Za predane Allahu dž.š.
Moderator: Bloo
- Idemedosumom
- Posts: 7777
- Joined: 15/11/2012 12:42
- Location: ..
#2226 Re: Za predane Allahu dž.š.
Kuranije idu u jedno skroz drugu krajnost, većina ih je stava da muž i žena, kada su sami, mogu namaz potpuno goli obavljat.
- korektno
- Posts: 243
- Joined: 31/08/2018 20:48
#2227 Re: Za predane Allahu dž.š.
To ti je jednostavno kada stavis svoj razum ispred Objave. Prvo skontaj sta je tebi logicno da je halal, onda trazi ajet ili hadis i vadi ga iz konteksta i tumaci po svom cejfu. Ako ima ajet da govori kontra tvom "stavu" onda je derogiran, a hadis je izmisljen, itd...CrayOn wrote:Ma vjerovatno neko stoji iza ovog.
Hvala Allahu na ucenjacima koji su bedem islama i koji su postavili pravila i smjernice da se ovakvi i slicni dzahili ne mogu igrati sa vjerom.
- JVC
- Posts: 921
- Joined: 12/05/2017 11:30
#2228 Re: Za predane Allahu dž.š.
Moze jedno pitanje za sve poznavaoce arapskog jezika.
Kako se tacno prevode sljedece rijeci:
صَلُّوا
يُصَلُّونَ
Kako se tacno prevode sljedece rijeci:
صَلُّوا
يُصَلُّونَ
- korektno
- Posts: 243
- Joined: 31/08/2018 20:48
#2229 Re: Za predane Allahu dž.š.
KlanjajteJVC wrote:Moze jedno pitanje za sve poznavaoce arapskog jezika.
Kako se tacno prevode sljedece rijeci:
صَلُّوا
يُصَلُّونَ
Klanjaju
Ili
Donosite salavate
Donose salavate
Es-Salah u jezičkom smislu znači "dova", a terminološki "namaz", zavisi u kojem kontekstu dođe.
- JVC
- Posts: 921
- Joined: 12/05/2017 11:30
#2230 Re: Za predane Allahu dž.š.
Hvala na brzom odgovoru.korektno wrote:KlanjajteJVC wrote:Moze jedno pitanje za sve poznavaoce arapskog jezika.
Kako se tacno prevode sljedece rijeci:
صَلُّوا
يُصَلُّونَ
Klanjaju
Ili
Donosite salavate
Donose salavate
Es-Salah u jezičkom smislu znači "dova", a terminološki "namaz", zavisi u kojem kontekstu dođe.
Znaci Salah nesto sto bi mi na bilo kojem juznoslavenskom jeziku preveli kao - molitva.
-
- Posts: 4749
- Joined: 03/08/2004 20:52
- Location: 39
#2231 Re: Za predane Allahu dž.š.
Strast, vlastite želje, a ne razum.korektno wrote:To ti je jednostavno kada stavis svoj razum ispred Objave. Prvo skontaj sta je tebi logicno da je halal, onda trazi ajet ili hadis i vadi ga iz konteksta i tumaci po svom cejfu. Ako ima ajet da govori kontra tvom "stavu" onda je derogiran, a hadis je izmisljen, itd...CrayOn wrote:Ma vjerovatno neko stoji iza ovog.
Hvala Allahu na ucenjacima koji su bedem islama i koji su postavili pravila i smjernice da se ovakvi i slicni dzahili ne mogu igrati sa vjerom.
- korektno
- Posts: 243
- Joined: 31/08/2018 20:48
#2232 Re: Za predane Allahu dž.š.
Da.JVC wrote:Hvala na brzom odgovoru.korektno wrote:KlanjajteJVC wrote:Moze jedno pitanje za sve poznavaoce arapskog jezika.
Kako se tacno prevode sljedece rijeci:
صَلُّوا
يُصَلُّونَ
Klanjaju
Ili
Donosite salavate
Donose salavate
Es-Salah u jezičkom smislu znači "dova", a terminološki "namaz", zavisi u kojem kontekstu dođe.
