Željeznice - all about

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
neki
Posts: 6684
Joined: 17/02/2005 07:57

#701 Re: Željeznice - all about

Post by neki »

Porodice Foht wrote: 12/12/2019 21:23
neki wrote: 12/12/2019 19:16 Smiješno..
Izmišljaju priča samo da bi opravdali zašto su skršili 600 hiljada u nekakvu "studiju".
A 400 miliona nije dovoljno za gradnju ni 10% navedene trase.
Smiješno..
Eh sad, pa tuneli jesu skupi, ali kad uporedis ponude Kineza u Srbiji, ravnom dijelu zemlje, ovo kod nas (oko 50 km pruge) bi bilo skuplje opet ne toliko koliko su ljudi okvirno rekli (400 miliona dolara). Zar mislis da su bubnuli zavaljeni u fotelji bez ikakvih kalkulacija, uvida u teren i slicno?
Ti haman tvrdis da za sve to treba 4 milijarde dolara! Smanji malo dozivljaj, Neki. :-)
Da, na osnovu ovih podataka, vjerujem da su samo bubnuli bez ikakvih kalulacija...doduše sad su bar malo bliže realnosti, jer su prije 2 godine pričali o 200 miliona :-)
Čisto za primjer, a već smo o tome nekad davno raspravljali možda baš na ovoj temi, Slovenci za 28km novog kolosijeka do Kopera imaju predračun koji iznosi preko milijardu eura. Kao i kod nas brdska pruga ali daleko jednostavnija od terena koji se nalazi između Vareša i Banovića, i duplo kraća.
Pa izračunaj sam matematiku. Pusti kineske pruge po vojvođanskim poljima..planinske pruge su daleko skuplje i komplikovanije za gradnju i od planinskih autoputeva...niži nagibi, veći radijusi..i nema mjesta za kompromise...
User avatar
Jimmy McNulty
Čiča Gliša
Posts: 6520
Joined: 11/04/2012 11:32

#702 Re: Željeznice - all about

Post by Jimmy McNulty »

https://mojabih.oslobodjenje.ba/vijesti ... sanci/1876

Uskoro će doći teški dani za ŽRS, ŽFBH, AMZ i ostale firme koje imaju željezničkih radnika. Problem je što se kadar za te poslove više uopšte i ne školuje, a postojeći odlazi velikom brzinom. Samo iz moje firme je dosad otišlo 2 mašinovođa i 6 manevrista za DB. I to samo u zadnja 3 mjeseca.

Na proljeće dolaze opet razgovore obavljat.

Željeznica zatvara stanice i raspoređuje radnike. Haos :-)
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#703 Re: Željeznice - all about

Post by So What! »

EKSKLUZIVNO: Amerikanci žele graditi prugu Vareš - Banovići
Studija izvodljivosti trebala bi pokazati koliko je opravdan optimizam stručnjaka da bi ova pruga potakla ekonomski rast u BiH i Srbiji.

Image

Iz izvora bliskih uredu premijera FBiH Oslobođenje ekskluzivno saznaje da gradnja pruge Vareš Banovići ne bi trebala biti samo san.

Iz SAD su se javili investitori zainteresovani za gradnju ove pruge vrijedne oko 400 miliona maraka. Iz SAD-a bi trebao biti i obezbjeđen povoljan kredit za realizaciju ovog projekta. Detalji su skoro usaglašeni, a Vlada FBiH je već odobrila 600.000 maraka za izradu Studije izvodljivosti. Izgradnjom 50-ak kilometara pruge od Vareša do Banovića, prema sadašnjim procjenama, potakao bi se privredni razvoj zeničke i tuzlanske regije u BiH, te beogradske u Srbiji.

