Željeznice - all about

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
DebelinJoe
Posts: 1623
Joined: 03/03/2021 20:06

#1576 Re: Željeznice - all about

Post by DebelinJoe »

Forto, Srbine, Delije su uz tebe...

Da se malo nasalimo...


Image


https://avaz.ba/vijesti/bih/882504/fort ... ema-srbiji

Umjesto sto ga boli dusa jer pruga koja povezuje Banja Luka i Beograd nije u najboljem stanju, Fortisimo bi se malo mogao pozabaviti i stanjem Željeznica u njegovoj rodnoj FBiH, a koje su u očajnom, kadrovskom, materijalnom i infrastrukturnom stanju...Ne znam zasto Dzafic već nije u zatvoru ako nista drugo...
User avatar
escobar__
Posts: 8885
Joined: 07/06/2010 22:48
Location: 🇪🇺

#1577 Re: Željeznice - all about

Post by escobar__ »

Lepo povezivanje delova srpskog sveta, fenomenalno.

Jebeš autocestu i pruge ka EU i uvezivanje sa razvijenim i normalnim zemljama zapadne Evrope, daj nam prugu ka Srbiji.
kakaljin
Posts: 11653
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#1578 Re: Željeznice - all about

Post by kakaljin »

escobar__ wrote: 31/01/2024 20:05 Lepo povezivanje delova srpskog sveta, fenomenalno.

Jebeš autocestu i pruge ka EU i uvezivanje sa razvijenim i normalnim zemljama zapadne Evrope, daj nam prugu ka Srbiji.
Pa imas prugu prema EU i HR samo sto ti Hrvatska neda da putnicki Saobracaj ide osmi 3 mjeseca vikendom ljeti za Ploce.

Bilo bi extra da se uvede nocni voz Sarajevo Beograd, mislim ds bi ti bio pun pogodak.Cak mozda i dalje onda
User avatar
tramvajtrojka
Posts: 10802
Joined: 27/04/2021 22:52

#1579 Re: Željeznice - all about

Post by tramvajtrojka »

kakaljin wrote: 31/01/2024 22:50
escobar__ wrote: 31/01/2024 20:05 Lepo povezivanje delova srpskog sveta, fenomenalno.

Jebeš autocestu i pruge ka EU i uvezivanje sa razvijenim i normalnim zemljama zapadne Evrope, daj nam prugu ka Srbiji.
Pa imas prugu prema EU i HR samo sto ti Hrvatska neda da putnicki Saobracaj ide osmi 3 mjeseca vikendom ljeti za Ploce.

Bilo bi extra da se uvede nocni voz Sarajevo Beograd, mislim ds bi ti bio pun pogodak.Cak mozda i dalje onda
ljudi ne shvaćaju koliko bi nama znacilo elektrifikacija pruge prema Srbiji mogao bi se nakaciti na koridor prema madjarskoj a me zavisiti hoce li te hrvati lupati po ušima
kakaljin
Posts: 11653
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#1580 Re: Željeznice - all about

Post by kakaljin »

tramvajtrojka wrote: 31/01/2024 22:52
kakaljin wrote: 31/01/2024 22:50
escobar__ wrote: 31/01/2024 20:05 Lepo povezivanje delova srpskog sveta, fenomenalno.

Jebeš autocestu i pruge ka EU i uvezivanje sa razvijenim i normalnim zemljama zapadne Evrope, daj nam prugu ka Srbiji.
Pa imas prugu prema EU i HR samo sto ti Hrvatska neda da putnicki Saobracaj ide osmi 3 mjeseca vikendom ljeti za Ploce.

Bilo bi extra da se uvede nocni voz Sarajevo Beograd, mislim ds bi ti bio pun pogodak.Cak mozda i dalje onda
ljudi ne shvaćaju koliko bi nama znacilo elektrifikacija pruge prema Srbiji mogao bi se nakaciti na koridor prema madjarskoj a me zavisiti hoce li te hrvati lupati po ušima
Mnogi to ne kontaju.
User avatar
escobar__
Posts: 8885
Joined: 07/06/2010 22:48
Location: 🇪🇺

#1581 Re: Željeznice - all about

Post by escobar__ »

kakaljin wrote: 31/01/2024 22:50
escobar__ wrote: 31/01/2024 20:05 Lepo povezivanje delova srpskog sveta, fenomenalno.

