najbolji je vuneni jorgan i vojnička vreća za spavanjeGreat Cornholio wrote:Ma more i struja ubit', i zato je najbolje vratiti veso peći, samo umjesto onih stakala staviti lim, jer ako pukne staklo može žiška iskočit' na tepih i zapaliti kućukloniran wrote:
i ono je moj biznis, tj sastavni dio moje profesije
a kuća je podsjetnik da treba uzeti majstora a ne sam na svoju ruku raditi
Vlastito centralno grijanje-pritisak
- kloniran
- Posts: 12188
- Joined: 06/09/2013 18:57
- Location: Ispod palme na obali mora.
#51 Re: Vlastito centralno grijanje-pritisak
-
- Posts: 359
- Joined: 11/03/2013 16:53
#52 Re: Vlastito centralno grijanje-pritisak
zato su ljudi izmislili otvoreni sistem grijanja. Sigurnost na prvom mjestu. Sve fino radi bez da postoji mogucnost formiranja gljive iznad kotlovnice.
- kloniran
- Posts: 12188
- Joined: 06/09/2013 18:57
- Location: Ispod palme na obali mora.
#53 Re: Vlastito centralno grijanje-pritisak
nije na svim mjestima tehnicki izvodivanonimus0007 wrote:zato su ljudi izmislili otvoreni sistem grijanja. Sigurnost na prvom mjestu. Sve fino radi bez da postoji mogucnost formiranja gljive iznad kotlovnice.
-
- Posts: 204
- Joined: 11/09/2008 23:01
#54 Re: Vlastito centralno grijanje-pritisak
Pitanje za strucne osobe....
Bojler Chaffoteaux 36kW
Sanitarna voda - evo cijelo ljeto pali, gasi bez problema.
Medjutim, kad prebaci na grijanje, plamenik se do pola upali i ona iskra cvakće i dalje, jer vjerovatno dobija signal da plin (tj plamen) nije zahvatio i drugu polovinu gorionika i onda samo izbaci sigurnosni (onaj hepek, pa moram sici u podrum da pritisnem dugme...) i nakon par pokusaja, plamen upali do kraja, tj cijeli plamenik (gorionik ili kako se vec zove).
Eh, u cemu bi mogao biti kvar?
fala
ah da...s desne strane mu dodje ovaj dio sa slike http://files.rakuten.de/ead86aa082f3212 ... 381392.jpg, pise da je to elektroda za paljenje, ali tu ne "cvakće" ona iskra, nego taj savijeni dio samo tu stoji, u visini negdje do polovine plamena i užari se dok vatra gori...Pa posto tu nema one iskre za paljenje, ne znam dal ovo ima neke veze sto se drugi dio gorionika ne aktivira, jer se bojler uredno pali za sanitarnu vodu. Samo nece kad treba grijanje....
Bojler Chaffoteaux 36kW
Sanitarna voda - evo cijelo ljeto pali, gasi bez problema.
Medjutim, kad prebaci na grijanje, plamenik se do pola upali i ona iskra cvakće i dalje, jer vjerovatno dobija signal da plin (tj plamen) nije zahvatio i drugu polovinu gorionika i onda samo izbaci sigurnosni (onaj hepek, pa moram sici u podrum da pritisnem dugme...) i nakon par pokusaja, plamen upali do kraja, tj cijeli plamenik (gorionik ili kako se vec zove).
Eh, u cemu bi mogao biti kvar?
fala
ah da...s desne strane mu dodje ovaj dio sa slike http://files.rakuten.de/ead86aa082f3212 ... 381392.jpg, pise da je to elektroda za paljenje, ali tu ne "cvakće" ona iskra, nego taj savijeni dio samo tu stoji, u visini negdje do polovine plamena i užari se dok vatra gori...Pa posto tu nema one iskre za paljenje, ne znam dal ovo ima neke veze sto se drugi dio gorionika ne aktivira, jer se bojler uredno pali za sanitarnu vodu. Samo nece kad treba grijanje....
-
- Posts: 359
- Joined: 11/03/2013 16:53
#55 Re: Vlastito centralno grijanje-pritisak
pa u kombinaciji sa akumulacijskim sppremnikom i izmjenjivacem za krug grijanja, da, izvodljiv je na svim mjestima. Doduše, jeste saftali, ali radi savrseno i ekonomicno.kloniran wrote:nije na svim mjestima tehnicki izvodivanonimus0007 wrote:zato su ljudi izmislili otvoreni sistem grijanja. Sigurnost na prvom mjestu. Sve fino radi bez da postoji mogucnost formiranja gljive iznad kotlovnice.
