Željeznice - all about

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
neki
Posts: 6687
Joined: 17/02/2005 07:57

#951 Re: Željeznice - all about

Post by neki »

kakaljin wrote: 12/12/2021 11:27
neki wrote: 12/12/2021 11:21 Nema to nikakve veze s politikom..
Pa zašto onda ne idu vozovi od kad su talgo vozovi u funkciji.

Jer su oni i uzeti da idu po europi
Zato što se našoj željeznici ne isplati plaćati naknadu koje su HŽ uvele za vuču međunarodnih vozova..naime,otkako su u EU, HŽ posluju na ekonomskom principu..nešto što je u našim glavama još uvijek nepoznanica..
kakaljin
Posts: 11638
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#952 Re: Željeznice - all about

Post by kakaljin »

neki wrote: 12/12/2021 11:30
kakaljin wrote: 12/12/2021 11:27

Pa zašto onda ne idu vozovi od kad su talgo vozovi u funkciji.

Jer su oni i uzeti da idu po europi
Zato što se našoj željeznici ne isplati plaćati naknadu koje su HŽ uvele za vuču međunarodnih vozova..naime,otkako su u EU, HŽ posluju na ekonomskom principu..nešto što je u našim glavama još uvijek nepoznanica..
Ako vec znaš. Možeš li reci kolika je ta naknada.
neki
Posts: 6687
Joined: 17/02/2005 07:57

#953 Re: Željeznice - all about

Post by neki »

Ne znam cijenu naravno, ali je za našu željeznicu, koja je jedna od rijetkih u evropi u kojoj država ne sufinansira putnički transport, preskupa..
kakaljin
Posts: 11638
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#954 Re: Željeznice - all about

Post by kakaljin »

neki wrote: 12/12/2021 11:42 Ne znam cijenu naravno, ali je za našu željeznicu, koja je jedna od rijetkih u evropi u kojoj država ne sufinansira putnički transport, preskupa..
Pa ja hrvatska je ponudila nerealno visoku cijenu za transport koja nema ekonomsku računicu za isplativost. Zato se ne voze vozovi za Zagreb, Beograd, Budimpeštu i Europu. Sve je do Hrvatske koja treba ponuditi realnu cijenu za BH zeljeznice.
User avatar
JohnnyS
Posts: 13609
Joined: 05/05/2007 12:03
Location: Brijuni

#955 Re: Željeznice - all about

Post by JohnnyS »

kakaljin wrote: 12/12/2021 11:50
neki wrote: 12/12/2021 11:42 Ne znam cijenu naravno, ali je za našu željeznicu, koja je jedna od rijetkih u evropi u kojoj država ne sufinansira putnički transport, preskupa..
Pa ja hrvatska je ponudila nerealno visoku cijenu za transport koja nema ekonomsku računicu za isplativost. Zato se ne voze vozovi za Zagreb, Beograd, Budimpeštu i Europu. Sve je do Hrvatske koja treba ponuditi realnu cijenu za BH zeljeznice.

Putnički promet svugdje na svijetu ili u većini svijeta država sufinancira. Mislim da privatnici nemaju problema s plaćanjem HŽu, to je tržišna cijena.
User avatar
Jimmy McNulty
Čiča Gliša
Posts: 6520
Joined: 11/04/2012 11:32

#956 Re: Željeznice - all about

Post by Jimmy McNulty »

Istina je, Hrvatska je postavila nerealno visoke cijene od ulaska u EU i ZFBH se to apsolutno ne isplati, pogotovo jer ih vlada ne sufinansira (osim KS za Pazarić) i onda su se okrenuli prijevozu robe i tereta koje je u našoj državi vjerovali ili ne čak 20% iznad EU prosjeka.

Šteta, npr prošle godine Željeznice od Vlade FBiH dobile 7 miliona maraka :lol: za te pare ne možeš ni održavat infrastrukturu koju imaš kamoli šta više.

Iako su na budžetu i JP, ŽFBH je jedna od rijetkih firmi koja plate uposlenicima isplaćuje od vlastite zarade a ne sa budžeta i smanjili su broj radnika sa oko 4500 na oko 2700.

Kako bi bilo super da ima linija za Zagreb i Beograd :-? A mogu tek zamisliti kako bi dobro funkcionisala neka za Minhen.
neki
Posts: 6687
Joined: 17/02/2005 07:57

#957 Re: Željeznice - all about

Post by neki »

kakaljin wrote: 12/12/2021 11:50
neki wrote: 12/12/2021 11:42 Ne znam cijenu naravno, ali je za našu željeznicu, koja je jedna od rijetkih u evropi u kojoj država ne sufinansira putnički transport, preskupa..
Pa ja hrvatska je ponudila nerealno visoku cijenu za transport koja nema ekonomsku računicu za isplativost. Zato se ne voze vozovi za Zagreb, Beograd, Budimpeštu i Europu. Sve je do Hrvatske koja treba ponuditi realnu cijenu za BH zeljeznice.
Da, hrvatska inače jedva čeka da stvara dodatni gubitak na svojim nerentabilnim željeznicama da bi naši vozova mogli u evropu
kakaljin
Posts: 11638
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#958 Re: Željeznice - all about

