Željeznice - all about

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
Truba
Posts: 81644
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#851 Re: Željeznice - all about

Post by Truba »

Ma da...tako sam i mislio...ko i u svemu...pa i ratu...najbitnije je prvog zaklati kasnije ide ko na traci

S druge strane u sofere i strojovodje ne idu bas filozofsko pacenicko osjetljivi likovi
User avatar
Jimmy McNulty
Čiča Gliša
Posts: 6520
Joined: 11/04/2012 11:32

#852 Re: Željeznice - all about

Post by Jimmy McNulty »

Black swan wrote: 04/09/2021 11:04 Ma da...tako sam i mislio...ko i u svemu...pa i ratu...najbitnije je prvog zaklati kasnije ide ko na traci

S druge strane u sofere i strojovodje ne idu bas filozofsko pacenicko osjetljivi likovi
Ja sam mašinovođa :)
User avatar
Truba
Posts: 81644
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#853 Re: Željeznice - all about

Post by Truba »

Opa
Reci mi kakav je tvoj stav o tome kad ti umre baba
User avatar
Jimmy McNulty
Čiča Gliša
Posts: 6520
Joined: 11/04/2012 11:32

#854 Re: Željeznice - all about

Post by Jimmy McNulty »

Black swan wrote: 04/09/2021 11:06 Opa
Reci mi kakav je tvoj stav o tome kad ti umre baba
Ne sjećam ih se, davno su umrli. Na mašinovođi je da uradi sve što je do njega, da čim primijeti opasnost počne sa kočenjem i da daje zvučne signale.

Sve više od toga je u Božijim rukama. Nisam religiozan, ali tako nekako moraš sam sebi opravdat ako želiš navečer zaspat.

Nedavno sam drezinom prepolovio psa, to je bio moj prvi susret sa smrću na pruzi. Kreten mi podletio pod točkove kad nisam mogao zakočit i jbg. Bio sam sjeban 2 dana, kasnije nastavio sa životom.

Inače ne vozim mnogo, mijenjam samo kolegu dok je na godišnjem ili bolovanju. Za veliku dizelku još nisam sjeo. Mi nemamo električne...
User avatar
Truba
Posts: 81644
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#855 Re: Željeznice - all about

Post by Truba »

Ja se jos uvijek sjecam ranjenog gustera kojeg sam zatvorio u home made kucicu za pticice
Ima tome garant 35 godina
Seawolf
Posts: 7685
Joined: 14/06/2012 22:59

#856 Re: Željeznice - all about

Post by Seawolf »

Black swan wrote: 04/09/2021 10:19 što bude sa strojovođom kad ubije čovjeka
imaju li psihološku pomoć koliko ide na bolovanje?
Ako ti nije mrsko, kada budeš imao vremena možeš prelistati ovaj dio foruma o željeznicama:

https://www.zeljeznice.net/forum/index. ... a-kronika/
User avatar
Jimmy McNulty
Čiča Gliša
Posts: 6520
Joined: 11/04/2012 11:32

#857 Re: Željeznice - all about

Post by Jimmy McNulty »



Relacija Doboj - BL, teretni voz.
Gdje pruga sređena i brzine su dobre.

Kako se ospem kad na klixu pročitam komentare koji ismijavaju naše vozove i lokomotive, a uopšte ne znaju stvarnu snagu i brzinu koje one mogu postići.

Problem je pruga i ona je ta koja diktira brzinu.
User avatar
drndalo
Posts: 22799
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#858 Re: Željeznice - all about

Post by drndalo »

A prugu ne drze Zeljeznice nego Avio Servis?

Mislim znam da su drzavni, pa kakve “drzave” takva i Zeljeznice, ali za 25 godina iza rata su mogli novu prugu do
Pariza napraviti... Brcko-Banovici su napravila djeca s krampama i lopatama za 7-8 mjeseci...
User avatar
Truba
Posts: 81644
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#859 Re: Željeznice - all about

Post by Truba »

Seawolf wrote: 04/09/2021 11:30
Black swan wrote: 04/09/2021 10:19 što bude sa strojovođom kad ubije čovjeka
imaju li psihološku pomoć koliko ide na bolovanje?
Ako ti nije mrsko, kada budeš imao vremena možeš prelistati ovaj dio foruma o željeznicama:

https://www.zeljeznice.net/forum/index. ... a-kronika/
Treba se registrieati :mrgreen:
User avatar
Jimmy McNulty
Čiča Gliša
Posts: 6520
Joined: 11/04/2012 11:32

#860 Re: Željeznice - all about

Post by Jimmy McNulty »

drndalo wrote: 11/09/2021 19:15 A prugu ne drze Zeljeznice nego Avio Servis?