Image
Od rata BiH nije izgradila nijedan novi pružni pravac

Zadnji voz u Vareš je stigao 2012. Bila je to parna lokomitiva koja je prevozila turiste. Prije rata bilo je drugačije, Vareš je bio industrijsko mjesto iz kojeg su svaki dan odlazili puni transportni vagoni. Ako se realizuje plan Vlade FBIH za gradnju prige Vareš -Banovići vozovi bi se vratili u Vareš. Sa njima bi tvrdi struka stigli i investitori jer bi se isplatilo ulagati u eksploataciju rudnog bogatstva. Promet roba željeznicom bi se udvostručio.

Image
Od Beograda do Sarajeva za tri sata

Ulaganjem 400 miliona maraka u ovu prugu Vareš bi, kako kaže načelnik Općine Zdravko Marošević, postao srce Evrope. Luka Ploče bi se približila Budimpešti kao glavnom evropskom transportnom čvorištu. Išli bi i dalje, a preko ovog malog mjesta Tuzla i Beograd bi se približili Sarajevu.

Od Tuzle do Sarajeva putovalo bi se sat vremena, a od Sarajeva do Beograda tri sata. Na trasi pruge visinska razlika nje 460 metara. Željeznička stanica u varešu se nalazi na 760 metara nadmorske visine, a Banovići na 300 metara. Da bi se savladali dva planinska masiva Konjuh i Zvijezda. Biće potrebno izgraditi dva velika tunela i nekoliko vrlo zahtjevnih mostova.
Oslobođenje
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#704 Re: Željeznice - all about

Post by So What! »

Za izgradnju željezničke infrastrukture 5,3 miliona KM
Image

Vlada Federacije BiH je danas na sjednici u Sarajevu usvojila Program utroška preostalog dijela sredstava kapitalnog transfera javnim poduzećima Federalnog ministarstva prometa i komunikacija, namijenjenog za sufinanciranje izgradnje željezničke infrastrukture u iznosu od 5.327.000 KM.

Za ugradnju optičkog kabla sa aktivnom opremom na dionici elektrovučne podstanice (EVP) Banlozi – Maglaj bit će utrošeno 2.486.000 KM, a za investiciona ulaganja u gornji sloj pruge na dionici stanica Sarajevo Putna – Podlugovi 2.841.000 KM.

Federalno ministarstvo prometa i komunikacija i JP Željeznice Federacije BiH d.o.o. Sarajevo zaduženi su da, pojedinačno za svaki program, zaključe ugovor kojim će biti uređeni način prijenosa sredstava, provedba postupka javne nabave u slučaju da radove ne izvodi JP Željeznice FBiH d.o.o. Sarajevo i izvještavanje o utrošenim sredstvima.

Željeznice FBiH će za odobrena sredstava povećati udio državnog u temeljnom kapitalu ovog društva i o tome informirati nadležno ministarstvo, saopćio je Ured Vlade FBiH za odnose s javnošću.
Biznis Info
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#705 Re: Željeznice - all about

Post by So What! »

Od 15. decembra voz na relaciji Beograd-Zvornik
Image

Od nedjelje, 15. decembra stupa na snagu novi red vožnje Srbija voza, a uvodi se jedan novi polazak Beograd - Zvornik.

Time će po prvi put neki grad u BiH i RS-u biti povezan sa prestonicom Srbije.

Vozovi naše željeznice krenuli su preko Drine nakon završetka rekonstrukcije pruge Šabac - Loznica, kada je linija od Rume produžena dalje ka zapadu zemlje, pa i dalje, do Zvornika.

Međutim, po prvi put uvodi se linija iz Beograd centra, tako da će, osim Zvornika, direktnu šinsku vezu sa Beogradom imati i Šabac i Loznica.

Polazak iz Beograda je u 14.02, a dolazak u Zvornik u 18.14 sati.

Iz Zvornika za Beograd polazak je u 7.20 sati, a dolazak u Beograd u 11.46.

Treba imati na umu da se stanica Zvornik nalazi podalje od varoši, u mjestu Karakaj.

