Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
O'zone wrote:
Ako fercera kad ubaciš crijeva direktno u flašu onda nešto blokira dotok goriva.
Možda je začepljeno povratno crijevo pa ostane previše nafte (nagađam ne kontam baš dizele puno ) a možda i dovodno. Jer jedino ti to ostaje pošto si ostalo koliko vidim sve zamjenio. Probaj propuhat crijeva kompresorom otkačiš ih sa obje strane i pustiš zrak pod pritiskom kroz njih.
Jutros probo da upalim neće onda uzeo ubacio crijeva direktno u naftu upalio odma. Onda sam u radu motora izvadio crijeva i skopco na filter i radio je normalno ugasim upali odma sve dok se ne zagrije motor čim se zagrije neće. A to što se tiče crijeva povratnog i dovodnog ona su vamo providna i nafta se vidi da ide dolazi i odlazi normalno a kad se zagrije dam mu malo jači gas i kad pustim sekunda fali da se ugasi nekad se i ugasi i više nema šanse da upali.
Kompresija motora? Pošto se materijali šire kad se motor ugrije možda negdje gubi kompresiju?
@bitanga mogao bi malo pomoć ovdje ovo je tvoj fah
Ima ovdje gdje budem jedan 'naš' lik, ima tri komada. Dvije T1, onu kamper varijantu (1959.) i tkz. Doka dupla-kabina (1961.) i nato još jednu T2 (1968.). Ali blago je reći da lik mentalno je van kolosijeka. Ima jedno 38-42 godine niti djece, žene... samo govori o ovim modelima, ili o Kennedy predsjedniku, Berlinskom zidu, hladnom ratu, kubanska kriza, Apollo program... niti gdje radi