VW Passat ili Skoda Octavia???

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#76 Re: VW Passat ili Skoda Octavia???

Post by amar1994 »

Travnički Noćni Šetač wrote:
Dummy lutka u Passatu je opalila glavom u konzolu pored zracnog jastuka...
nije isti test :thumbup:
User avatar
Travnički Noćni Šetač
Posts: 3925
Joined: 13/01/2006 20:48
Location: Travnik
Contact:

#77 Re: VW Passat ili Skoda Octavia???

Post by Travnički Noćni Šetač »

Nije isti test tačno... takve sam prve našao na youtbe... ali kontam udarac je udarac i brzina je brzina... nešto mi se ne svidja kud je glava one lutke proletila...
radostan dan
Posts: 27091
Joined: 31/01/2010 20:26
Location: madera

#78 Re: VW Passat ili Skoda Octavia???

Post by radostan dan »

amar1994 wrote:
radostan dan wrote:dok se prikupi dokumentacija, dok se njihova osiguravajuća kuća usaglasi sa mojom, a u pm...

nazalost , ima da se nacekas po pitanju osiguranja , znam po nekim kolegama iz SRB :-)
koliko mislis da im treba?
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#80 Re: VW Passat ili Skoda Octavia???

Post by amar1994 »

radostan dan wrote:
amar1994 wrote:
radostan dan wrote:dok se prikupi dokumentacija, dok se njihova osiguravajuća kuća usaglasi sa mojom, a u pm...

nazalost , ima da se nacekas po pitanju osiguranja , znam po nekim kolegama iz SRB :-)
koliko mislis da im treba?
oko pola god .
radostan dan
Posts: 27091
Joined: 31/01/2010 20:26
Location: madera

#81 Re: VW Passat ili Skoda Octavia???

Post by radostan dan »

amar1994 wrote:
radostan dan wrote:
koliko mislis da im treba?
oko pola god .
za rješavanje situacije između njih u srbiji kada domaći vozači učestvuju u nezgodi, ili pričaš za rješavanje ovih slučajeva kao kod mene - sr i bih?
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#82 Re: VW Passat ili Skoda Octavia???

Post by amar1994 »

radostan dan wrote:
za rješavanje situacije između njih u srbiji kada domaći vozači učestvuju u nezgodi, ili pričaš za rješavanje ovih slučajeva kao kod mene - sr i bih?
izmedju njih , mozda bude brze u tvojoj situaciji , nadam se da hoce :)
radostan dan
Posts: 27091
Joined: 31/01/2010 20:26
Location: madera

#83 Re: VW Passat ili Skoda Octavia???

Post by radostan dan »

amar1994 wrote:
radostan dan wrote:
za rješavanje situacije između njih u srbiji kada domaći vozači učestvuju u nezgodi, ili pričaš za rješavanje ovih slučajeva kao kod mene - sr i bih?
izmedju njih , mozda bude brze u tvojoj situaciji , nadam se da hoce :)
gledacu neku vezu da potegnem...javicu sta sam uradio, kad bude gotovo.
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#84 Re: VW Passat ili Skoda Octavia???

Post by amar1994 »

radostan dan wrote:
gledacu neku vezu da potegnem...javicu sta sam uradio, kad bude gotovo.
:thumbup:

ako dobijes dobre pare , uradi u ovlastenom i miran si opet u sudaru :)

vecina uzme pare i pokrpi kako zna i umije , pa onda zijeva hauba , far , plastika .
User avatar
Optimist
Posts: 13635
Joined: 08/02/2010 19:01
Location: Sarajevo

#85 Re: VW Passat ili Skoda Octavia???