Inače, svojevremeno je postojala još jedna linija koja je BiH povezivala sa Srbijom, i to na relaciji Šid - Bijeljina, a na njoj je vozio stari šinobus. Ipak, linija je odavno ukinuta, vjerovatno zbog malog broja putnika.
eKapija
mirzasut
Posts: 115
Joined: 19/10/2017 13:23

#706 Re: Željeznice - all about

Post by mirzasut »

So What! wrote: 13/12/2019 23:24 Od 15. decembra voz na relaciji Beograd-Zvornik
Da, ali (Mali) Zvornik koji se nalazi preko Drine u Srbiji... Loše prenesena informacija!
kakaljin
Posts: 11638
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#707 Re: Željeznice - all about

Post by kakaljin »

mirzasut wrote: 14/12/2019 13:36
So What! wrote: 13/12/2019 23:24 Od 15. decembra voz na relaciji Beograd-Zvornik
Da, ali (Mali) Zvornik koji se nalazi preko Drine u Srbiji... Loše prenesena informacija!
Da to je tacno, ima Zvornik koji je u BiH i Mali Zvornik koji je u Srbiji i voz saobraca SAMO u Srbiji.
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#708 Re: Željeznice - all about

Post by So What! »

mirzasut wrote: 14/12/2019 13:36
So What! wrote: 13/12/2019 23:24 Od 15. decembra voz na relaciji Beograd-Zvornik
Da, ali (Mali) Zvornik koji se nalazi preko Drine u Srbiji... Loše prenesena informacija!
Hvala puno na ispravci, i ja sam se pozvao na tekst, koji nedvojbeno navodi da se radi o Zvorniku u BiH.
Nivelacija
Posts: 5366
Joined: 24/08/2018 23:15
Location: Travnik

#709 Re: Željeznice - all about

Post by Nivelacija »

Prvi voz u Tuzlu stigao je 26. aprila 1886. godine, a posljednji je otišao 13. decembra 2019. godine. GAME OVER

U isto vrijeme u Srbiji koja postade Singapore za nas.

User avatar
bunk
Posts: 8774
Joined: 16/07/2016 19:58

#710 Re: Željeznice - all about

Post by bunk »

Zeljeznice u svim normalnim drzavama sluze za transport tereta svih vrsta a saobraca putnicima je zanemariv udio u poslovanju.
Kod nas putevi su unisteni jer se sve prevozi kamionima..
A to za ukidanje linije nije nista cudno..
Stanica je udaljena 3km od centra Tz plus je na njoj evo 10 mjeseci nekoliko stotina migranata koji tu borave 0/24 da ne pricamo da autobusa ima mali milion,ko ce se zayebavati s vozom osimm nas idiota koji volimo vozove a nas je zanemariv broj..
User avatar
Haris.ba
Posts: 24803
Joined: 08/09/2005 20:08

#711 Re: Željeznice - all about

Post by Haris.ba »

bunk wrote: 15/12/2019 17:07 Zeljeznice u svim normalnim drzavama sluze za transport tereta svih vrsta a saobraca putnicima je zanemariv udio u poslovanju.
Kod nas putevi su unisteni jer se sve prevozi kamionima..
A to za ukidanje linije nije nista cudno..
Stanica je udaljena 3km od centra Tz plus je na njoj evo 10 mjeseci nekoliko stotina migranata koji tu borave 0/24 da ne pricamo da autobusa ima mali milion,ko ce se zayebavati s vozom osimm nas idiota koji volimo vozove a nas je zanemariv broj..
Jesu li bile linije Lukavac - Tuzla prilagođene školi, fakultetu, poslu?
mistek
Posts: 3386
Joined: 23/05/2010 15:16

#712 Re: Željeznice - all about

Post by mistek »

Loša infrastruktura uvetuje da je samo linija od Sarajeva ka Čapljini normalna. Od Sarajeva do Čapljine manje od 2 i po sata je ok, pa je to dostojna konkurencija ostalim vidovima saobraćaja. Robni je također najsmisleniji u tom dijelu.

Prema sjeveru još i nekako ova glavna žila, mada je tu od Sarajeva do Kaknja haos. Iznad ide ok.