- djigibau
- Posts: 337
- Joined: 16/02/2006 11:21
- Location: Sarajevo
#56 Re: Vlastito centralno grijanje-pritisak
Prijatelju za to postoji redovan godisnji servis da se takve stvari ne desavaju.novikorisnik wrote:Pitanje za strucne osobe....
Bojler Chaffoteaux 36kW
Sanitarna voda - evo cijelo ljeto pali, gasi bez problema.
Medjutim, kad prebaci na grijanje, plamenik se do pola upali i ona iskra cvakće i dalje, jer vjerovatno dobija signal da plin (tj plamen) nije zahvatio i drugu polovinu gorionika i onda samo izbaci sigurnosni (onaj hepek, pa moram sici u podrum da pritisnem dugme...) i nakon par pokusaja, plamen upali do kraja, tj cijeli plamenik (gorionik ili kako se vec zove).
Eh, u cemu bi mogao biti kvar?
fala
ah da...s desne strane mu dodje ovaj dio sa slike http://files.rakuten.de/ead86aa082f3212 ... 381392.jpg, pise da je to elektroda za paljenje, ali tu ne "cvakće" ona iskra, nego taj savijeni dio samo tu stoji, u visini negdje do polovine plamena i užari se dok vatra gori...Pa posto tu nema one iskre za paljenje, ne znam dal ovo ima neke veze sto se drugi dio gorionika ne aktivira, jer se bojler uredno pali za sanitarnu vodu. Samo nece kad treba grijanje....
-
- Posts: 204
- Joined: 11/09/2008 23:01
#57 Re: Vlastito centralno grijanje-pritisak
djigibau wrote:Prijatelju za to postoji redovan godisnji servis da se takve stvari ne desavaju.novikorisnik wrote:Pitanje za strucne osobe....
Bojler Chaffoteaux 36kW
Sanitarna voda - evo cijelo ljeto pali, gasi bez problema.
Medjutim, kad prebaci na grijanje, plamenik se do pola upali i ona iskra cvakće i dalje, jer vjerovatno dobija signal da plin (tj plamen) nije zahvatio i drugu polovinu gorionika i onda samo izbaci sigurnosni (onaj hepek, pa moram sici u podrum da pritisnem dugme...) i nakon par pokusaja, plamen upali do kraja, tj cijeli plamenik (gorionik ili kako se vec zove).
Eh, u cemu bi mogao biti kvar?
fala
ah da...s desne strane mu dodje ovaj dio sa slike http://files.rakuten.de/ead86aa082f3212 ... 381392.jpg, pise da je to elektroda za paljenje, ali tu ne "cvakće" ona iskra, nego taj savijeni dio samo tu stoji, u visini negdje do polovine plamena i užari se dok vatra gori...Pa posto tu nema one iskre za paljenje, ne znam dal ovo ima neke veze sto se drugi dio gorionika ne aktivira, jer se bojler uredno pali za sanitarnu vodu. Samo nece kad treba grijanje....
Ja onoliki text napisa, da bi mi ti rekao da je voda mokra. Pa cemu onda postoji ovaj forum???!!! Da mi kazes da odem na servis? Ili ona najbolja "proguglaj malo"...Ili "zovni kakvog majstora da ti to pogleda"... ))
- Danguba
- Posts: 12106
- Joined: 01/12/2003 00:00
- Location: Tu negdje
#58 Re: Vlastito centralno grijanje-pritisak
Ne, ne, apsolutno je u pravu. Tvoj kotao zahtjeva jedan dobar servis. Nista ono ''znam ja to srediti'' ''imao ja jedan slucaj''...zovni ovlastenog servisera da to sredi i procisti sve zato sto ti problem i nije tako jednostavan, niko ti se nije javljao.novikorisnik wrote:djigibau wrote:Prijatelju za to postoji redovan godisnji servis da se takve stvari ne desavaju.novikorisnik wrote:Pitanje za strucne osobe....
Bojler Chaffoteaux 36kW
Sanitarna voda - evo cijelo ljeto pali, gasi bez problema.
