Voznja na zadnjem tocku

Podforum za motocikliste...
esso_sa
Posts: 1676
Joined: 29/10/2005 16:20
Location: U 'Namu

#51 Re: Voznja na zadnjem tocku

Post by esso_sa »

Ringhio wrote: @Esso_sa

Nisam iz Sarajeva, i nije crni nego plavi veliki zekonja.

Kod mene su bile dvocjevke s obje strane, brat bratu ima 10 kila u svakoj :D, pravo da ti kazem nisam ih nikad cuo jer sam motor uzeo s Leo-m, a dvocjevke sam dobio na poklon uz njega. Mozda ih nekad namontiram iz dosade, samo da ih cujem. Vjerujem da ce on da bude ko fen za kosu sto ce automatski povuci za sobom ponovno skidanje i montiranje Lea-a.

Volio bih negdje naci 2 akrapa ili 2 yoshija za njega, nije bitno dali je karbon ili SS ili Titaniom, ovalni, triovalni kakav god, samo da su 2. Gledao sam neke yoshije ali nisam nikad cuo ni jednog s njima tako da sam se dvoumio i na kraju odustao. Snimao sam po piku i vidio sam jednog lika da tusi 1000-ku, vabio ga da mi proda 2 akrapa i nisam ga mogao izvarati za njih...

Nekako mi je s 2 topa....intrigantniji :)
Sa fabrickim auspusima, cut ces.... nista :D Ugusi ga fabrika prilicno. Kod fabrickog izduva je jedino dobro sto ima onu klapnu sto zatvara izduv pa bolje koci motorom kad oduzmes gas (zato tu klapnu volim da zovem "retarder" :D , ko na kamionu :D ).
Prijatelj ima na zecu (mali zec) Yoshimuru i dobro se dreci... Ali Akrap po meni ipak (ne zato sto ga ja imam) ima bolji zvuk... Ima onaj potmuli, duboki, basoviti, tutnjavi zvuk a Yoshimura se vise dere, onako ko neki tipicni R motor.
Kod mene je Akrap trioval titanium, "Race use only" serija i kostao je oko 550 EUR. Posto je kod tebe "stereo" razglas :lol: , ocekuj dupli trosak :D :thumbup:
mirzet87sa
Posts: 3274
Joined: 08/05/2013 04:23

#52 Re: Voznja na zadnjem tocku

Post by mirzet87sa »

TouringBiker wrote:
He he sve je dobro dok ne naiđe kakav na Harley-u i kopijama. Em V-mašine na malom broju obrtaja ionako zvuče k'o traktori, em je izvadio sve iz auspuha pa na kućama uz ulicu spadaju saksije s prozora :roll:

Pa ima dosta načina da se digne snaga... Chip tuning, K & N zračni filtri, smanjivanje težine ugradnjom karbonskih i magnezijumskih dijelova itd. Koliko ih samo kod nas vozi, a da nikad nisu odveli motor na sinhroniziranje cilindara, da im ventili ne dihtuju i sl. Kad vozim iza nečijeg motora, a čujem da trokira, srce me zaboli.

Ali se uvalit lovu za auspuh, a da ti motor onda slabije vuče, e baš je glupost. Na testu od 20ak auspuha za BMW R 1200 GS, samo su Akrapovič i još jedan dali 1-2 KS više ili 2-3 Nm obrtnog momenta više. Svi ostali - slabije, pa čak i znatno, nego fabrika. Ako se stvarno dobro ne razumiješ u te stvari - ili ako nemaš nekog ko se razumije pa da ti on odradi - bolje ne prčkati.
Choperi imaju sami po sebi preglasan svuk, kad se izvade 'prigusivaci' iz auspuha tresu se prozori od njega..
Prilikom ugradjivanja svih ovih dijelova, motor je morao na remapiranje ici. Sto se tice zracnog filtera, nisam uzeo k&n iz vise razloga, koristim BMC filter. S fabrickih 175 dignut je na 200-205cca i povecan mu je rev limiter za 500rpm. Ako se saleti kakva lova, imam u planu zamijeniti mu stock body kit s karbonskim, doduse ne ove sezone.
A servisiram ga kod KMS-a, barem sam to uradio ovog ljeta. Moram traziti neku drugu alternativu, provjeren sevis ovdje kod nas.. Ne isplati se ici svake godine u hrvatsku radi toga, jeste da sam ulozio puno para ali treba imati i granicu neku :D
User avatar
Ringhio
Posts: 1005
Joined: 04/04/2011 23:47
Location: Ni ovdje ni tamo

#53 Re: Voznja na zadnjem tocku

Post by Ringhio »

@ esso

Eh dobro si....nevolim ja te vristece zvukove, zeko je podmukla zvjerka i vise mu prilice duboki tonovi s povremenim pucnjevima :)

Akrapi su fakat skupi, ali stani...jesi li ti samo top platio 550 E ili su komplet izduv uzeo ?

