ZASTO SE VISE NE UGRADJUJU SDI MOTORI

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
milojicabrzi
Posts: 1730
Joined: 18/11/2009 12:43

#1 ZASTO SE VISE NE UGRADJUJU SDI MOTORI

Post by milojicabrzi »

Ove masine, koje su se pojavile u VW grupaciji negdje 1998. u ovom obliku, pokazale su se jako pouzdane, prevaljivale po 500 000 km bez vecih problema, ugradjivale se u masu auta iz VW (vw, skoda, seat, mislim da nisu isle u audi), sve do negdje 2006/7 kada su ugradjivane u golfa 5, novije Ibize i Cordobe i od tada ih nema.

Vidim da sada u ponudi novih vozila, nema atmosferskih diesela, sve su turbo-dieseli, pa me zanima, sta mislite, zasto se odustalo od ovih pouzdanih i vjernih masina, naustrb tdi motora, koji imaju i komplikovanije i skuplje odrzavanje... ili je mozda bas to cilj :)
530i
Posts: 9169
Joined: 08/12/2009 17:31

#2 Re: ZASTO SE VISE NE UGRADJUJU SDI MOTORI

Post by 530i »

Norme o zagađenju okoliša, spora vozila sa takvim motorima, manje potrošnja kod TDI i TSI motora...itd. A i želja da se zaradi na skupljem održavanju...
carobnjak1
Posts: 154
Joined: 28/08/2012 13:54

#3 Re: ZASTO SE VISE NE UGRADJUJU SDI MOTORI

Post by carobnjak1 »

530i wrote:Norme o zagađenju okoliša, spora vozila sa takvim motorima, manje potrošnja kod TDI i TSI motora...itd. A i želja da se zaradi na skupljem održavanju...
bravo njima treba nesto u sto ces ulagati a ne kupiti i biti miran 200 hiljada :)))
goran16v
Posts: 10140
Joined: 20/09/2011 09:02

#4 Re: ZASTO SE VISE NE UGRADJUJU SDI MOTORI

Post by goran16v »

milojicabrzi wrote:Ove masine, koje su se pojavile u VW grupaciji negdje 1998. u ovom obliku, pokazale su se jako pouzdane, prevaljivale po 500 000 km bez vecih problema, ugradjivale se u masu auta iz VW (vw, skoda, seat, mislim da nisu isle u audi), sve do negdje 2006/7 kada su ugradjivane u golfa 5, novije Ibize i Cordobe i od tada ih nema.

Vidim da sada u ponudi novih vozila, nema atmosferskih diesela, sve su turbo-dieseli, pa me zanima, sta mislite, zasto se odustalo od ovih pouzdanih i vjernih masina, naustrb tdi motora, koji imaju i komplikovanije i skuplje odrzavanje... ili je mozda bas to cilj :)
VW je drzao SDI koliko je mogao, mislim da je zadnji koji je u ponudi za putnicke automobile imao atmosferskog dizela, ali sa autom od 74 KS (2,0 SDI) si nekonkurentan, dzaba ti sve i da prelazi milion.
carobnjak1
Posts: 154
Joined: 28/08/2012 13:54

#5 Re: ZASTO SE VISE NE UGRADJUJU SDI MOTORI

Post by carobnjak1 »

a moze sdi ko nije brzac,do 100 -ke i to je to,na tu brzinu potrosnja je minimalna,a i po gradu ne uzima puno!!!
milojicabrzi
Posts: 1730
Joined: 18/11/2009 12:43

#6 Re: ZASTO SE VISE NE UGRADJUJU SDI MOTORI

Post by milojicabrzi »

...opet kontam, za takve motore, uvijek ima musterija, evo ja sam obiteljski covjek, nisam sklon jurcanju, i super bi mi odgovarao...Vjerujem da je dobar i za taxiste, dostavu i sl.

Ne kontam, zasto ukidati nesto sto ima trziste...
carobnjak1
Posts: 154
Joined: 28/08/2012 13:54

#7 Re: ZASTO SE VISE NE UGRADJUJU SDI MOTORI

Post by carobnjak1 »

milojicabrzi wrote:...opet kontam, za takve motore, uvijek ima musterija, evo ja sam obiteljski covjek, nisam sklon jurcanju, i super bi mi odgovarao...Vjerujem da je dobar i za taxiste, dostavu i sl.