Znaci Salah nesto sto bi mi na bilo kojem juznoslavenskom jeziku preveli kao - molitva.
- korektno
- Posts: 243
- Joined: 31/08/2018 20:48
#2233 Re: Za predane Allahu dž.š.
Muslimani se vladaju po ajetu "čujemo i pokoravamo se", i zato se na kraju krajeva zovu "muslimani", tj. predani, pokorni Gospodaru.zijancer wrote:Strast, vlastite želje, a ne razum.korektno wrote:To ti je jednostavno kada stavis svoj razum ispred Objave. Prvo skontaj sta je tebi logicno da je halal, onda trazi ajet ili hadis i vadi ga iz konteksta i tumaci po svom cejfu. Ako ima ajet da govori kontra tvom "stavu" onda je derogiran, a hadis je izmisljen, itd...CrayOn wrote:Ma vjerovatno neko stoji iza ovog.
Hvala Allahu na ucenjacima koji su bedem islama i koji su postavili pravila i smjernice da se ovakvi i slicni dzahili ne mogu igrati sa vjerom.
Osnovni izvori ISLAMA su:
1. Kur'an
2. Sunnet
3. Idžmaa (koncezus učenjaka)
4. Analogija-kijas (koja se opet vraća na Kur'an i Sunnet)
Velika dekadenca muslimana je počela kada su počeli razum stavljati ispred šerijatsih tekstova.
-
- Posts: 4749
- Joined: 03/08/2004 20:52
- Location: 39
#2234 Re: Za predane Allahu dž.š.
a čime ćeš primiti pouku?
- korektno
- Posts: 243
- Joined: 31/08/2018 20:48
#2235 Re: Za predane Allahu dž.š.
Razlika je kada koristiš razum da bi razumio i PRIMJENIO ono što se od tebe traži i kada isti koristiš da kontriraš Objavi, jer tvom razumu "ne paše"zijancer wrote:a čime ćeš primiti pouku?
-
- Posts: 4749
- Joined: 03/08/2004 20:52
- Location: 39
#2236 Re: Za predane Allahu dž.š.
šta ga ometa da pravilno razumije
- korektno
- Posts: 243
- Joined: 31/08/2018 20:48
#2237 Re: Za predane Allahu dž.š.
Puno je tu okolnosti, ali najviše strasti, jer čovjek nekada razmišlja u jednom pravcu, a ono što je ispravno je sasvim drugom, zato ima i hadis od Poslanika, saws, gdje kaze: "Niko od vas neće biti istinski vjernik (u hadisu je bukvalno došlo 'nece niko vjerovati') sve dok mu strasti ne budu slijedile ono sa čime sam ja došao"zijancer wrote:šta ga ometa da pravilno razumije
A Uzvišeni Allah kaže: "I tako Mi Gospodara tvoga, oni neće biti vjernici dok za sudiju u sporovima međusobnim tebe ne prihvate i da onda zbog presude tvoje u dušama svojim nimalo tegobe ne osjete i dok se sasvim ne pokore." (4:65)
- Idemedosumom
- Posts: 7777
- Joined: 15/11/2012 12:42
- Location: ..
#2238 Re: Za predane Allahu dž.š.
Smiješ koristiti razum, dokle god shvatanje nije u kontri sa stavovima Ibn Tejmijje, Ibn Kajjima, i sl.
Učenjaci poput Ibn Hadžera su samo djelimicno na pravom putu, jer se ne slažu s ovom gore dvojicom po svemu
Učenjaci poput Ibn Hadžera su samo djelimicno na pravom putu, jer se ne slažu s ovom gore dvojicom po svemu
- korektno
- Posts: 243
- Joined: 31/08/2018 20:48
#2239 Re: Za predane Allahu dž.š.
Evo ovaj medo je fin primjer.
Lik odbija ajete, hadise, koncezuse, ma sve zivo, sto nije u skladu sa njegovim ogranicenim i plitkim razumom i zeli citav serijat da svede pod neko svoje razmisljanje.