Ja sam se raspitivao kod dilera, doduse za tad novog zeca ( 2010 - 2013 ) jer sam bio i u toj nekoj fazi zavale da uzmem novi, malo sam se sjeo sam sa sobom pa sam odustao od te opcije, diler rece u ostalom da je full akrap s granama i topom 1700-1800 km, nemogu se sjetiti tacno, za taj motor. Ovaj zeconja imaj onajogromni neugledni kolektor i to me je bas bolo u oci. Cini mi se da sve 4 cijevi idu u 1 pa ta 1 vodi u taj kolektor u kojem su nagurane sonde i kojekakvi filteri i prociscivaci , pa iz kolektora ide u 2 topa, uglavnom odvratno izgleda.

Mislim da bi akrapi za mog zeku trebali biti maaalko jeftiniji.

Ja volim malo masivnije topove tipa " sulinar ", gledao sam svasta nesto oko zeca i imaju i neke zajebancije koje proizvodi Danmoto, imaju i dan danas u ponudi karbonske topove koji su nekih cirka 250$, ali sam malo cunjao po forumima i vidio da se poslje izvjesne upotrebe pocnu raspadat, a nisu ni nesto veliki, imaju i male " stubby " topove koje tesko mozes i primjetiti na motoru, cjevcica s baffle-om unutra i s mogucnosti nadoplate za DB killere, oni su sicusni i nisu mi se svidjeli. Imaju i izgledom kopirane akrapoviceve GP series, doduse malo vise vuku na Leovince Factory GPPRO, al isto je to....u par grama.
esso_sa
Posts: 1676
Joined: 29/10/2005 16:20
Location: U 'Namu

#54 Re: Voznja na zadnjem tocku

Post by esso_sa »

Ringhio wrote:@ esso

Eh dobro si....nevolim ja te vristece zvukove, zeko je podmukla zvjerka i vise mu prilice duboki tonovi s povremenim pucnjevima :)

Akrapi su fakat skupi, ali stani...jesi li ti samo top platio 550 E ili su komplet izduv uzeo ?

Ja sam se raspitivao kod dilera, doduse za tad novog zeca ( 2010 - 2013 ) jer sam bio i u toj nekoj fazi zavale da uzmem novi, malo sam se sjeo sam sa sobom pa sam odustao od te opcije, diler rece u ostalom da je full akrap s granama i topom 1700-1800 km, nemogu se sjetiti tacno, za taj motor. Ovaj zeconja imaj onajogromni neugledni kolektor i to me je bas bolo u oci. Cini mi se da sve 4 cijevi idu u 1 pa ta 1 vodi u taj kolektor u kojem su nagurane sonde i kojekakvi filteri i prociscivaci , pa iz kolektora ide u 2 topa, uglavnom odvratno izgleda.

Mislim da bi akrapi za mog zeku trebali biti maaalko jeftiniji.

Ja volim malo masivnije topove tipa " sulinar ", gledao sam svasta nesto oko zeca i imaju i neke zajebancije koje proizvodi Danmoto, imaju i dan danas u ponudi karbonske topove koji su nekih cirka 250$, ali sam malo cunjao po forumima i vidio da se poslje izvjesne upotrebe pocnu raspadat, a nisu ni nesto veliki, imaju i male " stubby " topove koje tesko mozes i primjetiti na motoru, cjevcica s baffle-om unutra i s mogucnosti nadoplate za DB killere, oni su sicusni i nisu mi se svidjeli. Imaju i izgledom kopirane akrapoviceve GP series, doduse malo vise vuku na Leovince Factory GPPRO, al isto je to....u par grama.
550 EUR je kostao slip-on set odnosno : Top i dio cijevi koji veze top sa izduvnom granom.
Kupljen preko interneta i to na akciji. U Hrvatskoj je tada bio za oko 100 EUR skuplji. Izduv je kupljen kad i motor - 2007 godine. Mozda je tada bilo i skuplje jer je tek izasao facelift zec a tako i Akrap za njega. Uglavnom, evo slika. Identican je kod mene
Image

Izduvna grana mi je ostala fabricka. I da, sa Akrapom ces dobiti upravo te pucnjeve, posebno kod saltanja u nizu ili kod kocenja motorom. 8-)
I ja nebi eksperimentisao sa tim jeftinijim varijantama. Bolje i malo sacekat da eventualno skupis pare za Akrapa nego da stavljas svakakvo smece na motor. Na kraju se tako najvise isplati a imas vrhunski izduv koji ce ti trajati i nece kvariti performanse (moze ih samo popraviti) :thumbup:
User avatar
Ringhio
Posts: 1005
Joined: 04/04/2011 23:47
Location: Ni ovdje ni tamo

#55 Re: Voznja na zadnjem tocku

Post by Ringhio »

Image

Gore prikazani sulinarcic je zaduzen za akustiku i vizuelne efekte :)

Lijep je taj tvoj akrap pravo, vidio sam ga na dosta malih zeceva, ako se ide na aftermarket izduv vecinom se svi okrecu tom akrapu.

