Ja vec sad prelazim 3 granice kad idem na more, a ako bi se picilo mojom trasom preko Sandzaka, to bi dodalo jos 2 (zasad), ma ludnica.Zadig wrote:i eto bosni mora konacno!
Zasto koridor 5c ne ide preko Tuzle?
- Alfons Kauders
- Posts: 37199
- Joined: 24/09/2004 13:39
- Location: Glavni Stan NVZ
- Contact:
#26
-
- Posts: 5755
- Joined: 25/02/2005 19:39
- Location: British Columbia
#27
ma ljepota ba,
jedan pravac i pun pasos, morali bi BIH amasadu na odmaralistu nekom otvorit.
Ali zato bi se auto napunio janjenite, kajmaka, sira, kafe i farmerki...
uz koji guslarski cd i hajmo veselo
Totalni interneshnl trip
jedan pravac i pun pasos, morali bi BIH amasadu na odmaralistu nekom otvorit.
Ali zato bi se auto napunio janjenite, kajmaka, sira, kafe i farmerki...
uz koji guslarski cd i hajmo veselo
Totalni interneshnl trip
- Alfons Kauders
- Posts: 37199
- Joined: 24/09/2004 13:39
- Location: Glavni Stan NVZ
- Contact:
#28
Ma napunio bi se do hrvatske granice, onda bi to oni njihovi gestapovci sve pokupili i naplatili 200 kuna, a za taj guslarski CD bi zijanio mozda i zatvora...Zadig wrote:ma ljepota ba,
jedan pravac i pun pasos, morali bi BIH amasadu na odmaralistu nekom otvorit.
Ali zato bi se auto napunio janjenite, kajmaka, sira, kafe i farmerki...
uz koji guslarski cd i hajmo veselo
Totalni interneshnl trip
- Alfons Kauders
- Posts: 37199
- Joined: 24/09/2004 13:39
- Location: Glavni Stan NVZ
- Contact:
#30
Moguce je, al imam ja semu - bacis oglas "djevojke, ako imate hrvatski pasos i manje od 30 kuka, a da pritom niste ruznije od Biljane Plavsic, javite se radi sklapanja fiktivnog braka..." I naravno platio bi...recimo...15 maraka...Zadig wrote:prije ce bit da ne bi ni usli u hrvatsku, dok bude naseg puta, odose oni u EU, pa cemo s vizom, ili plivat od neuma do EU plaze
-
- Posts: 5755
- Joined: 25/02/2005 19:39
- Location: British Columbia
#31
kako je krenuo oglas ja kontao:...Alfons Kauders wrote:Moguce je, al imam ja semu - bacis oglas "djevojke, ako imate hrvatski pasos i manje od 30 kuka, a da pritom niste ruznije od Biljane Plavsic, javite se radi sklapanja fiktivnog braka..." I naravno platio bi...recimo...15 maraka...Zadig wrote:prije ce bit da ne bi ni usli u hrvatsku, dok bude naseg puta, odose oni u EU, pa cemo s vizom, ili plivat od neuma do EU plaze
[size]KOZJAK!!!!!
- Alfons Kauders
- Posts: 37199
- Joined: 24/09/2004 13:39
- Location: Glavni Stan NVZ
- Contact:
#32
Zadig wrote:kako je krenuo oglas ja kontao:...Alfons Kauders wrote:Moguce je, al imam ja semu - bacis oglas "djevojke, ako imate hrvatski pasos i manje od 30 kuka, a da pritom niste ruznije od Biljane Plavsic, javite se radi sklapanja fiktivnog braka..." I naravno platio bi...recimo...15 maraka...Zadig wrote:prije ce bit da ne bi ni usli u hrvatsku, dok bude naseg puta, odose oni u EU, pa cemo s vizom, ili plivat od neuma do EU plaze
[size]KOZJAK!!!!!
"Ti se samo relaksiraj..."
