Po cemu je losiji za americko trziste? De molim te daj detalje? Americko trziste je ubjedvljivo najveci konzument ovakvih vozila, i iako je VW poznat u zadnje vrijeme po vrhunskim ispadima, eto de pojasni.Better Man wrote:Pa troši previše plina. Za svakodnevne vožnje para i para ćeš se nadavati na plin. Mogu mislit tek koliko troši benzina. Prvo, auto je star 11 godina, a drugo model je za američko tržište i kvaliteta modela za američko tržište je lošija od onih za evropsko. Tako da ga ja ne bih ni pod razno gledao, a kamo li kupio.
VW Touraeg 3.2 V6 + Plin
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#76 Re: VW Touraeg 3.2 V6 + Plin
- Optimist
- Posts: 13649
- Joined: 08/02/2010 19:01
- Location: Sarajevo
#77 Re: VW Touraeg 3.2 V6 + Plin
I uopce ne trosi previse plina vec je samo covjek realan i naveo je potrosnju iskreno, a ne kao vecina koji lazu sami sebe.
- basicm
- Posts: 10474
- Joined: 16/01/2012 21:38
#78 Re: VW Touraeg 3.2 V6 + Plin
70 i vise litara na 370 km, ipak mnogo za 3.2.Optimist wrote:I uopce ne trosi previse plina vec je samo covjek realan i naveo je potrosnju iskreno, a ne kao vecina koji lazu sami sebe.
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#79 Re: VW Touraeg 3.2 V6 + Plin
Tvrdnja nije bez osnova. Negdje sam procitao da su auti za americka trzista u nekim segmentima, ako se dobro sjecam antikorozivna zastita, ocajanja karoserije, neke stavke po pitanju sigurnosti, ima toga jos ima auta radjenim po EU normama.jefferson wrote:Po cemu je losiji za americko trziste? De molim te daj detalje? Americko trziste je ubjedvljivo najveci konzument ovakvih vozila, i iako je VW poznat u zadnje vrijeme po vrhunskim ispadima, eto de pojasni.Better Man wrote:Pa troši previše plina. Za svakodnevne vožnje para i para ćeš se nadavati na plin. Mogu mislit tek koliko troši benzina. Prvo, auto je star 11 godina, a drugo model je za američko tržište i kvaliteta modela za američko tržište je lošija od onih za evropsko. Tako da ga ja ne bih ni pod razno gledao, a kamo li kupio.
Nijedan proizvodjac nece sam sebi nabijati troskove dajuci vise nego sto DOT zahtjeva. Cinjenica da je Amerika sa svojim autonomnim standardom trziste za sebe ide u prilog tome.
Ja sam neck to neck poredio RAV4 iz 2008. godine US vs EU model sa gotovo istim motorima 2,0 VVTi vs 2, VVT). Osim resvjete i brzinomjera na US modelu je losiji audio uredjaj bez konandi na volanu, ima samo neparne frekvencije bez RDS-a, antena viri iz blatorana, sjedala su drugacija, US model je glasniji, sirena jednotonska, drugaciji materijali u unutrasnjosti.
Evo par linkova na tom tragu
http://forum.klix.ba/us-eu-razlika-t15251.html
http://www.jutarnji.hr/autoklub/aktualn ... ./1965114/
- Optimist
- Posts: 13649
- Joined: 08/02/2010 19:01
- Location: Sarajevo
#80 Re: VW Touraeg 3.2 V6 + Plin
Recimo da trosi 15-ak litara benzina gradske voznje, to taman dodje 17-18 litara plina.basicm wrote:70 i vise litara na 370 km, ipak mnogo za 3.2.Optimist wrote:I uopce ne trosi previse plina vec je samo covjek realan i naveo je potrosnju iskreno, a ne kao vecina koji lazu sami sebe.
- Better Man
- Posts: 16771
- Joined: 01/10/2006 20:10
#81 Re: VW Touraeg 3.2 V6 + Plin
Bilo je ovdje forumaša koji žive u USA i koji su se žalili na kvalitet materijala i trajnost određenih dijelova u Passatu 6, dok se takve stvari nisu dešavale u Evropskoj verziji Passata. Drugačiji standard kvalitete je u USA od Evrope.jefferson wrote:Po cemu je losiji za americko trziste? De molim te daj detalje? Americko trziste je ubjedvljivo najveci konzument ovakvih vozila, i iako je VW poznat u zadnje vrijeme po vrhunskim ispadima, eto de pojasni.Better Man wrote:Pa troši previše plina. Za svakodnevne vožnje para i para ćeš se nadavati na plin. Mogu mislit tek koliko troši benzina. Prvo, auto je star 11 godina, a drugo model je za američko tržište i kvaliteta modela za američko tržište je lošija od onih za evropsko. Tako da ga ja ne bih ni pod razno gledao, a kamo li kupio.
