Ali se nije moglo zaraditi na njemu. Kao sto sam vec rekao, nije VW socijalna ustanova jbt.goran16v wrote:basicm wrote: Nije zabluda, nego cinjenica.
Turbina- ise zraka-bolje sagitijevanje-manja zasicenost izduvnog dima zagadjivacima.
Za euro 6 se slazem, jer su postigli optimum u sagorijevanju, ostaju sad pomagala koja umjetno smanjuju kolicinu izbacenog co2.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Golf V 2,0 SDI je zadovoljavao jednake EURO3 norme kao bilo koja od 2 varijante 1,9 TDI PD motora ili 2,o TDI motor.
Jednako tako bi bilo da su kojem slucaju odlucili da ga nastave ugradjivati. Sve se da procistiti...
ZASTO SE VISE NE UGRADJUJU SDI MOTORI
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#76 Re: ZASTO SE VISE NE UGRADJUJU SDI MOTORI
-
- Posts: 10140
- Joined: 20/09/2011 09:02
#77 Re: ZASTO SE VISE NE UGRADJUJU SDI MOTORI
Ma ovo je bilo vise vezano za tvrdnju da je SDI veci zagadjivac o turbo-dizela.
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#78 Re: ZASTO SE VISE NE UGRADJUJU SDI MOTORI
Jest veci.goran16v wrote:Ma ovo je bilo vise vezano za tvrdnju da je SDI veci zagadjivac o turbo-dizela.
Zato sto 70ks iz SDI-ja zagadjuje vise nego 70ks iz 1.2tdi-ja i slicnih motora.
Turbina omogucava smanjenje radne zapremine i tu je sva poenta.
-
- Posts: 10140
- Joined: 20/09/2011 09:02
#79 Re: ZASTO SE VISE NE UGRADJUJU SDI MOTORI
Koliko sam shvatio ovdje je bilo poredjenje sa turbo dizel motorima iste zapremine, a ne isto KS.jefferson wrote:Jest veci.goran16v wrote:Ma ovo je bilo vise vezano za tvrdnju da je SDI veci zagadjivac o turbo-dizela.
Zato sto 70ks iz SDI-ja zagadjuje vise nego 70ks iz 1.2tdi-ja i slicnih motora.
Turbina omogucava smanjenje radne zapremine i tu je sva poenta.
-
- Posts: 18086
- Joined: 17/04/2012 22:57
#80 Re: Odg: ZASTO SE VISE NE UGRADJUJU SDI MOTORI
Iznenadio bi se kada bi saznao koliko ih se reparira. Mnogo. To ti je ono: pravih 136000 km i pečatirana servisna knjiga. Možda bi i mene isto zadesilo, ali vozim samo atmo benzince._mufljuz_ wrote:sve na jednu stranu al nevjerovatno je koliko je forumasa na klixu vidjelo crknutu turbinu bi reko cojek da crkavaju cesce nego gume na autima
-
- Posts: 7685
- Joined: 14/06/2012 22:59
#81 Re: ZASTO SE VISE NE UGRADJUJU SDI MOTORI
Naknadnim tretmanom izduvnih gasova ubrizgavanjem AdBlue-a se ne smanjuje količina CO2 u istim, nego isključivo količina azotnih oksida.basicm wrote:Nije zabluda, nego cinjenica.goran16v wrote: Ovo djeluje kao zabluda...
Svaki motor se filterima i ostalim elementima moze "procistiti" da odgovara trazenoj eko normi ako se odluci da se ugradjuje, samo jen, naravno, pitanje cijene. Mislim da TDI, TDI PD ili Common rail bez filtera, katalizatora itd nisu nista manji zagadjivaci od SDI-a. Eno Mercedes je uveo EURO 6 normu, ali je ne mogu postici samim motorom ili elementima izduva pa se u poseban rezervoar svakih 8000 km (20 000 km ako doplatis veci rezervoar) mora sipati posebna tecnost.
To da li dimi puno vise zavisi od stanja motora nego da li je SDI, a ja licno vidjam puno vise turbo dizela iza kojih je, zbog prosviranih turbina, EGR-ova, skupih dizni, interkulera i ostalih cudesa koje neki SDI nema, dimna zavjesa. Sto se potrosnje tice, tu je SDi cak u zaostatku, potrosnja je skoro jednaka kao kod TDI, a bitno je slabiji, odnosno odnos potrosnje l/100km po KS je puno losiji..