Vidi ako ko od tvoje raje bude tusio kakva 2 kvalitetna topa koji bi se mogli nakaciti na mog zekonju posalji dojavu na PP
User avatar
Ramzess Veliki
Posts: 18187
Joined: 11/02/2013 11:32

#56 Re: Voznja na zadnjem tocku

Post by Ramzess Veliki »

Moram ove gore postove kopirati jaranu ... ima Fazera 600-ku, kad zavrne gas pomisliš da je upalio fen za kosu. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
User avatar
Press ALT+F4
Posts: 5
Joined: 03/07/2014 12:04

#57 Re: Voznja na zadnjem tocku

Post by Press ALT+F4 »

Sad sam se registrovao pa reko da pitam par stvari, vidim spominjete nekog zeca predpostavljam da je rijec o kawasaki motoru Z750 ili Z1000 ako sam dobro skontao. Obzirom da planiram kupiti motor jako sam se zagrijao za ovaj manji model. Ovo mi je ujedno i najljepsi motor pa me intersuje ako se odlucim za kupovinu kako i gdje odrzavati motor, koje su mu mane, vrline, prednosti u odnosu na neke druge modele, koju godinu proizvodnje traziti itd. ono svaki savjet je dobro dosao. Nisam htio otvarati novu temu jer na ovoj temi ima vas koji imaju zeku :evil: ako sam dobro skontao da je to kawasaki :-D .

i da kazem od svih ovih izduva meni je najljepsi onaj fabricki nekako velik a dobro izgleda, mocno :D
User avatar
Ringhio
Posts: 1005
Joined: 04/04/2011 23:47
Location: Ni ovdje ni tamo

#58 Re: Voznja na zadnjem tocku

Post by Ringhio »

Buduci kolega nek ti je kupovina motora sa srecom jer si izbor vec napravio.

Podjela ( iskljucivo moja, nemoras je prihvatiti :) ) je izmedju zeke i zekonje, zeko je 750 ccm, zekonja je snazniji burazer od 1000 ccm.

Neznam koju seriju gledas ali cu ti ja dati informacije iz prve ruke glede mog zekonje.

Kupljen prije jace od 2 godine, motor proizveden 2006, na cesti bio 2007.

Ja nisam uzimao 750 u obzir jer mi se cinila sitna i krhka, a i prerastao sam je jer sam prije zekonje imao gsx-r-a 750-ku. Ono sto je manje vise poznato je da 750-ka ima losiji ovjes i losije kocnice u odnosu na z1000. Ovjes ni na z1000 nije idealan, meni djeluje malo previse mekan, dalo bi se tu igrati oko zadnjeg amortizera ali nisam imao vremena ni potrebe da namjestam nesto po svom cejfu, nisam bio u stanju da ga vozim na neke duge duge ture pa mi je ovo bilo ok, onako kad se naviknes. Zeconja je cudna zivuklja ali naucis na njega, on na tebe, i kad se uskladite 90-100 kroz lakat krvine ne predstavljaju nikakav problem. Zna " promjesat " desavalo mi se, prvo mjesanje sam se usro, drugo je doslo manje vise ocekivano i bio sam spreman na njega, poslje toga naucis na to kao na sastavni dio voznje. Nisu to neka strasna mjesanja za katapultiranje s motora ali su ipak mjesanja i prepisujem to mekanom ovjesu.

Mislim da ima negdje oko 200 kg, sa ili bez tekucina nisam siguran i nemoj me uzeti tu za rijec, ne osjeti se tezina u voznji, ne osjeti se ni na nogama, meni je Z1000 " lego " na prvoj voznji zbog polozaja nogu, te ruku koje su fino rasirene i blago si naget naprijed.

Sjediste je tvrdo, primjetis na pocetku sezone nakon par duzih voznji, straznjica zna da utrni, al vremenom ti misici ocvrsnu pa to poslje ne predstavlja neki veliki problem barem tih malo duzih voznji sto se tice ( 300-400 KM ). Za bilo sta duze od toga vjerujem da bi se trebali nabaciti ili silikonski jastuci ili nabaviti one gace s istim tim jastucima. Zamjenska sjedista su preskupa i neugledna.