-
- Posts: 5755
- Joined: 25/02/2005 19:39
- Location: British Columbia
#33
"Hajd ga popusi malo pa da nam svima bude dobro"
ili ona:
"Ali ovo je samo jedanputa.."
jao dje me nadje, ali ako im je pola populacije duplo pametnije od male "prasice", negine ti soska
i to ne za 15 mara vec za tijelesnu "uslugu"
-
- Posts: 1048
- Joined: 11/01/2004 00:00
#34
inventivnost nasih ljudi i organizacione/planerske sposobnosti su ostale iste kao i prije i to tipa pravimo fabriku u Makedoniji na cumur iz Banovica ...Šandor wrote:Ne kakite. Koridor ne ide preko Tuzle jer su mjesta koja se nalaze na putu od Tuzle do Sarajeva nerazvijena.
Uvijek je vio razvijeniji dio kojim ce ici koridor.
koridor 5C prema postojecoj "dokumentaciji" NE PROLAZI kroz najmogoljudniji kanton i kanton, mada "nerazvijen", iz kojeg se najvise IZVOZI ... ... kakvi li su ostali ...
tuzlanskoj regiji ocigledno ostaje da trazi svoje rijesenje i to prvenstveno prema sjeveru, sto i jeste logicno, nebi li se brze razvili i sustigli ostale kantone ...
-
- Posts: 1623
- Joined: 09/11/2004 12:33
#35
nema žute zaustavne trakezzzzz wrote:i koriste termin "brza cesta". Zar ovih prvih 11,5 km nemaju standard auto-puta
- Alfons Kauders
- Posts: 37199
- Joined: 24/09/2004 13:39
- Location: Glavni Stan NVZ
- Contact:
#37
njuskalo wrote:Autor: tataratira Poslano: 14. apr. 2005. 09:06
zzzzz (citat):
i koriste termin "brza cesta". Zar ovih prvih 11,5 km nemaju standard auto-puta
nema žute zaustavne trake
Ima, tataratira kako nema, jedino nema na mostovima!
Al svaki kilometar makar most... Predjes Bosnu 10 puta na tih 10tak kilometara...
-
- Posts: 6797
- Joined: 10/10/2003 00:00
#38
ja se nadublje izvinjavam sto ce moje pitanje mozda biti premalo vezano za temu...ali znal neko gdje se i kako mogu pronaci fotografije (ili bilo kakve druge slike ili crtezi) tog dijea auto-ceste 5c sto je izgradjen i sto se upravo gradi....treba mi sto prije.
-
- Posts: 49
- Joined: 12/12/2003 00:00
#40
E pazi to koliko sad auta prolazi tim dijelom puta izmedju Tuzle i Sarajeva nije tako mjerodavno, jer to ti je najvecim dijelom lokalni saobracaj, buduci da oni koji idu s vecih udaljenosti zbog loseg puta obilaze Tuzlu i idu dolinom Bosne. Izgradnjom autoputa bi se mnogostruko uvecao promet, koji je ionako gust oko same Tuzle i Brckog te Sarajeva. Jaci tranzitni saobracaj kad bi koridor prosao ovuda bi doprinio da ozivi i ovaj dio puta oko Olova i Kladnja koji je najmanje frekventan a na koji sigurno mislisnineac wrote:Upravo zato što je ovo najfrekventniji put gradi se dolin rijeke bosne. Isplativost auto put je kada broj automobila na pređe 12.000 za 24 sata, a između zenice i sarajeva je tokom prošlog ljeta bilo oko 21.000 za 24 sata. Između tuzle i sarajeva još uvjek frekvencije nije prešla ni 4.000 u najgušćem periodu.
Drugo, moralo bi se graditi preko kaknja i ići strašno velikom nadmorskom visinom (na nekim djelovima preko 1.000 m) što bi zimi prouzročilo ogromne probleme, pa čak i zastoje, a gradnja ogromnih tunela i mostova bi digla cijenu za nekih 40% nego sadašnja relacija.
Takođe, nanovo bi se projekti morali graditi, a konkretno između zenic ei sarajeva 70% imovinskih odnosa je već gotovo.
I ne manje važno, Evropska komisija za puteve je ovaj pravac već odredila, i više nema mjenjanja. Realno Tuzla-Sarajevo je ekonomski neisplativo zbog frekvencije saobraćaja.
O bihaću i tim glupostim a da negovorimo. To će biti moguće 2100 godine ako ovako nastavimo!
