Željeznice - all about

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#326 Re: Željeznice - all about

Post by So What! »

Cijena povratne karte: 62 KM

Rezervacija spavaće kabine: 40 KM (1 osoba), 50 KM (2 osobe)

Broj spavaćih kabina: 5

Broj sjedišta 1. razreda (ležeće stolice): 48

Broj sjedišta 2. razreda: 128

Polazak iz Sarajeva u 16:00, dolazak u Bihać u 00:28

Polazak iz Bihaća u 01:57, dolazak u Sarajevo u 10:28
kakaljin
Posts: 11653
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#327 Re: Željeznice - all about

Post by kakaljin »

So What! wrote:Cijena povratne karte: 62 KM

Rezervacija spavaće kabine: 40 KM (1 osoba), 50 KM (2 osobe)

Broj spavaćih kabina: 5

Broj sjedišta 1. razreda (ležeće stolice): 48

Broj sjedišta 2. razreda: 128

Polazak iz Sarajeva u 16:00, dolazak u Bihać u 00:28

Polazak iz Bihaća u 01:57, dolazak u Sarajevo u 10:28
Na ovu cijenu treba dodati po 1 KM za rezervaciju za jedan pravac

Ovo je red voznje ovog za Banja Luku 714 i 715 i produzava put do Bihaća. Vjerovatno ce stajati jos u Prijedoru i Bosanskom Novom
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#328 Re: Željeznice - all about

Post by So What! »

Željeznice FBiH zbog smanjenog gubitka neće biti restrukturirane
Image

Javno preduzeće Željeznice Federacije BiH imalo je gubitak u ukupnom poslovanju 2017. godine 4.230.171 KM, a njihovi uposlenici pohvalili su se na zvaničnoj internetskoj stranici najboljim ostvarenim rezultatima u posljednjih 25 godina. Vlada FBiH, zbog "ostvarenih rezultata", odustaje od restrukturiranja tog preduzeća.

Ukupni prihodi u poslovanju kompanije za 2017. godinu iznosili su, kako je to istaknuto u preduzeću, 118.676.586 KM, dok su ukupni prihodi u 2016. godini iznosili 110.715.863 KM, što predstavlja povećanje od 7,2 posto. Ukupni rashodi u 2017. godini iznosili su 122.906.757 KM, dok su u 2016. godini iznosili 142.095.610 KM, što je manje za 19.188.853 KM ili 13,5 posto.

Gubitak u ukupnom poslovanju u 2017. godini je, kako je to navedeno iz Željeznica FBiH, 4.230.171 KM, dok je u 2016. godini gubitak iznosio 31.379.747 KM, što je smanjenje gubitka za 27.149.576 KM.

Poslovanje Željeznica zavisi od drugih firmi

Direktor Željeznica Federacije BiH Enis Džafić kazao je za Klix.ba da su smanjenje gubitka ostvarili zahvaljujući, prevashodno, prijevozu roba, ali u značajnoj mjeri i prijevozu putnika.

"U teretnom saobraćaju smo i dalje lideri na tržištu, vozimo 20 posto iznad evropskog prosjeka po kilometru pruge. Naši najznačajniji komitenti su Elektroprivreda BiH, ArcelorMittal Zenica, Sisecam soda Lukavac, Natron Maglaj, Aluminij Mostar", kazao je Džafić.

Istakao je da poslovanje Željeznica Federacije BiH umnogome zavisi od poslovanja tih kompanija, ali da nijedan privredni subjekat nije bio da ga nisu ispoštovali.

"Čak smo u 2017. godini organizovali prijevoz za jednog izvoznika betonskih konstrukcija iz Lukavca do švedskog Geteborga. Sad smo pokrenuli prijevoz 50 hiljada tona troske iz Termoelektrane Kakanj za jednu fabriku u Dortmundu", istakao je Džafić za Klix.ba.

Osim toga su, pohvalio nam se Džafić, imali 97 hiljada putnika više u odnosu na godinu prije, a da je prihod od putničkog saobraćaja bio veći za blizu 600 hiljada KM.

"Kompanija je u svakom momentu spremna pružiti uslugu, kako građanima BiH u prijevozu putnika, tako i kompletnoj privredi u Bosni i Hercegovini", kategoričan je direktor Enis Džafić.

Odustali od restrukturiranja

Premijer Federacije BiH Fadil Novalić je još na početka svog mandata isticao da je Vlada FBiH sva preduzeća koja su u njenom posjedu, njih 52, svrstala u tri kategorije, a da su među strateškim preduzećima Elektroprivreda, Željeznice FBiH i neke fabrike namjenske industrije koje nisu gubitne, te aerodromi, radiooperateri, rudnici i banke.

