Ma razumijem te nego se malo zezam na račun trivijalnosti i gluposti koje Klix inače objavljuje, zato i prokomentarisah.ShnjaZZZ wrote: ↑10/03/2024 08:20Ok samo mi nije jasno što je to vijest jer je to skoro pa redovan događaj i dešava se jako često kako na ŽFBH tako i na ostalim mjestima. Dok sam bio mašinovođa u AMZ svake sedmice smo u prosjeku imali 2 iskočenja, neki dan je isto rudar iskočio i nismo mogli vozit ugalj za Kakanj nekih 5 dana, isto ovako je bio prekid ljetos kad je srpska praznina iskočila pa dva dana nije mogla ruda dolazit.
Desi se jako često iz hiljadu razloga, ali elem nejse.
Željeznice - all about
Moderator: anex
- escobar__
- Posts: 8885
- Joined: 07/06/2010 22:48
- Location: 🇪🇺
#1626 Re: Željeznice - all about
- ShnjaZZZ
- Posts: 820
- Joined: 29/11/2022 19:46
#1627 Re: Željeznice - all about
Znaš li ti uopšte šta je ovo?
-
- Posts: 1623
- Joined: 03/03/2021 20:06
#1628 Re: Željeznice - all about
- ShnjaZZZ
- Posts: 820
- Joined: 29/11/2022 19:46
#1629 Re: Željeznice - all about
Na fotografiji je ŽAT-ov telefon ili pošto ti to ne razumiješ to je željeznička linija i preko ovog telefona možeš se čuti samo sa otpravnikom vozova kad radiš manevru i kad imaš ulaz/izlaz voza u stanicu.
Zatim imaš skretnice koje se na lagani potez okreću ručno, tehnologija koja odlično radi i nadzorniku ili skretničaru olakšava posao jer mogu okrenuti/zabraviti skretnice iz centralnog mjesta, a ne moraju hodati i gubiti vrijeme dole na pruzi.
Nedavno je rađen projekat u st, Željezara Zenica da se postave automatske skretnice na dva bloka i cijena je bila 8 miliona maraka s tim što holandska firma koja bi izvela radove ne garantuje da iste ne bi smrzle na temperaturi ispod minus 10 stepeni. 12 miliona ako će napraviti da ne mogu smrznut.
Šta još ima na slici?
Ah da, lokomotiva 661. Teška 115 tona, može dostići brzinu 120 na sat, pravi radni konj koji u poređenju sa ostalim lokomotivama ima minimalnu cijenu održavanja i koja radi na sistemu peri/deri. I dan danas je čudo tehnologije, izuzetno robusna i izdržljiva. Služi svrsi.
Osim toga lijepo uređen blok na fotografiji. Svaka čast domaćinu nadzorniku koji ovo lijepo održava.
Zatim imaš skretnice koje se na lagani potez okreću ručno, tehnologija koja odlično radi i nadzorniku ili skretničaru olakšava posao jer mogu okrenuti/zabraviti skretnice iz centralnog mjesta, a ne moraju hodati i gubiti vrijeme dole na pruzi.
Nedavno je rađen projekat u st, Željezara Zenica da se postave automatske skretnice na dva bloka i cijena je bila 8 miliona maraka s tim što holandska firma koja bi izvela radove ne garantuje da iste ne bi smrzle na temperaturi ispod minus 10 stepeni. 12 miliona ako će napraviti da ne mogu smrznut.
Šta još ima na slici?
Ah da, lokomotiva 661. Teška 115 tona, može dostići brzinu 120 na sat, pravi radni konj koji u poređenju sa ostalim lokomotivama ima minimalnu cijenu održavanja i koja radi na sistemu peri/deri. I dan danas je čudo tehnologije, izuzetno robusna i izdržljiva. Služi svrsi.
Osim toga lijepo uređen blok na fotografiji. Svaka čast domaćinu nadzorniku koji ovo lijepo održava.
-
- Posts: 27939
- Joined: 20/03/2013 15:38
#1630 Re: Željeznice - all about
Hoće djeca do Mostara da odu vozim, sa drugarima.
Bili smo radi da ih pustimo, nema ništa ljepše od te rute, pravi doživljaj.
Međutim, u zadnje vrijeme čujem za sve više i više negativnih vijesti vezano ua sigurnost putovanja i putnika.
Nažalost, nećem im dozvoliti da idu i rizikuju iskakanje ili nešto slično. Očito je da se nešto loše dešava sa željeznicama. Volio bih da me razuvjerite.