Turbina- ise zraka-bolje sagitijevanje-manja zasicenost izduvnog dima zagadjivacima.
Za euro 6 se slazem, jer su postigli optimum u sagorijevanju, ostaju sad pomagala koja umjetno smanjuju kolicinu izbacenog co2.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Povećana koncentracija azotnih oksida u izduvnim gasovima je štetna poslijedica sagorijevanja na vrlo visokim vrijednostima temperatura i pritisaka, koje su nedostižne u komori sagorijevanja cilindra SDI motora (ili bilo kojeg drugog atmosferskog diesel motora).
Što su više vrijednosti temperatura i pritisaka sagorijevanja, to je u izduvnim gasovima manja količina ugljen dioksida, ugljen monoksida i nesagorjelih uglikohidrata, a veća je količina azotnih oksida. Ta se povećana količina azotnih oksida, naknadno smanjuje u izduvnom sistemu, ubrizgavanjem i reakcijom sa AdBlue-om (rastvorom amonijaka), dajući azot i vodenu paru.
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#82 Re: ZASTO SE VISE NE UGRADJUJU SDI MOTORI
Da ali u Euro norme ulaze osim parametara zapremine i snaga u KW.Koga briga u EU kakva je rasprava ovdje i ko sta poredi ovdje.goran16v wrote:Koliko sam shvatio ovdje je bilo poredjenje sa turbo dizel motorima iste zapremine, a ne isto KS.jefferson wrote:Jest veci.goran16v wrote:Ma ovo je bilo vise vezano za tvrdnju da je SDI veci zagadjivac o turbo-dizela.
Zato sto 70ks iz SDI-ja zagadjuje vise nego 70ks iz 1.2tdi-ja i slicnih motora.
Turbina omogucava smanjenje radne zapremine i tu je sva poenta.
2.0tdi sa 140ks mozda ima vecu co2 emisiju, ali glavni doprinos kolicini co2 daje zapremina, u tome je citav stos.
Euro norme su previe komplikovane da bi se samo uzeo parametar zapremine i da bi rekao: eto SDI isto zagadjuje.
Drugo, uzmi u obzir da novi motori Euro6 norme dostizu sa DPF filterima. Koliko KS ce imati 2.0tdi kada mu jos dodas DPF filter?
-
- Posts: 10140
- Joined: 20/09/2011 09:02
#83 Re: ZASTO SE VISE NE UGRADJUJU SDI MOTORI
Pa o tome pricam, ne mozes rezonovati da SDI vise zagadjuje (predpostavljam krece se od teze da je slabiji pa se vise stisce) i da je zato dobro sto ih nema. Osim sto to nije tacno da ih slucajno jos uvijek isporucuju jednako bi uspunjavali trazene eko norme kao i oni sa turbinom,jefferson wrote:Da ali u Euro norme ulaze osim parametara zapremine i snaga u KW.Koga briga u EU kakva je rasprava ovdje i ko sta poredi ovdje.goran16v wrote:
Koliko sam shvatio ovdje je bilo poredjenje sa turbo dizel motorima iste zapremine, a ne isto KS.
2.0tdi sa 140ks mozda ima vecu co2 emisiju, ali glavni doprinos kolicini co2 daje zapremina, u tome je citav stos.
Euro norme su previe komplikovane da bi se samo uzeo parametar zapremine i da bi rekao: eto SDI isto zagadjuje.
Drugo, uzmi u obzir da novi motori Euro6 norme dostizu sa DPF filterima. Koliko KS ce imati 2.0tdi kada mu jos dodas DPF filter?
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 66017
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
#84 Re: ZASTO SE VISE NE UGRADJUJU SDI MOTORI
Ko o cemu, Jefferson o nasem mentalitetu. Uvijek i na svakoj temi
-
- Posts: 10140
- Joined: 20/09/2011 09:02
#85 Re: ZASTO SE VISE NE UGRADJUJU SDI MOTORI
Da se ne lazemo, zahvaljujuci nasem mentalitetu BiH bi jos uvijek bilo atraktivno trziste za SDI motore jer su prioriteti prosjecno kupca: 1. potrosnja, 2. jednostavnost, 4. pouzdanost = manje osjetljivih/skupih/sofisticiranih dijelova 5. cijena odrzavanja pa te namo negdje pred kraj liste snaga i performanse...
