Rekonstrukcija šina

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderators: Benq, O'zone

User avatar
Hajlac
Posts: 3843
Joined: 15/02/2012 15:08
Location: Chris Hedges!

#276 Re: Rekonstrukcija šina

Post by Hajlac »

fidoremilienko wrote:
Hajlac wrote:
fidoremilienko wrote:
E kad se samo sjetim tih kombinacija i prica...i na kraju ispade STRAIL umjesto ICOSIT-a. Ovom ludilu kraja nema :cry:
Prema ovome http://www.agatstroy.com/catalog/produc ... D1_340_65/

ICOSIT nisu nisu ti damping umeci niti ona tanka guma koju su stavili na 2/3 obnovljene pruge, vec ona masa poput zive gume koja se lijepi za asfalt i zeljezo tj. sine.

Ovo je ocito neka muljaza kad oni samo na malom dijelu stavljaju pravo rjesenje dok su na najvecem dijelu stavili bijedni slog gume oko sina.
Hvala ti druze, ali uz svo duzno postovanje, veoma dobro znam sta je Icosit (sika) :)
Da li je ICOSIT inace u tecnom stanju posto je na slikama obicno prikazan pakovan u kanti :?

Kad su radili remont na Obali, ne sjecam se ovakvih ugradnih elemenata kakav je STRAIL?

Mozemo li razjasniti sta je ona gumena fuga uz prugu duz Obale tj. da li je kancerogena?
User avatar
Hajlac
Posts: 3843
Joined: 15/02/2012 15:08
Location: Chris Hedges!

#277 Re: Rekonstrukcija šina

Post by Hajlac »

Icosit KC 340/35
This is designed as a pourable load bearing, resilient levelling and bedding material, for fixing embedded grooved/girder guard rails. It reduces vibration and insulates against stray currents and is shear resistant

ICOSIT KC340/4
This is an injectable, flexible, load bearing noise and vibration resistant grout. It fixes track components to rigid substrates/slabs and steel plate.

COSIT KC 340/45
It is similar to the KC340/4 but is pourable around suspended rails in a channel or trough.

ICOSIT KC340/7
As per KC340/1&2 it can be injected or poured, it is harder, Shore A 75, again for both injections under tie plates or pourable for in street embedded rails.

http://www.skelton-metals.com/icosit.htm

Po opisu najvise lici na onu fugu na Obali sto ce garant i na ovih 2/3 nove pruge staviti urezivanjem asfalta oko pruge.
Samo nek je kancerogeno. (Shauma) Jer nasa kosa to moze izdrzati :roll:
User avatar
fidoremilienko
Posts: 9568
Joined: 17/08/2010 10:34
Location: You are here!

#278 Re: Rekonstrukcija šina

Post by fidoremilienko »

Hajlac wrote: Da li je ICOSIT inace u tecnom stanju posto je na slikama obicno prikazan pakovan u kanti :?

Kad su radili remont na Obali, ne sjecam se ovakvih ugradnih elemenata kakav je STRAIL?

Mozemo li razjasniti sta je ona gumena fuga uz prugu duz Obale tj. da li je kancerogena?
Sika, odnosno njen proizvod Icosit, koliko ja znam dolazi u tecnom stanju.

Kad su radili remont na obali, prelaz u Nedzaricima, Pofalici, nigdje se nije primjenio STRAIL zbog toga sto je TECA dobijala poslove.

Ta gumena fuga, o kojoj govoris, to je Icosit. Tada jos dok smo pripremali tenedersku dokumentaciju, dobili smo informacije da je Icosit kancerogen. I upravo smo mislili da ce nam to uz cijenu biti dovoljno da dobijemo posao. Nazalost nismo. Ostalo je historija.
User avatar
medjutim
Posts: 990
Joined: 11/08/2009 16:09

#279 Re: Rekonstrukcija šina

Post by medjutim »

Da li je istina da neki slovenci rade na rekonstrukciji sina?
User avatar
O'zone
Globalni moderator
Posts: 22352
Joined: 17/02/2008 20:29
Location: Kad god popizdite na vlast, sjetite se da i u opoziciji sjede ista takva govna...."