- ShnjaZZZ
- Posts: 820
- Joined: 29/11/2022 19:46
#1631 Re: Željeznice - all about
Slobodno, na toj dionici je renovirana pruga, a talgo kola su praktično nova i u odličnom stanju. Ljudi iz inostranstva maksuz dolaze da se provozaju tom dionicom.Naslovnica wrote: ↑10/03/2024 09:00Hoće djeca do Mostara da odu vozim, sa drugarima.
Bili smo radi da ih pustimo, nema ništa ljepše od te rute, pravi doživljaj.
Međutim, u zadnje vrijeme čujem za sve više i više negativnih vijesti vezano ua sigurnost putovanja i putnika.
Nažalost, nećem im dozvoliti da idu i rizikuju iskakanje ili nešto slično. Očito je da se nešto loše dešava sa željeznicama. Volio bih da me razuvjerite.
-
- Posts: 1623
- Joined: 03/03/2021 20:06
#1632 Re: Željeznice - all about
https://avaz.ba/vijesti/crna-hronika/890794/foto-video-obustavljen-zeljeznicki-saobracaj-nakon-sto-je-pet-vagona-iskocilo-iz-sina
Šugar ekspres, voz koji prevozi šećer iskočio iz šina.
Zli mediji i pokvareni mediji se naslađuju. Lažu naravno sve i izmišljaju.
Šugar ekspres, voz koji prevozi šećer iskočio iz šina.
Zli mediji i pokvareni mediji se naslađuju. Lažu naravno sve i izmišljaju.
-
- Posts: 6703
- Joined: 17/02/2005 07:57
#1633 Re: Željeznice - all about
A alternativa ti je da ih pustiš da idu autobusom po cesti gdje su saobraćajne nesreće maltene svakodnevne..Naslovnica wrote: ↑10/03/2024 09:00Hoće djeca do Mostara da odu vozim, sa drugarima.
Bili smo radi da ih pustimo, nema ništa ljepše od te rute, pravi doživljaj.
Međutim, u zadnje vrijeme čujem za sve više i više negativnih vijesti vezano ua sigurnost putovanja i putnika.
Nažalost, nećem im dozvoliti da idu i rizikuju iskakanje ili nešto slično. Očito je da se nešto loše dešava sa željeznicama. Volio bih da me razuvjerite.
- Reisova
- Posts: 1008
- Joined: 15/08/2011 16:28
#1634 Re: Željeznice - all about
Zeljeznice FBiH odlicno rade, pitanje jesmo li toliki debili da nismo u stanju okreciti stanicu, a one tete i dalje pisu karte!!!
-
- Posts: 27939
- Joined: 20/03/2013 15:38
#1635 Re: Željeznice - all about
Poenta je vožnja vozom, taj doživljaj, a ne sam izlet u Mostar.neki wrote: ↑10/03/2024 09:27A alternativa ti je da ih pustiš da idu autobusom po cesti gdje su saobraćajne nesreće maltene svakodnevne..Naslovnica wrote: ↑10/03/2024 09:00Hoće djeca do Mostara da odu vozim, sa drugarima.
Bili smo radi da ih pustimo, nema ništa ljepše od te rute, pravi doživljaj.
Međutim, u zadnje vrijeme čujem za sve više i više negativnih vijesti vezano ua sigurnost putovanja i putnika.
Nažalost, nećem im dozvoliti da idu i rizikuju iskakanje ili nešto slično. Očito je da se nešto loše dešava sa željeznicama. Volio bih da me razuvjerite.
-
- Posts: 5678
- Joined: 22/09/2018 13:21
#1636 Re: Željeznice - all about
O čemu se radi, koje su to vijestiNaslovnica wrote: ↑10/03/2024 09:00Hoće djeca do Mostara da odu vozim, sa drugarima.
Bili smo radi da ih pustimo, nema ništa ljepše od te rute, pravi doživljaj.
Međutim, u zadnje vrijeme čujem za sve više i više negativnih vijesti vezano ua sigurnost putovanja i putnika.
Nažalost, nećem im dozvoliti da idu i rizikuju iskakanje ili nešto slično. Očito je da se nešto loše dešava sa željeznicama. Volio bih da me razuvjerite.
Ne mislim na jutrošnji iskok vagona...
-
- Posts: 5678
- Joined: 22/09/2018 13:21
#1637 Re: Željeznice - all about
Privrednici i određena grana privrede odlično radi, a Željeznice su im samo servis u transportu, i to vrlo skup servis.