"Te firme su po novoj uredbi predmet interesa Vlade direktno. U neke od njih ćemo uvesti tehničku pomoć međunarodnih finansijskih institucija za restrukturiranje kao što su Željeznice Federacije BiH i rudnici jer mnogo gube", kazao je tom prilikom premijer Novalić.

No, prema riječima direktora Željeznica FBiH Enisa Džafića, u međuvremenu se odustalo od restrukturiranja, što je on okarakterisao kao potvrdu uspjeha poslovanja kompanije u posljednje tri godine.

"Prijedlog Vlade FBiH je upućen Međunarodnom monetarnom fondu da se na osnovu pokazanih rezultata odustane od restrukturiranja kompanije, a koji je usvojen od strane MMF-a. Ovo je još jedan značajan pokazatelj ispravnosti upravljanja kompanijom na putu njenog razvoja i konačnog ozdravljenja na korist cijele bh. privrede", kazao je Enis Džafić.
Klix
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#329 Re: Željeznice - all about

Post by So What! »

15. juna testiranje Unske pruge
Željeznice Federacije već su najavile svečano puštanje u pogon talgo-voz linije Sarajevo - Bihać za 1. juli ove godine, te za sada sve teče po planu

Image

Objekti željezničkih stanica u Bihaću se dotjeruju i uređuju jer od ove godine za Unsku prugu sve se mijenja nabolje.

Elektrifikacijom dionice Unske pruge od Bihaća do Blatne, duge 47 kilometara, koja se intenzivno odvija ovih dana, Željeznice Federacije Bosne i Hercegovine će, kako je i ranije najavljeno, modernim i komfornim garniturama BH talgo-voza od 1. jula Bihać i Krajinu povezati sa Sarajevom. Uz radnike Stepa koji instaliraju elektrokontaktnu mrežu i radnici područja Infrastrukture ŽFBiH intenzivno se pripremaju za uspostavu putničkog saobraćaja na Unskoj pruzi.

Rekonstrukciju Unske pruge u ŽFBiH smatraju dosad najvećim infrastrukturnim projektom u USK-u. Do sada su okončane izrada, sanacija i montaža gipkih portala u stanicama Grmuša, Bosanska Krupa i Bosanska Otoka, postavljeni su svi potporni izolatori neophodni za montažu obilaznog voda u stanicama Bihać, Grmuša, Bosanska Krupa i Bosanska Otoka. Montirani su obilazni i kompletni vozni vod u stanicama Grmuša i Bosanska Krupa, a na dionici Unske pruge od Grmuše do Bosanske Krupe, dugoj četiri i po kilometra, montiran je novi nedostajući kontaktni provodnik oštećene kontaktne mreže. Na mjestima ratom porušenih staničnih zgrada u Bosanskoj Krupi i Otoci bit će postavljena po dva nova kontejnera sa svim priključcima u kojima će raditi prometni ured i čekaonica za putnike. ŽFBiH će u predstojećem periodu remontovati 110 KV postrojenja i servisirati dijelove elektrovučne podstanice kojom će se napajati kontaktna mreža, a obavit će i mašinsko regulisanje kolosijeka.

Svi radovi bi trebali biti okončani do 15. juna kako bi se mogao obaviti tehnički prijem i testiranja.
Oslobođenje
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#330 Re: Željeznice - all about

Post by So What! »

User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#331 Re: Željeznice - all about

Post by So What! »

Iz Sarajeva do Neuma, Makarske i Splita: Od 15. juna bh. vozom prema moru
Image

Željeznice FBiH će u sezoni od 15. juna do 31. augusta 2018. godine promjeniti red vožnje brzog putničkog voza na relaciji Sarajevo-Čapljina-Sarajevo, koji će u u tom periodu na stanici Čapljina biti povezan s autobuskom linijom za Neum, Makarsku i Split autobusima Autoherc d.o.o. Grude.

Sezonski voz iz Sarajeva polazit će svakog jutra u 07:07 sati, a u Čapljinu će stizati u 09:29 sati. Voz će iz Čapljine polaziti svaki dan u 19:25 sati, a u Sarajevo će stizati u 21:44 sati. Zaustavljat će se u Hadžićima, Konjicu, Mostaru i Žitomislićima, a po završetku radova i u stanici Jablanica.

Sa autobuske stanice Čapljina autobus za Neum će polaziti u 10:05 sati, a u Neum će stizati u 11:20 sati. Iz Neuma za Čapljinu autobus će polaziti u 18:00 sati, a u Čapljinu će stizati u 19:15 sati. Prihvat i iskrcaj putnika u Neumu bit će na stajalištu "Magistrala" na ulazu u Neum s magistralnog puta Opuzen-Neum. Ukupna cijena vozne karte (voz + autobus) Sarajevo-Neum u jednom pravcu iznosi 20,30 KM, a cijena povratne karte iznosi 33,30 KM.

