forumaši kao i na većini ostalih tema odluče zaigrati "60 minuta". :D

Ali, dobro, bolje išta nego ništa.

Što se tiče linije Sarajevo - Bihać, ona i ne treba da je rentabilna, malo koja željeznička linija u svijetu je rentabilna, to uglavnom je subvencionirano.

Rentabilan je teret, a posljednje statistike kažu da željeznice i dalje drže najveći dio kolača kada je u pitanju transport roba čak i pored toliko rasprostranjenog kamionskog lobija.

Što se tiče ŽRS, to je kompanija skoro pred gašenjem bila dok Svjetska Banka nije odlučila zavesti red i evo radi se na restruktuiranju, ugašen je putnički saobraćaj i sve je prepušteno federalcima, smanjuje se broj zaposlenih i ide se prema nekom konačnom cilju.

A nadam se da sada shvatate važnost projekta željezničkog povezivanja Vareša i Banovića, kojeg je gurao Hastor sa onim Kinezima.

Nažalost taj novac nam je sada potreban za autoputeve, ali prvom prilikom, upravo iz gore navedenih razloga ćemo morati imati vertikalni željeznički krak koji kontroliše FBiH.
Opet širiš neistine!
ŽRS nije ugasio putnički saobraćaj i nije ga prepustio ŽFBH. Postoje linije od Doboja do Tuzle, Banja Luke, Bos.Novog. Samo ga je redukovao u istoj mjeri kao i ŽFBH. Da, restrukturiranje se radi sa pripremom za ulazak privatnih operatora u posao, što je čini mi se rješenje koje može bitno popraviti opšte stanje na željeznici u BiH kada je u pitanju teretni saobraćaj.
Rješenje nikako nije utopijska priča o prugi za Vareš koju je plasirala projektantska grupa Nedžada Brankovića da uzme velike novce za projekat!!! Utopijska je po više elemenata, od nedostatka novca do ako baš hoćeš, geostrateškog značaja.
Čak i izgradnjom te pruge za ŽFBH ne postoji granični prelaz na koji izlazi svojom prugom osim u Čapljini, da se ne ponavljam o tome sam ti već pisao. A kako stvari stoje mnogo jeftiniji prevoz po svojim prugama nude ŽSrbije i ŽRS nego HŽ. Zbog takvih stvari je Zvornik, jedini izlaz koji nije HŽ u pravoj ekspanziji i sve više robe ide na taj prelaz umjesto da se koristi Brčko ili Šamac, preko HŽ.
Za ovo boldirano mi jos nismo spremni jer bi strani operateri kada bi usli da voze trasport fakticki nase dvije firme izbacili iz posla jer stranci imaju kapacitete koje bi mogle dampinskim cijenama preuzeti posao.

Na zalost drzava nece da stane iza zeljeznica da se razvije i da moze konkurisati stranim operaterima.

A sto ne idu putnicki vozovi za zagreb i Beograd tu je umjesana politika jer Hrvatska trazi velike iznose koji izbacuju nase vozove iz konkurencije jer bi bili veoma skupo voziti se do Zagreba i Beograda.
Post Reply