Medjutim, kad prebaci na grijanje, plamenik se do pola upali i ona iskra cvakće i dalje, jer vjerovatno dobija signal da plin (tj plamen) nije zahvatio i drugu polovinu gorionika i onda samo izbaci sigurnosni (onaj hepek, pa moram sici u podrum da pritisnem dugme...) i nakon par pokusaja, plamen upali do kraja, tj cijeli plamenik (gorionik ili kako se vec zove).
Eh, u cemu bi mogao biti kvar?
fala
ah da...s desne strane mu dodje ovaj dio sa slike http://files.rakuten.de/ead86aa082f3212 ... 381392.jpg, pise da je to elektroda za paljenje, ali tu ne "cvakće" ona iskra, nego taj savijeni dio samo tu stoji, u visini negdje do polovine plamena i užari se dok vatra gori...Pa posto tu nema one iskre za paljenje, ne znam dal ovo ima neke veze sto se drugi dio gorionika ne aktivira, jer se bojler uredno pali za sanitarnu vodu. Samo nece kad treba grijanje....
Ja onoliki text napisa, da bi mi ti rekao da je voda mokra. Pa cemu onda postoji ovaj forum???!!! Da mi kazes da odem na servis? Ili ona najbolja "proguglaj malo"...Ili "zovni kakvog majstora da ti to pogleda"... ))
-
- Posts: 600
- Joined: 21/07/2011 05:20
#59 Re: Vlastito centralno grijanje-pritisak
Ovaj dio je flame sensor(sensor za plamen) .pokusaj ga ocistiti sa finim brusnim papirom.Ocisti samo ovaj gorni savijeni dio.Sa vremenom se nakupi malo prljavstine ,hrdje i taj dio ne salje dobar signal .Nemoj prejako da koristis brusni papir ,nego lagano ,samo da skines sloj prljavstine .novikorisnik wrote:Pitanje za strucne osobe....
Bojler Chaffoteaux 36kW
Sanitarna voda - evo cijelo ljeto pali, gasi bez problema.
Medjutim, kad prebaci na grijanje, plamenik se do pola upali i ona iskra cvakće i dalje, jer vjerovatno dobija signal da plin (tj plamen) nije zahvatio i drugu polovinu gorionika i onda samo izbaci sigurnosni (onaj hepek, pa moram sici u podrum da pritisnem dugme...) i nakon par pokusaja, plamen upali do kraja, tj cijeli plamenik (gorionik ili kako se vec zove).
Eh, u cemu bi mogao biti kvar?
fala
ah da...s desne strane mu dodje ovaj dio sa slike http://files.rakuten.de/ead86aa082f3212 ... 381392.jpg, pise da je to elektroda za paljenje, ali tu ne "cvakće" ona iskra, nego taj savijeni dio samo tu stoji, u visini negdje do polovine plamena i užari se dok vatra gori...Pa posto tu nema one iskre za paljenje, ne znam dal ovo ima neke veze sto se drugi dio gorionika ne aktivira, jer se bojler uredno pali za sanitarnu vodu. Samo nece kad treba grijanje....
- Magarece_godine
- Posts: 2564
- Joined: 07/05/2009 19:51
#60 Re: Vlastito centralno grijanje-pritisak
Možel Centrometal peć od 3o kw grijati dvoetažnu kuću cca 130 kvadrata površine ?
Koliko košta nadogradnja za tu peć na pelet ? HVala
Koliko košta nadogradnja za tu peć na pelet ? HVala
- Danguba
- Posts: 12106
- Joined: 01/12/2003 00:00
- Location: Tu negdje
#61 Re: Vlastito centralno grijanje-pritisak
Odokativno bi mogla ali nije zgorega uraditi detaljniji proracun.Magarece_godine wrote:Možel Centrometal peć od 3o kw grijati dvoetažnu kuću cca 130 kvadrata površine ?
Koliko košta nadogradnja za tu peć na pelet ? HVala
Dogradnja podrazumijeva novi gorionik sa transporterom, resetka i silos za pelet. Koliko to kosta, ne znam ali sto ne razmisljas da taj prodas i uzmes kotao koji je namjenski za pelet. Iskoristivost goriva je puno bolja nego kod kombinovanog.
