Zasto koridor 5c ne ide preko Tuzle?
-
- Posts: 49
- Joined: 12/12/2003 00:00
#1 Zasto koridor 5c ne ide preko Tuzle?
Izgleda da je sve vec gotovo, pomalo grade ovaj autoput od Sarajeva prema Zenici.
Licno mislim da je za Bosnu i Hercegovinu bolje da je koridor nakon Sarajeva isao prema Tuzli, ima vise razloga za to:
Istina je i ujedno glavni argument da je dolina rijeke Bosne najfrekventnija, ima centralni polozaj u drzavi itd. Ali zar na dobar postojeci magistralni put treba graditi novi a jos je tu i zeljeznicka pruka i tto dupli kolosjek od Zenice do Doboja?
Svaka drzava normalno tezi harmonizaciji razvoja svojih regiona jedino kod nas to nije slucaj, opet cemo imat iseljavanje iz istocne Bosne, Hercegovine itd....
Kad vec RS gradi autoput Banjaluka Gradiska zar onda nije logicnije pomjeriti sljedeci pravac sjever jug malo dalje istocno puno se time fakat dobiva povezuje se Tuzla Brcko koji su najnaseljeniji dio BiH!
Ovaj dio prema Zenici sto se sada gradi ionako ce biti rentabilan jer je jako frekventan, samo treba ga dalje usmjeriti ka Travniku, Bihacu..
Licno mislim da je za Bosnu i Hercegovinu bolje da je koridor nakon Sarajeva isao prema Tuzli, ima vise razloga za to:
Istina je i ujedno glavni argument da je dolina rijeke Bosne najfrekventnija, ima centralni polozaj u drzavi itd. Ali zar na dobar postojeci magistralni put treba graditi novi a jos je tu i zeljeznicka pruka i tto dupli kolosjek od Zenice do Doboja?
Svaka drzava normalno tezi harmonizaciji razvoja svojih regiona jedino kod nas to nije slucaj, opet cemo imat iseljavanje iz istocne Bosne, Hercegovine itd....
Kad vec RS gradi autoput Banjaluka Gradiska zar onda nije logicnije pomjeriti sljedeci pravac sjever jug malo dalje istocno puno se time fakat dobiva povezuje se Tuzla Brcko koji su najnaseljeniji dio BiH!
Ovaj dio prema Zenici sto se sada gradi ionako ce biti rentabilan jer je jako frekventan, samo treba ga dalje usmjeriti ka Travniku, Bihacu..
-
- Posts: 40
- Joined: 22/03/2005 19:12
#2 Re: Zasto koridor 5c ne ide preko Tuzle?
Slazem se. Koridor treba pomjeriti prema Tuzli ili je barem spojiti sa koridorom sa punim profilom autoceste i odustati graditi projekak na nivou BiH tako sto bi Federacija BiH preuzela cijeli projekt. I onako preko tzv. 'rs' koridor 5C ce prolaziti na malom dijelu.njuskalo wrote:Izgleda da je sve vec gotovo, pomalo grade ovaj autoput od Sarajeva prema Zenici.
Licno mislim da je za Bosnu i Hercegovinu bolje da je koridor nakon Sarajeva isao prema Tuzli, ima vise razloga za to:
Istina je i ujedno glavni argument da je dolina rijeke Bosne najfrekventnija, ima centralni polozaj u drzavi itd. Ali zar na dobar postojeci magistralni put treba graditi novi a jos je tu i zeljeznicka pruka i tto dupli kolosjek od Zenice do Doboja?
Svaka drzava normalno tezi harmonizaciji razvoja svojih regiona jedino kod nas to nije slucaj, opet cemo imat iseljavanje iz istocne Bosne, Hercegovine itd....
Kad vec RS gradi autoput Banjaluka Gradiska zar onda nije logicnije pomjeriti sljedeci pravac sjever jug malo dalje istocno puno se time fakat dobiva povezuje se Tuzla Brcko koji su najnaseljeniji dio BiH!