Sa autobuske stanice Čapljina autobus za Makarsku i Split će polaziti u 10:10 sati. Putnici mogu silaziti na stajalištima Gradac, Zaostrog, Podace i Tučepi. Ukupna cijena vozne karte za Makarsku je 29,30 KM, a za Split 44,30 KM. Povratak autobusima iz pravca Splita i Makarske nije obezbijeđen.

Zagarantovanom udobnošću i sigurnošću brzog BH voza, Željeznice Federacije BiH i na ovaj način poslovno, turistički i saobraćajno povezuju Sarajevo i središnji dio BiH sa Hercegovinom i morskom obalom. Putnici svoje karte mogu rezervisati na svim prodajnim mjestima Željeznica Federacije BiH.
Klix
kakaljin
Posts: 11653
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#332 Re: Željeznice - all about

Post by kakaljin »

So What! wrote:Iz Sarajeva do Neuma, Makarske i Splita: Od 15. juna bh. vozom prema moru
Image

Željeznice FBiH će u sezoni od 15. juna do 31. augusta 2018. godine promjeniti red vožnje brzog putničkog voza na relaciji Sarajevo-Čapljina-Sarajevo, koji će u u tom periodu na stanici Čapljina biti povezan s autobuskom linijom za Neum, Makarsku i Split autobusima Autoherc d.o.o. Grude.

Sezonski voz iz Sarajeva polazit će svakog jutra u 07:07 sati, a u Čapljinu će stizati u 09:29 sati. Voz će iz Čapljine polaziti svaki dan u 19:25 sati, a u Sarajevo će stizati u 21:44 sati. Zaustavljat će se u Hadžićima, Konjicu, Mostaru i Žitomislićima, a po završetku radova i u stanici Jablanica.

Sa autobuske stanice Čapljina autobus za Neum će polaziti u 10:05 sati, a u Neum će stizati u 11:20 sati. Iz Neuma za Čapljinu autobus će polaziti u 18:00 sati, a u Čapljinu će stizati u 19:15 sati. Prihvat i iskrcaj putnika u Neumu bit će na stajalištu "Magistrala" na ulazu u Neum s magistralnog puta Opuzen-Neum. Ukupna cijena vozne karte (voz + autobus) Sarajevo-Neum u jednom pravcu iznosi 20,30 KM, a cijena povratne karte iznosi 33,30 KM.

Sa autobuske stanice Čapljina autobus za Makarsku i Split će polaziti u 10:10 sati. Putnici mogu silaziti na stajalištima Gradac, Zaostrog, Podace i Tučepi. Ukupna cijena vozne karte za Makarsku je 29,30 KM, a za Split 44,30 KM. Povratak autobusima iz pravca Splita i Makarske nije obezbijeđen.

Zagarantovanom udobnošću i sigurnošću brzog BH voza, Željeznice Federacije BiH i na ovaj način poslovno, turistički i saobraćajno povezuju Sarajevo i središnji dio BiH sa Hercegovinom i morskom obalom. Putnici svoje karte mogu rezervisati na svim prodajnim mjestima Željeznica Federacije BiH.
Klix
Na zalost nije dozvoljeno da se ima povratna linija autobusa iz Splita i Makarske. Pregovori su isli ali nije bilo razuma sa strane Hrvatske da izda dozvolu za te linije polazaka iz Splita i Makarske-
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#333 Re: Željeznice - all about

Post by So What! »

Jablanica spremna za dolazak vlakova: Obnovljena željeznička stanica
Vrijednost ovih radova iznosi 39.958,07 KM, a sredstva su osigurana od strane Općine Jablanica i Ministarstva trgovine, turizma i zaštite okoliša HNŽ.

Image

Radovi na rekonstrukcije objekta željezničke postaje Jablanica i dijela pristupnog puta u naselju Gostevišće, MZ Lug, ovih dana privode se kraju, a u ranijem periodu rekonstruirana je i javna rasvjeta na ovom dijelu puta.

Ovom prilikom radnici poduzeća „Elektrofak“ d.o.o. Jablanica, izveli su radove na izgradnji potpornog zida, asfaltiranju prometnica do samog objekta, te radove na objektu željezničke stanice i postavljanje otvora na istom.

Vrijednost ovih radova iznosi 39.958,07 KM, a sredstva su osigurana od strane Općine Jablanica i Ministarstva trgovine, turizma i zaštite okoliša HNŽ.

Ranije je rekonstruirana i javna rasvjeta do samog objekta na pristaništu, za čiju rekonstrukciju su sredstva odobrena od strane Fonda za zaštitu okoliša HNŽ, a ukupna vrijednost radova iznosi 10.512,45 KM, navedeno je na stranici Općine Jablanica.