Lagan za upravljanje, siroki guvernal je posebno za pohvaliti u gradskoj guzvi i provlacenju, ali ono sto sam primjetio je da mu nikako ne odgovara pomijanje od semafora do semafora, temperatura mu skoci i vazda je onaj ventilator upaljen. Mene su dodatno zamarale kratke rucice kvacila i kocnice pa sam ih zamjenio i vratio originalne. Kvacilo mi je bilo potvrdo za koristiti s tim kratkim rucicama i zamaralo mi je saku kad se provlacim gdje u gradu.

Ispod 5 000 se ponasa pristojno i mozes da radis s njim sta hoces, osmjeh na lice ti dolazi tek od 6000 pa do nekih 8000 obraja gdje ima provalu snage, ne brutalne kao na nekim R motociklima, ali ipak osjetljivu provalu koju kad prvi put okusis samo ces ganjati da je ponovo probas.

Vibracija ima, na nekih 5 000 se pojave na ruckama i na nogarama, pojacavaju se kako ides vise u obrtaje, ali ta su ispucavanja i onako kratkorocna tako da to ne smeta nesto strasno, tvoje nogare su gumirane tako da neces nesto puno osjetiti, malo ljepsa polovina ce se vjerovatno zaliti jer su na zadnjim nogarama izgleda vibracije malo izrazenije. Pri nekoj normalnoj voznji od 80-120 km/h to nije nikakav problem koji bi posebno iritirao. Ima vibracija ali ne strasnih, ja ih zovem " ugodnim " vibracijama koje se osjete na sjedistu, slabo na nogarama i slabo na ruckama, ali tu su.

Preporucujem ugradnju manjeg vjetrobrana, ja ga imam i na 120 vec postane koristan kad se moras sakrivati iza njega jer prebacuje sav vjetar na ramena, vrat i glavu, kad se zavuces ispod miran si, a bez njega...jbg mozes se sakrit jedino iza sata, meni je obavezan bio i bug spoiler, ili ti ga onaj donji oklop koji ide ispod grana, izgleda mi motor kompletnije s njim, onako bez njega je izgledao sirotinjski.

Opreme, dzidza, dodataka, tuning dijelova, elektronike, cipova imas na lopate za ovaj moj model, sve zavisi koliko ti je dubok dzep i sta trazis od motora. Dijelove mozes kupovati u SBK Brcko ( ovlasteni distributer Kawasakija dijelova i maziva za istog ), cuo sam neku pricu za nekog momka u Bijeljini koji je dobar s kawasakijem, ali, ne ureklo se, ja jos uvjek nisam imao potrebe da trazim nekog mehanicara jer Bogu hvala nisam imao problema s njime. Ono sto sam radio radio sam sam.

Litar ulja full sintetike je, slagat cu ti, 36 maraka, to je bas full full premium ulje, motulovo, koje kupujem u Brckom, da bi bio siguran dali je 36 ili par maraka manje morao bih naci racun, ali tu je, nije ispod 30 a ni iznad. Lanac i lancanike nisam mjenjao jer su dobi, motulov sprej za ciscenje i motulov sprej za podmazivanje, oboje su negdje oko 40 km, ovaj za ciscenje je zakon, a za podmazivanje je jos bolji. U Brckom mozes naci apsolutno sve dijelove, sto zamjenske sto originalne, kako ti je volja. Filter ulja je 30-40 kerma i filter zraka je 20-30, sve su to okvirne cijene jer sam to kupovao zimuz pa mi nije bas sve ostalo u glavi.

Sipaj 95-cu, nasuo sam jednom 98-cu i nije mu nikako legla, barem velikog zeca sto se tice, motor jeste izgledao za nijansu startniji, jaci, sta vec, ali su vibracije bile dosta izrazenije, pogotovo na nogarama, i imao je drugaciji, visi zvuk.

Uglavnom, sipaj, mjenjaj ulje redovno, sipaj kvalitetno ulje to ti je obaveza, mjenjaj filtere redovno, kvalitetne gume, s vremena na vrijeme ocisti i podmazi lanac i to je to, zekonja ce ti dati sate i sate zabave.

Za 750-ke, ima kolega sa foruma koji ih imaju, oni ce ti podrobije i natenane napisati svoje utiske :)

Zivio i sretno.