Ovaj dio prema Zenici sto se sada gradi ionako ce biti rentabilan jer je jako frekventan, samo treba ga dalje usmjeriti ka Travniku, Bihacu..
Sto se tice autoputa Bluka-Gradiska, BiH drzava garantuje EBRD-u da ce se ta autocesta isplatiti i u slucaju da se ne isplati BiH drzava ce otplacivati kredit EBRD-u.
Problem je sto se autocesta napravljena za grad od 200 hiljada stanovnika nikad nece isplatiti sto znaci BiH ce morati servisirati kredite za tu autocestu ne samo sto bankrotirana 'rs' nema love, nego ni blucka privreda kao jedna od nerazvijenih u BiH nema snage placati taj kredit, sto nece biti slucaj sa koridorom 5C.
- Alfons Kauders
- Posts: 37199
- Joined: 24/09/2004 13:39
- Location: Glavni Stan NVZ
- Contact:
#4
Ici ce, kad mi u TZ izaberemo SDA, dakle NIKAD.mr_orange wrote:Ići će, ali samo četvrtkom.
Najzalosnije u svemu je sto neki fakat misle da ce se taj put izgraditi... Hoce, hoce, samo dotad ce se vec iscrpiti svjetske rezerve nafte, pa cemo laganini ko Kinezi na bicikla i od Budimpeste do mora. Hoce tad Slavuljica bit faca, najbrzi od sve raje !
-
- Posts: 3605
- Joined: 03/03/2004 00:00
- Location: preko bare
#5
Upravo zato što je ovo najfrekventniji put gradi se dolin rijeke bosne. Isplativost auto put je kada broj automobila na pređe 12.000 za 24 sata, a između zenice i sarajeva je tokom prošlog ljeta bilo oko 21.000 za 24 sata. Između tuzle i sarajeva još uvjek frekvencije nije prešla ni 4.000 u najgušćem periodu.
Drugo, moralo bi se graditi preko kaknja i ići strašno velikom nadmorskom visinom (na nekim djelovima preko 1.000 m) što bi zimi prouzročilo ogromne probleme, pa čak i zastoje, a gradnja ogromnih tunela i mostova bi digla cijenu za nekih 40% nego sadašnja relacija.
Takođe, nanovo bi se projekti morali graditi, a konkretno između zenic ei sarajeva 70% imovinskih odnosa je već gotovo.
I ne manje važno, Evropska komisija za puteve je ovaj pravac već odredila, i više nema mjenjanja. Realno Tuzla-Sarajevo je ekonomski neisplativo zbog frekvencije saobraćaja.
O bihaću i tim glupostim a da negovorimo. To će biti moguće 2100 godine ako ovako nastavimo!
Drugo, moralo bi se graditi preko kaknja i ići strašno velikom nadmorskom visinom (na nekim djelovima preko 1.000 m) što bi zimi prouzročilo ogromne probleme, pa čak i zastoje, a gradnja ogromnih tunela i mostova bi digla cijenu za nekih 40% nego sadašnja relacija.
Takođe, nanovo bi se projekti morali graditi, a konkretno između zenic ei sarajeva 70% imovinskih odnosa je već gotovo.
I ne manje važno, Evropska komisija za puteve je ovaj pravac već odredila, i više nema mjenjanja. Realno Tuzla-Sarajevo je ekonomski neisplativo zbog frekvencije saobraćaja.
O bihaću i tim glupostim a da negovorimo. To će biti moguće 2100 godine ako ovako nastavimo!
- Alfons Kauders
- Posts: 37199
- Joined: 24/09/2004 13:39
- Location: Glavni Stan NVZ
- Contact:
#7
Cinjenica da Karaula izgleda kako izgleda, a gorivo i naknade za ceste stoje koliko stoje nema veze sa politikom vec s kriminalom i nesposobnoscu...bosniaque wrote:ma kod nas je svaki potez politicki potez i ne moze niti jedan projekat proci bez nekih skandala....bihac-kljuc-zenica-sarajevo bi bio jako dobar potez al o tome mozemo sanjati jos...