-
- Posts: 323
- Joined: 08/11/2012 15:07
#86 Re: ZASTO SE VISE NE UGRADJUJU SDI MOTORI
A šta je pod 3.?goran16v wrote:Da se ne lazemo, zahvaljujuci nasem mentalitetu BiH bi jos uvijek bilo atraktivno trziste za SDI motore jer su prioriteti prosjecno kupca: 1. potrosnja, 2. jednostavnost, 4. pouzdanost = manje osjetljivih/skupih/sofisticiranih dijelova 5. cijena odrzavanja pa te namo negdje pred kraj liste snaga i performanse...
-
- Posts: 7685
- Joined: 14/06/2012 22:59
#87 Re: ZASTO SE VISE NE UGRADJUJU SDI MOTORI
SDI i bilo koji atmosferski diesel motor jeste veći zagađivač od savremenih diesel motora sa prehranjivanjem iz razloga koje sam naveo u svom prethodnom postu.goran16v wrote:Pa o tome pricam, ne mozes rezonovati da SDI vise zagadjuje (predpostavljam krece se od teze da je slabiji pa se vise stisce) i da je zato dobro sto ih nema. Osim sto to nije tacno da ih slucajno jos uvijek isporucuju jednako bi uspunjavali trazene eko norme kao i oni sa turbinom,jefferson wrote:Da ali u Euro norme ulaze osim parametara zapremine i snaga u KW.Koga briga u EU kakva je rasprava ovdje i ko sta poredi ovdje.goran16v wrote:
Koliko sam shvatio ovdje je bilo poredjenje sa turbo dizel motorima iste zapremine, a ne isto KS.
2.0tdi sa 140ks mozda ima vecu co2 emisiju, ali glavni doprinos kolicini co2 daje zapremina, u tome je citav stos.
Euro norme su previe komplikovane da bi se samo uzeo parametar zapremine i da bi rekao: eto SDI isto zagadjuje.
Drugo, uzmi u obzir da novi motori Euro6 norme dostizu sa DPF filterima. Koliko KS ce imati 2.0tdi kada mu jos dodas DPF filter?
Da pojednostavim objašnjenje: motor je to manji zagađivač, odnosno to će lakše zadovoljiti odgovarajuću normu sastava izduvnih gasova pri istoj najvećoj snazi, što mu se ta snaga razvija pri većim temperaturama i pritiscima u procesu sagorijevanja. Naravno, pozitivna poslijedica većih temperatura i pritisaka sagorijevanja je i veća energetska efikasnost, odnosno niža potrošnja goriva. Negativne poslijedice su povećana količina otrovnih azotnih oksida u izduvnim gasovima (rješava se ubrizgavanjem AdBlue-a u izduvni sistem) i povećano termičko i mehaničko opterećenje dijelova motora.
No, kako god, bio mentalitet kupaca ovakav ili onakav, od početka 2015-e, sa uvođenjem obavezne EU6 (Ne Euro 6, to je oznaka za normu za teretna motorna vozila, obavezna već od početka ove godine) norme, na tržištima zemalja Evropske Unije neće više biti novih vozila sa atmosferskim motorima, čak ni benzinaca, sa izuzetkom Mazde 2.0 sa SkyActive tehnologijom (benzinski motor bez prehranjivanja, sa stepenom kompresije 14:1).
-
- Posts: 10140
- Joined: 20/09/2011 09:02
#88 Re: ZASTO SE VISE NE UGRADJUJU SDI MOTORI
Pises o atmo (dizel) motorima kao vecim zagadjivacima zbog veceg CO2, a istovremeno pises kako savremeni turbo motori imaju veci procenat azotnih oksida, sto se sve svede na pricu o macu sa dvije ostrice i o tome sto dobijes na mostu izgubis na cupriji!