Mislim znam da su drzavni, pa kakve “drzave” takva i Zeljeznice, ali za 25 godina iza rata su mogli novu prugu do
Pariza napraviti... Brcko-Banovici su napravila djeca s krampama i lopatama za 7-8 mjeseci...
Ova država nije sposobna željezničarima kupit odijela, ljudi sami sebi kupuju HTZ opremu kamoli uložiti novac u rekonstrukciju pruge.

Hrvati su na dionici ZG - RI izdvojili 311 miliona eura za 44 kilometra pruge.

Naši nikad to ne bi ni pomislili, ima kamiona jbg, nek oni voze.
RandomAndCasual
Posts: 361
Joined: 02/06/2020 22:39

#861 Re: Željeznice - all about

Post by RandomAndCasual »

Jimmy McNulty wrote: 12/09/2021 10:01
drndalo wrote: 11/09/2021 19:15 A prugu ne drze Zeljeznice nego Avio Servis?

Mislim znam da su drzavni, pa kakve “drzave” takva i Zeljeznice, ali za 25 godina iza rata su mogli novu prugu do
Pariza napraviti... Brcko-Banovici su napravila djeca s krampama i lopatama za 7-8 mjeseci...
Ova država nije sposobna željezničarima kupit odijela, ljudi sami sebi kupuju HTZ opremu kamoli uložiti novac u rekonstrukciju pruge.

Hrvati su na dionici ZG - RI izdvojili 311 miliona eura za 44 kilometra pruge.

Naši nikad to ne bi ni pomislili, ima kamiona jbg, nek oni voze.
Jesu hrvati izdvojili ili su povukli iz EU fondova za razvoj i rekonstrukciju?


Vidjeli smo i dokle je Peljeski most dogurao, dok su ga hrvati svojim parama pravili.
Sydnor
Posts: 1849
Joined: 08/02/2019 09:04

#862 Re: Željeznice - all about

Post by Sydnor »

Pare su tu, što naši ne izdvoje iz fondova da makar obnove ovo što imamo, ne moraju novu gradit.

Ah da, mogu se pare potrošit na budžetlije i sumnjive privatizacije :bih:
User avatar
Jimmy McNulty
Čiča Gliša
Posts: 6520
Joined: 11/04/2012 11:32

#863 Re: Željeznice - all about

Post by Jimmy McNulty »

RandomAndCasual wrote: 12/09/2021 10:10 Jesu hrvati izdvojili ili su povukli iz EU fondova za razvoj i rekonstrukciju?


Vidjeli smo i dokle je Peljeski most dogurao, dok su ga hrvati svojim parama pravili.
Zar je stvarno bitno odakle su pare, oni su ih namakeli pa kako tako i koristit će im.

U međuvremenu naše željeznice radile godinama bez Upravnog i Nadzornog odbora jer Vlada FBiH sa tehničkim mandatom nije ni želila da se bavi imenovanjem članova odbora da bi firma mogla nesmetano radit i da bi kamionski lobi pokupio što više kajmaka.
RandomAndCasual
Posts: 361
Joined: 02/06/2020 22:39

#864 Re: Željeznice - all about

Post by RandomAndCasual »

Sydnor wrote: 12/09/2021 10:24 Pare su tu, što naši ne izdvoje iz fondova da makar obnove ovo što imamo, ne moraju novu gradit.

Ah da, mogu se pare potrošit na budžetlije i sumnjive privatizacije :bih:
Ma vishe je tu do uvoznickog lobija koji pare ubija na uvozu kamionima a ne zeljeznicom.

To se klupko treba raspetljati al...
User avatar
drndalo
Posts: 22799
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#865 Re: Željeznice - all about

Post by drndalo »

Jimmy McNulty wrote: 12/09/2021 10:01
drndalo wrote: 11/09/2021 19:15 A prugu ne drze Zeljeznice nego Avio Servis?

