Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
U Ilijašu počelo rušenje zgrade na čijem mjestu će se graditi nova željeznička stanica
Počelo je rušenje stambeno poslovnog objekta u ulici Bosanski put u Ilijašu na čijem mjestu će se graditi nova moderna željeznička stanica. Općina Ilijaš finansira radove u iznosu od 9.886,50 KM. Radove na rušenju objekta izvodi ilijaška firma Niskogradnja Durmić.
U Budžetu Općine Ilijaš za 2022. godinu, planirano je 150.000 KM za izgradnju nove željezničke stanice u Ilijašu.
Krajem prošle godine završeni su radovi na izgradnji privremenog željezničkog stajališta u Ilijašu, a koje je finansirala Općina Ilijaš. Privremeno stajalište služi za kraće zaustavljanje na otvorenoj pruzi putničkih vozova, a nakon što nova stanica bude izgrađena privremeno će biti uklonjeno.
Ne zamjerite sto upadam kao padobranac ovdje. Ljubitelj sam zeljeznickog saobracaja i sigurno kao i mnogi frustriran nekim stvarima kod zeljeznica u nas.
Koliko sam ja shvatio recimo... voz na relaciji Sarajevo prema sjeveru, nikad sa preciznoscu nece moci znati dolazak u Zenicu... uvijek kasni, jer pruzni prelazi ne osiguravaju planirane brzine.
Ima li IKAKAV plan za do BILO KAD da se ovo rijesi?
Ja sam par puta putovao zeljeznicom prema Sloveniji, sa presjedanjem u Zagrebu (dok je postojala ta linija) i jednom sam zakasnio... jer je do Zenice skupio 1h kasnjenja..i onda malo po malo, zakasnio na vezu.
Nema smisla bilo sta drugo, u smislu putnickog saobracaja, bez rijesavanja ovih stvari.
Na zalost najvjerovatnije nece biti nista od voza Sarajevo-Zagreb jer Hrvatske zeljeznice i Drzava Hrvatska ne zele da se uvede taj voz, S strane Zeljeznica FBiH i drzave BiH je velik interes da se to uvede
kakaljin wrote: ↑24/09/2022 20:19
Na zalost najvjerovatnije nece biti nista od voza Sarajevo-Zagreb jer Hrvatske zeljeznice i Drzava Hrvatska ne zele da se uvede taj voz, S strane Zeljeznica FBiH i drzave BiH je velik interes da se to uvede
kakaljin wrote: ↑24/09/2022 20:19
Na zalost najvjerovatnije nece biti nista od voza Sarajevo-Zagreb jer Hrvatske zeljeznice i Drzava Hrvatska ne zele da se uvede taj voz, S strane Zeljeznica FBiH i drzave BiH je velik interes da se to uvede
emotivac wrote: ↑24/11/2022 10:11
Da li postoji ruta Doboj - Sarajevo i obrnuto ? Na ŽRS ima polazak Doboj, al' nema dolazak Sarajevo, a na ŽFBH samo dolazak Sarajevo.
susc_ovjek wrote: ↑20/09/2022 12:13
Ne zamjerite sto upadam kao padobranac ovdje. Ljubitelj sam zeljeznickog saobracaja i sigurno kao i mnogi frustriran nekim stvarima kod zeljeznica u nas.
Koliko sam ja shvatio recimo... voz na relaciji Sarajevo prema sjeveru, nikad sa preciznoscu nece moci znati dolazak u Zenicu... uvijek kasni, jer pruzni prelazi ne osiguravaju planirane brzine.
Ima li IKAKAV plan za do BILO KAD da se ovo rijesi?
Ja sam par puta putovao zeljeznicom prema Sloveniji, sa presjedanjem u Zagrebu (dok je postojala ta linija) i jednom sam zakasnio... jer je do Zenice skupio 1h kasnjenja..i onda malo po malo, zakasnio na vezu.
Nema smisla bilo sta drugo, u smislu putnickog saobracaja, bez rijesavanja ovih stvari.