Post by Optimist »

condy wrote:
Me_again wrote: Daleko neekonomičnije auto od Octavije, po svemu pa i po potrošnji, pa sada da li je to preporuka za porodično auto ?
Vezano za potrosnju. Passat sa 2.0 tdi motorom je vrlo ekonomicno auto, to govorim iz licnog iskustva kojeg imam dovoljno da to mogu reci. Max obrtni moment razvija od 1500 do mislim 2600 obrtaja. Mjenjac bilo manuelni bilo dsg, zbog toga se salta vrlo rano. Takav je prenosni mehanizam da trazi i moze da salta na niskim obrtajima ( kod svih novih VW vozila ). U gradskim uvjetima gotovo nikad nemas potrebe da ga saltas preko 2000 obrtaja. Na otvorenoj na autoputu pri brzini od 140 km/h u sestoj ga vrti na 2100 obrtaja. To utice puno na potrosnju. Pri toj brzini na autoputu trosi oko 5,5 litara po bordu. Odnosno taj 2.0 tdi u Passatu na otvorenoj trosi manje nego 1.6 tdi u Octaviji ako ga malo opteretis. Po gradu zavisno od uvjeta na cesti ali zbog saltanja na jako niskom obrtaju a nemas potrebe da ides na vise zbog nacina kako je prenos uradjen u tim vozilima, ni gradska nije velika potrosnja od 6 litara pa do 8-9 zavisno od uvjeta na cesti i gdje se vozi. Octavija je samo ekonomicnija po gradu ali to nije velika razlika. Za druge motore nemam iskustva...
Jednom sam pisao ovdje. Octavia 2014-to, 2.0 TDI 150ks i manuelnim mjenjacem. Sarajevo-Zagreb-Sarajevo prosjek potrosnje 5,1 litar. Na autoputu je bio tempomat na 140 a dio Zenica Brod uglavno po ogranicenju, +10km/h. I mene je fasciniralo kako malo trosi i kako se taj motor vrti na oko 2100 obrtaja na 140 sto je recept za nisku potrosnju. Na 200 se vrti na oko 3100.

Ista dionica sa 1.9 TDI je 5,5-6, testirano vise puta.
User avatar
Ramzess Veliki
Posts: 18168
Joined: 11/02/2013 11:32

#86 Re: VW Passat ili Skoda Octavia???

Post by Ramzess Veliki »

Vozio I jedno I drugo. I to u najboljoj varijanti - sluzbeno pa deri, ne stedi.
Moja iskustva - moj direktor kupio sebi sluzbenu Octaviu premium, ide na autoputu 260 km/h ni ne osjetis, ne znam koliko je opuhao budzet firme za to auto. Iznutra nekako ostri rubovi, imas osjecaj da ces se porezati na sve. Vozio sam tu njegovu Octaviu I nekako mi ... ide auto, ali mi falilo da osjetim da taj motor zaista ima snage, kao da su dusu izvukli iz motora da mu napucaju performance. Cak mi je I raniji Passat 5 djelovao dosta cvrsce I stabilnije, I osjecaj prenosa sa motora je direktniji.
Nakokn sto se director navozao I presao tih 50.000 km, ponovo dobijem priliku da provozam tu Octaviu ... rastresla se, tandrce, ide ona isto, ali tacno osjetim da se sasija razdrndala I da nije utegnuta kao prije.
Poredim sa svojom Alfom Romeo 159 sa 200.000 km na satu, Alfa utegnuta kao nova, Octavia nakon 50.000 tandrce I skripi. Passata isto godiste nisam vozio, ali ako je bar kao Passat 5 onda se o Skodi nema sta reci.
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#87 Re: VW Passat ili Skoda Octavia???

Post by ado-šampion »

eduscho wrote:OK poštena primjedba, nisam baš detaljisao oko opreme itd. Jeste Passat je bolje opremljen, al što se mene tiče, sve te navigacije, parking - kišni - ovi- oni senzori, qrci-palci, meni to ne igra veliku ulogu. Lično mislim da previše tehnologije /ne samo kod auta, već inače u životu/ zaglupljuje ljude, uništava im prirodne reflekse i kreativnosti, ali to sam samo ja...

Pa mislim ipak da jedna solidna Octavia (ne baš golać) možda bude bolje riješenje, uzimajući u obzir moju vožnju. Znači do 10.000 km godišnje, porodičan čovjek a ne manijak za volanom ko onaj Sanjin Sefić, itd.