Ne moze proci jedan sat a da ne spomene npr. Ibn Tejmijju, jer je Ibn Tejmijje, rahimehullah, potirao patos sa inovatorima svih vrsta, od siija-rafidija, pa do apologeticara, muatezila, esarija, maturidija, dzehmija, sufija, itd... i to sve RAZUMSKI, jer citav SERIJAT je u skladu sa ZDRAVIM RAZUMOM, a ne razumom zarazenim raznim filozofskim, liberalnim, itd... idejama.
Od svih ateista, zidova, krscana, pokvarenih ljudi koji zele unistiti islam, on se nameracio da proziva svaki drugi post Ibn Tejmijju, iako mnogi forumasi ne znaju ko je taj covjek i kakav je trag ostavio u islamskoj historiji, mi ovdje na kraju krajeva pricamo o osnovnim stvarima, nema ni potrebe za dubljim raspravama gdje se ljudi koji ne mogu skontati da ima STVORITELJ bez kojeg ovo nista ne bi postojalo, zamaraju citajuci iskompeksirane postove.
Iako bih volio da je ova prepiska na privatnim porukama radi mnostva neupucenih ljudi koja ne razumiju tematiku, evo samo za medu jedan interesantan podatak...
Hafiz Ibn Hadžer el-Askalani u svom djelu o velikanima u osmom stoljeću Ed-Durerul-Kamine, je naveo biografiju šejhul islama Ibn Tejmijje među svim ostalim velikanima, u kojoj je o njemu, nakon što je naveo neke osnovne informacije o šejhu, rekao: “…I sam je čitao i prepisao Sunen Ebu Davuda, i nabavio je mnoga djela, izučavao je prenosioce (hadisa), kao i skrivene mahane u hadisima (‘ilel). Postao je vrsni šerijatski pravnik, kao što je postao stručan, i istaknut, također je napredovao, pisao, podučavao, donosio šerijatske sudove (fetve), te je prevazišao sve savremenike i postao čudo u brzini navođenja, kao i u jačini njegovog pamćenja, i obimnosti u prenesenom (Kur’anu i sunnetu) i poimanju istih, kao i u njegovom poznavanju pravnih škola prethodnika i potonjih učenjaka...”
Od pohvala koje je prenio tokom navođenja njegovog životopisa u ovom svom djelu su bile i riječi imama Zehebija:
“Učio je Kur’an, islamsko pravo, učestvovao u znanstvenim raspravama i iznošenju naučnih dokaza a da još nije ni bio punoljetan. Briljirao je u znanju, tumačenju Kur’ana, izdavao je fetve, podučavao a nije još ni imao punih dvadeset godina. Napisao je mnogobrojna djela i postao je jedan od velikana islamskih učenjaka još za vrijeme svojih učitelja – šejhova. Navodi se da broj njegovi djela dostiže cifru od 4.000 ili još više.”
“Kada je u pitanju njegovo navođenje islamskog prava i pravnih škola Poslanikovih drugova, njihovih učenika, a da i ne govorimo o četiri najpoznatije pravne škole, u tome nije imao premca ili sličnog sebi.”
Spisak islamskih ucenjaka koje su iznijeli mnostvo pohvala na racun sejhul Islama Ibn Tejmijje je ogroman, i mogao bih ovdje postaviti mnoge citate, ali mislim da je ovo od Ibn Hadzera i Zehebija,a jucer od Mehmeda Handzica, dovoljno za one koje ova tematika interesuje, ali doticnom ni KONCEZUS islamskih ucenjaka ne predstavlja NISTA ukoliko se sukobi sa njegovim razumom (nije ti sala), pa tako da mu vjerovatno ni ovo nece poljuljati subhe i strasti koje su duboko ukorjenjene u njegovom srcu, a sto se vidi iz njegovih isthitrenih, djecijih istupa, kojima je opet najveci argument ''razum'', (tj strast), a ne dokaz.
Lik odbija ajete, hadise, koncezuse, ma sve zivo, sto nije u skladu sa njegovim ogranicenim i plitkim razumom i zeli citav serijat da svede pod neko svoje razmisljanje.