Ako te jos sta kopka priupitaj, tu smo, svoji smo :)
User avatar
Press ALT+F4
Posts: 5
Joined: 03/07/2014 12:04

#59 Re: Voznja na zadnjem tocku

Post by Press ALT+F4 »

Mislim da sam sad dobio sve informacije sto se tice motora :D , kolega esso_sa mi je takodjer pojasnio neke stvari na PP koje su me kopkale. Ima samo jedna stvar a nije mi jasna na pik-u sam nasao Z750r koji kosta 13.976KM,godiste je 2012 i Z800e koji je 2013god. a cijena mu je 12.660KM oba motora su nova i u istoj radnji. Sad nesto kontam ako je z800 nasljednik a jeftiniji zasto ne uzeti ovaj model jednako je dobar na izgled kako z750r, kakva su vasa misljenja oko ovoga. Cijena kod z750r je vjerovatno veca jer se radi o radnji pa tu cijenu diktira neka prijasnja nabavna cijena.
Interesuje me jos i cijena registracije za z750 i kolika bi okvirna cijena bila za z800 ako bih se odlucio za njega

hvala kolegama na iscrpnim opisima i objasnjenjima :thumbup:
User avatar
Ringhio
Posts: 1005
Joined: 04/04/2011 23:47
Location: Ni ovdje ni tamo

#60 Re: Voznja na zadnjem tocku

Post by Ringhio »

Vjerujem da je 750-ka skuplja zato sto ima ABS i mozda neke dodatne opreme tipa kompletan izduv od akrapa. Imali su neke modele mislim pod oznakom Z750-R koji su isli s nekim karbonskim dodacima, akrapom i jos nekim sitnicama, ali za ovaj vjerujem samo da je ABS u pitanju. Ili si pak gledao Z800e, a mislio da gledas obicni Z800. Ja kad sam ih gledao Z750 je bio slagat cu ti 14 000, Z800 je bio 16 000, Z1000 je bio 24 000.

Registracija ce ti za Z800 biti skuplja jer kubikazom upada u " velike motore " koja je kod nas glupavo podjeljenja na do 750ccm, preko 750ccm do 1000 ccm, i preko 1000 ccm, neka me neko ispravi ako lazem.

111 konjica ako gledas regularnu Z800, ali imas i verziju Z800e, koja je malo utisana i jeftinija od Z800, a ima 95 metalnih konjica.

Ako cemo vjerovati testovima Z800 je mnogo interesantniji motor od Z750, razlika u konjicima je 6 vise na stranu Z800, brzine su krace nanizane i zadnja zvijezda ti ima 2 zupcanika vise u odnosu na z750. Promjenili su neke cake u mjenjacu sto bi na kraju trebalo rezultirati visom otpornoscu i trajnoscu tog dijela. Ima vece prednje diskove u odnosu na 750-ku, i bolji ovjes.

Vidio sam ga samo jednom, u prolazu, blesavo izgleda, bas blesavo.

Kvalitet izrade je izuzetan, jebi ga vidi koji su zecevi na cesti, na nasim cestama, koliko 750-ki ima bez apsolutno ikakvog odrzavanja sem sipanja nekog zlj kvaliteta ulja. Motori se voze i voze i vozit ce se jos. Stari zec je izuzetno otporan motor i vrlo zahvalan, a Z800 moze biti samo boli.

Ako mene pitas, z800 sigurno....
esso_sa
Posts: 1676
Joined: 29/10/2005 16:20
Location: U 'Namu

#61 Re: Voznja na zadnjem tocku

Post by esso_sa »

750R verzija je malo napucana verzija klasicnog Z750. Ringhio je vec pojasnio

Z800 je trenutni model, nova masina i novi dizajn i moja preporuka je Z800 ako imas toliki budzet za motor.

Ali ne znam gdje si na PIK-u nasao ove motore ? Ja sam sad gledao i nema ih..


@Ringhio, vidim napisao si da je kod tebe 2006 godina odnosno stari model Z-a ?
Pominao si vibracije, one su haman pa u potpunosti otklonjene na facelift modelu zeca (bar na Z750) koji se proizvode od 2007 godine :thumbup:
Nema ni ovog mjesanja koje si pomenuo (a ja ga fakat valjam po krivinama skroz do nogare)
Meni jedino ide na zivce tezina (malo preko 200kg) i to se osjeti kod brzog prebacivanja iz jednog nagiba u drugi. Moras ga malo povuci za sobom ili ga trznuti "counter steeringom" ako hoces ono bas tecno i brzo da se prebacujes iz zavoja u zavoj

Sto se udobnosti tice, meni i nije toliko kriticno. Najvise sto sam u cugu prevalio je 750km. Nije bas ni da je bilo udobno ali nije ni katastrofa. Takodjer, redovno idem i na more (sa suvozacicom, natovaren sa topcaseom i tank torbom) i tu zna biti malo naporno ali vise za suvozacicu nego za mene. Silikonski jastuk na puhanje je rijesio i taj problem :thumbup:
User avatar
Press ALT+F4
Posts: 5
Joined: 03/07/2014 12:04

#62 Re: Voznja na zadnjem tocku

Post by Press ALT+F4 »

Tacno Ringhio rijec je o Z800e modelu za eu trziste :D na njega sam mislio, model je malo slabiji i kao ima neke kerefeke za registaciju u eu nisam pohvatao o kojim je razlikama rijec

