Željeznice - all about

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
mirzasut
Posts: 115
Joined: 19/10/2017 13:23

#726 Re: Željeznice - all about

Post by mirzasut »

Kao i obično Avaz je ubrljao stvar, zlonamjerno naručeno pisanje o reklamaciji na dvije lokomotive.
Iz HŽ a su poslali dopis da se ograde od pisanja avaza o ovoj temi.

Image
User avatar
Jimmy McNulty
Čiča Gliša
Posts: 6520
Joined: 11/04/2012 11:32

#727 Re: Željeznice - all about

Post by Jimmy McNulty »

SBB je htio da njihov kadar preuzme mjesto generalnog direktora umjesto Džafića koji prošle godine također nije dozvolio članu SBB-a, inače zeničkom vatrogascu Nasiru Beganoviću, da bude godinu dana v.d. izvršnog direktora za pravne i kadrovske poslove. Otud negativno pisanje Avaza o ŽFBH već neko vrijeme.
neki
Posts: 6678
Joined: 17/02/2005 07:57

#728 Re: Željeznice - all about

Post by neki »

Avaz je zlo i jedan od najvećih neprijatelja ove zemlje.
User avatar
glitch
Posts: 3241
Joined: 09/07/2014 03:07

#729 Re: Željeznice - all about

Post by glitch »

Kakav je ovo voz :o
maloprije vidjoh vozo se prugom gore - dole
Image
kakaljin
Posts: 11633
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#730 Re: Željeznice - all about

Post by kakaljin »

glitch wrote: 22/09/2020 20:02 Kakav je ovo voz :o
maloprije vidjoh vozo se prugom gore - dole
Image
Dosao sa remonta iz Zagreba, bio je u BiH vec i vozao se
User avatar
glitch
Posts: 3241
Joined: 09/07/2014 03:07

#731 Re: Željeznice - all about

Post by glitch »

kakaljin wrote: 22/09/2020 20:12
Dosao sa remonta iz Zagreba, bio je u BiH vec i vozao se
:thumbup: ja prvi put vidim ovaj isti s oba kraja :D
User avatar
drndalo
Posts: 22794
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#732 Re: Željeznice - all about

Post by drndalo »

Koncar, regionalni...
User avatar
Jimmy McNulty
Čiča Gliša
Posts: 6520
Joined: 11/04/2012 11:32

#733 Re: Željeznice - all about

Post by Jimmy McNulty »

Bit će uskoro uveden u neku liniju, ne zna se još koju.

Evo smijeniše Džafića, postaviše Mandžu. Džafić je direktor koji je bio bkizak sa Novalićem i Bakirom, dok je Mandžo kum Denisa Zvizdića.

Kakav će bit Mandžo boga pitaj, Džafić je uradio dosta dobrih stvari. Recimo samo da je broj uposlrnih 2010 bio oko 4500, sad ih ima oko 2800. U istih tih deset godina prijeviz robe povećao se sa 4.6 miliona godišnje na 9.4.

Plate se ne isplaćuju iz budžeta nego od zarade firme.

Hoće li sa Mandžom nastavit ista spora ali ipak poboljšanja, ostaje nam da vidimo.
User avatar
_BataZiv_0809
Nindža revizor
Posts: 65934
Joined: 09/05/2013 13:56
Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
Vozim: Lancia na servisu

#734 Re: Željeznice - all about

Post by _BataZiv_0809 »

Kad ces se ubacit
User avatar
Jimmy McNulty
Čiča Gliša
Posts: 6520
Joined: 11/04/2012 11:32

#735 Re: Željeznice - all about

Post by Jimmy McNulty »

_BataZiv_0809 wrote: 24/09/2020 16:02 Kad ces se ubacit
Nikad. Proš'o voz. U Mittalu sam dok ne završim jezik i položim ispite za mašinovođu, onda pravac Germanija.

Željeznicu pratim iz ljubavi, mama i dedo rahmetli su tu penzije zaradili. Oboje radili po 40+ godina kao radnici izvršne službe. Ne dade se nažalost da nakon 80 godina tradicije da se ista nastavi. Sad imam druge planove.
User avatar
_BataZiv_0809
Nindža revizor
Posts: 65934
Joined: 09/05/2013 13:56
Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
Vozim: Lancia na servisu

#736 Re: Željeznice - all about

Post by _BataZiv_0809 »

Sretno
User avatar
Jimmy McNulty
Čiča Gliša
Posts: 6520
Joined: 11/04/2012 11:32

#737 Re: Željeznice - all about

Post by Jimmy McNulty »

_BataZiv_0809 wrote: 24/09/2020 16:35 Sretno
Hvala :thumbup:
kakaljin
Posts: 11633
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#738 Re: Željeznice - all about

Post by kakaljin »

Jimmy McNulty wrote: 24/09/2020 15:41 Bit će uskoro uveden u neku liniju, ne zna se još koju.

Evo smijeniše Džafića, postaviše Mandžu. Džafić je direktor koji je bio bkizak sa Novalićem i Bakirom, dok je Mandžo kum Denisa Zvizdića.