Drugo, neka neko stane kraj vagona natovarenih ugljem i drugom rasutom robom u njihovom transportu prugom, ostat će sav prašnjav. Željezničari ne postavljaju zaštitne mreže ni platna po otvorenim vagonima, iako im je to obaveza. Prolazi... niko ne kontroliše, nema nadzora. Očito je da Željeznice rade na granici održavanja, obaveza i odgovornosti. Tek toliko da prođe...
-
- Posts: 27939
- Joined: 20/03/2013 15:38
#1638 Re: Željeznice - all about
Svako malo iskakanje nekakvo, zapalila se lokomotiva, i sl...HelaS wrote: ↑10/03/2024 09:46O čemu se radi, koje su to vijestiNaslovnica wrote: ↑10/03/2024 09:00Hoće djeca do Mostara da odu vozim, sa drugarima.
Bili smo radi da ih pustimo, nema ništa ljepše od te rute, pravi doživljaj.
Međutim, u zadnje vrijeme čujem za sve više i više negativnih vijesti vezano ua sigurnost putovanja i putnika.
Nažalost, nećem im dozvoliti da idu i rizikuju iskakanje ili nešto slično. Očito je da se nešto loše dešava sa željeznicama. Volio bih da me razuvjerite.
Ne mislim na jutrošnji iskok vagona...
Baš nekakvih negativnih vijesti.
Možda to neko i namjerno radi (plasira negativnosti).
A baš je bilo krenulo, Talgo, rekonstrukcija prema jugu, puni vozovi...
-
- Posts: 7745
- Joined: 14/06/2012 22:59
#1639 Re: Željeznice - all about
@ShnjaZZZ, koliki je poprečni nagib pruge prema unutrašnjosti krivine, na ovom mjestu u Opinama gdje se prevrnulo ovih pet vagona sa šećerom?
Je li moguće da se tih pet vagona prevrnulo zbog kombinacije previsokog težišta i premalene brzine kretanja kroz krivinu sa poprečnim nagibom pruge, jer vidim da su se prevrnuli prema unutrašnjem dijelu krivine.
Je li moguće da se tih pet vagona prevrnulo zbog kombinacije previsokog težišta i premalene brzine kretanja kroz krivinu sa poprečnim nagibom pruge, jer vidim da su se prevrnuli prema unutrašnjem dijelu krivine.
- ShnjaZZZ
- Posts: 820
- Joined: 29/11/2022 19:46
#1640 Re: Željeznice - all about
Ne znam to.Seawolf wrote: ↑10/03/2024 10:24 @ShnjaZZZ, koliki je poprečni nagib pruge prema unutrašnjosti krivine, na ovom mjestu u Opinama gdje se prevrnulo ovih pet vagona sa šećerom?
Je li moguće da se tih pet vagona prevrnulo zbog kombinacije previsokog težišta i premalene brzine kretanja kroz krivinu sa poprečnim nagibom pruge, jer vidim da su se prevrnuli prema unutrašnjem dijelu krivine.
-
- Posts: 4477
- Joined: 12/01/2015 16:47
#1641 Re: Željeznice - all about
Taman požim da idem u jednodnevni izlet u Mostar talgom da uživam u pogledu... desi se iskakanje sa šina i izgubim tu želju za vožnju vozom
-
- Posts: 2797
- Joined: 20/05/2011 17:53
#1642 Re: Željeznice - all about
Ne radi to niko namjerno, šit hapens, što bi rekli ingleziNaslovnica wrote: ↑10/03/2024 09:51Svako malo iskakanje nekakvo, zapalila se lokomotiva, i sl...HelaS wrote: ↑10/03/2024 09:46O čemu se radi, koje su to vijestiNaslovnica wrote: ↑10/03/2024 09:00
Hoće djeca do Mostara da odu vozim, sa drugarima.
Bili smo radi da ih pustimo, nema ništa ljepše od te rute, pravi doživljaj.
Međutim, u zadnje vrijeme čujem za sve više i više negativnih vijesti vezano ua sigurnost putovanja i putnika.
Nažalost, nećem im dozvoliti da idu i rizikuju iskakanje ili nešto slično. Očito je da se nešto loše dešava sa željeznicama. Volio bih da me razuvjerite.
Ne mislim na jutrošnji iskok vagona...
Baš nekakvih negativnih vijesti.
Možda to neko i namjerno radi (plasira negativnosti).
A baš je bilo krenulo, Talgo, rekonstrukcija prema jugu, puni vozovi...