Esso_sa evo ti linkova moram priznati da ni ja nisam mogao naci sa staroj ver. pika tek na novoj vorziji sam dobio ono sto sam nasao kuci :D
i ovo me interesovalo kakvi su za voznju u dvoje, i dobih odgovor :mrgreen: znaci hanumi bi mi trebali otpasti guzovi :lol:
User avatar
Ringhio
Posts: 1005
Joined: 04/04/2011 23:47
Location: Ni ovdje ni tamo

#63 Re: Voznja na zadnjem tocku

Post by Ringhio »

Na koji nacin ti funkcionise ovaj V2 pik, ja ovo nemogu otvorit, a dok ti ne napisa nisam znao ni da postoji.

Caka za Z800e je u tome sto se snaga moze spustati i do 48 KS softverski, tako da bi ih mogli voziti golobradi djetici sa nekom njihovom kategorijom. U Eu nemozes odma jamit A klasu kompletnu, nego su to oni isparcali po kilovatima i snagom, pa poslje ili odredjenih godina posjedovanja jedne klase, ili starosne dobi, neznam tacno, mozes dobiti punu A kategoriju s kojom ti je dopusteno viziti motore s pristojnijim KW-tima.

Na piku je bio jedan smijesni Z800 koji se prodavao po cijeni od 19 000 KM, polovan naravno, dok je cijena kod ovlastenog dilera bila negdje oko 16 000. Nemoj se zalijetat i dobro ispipaj sve.

Druga stvar, ja kad sam bio u Brckom i raspitivao se oko Z1000 imao sam ponudu Harisa za jednom Z1000-kom 2010 godiste, koja je stojala na lageru u Sloveniji, za nekih 18-19 000 km. Taj motor je bio star 2 godine ali nije okusio asvalta jer je bio u magacinu svo vrijeme. 2012 to godiste tad je bilo malo jace od 22 000 ako se ne varam. Ako usporedis sparas nekih 3-4 000 km na motoru koji je nov.

Govorim ti ovo zato sto je Z800 predstavljen 2013, u proljece, i postoji mogucnost da imaju mozda par komada koji leze i zauzimaju magacin i distributeri hoce da ih se rijese. Tu bi mogao fino dobiti razliku od nekih 1000-2000 km za koje mozes kupiti kvalitetnu opremu.

Ista ti je prica i sa Z750, ali oni dosta brze idu, jeftiniji su, i mislim da ces tesko naci motor na lageru ali vrijedi pokusati.

Evo ti broj telefona 00 387 49 217 566
Evo ti e-mail adresa [email protected]

A mozes ih naci i na facebooku pod " SBK Brcko ", tu mozes pratiti snizenja koja cesto ima, te modele koje prodaje, novosti o mazivima i sve oko kawasakija.

@esso

Da 2006 godina, dvocjevka model.

Negdje sam procitao da se isti problemi javljaju i na Z1000 koja je generaciju poslje, pogotovo ako se naglo udje u krivinu i vozac prebaci tezinu na prednji tocak, pocne okvir vibrirat i onda se te vibracije prebace na kompletan motor i odmah nakon toga pocne " shamarat ". Nije to u fazonu Widow Maker-a...ali eto desavalo se. I da...zar i 750-ka ima 200 kila ? Ja sa svojim zekom nisam primjetio problem u brzom mjenjanju smijera, vjerovatno i zbog toga sto gotovo uvjek u tim situacijama koristim kontra skretanje pa sam pada u krivinu onako kako zamislim. To sa suputnicom rijetko koristim jer su ti padovi u krivinu pomalo preagresivni za njezin ukus pa se prepadne, pa onda pocne ispravljati u krivini, i znas onda sta poslje toga dolazi.....ali i kad sam s njom ne vozim onako kako vozim sam jer je to s dvoje vec drugi motor, a i veca odgovornost.
esso_sa
Posts: 1676
Joined: 29/10/2005 16:20
Location: U 'Namu

#64 Re: Voznja na zadnjem tocku

Post by esso_sa »

Ringhio wrote: Negdje sam procitao da se isti problemi javljaju i na Z1000 koja je generaciju poslje, pogotovo ako se naglo udje u krivinu i vozac prebaci tezinu na prednji tocak, pocne okvir vibrirat i onda se te vibracije prebace na kompletan motor i odmah nakon toga pocne " shamarat ". Nije to u fazonu Widow Maker-a...ali eto desavalo se. I da...zar i 750-ka ima 200 kila ? Ja sa svojim zekom nisam primjetio problem u brzom mjenjanju smijera, vjerovatno i zbog toga sto gotovo uvjek u tim situacijama koristim kontra skretanje pa sam pada u krivinu onako kako zamislim. To sa suputnicom rijetko koristim jer su ti padovi u krivinu pomalo preagresivni za njezin ukus pa se prepadne, pa onda pocne ispravljati u krivini, i znas onda sta poslje toga dolazi.....ali i kad sam s njom ne vozim onako kako vozim sam jer je to s dvoje vec drugi motor, a i veca odgovornost.
Ma jasta je, tezak ko tuc :D 203kg suha tezina bez tekucina :-)
Ja mislim da je za tu extra tezinu kriv gusani blok i zadnje celicne viljuske