Kakav će bit Mandžo boga pitaj, Džafić je uradio dosta dobrih stvari. Recimo samo da je broj uposlrnih 2010 bio oko 4500, sad ih ima oko 2800. U istih tih deset godina prijeviz robe povećao se sa 4.6 miliona godišnje na 9.4.

Plate se ne isplaćuju iz budžeta nego od zarade firme.

Hoće li sa Mandžom nastavit ista spora ali ipak poboljšanja, ostaje nam da vidimo.
Niskopodni bi se trebao ubaciti uskoro i vjerovatno na liniji Maglaj-Sarajevo

Za ovo ostolo je sve diskutabilno jer jos nije sve gotovo i ceka se definitivno sta ce biti
User avatar
Jimmy McNulty
Čiča Gliša
Posts: 6520
Joined: 11/04/2012 11:32

#739 Re: Željeznice - all about

Post by Jimmy McNulty »

kakaljin wrote: 24/09/2020 17:09 Niskopodni bi se trebao ubaciti uskoro i vjerovatno na liniji Maglaj-Sarajevo

Za ovo ostolo je sve diskutabilno jer jos nije sve gotovo i ceka se definitivno sta ce biti
Znaš li kad se sav putnički saobraćaj vraća u funkciju?
kakaljin
Posts: 11633
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#740 Re: Željeznice - all about

Post by kakaljin »

Jimmy McNulty wrote: 24/09/2020 17:24
kakaljin wrote: 24/09/2020 17:09 Niskopodni bi se trebao ubaciti uskoro i vjerovatno na liniji Maglaj-Sarajevo

Za ovo ostolo je sve diskutabilno jer jos nije sve gotovo i ceka se definitivno sta ce biti
Znaš li kad se sav putnički saobraćaj vraća u funkciju?
To ti ne znam, i ja bi volio da se sve vrati u puni kapacitet, ali nije do Željeznica
User avatar
Jimmy McNulty
Čiča Gliša
Posts: 6520
Joined: 11/04/2012 11:32

#741 Re: Željeznice - all about

Post by Jimmy McNulty »

kakaljin wrote: 24/09/2020 17:27 To ti ne znam, i ja bi volio da se sve vrati u puni kapacitet, ali nije do Željeznica
Hvala :thumbup:
Neki dan trebao putovat, odem na stranicu kad tamo katastrofa. Nadam se da će uskoro sve biti u pogonu kao i prije pa čak i bolje. Federaciji ali i državi trebaju jake željeznice.
Nivelacija
Posts: 5366
Joined: 24/08/2018 23:15
Location: Travnik

#742 Re: Željeznice - all about

Post by Nivelacija »



kako mocno izgleda končar
User avatar
thekupus
Posts: 6807
Joined: 25/06/2011 22:38

#743 Re: Željeznice - all about

Post by thekupus »

Stvarno prelijep voz
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#744 Re: Željeznice - all about

Post by So What! »

Vozio se Končarom, mahsuz na relaciji Sarajevo - Maglaj, znači fenomenalno.

Od Kaknja do Maglaja, može se reći da putuje, stvarno finom brzinom, dok od Sarajeva do Kaknja ide sporo.

Udoban je, kondukteri su bili jako fini i odgovorili mi na par pitanja o vozu, a postoji i prvi razred.

Cijena karte je 13.10 KM, dok je autobus koji je sporija i neudobnija opcija, skuplji za 6-7 KM.
User avatar
jednonogi_Jack
Posts: 2715
Joined: 14/12/2005 21:21

#745 Re: Željeznice - all about

Post by jednonogi_Jack »

So What! wrote: 17/01/2021 15:44 Vozio se Končarom, mahsuz na relaciji Sarajevo - Maglaj, znači fenomenalno.

Od Kaknja do Maglaja, može se reći da putuje, stvarno finom brzinom, dok od Sarajeva do Kaknja ide sporo.

Udoban je, kondukteri su bili jako fini i odgovorili mi na par pitanja o vozu, a postoji i prvi razred.

Cijena karte je 13.10 KM, dok je autobus koji je sporija i neudobnija opcija, skuplji za 6-7 KM.
Kakav je u poređenju sa Talgom?
high_volume
Posts: 5916
Joined: 09/06/2010 22:51

#746 Re: Željeznice - all about

Post by high_volume »

jednonogi_Jack wrote: 17/01/2021 16:12
So What! wrote: 17/01/2021 15:44 Vozio se Končarom, mahsuz na relaciji Sarajevo - Maglaj, znači fenomenalno.

Od Kaknja do Maglaja, može se reći da putuje, stvarno finom brzinom, dok od Sarajeva do Kaknja ide sporo.

Udoban je, kondukteri su bili jako fini i odgovorili mi na par pitanja o vozu, a postoji i prvi razred.