Ne moze proci jedan sat a da ne spomene npr. Ibn Tejmijju, jer je Ibn Tejmijje, rahimehullah, potirao patos sa inovatorima svih vrsta, od siija-rafidija, pa do apologeticara, muatezila, esarija, maturidija, dzehmija, sufija, itd... i to sve RAZUMSKI, jer citav SERIJAT je u skladu sa ZDRAVIM RAZUMOM, a ne razumom zarazenim raznim filozofskim, liberalnim, itd... idejama.
Od svih ateista, zidova, krscana, pokvarenih ljudi koji zele unistiti islam, on se nameracio da proziva svaki drugi post Ibn Tejmijju, iako mnogi forumasi ne znaju ko je taj covjek i kakav je trag ostavio u islamskoj historiji, mi ovdje na kraju krajeva pricamo o osnovnim stvarima, nema ni potrebe za dubljim raspravama gdje se ljudi koji ne mogu skontati da ima STVORITELJ bez kojeg ovo nista ne bi postojalo, zamaraju citajuci iskompeksirane postove.
Iako bih volio da je ova prepiska na privatnim porukama radi mnostva neupucenih ljudi koja ne razumiju tematiku, evo samo za medu jedan interesantan podatak...
Hafiz Ibn Hadžer el-Askalani u svom djelu o velikanima u osmom stoljeću Ed-Durerul-Kamine, je naveo biografiju šejhul islama Ibn Tejmijje među svim ostalim velikanima, u kojoj je o njemu, nakon što je naveo neke osnovne informacije o šejhu, rekao: “…I sam je čitao i prepisao Sunen Ebu Davuda, i nabavio je mnoga djela, izučavao je prenosioce (hadisa), kao i skrivene mahane u hadisima (‘ilel). Postao je vrsni šerijatski pravnik, kao što je postao stručan, i istaknut, također je napredovao, pisao, podučavao, donosio šerijatske sudove (fetve), te je prevazišao sve savremenike i postao čudo u brzini navođenja, kao i u jačini njegovog pamćenja, i obimnosti u prenesenom (Kur’anu i sunnetu) i poimanju istih, kao i u njegovom poznavanju pravnih škola prethodnika i potonjih učenjaka...”
Od pohvala koje je prenio tokom navođenja njegovog životopisa u ovom svom djelu su bile i riječi imama Zehebija:
“Učio je Kur’an, islamsko pravo, učestvovao u znanstvenim raspravama i iznošenju naučnih dokaza a da još nije ni bio punoljetan. Briljirao je u znanju, tumačenju Kur’ana, izdavao je fetve, podučavao a nije još ni imao punih dvadeset godina. Napisao je mnogobrojna djela i postao je jedan od velikana islamskih učenjaka još za vrijeme svojih učitelja – šejhova. Navodi se da broj njegovi djela dostiže cifru od 4.000 ili još više.”
“Kada je u pitanju njegovo navođenje islamskog prava i pravnih škola Poslanikovih drugova, njihovih učenika, a da i ne govorimo o četiri najpoznatije pravne škole, u tome nije imao premca ili sličnog sebi.”
Spisak islamskih ucenjaka koje su iznijeli mnostvo pohvala na racun sejhul Islama Ibn Tejmijje je ogroman, i mogao bih ovdje postaviti mnoge citate, ali mislim da je ovo od Ibn Hadzera i Zehebija,a jucer od Mehmeda Handzica, dovoljno za one koje ova tematika interesuje, ali doticnom ni KONCEZUS islamskih ucenjaka ne predstavlja NISTA ukoliko se sukobi sa njegovim razumom (nije ti sala), pa tako da mu vjerovatno ni ovo nece poljuljati subhe i strasti koje su duboko ukorjenjene u njegovom srcu, a sto se vidi iz njegovih isthitrenih, djecijih istupa, kojima je opet najveci argument ''razum'', (tj strast), a ne dokaz.
- Bloo
- Globalna šefica
- Posts: 50323
- Joined: 16/01/2008 23:03
- Location: Korriban
#2240 -mod comment-
Banned user for reason “vrijedanje”
» korektno
15 dana
Objedinjeno na dvije teme.
