Zakon o saobraćaju (saobraćajna nesreća)

Pravna pitanja, dileme, problemi... Razmijenite svoja iskustva.
Post Reply
vindfaker
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time

Zakon o saobraćaju (saobraćajna nesreća)

Post by vindfaker » 13/01/2020 20:41

Pozdrav,

Prošle zime sam imao saobraćajnu nesreću sa malom materijalnom štetom (meni karambolka i far napukli, njemu ogrebotina). Ja bio kriv, proklizao na masnom i udario ga, kontakt prednjim krajem a on imao prvenstvo.

Eh sad, policija došla i rekla kao meni 300KM kazna i 2 mjeseca oduzimanja vozačke, i to su ponovili jedno 100 puta. Rekli su da popunimo obrazac, čovjek sa kojim sam imao sudar se slagao sa tim potpuno, popunili smo ga uz pomoć policije. I sad mene od tad, evo već skoro godinu dana zanima to kako sam ja mogao dobiti 300KM kazne i 2 mjeseca zabrane ako je obrazac popunjen. Inače sam još uvijek početnik, nekih par mjeseci još.

Da li su oni stvarno meni mogli dati tu kaznu? I koja je u stvari kazna za skrivljavanje saobraćajne nezgode? Tražio sam svugdje ali su outdated stranice, nisam nešto blizak s pravom.

Hvala
Last edited by vindfaker on 14/01/2020 20:42, edited 1 time in total.

kuli1961

Re: Zakon o saobraćaju (saobraćajna nesreća)

Post by kuli1961 » 13/01/2020 20:55

vindfaker wrote:
13/01/2020 20:41
Pozdrav,

Prošle zime sam imao saobraćajnu nesreću sa malom materijalnom štetom (meni karambolka i far napukli, njemu ogrebotina). Ja bio kriv, proklizao na masnom i udario ga, kontakt prednjim krajem a on imao prvenstvo.