Eh sad kad je dilema otklonjena, samo da kažem ovo, imam nekih ponuda od Kramara, a zvali su me i iz Auto plazza Mostar. Belaj je što ni jedni ne dopuštaju da se prije kupovine auto odveze na pregled kod povjerljivog majstora, a ne daju niti da se obavi probna vožnja. Kažu pošto auto nije registrovano, zakonski ne smije na cestu, dobro im dodje taj izgovor. Mada u obje kuće kažu u slučaju da ako se u prvih nekoliko dana otkrije kvar ili nedostatak spremni su to namiriti /jedino što je to na riječ, znači ništa pismeno/, mada ima napismeno garancija 6 mjeseci, odnosno doddatna koja se može kupiti kod Kramara 24 mjeseca a kod Auto plazza 18 mjeseci.

Šta kažete na ovo može li im se vjerovati?

PS: znam neke koji vozaju kramarova auta vec 3-4 godine bez problema, a za ovu auto plazzu ne znam nista.
Ja sam kupio 2 auta kod Kramara. Oba se vozaju preko 3 godina bez vecih problema.
Povedi majstora obavezno. Ne samo zbog mogucih problema, nego i sto kad das pare onda mozes usima mahati kad im dodjes s pricom losi diskovi, losi amortizeri i slicno, a tih stvari se moze nakupiti. U ova dva moja slucaja nije, ali ne mora znaciti da nece. Prije nego sto das pare, za te sve stvari cijena lezerno ide dole. Takodjer uprati stanje branika i slicno, vrlo cesto su oni lakirani, a ne tako rijetko su lakirani smecarski. Naravno nikakav problem, jebes plastiku, ali za te stvari cijena ide dole. Svakako ce tebi oni spustiti odredjeni iznos tako da imas za sitnice.

Mozes tamo malo probati auto, bitno je da vuce, da dobro salta, da kvacilo odvaja, realno ni ti ni majstor ne mozete provjeriti bas sve stvari da bi se garatovalo da je auto 100% zdravo. Nadji majstora koji ima dijagnostiku za ta auta, nek provjeri kad je zadnji put radjena regeneracija i moj ti je savjet ako nadje ikakvih gresaka oko DPFa da trazis drugo auto, ako nisi od onih tipova koji rezu DPF. Da se DPF dobro sredi to je 800 maraka navise (vani), samo sumnjam da iko u BiH to radi pismeno. Takodjer, nek provjeri otvara li EGR, jer elektronicki kontrolisani EGRovi u novijim autima su jako skupi a ako ne otvara moras ga zamijeniti (opet ako nisi od tipova koji skidaju dijelove s auta).

Imas mislim 8 dana da odvezes auto u ovlasteni nakon kupovine i oni su duzni popraviti sve sto ne valja, samo u tom slucaju ako si preskocio onaj gore prvi savjet i ako ti kazu diskovi ne valjaju, na to zaboravi.

Ta garancija od 6 mjeseci vrijedi ako ti saspe mjenjac, ali posto to nije Opel, od toga nema nista. :D Ta dodatna garancija ide preko osig. kuce i mozda nije losa opcija.

I jos jedna jako bitna stvar i ovo treba podvuci: Ta auta su uglavnom nabrala 150 k km ili vise i od tog auta daleko da mozes ocekivati novo auto. Nije to neka kilometraza posebna, ali na njoj se mogu ocekivati veci zahvati u vidu velikog servisa, EGRa, DPFa (ovo dvoje posebno ako je auto dosta vozano po gradu), kvacila. Nemoj napraviti gresku misleci da ako das 25 hiljada to je prst u uho. Ta auta su nova kostala duplu cifru od te sto ces ti platiti, imaj to u vidu.. Auta s recimo 70-80 k km daju puno vise sigurnosti ali su i puno skuplja a izbor takvih je kod nas nikakav.

Eto, sretno...
condy
Posts: 7814
Joined: 22/09/2011 14:34

#88 Re: VW Passat ili Skoda Octavia???