Po završetku ovog projekta, a na osnovu obavljenih razgovora s odgovornim osobama J.P. “Željeznice FBiH“, uskoro se očekuje i postavljanje platforme za siguran ulazak iz izlazak iz novih talgo vlakova, koji će u sljedećem razdoblju pristajati i u stanici Jablanica i primati putnike s područja općine Jablanica.
Bljesak.info
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#334 Re: Željeznice - all about

Post by So What! »

Željeznice prevezle više putnika i tereta nego prošle godine
Image

Brој prеvеzеnih putnikа žеlјеznicоm u I kvаrtаlu 2018. gоdinе veći је zа 22,8% u оdnоsu nа isti kvаrtаl prеthоdnе gоdinе, podaci su Agencije za statistiku BiH, izvještava Indikator.ba.

Željeznice u BiH su u periodu januar/mart 2018. prevezle ukupno 113 hiljada putnika, nakon što su u istom periodu prošle godine zabilježile 92 hiljade.
U teretnom saobraćaju оpsеg prеvеzеnе rоbе u I kvartalu 2018. gоdinе povećan је zа 5,6% u odnosu na isti prošlogodišniji period.
U periodu januar-mart 2018. prevezeno je 3.151.000 tona robe, dok je u istom periodu godinu ranije ostvaren prevoz od 2.983.000 tona.

U ukupnom prevozu putnika željeznice u BiH učestvuju sa svega 3 posto, dok su u teretnom saobraćaju dominantne sa učešćem od 59,56 posto, ostvarajući veći promet nego cestovni saobraćaj koji učestvuje sa 40,43 posto.
Indikator
User avatar
shake69
Posts: 7601
Joined: 18/06/2011 01:21
Location: Soukbunar

#336 Re: Željeznice - all about

Post by shake69 »

Bolje ikad nego ikad. Meni je shega da se ovi u Bihacu boje ovog voza zbog moguceg veceg vala migranata! :-)

Nego zna li neko da li ove najduze dionice kostaju ekstra Zeljeznice FBiH? Mislim ako se napokon ne mijenja kompozicija voza da li se ne daj Boze nesto placa Republici Mrskoj i njihovoj zeljeznici? Nisam to pratio dugo i ne znam odnose.
kakaljin
Posts: 11653
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#337 Re: Željeznice - all about

Post by kakaljin »

shake69 wrote:
Bolje ikad nego ikad. Meni je shega da se ovi u Bihacu boje ovog voza zbog moguceg veceg vala migranata! :-)

Nego zna li neko da li ove najduze dionice kostaju ekstra Zeljeznice FBiH? Mislim ako se napokon ne mijenja kompozicija voza da li se ne daj Boze nesto placa Republici Mrskoj i njihovoj zeljeznici? Nisam to pratio dugo i ne znam odnose.
Placa se koristenje pruge, ali ne znam koliki omjer i sta tacno.
User avatar
shake69
Posts: 7601
Joined: 18/06/2011 01:21
Location: Soukbunar

#338 Re: Željeznice - all about

Post by shake69 »

kakaljin wrote:
shake69 wrote:
Bolje ikad nego ikad. Meni je shega da se ovi u Bihacu boje ovog voza zbog moguceg veceg vala migranata! :-)

Nego zna li neko da li ove najduze dionice kostaju ekstra Zeljeznice FBiH? Mislim ako se napokon ne mijenja kompozicija voza da li se ne daj Boze nesto placa Republici Mrskoj i njihovoj zeljeznici? Nisam to pratio dugo i ne znam odnose.
Placa se koristenje pruge, ali ne znam koliki omjer i sta tacno.
:shock: Nadao sam se potajno nekom reciprocitetu pa da i Banja Luka moze recimo otvoriti liniju do Capljine ali njima izgleda bolje odgovara uzeti harac po km od F BiH nego ganjati reciprocitet iako ne kontam jer i oni imaju svojih putnika, pa voz ce stati i kod njih negdje, Doboj, Banja Luka, Bosanski Novi.... Jebo zeljeznicku korporaciju kad vise zagovara entitetsku liniju nego iko. :|
User avatar
Jimmy McNulty
Čiča Gliša
Posts: 6520
Joined: 11/04/2012 11:32

#339 Re: Željeznice - all about

Post by Jimmy McNulty »

Ma ŽRS će uskoro najvjerovatnije poklopiti privatna kompanija, htjeli su i ŽFBiH ali direktor je uspio sačuvati kompaniju nekim čudom :-)
kakaljin
Posts: 11653
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#340 Re: Željeznice - all about

Post by kakaljin »

shake69 wrote:
kakaljin wrote:
shake69 wrote: Bolje ikad nego ikad. Meni je shega da se ovi u Bihacu boje ovog voza zbog moguceg veceg vala migranata! :-)