-
- Posts: 7685
- Joined: 14/06/2012 22:59
#89 Re: ZASTO SE VISE NE UGRADJUJU SDI MOTORI
O, uporan li si ... U izduvnoj grani, savremeni prehranjivani diesel motor ima puno manje ugljen dioksida, ugljen monoksida i nesagorjelih ugljikohidrata od atmosferskog diesel motora pri istoj snazi.goran16v wrote:Pises o atmo (dizel) motorima kao vecim zagadjivacima zbog veceg CO2, a istovremeno pises kako savremeni turbo motori imaju veci procenat azotnih oksida, sto se sve svede na pricu o macu sa dvije ostrice i o tome sto dobijes na mostu izgubis na cupriji!
Savremeni prehranjivani diesel motor ima i puno više otrovnih azotnih oksida, koji se razgrađuju hemijskom reakcijom sa rastvorom amonijaka (AdBlue), tako da na izduvu, gdje se vrši mjerenje, količina štetnih tvari je ispod količina propisanih normom EU6.
Takvu količinu štetnih tvari u izduvnim gasovima kod atmosferskog diesel motora iste snage, nije moguće postići niti upravljanjem procesa ubrizgavanja i sagorijevanja, niti naknadnim tretmanom izduvnih gasova, na bilo koji način.
-
- Posts: 1404
- Joined: 31/01/2007 20:45
- Location: City
#90 Re: ZASTO SE VISE NE UGRADJUJU SDI MOTORI
Sasvim jednostavna stvar. Nema tržišta za takve motore. Niko neće da kupi dizela koji je spor i slabo ide. Ljudi na zapadu imaju para da kupe skuplje i bolje i da odžavaju. Priče o ekologiji i zagađenju čiste besmislice. Proizvođaći mogu napraviti SDI da ispunjava sve norme kao i TDI ali ga niko ne bih kupio.Sasvim je jasno da je dizel bez turba mrtav konj i da ga ljudi koji imaju novaca nikada ne bi kupili ni u EU a ni u siromašnim državama.
-
- Posts: 7685
- Joined: 14/06/2012 22:59
#91 Re: ZASTO SE VISE NE UGRADJUJU SDI MOTORI
Ne. Ne mogu. A, objasnio sam i zašto.AdnanSA wrote:... Priče o ekologiji i zagađenju čiste besmislice. Proizvođaći mogu napraviti SDI da ispunjava sve norme kao i TDI ali ga niko ne bih kupio...
-
- Posts: 10140
- Joined: 20/09/2011 09:02
#92 Re: ZASTO SE VISE NE UGRADJUJU SDI MOTORI
Cek malo... Ovdje se govori o prakticno prisutnim SDI vs TDI, TD CR i stetnim gasovima, sto znaci da se radi o motorima vise-manje ste zapremine, a ne iste snage. Udio turbodizela male zapremine i snage priblizno jednake SDI-u u BiH je zanemariv. Dalje, ti i dalje pises, dizeli proizvode vise CO i CO2, ali turbo-dizeli proivode NO i tvrdnja da je smanjenje CO2 nemoguce je samo predpostavka jer nema garancije da bi se naslo i za to rjesenje da se neko odluci na sulud potez i vrati u ponudu atmo dizela.Seawolf wrote:O, uporan li si ... U izduvnoj grani, savremeni prehranjivani diesel motor ima puno manje ugljen dioksida, ugljen monoksida i nesagorjelih ugljikohidrata od atmosferskog diesel motora pri istoj snazi.goran16v wrote:Pises o atmo (dizel) motorima kao vecim zagadjivacima zbog veceg CO2, a istovremeno pises kako savremeni turbo motori imaju veci procenat azotnih oksida, sto se sve svede na pricu o macu sa dvije ostrice i o tome sto dobijes na mostu izgubis na cupriji!
Savremeni prehranjivani diesel motor ima i puno više otrovnih azotnih oksida, koji se razgrađuju hemijskom reakcijom sa rastvorom amonijaka (AdBlue), tako da na izduvu, gdje se vrši mjerenje, količina štetnih tvari je ispod količina propisanih normom EU6.
Takvu količinu štetnih tvari u izduvnim gasovima kod atmosferskog diesel motora iste snage, nije moguće postići niti upravljanjem procesa ubrizgavanja i sagorijevanja, niti naknadnim tretmanom izduvnih gasova, na bilo koji način.
Takodjer, ne treba zaboraviti i prakticnu stranu i sanse da stetni gasovi zbog komplikovanijih konstrukcionih rjesenja i principa rada TD-a u toku dugotrajne ekspoatacije budu bitno uvecani.
