Zasto koridor 5c ne ide preko Tuzle?

Tuzla, Bijeljina, Brčko, Gradačac, Živinice, Srebrenik, Lukavac, sve do Gračanice, Kladnja i Zvornika...
User avatar
zforumas
Posts: 8613
Joined: 25/10/2016 20:35

#51 Re: Zasto koridor 5c ne ide preko Tuzle?

Post by zforumas »

Haris.ba wrote:Sjeverna Bosna će najvjerovatnije imati najviše autoputa/brze ceste u BiH po kvadratnom kilometru. Valja samo dočekati.

A sve su prilike da će Tuzla biti opasana brzim cestama i autoputevima. Valja samo dočekati. :D
I taman kad to docekamo raja ce na forumu traziti pouzdanog majstora za teleporter
User avatar
escobar__
Posts: 8850
Joined: 07/06/2010 22:48
Location: 🇪🇺

#52 Re: Zasto koridor 5c ne ide preko Tuzle?

Post by escobar__ »

Bit će okružena autocestama ali ni jedna neće ići do Tuzle. :lol: :(
User avatar
Haris.ba
Posts: 24170
Joined: 08/09/2005 20:08

#53 Re: Zasto koridor 5c ne ide preko Tuzle?

Post by Haris.ba »

Pa gledajući iskustva sa autocestama koje idu u gradove (presjecaju ih) u Americi, bolje je i da ne ide kroz Tuzlu. Dosta je da se dopelja do Šiića.

Isto ko što bih ja bio protiv da planirani gradski autoput u Sarajevu postane tranzitni (prema Palama). A i postojeći autoput je otprilike u istoj poziciji Sarajevu ko Šiići Tuzli.

Beograd ima autoput kroz centar. Pa desetljećima evo pravi zaobilaznicu. Tuzli treba završetak sjeverne i južne saobraćajnice u punom profilu.
Ne znam kako rješavati vezu sa Lukavcom (nova trasa magistralne ceste, ili proširenje za dvije trake postojeće), te prema Živinicama i Banovićima - što će se najvjerovatnije rješavati rekonstrukcijom (novom trasom) nakon što za jedno desetak godina riješe Karaulu.
User avatar
escobar__
Posts: 8850
Joined: 07/06/2010 22:48
Location: 🇪🇺

#54 Re: Zasto koridor 5c ne ide preko Tuzle?

Post by escobar__ »

Kad kažem "do Tuzle" svakako da ne mislim da prolazi kroz grad (nema ni gdje da budemo iskreni) ali da barem prođe kroz šire područje Tuzle, odnosno područja poput Lukavca, Živinica i sl.

Ali ni to se neće dogoditi, i kad se završe ovi silni mega-giga-tera projekti poput A-1 ili ceste koju bi RS pravila preko teritorije Brčkog opet ćemo najbližu AC imati u Doboju, odnosno u Brčkom.
User avatar
Novi_Nick
Posts: 2826
Joined: 24/08/2003 00:00

#55 Re: Zasto koridor 5c ne ide preko Tuzle?

Post by Novi_Nick »

BIH

Gluhić: Povezivanjem Sarajeva i Beograda preko Tuzle koristi bi imala cijela BiH

Piše: A. K./Klix.ba prije 4h 56 min

Image
Mirsad Gluhić (Foto: Klix.ba)

Pred Bosnom i Hercegovinom i Srbijom je nekoliko izuzetno važnih infrastrukturnih projekata, a povezivanje Sarajeva i Beograda modernim autoputem jedan je od onih koji trenutno plijeni najveću pažnju javnosti.

Postoji osam potencijalnih ruta kojima bi mogao prolaziti autoput, a jedna od njih spaja dva privredno najaktivnija kantona, odnosno Sarajevski i Tuzlanski kanton, kao i Brčko distrikt te Republiku Srpsku.

Ova bh. ruta obuhvata Sarajevo, Žepče, Tuzlu, Brčko i Bijeljinu, a prema riječima ministra trgovine, turizma i saobraćaja u Vladi TK Mirsada Gluhića, realizacija ovakvog idejnog rješenja dovela bi do ostvarivanja višestruke koristi.

Zakonodavna i izvršna vlast TK, kao i predstavnici u višim nivoima vlasti sa područja ovog kantona trenutno su najzainteresovaniji za ovu rutu, s obzirom da bi realizacija iste dovela do značajnog razvoja najmnogoljudnijeg kantona u Federaciji BiH.

Stoljetni projekat za TK

Gluhić kaže da bi ovo zapravo predstavljao stoljetni projekat za TK, jer bi se njegovom realizacijom pokrenula kompletna privreda ovog kraja.

"Gradnja moderne saobraćajnice neminovno bi dovela do aktiviranja svih privrednih resursa sa kojima raspolaže BiH, odnosno TK. Došlo bi se do aktiviranja građevinske operative kroz potrošnju građevinskog materijala, misleći na kamen, pijesak i cement koje posjeduje TK. Došlo bi i do angažovanja velikog broja građevinskih radnika, metalske industrije te drugih primarnih, sekundarnih i tercijalnih grana privrede koje bi u znatnoj mjeri generisale brži privredni razvoj TK i regije u cjelini", kazao je za Klix.ba Gluhić.