Nego zna li neko da li ove najduze dionice kostaju ekstra Zeljeznice FBiH? Mislim ako se napokon ne mijenja kompozicija voza da li se ne daj Boze nesto placa Republici Mrskoj i njihovoj zeljeznici? Nisam to pratio dugo i ne znam odnose.
Placa se koristenje pruge, ali ne znam koliki omjer i sta tacno.
:shock: Nadao sam se potajno nekom reciprocitetu pa da i Banja Luka moze recimo otvoriti liniju do Capljine ali njima izgleda bolje odgovara uzeti harac po km od F BiH nego ganjati reciprocitet iako ne kontam jer i oni imaju svojih putnika, pa voz ce stati i kod njih negdje, Doboj, Banja Luka, Bosanski Novi.... Jebo zeljeznicku korporaciju kad vise zagovara entitetsku liniju nego iko. :|
Pa staje i u RS-u i evo ti cijene prevoza

Image
kakaljin
Posts: 11653
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#341 Re: Željeznice - all about

Post by kakaljin »

Sarajevo - Bihać - Sarajevo

Image

Sarajevo - Čapljina - Sarajevo

Image

Autobus - Čapljina - Neum - Makarska - Split Uvezano sa BH vozom Sarajevo Čapljina

Image
Last edited by kakaljin on 14/07/2018 21:58, edited 1 time in total.
User avatar
shake69
Posts: 7601
Joined: 18/06/2011 01:21
Location: Soukbunar

#342 Re: Željeznice - all about

Post by shake69 »

Znam bolan da stanu u manjem entitetu. Velim da mi je nelogicno da naplacuju koristenje pruge kao da je Austrija jer i oni imaju koristi, njihovi putnici koriste tu liniju normalno, ali Dayton im dao pravo da zavrnu gdje god mogu na osnovu entitetske linije.
User avatar
DaffyDuck
Posts: 3778
Joined: 22/06/2009 22:54
Location: sarajevo-x

#343 Re: Željeznice - all about

Post by DaffyDuck »

shake69 wrote:
Bolje ikad nego ikad. Meni je shega da se ovi u Bihacu boje ovog voza zbog moguceg veceg vala migranata! :-)

Nego zna li neko da li ove najduze dionice kostaju ekstra Zeljeznice FBiH? Mislim ako se napokon ne mijenja kompozicija voza da li se ne daj Boze nesto placa Republici Mrskoj i njihovoj zeljeznici? Nisam to pratio dugo i ne znam odnose.
Nije nakon 27 nego nakon 7 godina. Drugi link je kad su pokrenuli "brzu liniju" Sarajevo- Bihać sa planiranim putovanjem od 8 sati pa je putovao vise od 12 sati, a ljudi cekali tamo u Krajini na stanicama, docekivali.... Dobro se sjecam prilogu na dnevniku i cirkusa od "brze linije".
Na danasljem clanku pise da je linija pokrenuta prvi put poslije rata, sto nije slucaj.

Nedavno sam bila na Zeljeznickoj stanici u Sarajevu, i ono je strasno na sta lici. Golubarnik.
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#344 Re: Željeznice - all about

Post by So What! »

DaffyDuck wrote: Nije nakon 27 nego nakon 7 godina. Drugi link je kad su pokrenuli "brzu liniju" Sarajevo- Bihać sa planiranim putovanjem od 8 sati pa je putovao vise od 12 sati, a ljudi cekali tamo u Krajini na stanicama, docekivali.... Dobro se sjecam prilogu na dnevniku i cirkusa od "brze linije".
Na danasljem clanku pise da je linija pokrenuta prvi put poslije rata, sto nije slucaj.

Nedavno sam bila na Zeljeznickoj stanici u Sarajevu, i ono je strasno na sta lici. Golubarnik.
Stanica u Sarajevu je više nego pristojna, potrebna joj je samo bolja usluga kada je prodaja voznih karti u pitanju.
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#345 Re: Željeznice - all about

Post by So What! »

Nakon 27 godina sa sarajevske željezničke stanice krenuo voz za Bihać


Nakon 27 godina sa Željezničke stanice u Sarajevu jutros je krenuo prvi voz ka Bihaću. Vožnja do Bihaća trajat će nešto više od osam sati.
Generalni direktor Željeznica FBiH Enis Džafić kazao je kako su u saradnji sa Željeznicama RS dogovorili 2016. godini da će uvezati sve veće bh. gradove u jedinstvenu željezničku ptuničku mrežu. Danas je to obećanje ispunjeno u cjelosti.

Image

"Od danas bh. voz putuje na 600 kilometara pruge od Čapljine, Sarajeva, preko Zenice, Doboja, Banje Luke, Prijedora, Bosanske Krupe, do Bihaća. Dizel vučom obavljamo saobraćaj na relaciji Doboj-Lukavac-Tuzla. Ovo je samo jedan od ciljeva koji su u protekle tri godine ŽFBiH uspješno realizovani", rekao je Džafić.