Što se tiče putničkog saobraćaja, tu se prevashodno mora raditi na lokalnim linijama i ono što su pojedinci već pisali, Sarajevo na taj način spojiti sa naseljima u krugu do par desetina kilometara. Danas, voz do Konjica ide 1h i 25min, što je čak i najnormalnije, ali i dalje previše. Međutim, može biti da bi ljudi i išli njim za Hadžiće, Pazarić, Hadžiće, Konjic, da je pristup stanicama (kako onoj u Sarajevu, tako i u ovim mjestima) normalan i da liče na nešto.
Povezivanje sa mjestima sjeverno od grada je užas za sebe. Voz Sarajevo-Kakanj ide 1h i 10min, što je previše, do Zenice gotovo 2h i tako dalje. U krajnjoj liniji, red vožnje je Bože sačuvaj. Vozovi iz tog pravca u Sarajevo stižu u 06:38, 09:02, a iz Sarajeva idu u 15:41 i 19:19. Baš moraš maksuz nešto imati u ta doba da bi te potrefilo, a inače nikako ne odgovara terminima kada to treba najčešće biti.

Ista je stvar oko Tuzle. Gore nikad nisam ni išao vozom, ali putnički treba samo da spoji mjesta udaljena desetak km sa Tuzlom. Mada, ako se ne varam, stanica u Lukavcu je na totalnom nemjestu :D
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#713 Re: Željeznice - all about

Post by So What! »

Enis Džafić ponovo imenovan za direktora Željeznica FBiH
Image

Aktuelnom direktoru Željeznica Federacije BiH Enisu Džafiću je produžen mandat na čelnoj poziciji u tom javnom preduzeću, potvrđeno je za Klix.ba.

Vlada FBiH je na sjednici održanoj 5. decembra, 202. po redu, dala saglasnost za donošenje Odluke o imenovanju vršioca dužnosti generalnog direktora – predsjednika Uprave JP Željeznice FBiH – na period do 30 dana.

Džafić je za Klix.ba objasnio da je odluka o imenovanju vršioca dužnosti donesena dok Nadzorni odbor ne donese konačnu odluku o imenovanju generalnog direktora, na mandatni period od četiri godine.

Odluku o imenovanju Džafića na poziciju vršioca dužnosti generalnog direktora, objavljenu u Službenim novinama FBiH, potpisao je premijer Federacije BiH Fadil Novalić.

Vlada FBiH je, pored toga, dala saglasnost za imenovanje vršilaca dužnosti članova Uprave JP Željeznice FBiH, na period do 30 dana.

Zulfo Robović je imenovan za v.d. izvršnog direktora za poslove željezničke infrastrukture, Igor Vrljić za v.d. izvršnog direktora za ekonomske poslove i Rešad Mendžo za v.d. izvršnog direktora za poslove razvoja i investicija.

Nasir Beganović je imenovan za v.d. izvršnog direktora za pravne i kadrovske poslove, a Sead Cucak za v.d. izvršnog direktora za poslove željezničkog operatera.
Klix
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#714 Re: Željeznice - all about

Post by So What! »

Drugu godinu zaredom Željeznice RS posluju s dobiti - Vlada namjerava da do 2025. uloži oko 800 mil KM u razvoj preduzeća
Image

Drugu godinu zaredom Željeznice Srpske posluju s dobitkom. To je, kažu u upravi, rezultat procesa restrukturiranja, odnosno kredita Svjetske banke i povećanog prevoza roba i putnika.

- Prvih 11 mjeseci završili smo sa dobitkom koji iznosi 1.212.351 KM - istakao je Slobodan Kaurinović, pomoćnik generalnog direktora za ekonomske poslove

Izvršni direktor za poslove operacija prevoza Željko Radić naveo je da je u dijelu prevoza roba ostvareno povećanje u odnosu na plan.

- Imamo ukupan prihod od 1,40% u prevozu roba i u prevozu putnika imamo povećanje 120% - dodao je Kaurinović.