Izgleda fakat ljudima ovo apsolutno nije problem. Ono, šta ima veze što svaki put voz do Visokog ili Zenice kasni 212 minuta...
Država 27 godina nakon rata nije u stanju da napravi liniju od glavnog grada 70km sa normalnim pružnim prelazima... i kao, nadamo se nečemu.
Crikus... i firma i uposlenici...
susc_ovjek wrote: ↑20/09/2022 12:13
Ne zamjerite sto upadam kao padobranac ovdje. Ljubitelj sam zeljeznickog saobracaja i sigurno kao i mnogi frustriran nekim stvarima kod zeljeznica u nas.
Koliko sam ja shvatio recimo... voz na relaciji Sarajevo prema sjeveru, nikad sa preciznoscu nece moci znati dolazak u Zenicu... uvijek kasni, jer pruzni prelazi ne osiguravaju planirane brzine.
Ima li IKAKAV plan za do BILO KAD da se ovo rijesi?
Ja sam par puta putovao zeljeznicom prema Sloveniji, sa presjedanjem u Zagrebu (dok je postojala ta linija) i jednom sam zakasnio... jer je do Zenice skupio 1h kasnjenja..i onda malo po malo, zakasnio na vezu.
Nema smisla bilo sta drugo, u smislu putnickog saobracaja, bez rijesavanja ovih stvari.
Izgleda fakat ljudima ovo apsolutno nije problem. Ono, šta ima veze što svaki put voz do Visokog ili Zenice kasni 212 minuta...
Država 27 godina nakon rata nije u stanju da napravi liniju od glavnog grada 70km sa normalnim pružnim prelazima... i kao, nadamo se nečemu.
Crikus... i firma i uposlenici...
Samo je mali dio krivice na Željeznici, veci dio je lokalna zajednica, opstina, Kanton, Federacija, Država
Izgleda fakat ljudima ovo apsolutno nije problem. Ono, šta ima veze što svaki put voz do Visokog ili Zenice kasni 212 minuta...
Država 27 godina nakon rata nije u stanju da napravi liniju od glavnog grada 70km sa normalnim pružnim prelazima... i kao, nadamo se nečemu.
Crikus... i firma i uposlenici...
Samo je mali dio krivice na Željeznici, veci dio je lokalna zajednica, opstina, Kanton, Federacija, Država
Možeš li molim te objasniti na primjeru evo onog pružnog prelaza u Rajlovcu... ako imaš informacije ?
Čija je pruga i pojas... čija je nadležnost onog puta... ko je još uključen u odlučivanje, itd...
Samo je mali dio krivice na Željeznici, veci dio je lokalna zajednica, opstina, Kanton, Federacija, Država
Možeš li molim te objasniti na primjeru evo onog pružnog prelaza u Rajlovcu... ako imaš informacije ?
Čija je pruga i pojas... čija je nadležnost onog puta... ko je još uključen u odlučivanje, itd...
Koliko znam Pruga i mali dio oko pruge je zeljznica stim da u PP ucestvuju i ostali navedeni, sve ostalo je u zavisnosti da li je opstina, kanton, federacija ili drzava i uvijek je problem cija je nadleznost i sve stoji i ne rjesava se, zeljeznice zavrse svoj dio i onda se cekaju ostali ili se posalje zahtjev da se rijesi putni prelaz ali dgovora nikad ne bude ili odbiju prijedlog
Na prelazu u Reljevu upravo ugrađuju branike i signalizaciju. Inicijativu za ugradnju su prvi put još 2016. uputile firme koje imaju skladišne prostore iza tog prelaza u saradnji sa MZ Reljevo Dvor. Otkako je dole prešla i carina prije dvije godine aktivnosti su se intenzivirale i došlo je do realizacije.
Sve se može kad se hoće..
Obavještavamo cijenjene putnike da se stajalište za lokalne putničke vozove Buća Potok otvara u ponedjeljak 26.12.2022. godine. Radi ulaska i izlaska putnika na novom stajalištu u Buća Potoku redovno će se zaustavljati lokalni putnički vozovi koji saobraćaju na relaciji Sarajevo – Visoko – Sarajevo.