Image

Rekonstrukciju pruge radila je kompanija Step d.o.o. Sarajevo koja je, prema riječima direktora Džafića, uspješno realizovala svoje ugovorne obaveze. Vlada FBiH je uložila 2,3 miliona KM, a ukupna investicija je koštala 2,8 miliona KM.

Image

"Bilježimo stalni rast putnika. U prošloj godini imali smo 90.000 putnika više nego u prethodnoj godini, a u prvih pet mjeseci ove godine broj prevezenih putnika je veći za 40.000 u odnosu na prošlu godinu. Nadamo se konstantom daljem povećanju putnika jer naše cijene i usluga koju smo ponudili građanima BiH i ostalima su daleko povoljnije cjenovno i komforom u odnosu na cestovni saobraćaj", zaključio je Džafić.

Image

Sanacija kontaktne mreže počeo je 2016. godine, a uporedo su uređene stanice Bihać, Cazin, Srbljani, Bosanska Krupa i Bosanska Otoka. Prema planiranom redu vožnje za 2017/2018 godinu. BH voz će kretati iz Sarajeva u 16 sati, a u Bihać će stizati u 00:28 sati. Iz Bihaća će kretati u 01:57 sati, a u sarajevo će stizati u 10:28 sati.

Image

Cijena karte u jednom smjeru je 36,70 KM, dok povratna košta 59,10 KM. Popist od 30 posto mogu ostvariti grupe od najmanje šest odraslih putnika, studenti, penzioneri, osobe starije od 60 godina, novinar i ratni vojni invalidi. Djeca od četiri do 12 godina, slijepe osobe i njihovi pratioci, te grupe veće od 30 putnika imaju popust od 50 posto.

Image

Voz koji saobraća na ovoj relaciji ima i pet kabina za spavanje s dva posteljna mjesta u svakoj kabini. Karta za korištenje ove kabine u jednom smjeru košta 60,70 KM.
Klix
User avatar
DaffyDuck
Posts: 3778
Joined: 22/06/2009 22:54
Location: sarajevo-x

#346 Re: Željeznice - all about

Post by DaffyDuck »

So What! wrote:
DaffyDuck wrote: Nije nakon 27 nego nakon 7 godina. Drugi link je kad su pokrenuli "brzu liniju" Sarajevo- Bihać sa planiranim putovanjem od 8 sati pa je putovao vise od 12 sati, a ljudi cekali tamo u Krajini na stanicama, docekivali.... Dobro se sjecam prilogu na dnevniku i cirkusa od "brze linije".
Na danasljem clanku pise da je linija pokrenuta prvi put poslije rata, sto nije slucaj.

Nedavno sam bila na Zeljeznickoj stanici u Sarajevu, i ono je strasno na sta lici. Golubarnik.
Stanica u Sarajevu je više nego pristojna, potrebna joj je samo bolja usluga kada je prodaja voznih karti u pitanju.
Kako za cije standarde. Za moje nije.

Reklama za Mobis nagradnu igru (koliko ono ima da mobis ne postoji?), koncert Ede Maajke za 2004 u BKC-u pticja govna i ptice, razbijene poslovne prostore, prljave prozore :run:
User avatar
DaffyDuck
Posts: 3778
Joined: 22/06/2009 22:54
Location: sarajevo-x

#347 Re: Željeznice - all about

Post by DaffyDuck »

So What! wrote:Nakon 27 godina sa sarajevske željezničke stanice krenuo voz za Bihać


Nakon 27 godina sa Željezničke stanice u Sarajevu jutros je krenuo prvi voz ka Bihaću. Vožnja do Bihaća trajat će nešto više od osam sati.
Generalni direktor Željeznica FBiH Enis Džafić kazao je kako su u saradnji sa Željeznicama RS dogovorili 2016. godini da će uvezati sve veće bh. gradove u jedinstvenu željezničku ptuničku mrežu. Danas je to obećanje ispunjeno u cjelosti.

Image

"Od danas bh. voz putuje na 600 kilometara pruge od Čapljine, Sarajeva, preko Zenice, Doboja, Banje Luke, Prijedora, Bosanske Krupe, do Bihaća. Dizel vučom obavljamo saobraćaj na relaciji Doboj-Lukavac-Tuzla. Ovo je samo jedan od ciljeva koji su u protekle tri godine ŽFBiH uspješno realizovani", rekao je Džafić.

Image

Rekonstrukciju pruge radila je kompanija Step d.o.o. Sarajevo koja je, prema riječima direktora Džafića, uspješno realizovala svoje ugovorne obaveze. Vlada FBiH je uložila 2,3 miliona KM, a ukupna investicija je koštala 2,8 miliona KM.