Post by kakaljin »

neki wrote: 12/12/2021 12:08
kakaljin wrote: 12/12/2021 11:50

Pa ja hrvatska je ponudila nerealno visoku cijenu za transport koja nema ekonomsku računicu za isplativost. Zato se ne voze vozovi za Zagreb, Beograd, Budimpeštu i Europu. Sve je do Hrvatske koja treba ponuditi realnu cijenu za BH zeljeznice.
Da, hrvatska inače jedva čeka da stvara dodatni gubitak na svojim nerentabilnim željeznicama da bi naši vozova mogli u evropu
Pa onda znas kolika je cijena ponudjena zeljeznicama i koja je cijena realna za rentabilno poslovanje hrvatskih zeljeznica, kada tako govoris i tvrdis tako nesto
kakaljin
Posts: 11638
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#959 Re: Željeznice - all about

Post by kakaljin »

Jimmy McNulty wrote: 12/12/2021 12:05 Istina je, Hrvatska je postavila nerealno visoke cijene od ulaska u EU i ZFBH se to apsolutno ne isplati, pogotovo jer ih vlada ne sufinansira (osim KS za Pazarić) i onda su se okrenuli prijevozu robe i tereta koje je u našoj državi vjerovali ili ne čak 20% iznad EU prosjeka.

Šteta, npr prošle godine Željeznice od Vlade FBiH dobile 7 miliona maraka :lol: za te pare ne možeš ni održavat infrastrukturu koju imaš kamoli šta više.

Iako su na budžetu i JP, ŽFBH je jedna od rijetkih firmi koja plate uposlenicima isplaćuje od vlastite zarade a ne sa budžeta i smanjili su broj radnika sa oko 4500 na oko 2700.

Kako bi bilo super da ima linija za Zagreb i Beograd :-? A mogu tek zamisliti kako bi dobro funkcionisala neka za Minhen.
Zeljeznice nisu na budžetu

Sve ostalo se slazem
User avatar
Jimmy McNulty
Čiča Gliša
Posts: 6520
Joined: 11/04/2012 11:32

#960 Re: Željeznice - all about

Post by Jimmy McNulty »

kakaljin wrote: 12/12/2021 12:11
Zeljeznice nisu na budžetu

Sve ostalo se slazem
Malo sam se pogrešno izrazio, mislio sam pod tim da su "na budžetu" da su ustvari javno preduzeće koje je u potpunosti u vlasništvu Vlade FBiH ali kao što kažem plate, doprinose i sve ostalo isplaćuju od zarade koju sami ostvare.
User avatar
Truba
Posts: 81671
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#961 Re: Željeznice - all about

Post by Truba »

Ministar saobraćaja Kantona Sarajevo Adnan Šteta danas je sa direktorom Željeznica FBiH Enisom Džafićem potpisao Ugovor o usluzi i sufinansiranju željezničkog putničkog saobraćaja na relaciji Podlugovi-Ilijaš-Željez stat ion niše.
"Nastavak je ovo odlične saradnje sa Željeznicama FBiH, jer se uvođenje željezničke linije do Pazarića pokazalo kao odlično i funkcionalno rješenje za putnike. Vjerujemo da će ista situacija biti i sa linijom do Podlugova. Korištenjem ove linije dodatno će se rasteretiti gužve u saobraćaju, a i smanjiti vrijeme putovanja iz Podlugova do centra grada. Predviđeno je da vožnja traje 36 minuta. Sporazumom smo danas omogućili da mjesečni kuponi za đake, studente i penzionere, važe u vozu na ovoj relaciji i izuzetno sam zadovoljan što ispunjavamo mjere koje smo obećali", rekao je ministar Šteta.
Vlak će putovati šest puta dnevno iz oba smjera. Prvi polazak iz Podlugova bit će u 06:27 sati, a iz Sarajeva u 05:20 sati. Posljednja vožnja iz pravca Podlugova bit će u 20:36, a iz Sarajeva u 19:24. Vikendom će vlak na ovoj relaciji prometovati tri puta dnevno.
Stanice na kojima će biti prihvaćeni putnici, osim onih na Željezničkoj i u Podlugovima su: Buća Potok, Alipašin Most, Briješće, Rajlovac, Reljevo, Semizovac, Vogošca, Stari Ilijaš i Ilijaš.
Direktor Džafić je izrazio zahvalnost Vladi KS na saradnji, ponovivši da Vlada i Ministarstvo saobraćaja prvi u FBiH prepoznaju interes lokalnih zajednica i njihovih građana za službu da Željeznice mogu pružiti.
U ovom odnosu uvodi se šest pari putničkih talgo vozova, koji će građanima Kantona Sarajevo ponuditi kvalitetnu uslugu prijevoza i koji će, prema dosadašnjim iskustvima, sigurno zadovoljiti sve putničke kriterije.
Cijene ulaznica ovisit će o dužini vožnje, a za najdužu udaljenost od Željezničke stanice do Podlugova iznosit će 2.80 KM u jednom, a 4.50 KM u oba smjera.
Uređen i zvaničan nastavak željezničke pruge za Pazarić do kraja 2022. godine. godine.
akcija007
Posts: 2847
Joined: 17/05/2008 23:50