Željeznice Srpske nemaju dugovanja prema radnicima i dobavljačima. Međutim, oko 200 mil KM vodi se kao dug za ulaganja, koji ovo preduzeće ne može da servisira. U narednim mjesecima nadležni sud trebalo bi da utvrdi način izmirivanja tih obaveza, čime se otvara mogućnost da Željeznice pristupe konverziji duga u kapital. Vlada bi, na ovaj način, povećala vlasnički udio u Željeznicama na oko 99%.

Mali akcionari, koji trenutno imaju oko 21% akcija bili bi namireni kroz proces restrukturiranja. Broj radnika u tom procesu do kraja 2020. godine, trebalo bi da se smanji na 2.098. U Upravi preduzeća ističu da niko neće biti otpušten, već da će biti zbrinuti prema zakonu.

Dokapitalizacijom neće biti završena ulaganja u ŽRS. Vlada namjerava da od 2021. do 2025. u razvoj domaćeg operatera uloži oko 800 mil KM, što bi Željeznicama Republike Srpske omogućilo konkurentnost na tržištu, izvijestio je RTRS.
eKapija
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#715 Re: Željeznice - all about

Post by So What! »

Željeznice FBiH u 2019. godini ostvarile rekordnu operativnu dobit
Image

Operativna dobit prije izdataka za kamate, porez na dobit i amortizaciju (EBITDA) JP Željeznice FBiH d.o.o. Sarajevo u 2019. godini iznosi 22.729.510,00 KM, dok je u 2018. godini iznosila 19.027.649,00 KM.

Operativni prihodi kompanije u 2019. godini iznose 117.586.620,00 KM i veći su za 1.947.631,00 KM u odnosu na 2018. godinu kada su iznosili 115.638.989,00 KM. Operativni rashodi u 2019. godini iznose 94.857.110,00 KM i manji su za 1.754.230,00 KM u odnosu na 2018. godinu kada su iznosili 96.611.340,00 KM.

-Rekordni rezultat operativne dobiti koju smo ostvarili u prošloj godini prije svega je zasluga radnika i dokaz ispravne poslovne politike kompanije. Naš uspjeh je temeljen na konstantnom povećanju prihoda i smanjenju troškova u poslovanju. Uspješno smo odgovorili na sve zahtjeve privrede u BiH, što je osnovna uloga Željeznica FBiH u poslovanju - izjavio je Enis Džafić, generalni direktor JP Željeznice FBiH d.o.o. Sarajevo.

Rast prijevoza roba i putnika

U 2019. godini prevezli smo 9.125.000 tona robe, što je za 5.000 tona više nego u 2018. godini kada je prevezeno 9.120.000 tona robe, što je rezultiralo povećanjem prihoda od prijevoza roba za 1.500.000,00 KM. U putničkom saobraćaju Željeznice FBiH su u 2019. godini prevezle 496.844 putnika, što je povećanje od 83.373 putnika u odnosu na 2018. godinu, kada smo prevezli 413.471 putnika.

Povećanje broja prevezenih putnika rezultiralo je povećanjem prihoda od putničkog saobraćaja u 2019. godini u iznosu od 750.000,00 KM, u odnosu na 2018. godinu.

-Ukoliko uporedimo period od tri godine 2019. (496.844) – 2016. (258.000), broj prevezenih putnika veći je za 238.844 putnika, što predstavlja povećanje od 92,5 posto. Kontinuitet rasta prevoza roba i putnika na godišnjem nivou dokaz je da su privredni subjekti i putnici koji koriste naše usluge, zadovoljni sa istim. U narednom periodu radit ćemo na unapređenju naših usluga za naše korisnike - kazao je Džafić.