-
- Posts: 3605
- Joined: 03/03/2004 00:00
- Location: preko bare
#41
Hajd eto da je frekvencija na tom djelo zadovoljavajuća, vremenski uslovi, kao i konfiguracija tla kuda bi išao put od SA do Tuzle je užas. Pa zimi bi haos bio na nekim dionicama, a da negovorimo koliko košta održavanje takvog puta.
Mislim da je realnije da se potegne pitanje kako da se tuzla priključi na već određenu trasu koridora. Treba to potencirati, kao i put Tuzla-Orašje!
Mislim da je realnije da se potegne pitanje kako da se tuzla priključi na već određenu trasu koridora. Treba to potencirati, kao i put Tuzla-Orašje!
-
- Posts: 5591
- Joined: 02/08/2002 00:00
- Location: Earth
#42
Chisto da obavijestim, da ima jedno dvije godine, kako je zhuta zaustavna traka postala bijela, obzirom da ovi nashi farbari cesta to josh nisu promijenili.
Glede ceste, nekih 18 mjeseci postoji trasa brze ceste od Tuzle do Orashja, koja je zbog dobre konfiguracije terena izuzetno jeftina kada se gleda omjer km/KM u odnosu na koridor Vc.
Glede ceste, nekih 18 mjeseci postoji trasa brze ceste od Tuzle do Orashja, koja je zbog dobre konfiguracije terena izuzetno jeftina kada se gleda omjer km/KM u odnosu na koridor Vc.
- Bumerang
- Posts: 1612
- Joined: 27/06/2003 00:00
-
- Posts: 278
- Joined: 19/06/2006 02:07
- Location: Bosna
#44
fukara_tz wrote:upravo tako...zato cemo da napravimo autoput Tuzla-Orasje , dokle se doslo sa time? cuo sam da treba uskoro da se raspise tender,a izvor je rekla kazalaAlfons Kauders wrote:Ici ce, kad mi u TZ izaberemo SDA, dakle NIKAD.mr_orange wrote:Ići će, ali samo četvrtkom.
Da barem hoce napraviti ovaj magistralni put Tuzla-Sarajevo kako treba...pa to je najgori put u drzavi...mene vise izmori voznja dva i po sata do Sarajeva, nego od Sarajeva dole do mora,taj put mi dodje milina majke mi....a zimi nema sanse da idem preko Karaule onda opicim na Doboj-Zenica-Sarajevo...
me'scini da si slab drajber u zavojima
pa ja od Tz do Sa krivine a poslije Sa ima i pravaca pa se i prstenjak do mora moze upraznjavat
fukara jel ti postujes ono starinsku izreku "prijeko prece okolo blize" pa zimi picis za Sa reko Zenice
Nije puno dalje 75 km ili 1 ura
- Bumerang
- Posts: 1612
- Joined: 27/06/2003 00:00
#45 Re: Zasto koridor 5c ne ide preko Tuzle?
Zar Tuzla Kanton i njeni lokalni politicari ne mogu sami obezbjediti finansije i izgradti autoput Tuzla - Brcko - Doboj kopcanje na autoput 5C prema slikama iznad. To je sve ukupno negdje oko 90 km autoceste?
- Truba
- Posts: 81801
- Joined: 17/03/2004 09:36
- Location: Vizantija
#46 Re: Zasto koridor 5c ne ide preko Tuzle?
tacno se vidi i osjeti duh vremenaa otprije 12 godina
- So What!
- Posts: 11161
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#47 Re: Zasto koridor 5c ne ide preko Tuzle?
Deset Panevropskih transportnih koridora su definirani na drugoj Panevropskoj transportnoj Konferenciji, održanoj na Kreti u martu 1994. Dopune su učinjene na trećoj konferenciji održanoj u Helsinkiju 1997. godine. Zato se ovi koridori ponekad zovu "Kretski koridori" ili "Helsinški koridori", neovisno od njihove geografske lokacije.