-
- Posts: 7685
- Joined: 14/06/2012 22:59
#93 Re: ZASTO SE VISE NE UGRADJUJU SDI MOTORI
Nije pretpostavka, nego činjenica dokazana u testnoj stanici. A i osnovno znanje iz termodinamike nam govori da je to tako.goran16v wrote:... Dalje, ti i dalje pises, dizeli proizvode vise CO i CO2, ali turbo-dizeli proivode NO i tvrdnja da je smanjenje CO2 nemoguce je samo predpostavka jer nema garancije da bi se naslo i za to rjesenje da se neko odluci na sulud potez i vrati u ponudu atmo dizela ...Seawolf wrote: O, uporan li si ... U izduvnoj grani, savremeni prehranjivani diesel motor ima puno manje ugljen dioksida, ugljen monoksida i nesagorjelih ugljikohidrata od atmosferskog diesel motora pri istoj snazi.
Savremeni prehranjivani diesel motor ima i puno više otrovnih azotnih oksida, koji se razgrađuju hemijskom reakcijom sa rastvorom amonijaka (AdBlue), tako da na izduvu, gdje se vrši mjerenje, količina štetnih tvari je ispod količina propisanih normom EU6.
Takvu količinu štetnih tvari u izduvnim gasovima kod atmosferskog diesel motora iste snage, nije moguće postići niti upravljanjem procesa ubrizgavanja i sagorijevanja, niti naknadnim tretmanom izduvnih gasova, na bilo koji način.
Količina CO2 u izduvnim gasovima je direktno proporcionalna specifičnoj potrošnji goriva. Pa ako uspiješ postići istu specifičnu potrošnju goriva kod atmosferskog diesel motora, kao kod prehranjivanog, onda ćeš postići i istu količinu CO2 u izduvnim gasovima. I kao kolateralnu korist, dobićeš nagradu za "Engine of the Year", a možda i Nobela za fiziku.
-
- Posts: 10140
- Joined: 20/09/2011 09:02
#94 Re: ZASTO SE VISE NE UGRADJUJU SDI MOTORI
Ne budi tako eksplictan, mnogo toga sto je prije par god tehnoloski izgledalo kao SF je danas svakodnevnica.
Prije 20-15 god atmo benzinac snage 70-100 KS je imao zapreminu 1,6 - 2 litre i potrosnju od 9 lit, danas tu snagu razvija atmo benzinac 1,2 ccm zapremine sa 30-40% manjom potrosnjom.
Prije 20-15 god atmo benzinac snage 70-100 KS je imao zapreminu 1,6 - 2 litre i potrosnju od 9 lit, danas tu snagu razvija atmo benzinac 1,2 ccm zapremine sa 30-40% manjom potrosnjom.
-
- Posts: 7685
- Joined: 14/06/2012 22:59
#95 Re: ZASTO SE VISE NE UGRADJUJU SDI MOTORI
Hajde mi, molim te, navedi koji to "savremeni" atmosferski otto motor, radne zapremine oko 1.200 ccm, razvija snagu od oko 70 kW i pri tome mu je (kombinovana) potrošnja oko 5,5 lit.goran16v wrote:Ne budi tako eksplictan, mnogo toga sto je prije par god tehnoloski izgledalo kao SF je danas svakodnevnica.
Prije 20-15 god atmo benzinac snage 70-100 KS je imao zapreminu 1,6 - 2 litre i potrosnju od 9 lit, danas tu snagu razvija atmo benzinac 1,2 ccm zapremine sa 30-40% manjom potrosnjom.
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 66017
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
#96 Re: ZASTO SE VISE NE UGRADJUJU SDI MOTORI
Druze, ja bih ipak rekao da tu potraznju determinise kupovna moc. Ko ne bi volio imati mogucnost da vozi bez da se brine koliko ce trositi ili platiti na servisu?goran16v wrote:Da se ne lazemo, zahvaljujuci nasem mentalitetu BiH bi jos uvijek bilo atraktivno trziste za SDI motore jer su prioriteti prosjecno kupca: 1. potrosnja, 2. jednostavnost, 4. pouzdanost = manje osjetljivih/skupih/sofisticiranih dijelova 5. cijena odrzavanja pa te namo negdje pred kraj liste snaga i performanse...