-
- Posts: 5991
- Joined: 14/12/2003 00:00
#8
upravo tako...zato cemo da napravimo autoput Tuzla-Orasje , dokle se doslo sa time? cuo sam da treba uskoro da se raspise tender,a izvor je rekla kazalaAlfons Kauders wrote:Ici ce, kad mi u TZ izaberemo SDA, dakle NIKAD.mr_orange wrote:Ići će, ali samo četvrtkom.
Da barem hoce napraviti ovaj magistralni put Tuzla-Sarajevo kako treba...pa to je najgori put u drzavi...mene vise izmori voznja dva i po sata do Sarajeva, nego od Sarajeva dole do mora,taj put mi dodje milina majke mi....a zimi nema sanse da idem preko Karaule onda opicim na Doboj-Zenica-Sarajevo...
-
- Posts: 40
- Joined: 22/03/2005 19:12
#9
Hajde ne pricaj gluposti. Banjaluka-Gradiska pravac nema 1000 auta dnevno pa se je BiH zaduzila kod EBRD da se pocne sa gradnjom.nineac wrote:Upravo zato što je ovo najfrekventniji put gradi se dolin rijeke bosne. Isplativost auto put je kada broj automobila na pređe 12.000 za 24 sata, a između zenice i sarajeva je tokom prošlog ljeta bilo oko 21.000 za 24 sata. Između tuzle i sarajeva još uvjek frekvencije nije prešla ni 4.000 u najgušćem periodu.
Drugo, moralo bi se graditi preko kaknja i ići strašno velikom nadmorskom visinom (na nekim djelovima preko 1.000 m) što bi zimi prouzročilo ogromne probleme, pa čak i zastoje, a gradnja ogromnih tunela i mostova bi digla cijenu za nekih 40% nego sadašnja relacija.
Takođe, nanovo bi se projekti morali graditi, a konkretno između zenic ei sarajeva 70% imovinskih odnosa je već gotovo.
I ne manje važno, Evropska komisija za puteve je ovaj pravac već odredila, i više nema mjenjanja. Realno Tuzla-Sarajevo je ekonomski neisplativo zbog frekvencije saobraćaja.
O bihaću i tim glupostim a da negovorimo. To će biti moguće 2100 godine ako ovako nastavimo!
-
- Posts: 7014
- Joined: 20/07/2004 08:59
#10
Nije istina.Anderson wrote: Hajde ne pricaj gluposti. Banjaluka-Gradiska pravac nema 1000 auta dnevno pa se je BiH zaduzila kod EBRD da se pocne sa gradnjom.
Dva najfrekventnija prelaza u drzavi su Bosanski Brod i Bosanska Gradiska.
Velikom dijelu Bosanske Krajine je to najblizi pristup autoputu Zagreb-Beograd.
Ali kako je Fatmir vec izdao odgovarajucu fetvu kontra tog puta, fatmirjugend mora da slusa ...
-
- Posts: 2053
- Joined: 27/05/2004 22:30
#11
5C je evropski koridor i tacke koje se MORAJU ispostovati su Budimpesta - Osijek - Sarajevo - Mostar - Ploce, sve izmedju je do zemalja kroz koje put prolazi. Ova ruta preko Zenice je najlogicnija i najisplativija, kao sto @nineac rece.
Da napomenem da i u Hrvatskoj ima nezadovoljnih izborom bas ove rute. U Slavonskom Brodu se zale da su oni bili logicniji izbor od Osijeka, ali da je Vlada Hrvatske "naginjala" za Osijek (Slavonski Brod - Bosanski Brod- Doboj /// Osijek- Bosanski Samac- Doboj) Koliko je ovo istina, ne znam.
