Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Kad instaliras aplikaciju otvori je, idi advanced mode obirisi sve to sa spiska i onda idi add new directory i onda ovako dodaj i oznaci obavezno "all others" tj. gdje su svi ostali folderi kao kartica
Nije da mi je skroz jasno sta sam to uradio.
Ali uradio sam sve kako si napisao.
I dalje nema slika.
Racunar vidi sve foldere na mobu.
Ali kad otvorim onaj DCIM gdje su slike on je prazan,a treba da ima raznih foldera sa slikama.
Na mobu se svi folderi vide.
Tabijat wrote:Ma meni ništa nije vrijedila ni garancija iz Telecoma, tako da je ne pikam svakako, kojeg će mi vraga. Slažem se za bliski istok. Kad naručiš npr iz indije, pa sve i da platiš sva davanja, to je 400$ što je i dalje daleko manje od 799 km. Samo je pitanje koliko ti se čeka.
S tim da je eto za A2 manja cijena u Hustelu nego online+davanja.
Jedno pitanje za Hustel - jel im ista cijena i za kartično plaćanje ili je ko u Univerzalnom - dodaj još 20%?
Laž
Odnosno nije ti važila garancija samo ako si slomio telefon ili ga okupao. Za sve ostalo, aparat nabavljen preko telekom operatera ima punu dvogodišnju garanciju!
Evo nosila starog telefon prije koji mjesec. Baterija očigledno krepana. Pokušala kući vratiti na fabričke postavke, nije riješilo problem. Odnijeli u BHT, naglašeno im je da nije do postavki, vratili mi telefon za 3 dana formatiran. Trebam li naglasiti da problem nije riješen?
Normalno da su daleko bolji telefoni S9 i G7 ako imaš i ako ti se daju tolike pare. Ja ipak ne želim dati toliko za telefon te kupujem ovu srednju klasu.
Ali generalno ljudi ovde kako bi opravdali svoju kupovinu valjaju puno gluposti.
Tabijat wrote:Ma meni ništa nije vrijedila ni garancija iz Telecoma, tako da je ne pikam svakako, kojeg će mi vraga. Slažem se za bliski istok. Kad naručiš npr iz indije, pa sve i da platiš sva davanja, to je 400$ što je i dalje daleko manje od 799 km. Samo je pitanje koliko ti se čeka.
S tim da je eto za A2 manja cijena u Hustelu nego online+davanja.
Jedno pitanje za Hustel - jel im ista cijena i za kartično plaćanje ili je ko u Univerzalnom - dodaj još 20%?
Laž
Odnosno nije ti važila garancija samo ako si slomio telefon ili ga okupao. Za sve ostalo, aparat nabavljen preko telekom operatera ima punu dvogodišnju garanciju!
Evo nosila starog telefon prije koji mjesec. Baterija očigledno krepana. Pokušala kući vratiti na fabričke postavke, nije riješilo problem. Odnijeli u BHT, naglašeno im je da nije do postavki, vratili mi telefon za 3 dana formatiran. Trebam li naglasiti da problem nije riješen?
Hajde molim te, pronađi garanciju telefona i fino pročitaj koliko traje garancija i šta podliježe a šta ne podliježe garanciji. Pročitaj i koliko traje garancija pojedinim segmentima slušalice, punjač ... baterija
citroen xm wrote:Normalno da su daleko bolji telefoni S9 i G7 ako imaš i ako ti se daju tolike pare. Ja ipak ne želim dati toliko za telefon te kupujem ovu srednju klasu.
Ali generalno ljudi ovde kako bi opravdali svoju kupovinu valjaju puno gluposti.
Samsung daje pare za reklame, zato je i skuplji od šaomija, a po kvaliteti su tu negdje.
Po kvalitetu u smislu trajnosti je sve to tu negdje. Fazon je što S9 trenutno ima najbolje specifikacije i u praksi najbolje kamere uz P20 Pro. Kome to sve treba, slobodno neka izvali 1000 KM.
Problem je što će sada ovi fanatici izjednačiti Note 5 sa S5 ili glupe priče o švercerima i garanciji koja ih ne zanima.
citroen xm wrote:Normalno da su daleko bolji telefoni S9 i G7 ako imaš i ako ti se daju tolike pare. Ja ipak ne želim dati toliko za telefon te kupujem ovu srednju klasu.
Ali generalno ljudi ovde kako bi opravdali svoju kupovinu valjaju puno gluposti.
Samsung daje pare za reklame, zato je i skuplji od šaomija, a po kvaliteti su tu negdje.
citroen xm wrote:Normalno da su daleko bolji telefoni S9 i G7 ako imaš i ako ti se daju tolike pare. Ja ipak ne želim dati toliko za telefon te kupujem ovu srednju klasu.