- Idemedosumom
- Posts: 7777
- Joined: 15/11/2012 12:42
- Location: ..
#2241 Re: Za predane Allahu dž.š.
Evo pronašao sam klip (hvala @salik79 )
Pa kada se brat vohab vrati s odmora neka pogleda:
Da li će samo "muslimani" u Džennet ići?
Pa kada se brat vohab vrati s odmora neka pogleda:
Da li će samo "muslimani" u Džennet ići?
- ultrasarajevo87
- Posts: 200
- Joined: 01/05/2016 21:10
#2242 Re: Za predane Allahu dž.š.
Selam alejkum.
Interesuje me da li muslimani mogu imati seksualne odnose sa robinjama? Pošto zapadni mediji non stop navode da to nije haram, a nigdje u Kur'anu i Sunnetu Poslanika Muhammeda nije moguće naći odgovor na to pitanje, barem ja nisam mogao naći.
Molim vas da dokaze potkrepljujete isključivo iz Kur'ana ili Hadisa Muhammeda S.A.W.S.
Hvala vam!
Interesuje me da li muslimani mogu imati seksualne odnose sa robinjama? Pošto zapadni mediji non stop navode da to nije haram, a nigdje u Kur'anu i Sunnetu Poslanika Muhammeda nije moguće naći odgovor na to pitanje, barem ja nisam mogao naći.
Molim vas da dokaze potkrepljujete isključivo iz Kur'ana ili Hadisa Muhammeda S.A.W.S.
Hvala vam!
- korektno
- Posts: 243
- Joined: 31/08/2018 20:48
#2243 Re: Za predane Allahu dž.š.
Evo odgovor, dr. Zijad Ljakicultrasarajevo87 wrote:Selam alejkum.
Interesuje me da li muslimani mogu imati seksualne odnose sa robinjama? Pošto zapadni mediji non stop navode da to nije haram, a nigdje u Kur'anu i Sunnetu Poslanika Muhammeda nije moguće naći odgovor na to pitanje, barem ja nisam mogao naći.
Molim vas da dokaze potkrepljujete isključivo iz Kur'ana ili Hadisa Muhammeda S.A.W.S.
Hvala vam!
Pitanje ropstva u Islamu je jedno od pitanja koje se danas, uglavnom, može izučavati samo sa teoretske strane iz razloga što je danas robstvo skoro iščezlo u svijetu.
Jedini način kako neko može postati rob u Islamu je zarobljavanje kjafira u ratu. Isto tako, musliman može da stekne roba kupovinom, svejedno bio taj rob musliman ili kjafir. Gospodar robinje, odnosno njen vlasnik, ima pravo da sa njom ima intimni odnos kad god poželi. Dužan je da je izdržava, tj. hrani je i odijeva i obezbijedi joj mjesto stanovanja shodno njegovim mogućnostima. Ne treba da je opterećuje poslovima koje ne može podnijeti. Ona je u njegovom posjedu i vlasništvu. Ako hoće može da je proda ili uda, s tim ako je imao sa njom odnos zabranjeno mu je da je proda ili uda sve dok ne prođe vrijeme istibra’, tj. iddeta robinje. Ako je trudna njen iddet se završava porodom, a ako nije njen iddet je jedno mjesečno pranje.
Također, ako je žena postala robinja time što je zarobljena u ratu a bila je udata njen iddet je jedno mjesečno pranje. Kada vlasnik robinje uda svoju robinju zabranjeno mu je da ima sa njom polni odnos iako je i dalje njegova robinja. Jedan čovjek može imati neograničen broj robova i robinja a dozvoljeno mu je sa svim tim robinjama da ima intimne odnose.
Vlasnik robinje sa kojom ima polni odnos nije dužan da bude pravedan prema njoj u smislu da i ona ima pravo na boravak njenog vlasnika kod nje, niti da ima pravo na visinu izdržavanja poput slobodne muslimanke i sve drugo što se podrazumijeva pod pravednošću između više žena.
