Volvo V40 D2 2013/14/15
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 58
- Joined: 01/03/2009 16:30
#1 Volvo V40 D2 2013/14/15
Pozdrav u potrazi sam za Volvom v40 sa d2 motorom, generacija prije facelifta dakle 2013/14/15 godina.
Po onome sto sam procitao na internetu i sto su mi rekli serviseri postoje dvije vrste ovog D2 motora, jedan iz PSA grupacije 1.6 sa 84kw i drugi 2.0, 88kw koji pravi Volvo.
Zanima me kakva su iskustva sa ovim motorima i koji od ova dva je bolji izbor po pitanju odrzavanja, potrosnje, eventualnih kvarova i slicno, i da li postoji nesto na sta treba da obratim paznju prilikom trazenja vozila?
Hvala unaprijed!
Po onome sto sam procitao na internetu i sto su mi rekli serviseri postoje dvije vrste ovog D2 motora, jedan iz PSA grupacije 1.6 sa 84kw i drugi 2.0, 88kw koji pravi Volvo.
Zanima me kakva su iskustva sa ovim motorima i koji od ova dva je bolji izbor po pitanju odrzavanja, potrosnje, eventualnih kvarova i slicno, i da li postoji nesto na sta treba da obratim paznju prilikom trazenja vozila?
Hvala unaprijed!
-
- Posts: 472
- Joined: 27/05/2009 11:28
#2 Re: Volvo V40 D2 2013/14/15
Vozio sam 1.6 84kw u Pug-u 307SW i mogu potvrditi da je jako ekonomican, bez obzira na stil voznje.BennyBlanco wrote: ↑01/10/2020 11:37 Pozdrav u potrazi sam za Volvom v40 sa d2 motorom, generacija prije facelifta dakle 2013/14/15 godina.
Po onome sto sam procitao na internetu i sto su mi rekli serviseri postoje dvije vrste ovog D2 motora, jedan iz PSA grupacije 1.6 sa 84kw i drugi 2.0, 88kw koji pravi Volvo.
Zanima me kakva su iskustva sa ovim motorima i koji od ova dva je bolji izbor po pitanju odrzavanja, potrosnje, eventualnih kvarova i slicno, i da li postoji nesto na sta treba da obratim paznju prilikom trazenja vozila?
Hvala unaprijed!
- Evolution_IV
- Posts: 13280
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#3 Re: Volvo V40 D2 2013/14/15
Osim u gradu..
Dobra su ti oba,registracija je skoro ista..blaga prednost 2.0 zbog vise kubika
Cini mi se da volvo koristi digitalnu servisnu,ako da gledaj da je uredna degitalna(ne stampana) i tjt..
Dobra su ti oba,registracija je skoro ista..blaga prednost 2.0 zbog vise kubika
Cini mi se da volvo koristi digitalnu servisnu,ako da gledaj da je uredna degitalna(ne stampana) i tjt..
-
- Posts: 58
- Joined: 01/03/2009 16:30
#4 Re: Volvo V40 D2 2013/14/15
U ovlastenom servisu mi rekose da Volvo nema elektronsku servisnu nego da insistiram na papirnoj, isto tako su mi rekli da Volvo nema centralnu bazu za informacije o vozilima i da jedino sto mi mogu reci je da li je i kad radjen eventualni opoziv, evidenciju servisa mi moze reci samo volvo servis koji je te servise radio. Oni mi preporucuju ovaj 1.6 kao jer ima manje problema od 2.0.Evolution_IV wrote: ↑01/10/2020 12:16 Osim u gradu..
Dobra su ti oba,registracija je skoro ista..blaga prednost 2.0 zbog vise kubika
Cini mi se da volvo koristi digitalnu servisnu,ako da gledaj da je uredna degitalna(ne stampana) i tjt..
Ne znam nikog da vozi ovaj auto ali vidjam ih dosta na ulici sto novijih, sto ovih prije fejslifta tako da bi bilo super ako neko sa foruma ima jedan od ova dva motora da mi kaze svoje utiske
- Evolution_IV
- Posts: 13280
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#5 Re: Volvo V40 D2 2013/14/15
Ja vozim mazdu sa ovim 1.6 motorom i zadovoljan sam..komplet ovjes i sasija ti je focus 2..aha,a nista trazis da je ocuvan i sa sto manje kilometara,sretno
1.6d
Dobro ide i nije previse bucan..potrosnja sljedeca:
Sarajevo guzvara: 7 do 8.5l(extremna zima 9+)
Otvorena 4 do 5.5l
Autoput 6 do 7l u zavisnosti od brzine
1.6d
Dobro ide i nije previse bucan..potrosnja sljedeca:
Sarajevo guzvara: 7 do 8.5l(extremna zima 9+)
Otvorena 4 do 5.5l
Autoput 6 do 7l u zavisnosti od brzine
-
- Posts: 7727
- Joined: 14/06/2012 22:59
#6 Re: Volvo V40 D2 2013/14/15
Volvo V40 dijeli platformu međuosovinskog razmaka 2.648 mm, sa Focus III.Evolution_IV wrote: ↑01/10/2020 12:41 Ja vozim mazdu sa ovim 1.6 motorom i zadovoljan sam..komplet ovjes i sasija ti je focus 2..aha,a nista trazis da je ocuvan i sa sto manje kilometara,sretno
1.6d
Dobro ide i nije previse bucan..potrosnja sljedeca:
Sarajevo guzvara: 7 do 8.5l(extremna zima 9+)
Otvorena 4 do 5.5l
Autoput 6 do 7l u zavisnosti od brzine
Tvoj auto dijeli platformu međuosovinskog razmaka 2.640 mm, sa Focus II.