-
- Posts: 204
- Joined: 11/09/2008 23:01
#62 Re: Vlastito centralno grijanje-pritisak
Ne, ne, apsolutno je u pravu. Tvoj kotao zahtjeva jedan dobar servis. Nista ono ''znam ja to srediti'' ''imao ja jedan slucaj''...zovni ovlastenog servisera da to sredi i procisti sve zato sto ti problem i nije tako jednostavan, niko ti se nije javljao.[/quote]
Ljetos sam radio generalku bojlera....Tad mi je majstor rekao za onaj hepek koji sam gore spomenuo, da je pri kraju, pa sam samo htio pitati zna li neko jel to to ili bi mogla biti jos neka sitnica. Ako zovnem majstora i on nadje jos nesto, meni to valja platiti im'o - nem'o. Ovako hocu bar izdaleka da odokativno ocijenim potencijalni trosak, pa da se ukalulišem sa monetama.
Ljetos sam radio generalku bojlera....Tad mi je majstor rekao za onaj hepek koji sam gore spomenuo, da je pri kraju, pa sam samo htio pitati zna li neko jel to to ili bi mogla biti jos neka sitnica. Ako zovnem majstora i on nadje jos nesto, meni to valja platiti im'o - nem'o. Ovako hocu bar izdaleka da odokativno ocijenim potencijalni trosak, pa da se ukalulišem sa monetama.
-
- Posts: 204
- Joined: 11/09/2008 23:01
#63 Re: Vlastito centralno grijanje-pritisak
doboj71 wrote:Ovaj dio je flame sensor(sensor za plamen) .pokusaj ga ocistiti sa finim brusnim papirom.Ocisti samo ovaj gorni savijeni dio.Sa vremenom se nakupi malo prljavstine ,hrdje i taj dio ne salje dobar signal .Nemoj prejako da koristis brusni papir ,nego lagano ,samo da skines sloj prljavstine .novikorisnik wrote:Pitanje za strucne osobe....
Bojler Chaffoteaux 36kW
Sanitarna voda - evo cijelo ljeto pali, gasi bez problema.
Medjutim, kad prebaci na grijanje, plamenik se do pola upali i ona iskra cvakće i dalje, jer vjerovatno dobija signal da plin (tj plamen) nije zahvatio i drugu polovinu gorionika i onda samo izbaci sigurnosni (onaj hepek, pa moram sici u podrum da pritisnem dugme...) i nakon par pokusaja, plamen upali do kraja, tj cijeli plamenik (gorionik ili kako se vec zove).
Eh, u cemu bi mogao biti kvar?
fala
ah da...s desne strane mu dodje ovaj dio sa slike http://files.rakuten.de/ead86aa082f3212 ... 381392.jpg, pise da je to elektroda za paljenje, ali tu ne "cvakće" ona iskra, nego taj savijeni dio samo tu stoji, u visini negdje do polovine plamena i užari se dok vatra gori...Pa posto tu nema one iskre za paljenje, ne znam dal ovo ima neke veze sto se drugi dio gorionika ne aktivira, jer se bojler uredno pali za sanitarnu vodu. Samo nece kad treba grijanje....
E ovo je po meni smisao foruma. Nema veze ako i ne pomogne, a mozda i hoce...Zvati majstora zna svako.
Fala puno na savjetu, probacu svakako...
-
- Posts: 5634
- Joined: 07/03/2012 00:09
#64 Re: Vlastito centralno grijanje-pritisak
Jos jedno pitanje. Danas sam sipao u pec onaj prah za ciscenje dimnjaka i istovremeno sam otvorio sve radijatore. Tada sam primjetio da ima zraka u sistemu i ozracio sam radijatore. Nakon ove dvije radnje vise ne mogu postici temperaturu sistema vecu od 60 stepeni cak i kad su sve klapne za dotok zraka otvorene na maksimum. Prije ozracivanja pritisak u sistemu je bio 1,5 a sada je 1,3 i prije ovih radnji sam mogao sasvim normalno postici temperaturu vecu od 80 stepeni.Da li je moguce da je ovo nizak pritisak i da je to uzrok sto ne moze postici temperaturu sistema vecu od 60 stepeni, a jos mi je pola radijatora zavrnuto?
-
- Posts: 7699
- Joined: 06/08/2007 09:00
#65 Re: Vlastito centralno grijanje-pritisak
moze bez ikakvih problema. istu koristim za 150 m2 samo sto ne grijem sve odjednom (a mogao bih, zajedno sa dva bojlera).Magarece_godine wrote:Možel Centrometal peć od 3o kw grijati dvoetažnu kuću cca 130 kvadrata površine ?