Jebeš autocestu i pruge ka EU i uvezivanje sa razvijenim i normalnim zemljama zapadne Evrope, daj nam prugu ka Srbiji.
Pa imas prugu prema EU i HR samo sto ti Hrvatska neda da putnicki Saobracaj ide osmi 3 mjeseca vikendom ljeti za Ploce.

Bilo bi extra da se uvede nocni voz Sarajevo Beograd, mislim ds bi ti bio pun pogodak.Cak mozda i dalje onda
Govorim o sjeveru i konkretno TK i uvezivanju sa EU preko sjeverne granice - autocestom, elektrificiranom prugom, you name it.
User avatar
escobar__
Posts: 8885
Joined: 07/06/2010 22:48
Location: 🇪🇺

#1582 Re: Željeznice - all about

Post by escobar__ »

tramvajtrojka wrote: 31/01/2024 22:52
kakaljin wrote: 31/01/2024 22:50
escobar__ wrote: 31/01/2024 20:05 Lepo povezivanje delova srpskog sveta, fenomenalno.

Jebeš autocestu i pruge ka EU i uvezivanje sa razvijenim i normalnim zemljama zapadne Evrope, daj nam prugu ka Srbiji.
Pa imas prugu prema EU i HR samo sto ti Hrvatska neda da putnicki Saobracaj ide osmi 3 mjeseca vikendom ljeti za Ploce.

Bilo bi extra da se uvede nocni voz Sarajevo Beograd, mislim ds bi ti bio pun pogodak.Cak mozda i dalje onda
ljudi ne shvaćaju koliko bi nama znacilo elektrifikacija pruge prema Srbiji mogao bi se nakaciti na koridor prema madjarskoj a me zavisiti hoce li te hrvati lupati po ušima
Jest jer su Srbi inače pouzdan partner i prijateljski narod i država. :roll:

Doduše ti sve gledaš kroz prizmu stranačke pripadnosti, pa je svaka odluka koju donese trenutna vlast po defaultu dobra. :D
Seawolf
Posts: 7736
Joined: 14/06/2012 22:59

#1583 Re: Željeznice - all about

Post by Seawolf »

DebelinJoe wrote: 31/01/2024 14:58
Spoiler
Show
Forto, Srbine, Delije su uz tebe...

Da se malo nasalimo...


Image


https://avaz.ba/vijesti/bih/882504/fort ... ema-srbiji
Umjesto sto ga boli dusa jer pruga koja povezuje Banja Luka i Beograd nije u najboljem stanju, Fortisimo bi se malo mogao pozabaviti i stanjem Željeznica u njegovoj rodnoj FBiH, a koje su u očajnom, kadrovskom, materijalnom i infrastrukturnom stanju...Ne znam zasto Dzafic već nije u zatvoru ako nista drugo...
Pruga Doboj - Zvornik je većim dijelom u Federaciji BiH ....

Image
HelaS
Posts: 5678
Joined: 22/09/2018 13:21

#1584 Re: Željeznice - all about

Post by HelaS »

kakaljin wrote: 31/01/2024 22:50
escobar__ wrote: 31/01/2024 20:05 Lepo povezivanje delova srpskog sveta, fenomenalno.

Jebeš autocestu i pruge ka EU i uvezivanje sa razvijenim i normalnim zemljama zapadne Evrope, daj nam prugu ka Srbiji.
Pa imas prugu prema EU i HR samo sto ti Hrvatska neda da putnicki Saobracaj ide osmi 3 mjeseca vikendom ljeti za Ploce.

Bilo bi extra da se uvede nocni voz Sarajevo Beograd, mislim ds bi ti bio pun pogodak.Cak mozda i dalje onda
Upravo tako. Bošnjački nacionalisti i mrzitelji svega srpskog (ratne traume protjeranih, vjerovatno), najsretniji bi bili da se infrastruktura gradi unutar "bošnjačkog kruga", a sami su milion puta bili naslonjeni na srpsku infrastrukturu, i nijedan nikad nije opsovao srpski avion ili srpski autoput, dok ih je koristio. Ne može se malicionizmom graditi privreda, ne postoji privredni, društveni ni ekonomski razvoj bez široke infrastrukturne mreže. Pruga Doboj-Zvornik izuzetno je potrebna BiH privredi, jer je ona veza BiH i sa Srbijom i sa svim Istočnim prugama i lukama Crnog mora, a ujedno ne prolazi skupim i ucjenjivačkim hrvatskim prugama.
User avatar
Truba
Posts: 81800
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#1585 Re: Željeznice - all about

Post by Truba »

kakaljin wrote: 31/01/2024 22:53
tramvajtrojka wrote: 31/01/2024 22:52
kakaljin wrote: 31/01/2024 22:50

Pa imas prugu prema EU i HR samo sto ti Hrvatska neda da putnicki Saobracaj ide osmi 3 mjeseca vikendom ljeti za Ploce.