Korodor prolazi kroz:
Mađarska
Budimpešta
Dunaújváros
Paks
Szekszárd
Mohács
Hrvatska
Beli Manastir
Osijek
Đakovo
Bosna i Hercegovina
Odžak
Modriča
Doboj
Tešanj
Maglaj
Zenica
Kakanj
Visoko
Sarajevo
Konjic
Jablanica
Mostar
Hrvatska
Metković
Koridor V sačinjavaju slijedeće trase: (Istok-Zapad) Venecija - Trst/Kopar - Ljubljana - Maribor - Budimpešta - Uzhhorod - Lavov - Kijev. Dužina: 1600 km.
Ogranak A - Bratislava - Žilina - Košice - Uzhhorod
Ogranak B - Rijeka - Zagreb - Budimpešta
Ogranak C - Ploče - Sarajevo - Osijek - Budimpešta
Prometni Koridor Vc (cestovni, željeznički, riječni i zračni promet) je složena poveznica Sjeverne – Srednje i Južne Evrope i predstavlja izuzetnu vrijednost u kontekstu procesa privredne i saobraćajne integracije srednjoevropskog prostora. Izgradnjom Koridora Vc povezanost i transparentnost prometnih pravaca cestovnog, željezničkog, riječnog i zračnog prometa direktno će uticati na razvoj šireg i snažnog prometnog čvorišta za cijelu Evropu i Aziju.
Korodor prolazi kroz:
Mađarska
Budimpešta
Dunaújváros
Paks
Szekszárd
Mohács
Hrvatska
Beli Manastir
Osijek
Đakovo
Bosna i Hercegovina
Odžak
Modriča
Doboj
Tešanj
Maglaj
Zenica
Kakanj
Visoko
Sarajevo
Konjic
Jablanica
Mostar
Hrvatska
Metković
Koridor V sačinjavaju slijedeće trase: (Istok-Zapad) Venecija - Trst/Kopar - Ljubljana - Maribor - Budimpešta - Uzhhorod - Lavov - Kijev. Dužina: 1600 km.
Ogranak A - Bratislava - Žilina - Košice - Uzhhorod
Ogranak B - Rijeka - Zagreb - Budimpešta
Ogranak C - Ploče - Sarajevo - Osijek - Budimpešta
Prometni Koridor Vc (cestovni, željeznički, riječni i zračni promet) je složena poveznica Sjeverne – Srednje i Južne Evrope i predstavlja izuzetnu vrijednost u kontekstu procesa privredne i saobraćajne integracije srednjoevropskog prostora. Izgradnjom Koridora Vc povezanost i transparentnost prometnih pravaca cestovnog, željezničkog, riječnog i zračnog prometa direktno će uticati na razvoj šireg i snažnog prometnog čvorišta za cijelu Evropu i Aziju.
- Haris.ba
- Posts: 24900
- Joined: 08/09/2005 20:08
#48 Re: Zasto koridor 5c ne ide preko Tuzle?
Koridor Vc (hala na bosanskom), nema definirane gradove u Bosni osim Sarajeva. Pa čak je godinama spojna tačka na sjeveru bila Bosanski Brod.So What! wrote:Deset Panevropskih transportnih koridora su definirani na drugoj Panevropskoj transportnoj Konferenciji, održanoj na Kreti u martu 1994. Dopune su učinjene na trećoj konferenciji održanoj u Helsinkiju 1997. godine. Zato se ovi koridori ponekad zovu "Kretski koridori" ili "Helsinški koridori", neovisno od njihove geografske lokacije.
Korodor prolazi kroz:
Mađarska
Budimpešta
Dunaújváros
Paks
Szekszárd
Mohács
Hrvatska
Beli Manastir
Osijek
Đakovo
Bosna i Hercegovina
Odžak
Modriča
Doboj
Tešanj
Maglaj
Zenica
Kakanj
Visoko
Sarajevo
Konjic
Jablanica
Mostar
Hrvatska
Metković
Koridor V sačinjavaju slijedeće trase: (Istok-Zapad) Venecija - Trst/Kopar - Ljubljana - Maribor - Budimpešta - Uzhhorod - Lavov - Kijev. Dužina: 1600 km.