Davno jedan drug pokrenuo portalčić, i krenuo normalne vijesti kopi paste, kad kroz neko vrijeme kaže, pa jel iko normalan na internetu, ljudi samo crnjake i seks klikću, i tako krenuo im davat šta hoće, sve je do nas
-
- Posts: 5678
- Joined: 22/09/2018 13:21
#1643 Re: Željeznice - all about
U ovim vagonima transportuje se rasuti teret. Nema logike da se ovakav vagon prevrne zbog kombinacije previsokog težišta i premalene brzine kretanja kroz krivinu, kako si naveo, a ni pruga ovdje nije u tolikom nagibu. Upostalom, nije prvi prolazak ovakvih vagona. Možda je jedan od vagona bio neispravan, pa uzročio iskakanje, svoje i povezanih.Seawolf wrote: ↑10/03/2024 10:24 @ShnjaZZZ, koliki je poprečni nagib pruge prema unutrašnjosti krivine, na ovom mjestu u Opinama gdje se prevrnulo ovih pet vagona sa šećerom?
Je li moguće da se tih pet vagona prevrnulo zbog kombinacije previsokog težišta i premalene brzine kretanja kroz krivinu sa poprečnim nagibom pruge, jer vidim da su se prevrnuli prema unutrašnjem dijelu krivine.
- ShnjaZZZ
- Posts: 820
- Joined: 29/11/2022 19:46
#1644 Re: Željeznice - all about
Dovoljno je da jedna kola nisu ispravna i ćao dječaci. Ili da na jednom dijelu ne valja širina pruge...a vidim da su HŽ kola... Ogromna je zajebancija njih isključit iz saobraćaja i poslat u Radionicu i često se puštaju na granici ispravnosti. Haj znaj šta je bilo.
-
- Posts: 2918
- Joined: 09/12/2018 17:47
#1645 Re: Željeznice - all about
Ne brini se na toj brzini ako talgo izleti neces ni osjetit. Cak sto vise imaces vremena da izadjes nazoves pomoc sacekas ih da dodju i taj vagon ce tek da se prevrnebumerangss wrote: ↑10/03/2024 10:53Taman požim da idem u jednodnevni izlet u Mostar talgom da uživam u pogledu... desi se iskakanje sa šina i izgubim tu želju za vožnju vozom
-
- Posts: 5678
- Joined: 22/09/2018 13:21
#1646 Re: Željeznice - all about
Kako se često rade tehnički pregledi vagona, i kada vagoni prelaze granice, mora li se pokazati tehnička dokumentacija o njihovoj ispravnosti drugoj strani?
- teskeredzic_22
- Posts: 19564
- Joined: 12/07/2021 15:41
- Location: Nije patriotizam kada zakačiš zastavu na profil već kad baciš smeće u kontejner !
#1647 Re: Željeznice - all about
Ima li išta ljepše od osjećaja ručno pisane vozne karte u ruci ?
Znaš li ti uopšte koliko se time zapravo čuva radnih mjesta ?
Pa šta želiš više u ovoj 1997 ?
-
- Posts: 5678
- Joined: 22/09/2018 13:21
#1648 Re: Željeznice - all about
teskeredzic_22 wrote: ↑10/03/2024 11:40Ima li išta ljepše od osjećaja ručno pisane vozne karte u ruci ?
Znaš li ti uopšte koliko se time zapravo čuva radnih mjesta ?
Pa šta želiš više u ovoj 1897 ?
- ShnjaZZZ
- Posts: 820
- Joined: 29/11/2022 19:46
#1649 Re: Željeznice - all about
Revizija se radi svakih 5 godina, a ispravnost kola se pregleda svaki dolazak i odlazak iz stanice i neispravna kola se isključuju iz saobraćaja. U određenim slučajevima kola koja su za opravku mogu putovati preko granice. ŽFBH i HŽ imaju neki interni dogovor o tome kakva kola mogu preko granice.
Nedavno su baš jedna slovačka kola isključena iz saobraćaja zbog neispravnosti u stanici gdje ja radim. Idu na opravku, a poslije opravke čekaju iduću garnituru za Slovačku pa s njima idu nazad.
@teskeredzic_22
Da, čuvaju se čak 3-4 radna mjesta. U Zenici imaš 2 blagajnice, u Sarajevu dvije. U manjim stanicama te karte kao dodatni posao pišu ili otpravnik vozova, vozovođa ili magaciner.
- teskeredzic_22
- Posts: 19564
- Joined: 12/07/2021 15:41
- Location: Nije patriotizam kada zakačiš zastavu na profil već kad baciš smeće u kontejner !
#1650 Re: Željeznice - all about
Da si ti 100 % koncesionar željeznica narednih 50 godina , da li bi im od sutra ujutru , 11.03.2024 čuvao radna mjesta ?