Bilo bi extra da se uvede nocni voz Sarajevo Beograd, mislim ds bi ti bio pun pogodak.Cak mozda i dalje onda
ljudi ne shvaćaju koliko bi nama znacilo elektrifikacija pruge prema Srbiji mogao bi se nakaciti na koridor prema madjarskoj a me zavisiti hoce li te hrvati lupati po ušima
Mnogi to ne kontaju.
mnogi žele status kvo
User avatar
ShnjaZZZ
Posts: 820
Joined: 29/11/2022 19:46

#1586 Re: Željeznice - all about

Post by ShnjaZZZ »

Evo, ŽFBH je kupila 3 nove mašine za održavanje pružne infrastrukture. Da li su na pomolu nove rekonstrukcije pruge, ostaje nam da vidimo.

Image
HelaS
Posts: 5678
Joined: 22/09/2018 13:21

#1588 Re: Željeznice - all about

Post by HelaS »

ShnjaZZZ wrote: 02/02/2024 15:22 Evo, ŽFBH je kupila 3 nove mašine za održavanje pružne infrastrukture. Da li su na pomolu nove rekonstrukcije pruge, ostaje nam da vidimo.
Odakle im novac. Zapravo, kako je ŽFBiH ikako mogla nešto kupiti kad su jedan od najvećih poreskih dužnika u Fdereciji BiH, skoro 170 mil KM :?
Kad moja firma duguje 100 KM poreskog duga, za mjesec dana dobije prinudnu naplatu, i svaka marka koju zaradi prenese se na račun PUFBiH.
Zar ovo pravilo ne vrijedi i za ŽFBiH :?
User avatar
ZoomZoomKiwi
Posts: 10613
Joined: 10/03/2022 22:16

#1589 Re: Željeznice - all about

Post by ZoomZoomKiwi »

HelaS wrote: 02/02/2024 19:27
ShnjaZZZ wrote: 02/02/2024 15:22 Evo, ŽFBH je kupila 3 nove mašine za održavanje pružne infrastrukture. Da li su na pomolu nove rekonstrukcije pruge, ostaje nam da vidimo.
Odakle im novac. Zapravo, kako je ŽFBiH ikako mogla nešto kupiti kad su jedan od najvećih poreskih dužnika u Fdereciji BiH, skoro 170 mil KM :?
Kad moja firma duguje 100 KM poreskog duga, za mjesec dana dobije prinudnu naplatu, i svaka marka koju zaradi prenese se na račun PUFBiH.
Zar ovo pravilo ne vrijedi i za ŽFBiH :?
To pravilo ne vrijedi za ŽFBiH, ŽRS, GRAS, BHRT i još mnoge druge firme.

Tako je ovdje od kad je SDA i tako će biti još 145 godina koliko treba da se očistimo od tog raka, ako se ikad uspijemo i očistiti.

Ako ti je šta sporno, ključaj preduzetje i pakuj kofere. Ili šuti i trpi, k'o što trpim i ja (još malo) i mnogi drugi.

:bih: :bih: :bih:
User avatar
_BataZiv_0809
Nindža revizor
Posts: 66248
Joined: 09/05/2013 13:56
Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
Vozim: Lancia na servisu

#1590 Re: Željeznice - all about

Post by _BataZiv_0809 »

ShnjaZZZ wrote: 02/02/2024 15:22 Evo, ŽFBH je kupila 3 nove mašine za održavanje pružne infrastrukture. Da li su na pomolu nove rekonstrukcije pruge, ostaje nam da vidimo.

Image
Ovo do Zvornika?
User avatar
ShnjaZZZ
Posts: 820
Joined: 29/11/2022 19:46

#1591 Re: Željeznice - all about

Post by ShnjaZZZ »

HelaS wrote: 02/02/2024 19:27 Odakle im novac. Zapravo, kako je ŽFBiH ikako mogla nešto kupiti kad su jedan od najvećih poreskih dužnika u Fdereciji BiH, skoro 170 mil KM :?
Kad moja firma duguje 100 KM poreskog duga, za mjesec dana dobije prinudnu naplatu, i svaka marka koju zaradi prenese se na račun PUFBiH.
Zar ovo pravilo ne vrijedi i za ŽFBiH :?
Zbog čega su Željeznice FBiH prve na listi dužnika u FBiH?