Post by condy »

Optimist wrote: Jednom sam pisao ovdje. Octavia 2014-to, 2.0 TDI 150ks i manuelnim mjenjacem. Sarajevo-Zagreb-Sarajevo prosjek potrosnje 5,1 litar. Na autoputu je bio tempomat na 140 a dio Zenica Brod uglavno po ogranicenju, +10km/h. I mene je fasciniralo kako malo trosi i kako se taj motor vrti na oko 2100 obrtaja na 140 sto je recept za nisku potrosnju. Na 200 se vrti na oko 3100.

Ista dionica sa 1.9 TDI je 5,5-6, testirano vise puta.
:thumbup: :thumbup:
User avatar
VladaFBiH
Posts: 4444
Joined: 01/02/2012 12:32
Location: rajvoSa

#89 Re: VW Passat ili Skoda Octavia???

Post by VladaFBiH »

Optimist wrote:
Jednom sam pisao ovdje. Octavia 2014-to, 2.0 TDI 150ks i manuelnim mjenjacem. Sarajevo-Zagreb-Sarajevo prosjek potrosnje 5,1 litar. Na autoputu je bio tempomat na 140 a dio Zenica Brod uglavno po ogranicenju, +10km/h. I mene je fasciniralo kako malo trosi i kako se taj motor vrti na oko 2100 obrtaja na 140 sto je recept za nisku potrosnju. Na 200 se vrti na oko 3100.

Ista dionica sa 1.9 TDI je 5,5-6, testirano vise puta.
isto auto, isto godište cca 100k prešla - gradska oko 8.5-8.9 :)
condy
Posts: 7814
Joined: 22/09/2011 14:34

#90 Re: VW Passat ili Skoda Octavia???

Post by condy »

Za provjeru DPF-a. Jedan banalan ali dobar nacin je da pogledas da li je cist izlaz na auspuhu. Mora biti skroz cist bez crnila od ćađi.
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#91 Re: VW Passat ili Skoda Octavia???

Post by ado-šampion »

Kod mene se zacepio skoro 50%, spalio mi 2 senzora diferencijalnog pritiska, bez ikakvih tragova cadji. Jedino pouzdano, kad je zadnji put odradio regeneraciju i greske. Greska na ovog gorenavedenom senzoru je 99% DPF kaput.
User avatar
Travnički Noćni Šetač
Posts: 3925
Joined: 13/01/2006 20:48
Location: Travnik
Contact:

#92 Re: VW Passat ili Skoda Octavia???

Post by Travnički Noćni Šetač »

ado-šampion wrote: Ja sam kupio 2 auta kod Kramara. Oba se vozaju preko 3 godina bez vecih problema.
Povedi majstora obavezno. Ne samo zbog mogucih problema, nego i sto kad das pare onda mozes usima mahati kad im dodjes s pricom losi diskovi, losi amortizeri i slicno, a tih stvari se moze nakupiti. U ova dva moja slucaja nije, ali ne mora znaciti da nece. Prije nego sto das pare, za te sve stvari cijena lezerno ide dole. Takodjer uprati stanje branika i slicno, vrlo cesto su oni lakirani, a ne tako rijetko su lakirani smecarski. Naravno nikakav problem, jebes plastiku, ali za te stvari cijena ide dole. Svakako ce tebi oni spustiti odredjeni iznos tako da imas za sitnice.

Mozes tamo malo probati auto, bitno je da vuce, da dobro salta, da kvacilo odvaja, realno ni ti ni majstor ne mozete provjeriti bas sve stvari da bi se garatovalo da je auto 100% zdravo. Nadji majstora koji ima dijagnostiku za ta auta, nek provjeri kad je zadnji put radjena regeneracija i moj ti je savjet ako nadje ikakvih gresaka oko DPFa da trazis drugo auto, ako nisi od onih tipova koji rezu DPF. Da se DPF dobro sredi to je 800 maraka navise (vani), samo sumnjam da iko u BiH to radi pismeno. Takodjer, nek provjeri otvara li EGR, jer elektronicki kontrolisani EGRovi u novijim autima su jako skupi a ako ne otvara moras ga zamijeniti (opet ako nisi od tipova koji skidaju dijelove s auta).