#280 Re: Rekonstrukcija šina

Post by O'zone »

fidoremilienko wrote:
neki wrote:[quote="fidoremilienko]
Vjerovatno imas pravo, jer i meni ovo vise lici na STRAIL. Ko ne vjeruje, moze pogledati na njihovoj stranici. Ja tacno vise ne znam sta se radi i sta ko radi. Ovo je izgleda kasno nabavljeno, jer koliko znam ovi strail elementi idu oko sine. Dalke uklapaju se na sine, pa se sine potom stavljaju i onda asfalt i gotova prica.
Upravo tako su i uradili dio od vjecne vatre prema bascarsiji, uklopili ove elemente oko sine pa su preko vikenda izbetonirali i jos je ostalo da se asfaltira..
Evo jutros rezu asfalt oko sina u titovoj :-)
[/quote]
Znaci, dupli posao. :-)

E kad se samo sjetim tih kombinacija i prica...i na kraju ispade STRAIL umjesto ICOSIT-a. Ovom ludilu kraja nema :cry:[/quote][/quote][/quote]

Jutros na relaciji Parkuša-BBI-Predsjedništvo voze onu prikolicu za rastapanje jal' katrana jal' nečeg drugog i nasipaju između šina i asfalta e sad bi to možda trebao biti taj ICOSIT il šta već :?
User avatar
fidoremilienko
Posts: 9568
Joined: 17/08/2010 10:34
Location: You are here!

#281 Re: Rekonstrukcija šina

Post by fidoremilienko »

O'zone wrote: Jutros na relaciji Parkuša-BBI-Predsjedništvo voze onu prikolicu za rastapanje jal' katrana jal' nečeg drugog i nasipaju između šina i asfalta e sad bi to možda trebao biti taj ICOSIT il šta već :?
Jest, jest...
harla_kurla
Posts: 101
Joined: 02/07/2010 14:51

#282 Re: Rekonstrukcija šina

Post by harla_kurla »

Jucer sam uhvatio naziv ove gume/sike/icosita kako se vec zove, sa kutija koje su bile postavljene uz trasu. Konsistencijom podsjeca na katran, kao i mirisom kada se topi.

Radi se o materijalu pod nazivom "Borfuga ESV" proizvodjaca "BORNER". Na netu sam nasao PDF medjutim isti je na njemackom pa neznam sta pise. Ako ima neki "njemac" da nam prevede kljucne informacije.

Linkhttp://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q= ... XQ&cad=rja

Na potezu centralna banka - parkusa na par mjesta ova masa je postavljena katastrofalno lose, pa se nadam da ce jos jednom proci trasu. Inace primjetio sam da su prilikom postavljanja ove mase, prije nego se ista istopi u kanale, na nekim dionicama sipali pijesak u kanale kako bi predpostavljam ustedjeli na materijalu tamo gdje im je kanal predubok....mozda grijesim ali tako je izgledalo.

Sve u svemu...imam los predosjecaj sto se tice rekonstrukcije...mozda smo rjesili problem kratkorocno (2-5 godina) ali i dalje cemo imati problem pucanja asfalta i rupa.

PS: Mozda netko i zna...u Zagrebu sam nekoliko puta svjedocio da u kasnim nocnim satima ili jutarnjim, posebne masine za brusenje sina prolaze redovno najprometnijim dionicama. Ove masine koliko sam shvatio bruse sine za nekoliko milimetara(ili manje) i na taj nacin sprecavaju da se na istim pojavljuju nabori(slicno naboru asfalta koje se javlja zbog kocenja automobila). Ima li kod nas slicna masina ili??
User avatar
medvjed23
Posts: 26849
Joined: 16/07/2010 13:49

#283 Re: Rekonstrukcija šina

Post by medvjed23 »

medjutim wrote:Da li je istina da neki slovenci rade na rekonstrukciji sina?
Posao je dobila jedna slovenska firma koja nema ni mašina ni radnika pa je angažovala naše firme da rade kao podizvođači :)

Mislim da je to već objašnjeno na temi...
User avatar
fidoremilienko
Posts: 9568
Joined: 17/08/2010 10:34
Location: You are here!