Objavljivanje podataka Porezne uprave FBiH o najvećim dužnicima u Federaciji BiH, obavezuju Željeznice FBiH da objasne javnosti kako su se našle na samom vrhu liste sa dugom od cca 142 miliona KM, ali i da podsjete javnost da je Uprava ŽFBiH u posljednje dvije godine pokušavala ostvariti konstruktivan dijalog sa Vladom FBiH i nudila konkretna rješenja za nagomilane probleme.

Većina problema u Željeznicama FBiH, pa tako i problemi dugovanja Poreznoj upravi FBiH, prouzrokovani su neispunjavanjem zakonskih obaveza od strane Vlade FBiH, a riječ je o finansiranju održavanja željezničke infrastrukture i subvenciji putničkog i kombinovanog saobraćaja. Za period od 2004. godine do danas, Vlada FBiH duguje Željeznicama FBiH čak 426 miliona KM! Radi se o potpisanim godišnjim ugovorima, koje je sama Vlada FBiH verificirala, a koji nikad nisu uplaćeni Željeznicama FBiH. To su realne činjenice, a ne „budalaštine“ kako ih je okarakterizirao u jednim novinama federalni ministar prometa i komunikacija Enver Bijedić.

Svjesna da, kao većinski vlasnik i osnivač ovog preduzeća, ne ispunjava svoje obaveze, odnosno, da ih ispunjava u zaprepaštujuće, čak neodgovorno malom iznosu, Vlada FBiH donijela je 2008. godine Zakon o finansijskoj konsolidaciji javnih preduzeća, prema kojem je u periodu od 2008. do 2012. godine trebala riješiti probleme dugovanja poslodavaca prema javnim fondovima. Međutim, do današnjeg dana taj Zakon je ostao samo mrtvo slovo na papiru, dok su Željeznice FBiH po ovom osnovu uplatile cca 10 miliona KM.

Uprava ŽFBiH pokušavala je probleme riješiti na pravom mjestu, odnosno, u Federalnom ministarstvu prometa i komunikacija. Međutim, resorno ministarstvo nikada nije imalo sluha za probleme u željeznici niti vremena ni želje da razgovara sa Upravom ŽFBiH o poslovanju ovog preduzeća.

Otkako je u martu 2011. godine imenovan za federalnog ministra prometa i komunikacija, jedini zvanični sastanak ministra Envera Bijedića sa Upravom ŽFBiH, održan je 26. marta 2012. godine. Na sastanku na kojem su prisustvovali i predstavnici svih sindikata u ŽFBiH i Vijeća uposlenika, ministar Bijedić je pokazao da ne čita službene dokumente koje mu na službeni način dostavljaju ŽFBiH (Elaborat sa proračunima o koštanju održavanja i pokretanja Talgo garnitura), a mjesto održavanja sastanka u Direkciji cesta FBiH, pokazalo je tendenciju favoriziranja cesta na štetu Željeznica FBiH).

Na tom sastanku ministar Bijedić je obećao da će uputiti Vladi FBiH prijedlog prema kojem bi Federacija BiH trebala izmiriti obaveze po Zakonu o finansijskoj konsolidaciji ŽFBiH za period od 01.01.2008. godine do 31.12.2012. godine emitovanjem vrijednosnih papira i da se rebalansom budžeta Željeznicama FBiH refundiraju sredstva u iznosu od cca 10 miliona KM koje je uplatila po ovom osnovu. Nažalost, ministar je na to obećanje zaboravio, jer uopšte nije predložio da se ŽFBiH nađu u rebalansu budžeta, a Zakon o finansijskoj konsolidaciji još uvijek je samo mrtvo slovo na papiru.

Na istom sastanku, resorni ministar je usvojio zaključak da je za realno funkcionisanje ŽFBiH potrebno na godišnjem nivou izdvojiti sredstva u iznosu od 70 miliona KM. U slučaju da se ova sredstva ne mogu obezbijediti iz budžeta Federacije, Federalno ministarstvo prometa i komunikacija obavezalo se da će pokrenuti inicijativu za izdvajanje iz cijene nafte i naftnih derivata za 0,03-0,05 KM po litri goriva. Ministar se obavezao i da će zahtijevati provedbu Zakona o zaštiti okoliša u FBiH, te da se prevoz nafte i naftnih derivata ubuduće vrši željeznicom. Nažalost, ministar nije ispunio nijedno svoje obećanje. Naprotiv!