Cijena karte je 13.10 KM, dok je autobus koji je sporija i neudobnija opcija, skuplji za 6-7 KM.
Kakav je u poređenju sa Talgom?
Sudeći po fotografijama interijera oba voza, Talgo i Končar, Talgo je ugodniji. Čini mi se da je Končar, u ovakvom stanju, više za kratke relacije, max 45 min vožnje, pa i cijeli sat, ali preko toga nije, jer sjedišta i kompletan interijer sprječavaju ugodnu vožnju.

Talgo unutra:
Image

Končar unutra:
Image
Image


Inače, vanjski izgled Končara koji je već bio na prugama Federacije BiH, ljepši je nego novi, koji se radi za hrvatsko tržište

FBiH
Image

HR
Image
high_volume
Posts: 5916
Joined: 09/06/2010 22:51

#747 Re: Željeznice - all about

Post by high_volume »

Jimmy McNulty wrote: 24/09/2020 15:41 Bit će uskoro uveden u neku liniju, ne zna se još koju.

Evo smijeniše Džafića, postaviše Mandžu. Džafić je direktor koji je bio bkizak sa Novalićem i Bakirom, dok je Mandžo kum Denisa Zvizdića.

Kakav će bit Mandžo boga pitaj, Džafić je uradio dosta dobrih stvari. Recimo samo da je broj uposlrnih 2010 bio oko 4500, sad ih ima oko 2800. U istih tih deset godina prijeviz robe povećao se sa 4.6 miliona godišnje na 9.4.

Plate se ne isplaćuju iz budžeta nego od zarade firme.

Hoće li sa Mandžom nastavit ista spora ali ipak poboljšanja, ostaje nam da vidimo.
Čini mi se da je jedno od nadležnih tužilaštava u nas pokrenulo istragu za kupovinu 9 TALGO kompozicija, od kojih su u upotrebi bile samo 5 dnevnih, a ostale 4 noćne kompozicije, sa ležajevima za spavanje, nisu nikad.

Kolika je šteta nastala za FBiH kupovinom TALGO vozova, i kolika je šteta nepuštanjem u eksploataciju svih 9 kompozicija?

Zna li se ko je odgovoran?
kakaljin
Posts: 11633
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#748 Re: Željeznice - all about

Post by kakaljin »

high_volume wrote: 17/01/2021 17:46
Jimmy McNulty wrote: 24/09/2020 15:41 Bit će uskoro uveden u neku liniju, ne zna se još koju.

Evo smijeniše Džafića, postaviše Mandžu. Džafić je direktor koji je bio bkizak sa Novalićem i Bakirom, dok je Mandžo kum Denisa Zvizdića.

Kakav će bit Mandžo boga pitaj, Džafić je uradio dosta dobrih stvari. Recimo samo da je broj uposlrnih 2010 bio oko 4500, sad ih ima oko 2800. U istih tih deset godina prijeviz robe povećao se sa 4.6 miliona godišnje na 9.4.

Plate se ne isplaćuju iz budžeta nego od zarade firme.

Hoće li sa Mandžom nastavit ista spora ali ipak poboljšanja, ostaje nam da vidimo.
Čini mi se da je jedno od nadležnih tužilaštava u nas pokrenulo istragu za kupovinu 9 TALGO kompozicija, od kojih su u upotrebi bile samo 5 dnevnih, a ostale 4 noćne kompozicije, sa ležajevima za spavanje, nisu nikad.

Kolika je šteta nastala za FBiH kupovinom TALGO vozova, i kolika je šteta nepuštanjem u eksploataciju svih 9 kompozicija?

Zna li se ko je odgovoran?

Svih 9 je u funkciji, samo sto uvijek je i u svijetu imas nekoliko garnitura u rezervi stoje ako se nesto desi nekima. Pa zamjena dok se ne poprave.

Za Bihac su isle te nocne sa lezajevima
A za tu tuzbu ne znam sta je ali neka se sve ispita
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#749 Re: Željeznice - all about

Post by So What! »

jednonogi_Jack wrote: 17/01/2021 16:12
So What! wrote: 17/01/2021 15:44 Vozio se Končarom, mahsuz na relaciji Sarajevo - Maglaj, znači fenomenalno.

Od Kaknja do Maglaja, može se reći da putuje, stvarno finom brzinom, dok od Sarajeva do Kaknja ide sporo.

Udoban je, kondukteri su bili jako fini i odgovorili mi na par pitanja o vozu, a postoji i prvi razred.

Cijena karte je 13.10 KM, dok je autobus koji je sporija i neudobnija opcija, skuplji za 6-7 KM.
Kakav je u poređenju sa Talgom?
@high_volume odlično objasnio :thumbup:
Sydnor
Posts: 1849
Joined: 08/02/2019 09:04

#750 Re: Željeznice - all about

Post by Sydnor »

Jutros sam se vozio niskopodnim EMV Končarom. Razlika između Talga i ovog voza je zaista minimalna. Udobnost na nivou. Karta jeftinija (jednosmjerna) nego busem za 5.5 maraka.

Preporuka za vožnju.
I pohvale za konduktersko osoblje, rijetko kulturni ljudi. :bih:

Imam i nekoliko snimaka i videa, ali ne znam postavit.
Post Reply