Broj radnika u 2019. godini je za 115 radnika manji u odnosu na 2018. godinu. U protekle četiri godine broj radnika koji su napustili preduzeće (penzija, smrt, sporazumni raskid ugovora) je 743 radnika. U posljednje četiri godine u radni odnos je primljeno 66 radnika (bivši radnici Gredelj-Revom Dobošnica (62) i članovi porodica poginulih radnika (4). Svim radnicima koji su napustili preduzeće uvezali smo radni staž u ukupnom iznosu od cca. 30 miliona KM.

Vrijednost investicija koje smo stavili u funkciju u 2019. godini iznosi 26.437.320,00 KM.

Nastavljen kontinuitet smanjenja glavnog duga prema Poreznoj upravi FBiH

Generalni direktor Željeznica FBiH naglasio je da su ostvareni rezultati omogućili da kompanija redovno izmiruje ne samo tekuće obaveze, nego i obaveze koje su nastale u ranijim periodima.

Prema javnim fondovima po osnovu poreza i doprinosa u 2019. godini uplaćeno je 30,6 miliona KM. Od navedenog iznosa 26,1 milion KM odnosi se na tekuće obaveze, a iznos od 4,5 miliona KM na obaveze iz ranijih godina (period od 2001. do 2016. godine), čime je nastavljen trend smanjenja glavnog duga prema Poreznoj upravi FBiH.

U toku 2019. godine uplaćene su obaveze Uprvi za indirektno oporezivanje BiH u ukupnom iznosu od 2,5 miliona KM. Željeznice FBiH nemaju neizmirenih obaveza prema UIO BiH. Također, u 2019. godini platili smo obaveze prema dobavljačima i bankama koje su nastale u periodu 2008-2014. godine u iznosu od 23 miliona KM.

-U posljednje četiri godine platili smo obaveze prema dobavljačima, bankama, Poreznoj upravi FBiH, a koje su nastale u periodu 2001-2016. godine, u iznosu od cca 100 miliona KM uz servisiranje svih tekućih obaveza. To je još jedan od dokaza da su Željeznice FBiH uspjele, osim povećanja obima rada i stabilizovati svoje poslovanje - riječi su generalnog direktora Džafića.

U cilju daljeg unapređenja rada i modernizacije JP ŽFBiH d.o.o. Sarajevo neophodna je potpuna promjena zakonske regulative koja uređuje rad JP ŽFBiH d.o.o. Sarajevo i to: Zakon o Željeznicama FBiH, Zakon u finansiranju željezničke infrastrukture i sufinansiranju putničkog i kombinovanog saobraćaja i Zakon o finansijskoj konsolidaciji JP ŽFBiH d.o.o. Sarajevo, saopćile su Željeznice FBiH.
Faktor
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#716 Re: Željeznice - all about

Post by So What! »

Željeznicama FBiH 28 miliona KM
Image

Federalna vlada usvojila je dva programa utroška transfera JP Željeznicama FBiH d.o.o. Sarajevo, utvrđena ovogodišnjim budžetom FBiH Federalnom ministarstvu prometa i komunikacija, u ukupnom iznosu od 28.000.000 KM.

Prvim programom, vrijednim 22.000.000 KM, obuhvaćeno je 19.700.000 KM za finansiranje održavanja željezničke infrastrukture, 2.200.000 KM za sufinansiranje obavljanja usluga željezničkog putničkog, te 100.000 KM za sufinansiranje obavljanja usluga željezničkog kombiniranog prometa

Korisniku transfera sredstva će biti prebacivana u jednakim mjesečnim iznosima.

Od ukupno 6.000.000 KM, koliko iznosi drugi program, za izmirivanje obveza spram Federalnog zavoda za mirovinsko i invalidsko predviđeno je 4.400.000 KM, a 1.600.000 KM za izmirivanje obveza spram Zavoda zdravstvenog osiguranja i reosiguranja FBiH i kantonalnim zavodima za zdravstveno osiguranje.

Ova sredstva će biti prebacivana po ispostavljenim fakturama za iznose uplaćene javnim fondovima na ime izvršavanja Zakona o financijskoj konsolidaciji JP Željeznice FBiH za razdoblje od 1.1.2008. do 31.12.2012. godine.