Prolaskom moderne saobraćajnice kroz TK kompletna BiH bi imala i bolje preduslove za saradnju sa ostalim regionalnim centrima zbog pozicije, uloge i strateškog položaja Međunarodnog aerodroma Tuzla koji bi upravo zahvaljujući ovom projektu mogao da doživi potpunu ekspanziju, a postao bi i bitna poveznica između naše i susjednih zemalja.


Prilika i za veći izvoz

Govoreći dalje o prednostima po TK, Gluhić ističe da bi svakako došlo i do povećanja izvoza iz ovog kantona u susjednu Srbiju.

"Također, imali bismo i bržu komunikaciju. Ne bi se putovalo, naprimjer tri sata, nego bi za to izdvajali duplo manje vremena. To je jedna velika prednost za ekonomski razvoj, ali i ostvarivanje određenih ušteda", smatra on.

U cijeloj ovoj priči naš sagovornik napominje da ne treba zaboraviti ulogu i značaj jedine međunarodne luke u našoj zemlji - Luke Brčko kao i mogućnosti intermodalnog transporta u budućnosti.

Ono što može biti limitirajući faktor, odnosno uslov kojeg treba da se pridržava naša zemlja je postojeća prostorno-planska dokumentacija Srbije, jer se buduća trasa saobraćajnice mora priključiti na mrežu puteva koji se nalaze u prostornoj dokumentaciji susjedne države.

Inače, BiH i Srbija su nedavno kroz zajedničko pismo upućeno turskom ministru za ekonomiju Nihatu Zajbekčiju iskazale veliku zainteresiranost za izgradnju moderne saobraćajnice Sarajevo-Beograd.

Konačna odluka o trasi autoputa trebala bi biti donijeta nakon sastanka sa investitorom u Turskoj koji bi uskoro trebao biti održan.

"Lično smatram da nije realno očekivati da izgradnja moderne saobraćajnice počne u ovoj godini. Smatram i da će nadležni organi u BiH učiniti sve da se pribavi neophodna dokumentacija te da gradnja počne u najbržem mogućem roku. U tom smislu naše ministarstvo nudi usluge u punom kapacitetu", dodaje Gluhić.

Prema preliminarnim analizama, izgradnja autoputa Sarajevo - Beograd bi trebala koštati blizu 830 miliona eura.

https://www.klix.ba/vijesti/bih/gluhic- ... /170318057

-------------------------------------------------------------------------------

Slazem se u potpunosti sa ovom inicijativom i ovakvim projektom :-D
almir90
Posts: 7799
Joined: 08/06/2008 00:56

#56 Re: Zasto koridor 5c ne ide preko Tuzle?

Post by almir90 »

A ko će da ruši kuće i oduzima zemljišta, kad je ta regija samo na rijetkim dijelovima slabije naseljena. Ako misli graditi autoput prema Brčkom, gdje će da ga gradi? Ako će se graditi po onim brdima okolo magistranog puta, znači da treba pokupovati svu onu privatnu zemlju. Jest dobra ideja, ali nema pojma da se uradi proširivanjem trenutne magistrale, jer nema prostora, i nema šanse da to košta ispod milijarde.

Teško gospodinu da se vozi sat od Gradačca do Tuzle, pa bi radije za dvadeset minuta.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24170
Joined: 08/09/2005 20:08

#57 Re: Zasto koridor 5c ne ide preko Tuzle?

Post by Haris.ba »

https://www.klix.ba/vijesti/bih/trasa-b ... /170322044
KONAČNA ODLUKA
Trasa buduće brze ceste Sarajevo - Beograd neće ići preko Tuzle

Predstavnički dom Federalnog parlamenta danas na sjednici nije podržao inicijativu poslanika Envera Bijedića iz Socijaldemokratske partije BiH da kod pregovaranja s Republikom Srbijom, nadležni treba da se založe da buduća putna komunukacija Sarajevo Beograd nipošto ne zaobiđe Tuzlanski kanton u Bosni i Hercegovini.
:lol:

Jedva čekam reakciju iz Tuzle. Biće opet, Sarajevo krivo.
User avatar
Truba
Posts: 81020
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#58 Re: Zasto koridor 5c ne ide preko Tuzle?

Post by Truba »

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

tuzlanski hrvati trostruke žrtve :D
User avatar
apsidejzi
Posts: 8077
Joined: 25/05/2013 23:49

#59 Re: Zasto koridor 5c ne ide preko Tuzle?

Post by apsidejzi »

Vala ni ova trasa preko visegrada nema nikakvog smisla za privredu. Kilometri i kilometri sume i planine bez i jedne fabrike ili industrijske zone. Jedinu korist bi imali vozaci kamiona koji bi mogli brze preci tu dosadnu dionicu.
Post Reply