web site

Hardware, software, mobiteli, programiranje, internet...

Moderator: Bobi

tiok

web site

Post by tiok » 05/02/2011 00:37

pozdrav forumaši.
eh ja sam odlucio da napravim web stranicu . samo sto ne znam kako. ja sam pocetnik na pocetku sto se toga tice.htio bih napravit site o klubu u kojem treniram koji nema web site.da li se to moze napravit bez ikakvog plaćanja?kako poceti?kako zavrsiti?ljudi pomagajte.sve sto znate o tome , pisite, i pomozite.
unaprijed hvala.

mayab
Has thanked: 25 times
Been thanked: 17 times

Re: web site

Post by mayab » 05/02/2011 06:55

Malibot

Post by Malibot » 05/02/2011 10:41

tiok wrote:pozdrav forumaši.
eh ja sam odlucio da napravim web stranicu . samo sto ne znam kako. ja sam pocetnik na pocetku sto se toga tice.htio bih napravit site o klubu u kojem treniram koji nema web site.da li se to moze napravit bez ikakvog plaćanja?kako poceti?kako zavrsiti?ljudi pomagajte.sve sto znate o tome , pisite, i pomozite.
unaprijed hvala.