Ja isto vozim stalno sa counter steeringom (i sa saputnicom) a vrlo je moguce da imamo razlicite tehnike voznje pa tebi zec samara a meni ne.
Ja kad oborim motor u zeljeni nagib, odmah pocnem sa konstantnim otvaranjem gasa (lagano) i cijelo vrijeme ubrzavam kroz zavoj a to radim upravo da rasteretim prednji tocak i odrzim balans 50:50 naprijed/nazad (gasom vracam dio opterecenja na zadnji tocak). Naravno, kad zavoj pocne da zavrsava i motor pocnem lagano ispravljati, onda ga odvrnem do daske :D
Dosta raje ulete u zavoj, obore motor u nagib i drze "zakljucan" i konstantan gas kroz zavoj pa motor, pocne lagano da usporava u zavoju i to usporavanje prenosi tezinu na prednji tocak, sto dalje vodi do laganog ispravljanja motora, sirenja putanje, teskog upravljaca i eventualnog mijesanja/mlataranja. Ovo sam i ja radio u pocetku, dok nisam otkrio te naucio pomenutu tehniku

Ako nisi probao ovu tehniku, preporucujem ti da probas. Ne samo da ces sa njom umiriti motor nego ces dodatno poceti i da ga suzavas putanje sto automatski smanjuje potrebu za velikim nagibom da bi brzo prosao zavoj :thumbup:
User avatar
Ringhio
Posts: 1005
Joined: 04/04/2011 23:47
Location: Ni ovdje ni tamo

#65 Re: Voznja na zadnjem tocku

Post by Ringhio »

@ esso

Svako ima svoj stil voznje. Ja kao vozac sam poprilicno miran odkako sam imao bliski susret " one " vrste pa sam spao u onu drugu vrstu motociklista, a ta je, oni koji su pali.

Sve je skola, i mogu reci da sam poslje toga postao dosta dosta pametniji voznje sto se tice kao takve.

I dan danas povuce, ali me vuce na cestama koje znam, koje nisu prometne, i koje su van grada, sa dosta finih preglednih krivina.

" Zakljucavao " sam gas iz pocetka, pa sam na svakoj 10-toj krivini preracunavajuci svoje vozacke sposobnosti zavrsavao na lijevoj strani ceste, i jednoj od tih krivina me stariji bajker pratio, pa poslje na odmaranju objasnio neke cake i izbiflo mi sve greske koje sam napravio a koje je on snimio za nekih 60-70 kilometara sto je vozio iza mene. Poslje toga, a i vremenom sam ovladao tehnikama voznje koji su rezultovali u jednu ruku dosta kvalitetniju i sigurniju voznju.

Mlataranje o kojem sam pricao se ne desava zbog zakljucanog gasa, a ne desava se ni zbog loseg pozicioniranja ili izbora prenosa...kako sam ja uspio svarit desava se zbog premekanog ovjesa koji je ili bio podesavan prije na sto mekanije ili dolazi tako fabricki. Kazem ponovo ne desava se svaku krivinu, ali se desilo par puta.

U mlataranje ne ubrajamo kad sam sam, pa ga na izlazu iz krivine pocnem navlaciti na 6-7-8 000 a on sav sav bi negdje, a ni sam nezna gdje :evil: mjesa mjesa pa kako povecavas obraje samo to mjesanje usitnjava i na kraju se ispravi sav i ko zvijezda, pa kvacilo, pa veca :D
User avatar
Ringhio
Posts: 1005
Joined: 04/04/2011 23:47
Location: Ni ovdje ni tamo

#66 Re: Voznja na zadnjem tocku

Post by Ringhio »

Zachata se ovaj topic ali da objavim jedan apel :)

Image

Ima li igdje i jedan shop kod nas da tusi Delkevic auspuhe, rado bih priustio sebi gore prikazani
Karlo33
Posts: 9
Joined: 01/11/2014 15:53
Location: Usa

#67 Re: Voznja na zadnjem tocku

Post by Karlo33 »

insomnia78 wrote:Hajd to
Ispred mene neki dan, dobro nije bas neki dan al nejse, na semaforu stoje tri policajca na motorima, upali se zeleno krenuse i lik ga prope na zadnji u po grada u EU :D :D :D