#962 Re: Željeznice - all about

Post by akcija007 »

Ma los je red voznje ujutro. Ne prati radno vrijeme od 8h . U SA na ive stanuce Ilidza a mist i sl pazaricki i ovaj iz ilijasa u 7h ce doci i poslije ga nema vise
User avatar
Truba
Posts: 81671
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#963 Re: Željeznice - all about

Post by Truba »

Ne moze zbog onog za mostar mislim
nlt
Posts: 2556
Joined: 18/05/2014 18:02

#964 Re: Željeznice - all about

Post by nlt »

To im je onako bas glupo. Ja sa Ilidže u grad stignem oko 7:10 i šta sad da neko radi do 8:00 kad obično počinje radno vrijeme većini.
Sljedeći je tek u 9:00 u gradu sto opet ne valja. Bilo bi fino kad bi umjesto sadašnjih svako dva sata voz Isao makar svako sat vremena.
Povratak isto nije nesto.... Učenici obično završe oko 13h, a voz im je u 14:30 :? Sta li su oni mislili kad su ovo planirali? Da je makar u 13:30.....
Onda mjesta gdje stoji su udaljena poprilično jedna od drugih. Stanice su na mjestima gdje su i prije rata bile, a toliko je novih naselja napravljeno
User avatar
Truba
Posts: 81671
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#965 Re: Željeznice - all about

Post by Truba »

Vlak je u 7.00 pun
179 sjedecih mjesta je puno
Pazaric zeljeznicka

Sta raditi od 7.10 do 8.00?
Prosetati do posla :mrgreen:
akcija007
Posts: 2847
Joined: 17/05/2008 23:50

#966 Re: Željeznice - all about

Post by akcija007 »

Meni je to bezveze od 07 10 h do.08 h da nekuda hodam ili ispijam kafe. Inace sam vidjao ljudi koji dodju oko.07 15h autom u grad da nadju parking i u upaljenom autu griju se borave do 07 30-07 40 i idu na posao
Treba ujutro na svako pola sata da ide .
06 30h
07 00 h
07.30 h
I povratak isto u tim spicama
User avatar
drndalo
Posts: 22808
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#967 Re: Željeznice - all about

Post by drndalo »

Da, doci na posao, prozraciti, kaficu popiti izvan radnog vremena, odraditi post-café ćenifu...
User avatar
Truba
Posts: 81671
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#968 Re: Željeznice - all about

Post by Truba »

Meni bi najvise odgovarao da je u 7.30 ili 7.45 na ilidzi
Ali ne moze...jednom smo na alipasnu cekali da se mimoidjemo s nekim za mostar mislim..
Tad je kasnio ovaj iz pazarica 15ak minuta
User avatar
Truba
Posts: 81671
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#969 Re: Željeznice - all about

Post by Truba »

U 6.52 oblacim cizme
U 7.14 fakticki na marijin dvoru

Image
Pogledaj stroja

Sto se mene tice lokalni imaju prednost nad tim lijijama za mostar itd
akcija007
Posts: 2847
Joined: 17/05/2008 23:50

#970 Re: Željeznice - all about

Post by akcija007 »

Ma ja to je to. Za Mostar polazi u 07 15 h
User avatar
Jimmy McNulty
Čiča Gliša
Posts: 6520
Joined: 11/04/2012 11:32

#971 Re: Željeznice - all about

Post by Jimmy McNulty »

Labudane mani se šuplje, haj sa mnom koji prag iskopaj i zamijeni :oops:

Image
User avatar
Truba
Posts: 81671
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#972 Re: Željeznice - all about

Post by Truba »

To iz neke igrice ili filma o cernobolju?
User avatar
Jimmy McNulty
Čiča Gliša
Posts: 6520
Joined: 11/04/2012 11:32

#973 Re: Željeznice - all about

Post by Jimmy McNulty »

Black swan wrote: 20/12/2021 22:25 To iz neke igrice ili filma o cernobolju?
Iz stvarnosti, ja fotografisao. Ovako ti je na održavanju kolosijeka da bi vozovi mogli uopšte ići :D
User avatar
Truba
Posts: 81671
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#974 Re: Željeznice - all about

Post by Truba »

Ja mislio to 1 postavis i ono postojano desetljecima :mrgreen:
User avatar
Jimmy McNulty
Čiča Gliša
Posts: 6520
Joined: 11/04/2012 11:32

#975 Re: Željeznice - all about

Post by Jimmy McNulty »

Black swan wrote: 20/12/2021 22:30 Ja mislio to 1 postavis i ono postojano desetljecima :mrgreen:
Oni što su postavljani za vrijeme Tita su dobro impregnirani i ima ih zdravih, a po 50-60 godina stari dok ovi danas se samo premažu impregnacijom i rok trajanja im je maksimalno 10 godina.
Post Reply