#284 Re: Rekonstrukcija šina

Post by fidoremilienko »

harla_kurla wrote:Jucer sam uhvatio naziv ove gume/sike/icosita kako se vec zove, sa kutija koje su bile postavljene uz trasu. Konsistencijom podsjeca na katran, kao i mirisom kada se topi.

Radi se o materijalu pod nazivom "Borfuga ESV" proizvodjaca "BORNER". Na netu sam nasao PDF medjutim isti je na njemackom pa neznam sta pise. Ako ima neki "njemac" da nam prevede kljucne informacije.

Linkhttp://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q= ... XQ&cad=rja

Na potezu centralna banka - parkusa na par mjesta ova masa je postavljena katastrofalno lose, pa se nadam da ce jos jednom proci trasu. Inace primjetio sam da su prilikom postavljanja ove mase, prije nego se ista istopi u kanale, na nekim dionicama sipali pijesak u kanale kako bi predpostavljam ustedjeli na materijalu tamo gdje im je kanal predubok....mozda grijesim ali tako je izgledalo.

Sve u svemu...imam los predosjecaj sto se tice rekonstrukcije...mozda smo rjesili problem kratkorocno (2-5 godina) ali i dalje cemo imati problem pucanja asfalta i rupa.

PS: Mozda netko i zna...u Zagrebu sam nekoliko puta svjedocio da u kasnim nocnim satima ili jutarnjim, posebne masine za brusenje sina prolaze redovno najprometnijim dionicama. Ove masine koliko sam shvatio bruse sine za nekoliko milimetara(ili manje) i na taj nacin sprecavaju da se na istim pojavljuju nabori(slicno naboru asfalta koje se javlja zbog kocenja automobila). Ima li kod nas slicna masina ili??
Ja jos nisam uspio da dobijem konkretne informacije o izvodjenju radova. Nadam se da cu u ovih par dana da dobijem i sve novo sto saznam cu da podijelim sa vama. Na temelju vasih informacija, svasta se ovdje nesto izdesavalo, a na sta ce na kraju ispasti niko ne zna.

Koliko sam ja upoznat, GRAS nema takvih masina, nema ih cak ni ZFBiH. Slabo sta imaju, uglavnom posudjuju jedni od drugih ili cak od drugih Zeljeznica ili preduzeca (uzimaju u najam). Brusenje tih nabora nije lose, ali i sina se moze brusiti do odredjene mjere, posle toga slijedi joj zamjena, da ne bi doslo do pucanja sina zbog istanjenosti.

I dalje smatram da je najbolje rjesenje bilo, kompletan remont pruge (u komadu), ali posteno i fer. Ovako ce svakih par godina TECA ili neko drugi raditi "rekonstrukciju" dionica tramvajske pruge :-)
r_faruk
Posts: 4686
Joined: 20/01/2003 00:00

#285 Re: Rekonstrukcija šina

Post by r_faruk »

danas stojim na skenderiji i gledam onaj dio odakle krece sestica...... vec je asfalt pukao..... stvorila se mala rupa promjera 4-5 cm, dubine 2-3 cm. vjerovatno ce nastaiti pucati u pravcu sina i tako cijelom dionicom........
User avatar
O'zone
Globalni moderator
Posts: 22352
Joined: 17/02/2008 20:29
Location: Kad god popizdite na vlast, sjetite se da i u opoziciji sjede ista takva govna...."

