Chmoljo wrote: ↑18/02/2020 08:51
dobro malakh druže, je li ti misliš da je neko idiot? pa niko osim tebe nije pominjao Jasmina Imamovića i kako je dobar drug sa vlasnikom firme koja je nabavila trolejbus.
poslije si dodao navodno dobar prijatelj. pa priča se, pa šuška se.
znači 15 strana zadnjih guslaš kako je sumnjiv tender, guslaš kako neko treba odgovarati, kako je sdp kriv za ovo, pa uplićeš imamovića u priču i sad mrtav hladan kažeš
malakh wrote: ↑18/02/2020 08:47
nisi ni počeo i odmah si izmislio da je netko okrivio jasmina imamovica za steljenje tendera.
mislim pazi, ljudi čitaju. ljudi prate dosljednost u stavovima. samo sebe ukopavaš i izlažeš ruglu.
forumskoj pameti je sve sumnjivo i forum nije mjesto gdje ćeš ljudima objašnjavati o privatnim vezama, vezicama, šemama, jer se odmah botovi jave koji će orkestrirano, po dogovoru, napadati i pokušati diskreditirati svakoga tko se usudi reći da stranačka pripadnost pojedinaca nije smetnja da se oni privatno rastaljuju.
kao što ne možeš objasniti da je izvjesni gn company, samo na trolama dobar prkeo milion maraka, jer je jedini ponuđač, pa nas ubjeđuju da trole vrijede više od 11.000, pa se počneš voditi i njihovom logikom da objasniš da je ponovno marža ogromna, pa te vrate na priču da i prijevoz spada u ovih 11.000 za osnovicu za pdv. pa onda priča da je bio jedini ponuđač. o tome zašto je jedini ponuđač, ne znam ništa, ali znam i uvjerio sam se koliko se čovjek opario.
suština je sljedeća. carinska deklaracija je pokazala da oni doista vrijede 11.000, a u tih 11.000 je uključen i prijevoz. vozila su oslobođena plaćanja carine, pretpostavljam zato što vrijednost pošiljke prebacuje 90.000km, i na vozila je samo plaćeno 1.900 km pdva. po komadu naravno. prema carinskoj deklaraciji, vozilo je uvezeno u bih za 13.000, sa uključenim pdvom + homologacija. od žurnala saznajemo da su ista prefakturisana grasu za cca milion i pol i čovjek je, ako je istina što žurnal piše, po jednom trolejbusu zaradio deset puta više, nego li ga je platio. ako laže žurnal i ako su objavili lažnu carinsku deklaraciju, neka demantiraju sa svojom, na kojoj će cifre, također biti navedene.
krajnji pdv ćemo platiti mi, a ne dobavljač, a ne gras. zato što pri izlazu dobavljač plaća izlazni pdv, ali ga preko naplate potraživanja vraća, a gras ulazni pdv knjiži kao odbitni i tako spadne na građane da ga plate.
ali, vodio sam se njihovom logikom, zanemario zakonske regulative i na kraju su se svi pogubili. a stanje je ovako, kako je napisano. nisam ekspert, ali sam uvozio motorna vozila kao pravno lice i imam neko iskustvo i znam kako sam ja radio i kako su me računovođe savjetovale i nikada me uio nije kaznila.
sada trebamo svi pitati vrle poznavaoce koliko košta prijevoz trolejbusa, da bi onda mogli do kraja rasčistiti koliko oni doista i vrijede, da smo ih kupovali i koristili u švicarskoj.
da sam siguran da fortina vlada nema ništa sa ovim, da, 100% i nikada ih za ovo nisam optužio. da sumnjam da je čovjeku naštimano cca milion km, da sumnjam. ako mu nije naštimala naša stranka, ako mu nije naštimao nip, tko je onda?
tebi sam odgovorio, i potrudio se, iz poštovanja, ali nemam namjeru ubjeđivati one koji su pokupili svu pamet, a ne znaju što je carinska deklaracija.
@madner kao što teoretski se ja i ti možemo dogovoriti da ti nađeš trole, sve pripremiš, ja raspišem tender, ti čekaš zadnji čas da vidiš hoće li se tko javiti, ja ti javim da se nitko nije javio, poništim tender, povećam cijenu, ti se javiš i završimo posao. i teoretski i praktično jako izvodivo.