Slobodnom muslimanu je dozvoljeno da oženi robinju muslimanku pod uslovom da je ona čedna, da joj da mehr i da taj brak ispuni svoje šarte valjanosti, kao što je došlo u ajetu u kojem kaže Uzvišeni: : “A onome među vama koji nije dovoljno imućan da se oženi slobodnom vjernicom – eto mu one u vašem vlasništvu, robinje vaše, vjernice – a Allah najbolje zna kakvo je vjerovanje vaše – ta jedne ste vjere. I ženite se njima, s dopuštenjem vlasnika njihovih, i podajte im vjenčane darove njihove, kako je uobičajeno, kada su čedne i kada javno ne čine blud i kada tajno ne žive s ljubavnicima. – A kada one kao udate počine blud, neka se kazne polovinom kazne propisane za slobodne žene. – To je za onoga od vas koji se boji bluda; – a bolje vam je da se uzdržite! Allah prašta i samilostan je. : (En-Nisa, 25) Ajet takođe upućuje na to da udata robinja koja počini blud se kažnjava polovinom od kazne kojom se kažnjava slobodna žena.
Ako robinja rodi dijete iz intimnog odnosa sa svojim vlasnikom tada ona potpada pod propis tzv. “ummu veled”, tj. njen vlasnik je po ispravnom mišljenju učenjaka ne smije prodati, a ona nakon njegove smrti postaje slobodna oko čega nema razilaženja. Sve gore spomenuto je zasnovano na šerijatskim tekstovima Kur’ana i Sunneta ali zbog bojazni od oduživanja u odgovoru svjesno je izostavljeno njihovo navođenje. Ve billahi tevfik.
izvor: http://www.n-um.com/255-udaja-za-nevjer ... -u-islamu/
Last edited by korektno on 02/10/2018 21:47, edited 2 times in total.
- korektno
- Posts: 243
- Joined: 31/08/2018 20:48
#2244 Re: Za predane Allahu dž.š.
Ovaj covjek je poznat u Saudiji kao veliki prevarant i lazac, nije ucen ni u kom smislu niti njegove rijeci imaju ikakvu tezinu. Ova tema je davno zavrsnea, Allah dž.š., kaže: „Ko bude tražio neku drugu vjeru mimo islama – neće mu biti primljena, i na budućem svijetu će biti jedan od propalih!“ (Alu Imran, 85.) i ovo je presudan govor po ovom pitanju oko kojeg se nikada dva luda muslimana, a kamoli islamski ucenjaci, nisu razisli. Ovaj odbaceni govor nema smisla vise komentarisati, jer kome ajeti i hadisi i koncezus nisu dokaz, onda sa takvima se ne vrijedi raspravljati.Idemedosumom wrote:Evo pronašao sam klip (hvala @salik79 )
Pa kada se brat vohab vrati s odmora neka pogleda:
Da li će samo "muslimani" u Džennet ići?
- Idemedosumom
- Posts: 7777
- Joined: 15/11/2012 12:42
- Location: ..
#2245 Re: Za predane Allahu dž.š.
Oho, vratija se Šime, nakon odslužene kazne. Šta veli konsenzus, je li haram ili možda čak širk glasati na izborima u BiH?
- korektno
- Posts: 243
- Joined: 31/08/2018 20:48
#2246 Re: Za predane Allahu dž.š.
Pa da... Nisam znao da je uvreda reci onome ko smatra da mu je majmun pradedo, da mu je majmun pradedo, al eto.Idemedosumom wrote:Oho, vratija se Šime, nakon odslužene kazne. Šta veli konsenzus, je li haram ili možda čak širk glasati na izborima u BiH?
Dusa ti se raspravljat, a Nije haram niti sirk, treba izaci, izabrati manje zlo, to je od intecija serijata
Mada moze biti sirk ukoliko covjek smatra da je demokratija bolja ili na istom stepenu kao serijat, mada se to opet vraca na ubjedjenje.