Ne kontam, zasto ukidati nesto sto ima trziste...
sad se uvode norme gasova ne odogovara vise,motori nove genarcije dolaze tipa bluemotion i tako!!
goran16v
Posts: 10140
Joined: 20/09/2011 09:02

#8 Re: ZASTO SE VISE NE UGRADJUJU SDI MOTORI

Post by goran16v »

milojicabrzi wrote:...opet kontam, za takve motore, uvijek ima musterija, evo ja sam obiteljski covjek, nisam sklon jurcanju, i super bi mi odgovarao...Vjerujem da je dobar i za taxiste, dostavu i sl.

Ne kontam, zasto ukidati nesto sto ima trziste...
Jbga, ima nesto sto se zove tehnicka i tehnoloska konkurentnost na trzistu.
milojicabrzi
Posts: 1730
Joined: 18/11/2009 12:43

#9 Re: ZASTO SE VISE NE UGRADJUJU SDI MOTORI

Post by milojicabrzi »

Mercedes je takodjer bio poznat po atmosferskim dieselima, iz vremena 123-ke i 124-ke, imaju li oni jos u ponudi atmosferske diesele...

Kazu da su to motori, bez obzira na stanje, koji ako upale, odvest ce te gdje si naumio :)

Ne kontam, valjda se moze napraviti i nesto bez turbine, sto ce zadovoljavati ove eko-norme, ili je tu slucaj da ako nema turba, mora imati neke filtere cestica, fapove, pa je to situacija "dobijes na mostu, zijanis na cupriji"...
Last edited by milojicabrzi on 28/09/2012 10:35, edited 1 time in total.
User avatar
madner
Posts: 56761
Joined: 09/08/2004 16:35

#10 Re: ZASTO SE VISE NE UGRADJUJU SDI MOTORI

Post by madner »

Slaba prodaja.
User avatar
Bakir1
Posts: 13669
Joined: 18/06/2008 16:45
Location: mislim da o tome imam misljenje.
Contact:

#11 Re: ZASTO SE VISE NE UGRADJUJU SDI MOTORI

Post by Bakir1 »

nije vezano za sdi motore, nego atmosferske dizelase globalno.
nema ih vise u autima, ja se ne mogu sjetiti ni jedne marke automobila koja trenutno ima u ponudi atmo motor.
mislim da su pod izlikom euro normi ( bolja iskoristenost motora = manje stetnih materija u izduvu ) je uvaljen momenat skupljeg odrzavanja i manje trajnosti kako motora tako i automobila kao takvih.
emko1234
Posts: 4582
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#12 Re: ZASTO SE VISE NE UGRADJUJU SDI MOTORI

Post by emko1234 »

milojicabrzi wrote:...opet kontam, za takve motore, uvijek ima musterija, evo ja sam obiteljski covjek, nisam sklon jurcanju, i super bi mi odgovarao...Vjerujem da je dobar i za taxiste, dostavu i sl.

Ne kontam, zasto ukidati nesto sto ima trziste...
moj dobri hostapleru. u new yorku, u njihovoj vatrogasnoj stanici jos uvijek postoji prostorija u kojoj se nalazi sijalica koja radi bez problema vise od 90 godina. sve su mjenjane osim nje. ima volfram nit.

sto ti ovo pisem? iz jedno jedinog razloga, nijedan proizvodjac auta na svijetu nema racunice ako napravi nesto sto se ne kvari. jbt znam da je sdi hladno prelazio 200-300k km u onim caddyima i na taxiju dok je tdi do tad sigurno radio generalku i jos jednu veliku popravku na masini. dakle to je cista neisplativost drzanja takvog motora u ponudi koja se pravda ne bas tako direktno nego kroz euro norme, ekologija, nedostatak snage, nekonkuretnost na trzistu i slicne stavke.
meni je iskreno to fuj motor. vozio sam ga more puta. jedino auto u kojem je ajmo reci nomalan za vozit su ova mala auta tipa fabije, lupa, pola, i to one stare verzije tih auta. jer su ovi kasnije bivali tezi pa onda tezina ugusi motor. jednom ko relativno mlad sam isao golfom na more s dajdzom. bilo nas je 5 u autu. mozda 00-01 godina. golf sdi edition sto je ima 16ke celicne felge i kao neki krom paket unutra. sve je bilo dobro do momenta kad smo se poceli penjat uz ivan prema konjicu. golf 2 1.6td pored nas prolazi ko da je gti. al s kazaljka goriva nije pomjerila do tucepa.

jbg, koliko para toliko i muzike.
User avatar
mayab
Posts: 27180
Joined: 06/03/2008 13:00
Location: SARAJEVO

