Buduci kolega nek ti je kupovina motora sa srecom jer si izbor vec napravio.
Podjela ( iskljucivo moja, nemoras je prihvatiti
) je izmedju zeke i zekonje, zeko je 750 ccm, zekonja je snazniji burazer od 1000 ccm.
Neznam koju seriju gledas ali cu ti ja dati informacije iz prve ruke glede mog zekonje.
Kupljen prije jace od 2 godine, motor proizveden 2006, na cesti bio 2007.
Ja nisam uzimao 750 u obzir jer mi se cinila sitna i krhka, a i prerastao sam je jer sam prije zekonje imao gsx-r-a 750-ku. Ono sto je manje vise poznato je da 750-ka ima losiji ovjes i losije kocnice u odnosu na z1000. Ovjes ni na z1000 nije idealan, meni djeluje malo previse mekan, dalo bi se tu igrati oko zadnjeg amortizera ali nisam imao vremena ni potrebe da namjestam nesto po svom cejfu, nisam bio u stanju da ga vozim na neke duge duge ture pa mi je ovo bilo ok, onako kad se naviknes. Zeconja je cudna zivuklja ali naucis na njega, on na tebe, i kad se uskladite 90-100 kroz lakat krvine ne predstavljaju nikakav problem. Zna " promjesat " desavalo mi se, prvo mjesanje sam se usro, drugo je doslo manje vise ocekivano i bio sam spreman na njega, poslje toga naucis na to kao na sastavni dio voznje. Nisu to neka strasna mjesanja za katapultiranje s motora ali su ipak mjesanja i prepisujem to mekanom ovjesu.
Mislim da ima negdje oko 200 kg, sa ili bez tekucina nisam siguran i nemoj me uzeti tu za rijec, ne osjeti se tezina u voznji, ne osjeti se ni na nogama, meni je Z1000 " lego " na prvoj voznji zbog polozaja nogu, te ruku koje su fino rasirene i blago si naget naprijed.
Sjediste je tvrdo, primjetis na pocetku sezone nakon par duzih voznji, straznjica zna da utrni, al vremenom ti misici ocvrsnu pa to poslje ne predstavlja neki veliki problem barem tih malo duzih voznji sto se tice ( 300-400 KM ). Za bilo sta duze od toga vjerujem da bi se trebali nabaciti ili silikonski jastuci ili nabaviti one gace s istim tim jastucima. Zamjenska sjedista su preskupa i neugledna.
Lagan za upravljanje, siroki guvernal je posebno za pohvaliti u gradskoj guzvi i provlacenju, ali ono sto sam primjetio je da mu nikako ne odgovara pomijanje od semafora do semafora, temperatura mu skoci i vazda je onaj ventilator upaljen. Mene su dodatno zamarale kratke rucice kvacila i kocnice pa sam ih zamjenio i vratio originalne. Kvacilo mi je bilo potvrdo za koristiti s tim kratkim rucicama i zamaralo mi je saku kad se provlacim gdje u gradu.
Ispod 5 000 se ponasa pristojno i mozes da radis s njim sta hoces, osmjeh na lice ti dolazi tek od 6000 pa do nekih 8000 obraja gdje ima provalu snage, ne brutalne kao na nekim R motociklima, ali ipak osjetljivu provalu koju kad prvi put okusis samo ces ganjati da je ponovo probas.
Vibracija ima, na nekih 5 000 se pojave na ruckama i na nogarama, pojacavaju se kako ides vise u obrtaje, ali ta su ispucavanja i onako kratkorocna tako da to ne smeta nesto strasno, tvoje nogare su gumirane tako da neces nesto puno osjetiti, malo ljepsa polovina ce se vjerovatno zaliti jer su na zadnjim nogarama izgleda vibracije malo izrazenije. Pri nekoj normalnoj voznji od 80-120 km/h to nije nikakav problem koji bi posebno iritirao. Ima vibracija ali ne strasnih, ja ih zovem " ugodnim " vibracijama koje se osjete na sjedistu, slabo na nogarama i slabo na ruckama, ali tu su.
Preporucujem ugradnju manjeg vjetrobrana, ja ga imam i na 120 vec postane koristan kad se moras sakrivati iza njega jer prebacuje sav vjetar na ramena, vrat i glavu, kad se zavuces ispod miran si, a bez njega...jbg mozes se sakrit jedino iza sata, meni je obavezan bio i bug spoiler, ili ti ga onaj donji oklop koji ide ispod grana, izgleda mi motor kompletnije s njim, onako bez njega je izgledao sirotinjski.
Opreme, dzidza, dodataka, tuning dijelova, elektronike, cipova imas na lopate za ovaj moj model, sve zavisi koliko ti je dubok dzep i sta trazis od motora. Dijelove mozes kupovati u SBK Brcko ( ovlasteni distributer Kawasakija dijelova i maziva za istog ), cuo sam neku pricu za nekog momka u Bijeljini koji je dobar s kawasakijem, ali, ne ureklo se, ja jos uvjek nisam imao potrebe da trazim nekog mehanicara jer Bogu hvala nisam imao problema s njime. Ono sto sam radio radio sam sam.
Litar ulja full sintetike je, slagat cu ti, 36 maraka, to je bas full full premium ulje, motulovo, koje kupujem u Brckom, da bi bio siguran dali je 36 ili par maraka manje morao bih naci racun, ali tu je, nije ispod 30 a ni iznad. Lanac i lancanike nisam mjenjao jer su dobi, motulov sprej za ciscenje i motulov sprej za podmazivanje, oboje su negdje oko 40 km, ovaj za ciscenje je zakon, a za podmazivanje je jos bolji. U Brckom mozes naci apsolutno sve dijelove, sto zamjenske sto originalne, kako ti je volja. Filter ulja je 30-40 kerma i filter zraka je 20-30, sve su to okvirne cijene jer sam to kupovao zimuz pa mi nije bas sve ostalo u glavi.
Sipaj 95-cu, nasuo sam jednom 98-cu i nije mu nikako legla, barem velikog zeca sto se tice, motor jeste izgledao za nijansu startniji, jaci, sta vec, ali su vibracije bile dosta izrazenije, pogotovo na nogarama, i imao je drugaciji, visi zvuk.
Uglavnom, sipaj, mjenjaj ulje redovno, sipaj kvalitetno ulje to ti je obaveza, mjenjaj filtere redovno, kvalitetne gume, s vremena na vrijeme ocisti i podmazi lanac i to je to, zekonja ce ti dati sate i sate zabave.
Za 750-ke, ima kolega sa foruma koji ih imaju, oni ce ti podrobije i natenane napisati svoje utiske
Zivio i sretno.
Ako te jos sta kopka priupitaj, tu smo, svoji smo