Iako je prihvatio kao realnu činjenicu da je za funkcionisanje ŽFBiH potrebno izdvajati najmanje 70 miliona KM godišnje, ministar vrlo brzo poslije toga izjavljuje da Željeznice FBiH trebaju biti presretne što dobivaju 22 miliona KM godišnje i preduzeće, koje čini kičmu državne privrede, poredi sa preduzećima za izradu namještaja i odjeće, a ne, kao što bi trebalo, sa susjednim željeznicama. Bilo bi fer i korektno da je ministar Bijedić iznio podatak da tih 22 miliona KM koje ŽFBiH dobivaju na godišnjem nivou, Hrvatske željeznice dobiju za 10 dana. Ili da Željeznice RS sa 200 km kraćom pružnom mrežom u odnosu na ŽFBiH, godinama dobivaju iz budžeta 35 miliona KM na godišnjem nivou.

Tačan je podatak da Vlada FBiH izdvaja godišnje iznos od 30 miliona KM za vraćanje kredita, ali važno je razjasniti da se radi o međunarodnim kreditima za investiciono-razvojne projekte u segmentu željezničke infrastrukture, koje implementira Bosankohercegovačka željeznička javna korporacija (BHŽJK) sa resornim ministarstvom i Vladom FBiH, te da Željeznice FBiH uopšte nisu imale, niti imaju, direktni uticaj na ove projekte i ulaganja. Dok su dizani ti krediti, Vlada FBiH godinama ne ispunjava svoju zakonsku obavezu i uskraćuje Željeznicama FBiH neophodna sredstva za tekuće održavanje infrastrukture, što direktno utiče na sigurnost saobraćaja.

Uprava ŽFBiH nema namjeru polemizirati sa funkcionerima koji javno optužuju da su se direktorska mjesta u ovom preduzeću plaćala, jer se tako teške optužbe dokazuju sudskim putem. Ali, svakako nije pošteno i Uprava ŽFBiH to sigurno neće dozvoliti, da se problemi koji su se godinama gomilali u ovom preduzeću i koji sada izranjaju, prebacuju na teren dnevne politike.

Još jednom, Uprava ŽFBiH insistira da se problemi koji su već imenovani riješe kvalitetno, kroz konstruktivan dijalog i saradnju sa Vladom FBiH. Željeznice FBiH su kičma privrednog sistema i bez obzira na političke opcije i zakulisane igre čiji je sudionik i ministar Bijedić, problemi u ovom preduzeću se moraju riješiti, ne samo zbog željezničara, već i zbog cijele privrede koja je naslonjena na ovaj sistem.
HelaS
Posts: 5678
Joined: 22/09/2018 13:21

#1592 Re: Željeznice - all about

Post by HelaS »

ShnjaZZZ wrote: 02/02/2024 23:58
HelaS wrote: 02/02/2024 19:27 Odakle im novac. Zapravo, kako je ŽFBiH ikako mogla nešto kupiti kad su jedan od najvećih poreskih dužnika u Fdereciji BiH, skoro 170 mil KM :?
Kad moja firma duguje 100 KM poreskog duga, za mjesec dana dobije prinudnu naplatu, i svaka marka koju zaradi prenese se na račun PUFBiH.
Zar ovo pravilo ne vrijedi i za ŽFBiH :?
Većina problema u Željeznicama FBiH, pa tako i problemi dugovanja Poreznoj upravi FBiH, prouzrokovani su neispunjavanjem zakonskih obaveza od strane Vlade FBiH, a riječ je o finansiranju održavanja željezničke infrastrukture i subvenciji putničkog i kombinovanog saobraćaja. Za period od 2004. godine do danas, Vlada FBiH duguje Željeznicama FBiH čak 426 miliona KM! Radi se o potpisanim godišnjim ugovorima, koje je sama Vlada FBiH verificirala, a koji nikad nisu uplaćeni Željeznicama FBiH. To su realne činjenice, a ne „budalaštine“ kako ih je okarakterizirao u jednim novinama federalni ministar prometa i komunikacija Enver Bijedić.