Imas mislim 8 dana da odvezes auto u ovlasteni nakon kupovine i oni su duzni popraviti sve sto ne valja, samo u tom slucaju ako si preskocio onaj gore prvi savjet i ako ti kazu diskovi ne valjaju, na to zaboravi.

Ta garancija od 6 mjeseci vrijedi ako ti saspe mjenjac, ali posto to nije Opel, od toga nema nista. :D Ta dodatna garancija ide preko osig. kuce i mozda nije losa opcija.

I jos jedna jako bitna stvar i ovo treba podvuci: Ta auta su uglavnom nabrala 150 k km ili vise i od tog auta daleko da mozes ocekivati novo auto. Nije to neka kilometraza posebna, ali na njoj se mogu ocekivati veci zahvati u vidu velikog servisa, EGRa, DPFa (ovo dvoje posebno ako je auto dosta vozano po gradu), kvacila. Nemoj napraviti gresku misleci da ako das 25 hiljada to je prst u uho. Ta auta su nova kostala duplu cifru od te sto ces ti platiti, imaj to u vidu.. Auta s recimo 70-80 k km daju puno vise sigurnosti ali su i puno skuplja a izbor takvih je kod nas nikakav.

Eto, sretno...
Dobar savjet :thumbup: ... Biću slobodan da dodam : ugasi radio kada probaš auto... i osluškuj... na prvih 20 metara ćeš čuti lupaju li amortizeri, stružu li pločice od diskove, lupa li zamajac kod kretanja i šaltanja, klepeće li kakva plastika i slično...
530i
Posts: 9169
Joined: 08/12/2009 17:31

#93 Re: VW Passat ili Skoda Octavia???

Post by 530i »

Savjeti na nivou povedi Milana Tarota...
condy
Posts: 7814
Joined: 22/09/2011 14:34

#94 Re: VW Passat ili Skoda Octavia???

Post by condy »

ado-šampion wrote:Kod mene se zacepio skoro 50%, spalio mi 2 senzora diferencijalnog pritiska, bez ikakvih tragova cadji. Jedino pouzdano, kad je zadnji put odradio regeneraciju i greske. Greska na ovog gorenavedenom senzoru je 99% DPF kaput.
Sta su ti kazali u servisu koji je lijek da se ne začepi jer i ja imam dpf, al ne vozim puno po gradu. Koliko njemu treba dugo da odradi regeneraciju. Kod mene mislim da kad ideš preko 60 km/h radi sam regeneraciju bez obavijesti.
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#95 Re: VW Passat ili Skoda Octavia???

Post by ado-šampion »

condy wrote:
ado-šampion wrote:Kod mene se zacepio skoro 50%, spalio mi 2 senzora diferencijalnog pritiska, bez ikakvih tragova cadji. Jedino pouzdano, kad je zadnji put odradio regeneraciju i greske. Greska na ovog gorenavedenom senzoru je 99% DPF kaput.
Sta su ti kazali u servisu koji je lijek da se ne začepi jer i ja imam dpf, al ne vozim puno po gradu. Koliko njemu treba dugo da odradi regeneraciju. Kod mene mislim da kad ideš preko 60 km/h radi sam regeneraciju bez obavijesti.
Obicno on na rezervoar goriva odradi jednu regeneraciju ako je kombinovana voznja, preduslov je da nema gresaka na DPFu, temperatura motora preko 70 stepeni, ne manje od 10 litara u rezervoaru, i s tim uslovima 10-20 minuta konstantne voznje preko 60 je dovoljno. Ako ugasis motor u medjuvremenu, jovo na novo.
Kod tebe moze i forsirana kompjuterom na leru, gledao sam kako to radi na Q5.