ps. Jedno pitanje, neki dan citam u stampi o izgradnji novih 8,5 km auto-puta i pri tom spominju izgradjenu dionicu 11,5 km do Podlugova i koriste termin "brza cesta". Zar ovih prvih 11,5 km nemaju standard auto-puta
Da napomenem da i u Hrvatskoj ima nezadovoljnih izborom bas ove rute. U Slavonskom Brodu se zale da su oni bili logicniji izbor od Osijeka, ali da je Vlada Hrvatske "naginjala" za Osijek (Slavonski Brod - Bosanski Brod- Doboj /// Osijek- Bosanski Samac- Doboj) Koliko je ovo istina, ne znam.
ps. Jedno pitanje, neki dan citam u stampi o izgradnji novih 8,5 km auto-puta i pri tom spominju izgradjenu dionicu 11,5 km do Podlugova i koriste termin "brza cesta". Zar ovih prvih 11,5 km nemaju standard auto-puta
-
- Posts: 635
- Joined: 23/01/2003 00:00
#12
@nineac - ja ne znam otkud ti ovi podaci, ali nisu tacni. tuzla - sarajevo je itekako frekventan put i to uopce nije tesko izmjeriti. uzmi samo koliko dnevno buseva ide iz tz -> sa i obratna relacija! ako ti ne znas, ja cu ti reci: busevi idu od 4 ujutro radnim danima...zatim ima neki u 5 i iza toga saobracaju svako pola sata. od 12 sati bus ide za SA svaki sat...a gdje su tek privatne prevozne kompanije za koje ne znam tacne podatke (ovo se odnosilo samo na Centrotrans i Transturist koji rade u partnerstvu) prema tome, put TZ-SA je jaako frekventan i poznajem ljude koji poslovno voze ovom relacijom i po 4-5 puta sedmicno. recimo kada se ganja viza i sl. dokumenti znala sam ici nekoliko dana uzastopno u SA.nineac wrote:Upravo zato što je ovo najfrekventniji put gradi se dolin rijeke bosne. Isplativost auto put je kada broj automobila na pređe 12.000 za 24 sata, a između zenice i sarajeva je tokom prošlog ljeta bilo oko 21.000 za 24 sata. Između tuzle i sarajeva još uvjek frekvencije nije prešla ni 4.000 u najgušćem periodu.
.............
Realno Tuzla-Sarajevo je ekonomski neisplativo zbog frekvencije saobraćaja.
jedino sto nisam sigurna za rijesenje imovinsko-pravnih odnosa, sve ostalo ti je neargumentirana prica.
jako me smeta sto se Tuzla u svim vecim projektima tako drsko i ocito zaobilazi!!! - a kada je dati lovu za ''drzavne'' ili sarajevske projekte od nacionalnog znacaja, tuzla je tu uvijek. i mislim da us ovakvi odnosi i uzrok famoznog antagonizma izmedju ova dva grada a korjeni ovom ponasanju sezu jos iz doba komunizma misleci da se moze do vijeka ovako!
- Alfons Kauders
- Posts: 37199
- Joined: 24/09/2004 13:39
- Location: Glavni Stan NVZ
- Contact:
#14
Uh, a dolina Bosne je ko fol na nivou Japana, ma daj...Šandor wrote:Ne kakite. Koridor ne ide preko Tuzle jer su mjesta koja se nalaze na putu od Tuzle do Sarajeva nerazvijena.
Uvijek je vio razvijeniji dio kojim ce ici koridor.
Logicno je da koridor ne prolazi kroz TZ, radi troskova izgradnje i sl. Koliko bi samo kostao kilometar preko Karaule, a koliko dolinom Bosne. Medjutim to nije problem, problem je sto jos niko od odgovornih (odgovornih ha !) nije objasnio kako ce se to iz TZ dolaziti do tog famoznog koridora Vc (kako svi pricaju o njemu bolje je da ga nazovu WC). Naime, ako gospoda planiraju napraviti put, a ne uciniti nista po pitanju saobracajnica Tuzla-Doboj i Tuzla-Sarajevo, dje smo onda mi tu dobri ? Opet valja skoro 3 sata do Sarajeva kad se ide na more, ili 1,5 sat do Doboja... Inace TZ kanton ima najvise stanovnika i najvise registrovanih vozila, sto mnogi ocito zaboravljaju - sto li ?