#286 Re: Rekonstrukcija šina

Post by O'zone »

Sinoć i ja stajah na stanici šestice i primjetih jednu interesantnu stvar koja čini mi se, ali znači čini jer odavno nisam kretao sa te stanice nije bila normalna. Tramvaj kad je krenuo toliko su šlajdrali pogonski točkovi da je počelo da smrdi i to je šlajdranje trajalo od kretanja sa stanice pa do polovine glavne džade taman negdje na uključenje u glavni kolosijek.
Može biti i da je vozač bio takav krkan da je stisnuo toliko papučicu akceleratora ali opet sam jasno čuo da je puštao tri puta ali svaki put kad je pritisne točkovi se nastave okretati u mjestu. Da li je još neko to primjetio :?
dresdener78
Posts: 912
Joined: 04/08/2011 09:23
Location: CZ/D/BiH

#287 Re: Rekonstrukcija šina

Post by dresdener78 »

O'zone wrote:Sinoć i ja stajah na stanici šestice i primjetih jednu interesantnu stvar koja čini mi se, ali znači čini jer odavno nisam kretao sa te stanice nije bila normalna. Tramvaj kad je krenuo toliko su šlajdrali pogonski točkovi da je počelo da smrdi i to je šlajdranje trajalo od kretanja sa stanice pa do polovine glavne džade taman negdje na uključenje u glavni kolosijek.
Može biti i da je vozač bio takav krkan da je stisnuo toliko papučicu akceleratora ali opet sam jasno čuo da je puštao tri puta ali svaki put kad je pritisne točkovi se nastave okretati u mjestu. Da li je još neko to primjetio :?
Znači da je tramvaj izgledao kao brusilica metala? Može biti više razloga za to:
- tramvaji nemaju postolja i točkove i najboljem stanju što je posljedica vožnje na totalno uništenoj pruzi sve do Ilidže. Radi ilustracije to je ista situacija kao da mlatiš čekićem u metal kao lud, biće površina metala vrlo neravna i oštećena. Ovako ispadaju točkovi prilikom vožnje na sarajevskim šinama.
- Pruga u okretaljci je nova i krivina kod Higijenskog zavoda relativno u oštrom uglu što znači da novim šinama treba malo vremena da se "prilagode" točkovima plus minus neki milimetar. Lično sam vidio npr. u Poljskoj kako tramvaj vozi na novim šinama i fontane iskara su lijetale na sve strane :o
- Može biti još jedan razlog i ISKRENO se nadam da to nije ovaj - šine nemaju korektan razmak i tramvajska postolja "stisnuta" su i nemaju dovoljno prostora...

Inaće u prethodnim postovima je neki kolega naveo kako se u Zagrebu bruse šine. Tako jeste, ovim procesom se uklanjaju minijaturni "talasi" na površini koji se nekad stvaraju u krivinama kao posljedica neravnomjernog kretanja tramvajskih točkova unutar i van krivine (tramvaj nema diferencijal kao što auto ima i osovina je čvrsta, točak u unutrašnjoj strani krivine ide kraćom trasom i točak na vanjskoj strani dužom). Na ravnim tionicama se "talasi" na glavi šina pojavljaju kao posljedica neravnomjerno ohabajućih točkova koji mogu periodično "brusiti" površinu šine što je slučaj i u dobro održavanim tramvajskim sistemima i rješenje je upravo redovno brusenje sina da povrsina ostaje glatka.
User avatar
hoćeli_ko_rasol
Posts: 318
Joined: 29/03/2012 19:23
Location: Bosnia and Herzegovina

#288 Re: Rekonstrukcija šina

Post by hoćeli_ko_rasol »

Tramvaj ponovo vozi od Ilidže do Baščaršije
(Otvorene renovirane tramvajske šine)
Tramvaji u Sarajevu ponovo voze od Ilidže do Baščaršije, nakon što je u ponedjeljak svečano otvorena rekonstruisana dionica tramvajske pruge.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Priliku za fotografisanje su iskoristili ministar saobraćaja KS Haris Lulić, gradonačelnik Sarajeva Alija Behmen i direktor KJKP Gras Haris Kadić, koji su na mini svečanosti presjekli svečanu vrpcu. Nakon toga su tramvaji krenuli prema Ilidži, a prvi putnici bili su zvaničnici, novinari i građani.