DPF ima rok trajanja dok se ne zacepi, nema tu lijeka, mozes samo odgoditi. Obicno je to 180-200 k u prosjeku. Moze biti i na 70 k ako se regeneracija cesto prekida, a moze i 400 k ako samo picis po autoputu.
Kod mene je poceo kasljucati na 180 k, ali ja nisam vidio nikakve probleme u voznji samo mi je sprzio ovaj gore senzor :) , pa onda i drugi put na 190 k (tad je vec poceo pokazivati simptome), i na kraju upalio lampicu DPFa na 195 i tad sam ga skinuo i poslao na ciscenje. Bio je zacepljen 45%, vracen s 1%.
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#96 Re: VW Passat ili Skoda Octavia???

Post by tempuser »

Posto se radi o dilemi izmedju dva konkreta auta treba krenuti od potreba onog ko kupuje. Ako mu ima potrebu za vecim i boljim autom onda je Passat bolje rjesenje, ali ako njegovim potrebama odgovara kompakt velicine Octavie onda bi Octavia bila bolje rjesenje jer zasto davati vise para za stariji auto koji je vise presao. Da se tu radi o istom budzetu za obje varijante onda bi prica bila malo drugacija.
condy
Posts: 7814
Joined: 22/09/2011 14:34

#97 Re: VW Passat ili Skoda Octavia???

Post by condy »

ado-šampion wrote:
condy wrote:
ado-šampion wrote:Kod mene se zacepio skoro 50%, spalio mi 2 senzora diferencijalnog pritiska, bez ikakvih tragova cadji. Jedino pouzdano, kad je zadnji put odradio regeneraciju i greske. Greska na ovog gorenavedenom senzoru je 99% DPF kaput.
Sta su ti kazali u servisu koji je lijek da se ne začepi jer i ja imam dpf, al ne vozim puno po gradu. Koliko njemu treba dugo da odradi regeneraciju. Kod mene mislim da kad ideš preko 60 km/h radi sam regeneraciju bez obavijesti.
Obicno on na rezervoar goriva odradi jednu regeneraciju ako je kombinovana voznja, preduslov je da nema gresaka na DPFu, temperatura motora preko 70 stepeni, ne manje od 10 litara u rezervoaru, i s tim uslovima 10-20 minuta konstantne voznje preko 60 je dovoljno. Ako ugasis motor u medjuvremenu, jovo na novo.
Kod tebe moze i forsirana kompjuterom na leru, gledao sam kako to radi na Q5.

DPF ima rok trajanja dok se ne zacepi, nema tu lijeka, mozes samo odgoditi. Obicno je to 180-200 k u prosjeku. Moze biti i na 70 k ako se regeneracija cesto prekida, a moze i 400 k ako samo picis po autoputu.
Kod mene je poceo kasljucati na 180 k, ali ja nisam vidio nikakve probleme u voznji samo mi je sprzio ovaj gore senzor :) , pa onda i drugi put na 190 k (tad je vec poceo pokazivati simptome), i na kraju upalio lampicu DPFa na 195 i tad sam ga skinuo i poslao na ciscenje. Bio je zacepljen 45%, vracen s 1%.
Hvala na savjetima iz prve ruke :)
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#98 Re: VW Passat ili Skoda Octavia???

Post by amar1994 »

condy wrote: Hvala na savjetima iz prve ruke :)
meni rekli da se najbrze puni stiskanjem gasa na malim obrtajima gdje motor nema dovoljno vazduha za kolicinu goriva , to ih ubija :thumbup:

vozi se normalno i neces imat problema ako je ispravan auto .
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#99 Re: VW Passat ili Skoda Octavia???

Post by ado-šampion »

condy wrote: Hvala na savjetima iz prve ruke :)
:thumbup:
Throttle
Posts: 12969
Joined: 10/06/2016 12:35

#100 Re: VW Passat ili Skoda Octavia???

Post by Throttle »

Neki dan skidan i ciscen DPF na Volvu S60, nesto preko 160.000 presao, tako da je otprilike ocekivani zivotni vijek prije ciscenja ovo gore navedeno :thumbup:
Post Reply