Koliko košta nadogradnja za tu peć na pelet ? HVala
veliki otvor zracnih klapni tjera temperaturu napolje. sada ne znam reci preciznije, posto ti ovdje pominjes samo dotok zraka... elem. sve klapne sto blize minimumu to je iskoristenost veca (osim u posebnim slucajevima). elem, odvod smanji na minimum, da bi sto vise toplote koristio kotao, a ne da to pustas u zrak. sto se dovoda tice to je malo skakljivo pitanje. najbolje je nastimati da sagorijevanje bude minimalno u odnosu na temperaturu koju zelis da postignes. to se nekada treba malo ganjati, ali kod svih kotlova su ljudi nasli "zlatnu sredinu". uz malo vise informacija ces lako naci te postavke.preludezalude wrote:Jos jedno pitanje. Danas sam sipao u pec onaj prah za ciscenje dimnjaka i istovremeno sam otvorio sve radijatore. Tada sam primjetio da ima zraka u sistemu i ozracio sam radijatore. Nakon ove dvije radnje vise ne mogu postici temperaturu sistema vecu od 60 stepeni cak i kad su sve klapne za dotok zraka otvorene na maksimum. Prije ozracivanja pritisak u sistemu je bio 1,5 a sada je 1,3 i prije ovih radnji sam mogao sasvim normalno postici temperaturu vecu od 80 stepeni.Da li je moguce da je ovo nizak pritisak i da je to uzrok sto ne moze postici temperaturu sistema vecu od 60 stepeni, a jos mi je pola radijatora zavrnuto?
-
- Posts: 5634
- Joined: 07/03/2012 00:09
#66 Re: Vlastito centralno grijanje-pritisak
Vec sam ja nasao koji je optimum, ali danas mi je trebalo da imam visoku temperaturu u sistemu i nisam uspio postici, a jutros prije ovih radnji sam uspio s lakocom.
- kritichar
- Posts: 8678
- Joined: 17/10/2010 09:51
- Location: Sarajevo-x.com
#67 Re: Vlastito centralno grijanje-pritisak
za 10 metara visinke razlike je potreban 1 bar
-
- Posts: 7
- Joined: 02/12/2013 11:29
#68 Re: Vlastito centralno grijanje-pritisak
Vozdra. Nedavno sam uradio grijanje. Prikopcano je na alfa pec od 20kw, kao narodno gr ijanje, jedan sprat, imam 6 izlaza sa bojlerom. Sve je uredno ozraceno, pritisak na 70stepeni je oko 1,9bari, dok radi, ali kad se ohladi, on spadne na 0,5 bari, pa ja prije lozenja dodam malo vode da naraste na 1bar. Jel uredu da pritisak bude 0,5 bara kad je hladna pec posto voda mozda ispari ili pak svaki put trebam dodati vode prije lozenja?
Takodje, majstor mi je pumpu postavio na toplu cijev, navodno tad nije uvjek potopljena pumpa i to je kao bolje, ali, posto je blizu peci, kad tek nalozim, ako nije pumpa odmah upaljena, pritisak brzo naraste na 1,8, i kad termostat ukljuci pumpu cujem neko klokotanje u peci na 2-3sekunde i onda pritisak spadne na 1,5 i sve dalje frcera kako treba. Ja palim pumpu zbog toga cim nalozim, ali ako ce mi prebacivanje pumpe na povratni vod rjesit problem, zamjenio bi to?
Takodje, majstor mi je pumpu postavio na toplu cijev, navodno tad nije uvjek potopljena pumpa i to je kao bolje, ali, posto je blizu peci, kad tek nalozim, ako nije pumpa odmah upaljena, pritisak brzo naraste na 1,8, i kad termostat ukljuci pumpu cujem neko klokotanje u peci na 2-3sekunde i onda pritisak spadne na 1,5 i sve dalje frcera kako treba. Ja palim pumpu zbog toga cim nalozim, ali ako ce mi prebacivanje pumpe na povratni vod rjesit problem, zamjenio bi to?