Mislim znam da su drzavni, pa kakve “drzave” takva i Zeljeznice, ali za 25 godina iza rata su mogli novu prugu do
Pariza napraviti... Brcko-Banovici su napravila djeca s krampama i lopatama za 7-8 mjeseci...
Ova država nije sposobna željezničarima kupit odijela, ljudi sami sebi kupuju HTZ opremu kamoli uložiti novac u rekonstrukciju pruge.

Hrvati su na dionici ZG - RI izdvojili 311 miliona eura za 44 kilometra pruge.

Naši nikad to ne bi ni pomislili, ima kamiona jbg, nek oni voze.
Znam ja sve to i lajem godinama... I kod nas su rekonstruisali dijelove pruga, mislim stranim parama kao dijelove koridora ili tako nesto. ali premalo, prekasno, presporo...
User avatar
JohnnyS
Posts: 13602
Joined: 05/05/2007 12:03
Location: Brijuni

#866 Re: Željeznice - all about

Post by JohnnyS »

Ja otkad sam otkrio talgo vlak Mostar Sarajevo, nisam autom otišao za glavni grad. Svima preporučujem ko ide na toj dionici.
kakaljin
Posts: 11636
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#867 Re: Željeznice - all about

Post by kakaljin »

JohnnyS wrote: 12/09/2021 13:05 Ja otkad sam otkrio talgo vlak Mostar Sarajevo, nisam autom otišao za glavni grad. Svima preporučujem ko ide na toj dionici.
Cak je i brze i konfornije, a ne umoris se
User avatar
Haris.ba
Posts: 24793
Joined: 08/09/2005 20:08

#868 Re: Željeznice - all about

Post by Haris.ba »

kakaljin wrote: 12/09/2021 13:09
JohnnyS wrote: 12/09/2021 13:05 Ja otkad sam otkrio talgo vlak Mostar Sarajevo, nisam autom otišao za glavni grad. Svima preporučujem ko ide na toj dionici.
Cak je i brze i konfornije, a ne umoris se
Da je nesta specijalno brze, nije. Dva sata mi treba i autom.
User avatar
drndalo
Posts: 22799
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#869 Re: Željeznice - all about

Post by drndalo »

JohnnyS wrote: 12/09/2021 13:05 Ja otkad sam otkrio talgo vlak Mostar Sarajevo, nisam autom otišao za glavni grad. Svima preporučujem ko ide na toj dionici.
Pa to jeste prva liga, zamislimo jos da su svu prugu dole (koliko znam nisu) remontovali, i da su jos i Talgo lokomotive kupili, bilo bi jos brze.

Ovako, cak i sa starim Koncar lokomotivama, uz jezero ide voz 100 km/h... Misaona imenica za sve ostale pravce u BiH. Cak i za Zenica-Zepce gde je prije rata vozilo toliko ako se dobro sjecam...

Mislim, kupili smo od Spanaca vagonske setove, placali kredit sa min. kamatom, i stojali su u depou onako, koliko ono? 8 godina ? Pa ih tek onda pustismo u saobracaj... Mislim, nisu vicevi o nama bas ni izmisljeni... Samo sto mi nismo klasicno glupi, nego smo jeftino potkupljivi, sto se na kraju svede na isto...
User avatar
drndalo
Posts: 22799
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#870 Re: Željeznice - all about

Post by drndalo »

Haris.ba wrote: 12/09/2021 13:15
kakaljin wrote: 12/09/2021 13:09

Cak je i brze i konfornije, a ne umoris se
Da je nesta specijalno brze, nije. Dva sata mi treba i autom.
Zadnji put sam stigao MO-SA za 2 sata kada sam isao u 4 ujutro, i nisam stajao po kifle-lepinje s kajmakom...

Kome ne treba auto na destinaciji, puno je manje zjbncje vlakom/vozom... Ne moras se zezati s parkingom itd... Kad to kaze ovisnik o volanu, ima tu istine... Ko treba u Capljinu, jos bolje.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24793
Joined: 08/09/2005 20:08

#871 Re: Željeznice - all about

Post by Haris.ba »

drndalo wrote: 12/09/2021 13:18
Haris.ba wrote: 12/09/2021 13:15

Da je nesta specijalno brze, nije. Dva sata mi treba i autom.
Zadnji put sam stigao MO-SA za 2 sata kada sam isao u 4 ujutro, i nisam stajao po kifle-lepinje s kajmakom...