ŽFBiH će za visinu ovih sredstava povećati sudjelovanje državnog kapitala i o tome informirati Federalno ministarstvo prometa i komunikacija.
Biznis Info
User avatar
Jimmy McNulty
Čiča Gliša
Posts: 6520
Joined: 11/04/2012 11:32

#717 Re: Željeznice - all about

Post by Jimmy McNulty »

Danas je raspisan konkurs za novog generalnog direktora. Enis Džafić je haman odsvirao svoje i koliko sam čuo ide u Elektroprivredu. Ostat će upamćen kao direktor koji je ustabilio firmu jer za vrijeme njegovog mandata zaposleno je samo 4 ljudi i to djeca mašinovođa poginulih u Jablanici.

U protekle 4 godine broj radnika smanjen je za 750.
User avatar
_BataZiv_0809
Nindža revizor
Posts: 66035
Joined: 09/05/2013 13:56
Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
Vozim: Lancia na servisu

#718 Re: Željeznice - all about

Post by _BataZiv_0809 »

Jimmy McNulty wrote: 21/02/2020 16:17 Danas je raspisan konkurs za novog generalnog direktora. Enis Džafić je haman odsvirao svoje i koliko sam čuo ide u Elektroprivredu. Ostat će upamćen kao direktor koji je ustabilio firmu jer za vrijeme njegovog mandata zaposleno je samo 4 ljudi i to djeca mašinovođa poginulih u Jablanici.

U protekle 4 godine broj radnika smanjen je za 750.
Sta je s tobom? Ubaci li se?
User avatar
Jimmy McNulty
Čiča Gliša
Posts: 6520
Joined: 11/04/2012 11:32

#719 Re: Željeznice - all about

Post by Jimmy McNulty »

_BataZiv_0809 wrote: 21/02/2020 17:57
Sta je s tobom? Ubaci li se?
Pa napisah gore, niko nije primljen na željeznicu od 2014 godine osim djece mašinovođa poginulih u Jablanici.

Radim već godinu u željezničkom saobraćaju, ali ne na ŽFBH :D
User avatar
mk ultra
Posts: 19470
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#720 Re: Željeznice - all about

Post by mk ultra »

https://www.klix.ba/biznis/privreda/hif ... /200227094

jel se meni čini ili je ovo džabe..? :run:
User avatar
Jimmy McNulty
Čiča Gliša
Posts: 6520
Joined: 11/04/2012 11:32

#721 Re: Željeznice - all about

Post by Jimmy McNulty »

mk ultra wrote: 27/02/2020 14:40 https://www.klix.ba/biznis/privreda/hif ... /200227094

jel se meni čini ili je ovo džabe..? :run:
Ne čini ti se, Hifi trenutno čak i ne treba ovaj terminal jer onaj u ŽZ podmiruje haman sve potrebe ali ako se budu širili mogao bi im ovaj dobro poslužiti.

Kupili ga jer je mala cijena i da se osiguraju da ga neko drugi ne uzme.
User avatar
mk ultra
Posts: 19470
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#722 Re: Željeznice - all about

Post by mk ultra »

Jimmy McNulty wrote: 27/02/2020 16:05
mk ultra wrote: 27/02/2020 14:40 https://www.klix.ba/biznis/privreda/hif ... /200227094

jel se meni čini ili je ovo džabe..? :run:
Ne čini ti se, Hifi trenutno čak i ne treba ovaj terminal jer onaj u ŽZ podmiruje haman sve potrebe ali ako se budu širili mogao bi im ovaj dobro poslužiti.

Kupili ga jer je mala cijena i da se osiguraju da ga neko drugi ne uzme.
Sad da ga pravi pored pruge sa dokumentacijom sa svim kostalo bi 20x vise. Minimalno
Jedino da ima nekog duga, al opet
kakaljin
Posts: 11638
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#723 Re: Željeznice - all about

Post by kakaljin »

https://www.klix.ba/biznis/nasi-inzinje ... 00227023

Inžinjeri Željeznica FBiH i partnerskih kompanija uspješno su popravili dvije električne lokomotive Hrvatskih željeznica proizvedenih prije 40 godina.