Jesi zadovoljan odgovorom ili ces traziti nekog lgbt muslimana koji smatra da vjera i politika ne idu zajedno
- Idemedosumom
- Posts: 7777
- Joined: 15/11/2012 12:42
- Location: ..
#2247 Re: Za predane Allahu dž.š.
Vidim smekšao si za vrijeme odsustva, što je svakako pozitivno
Postavio sam pitanje jer postoje mnogi koji imaju sličan nastup kao ti, a ovo govore za glasanje na demokratskim izborima:
Dakle, ne smije se glasati, čak ni s namjerom da se izabere manje zlo.
A očekivao sam žešće riječi protiv šejha Hasana Farhana, s obzirom na to da su Shabir Ally i Nouman Ali Khan budale i neznalice (po tebi)... neka ma ša Allah, ovako si podnošljiviji
Postavio sam pitanje jer postoje mnogi koji imaju sličan nastup kao ti, a ovo govore za glasanje na demokratskim izborima:
Dakle, ne smije se glasati, čak ni s namjerom da se izabere manje zlo.
A očekivao sam žešće riječi protiv šejha Hasana Farhana, s obzirom na to da su Shabir Ally i Nouman Ali Khan budale i neznalice (po tebi)... neka ma ša Allah, ovako si podnošljiviji
- Bloo
- Globalna šefica
- Posts: 50323
- Joined: 16/01/2008 23:03
- Location: Korriban
#2248 -mod comment-
Mogao bi ti opet malo na hlađenje.korektno wrote:Pa da... Nisam znao da je uvreda reci onome ko smatra da mu je majmun pradedo, da mu je majmun pradedo, al eto.Idemedosumom wrote:Oho, vratija se Šime, nakon odslužene kazne. Šta veli konsenzus, je li haram ili možda čak širk glasati na izborima u BiH?
Dusa ti se raspravljat, a Nije haram niti sirk, treba izaci, izabrati manje zlo, to je od intecija serijata
Mada moze biti sirk ukoliko covjek smatra da je demokratija bolja ili na istom stepenu kao serijat, mada se to opet vraca na ubjedjenje.
Jesi zadovoljan odgovorom ili ces traziti nekog lgbt muslimana koji smatra da vjera i politika ne idu zajedno
- korektno
- Posts: 243
- Joined: 31/08/2018 20:48
#2249 Re: Za predane Allahu dž.š.
Naravno, svako ko kontrira jasnim ajeta, hadisima i koncezusu svih muslimana, je ili budala ili neznalica ili neki placenik koji pokusava da oslabi islam.Idemedosumom wrote:Vidim smekšao si za vrijeme odsustva, što je svakako pozitivno
Postavio sam pitanje jer postoje mnogi koji imaju sličan nastup kao ti, a ovo govore za glasanje na demokratskim izborima:
Dakle, ne smije se glasati, čak ni s namjerom da se izabere manje zlo.
A očekivao sam žešće riječi protiv šejha Hasana Farhana, s obzirom na to da su Shabir Ally i Nouman Ali Khan budale i neznalice (po tebi)... neka ma ša Allah, ovako si podnošljiviji
Za ovog Hasan Farhana sam cuo ranije i mnogo je ludji i od Noumana Ali Khana i od Sabira Alija, covjek je kuranija i poznat je kao veliki dedzal (lazljivac) i smutljivac.
A ovaj daija sto si ga postavio... Doticni nije ucenjak i mislim da tesko da moze pricati o ovim meselama, iako je veliki radnik na polju pozivanja ljudi u islam.
- korektno
- Posts: 243
- Joined: 31/08/2018 20:48
#2250 Re: Za predane Allahu dž.š.
Šejh Seid el-Kahtani, rahimehullah, je preselio 1. oktobra. Autor je 130 knjiga (što manjih, što većih) od kojih je sigurno najpoznatija knjižica "Hisnul Muslim", tj. "Zaštita svakog muslimana", zbirka dova i zikrova koja je poznata svuda u svijetu, a naš jezik je prevođena nekoliko puta i štampana je više puta u desetine hiljada primjeraka. Allah mu primio dobra djela i uveo ga u Džennet.