Kome ne treba auto na destinaciji, puno je manje zjbncje vlakom/vozom... Ne moras se zezati s parkingom itd... Kad to kaze ovisnik o volanu, ima tu istine... Ko treba u Capljinu, jos bolje.
Ma odlicno je vozom. Samo nije to tako brzo. Ja vozim tu dionicu 2 sata. Nedavno nedjelja famozna kada je krkljanac pred Konjic je islo dva sata.
User avatar
Jimmy McNulty
Čiča Gliša
Posts: 6520
Joined: 11/04/2012 11:32

#872 Re: Željeznice - all about

Post by Jimmy McNulty »

drndalo wrote: 12/09/2021 13:16 Pa to jeste prva liga, zamislimo jos da su svu prugu dole (koliko znam nisu) remontovali, i da su jos i Talgo lokomotive kupili, bilo bi jos brze.

Ovako, cak i sa starim Koncar lokomotivama, uz jezero ide voz 100 km/h... Misaona imenica za sve ostale pravce u BiH. Cak i za Zenica-Zepce gde je prije rata vozilo toliko ako se dobro sjecam...
Ma ne trebaju ti Talgo lokomotive, ove Končarove su sasvim dovoljne za BiH. Zavisno od podserije one mogu da postižu brzine od 120 do 160 km/h.
User avatar
Tesla Edison
Posts: 8364
Joined: 08/05/2017 19:17

#873 Re: Željeznice - all about

Post by Tesla Edison »

Jimmy McNulty wrote: 12/09/2021 13:57
drndalo wrote: 12/09/2021 13:16 Pa to jeste prva liga, zamislimo jos da su svu prugu dole (koliko znam nisu) remontovali, i da su jos i Talgo lokomotive kupili, bilo bi jos brze.

Ovako, cak i sa starim Koncar lokomotivama, uz jezero ide voz 100 km/h... Misaona imenica za sve ostale pravce u BiH. Cak i za Zenica-Zepce gde je prije rata vozilo toliko ako se dobro sjecam...
Ma ne trebaju ti Talgo lokomotive, ove Končarove su sasvim dovoljne za BiH. Zavisno od podserije one mogu da postižu brzine od 120 do 160 km/h.
:thumbup:

Kod tih Končarevih lokomotiva je izvršena tiristorizacija i modifikacija, tako da one su savršene za nas. Realno, sve više je previše.

Ono što bi sad trebalo napraviti je remont pruga Sarajevo - Doboj, i B. Novi - Martin Brod, izvršiti elektrifikaciju pruga Tuzla - Zvornik i Bihać - Martin Brod (Knin, u saradnji sa hrvatskom stranom), te modernizovati telekomunikacijsku i signalnu infrastrukturu. Napraviti moderan dispečersko-nadzorni centar (recimo u onoj zgradi sa satom, kod kružnog toga u Pofalićima, prema Autobusnoj stanici) sa real-time praćenjem svakog vozila na pruzi, direktnom radijskom vezom sa upravljačnicom vozila, te implementirati GSM-R sistem.

Ovo bi bilo itekako isplativo, pogotovo što bi u ovom slučaju u Zenicu stizao za 30-40 minuta, u Bihać za 4 sata, a mogla bi se i otvoriti linija Sarajevo-Beograd-Sofija-Istambul-Ankara-Golbasi-Van, koja bi bila itekako rentabilna, posebno u ljetnim mjesecima.
User avatar
jasib
Posts: 1180
Joined: 25/08/2013 09:12

#874 Re: Željeznice - all about

Post by jasib »

Tesla Edison wrote: 12/09/2021 14:12 mogla bi se i otvoriti linija Sarajevo-Beograd-Sofija-Istambul-Ankara-Golbasi-Van, koja bi bila itekako rentabilna, posebno u ljetnim mjesecima.
da se neko vozi 3 dana željeznicom :?
User avatar
thekupus
Posts: 6808
Joined: 25/06/2011 22:38

#875 Re: Željeznice - all about

Post by thekupus »

jasib wrote: 12/09/2021 15:24
Tesla Edison wrote: 12/09/2021 14:12 mogla bi se i otvoriti linija Sarajevo-Beograd-Sofija-Istambul-Ankara-Golbasi-Van, koja bi bila itekako rentabilna, posebno u ljetnim mjesecima.
da se neko vozi 3 dana željeznicom :?
pa ne moraš se voziti od prve do zadnje stanice :lol:
Post Reply