Puštanje u promet dionice duge 2,2 kilometra znatno će olakšati život građanima Sarajeva, koji su se mjesecima borili sa ogromnim gužvama u saobraćaju i presjedanjima.

Rekonstrukcijom pruge u funkciju je stavljena i okretnica na Skenderiji, a građani će dobiti mnogo tiši prijevoz s manje vibracija u vozilima.

Sredstva za rekonstrukciju Vlada KS je osigurala putem kredita, a ukupan projekt koštao je oko šest miliona KM, dok je vijek trajanja pruge između 25 i 30 godina.


(http://www.klix.ba/vijesti/bih/tramvaj- ... 120625044#)

:thumbup:
User avatar
Truba
Posts: 81800
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#289 Re: Rekonstrukcija šina

Post by Truba »

super
konačno normala :)
User avatar
tag33
Posts: 768
Joined: 19/02/2012 14:19

#290 Re: Rekonstrukcija šina

Post by tag33 »

Aha, znaci nece nista mijenjati iducih 25-30 godina :D
User avatar
Troll_Happens
Posts: 2795
Joined: 25/04/2007 20:04
Location: negdje na istoku zaklet da nadjem nju...

#291 Re: Rekonstrukcija šina

Post by Troll_Happens »

i odmah pogani taxista iza tramvaja po shinama ide.. koliko vidim nece jos dugo potrajati zbog idiota :x
User avatar
ChataDodajStaHoces
Posts: 1092
Joined: 27/01/2009 19:05

#292 Re: Rekonstrukcija šina

Post by ChataDodajStaHoces »

Koliko sam uspio vidjeti ovo stvarno izgleda kvalitetno uradjeno. Sumnjam da ce ovaj asfalt pucati kao ranije...
ja1977
Posts: 642
Joined: 10/06/2008 11:56

#293 Re: Rekonstrukcija šina

Post by ja1977 »

Jedan001 wrote:i odmah pogani taxista iza tramvaja po shinama ide.. koliko vidim nece jos dugo potrajati zbog idiota :x
nidje veze :lol:
The Realist
Posts: 6776
Joined: 31/03/2006 11:46
Location: Sarajevo

#294 Re: Rekonstrukcija šina

Post by The Realist »

Samo ne mogu vjerovati da se radi ovoga fotografišu, u pm. Neka radije srede situaciju u GRAS-u na zadovoljstvo svih, a ne da se fotografišu za ovakve "gluposti".
User avatar
fidoremilienko
Posts: 9568
Joined: 17/08/2010 10:34
Location: You are here!

#295 Re: Rekonstrukcija šina

Post by fidoremilienko »

Sigurno da ce biti bolje nego prije, a koliko ce da potraje, to cemo tek da vidimo. :)
lavic
Posts: 3088
Joined: 14/04/2011 15:03

#296 Re: Rekonstrukcija šina

Post by lavic »

fidoremilienko wrote:Sigurno da ce biti bolje nego prije, a koliko ce da potraje, to cemo tek da vidimo. :)
Znam da masa stvari kod nas nije kako bi trebalo, ali ti si nas sve ubio sa svojim pesimizmom, uzimanjem para, losim kvalitetom, i svim ostalim losim epitetima koji su ti pali na pamet.
Zamilio bih te da nas pustis da uzivamo u novom asvaltu na miru, pa koliko god da traje.

Nije ti firma prosla na tenderu i sad svi lopovi, i ne znaju posao, samo si ti inzinjer, i radis za pravu firmu.
User avatar
fidoremilienko
Posts: 9568
Joined: 17/08/2010 10:34
Location: You are here!