Envoyé de mon iPhone à l'aide de Tapatalk
Pun svijet budala. Lako je biti budala :caj: :novine:
Karlo33
Posts: 9
Joined: 01/11/2014 15:53
Location: Usa

#68 Re: Voznja na zadnjem tocku

Post by Karlo33 »

esso_sa wrote:
Ringhio wrote: Negdje sam procitao da se isti problemi javljaju i na Z1000 koja je generaciju poslje, pogotovo ako se naglo udje u krivinu i vozac prebaci tezinu na prednji tocak, pocne okvir vibrirat i onda se te vibracije prebace na kompletan motor i odmah nakon toga pocne " shamarat ". Nije to u fazonu Widow Maker-a...ali eto desavalo se. I da...zar i 750-ka ima 200 kila ? Ja sa svojim zekom nisam primjetio problem u brzom mjenjanju smijera, vjerovatno i zbog toga sto gotovo uvjek u tim situacijama koristim kontra skretanje pa sam pada u krivinu onako kako zamislim. To sa suputnicom rijetko koristim jer su ti padovi u krivinu pomalo preagresivni za njezin ukus pa se prepadne, pa onda pocne ispravljati u krivini, i znas onda sta poslje toga dolazi.....ali i kad sam s njom ne vozim onako kako vozim sam jer je to s dvoje vec drugi motor, a i veca odgovornost.
Ma jasta je, tezak ko tuc :D 203kg suha tezina bez tekucina :-)
Ja mislim da je za tu extra tezinu kriv gusani blok i zadnje celicne viljuske

Ja isto vozim stalno sa counter steeringom (i sa saputnicom) a vrlo je moguce da imamo razlicite tehnike voznje pa tebi zec samara a meni ne.
Ja kad oborim motor u zeljeni nagib, odmah pocnem sa konstantnim otvaranjem gasa (lagano) i cijelo vrijeme ubrzavam kroz zavoj a to radim upravo da rasteretim prednji tocak i odrzim balans 50:50 naprijed/nazad (gasom vracam dio opterecenja na zadnji tocak). Naravno, kad zavoj pocne da zavrsava i motor pocnem lagano ispravljati, onda ga odvrnem do daske :D
Dosta raje ulete u zavoj, obore motor u nagib i drze "zakljucan" i konstantan gas kroz zavoj pa motor, pocne lagano da usporava u zavoju i to usporavanje prenosi tezinu na prednji tocak, sto dalje vodi do laganog ispravljanja motora, sirenja putanje, teskog upravljaca i eventualnog mijesanja/mlataranja. Ovo sam i ja radio u pocetku, dok nisam otkrio te naucio pomenutu tehniku

Ako nisi probao ovu tehniku, preporucujem ti da probas. Ne samo da ces sa njom umiriti motor nego ces dodatno poceti i da ga suzavas putanje sto automatski smanjuje potrebu za velikim nagibom da bi brzo prosao zavoj :thumbup:
Dabi dobijo na snazi i brzini treba malo parica a ne ja zamjenio auspuhe i brzi jesss malo sutra dajete novac na gluposti :lol:
User avatar
Ramzess Veliki
Posts: 18187
Joined: 11/02/2013 11:32

#69 Re: Voznja na zadnjem tocku

Post by Ramzess Veliki »

esso_sa wrote: Ja isto vozim stalno sa counter steeringom (i sa saputnicom) a vrlo je moguce da imamo razlicite tehnike voznje pa tebi zec samara a meni ne.
Ja kad oborim motor u zeljeni nagib, odmah pocnem sa konstantnim otvaranjem gasa (lagano) i cijelo vrijeme ubrzavam kroz zavoj a to radim upravo da rasteretim prednji tocak i odrzim balans 50:50 naprijed/nazad (gasom vracam dio opterecenja na zadnji tocak). Naravno, kad zavoj pocne da zavrsava i motor pocnem lagano ispravljati, onda ga odvrnem do daske :D
Dosta raje ulete u zavoj, obore motor u nagib i drze "zakljucan" i konstantan gas kroz zavoj pa motor, pocne lagano da usporava u zavoju i to usporavanje prenosi tezinu na prednji tocak, sto dalje vodi do laganog ispravljanja motora, sirenja putanje, teskog upravljaca i eventualnog mijesanja/mlataranja. Ovo sam i ja radio u pocetku, dok nisam otkrio te naucio pomenutu tehniku

Ako nisi probao ovu tehniku, preporucujem ti da probas. Ne samo da ces sa njom umiriti motor nego ces dodatno poceti i da ga suzavas putanje sto automatski smanjuje potrebu za velikim nagibom da bi brzo prosao zavoj :thumbup:
:thumbup: Lijepo opisano. Drugim riječima napadni krivinu. :thumbup:
Post Reply