Image

"Bilježimo stalni rast putnika. U prošloj godini imali smo 90.000 putnika više nego u prethodnoj godini, a u prvih pet mjeseci ove godine broj prevezenih putnika je veći za 40.000 u odnosu na prošlu godinu. Nadamo se konstantom daljem povećanju putnika jer naše cijene i usluga koju smo ponudili građanima BiH i ostalima su daleko povoljnije cjenovno i komforom u odnosu na cestovni saobraćaj", zaključio je Džafić.

Image

Sanacija kontaktne mreže počeo je 2016. godine, a uporedo su uređene stanice Bihać, Cazin, Srbljani, Bosanska Krupa i Bosanska Otoka. Prema planiranom redu vožnje za 2017/2018 godinu. BH voz će kretati iz Sarajeva u 16 sati, a u Bihać će stizati u 00:28 sati. Iz Bihaća će kretati u 01:57 sati, a u sarajevo će stizati u 10:28 sati.

Image

Cijena karte u jednom smjeru je 36,70 KM, dok povratna košta 59,10 KM. Popist od 30 posto mogu ostvariti grupe od najmanje šest odraslih putnika, studenti, penzioneri, osobe starije od 60 godina, novinar i ratni vojni invalidi. Djeca od četiri do 12 godina, slijepe osobe i njihovi pratioci, te grupe veće od 30 putnika imaju popust od 50 posto.

Image

Voz koji saobraća na ovoj relaciji ima i pet kabina za spavanje s dva posteljna mjesta u svakoj kabini. Karta za korištenje ove kabine u jednom smjeru košta 60,70 KM.
Klix
Nakon 7 godina opet pokrenuta linija za Bihać
USPOSTAVLJENA DIREKTNA LINIJA
Od danas ponovo vozom iz Sarajeva u Bihać
F
FENA
16.9.2010. u 15:59

Foto: Feđa Krvavac/Fotoservis
Sa sarajevske željezničke stanice danas je u 13.53 sati, nakon 18 godina, krenuo prvi voz za Bihać. Ova nova direktna, redovna željeznička linija na relaciji Sarajevo-Bihać-Sarajevo startala je na osnovu dogovora Uprava Željeznica FBiH i Željeznica RS-a.
U saobraćaju je jedan par vozova koji je sastavljen od tri vagona.

Vrijeme polaska iz Sarajeva je u 13.53, a dolazak u Bihać je u 22.05 sati, dok je povratak iz Bihaća u 22.55, a dolazak u Sarajevo u 07.28 sati. Cijena karte u jednom smjeru iznosi 38,90 KM, a povratna je 62,20 KM.

Predsjednik Uprave i generalni direktor Željeznica FBiH Nedžad Osmanagić istaknuo je tokom svečane ceremonije da je cilj nove Uprave stvoriti od Željeznica FBiH tržišno usmjereno preduzeće koje će biti konkurentno, istinski servis građana i integralni dio evropskog transportnog sistema.

Razlog za uspostavu nove linije, kako je kazao, bila je naglašena potrebe građana i privrede Unsko-sanskog katona da se konačno željeznicom uveže Bihać sa Sarajevom, ali i ostalim dijelovima BiH.

Na svečanosti održanoj na Glavnoj željezničkoj stanici u Sarajevu premijer FBiH Mustafa Mujezinović kazao je da smatra da dolazi vrijeme brzih željeznica te da i Željeznice FBiH treba osposobiti da budu takve.

"Od novog rukovodstva očekujem program sanacije i viziju izlaska iz ovakvog stanja. Podržat ćemo Željeznice, jer poznato je da željeznica predstavlja kičmu privrede jedne zemlje", kazao je Mujezinović te pozvao građane da koriste usluge Željeznica FBiH.

Današnjoj svečanosti, uz uposlenike Željeznica FBiH, prisustvovali su brojni politički zvaničnici i građani, a mnogi od njih su i krenuli prvim vozom za Bihać.
:skoljka:
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#348 Re: Željeznice - all about

Post by So What! »

Oduševljeni Bišćani dočekali talgo voz iz Sarajeva, Novalić obećao da će linija opstati
Image

Talgo voz koji je jutros iz Sarajeva krenuo put Krajine, stigao je u poslijepodnevnim satima u Bihać, gdje ga je dočekalo nekoliko stotina građana i zvaničnika.

Talgo voz osme generacije Željeznica FBiH krenuo je jutros iz Sarajeva, a prošao je kroz Zenicu, Doboj, Banja Luku, Bosanski Novi, Bosansku Otoku, Bosansku Krupu i konačno stigao u Bihać, gdje su ga sa oduševljenjem dočekali mnogobrojni građani i njihovi gosti.