#13 Re: ZASTO SE VISE NE UGRADJUJU SDI MOTORI

Post by mayab »

Bakir1 wrote:nije vezano za sdi motore, nego atmosferske dizelase globalno.
nema ih vise u autima, ja se ne mogu sjetiti ni jedne marke automobila koja trenutno ima u ponudi atmo motor.
mislim da su pod izlikom euro normi ( bolja iskoristenost motora = manje stetnih materija u izduvu ) je uvaljen momenat skupljeg odrzavanja i manje trajnosti kako motora tako i automobila kao takvih.
I ja mislim da je ovo taj odgovor
mojusername
Posts: 49
Joined: 20/09/2012 10:08

#14 Re: ZASTO SE VISE NE UGRADJUJU SDI MOTORI

Post by mojusername »

Zato sto uvodjenjem turbine dobijate vece iskoristenje motora. Kod atmosferskog dizelskog motora max okretni momenat je od 1500 - 2000 rpm i tu se sve zavrsava, dok turbo 'razvuce' radno podrucje i do 4000 rpm. Ucio u skoli :mrgreen:
User avatar
basicm
Posts: 10481
Joined: 16/01/2012 21:38

#15 Re: ZASTO SE VISE NE UGRADJUJU SDI MOTORI

Post by basicm »

Ne prave se jer dime kao lokomotive.
Melami
Posts: 2563
Joined: 25/10/2004 04:43

#16 Re: ZASTO SE VISE NE UGRADJUJU SDI MOTORI

Post by Melami »

milojicabrzi wrote:Ove masine, koje su se pojavile u VW grupaciji negdje 1998. u ovom obliku, pokazale su se jako pouzdane, prevaljivale po 500 000 km bez vecih problema, ugradjivale se u masu auta iz VW (vw, skoda, seat, mislim da nisu isle u audi), sve do negdje 2006/7 kada su ugradjivane u golfa 5, novije Ibize i Cordobe i od tada ih nema.

Vidim da sada u ponudi novih vozila, nema atmosferskih diesela, sve su turbo-dieseli, pa me zanima, sta mislite, zasto se odustalo od ovih pouzdanih i vjernih masina, naustrb tdi motora, koji imaju i komplikovanije i skuplje odrzavanje... ili je mozda bas to cilj :)
Zato sto nikome nije cilj da ti proda auto koje ce preci 500k, tj motor, a da konkurent ima motor koji trosi manje, manje zagadjuje okolinu i ima bolje performanse. Znaci jednostavno, oni nemaju nista od toga sto ces ti preci 500k sa tim motorom kad ce mu prodaja ici losije iz gore navedenih razloga.
Znaci, njima je najbitnije nasminkati auto sto vise da ti ga prodaju, a tu turbo razvaljuje.
Melami
Posts: 2563
Joined: 25/10/2004 04:43

#17 Re: ZASTO SE VISE NE UGRADJUJU SDI MOTORI

Post by Melami »

takodjer, ko kupuje novo auto ne zanima ga da li ce preci 500k ili 250k jer on nece dogurati ni do ove druge brojke.Zanimaju ga gore navedeni razlozi.
User avatar
Bakir1
Posts: 13669
Joined: 18/06/2008 16:45
Location: mislim da o tome imam misljenje.
Contact:

#18 Re: ZASTO SE VISE NE UGRADJUJU SDI MOTORI

Post by Bakir1 »

mojusername wrote:Zato sto uvodjenjem turbine dobijate vece iskoristenje motora. Kod atmosferskog dizelskog motora max okretni momenat je od 1500 - 2000 rpm i tu se sve zavrsava, dok turbo 'razvuce' radno podrucje i do 4000 rpm. Ucio u skoli :mrgreen:
:?
koja je to skola majke ti?
mojusername
Posts: 49
Joined: 20/09/2012 10:08

#19 Re: ZASTO SE VISE NE UGRADJUJU SDI MOTORI

Post by mojusername »

Bakir1 wrote:
mojusername wrote:Zato sto uvodjenjem turbine dobijate vece iskoristenje motora. Kod atmosferskog dizelskog motora max okretni momenat je od 1500 - 2000 rpm i tu se sve zavrsava, dok turbo 'razvuce' radno podrucje i do 4000 rpm. Ucio u skoli :mrgreen:
:?
koja je to skola majke ti?
Majke ga tebi. Super ti je post, acam'.
User avatar
Bakir1
Posts: 13669
Joined: 18/06/2008 16:45
Location: mislim da o tome imam misljenje.
Contact:

#20 Re: ZASTO SE VISE NE UGRADJUJU SDI MOTORI

Post by Bakir1 »

mojusername wrote: Majke ga tebi. Super ti je post, acam'.
primitivac, pitao sam te koju si skolu zavrsio?
za vodoinstalatera?
zeljeznicku?
nije acam nego ocam :D
530i
Posts: 9169
Joined: 08/12/2009 17:31

#21 Re: ZASTO SE VISE NE UGRADJUJU SDI MOTORI

Post by 530i »

čovjek je završio fakultet u travniku ili možda u foči. Smio bih se kladiti u to.
mojusername
Posts: 49
Joined: 20/09/2012 10:08

#22 Re: ZASTO SE VISE NE UGRADJUJU SDI MOTORI

Post by mojusername »

Meni se cini da je neko postavio pitanje zasto se vise ne ugradjuju sdi motori u auta i ja sam mu naveo jedan od razloga. Ako neko misli da nisam u pravu, ili nesto drugo, neka iznese svoje misljenje, rado cemo svi prokomentarisati i dati svoje misljenje. Nema potrebe komentarisati koju skolu je ko zavrsio. Da kazem da sam zavrsio saobracajni fakultet u Sarajevu, bi li onda moje znanje vise vrijedilo?
User avatar
mali_milojica
Posts: 14185
Joined: 02/09/2012 17:42
Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.

#23 Re: ZASTO SE VISE NE UGRADJUJU SDI MOTORI

Post by mali_milojica »

mojusername wrote:Zato sto uvodjenjem turbine dobijate vece iskoristenje motora. Kod atmosferskog dizelskog motora max okretni momenat je od 1500 - 2000 rpm i tu se sve zavrsava, dok turbo 'razvuce' radno podrucje i do 4000 rpm. Ucio u skoli :mrgreen:
Max obtni moment kod SDI Golfa 5 je na 2200 okretaja i iznosi 140 nm,
Max obrtni moment kod TDI Golfa 5 sa 90 KS je na 1800 okretaja i iznosi 210 nm.
Turbo nema veze sa brojem okretaja motora,a sada idi u skolu koju si zavrsio i udavi tog sto ti je ovo boldirano rekao.
User avatar
Bakir1
Posts: 13669
Joined: 18/06/2008 16:45
Location: mislim da o tome imam misljenje.
Contact:

#24 Re: ZASTO SE VISE NE UGRADJUJU SDI MOTORI

Post by Bakir1 »

mojusername wrote: Nema potrebe komentarisati koju skolu je ko zavrsio. Da kazem da sam zavrsio saobracajni fakultet u Sarajevu, bi li onda moje znanje vise vrijedilo?
ti si spomenuo skolu, samo me je interesovalo koji fakultet ili skola daje takvo znanje, predpostavljao sam da si saobracajac, prometni smjer, ima samo jedan predmet koji povrsno obradjuje sus motore, i to ne samo njih nego uopsteno motorna vozila.
ono sto si napisao u kontekstu NM i radnog opsega motora je notorna glupost.
pogodio si jedno, turbina je tu da se motor bolje iskoristi, tj da proizvodi vise snage.
sve ostalo zajedno sa troskovima proizvodnje je na strani atmosferskog motora kao takvog
milojicabrzi
Posts: 1730
Joined: 18/11/2009 12:43

#25 Re: ZASTO SE VISE NE UGRADJUJU SDI MOTORI

Post by milojicabrzi »

Maksimalni okretni moment, kod vecine diesel motora, dobija se izmedju 1800 i 2500 obrtaja u minuti. Kod benzinaca je na nesto visim obrtajima.

Kod SDI motora, taj obrtni moment je, kao sto neko rece 150 ili 160 Nm, dok je kod TDI ovisno o snazi u kilovatima, oko 220 ili 230 Nm.... Zbog toga sto imaju jak okretni moment, tdi imaju i plivajuci zamajac, da bi se ta vuca, sa sto manje trzanja i sto udobnije, prenijela na tockove...

I dalje tvrdim da je SDI jedan solidan i istrajan motor, koji je sasvim ok za manja vozila (ne znam kako se snalazi u Oktaviji, Bori i sl), ali da je izdrzljiv, sto jest-jest i steta sto ga nema u ponudi, jer je za nase prostore, narocito za gradsku voznju, idealan...
Post Reply