Ali generalno ljudi ovde kako bi opravdali svoju kupovinu valjaju puno gluposti.
Samsung daje pare za reklame, zato je i skuplji od šaomija, a po kvaliteti su tu negdje.
Tabijat wrote:Ma meni ništa nije vrijedila ni garancija iz Telecoma, tako da je ne pikam svakako, kojeg će mi vraga. Slažem se za bliski istok. Kad naručiš npr iz indije, pa sve i da platiš sva davanja, to je 400$ što je i dalje daleko manje od 799 km. Samo je pitanje koliko ti se čeka.
S tim da je eto za A2 manja cijena u Hustelu nego online+davanja.
Jedno pitanje za Hustel - jel im ista cijena i za kartično plaćanje ili je ko u Univerzalnom - dodaj još 20%?
Laž
Odnosno nije ti važila garancija samo ako si slomio telefon ili ga okupao. Za sve ostalo, aparat nabavljen preko telekom operatera ima punu dvogodišnju garanciju!
Evo nosila starog telefon prije koji mjesec. Baterija očigledno krepana. Pokušala kući vratiti na fabričke postavke, nije riješilo problem. Odnijeli u BHT, naglašeno im je da nije do postavki, vratili mi telefon za 3 dana formatiran. Trebam li naglasiti da problem nije riješen?
pa garancija ti opet vrijedi, vrati im telefon, uz napomenu da nista nije napravljeno.
ako ti daju zamjenski telefon, uzmi zamjenski i reci da im neces vratiti dok taj tvoj ne poprave.
Ja sam isto jedan Sony vraćao u telekom par puta zbog pucanja signala..
Oni ga hrknu na fabričke postavke i tako.Veli nek pametniji popusti.
I uvijek naglasim da je već bio kod njih i da su radili factory reset i oni opet po svom,ha ja šta ti imaš njima govorit šta treba radit.
Taj Soby je bio i prvi i zadnji debelo preplaćeni uređaj koji sam kod njih kupio.
valjuga wrote:Ja sam isto jedan Sony vraćao u telekom par puta zbog pucanja signala..
Oni ga hrknu na fabričke postavke i tako.Veli nek pametniji popusti.
I uvijek naglasim da je već bio kod njih i da su radili factory reset i oni opet po svom,ha ja šta ti imaš njima govorit šta treba radit.
Taj Soby je bio i prvi i zadnji debelo preplaćeni uređaj koji sam kod njih kupio.
Onaj dan kad mi ga vrate ja bih im ga za sat vratio ponovo. Samo ne u telekom nego serviseru direkt.
zateznistub wrote:
Laž
Odnosno nije ti važila garancija samo ako si slomio telefon ili ga okupao. Za sve ostalo, aparat nabavljen preko telekom operatera ima punu dvogodišnju garanciju!
Evo nosila starog telefon prije koji mjesec. Baterija očigledno krepana. Pokušala kući vratiti na fabričke postavke, nije riješilo problem. Odnijeli u BHT, naglašeno im je da nije do postavki, vratili mi telefon za 3 dana formatiran. Trebam li naglasiti da problem nije riješen?
pa garancija ti opet vrijedi, vrati im telefon, uz napomenu da nista nije napravljeno.
ako ti daju zamjenski telefon, uzmi zamjenski i reci da im neces vratiti dok taj tvoj ne poprave.
Ma stoji to sve, ali battery drain je nešto što je (valjda njima) teško uprtatiti i apsolutno neće da se peglaju. Nije to do telekoma nego do servisa ali opet, neću ni ja da se peglam s njima, lakše mi je naručiti bateriju s e-baya nego se raspravljat s šalterušama.
zateznistub wrote:
Hajde molim te, pronađi garanciju telefona i fino pročitaj koliko traje garancija i šta podliježe a šta ne podliježe garanciji. Pročitaj i koliko traje garancija pojedinim segmentima slušalice, punjač ... baterija
@zateznistub, naporan si. ja sam vjerni pretplatnik BHT-a već 16 godina. Kupila sam najmanje 6 telefona kod njih, televizija, internet, telefon, sve mi je BHT. I dozvoli da ti kažem nešto, kao lojalni korisnik: podrška korisnicima vam je zakurac.
Tabijat wrote:
@zateznistub, naporan si. ja sam vjerni pretplatnik BHT-a već 16 godina. Kupila sam najmanje 6 telefona kod njih, televizija, internet, telefon, sve mi je BHT. I dozvoli da ti kažem nešto, kao lojalni korisnik: podrška korisnicima vam je zakurac.
Quaresma wrote:.......ako ti daju zamjenski telefon, uzmi zamjenski i reci da im neces vratiti dok taj tvoj ne poprave.
Ocigledno nikad nisi dobio zamjenski telefon od njih.
Eto ilustracije radi: prijatelj je kupio lg30 i ode zvucnik skoro pa odmah.