U Bihać je stigao u premijer Federacije BiH Fadil Novalić, koji je sa direktorima Željeznica FBiH i RS-a u voz ušao u Bosanskom Novom.

On je rekao da su Željeznice FBiH prije četiri godine bila jedna tužna priča, a danas ozbiljno posluju zbog čega će ih, kako je rekao, Vlada FBiH nagrađivati zbog toga. Novalić se zahvalio svima koji su podržavali ovaj projekat, a pohvalio je i krajiške zastupnike koji lobirali za ovaj projekat.

Otvaranje linije isplativa investicija

"Šta je novi trošak? Jedino struja. Ne postoji tako mali broj putnika koji neće moći platiti struju. Ja vam garantiram da će ova linija ostati jer ne dodaje nikakve nove troškove Željeznicama FBiH koje su već u finansijskoj ravnoteži. Ovo nije pokušaj. Ovo nije samo povezivanje Sarajeva i Krajine, već i dva entiteta. Obećavam vam, ovaj projekat će ekonomski opstati i voz će redovno funkcionirati“, poručio je Novalić.

On je naveo i neke druge projekte koji su aktivni u ovoj regiji, kao što je izgradnja aerodroma u Bihaću, zaobilaznica oko Bihaća i Cazina, uređenje carinskih terminala.

"Mislim da smo počeli svojevrsnu deblokadu Krajine", istakao je premijer FBiH.

Premijer USK Husein Rošić zahvalio se svima koji su lobirali za ovaj projekat istakavši da se radi o jednom od najznačajnijih projekata za Bosansku krajinu posljednjih godina.

"Mi smo projekat nastavka izgradnje pruge prema Hrvatskoj kandidirali prema Vijeću ministara, odnosno ministru Juski. U hrvatskom dijelu, pruga je devastirana, čak u nekim dijelovima i ne postoji. Vjerujemo da će se brzo krenuti u realizaciju tog projekta, jer nam on puno znači sa ekonomskog aspekta. Do sada smo imali nekoliko investitora čiji je glavni uvjet bio uspostavljanje pruge do Dalmacije, budući da se radi o najbržem transportu robe", rekao je Rošić.

Suze u očima bivših putnika

Remzo Rekanović ovih dana stigao je iz Austrije na odmor u rodni Bihać. Za njega današnji dan mnogo znači.

"Ja sam inače prije rata radio na održavanju ove pruge, tačnije od Bihaća do Knina. Kada ponovo vidim ovaj vozi na šinama, dođe mi da zaplačem, vjerujte mi", rekao je Rekanović za naš portal.

Bišćanin Rifet Pajić kazao nam je da ovaj kraj zaslužuje da ima željezničku liniju.

"Dok sam bio mlađi redovno sam putovao vozom. Planiram je redovno koristiti i sigurno ću 5-6 puta godišnje ići u Sarajevo", istakao je Pajić.

Rekonstrukciju pruge radila je kompanija Step d.o.o. Sarajevo koja je uspješno realizovala svoje ugovorne obaveze. Vlada FBiH je uložila 2,3 miliona KM, a ukupna investicija je koštala 2,8 miliona KM. Sanacija kontaktne mreže počeo je 2016. godine, a uporedo su uređene stanice Bihać, Cazin, Srbljani, Bosanska Krupa i Bosanska Otoka.

Prema planiranom redu vožnje za 2017/2018 godinu. BH voz će kretati iz Sarajeva u 16 sati, a u Bihać će stizati u 00:28 sati. Iz Bihaća će kretati u 01:57 sati, a u Sarajevo će stizati u 10:28 sati.

Cijena karte u jednom smjeru je 36,70 KM, dok povratna košta 59,10 KM. Popist od 30 posto mogu ostvariti grupe od najmanje šest odraslih putnika, studenti, penzioneri, osobe starije od 60 godina, novinar i ratni vojni invalidi. Djeca od četiri do 12 godina, slijepe osobe i njihovi pratioci, te grupe veće od 30 putnika imaju popust od 50 posto.

Voz koji saobraća na ovoj relaciji ima i pet kabina za spavanje s dva mjesta u svakoj kabini. Karta za korištenje ove kabine u jednom smjeru košta 60,70 KM.
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Klix
User avatar
Maraschino
Posts: 18997
Joined: 10/11/2006 16:15
Location: ...

#349 Re: Željeznice - all about

Post by Maraschino »

Sretno bilo ma kako izgledalo.

:thumbup:
bleicher
Posts: 183
Joined: 22/05/2018 16:43

#350 Re: Željeznice - all about

Post by bleicher »

Sretno.
Samo nesto mi puno 8 sati, kolika je udaljenost i koliko treba autom zna li ko
Post Reply