#297 Re: Rekonstrukcija šina

Post by fidoremilienko »

lavic wrote:
fidoremilienko wrote:Sigurno da ce biti bolje nego prije, a koliko ce da potraje, to cemo tek da vidimo. :)
Znam da masa stvari kod nas nije kako bi trebalo, ali ti si nas sve ubio sa svojim pesimizmom, uzimanjem para, losim kvalitetom, i svim ostalim losim epitetima koji su ti pali na pamet.
Zamilio bih te da nas pustis da uzivamo u novom asvaltu na miru, pa koliko god da traje.

Nije ti firma prosla na tenderu i sad svi lopovi, i ne znaju posao, samo si ti inzinjer, i radis za pravu firmu.
Nisam te ja ubio, ubio te onaj ko je prihvatio taj "deal". Evo malo sam te vratio u zivot, nadam se, s ovim da je bolje nego prije.

Uzivaj ti, niko ti ne brani, ali moje je pravo da kazem sta mislim o ovom projektu. Uzivajte, ali sve ce ovo doci na naplatu jednog dana (naravno, parama poreznih obveznika).

Ja mislim da ti nisi procitao nista od onoga sto sam ja pisao na ovu temu. Niti sam ja jedini inzinjer niti je moja firma (sad vec bivsa), jedina u svijetu koja se bavi ovim poslom... Ima ih/nas jos.

Evo jedno pitanje za tebe, banalizujem, ali nema veze: Imas projekat izgradnje/rekonstrukcije mosta. Imas firmu koja cijeli zivot radi samo mostove i mostovske konstrukcije i imas firmu koja radi sve pomalo. Da li bi ti kao ministar (hipoteticki naravno, osim ako nisi Lulic), dao posao firmi koja cijeli zivot radi na tome ili ovoj drugoj koja u svojim referensama ima jedan ili nijedan posao vezano za pomenuti projekat?

Mozda sam ja malo lud sto o ovome pisem, jer kome se da naglabati sa kojekakvim likovima koji se kriju iza nickova. Samo nemojte sutra kukati kako nista ne valja i vaditi se da vam je vlast kriva. Krivi ste sami.
lavic
Posts: 3088
Joined: 14/04/2011 15:03

#298 Re: Rekonstrukcija šina

Post by lavic »

fidoremilienko wrote:
lavic wrote:
fidoremilienko wrote:Sigurno da ce biti bolje nego prije, a koliko ce da potraje, to cemo tek da vidimo. :)
Znam da masa stvari kod nas nije kako bi trebalo, ali ti si nas sve ubio sa svojim pesimizmom, uzimanjem para, losim kvalitetom, i svim ostalim losim epitetima koji su ti pali na pamet.
Zamilio bih te da nas pustis da uzivamo u novom asvaltu na miru, pa koliko god da traje.

Nije ti firma prosla na tenderu i sad svi lopovi, i ne znaju posao, samo si ti inzinjer, i radis za pravu firmu.
Nisam te ja ubio, ubio te onaj ko je prihvatio taj "deal". Evo malo sam te vratio u zivot, nadam se, s ovim da je bolje nego prije.

Uzivaj ti, niko ti ne brani, ali moje je pravo da kazem sta mislim o ovom projektu. Uzivajte, ali sve ce ovo doci na naplatu jednog dana (naravno, parama poreznih obveznika).

Ja mislim da ti nisi procitao nista od onoga sto sam ja pisao na ovu temu. Niti sam ja jedini inzinjer niti je moja firma (sad vec bivsa), jedina u svijetu koja se bavi ovim poslom... Ima ih/nas jos.

Evo jedno pitanje za tebe, banalizujem, ali nema veze: Imas projekat izgradnje/rekonstrukcije mosta. Imas firmu koja cijeli zivot radi samo mostove i mostovske konstrukcije i imas firmu koja radi sve pomalo. Da li bi ti kao ministar (hipoteticki naravno, osim ako nisi Lulic), dao posao firmi koja cijeli zivot radi na tome ili ovoj drugoj koja u svojim referensama ima jedan ili nijedan posao vezano za pomenuti projekat?