Svjesna da, kao većinski vlasnik i osnivač ovog preduzeća, ne ispunjava svoje obaveze, odnosno, da ih ispunjava u zaprepaštujuće, čak neodgovorno malom iznosu, Vlada FBiH donijela je 2008. godine Zakon o finansijskoj konsolidaciji javnih preduzeća, prema kojem je u periodu od 2008. do 2012. godine trebala riješiti probleme dugovanja poslodavaca prema javnim fondovima. Međutim, do današnjeg dana taj Zakon je ostao samo mrtvo slovo na papiru, dok su Željeznice FBiH po ovom osnovu uplatile cca 10 miliona KM.

Uprava ŽFBiH pokušavala je probleme riješiti na pravom mjestu, odnosno, u Federalnom ministarstvu prometa i komunikacija. Međutim, resorno ministarstvo nikada nije imalo sluha za probleme u željeznici niti vremena ni želje da razgovara sa Upravom ŽFBiH o poslovanju ovog preduzeća.
Zašto uprava Željeznica FBiH nije zatražila sudsku zaštitu i pomoć nadležnog Suda u prislinoj naplati svojih potraživanja od Vlade FBiH? Sud je mogao donijeti takvu odluku, da je uprava ŽFBiH podnijela tužbeni zahtjev, da je imala interes i da je htjela. Sud bi blokirao račun Vlade FBiH kod svih banaka i novac bi bio na računu Željeznica... Ja bih tako uradio, taman me popodne isti dan smijenili, jer bi mi bio važniji interes firme i njenih radnika i stanovništva i privrede FBiH, nego vlastita fotelja i radna pozicija.

Ali, avaj... :-)
User avatar
ShnjaZZZ
Posts: 820
Joined: 29/11/2022 19:46

#1593 Re: Željeznice - all about

Post by ShnjaZZZ »

Sure buddy.
User avatar
holowey
Posts: 8440
Joined: 10/11/2008 10:53
Location: Дишем ти за вратом...

#1594 Re: Željeznice - all about

Post by holowey »

ne reze se grana na kojoj sjedis...
DebelinJoe
Posts: 1623
Joined: 03/03/2021 20:06

#1595 Re: Željeznice - all about

Post by DebelinJoe »

https://www.klix.ba/magazin/zanimljivos ... /240205164

Image

I danas vozi isti lokalac, isto stoji na svakoj stanici, samo je karta skuplja...
DebelinJoe
Posts: 1623
Joined: 03/03/2021 20:06

#1596 Re: Željeznice - all about

Post by DebelinJoe »

https://bljesak.info/gospodarstvo/tvrtk ... ije/445574

Manje putnika i manje prevezenih tereta.

Džafića na biro pa u zatvor.
neki
Posts: 6702
Joined: 17/02/2005 07:57

#1597 Re: Željeznice - all about

Post by neki »

DebelinJoe wrote: 06/02/2024 20:03 https://bljesak.info/gospodarstvo/tvrtk ... ije/445574

Manje putnika i manje prevezenih tereta.

Džafića na biro pa u zatvor.
Je li Džafić kriv što je Arcelor Mittal prekinuo proizvodnju u Zenici i Ljubiji?
DebelinJoe
Posts: 1623
Joined: 03/03/2021 20:06

#1598 Re: Željeznice - all about

Post by DebelinJoe »

neki wrote: 06/02/2024 23:03
DebelinJoe wrote: 06/02/2024 20:03 https://bljesak.info/gospodarstvo/tvrtk ... ije/445574

Manje putnika i manje prevezenih tereta.

Džafića na biro pa u zatvor.
Je li Džafić kriv što je Arcelor Mittal prekinuo proizvodnju u Zenici i Ljubiji?

Da ima školu kako treba i da zna raditi posao menadžera znao bi da se sva jaja ne stavljaju u jednu košaru. Ne možeš cijelo poslovanje jedne firme bazirati na jedan proizvod i jednog klijenta.

Evo ja sam ljubitelj vožnje vozom, ali mi ŽFBiH ne žele pružiti i prodati uslugu. Nekoliko puta sedmično putujem na liniji Sarajevo - Zenica - Sarajevo, vozovi stari, prljavi, red vožnje "niđe veze", stanice prljave i zapuštene...Pa tako umjesto da koristim usluge ŽFBiH ja koristim usluge mog vlastitog auta, plaćam gorivo, gume, majstora, plaćam putarinu na autoputu, plaćam parking...