- konektovan
- Posts: 40627
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#7 Re: Volvo V40 D2 2013/14/15
Heno te, vozis mazdu 3 a ono ni 5 % mazde u njoj.
- Evolution_IV
- Posts: 13280
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
-
- Posts: 7727
- Joined: 14/06/2012 22:59
#9 Re: Volvo V40 D2 2013/14/15
Posljednja platforma koju je Volvo pokupio iz saradnje sa Fordom.Evolution_IV wrote: ↑01/10/2020 14:23zar su njega nakacili na tu,nisam znao da je ista osim focusa na njoj
-
- Posts: 391
- Joined: 01/10/2020 10:53
#10 Re: Volvo V40 D2 2013/14/15
Mislim da je cak mjenjac isti kao u Focusu 3 dizel, ta dva auta su jedina s kojim sam krenuo trecom misleci da je prva. Doduse ovaj V40 je bio 2019. godiste. Cini mi se dosta drugaciji mjenjac nego na S60 2013. dizel, ne znam jel moguce. Isto na Focusu definitivno je nesto razlicito na mjenjacu koji ide uz PSA dizele na trici, ne cini se ni blizu dobar kao sto je bio na Focusu 1. Isto ne znam jel moguce ili me osjecaj vara. Blizi je mjenjacu na P308 nego na Focusu 1.
- Evolution_IV
- Posts: 13280
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#11 Re: Volvo V40 D2 2013/14/15
jeste,durashift b6 je unutra..
- mk ultra
- Posts: 19519
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#12 Re: Volvo V40 D2 2013/14/15
Ja bih tu ganjao R5 motor
-
- Posts: 4581
- Joined: 23/06/2009 21:57
- Location: sarajevo
-
- Posts: 7727
- Joined: 14/06/2012 22:59
#14 Re: Volvo V40 D2 2013/14/15
Sa petocilindričnim dizelom radne zapremine 1.984 ccm, proizvodio se i kao "D3", sa najvećom snagom od 110 kW (150 PS) i najvećim obrtnim momentom od 350 Nm, ali i kao "D4" sa najvećom snagom od 130 kW (177 PS) i najvećim obrtnim momentom od 400 Nm.
-
- Posts: 13007
- Joined: 10/06/2016 12:35
#15 Re: Volvo V40 D2 2013/14/15
U firmi S60 2.0 D3, 2011to, prosjek 7.5 litara na BC, 120kW. Ide fino, zvuci solidno za dizela.
-
- Posts: 4338
- Joined: 23/08/2011 14:12
#16 Re: Volvo V40 D2 2013/14/15
Dobra alternativa Golfu,samo mi se cini da ima nizak i dugacak prednji prevjes,tako da hoce zagrebati i zakaciti sprijeda. Steta. Mozda ona XC verzija, ali ona je skuplja.
- konektovan
- Posts: 40627
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
- Evolution_IV
- Posts: 13280
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#18 Re: Volvo V40 D2 2013/14/15
taj je pisao i o nekakvom prevjesu ,kao na mazdama velik pa zapinju svako malo
maksim po diviziji je mala maca..
- konektovan
- Posts: 40627
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#19 Re: Volvo V40 D2 2013/14/15
Ma ima ovih novijih auta poprilicno sa slicnim " problemom" ali i nekih starijih koji su priblematicni po tom pitanju....a inace, lijepa auta,...malo neprakticna zbog tog nosa..Evolution_IV wrote: ↑11/10/2020 10:24
taj je pisao i o nekakvom prevjesu ,kao na mazdama velik pa zapinju svako malo
maksim po diviziji je mala maca..
-
- Posts: 13007
- Joined: 10/06/2016 12:35
#20 Re: Volvo V40 D2 2013/14/15
Ja stavio dublji spojler na prednji branik pa.nesto pretjerano ne zapinjem a vi se brinete sa tvornickim ne znam gdje to vi vozite
- Evolution_IV
- Posts: 13280
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
- konektovan
- Posts: 40627
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
- basicm
- Posts: 10479
- Joined: 16/01/2012 21:38
#23 Re: Volvo V40 D2 2013/14/15
Bas htjedoh napisati 407. Taj zapinje gdje god nadje ispred sebe nesto.
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
-
- Posts: 13007
- Joined: 10/06/2016 12:35
#25 Re: Volvo V40 D2 2013/14/15
To mi nije palo.na pamet