Mozda sam ja malo lud sto o ovome pisem, jer kome se da naglabati sa kojekakvim likovima koji se kriju iza nickova. Samo nemojte sutra kukati kako nista ne valja i vaditi se da vam je vlast kriva. Krivi ste sami.
Ako uzimamo u obzir samo taj parametar koji si naveo , onda naravno firmu koja samo radi mostove, ali ako je ona 50% skuplja a druga firma daje istu garanciju , onda bih izabrao firmu koja radi i ostalo.
Evo odgovorio sam ti na pitanje, a sad ti meni reci kad ti je bog dao da zivis u takvoj ljepoti kao sto je Keln/ Njemacka, sto vrijeme trosis na ovu rupu koja nikad nece na zelenu granu, mjesto da uzivas?
User avatar
fidoremilienko
Posts: 9568
Joined: 17/08/2010 10:34
Location: You are here!

#299 Re: Rekonstrukcija šina

Post by fidoremilienko »

Pa o cijeni, kao glavnom faktoru pri izboru firmi, sam vec pisao. Sta, ko, koliko, najniza cijena...sve je to vec napisano. Uzivam ja, vec sam htio da podijelim tu pricu sa vama, jer smo direktno ucestvovali u ovom projektu.

Jos jednom da podcrtam, neka se radi, to je dobro. Ali neka se radi i kvalitetno, a ne neka puka improvizacija koja ce se za par godina morati mijenjati. Ne znam, da li si prolazio drugom stranom (obalom)? Jesi li primjetio u kakvom je stanju taj dio pruge, a radio se remont? Trenutno sam u Sarajevu, pa sam imao priliku da malo obidjem taj dio pruge.

Sve u svemu, neko ce nekada potegnuti ovo pitanje i zasto 6.000.000 KM, kad se moglo uraditi za 4.000.000 KM? Porazavajuca cinjenica je da je za obnovu ove pruge uzet kredit u iznosu od 6.000.000 KM, razliku od 2.000.000 KM ce platiti poreski obveznici.

Imao bih ja stosta jos na ovu temu, ali necu vise. Kako rece ti, uzivajmo i no hard feelings. :bih: :sax:
dresdener78
Posts: 912
Joined: 04/08/2011 09:23
Location: CZ/D/BiH

#300 Re: Rekonstrukcija šina

Post by dresdener78 »

fidoremilienko wrote:Pa o cijeni, kao glavnom faktoru pri izboru firmi, sam vec pisao. Sta, ko, koliko, najniza cijena...sve je to vec napisano. Uzivam ja, vec sam htio da podijelim tu pricu sa vama, jer smo direktno ucestvovali u ovom projektu.

Jos jednom da podcrtam, neka se radi, to je dobro. Ali neka se radi i kvalitetno, a ne neka puka improvizacija koja ce se za par godina morati mijenjati. Ne znam, da li si prolazio drugom stranom (obalom)? Jesi li primjetio u kakvom je stanju taj dio pruge, a radio se remont? Trenutno sam u Sarajevu, pa sam imao priliku da malo obidjem taj dio pruge.

Sve u svemu, neko ce nekada potegnuti ovo pitanje i zasto 6.000.000 KM, kad se moglo uraditi za 4.000.000 KM? Porazavajuca cinjenica je da je za obnovu ove pruge uzet kredit u iznosu od 6.000.000 KM, razliku od 2.000.000 KM ce platiti poreski obveznici.

Imao bih ja stosta jos na ovu temu, ali necu vise. Kako rece ti, uzivajmo i no hard feelings. :bih: :sax:
Na jednom susjednom forumu sam primjetio na novim fotkama da su nesto uradili na obali sa raspucanim mjestima, kao da su ih popunili tecnim gumoasfaltom? Svakako to je samo kosmeticno jer sam na jednoj svojoj slici otkrio da se pukotine pojavljaju u razmaku duz sine koji odgovara onoj "stedljivoj" poziciji pricvrsnih vijka oko 2 metara....
Post Reply