- TDK-90
- Posts: 1211
- Joined: 26/02/2012 12:15
#69 Re: Vlastito centralno grijanje-pritisak
LikssOn wrote:Vozdra. Nedavno sam uradio grijanje. Prikopcano je na alfa pec od 20kw, kao narodno gr ijanje, jedan sprat, imam 6 izlaza sa bojlerom. Sve je uredno ozraceno, pritisak na 70stepeni je oko 1,9bari, dok radi, ali kad se ohladi, on spadne na 0,5 bari, pa ja prije lozenja dodam malo vode da naraste na 1bar. Jel uredu da pritisak bude 0,5 bara kad je hladna pec posto voda mozda ispari ili pak svaki put trebam dodati vode prije lozenja?
Takodje, majstor mi je pumpu postavio na toplu cijev, navodno tad nije uvjek potopljena pumpa i to je kao bolje, ali, posto je blizu peci, kad tek nalozim, ako nije pumpa odmah upaljena, pritisak brzo naraste na 1,8, i kad termostat ukljuci pumpu cujem neko klokotanje u peci na 2-3sekunde i onda pritisak spadne na 1,5 i sve dalje frcera kako treba. Ja palim pumpu zbog toga cim nalozim, ali ako ce mi prebacivanje pumpe na povratni vod rjesit problem, zamjenio bi to?
Prebrzo lozis , tj. naglo lozis pa se temperatura za kratko vrijeme digne a sa njom i pritisak , zato i klokoce voda par sekundi dok pumpa ne rashladi sistem
Razlika u pritisku koji imas: radna temperatura-hladno nije normalna barem u pogledu "pravih" sistema centralnog grijanja
-
- Posts: 7
- Joined: 02/12/2013 11:29
#70 Re: Vlastito centralno grijanje-pritisak
Pa i meni to nije jasno, pitam se jel moguce da voda ispari dok pec radi. Ovako je postavljeno: pec, topli vod, pumpa koja gura vodu u sistem, uz nju je postavljen ventil u slucaju nestanka struje, dalje ide razvodnik od 6 izlaza, sa njega spojeni radijatori, sa radijatora povratni vod na razdjelnik, pa ekrpanziona i cesma za dopunu dalje ide cjev u pec. Uz to imam 2 sigurnosna na 2,5bari i 2 automacke ozrake jednu kod bojlera, a jednu kod peci...TDK-90 wrote:LikssOn wrote:Vozdra. Nedavno sam uradio grijanje. Prikopcano je na alfa pec od 20kw, kao narodno gr ijanje, jedan sprat, imam 6 izlaza sa bojlerom. Sve je uredno ozraceno, pritisak na 70stepeni je oko 1,9bari, dok radi, ali kad se ohladi, on spadne na 0,5 bari, pa ja prije lozenja dodam malo vode da naraste na 1bar. Jel uredu da pritisak bude 0,5 bara kad je hladna pec posto voda mozda ispari ili pak svaki put trebam dodati vode prije lozenja?
Takodje, majstor mi je pumpu postavio na toplu cijev, navodno tad nije uvjek potopljena pumpa i to je kao bolje, ali, posto je blizu peci, kad tek nalozim, ako nije pumpa odmah upaljena, pritisak brzo naraste na 1,8, i kad termostat ukljuci pumpu cujem neko klokotanje u peci na 2-3sekunde i onda pritisak spadne na 1,5 i sve dalje frcera kako treba. Ja palim pumpu zbog toga cim nalozim, ali ako ce mi prebacivanje pumpe na povratni vod rjesit problem, zamjenio bi to?
Prebrzo lozis , tj. naglo lozis pa se temperatura za kratko vrijeme digne a sa njom i pritisak , zato i klokoce voda par sekundi dok pumpa ne rashladi sistem
Razlika u pritisku koji imas: radna temperatura-hladno nije normalna barem u pogledu "pravih" sistema centralnog grijanja
Sent from my HTC Desire HD using Tapatalk
-
- Posts: 5634
- Joined: 07/03/2012 00:09
#71 Re: Vlastito centralno grijanje-pritisak
Kod mene je pumpa isto na toploj cijevi tj odlaznoj. Ali takvih razlika u pritisku nema. Ako je tolika razlika u pritisku izmedju hladnog i vruceg sistema, ja bih rekao da tu jos ima zraka u sistemu. Gdje ce voda ispariti ako je zatvoreni sistem?! Kod mene je sad kod hladnog sistema sa ugasenom pumpom pritisak 1,4 a kod vruceg sistema (70 stepeni) sa upaljenom pumpom 1,8LikssOn wrote:Vozdra. Nedavno sam uradio grijanje. Prikopcano je na alfa pec od 20kw, kao narodno gr ijanje, jedan sprat, imam 6 izlaza sa bojlerom. Sve je uredno ozraceno, pritisak na 70stepeni je oko 1,9bari, dok radi, ali kad se ohladi, on spadne na 0,5 bari, pa ja prije lozenja dodam malo vode da naraste na 1bar. Jel uredu da pritisak bude 0,5 bara kad je hladna pec posto voda mozda ispari ili pak svaki put trebam dodati vode prije lozenja?