Ogranak A - Bratislava - Žilina - Košice - Uzhhorod
Ogranak B - Rijeka - Zagreb - Budimpešta
Ogranak C - Ploče - Sarajevo - Osijek - Budimpešta
Prometni Koridor Vc (cestovni, željeznički, riječni i zračni promet) je složena poveznica Sjeverne – Srednje i Južne Evrope i predstavlja izuzetnu vrijednost u kontekstu procesa privredne i saobraćajne integracije srednjoevropskog prostora. Izgradnjom Koridora Vc povezanost i transparentnost prometnih pravaca cestovnog, željezničkog, riječnog i zračnog prometa direktno će uticati na razvoj šireg i snažnog prometnog čvorišta za cijelu Evropu i Aziju.
Isto tako postoji mogućnost da autoput uopće ne prođe pored Jablanice - ako se progura tunel Prenj. A izgleda da je to sada glavna opcija.
Razlog zašto se nije išlo na Tuzlu je jednostavan. Puno politike i razne postojeće okolnosti. U okolnostima kada zbog rašamonijade sa odnosima sa željeznicama se razmišlja o altenativnoj vezi željeznicom Zenice sa Tuzlom (da ne ide preko Doboja), pričati o autoputu preko Doboja prema Tuzli je iluzorno. Federacija je odlučila da veza Koridora Hala sa Tuzlom bude preko Žepča. RS je odlučila da veza Koridora Hala i Tuzle bude preko Brčkog.
U tim okolnostima Sjevernoistočni dio Bosne će najvjerovatnije biti najgušći dio BiH načičkan autoputevima. Samo treba dočekati.
A cesta Doboj - Tuzla može imati samo eventualno neke popravke i rasterećenja izgradnjom lokalnih cesta.
- So What!
- Posts: 11161
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#49 Re: Zasto koridor 5c ne ide preko Tuzle?
Jeste podložan promjenama, ali i dalje ne može se promjeniti čitav jedan krak istočno.Haris.ba wrote:Koridor Vc (hala na bosanskom), nema definirane gradove u Bosni osim Sarajeva. Pa čak je godinama spojna tačka na sjeveru bila Bosanski Brod.
Isto tako postoji mogućnost da autoput uopće ne prođe pored Jablanice - ako se progura tunel Prenj. A izgleda da je to sada glavna opcija.
Razlog zašto se nije išlo na Tuzlu je jednostavan. Puno politike i razne postojeće okolnosti. U okolnostima kada zbog rašamonijade sa odnosima sa željeznicama se razmišlja o altenativnoj vezi željeznicom Zenice sa Tuzlom (da ne ide preko Doboja), pričati o autoputu preko Doboja prema Tuzli je iluzorno. Federacija je odlučila da veza Koridora Hala sa Tuzlom bude preko Žepča. RS je odlučila da veza Koridora Hala i Tuzle bude preko Brčkog.
U tim okolnostima Sjevernoistočni dio Bosne će najvjerovatnije biti najgušći dio BiH načičkan autoputevima. Samo treba dočekati.
A cesta Doboj - Tuzla može imati samo eventualno neke popravke i rasterećenja izgradnjom lokalnih cesta.
I mijenjanje trase oko Jablanice i ubacivanje tunela Prenj je bilo zavrzlama.
Budući A3 koji bi činio Y sa koridorom je planiran od Žepča, preko Zavidovića do Tuzle pa dalje do Orašja, ali mislim da ćemo se načekati.
Magistrali Tuzla - Doboj skoro da nema pomoći. Iako se apeliralo na RS da se na istok povezuje preko Tuzle, oni su to odbili, a realno gdje ne bi s obzirom na teren koji se prostire tamo.
RS bira da gradi autoceste preko ravnica pa se hvale kako sustižu Federaciju, ali istina je da je lakše napraviti 50 kilometara u Sjevernoj Bosni, nego 10 kilometara u centralnoj Bosni.
- Haris.ba
- Posts: 24900
- Joined: 08/09/2005 20:08
#50 Re: Zasto koridor 5c ne ide preko Tuzle?
Sjeverna Bosna će najvjerovatnije imati najviše autoputa/brze ceste u BiH po kvadratnom kilometru. Valja samo dočekati.
A sve su prilike da će Tuzla biti opasana brzim cestama i autoputevima. Valja samo dočekati.
A sve su prilike da će Tuzla biti opasana brzim cestama i autoputevima. Valja samo dočekati.