Dali su mu neki tesla kao zamjenaki dok mu ne poprave ovaj. Stoga znaju oni dobro sta ce ti dati kao zamjenu. Neces dobiti ekvivaletnt ili nesto skuplje.
valjuga wrote:Ja sam isto jedan Sony vraćao u telekom par puta zbog pucanja signala..
Oni ga hrknu na fabričke postavke i tako.Veli nek pametniji popusti.
I uvijek naglasim da je već bio kod njih i da su radili factory reset i oni opet po svom,ha ja šta ti imaš njima govorit šta treba radit.
Taj Soby je bio i prvi i zadnji debelo preplaćeni uređaj koji sam kod njih kupio.
Onaj dan kad mi ga vrate ja bih im ga za sat vratio ponovo. Samo ne u telekom nego serviseru direkt.
Ja sam nosio dva puta direktno u servis, treci nisam, jer bih se pobio sigurno.
Koja kolicina lupeza tu radi i lijenstina, to je nevjetovatno. Telefon ima par bugova, od trošenja baterije u sleep modu do još nekih gluoosti koje ometaju normalan rad.
Donesem telefon i kazem im fino, radjen je factory reset, nemojte se bakcat tim, obratite paznju na nešto drugo, ali jok, oni hladno urade reset i zovu da dodjem po telefon. Inace, servis mobis je u pitanju.
Quaresma wrote:.......ako ti daju zamjenski telefon, uzmi zamjenski i reci da im neces vratiti dok taj tvoj ne poprave.
Ocigledno nikad nisi dobio zamjenski telefon od njih.
Eto ilustracije radi: prijatelj je kupio lg30 i ode zvucnik skoro pa odmah.
Dali su mu neki tesla kao zamjenaki dok mu ne poprave ovaj. Stoga znaju oni dobro sta ce ti dati kao zamjenu. Neces dobiti ekvivaletnt ili nesto skuplje.
Imalo Galaxy S3, S4, Huawei P9 Lite, LG G2, LG G3.
Imao sam ja itekako zamjenskih od njih, a Galaxy S3 i Huawei P9 lite su bili tek otpatkovani iz kutije meni pred ocima
Quaresma wrote:.......ako ti daju zamjenski telefon, uzmi zamjenski i reci da im neces vratiti dok taj tvoj ne poprave.
Ocigledno nikad nisi dobio zamjenski telefon od njih.
Eto ilustracije radi: prijatelj je kupio lg30 i ode zvucnik skoro pa odmah.
Dali su mu neki tesla kao zamjenaki dok mu ne poprave ovaj. Stoga znaju oni dobro sta ce ti dati kao zamjenu. Neces dobiti ekvivaletnt ili nesto skuplje.
Imalo Galaxy S3, S4, Huawei P9 Lite, LG G2, LG G3.
Imao sam ja itekako zamjenskih od njih, a Galaxy S3 i Huawei P9 lite su bili tek otpatkovani iz kutije meni pred ocima
Oooooo impresivno. Zaista.
Meni su jednom posli dati neku nokiu birivaktilnu. Reko ovo necu uzeti jer meni telefon treba i za stvari osim telefoniranja.
Nisam uzeo, jer sam srecom imao drugi telefon.
valjuga wrote:Ja sam isto jedan Sony vraćao u telekom par puta zbog pucanja signala..
Oni ga hrknu na fabričke postavke i tako.Veli nek pametniji popusti.
I uvijek naglasim da je već bio kod njih i da su radili factory reset i oni opet po svom,ha ja šta ti imaš njima govorit šta treba radit.
Taj Soby je bio i prvi i zadnji debelo preplaćeni uređaj koji sam kod njih kupio.
Onaj dan kad mi ga vrate ja bih im ga za sat vratio ponovo. Samo ne u telekom nego serviseru direkt.
Ja sam nosio dva puta direktno u servis, treci nisam, jer bih se pobio sigurno.
Koja kolicina lupeza tu radi i lijenstina, to je nevjetovatno. Telefon ima par bugova, od trošenja baterije u sleep modu do još nekih gluoosti koje ometaju normalan rad.
Donesem telefon i kazem im fino, radjen je factory reset, nemojte se bakcat tim, obratite paznju na nešto drugo, ali jok, oni hladno urade reset i zovu da dodjem po telefon. Inace, servis mobis je u pitanju.
Isto isto isto. jebogaviše factory reset, ne trebate mi vi za toga, ali džabe prićat. Al ja fakat vise omam 0% strpljenja za bilo kakve servise, zato me te garancije ne interesuju nimalo. Marku više ne dam za garanciju.
Ma nije loše kad imaš garanciju, koju su spremni ispoštovati. U slucaju bh telecoma, bht ti daje zamjenski telefon, a ne servis bar su meni tako rekli.