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#82 Re: VW Touraeg 3.2 V6 + Plin
RDS? kakve veze RDS ima sa kvalitetom? U SAD imas daleko opremljenijih modela. To sto je neko kupio lose opremljen model nema veze sa kvalitetom. STa cini Touarega 3.2 V6 losijim? VW bi poskupio proizvodnju kada bi kljucne komponente tog auta mjenjao.tempuser wrote:Tvrdnja nije bez osnova. Negdje sam procitao da su auti za americka trzista u nekim segmentima, ako se dobro sjecam antikorozivna zastita, ocajanja karoserije, neke stavke po pitanju sigurnosti, ima toga jos ima auta radjenim po EU normama.jefferson wrote:Po cemu je losiji za americko trziste? De molim te daj detalje? Americko trziste je ubjedvljivo najveci konzument ovakvih vozila, i iako je VW poznat u zadnje vrijeme po vrhunskim ispadima, eto de pojasni.Better Man wrote:Pa troši previše plina. Za svakodnevne vožnje para i para ćeš se nadavati na plin. Mogu mislit tek koliko troši benzina. Prvo, auto je star 11 godina, a drugo model je za američko tržište i kvaliteta modela za američko tržište je lošija od onih za evropsko. Tako da ga ja ne bih ni pod razno gledao, a kamo li kupio.
Nijedan proizvodjac nece sam sebi nabijati troskove dajuci vise nego sto DOT zahtjeva. Cinjenica da je Amerika sa svojim autonomnim standardom trziste za sebe ide u prilog tome.
Ja sam neck to neck poredio RAV4 iz 2008. godine US vs EU model sa gotovo istim motorima 2,0 VVTi vs 2, VVT). Osim resvjete i brzinomjera na US modelu je losiji audio uredjaj bez konandi na volanu, ima samo neparne frekvencije bez RDS-a, antena viri iz blatorana, sjedala su drugacija, US model je glasniji, sirena jednotonska, drugaciji materijali u unutrasnjosti.
Evo par linkova na tom tragu
http://forum.klix.ba/us-eu-razlika-t15251.html
http://www.jutarnji.hr/autoklub/aktualn ... ./1965114/
Stos e tice Toyote, ja kada sam kupovao Tiguana gledao i Toyotu RAV4 (2011 godiste) u Limited verziji. 3.5 V6 motor, JBL audio uredjaj sa dva pojacala (tvornicki, jednoz a subwoofer drugo za ostale zvucnike), sa navigacijom, sa pravom kozom, sa svim komandama na volanu (muzika, telefon, tempomat).
Nisam kupio jer je drzala cestu ko spacek otprilike.
STo se tice sigurnosti, u mnogim aspektima IIHS je daleko stroziji od EuroNCAP, kao i ekoloski standardi (u SAD su dizeli davno prije EU morali imati SCR katalizatore).
Stoji da ima dosta stvari koje su drugacije. Npr. vecina vozila u SAD dolazi sa cjelogodisnjim gumama. Japanci obicno dolaze sa keramickim plocicama npr. Takodje, npr. od Honde, Americke Acure su ustvari evropske Honde. Medjutim, model za model, to su obicno kozmeticke razlike ili neke razlike koje su svojstvene trzistu ali ne umanjuju kvalitetu.
Npr. u EU Tiguan kojeg ja imama dolazi sa DSG mjenjacem, u SAD sa Aisin mjenjacem kojeg mozes naci u Toyoti 4Runner. Ti sad konatj koji ce vise izdrzat.
Last edited by jefferson on 28/08/2017 23:05, edited 1 time in total.
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#83 Re: VW Touraeg 3.2 V6 + Plin
Takve stvari se nisu desavale u Evropi? Pa ja nisam vidio B6 u Bosni da se nije ogulio unutra. B6 je naspram B5 odron od kvalitete jer je VW htio da udalji VW od Audija.Better Man wrote:Bilo je ovdje forumaša koji žive u USA i koji su se žalili na kvalitet materijala i trajnost određenih dijelova u Passatu 6, dok se takve stvari nisu dešavale u Evropskoj verziji Passata. Drugačiji standard kvalitete je u USA od Evrope.jefferson wrote:Po cemu je losiji za americko trziste? De molim te daj detalje? Americko trziste je ubjedvljivo najveci konzument ovakvih vozila, i iako je VW poznat u zadnje vrijeme po vrhunskim ispadima, eto de pojasni.Better Man wrote:Pa troši previše plina. Za svakodnevne vožnje para i para ćeš se nadavati na plin. Mogu mislit tek koliko troši benzina. Prvo, auto je star 11 godina, a drugo model je za američko tržište i kvaliteta modela za američko tržište je lošija od onih za evropsko. Tako da ga ja ne bih ni pod razno gledao, a kamo li kupio.
Ja npr. sa CC sam presao 180,000km i bio je u boljem stanju nego bilo koji kojeg sam vidio u BiH.
Nije sporno da razlicita trzista imaju razlicite opcije, ali kakve veze to ima sa kljucnim komponentama tog auta?