P.S. Znam jeffersonove postove vrlo dobro. U principu nije los momak, a i moj je Zenicanin Ali previse se amerikanizirao i stalno bi da dijeli lekcije ovdasnjim urodjenicima. To je bio smisao posta. Nek ohane malo, pa nismo ovamo bas svi debili
-
- Posts: 2759
- Joined: 25/02/2009 15:00
#97 Re: ZASTO SE VISE NE UGRADJUJU SDI MOTORI
Seawolf wrote:Hajde mi, molim te, navedi koji to "savremeni" atmosferski otto motor, radne zapremine oko 1.200 ccm, razvija snagu od oko 70 kW i pri tome mu je (kombinovana) potrošnja oko 5,5 lit.goran16v wrote:Ne budi tako eksplictan, mnogo toga sto je prije par god tehnoloski izgledalo kao SF je danas svakodnevnica.
Prije 20-15 god atmo benzinac snage 70-100 KS je imao zapreminu 1,6 - 2 litre i potrosnju od 9 lit, danas tu snagu razvija atmo benzinac 1,2 ccm zapremine sa 30-40% manjom potrosnjom.
Wankel
-
- Posts: 1404
- Joined: 31/01/2007 20:45
- Location: City
#98 Re: ZASTO SE VISE NE UGRADJUJU SDI MOTORI
Ima Suzuki neku malu mašinicu od 1,2 i nekih 95 KS. Kažu pravo malo troši.4,5 do 7 litara ako je vjerovati ljudima.
Ja sam još prije 10 godina vozikao malenu Lanciu Y 1,2 63 KW i trošila je od 4,5-8 litara. Kombinovano oko 6 l u zavisnosti od udjela gradske i vožnje na otvorenom.
Ja sam još prije 10 godina vozikao malenu Lanciu Y 1,2 63 KW i trošila je od 4,5-8 litara. Kombinovano oko 6 l u zavisnosti od udjela gradske i vožnje na otvorenom.
-
- Posts: 1404
- Joined: 31/01/2007 20:45
- Location: City
#99 Re: ZASTO SE VISE NE UGRADJUJU SDI MOTORI
Potpuno si u pravu. Post za peticu. Svi koji odu postanu pametniji od urođenika. Nisam siguran da li je to dobro ili loše._BataZiv_0809 wrote:Druze, ja bih ipak rekao da tu potraznju determinise kupovna moc. Ko ne bi volio imati mogucnost da vozi bez da se brine koliko ce trositi ili platiti na servisu?goran16v wrote:Da se ne lazemo, zahvaljujuci nasem mentalitetu BiH bi jos uvijek bilo atraktivno trziste za SDI motore jer su prioriteti prosjecno kupca: 1. potrosnja, 2. jednostavnost, 4. pouzdanost = manje osjetljivih/skupih/sofisticiranih dijelova 5. cijena odrzavanja pa te namo negdje pred kraj liste snaga i performanse...
P.S. Znam jeffersonove postove vrlo dobro. U principu nije los momak, a i moj je Zenicanin Ali previse se amerikanizirao i stalno bi da dijeli lekcije ovdasnjim urodjenicima. To je bio smisao posta. Nek ohane malo, pa nismo ovamo bas svi debili
-
- Posts: 7685
- Joined: 14/06/2012 22:59
#100 Re: ZASTO SE VISE NE UGRADJUJU SDI MOTORI
O.K. U pravu si. Radna zapremina: 1.242 ccm. Najveća snaga: 69 kW (94 PS) pri 6.000 o/min. Kombinovana deklarisana potrošnja: 4,9 lit/100 km. Kombinovana deklarisana emisija CO2: 113 g/km (u varijanti sa opcionim stop / start sistemom).AdnanSA wrote:Ima Suzuki neku malu mašinicu od 1,2 i nekih 95 KS. Kažu pravo malo troši.4,5 do 7 litara ako je vjerovati ljudima.
Ja sam još prije 10 godina vozikao malenu Lanciu Y 1,2 63 KW i trošila je od 4,5-8 litara. Kombinovano oko 6 l u zavisnosti od udjela gradske i vožnje na otvorenom.
Taj mi je promakao, a moj kum ga je kupio prije dva-tri mjeseca