Dvije lokomotive iz Hrvatske predate su u Centralnu radionicu ŽFBiH na izvršenje popravke 30.8.2019. godine sa rokom popravke 150 radnih dana. U tom roku izvršeni su složeni zahvati na glavnim vitalnim sklopovima lokomotiva i objelokomotive su prema programu radova i dodatnim zahtjevima kupca, uspješno završene.
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#724 Re: Željeznice - all about

Post by So What! »

Brzi vozovi iz Sarajeva za Banja Luku i Bihać ponovo počinju saobraćati
Image

Nakon završene sanacije klizišta na području Željeznica Republike Srpske iz Željeznica FBiH obavještavaju javnost da će od petka 13. marta ponovo biti uspostavljen redovan saobraćaj brzih putničkih vozova za Banju Luku.

Brzi voz na relaciji Bihać-Sarajevo ponovo će saobraćati od 14. marta 2020. godine

"Brzi vozovi broj 712 i 713 na relaciji Sarajevo-Banja Luka - Sarajevo ponovo počinju saobraćati od 13. marta 2020. godine. Brzi voz 714 na relaciji Sarajevo-Bihać ponovo počinje saobraćati od 14. marta", piše u saopštenju.

Image

Vozovi će saobraćati u redovnim terminima po redu vožnje za 2019/2020. godinu.
Klix
User avatar
thekupus
Posts: 6808
Joined: 25/06/2011 22:38

#725 Re: Željeznice - all about

Post by thekupus »

https://avaz.ba/vijesti/bih/571227/upra ... lokomotiva
Uprava "HŽ Cargo" pisala "Željeznicama FBiH": Napravili ste nam fušeraj od lokomotiva

Iako su se „Željeznice FBiH“ u februaru pohvalile da su prema evropskim standardima remontovale dvije lokomotive preduzeća „Hrvatske željeznice Cargo“ (HŽ Cargo) i ostvarile prihod od 600.000 eura, ubrzo je uslijedio hladan tuš.

Kako saznaje ''Dnevni avaz“, Uprava ''HŽ Carga'' iz Zagreba uputila je dva dopisa Upravi „Željeznica FBiH“, u kojima se navodi da su ''sfušerili'' posao, tačnije poslali su reklamacijske zapisnike, u kojima su izrekli brojne primjedbe koje su ustanovili nakon što su remontovane lokomotive stigle u Zagreb.


U dopisu se navodi da su s izvršenom probnom vožnjom bez opterećenja i s opterećenjem utvrđene nepravilnosti i neurednosti koje su se trebale otkloniti prije otpreme ovom željezničkom operateru.

Pojašnjeno je da je 3. aprila obavljeno carinjenje u BiH te da je jedna lokomotiva dovezena „HŽ Cargu“ dan kasnije na lokaciju u Zagrebu.

- Prilikom pregleda lokomotive instruktori vuče i šef Službe za tehnologiju vuče i održavanje lokomotiva utvrdili su dodatne nepravilnosti. To ne daje sliku povjerenja i kvalitete izvršenih radova - stoji u dopisu.

Dalje se navode sve primjedbe koje su uočene pa, između ostalog, i ta da nedostaje ručica za birač napona, da su fontovi oznake brojeva na boku lokomotive i čelu različiti, da je prednja strana lokomotive različite simetričnosti naljepnica i da nisu identične, da su se naljepnice kod vrata počele odljepljivati, da je temeljna farba na pojedinim mjestima naborana, da je vijak klime napola pritegnut, a klapne naopako okrenute.

Između ostalog je navedeno da je fleksibilno crijevo puklo kod kompresora usljed stezanja šelne, da je kod jedne slavine za opasnost u upravljačnici puknuta podloga od pleksiglasa.


Image
Post Reply