Takodje, majstor mi je pumpu postavio na toplu cijev, navodno tad nije uvjek potopljena pumpa i to je kao bolje, ali, posto je blizu peci, kad tek nalozim, ako nije pumpa odmah upaljena, pritisak brzo naraste na 1,8, i kad termostat ukljuci pumpu cujem neko klokotanje u peci na 2-3sekunde i onda pritisak spadne na 1,5 i sve dalje frcera kako treba. Ja palim pumpu zbog toga cim nalozim, ali ako ce mi prebacivanje pumpe na povratni vod rjesit problem, zamjenio bi to?
Nekako ta prica o tome da pumpa nije potopljena mi nema logike. Ako pumpa nije potopljena, kako ce pogurati vodu? I ako pumpa nije potopljena, zar to nije automatski zracni dzep u sistemu?
- Danguba
- Posts: 12106
- Joined: 01/12/2003 00:00
- Location: Tu negdje
#72 Re: Vlastito centralno grijanje-pritisak
Puno zraka u sistemu bez obzira sto mislis da si ga istjerao.
-
- Posts: 7
- Joined: 02/12/2013 11:29
#73 Re: Vlastito centralno grijanje-pritisak
preludezalude wrote:Kod mene je pumpa isto na toploj cijevi tj odlaznoj. Ali takvih razlika u pritisku nema. Ako je tolika razlika u pritisku izmedju hladnog i vruceg sistema, ja bih rekao da tu jos ima zraka u sistemu. Gdje ce voda ispariti ako je zatvoreni sistem?! Kod mene je sad kod hladnog sistema sa ugasenom pumpom pritisak 1,4 a kod vruceg sistema (70 stepeni) sa upaljenom pumpom 1,8LikssOn wrote:Vozdra. Nedavno sam uradio grijanje. Prikopcano je na alfa pec od 20kw, kao narodno gr ijanje, jedan sprat, imam 6 izlaza sa bojlerom. Sve je uredno ozraceno, pritisak na 70stepeni je oko 1,9bari, dok radi, ali kad se ohladi, on spadne na 0,5 bari, pa ja prije lozenja dodam malo vode da naraste na 1bar. Jel uredu da pritisak bude 0,5 bara kad je hladna pec posto voda mozda ispari ili pak svaki put trebam dodati vode prije lozenja?
Takodje, majstor mi je pumpu postavio na toplu cijev, navodno tad nije uvjek potopljena pumpa i to je kao bolje, ali, posto je blizu peci, kad tek nalozim, ako nije pumpa odmah upaljena, pritisak brzo naraste na 1,8, i kad termostat ukljuci pumpu cujem neko klokotanje u peci na 2-3sekunde i onda pritisak spadne na 1,5 i sve dalje frcera kako treba. Ja palim pumpu zbog toga cim nalozim, ali ako ce mi prebacivanje pumpe na povratni vod rjesit problem, zamjenio bi to?
Nekako ta prica o tome da pumpa nije potopljena mi nema logike. Ako pumpa nije potopljena, kako ce pogurati vodu? I ako pumpa nije potopljena, zar to nije automatski zracni dzep u sistemu?