- Alfons Kauders
- Posts: 37199
- Joined: 24/09/2004 13:39
- Location: Glavni Stan NVZ
- Contact:
#16
Ma nek su, sjetice se cim im ugasimo struju...Zadig wrote:ma zaboravili ljudi tuzlu sta vam je
Ima da se licno popnem da dalekovod i cvik !
Samo da usput ne bude i BzzzZZZzzzz...
- Alfons Kauders
- Posts: 37199
- Joined: 24/09/2004 13:39
- Location: Glavni Stan NVZ
- Contact:
#18
Slabo se kod nas vozaju traktori, i ono malo seljaka sto je bilo mi poslasmo '96. u Sarajevo, ne misle se vracati...Zadig wrote:dok imate te soli jos malo dobro je, poslje ste gotovi,
sa strujom ili bez
preporucujem traktorom u banderu, i poslje samo reci:
Nisam ja
A soli ima strahota jedna, pogotovo otkako uvozimo so za puteve...
- Alfons Kauders
- Posts: 37199
- Joined: 24/09/2004 13:39
- Location: Glavni Stan NVZ
- Contact:
#20
I to vala, nasi dok svima ugode bice od Save do mora 2000 kilometara da se vozi...bosniaque wrote:daj boze da bude iso bilo kuda, pa makar kroz krajinu!Zadig wrote:ma zaboravili ljudi tuzlu sta vam je
-
- Posts: 1008
- Joined: 16/04/2004 01:04
- Location: CH
#21
pa cekaj malo, da je neko iz krajine reko da se ne voze traktori e to bi nekako razumio jer su nashe cetnici i komshije cetnici pokrali 1992 , ali sta bi sa vasima!!Alfons Kauders wrote:Slabo se kod nas vozaju traktori, i ono malo seljaka sto je bilo mi poslasmo '96. u Sarajevo, ne misle se vracati...Zadig wrote:dok imate te soli jos malo dobro je, poslje ste gotovi,
sa strujom ili bez
preporucujem traktorom u banderu, i poslje samo reci:
Nisam ja
A soli ima strahota jedna, pogotovo otkako uvozimo so za puteve...
-
- Posts: 1008
- Joined: 16/04/2004 01:04
- Location: CH
#22
jos bolje, prije ce ga odplatiti!!!Alfons Kauders wrote:I to vala, nasi dok svima ugode bice od Save do mora 2000 kilometara da se vozi...bosniaque wrote:daj boze da bude iso bilo kuda, pa makar kroz krajinu!Zadig wrote:ma zaboravili ljudi tuzlu sta vam je
- Alfons Kauders
- Posts: 37199
- Joined: 24/09/2004 13:39
- Location: Glavni Stan NVZ
- Contact:
#24
Neam pojma stari, u mojoj su se kuci prije rata vozali proizvodi TAS-a, a ne IMT-a, lakse ih parkirat u carsiji, mada je traktor prakticniji za rat (pitaj one jadnike iz ex-RSK).bosniaque wrote:pa cekaj malo, da je neko iz krajine reko da se ne voze traktori e to bi nekako razumio jer su nashe cetnici i komshije cetnici pokrali 1992 , ali sta bi sa vasima!!Alfons Kauders wrote:Slabo se kod nas vozaju traktori, i ono malo seljaka sto je bilo mi poslasmo '96. u Sarajevo, ne misle se vracati...Zadig wrote:dok imate te soli jos malo dobro je, poslje ste gotovi,
sa strujom ili bez
preporucujem traktorom u banderu, i poslje samo reci:
Nisam ja
A soli ima strahota jedna, pogotovo otkako uvozimo so za puteve...
Imam novi prijedlog za trasu koridora Vc, mislim da bi se puno brze izgradio: Orasje - Novi Pazar - Bijelo Polje - Berane - Ploce, ma to bi dogodine bilo gotovo narode !