Umjesto da ŽFBiH omoguće iole kvalitetnu uslugu i to mi sa zadovoljstvom naplate...To je kriv aktuelni direktor ŽFBiH. A krivi su i njegovi prethodnici.

Ne zaboravimo da uposlenici ŽFBiH u svom radu i dalje nisu otkrili računar, te da se i dalje u svom radu koriste telefonima na brojčanik.

To je krivica direktora.
User avatar
ShnjaZZZ
Posts: 820
Joined: 29/11/2022 19:46

#1599 Re: Željeznice - all about

Post by ShnjaZZZ »

Željeznice FBiH ostvarile najbolje rezultate od rata: Smanjili broj radnika, povećali prihode

https://www.klix.ba/biznis/privreda/zel ... /240208057
"Željeznice FBiH su u protekle dvije godine poslovale pozitivno i ostvarile značajan uspjeh. U 2022. godini neto dobit iznosila je 1.2 miliona KM a u 2023. godini 18 miliona KM, što je pokazatelj uspješno vođene poslovne politike preduzeća
Ukupni prihodi u 2023. godini od robnog saobraćaja iznose 104.831.668 KM dok su u 2022. godini iznosili 90.059.799 KM, što je povećanje za 16 posto . Prihodi od putničkog saobraćaja u 2023. godini iznose 2.416.982 KM što je 12 posto više u odnosu na predhodnu godinu kada su prihodi iznosili 2.157.731 KM.
I onda pametnice seru o putničkom saobraćaju :lol: ne bilo ga dabogda.
Na dan 31.12.2023. godine u Željeznicama FBiH bilo je uposleno 2.611 radnika, što je za 87 radnika manje u odnosu na prošlu godinu. U 2023. godini, 213 radnika napustilo je preduzeće po raznim osnovama, a primljena su 126 nova radnika, isključivo na poslovima organizovanja željezničkog saobraćaja, poslovima održavanja željezničke infrastrukture i poslovima održavanja vagona i lokomotiva u radionicama Željeznica FBiH.

U periodu od 2016. do 2023. godine, broj uposlenih smanjen je za 1113 radnika.
Ostvareni rezultati omogućili su da preduzeće redovno izmiruje ne samo tekuće obaveze, nego i obaveze koje su nastale u ranijim periodima. Prema javnim fondovima, po osnovu poreza i doprinosa, u 2023. godini uplaćeno je 35,9 miliona KM.

Od navedenog iznosa 27,2 miliona KM odnosi se na tekuće obaveze, a iznos od 8,7 miliona KM na obaveze iz ranijih godina (period 2001-2016) čime je nastavljen trend smanjenja duga prema Poreznoj upravi FBiH. ŽFBiH nemaju neizmirnih obaveza prema UIO BiH. "U periodu od 2016. do 2023. godine, uplaćene su obaveze prema Poreznoj upravi FBiH u iznosu od 260,1 milion KM. Od navedenog iznosa, 203,4 miliona KM odnosi se na tekuće obaveze, a iznos od 56,7 miliona KM na obaveze iz ranijih godina ( period 2001-2016) . To je još jedan od dokaza da su Željeznice FBiH uspjele stabilizovati svoje poslovanje",
neki
Posts: 6702
Joined: 17/02/2005 07:57

#1600 Re: Željeznice - all about

Post by neki »

DebelinJoe wrote: 06/02/2024 23:35
neki wrote: 06/02/2024 23:03
DebelinJoe wrote: 06/02/2024 20:03 https://bljesak.info/gospodarstvo/tvrtk ... ije/445574

Manje putnika i manje prevezenih tereta.

Džafića na biro pa u zatvor.
Je li Džafić kriv što je Arcelor Mittal prekinuo proizvodnju u Zenici i Ljubiji?

Da ima školu kako treba i da zna raditi posao menadžera znao bi da se sva jaja ne stavljaju u jednu košaru. Ne možeš cijelo poslovanje jedne firme bazirati na jedan proizvod i jednog klijenta.
Pa i ne stavlja..pad prometa od 20% je iznenađujuće mali uzevši u obzir da je samo zbog zatvaranja Ljubije pad prometa ŽRS veći od 50%, a prestanak rada najvećeg izvoznika u državi bi se osjetio da imaš ne znam kakvog stručnjaka na čelu firme.
Teretna stanica u Zenici čini skoro 50% pretovara svih stanica na mreži ŽFBiH..
Post Reply