Tek sam prikopcao grijanje, pa nemam nekih iskustava. Ono sve fercera, normalno kad lozim temperatura je 60, pritisak oko 1,7, 1,8. Svi radijatori budu vreli ako su na 6 pojacani, temperatura vode u bojleru na pola, ekspanziona je ok, zatvoreni sistem, al kad se ohladi pritisak je 0,5 bari iako sam prije lozenja dodao vode na 1 bar. Pec je alfa 2, 20kw
Sent from my HTC Desire HD using Tapatalk
-
- Posts: 7699
- Joined: 06/08/2007 09:00
#74 Re: Vlastito centralno grijanje-pritisak
prvo obidji i provjeri sve ventile razvoda. provjeri da li ima imalo vlage na njima ili ispod njih. zatim sve to isto provjeri na spojevima cijevi (spojevi na razvodu i na radijatorima). najbolje je da provjeris to u pocetku rada pumpe, jer kada kotao zagrije vodu ona dosta brzo isparava, pa je teze uociti curenje u nekim slucajevima. jedino sto u pocetku mozes biti 100% siguran je da negdje imas curenje. kod mog jedinog zabiljezenog takvog slucaja na licnom primjeru imao sam curenje na ventilu koji je bio jako blizu poda, a sve sto bi iscurilo je vrlo brzo isparavalo, pa mi je trebalo nekoliko dana da otkrijem sta je u pitanju. u mom slucaju to je bio vrh ventila kroz koji je voda probila i to se ocitovalo samo kao kapanje, ali posto mi sistem nije veliki, gubitak pritiska se vidio na svakom hladjenju kotla. moj kotao ima i ljetni rezim rada, pa sam mogao pustiti da radi na dosta nizoj temperaturi da bih lakse uocio curenje. sretno sa otkrivanjem i otklanjanjem problema.
-
- Posts: 4147
- Joined: 28/04/2011 13:27
#75 Re: Vlastito centralno grijanje-pritisak
Kako dodajes vodu u sistem? Moze li se dodati voda bez neke pumpe, jer je meni receno da treba imati neku pumpu koja ce upumpati vodu u sistem?LikssOn wrote:preludezalude wrote:Kod mene je pumpa isto na toploj cijevi tj odlaznoj. Ali takvih razlika u pritisku nema. Ako je tolika razlika u pritisku izmedju hladnog i vruceg sistema, ja bih rekao da tu jos ima zraka u sistemu. Gdje ce voda ispariti ako je zatvoreni sistem?! Kod mene je sad kod hladnog sistema sa ugasenom pumpom pritisak 1,4 a kod vruceg sistema (70 stepeni) sa upaljenom pumpom 1,8LikssOn wrote:Vozdra. Nedavno sam uradio grijanje. Prikopcano je na alfa pec od 20kw, kao narodno gr ijanje, jedan sprat, imam 6 izlaza sa bojlerom. Sve je uredno ozraceno, pritisak na 70stepeni je oko 1,9bari, dok radi, ali kad se ohladi, on spadne na 0,5 bari, pa ja prije lozenja dodam malo vode da naraste na 1bar. Jel uredu da pritisak bude 0,5 bara kad je hladna pec posto voda mozda ispari ili pak svaki put trebam dodati vode prije lozenja?
Takodje, majstor mi je pumpu postavio na toplu cijev, navodno tad nije uvjek potopljena pumpa i to je kao bolje, ali, posto je blizu peci, kad tek nalozim, ako nije pumpa odmah upaljena, pritisak brzo naraste na 1,8, i kad termostat ukljuci pumpu cujem neko klokotanje u peci na 2-3sekunde i onda pritisak spadne na 1,5 i sve dalje frcera kako treba. Ja palim pumpu zbog toga cim nalozim, ali ako ce mi prebacivanje pumpe na povratni vod rjesit problem, zamjenio bi to?
Nekako ta prica o tome da pumpa nije potopljena mi nema logike. Ako pumpa nije potopljena, kako ce pogurati vodu? I ako pumpa nije potopljena, zar to nije automatski zracni dzep u sistemu?
Tek sam prikopcao grijanje, pa nemam nekih iskustava. Ono sve fercera, normalno kad lozim temperatura je 60, pritisak oko 1,7, 1,8. Svi radijatori budu vreli ako su na 6 pojacani, temperatura vode u bojleru na pola, ekspanziona je ok, zatvoreni sistem, al kad se ohladi pritisak je 0,5 bari iako sam prije lozenja dodao vode na 1 bar. Pec je alfa 2, 20kw
Sent from my HTC Desire HD using Tapatalk
Opet koliko se sjecam kad je jednom ubacivana voda u sistem, ne sjecam se da su nesto drugo koristili osim onog slaufa prikopcanog na cesmu.
EDIT: Sad sam se sjetio . To je bila prica oko ubacivanja permanta u sistem, jer sam htio permant ubaciti pa mi je receno da treba pumpa . Eh sad, moze li objasnjenje gdje se na pumpi kopca onaj slauf, da bih ubacio vodu u sistem i pojacao pritisak u sistemu i uzgred, koji je normalan pritisak u sistemu dok je hladan? 1,3 ?