#26 Re: Najpovoljniji servis bicikala u Sarajevu
Posted: 16/06/2020 17:22
Ah, jeste, do mene
Ah, jeste, do mene
Ciko centar je potonuo.Kako servis tako i ostalo niti imaju novih modela i ako je došlo to je u malim količinama kažu doće za mjesec za dva ma oni veze nemaju.M-Bike ih je prešišao u svakom smislu.ovo_mi_je_nick wrote: ↑27/07/2020 13:36 Ciklo centar izgleda penzionisan obilo se o glavu.
M-Bike lomi, dok sam kupio dio u 15 minuta su prodali dva bicikla a gužva je kao u banci.
Nema šanse tako brzo , previše je bicikala a obično možda 3 čovjeka da rade servis,
Nema veze, neka samo urade kako treba.
Pitaj ih da ti operu bicikl, lanac, kasetu itd i podmažu
50 bi bilo realnije ako ne treba bicikl skroz rastaviti, skidati hrđu, farbati itd. Naravno, bez dijelova, cijena ugrađenih dijelova posebno.
Moram se i ja požaliti na capriolo, onaj novi prekoputa bazena i džamije kad se otvorio ja prolazio i vidim žica jedna puče mi tu u blizini , haj reko' da zamjene i centriraju točak
Ti sam u svom postu kontradiktoran. Kakva ba hrdja i farbanje? Takvo biciklo ne bih ni servisirao (odrzavao). Poslije il prije svake sezone sam radio generalni servis upravo kod iskljucivo Boge i ako je sta trebalo mimo toga. Ono bili smo "raja". Dakle bicikl nije bio "zapusten". Necu ja dzaba,ali nemoj me ni levatit...Hakiz wrote: ↑22/06/2021 23:1550 bi bilo realnije ako ne treba bicikl skroz rastaviti, skidati hrđu, farbati itd. Naravno, bez dijelova, cijena ugrađenih dijelova posebno.
Ja ne bih radio na biciklu 2-3 sata za manje od 50 KM. Serviser šporeta uzme 45 KM samo za dolazak i prvi sat rada.
I raja ovdje hoće sve džaba. I više cijeni proizvod od rada, nije im puno dati nekoliko stotina KM za šminkerski dio koji je pravio robot u fabrici, ali im je puno dati za znanhe i rad čovjeka Pa nije ilegalni dawnload da bude džaba
Veze oni nemaju. Onaj na Cvili Capriolo bio je jedan sto je nesto kao znao ostalo truba. Tamo treba otici sam eventualno za mijenjanje gume il puhanje iste.Rootboi wrote: ↑22/06/2021 23:21Moram se i ja požaliti na capriolo, onaj novi prekoputa bazena i džamije kad se otvorio ja prolazio i vidim žica jedna puče mi tu u blizini , haj reko' da zamjene i centriraju točak
kaže nemamo to
kakva je to prodavnica bicikala a piše fino i servis gdje nešto tako najosnovnije kao centriranje točka nema ,nisam im više nikad svratio niti ću
haj ćao ,ja produžio do bicikli.ba iza merkura lik' mi u onoj maloj radnjici podig'o bajk na stalak i sredio sve za 6-7 min
Zašto? Ima dobrih bicikala, dobrih frameova, koji savršeno odgovaraju čovjeku, na kojima se uhvati samo površinska hrđa. Lako se skine, premaže sredstvom protiv hrđanja, temeljna, pa boja. Može biti puno jeftinije od novog framea ili viljuške itd. Zamisli da ti neko za 200-300 KM sredi frame koji košta da se kupi 500 ili 800?mc-twin wrote: ↑23/06/2021 10:47Ti sam u svom postu kontradiktoran. Kakva ba hrdja i farbanje? Takvo biciklo ne bih ni servisirao (odrzavao). Poslije il prije svake sezone sam radio generalni servis upravo kod iskljucivo Boge i ako je sta trebalo mimo toga. Ono bili smo "raja". Dakle bicikl nije bio "zapusten". Necu ja dzaba,ali nemoj me ni levatit...Hakiz wrote: ↑22/06/2021 23:1550 bi bilo realnije ako ne treba bicikl skroz rastaviti, skidati hrđu, farbati itd. Naravno, bez dijelova, cijena ugrađenih dijelova posebno.
Ja ne bih radio na biciklu 2-3 sata za manje od 50 KM. Serviser šporeta uzme 45 KM samo za dolazak i prvi sat rada.
I raja ovdje hoće sve džaba. I više cijeni proizvod od rada, nije im puno dati nekoliko stotina KM za šminkerski dio koji je pravio robot u fabrici, ali im je puno dati za znanhe i rad čovjeka Pa nije ilegalni dawnload da bude džaba
Ti svoje teorije pucas,pa pucas. Jesi li ti platio servis 200-300KM il da li bi?Hakiz wrote: ↑23/06/2021 11:24Zašto? Ima dobrih bicikala, dobrih frameova, koji savršeno odgovaraju čovjeku, na kojima se uhvati samo površinska hrđa. Lako se skine, premaže sredstvom protiv hrđanja, temeljna, pa boja. Može biti puno jeftinije od novog framea ili viljuške itd. Zamisli da ti neko za 200-300 KM sredi frame koji košta da se kupi 500 ili 800?mc-twin wrote: ↑23/06/2021 10:47Ti sam u svom postu kontradiktoran. Kakva ba hrdja i farbanje? Takvo biciklo ne bih ni servisirao (odrzavao). Poslije il prije svake sezone sam radio generalni servis upravo kod iskljucivo Boge i ako je sta trebalo mimo toga. Ono bili smo "raja". Dakle bicikl nije bio "zapusten". Necu ja dzaba,ali nemoj me ni levatit...Hakiz wrote: ↑22/06/2021 23:15
50 bi bilo realnije ako ne treba bicikl skroz rastaviti, skidati hrđu, farbati itd. Naravno, bez dijelova, cijena ugrađenih dijelova posebno.
Ja ne bih radio na biciklu 2-3 sata za manje od 50 KM. Serviser šporeta uzme 45 KM samo za dolazak i prvi sat rada.
I raja ovdje hoće sve džaba. I više cijeni proizvod od rada, nije im puno dati nekoliko stotina KM za šminkerski dio koji je pravio robot u fabrici, ali im je puno dati za znanhe i rad čovjeka Pa nije ilegalni dawnload da bude džaba
Pričamo, svako iznosi svoje mišljenje, što se nerviraš?mc-twin wrote: ↑23/06/2021 17:02Ti svoje teorije pucas,pa pucas. Jesi li ti platio servis 200-300KM il da li bi?Hakiz wrote: ↑23/06/2021 11:24Zašto? Ima dobrih bicikala, dobrih frameova, koji savršeno odgovaraju čovjeku, na kojima se uhvati samo površinska hrđa. Lako se skine, premaže sredstvom protiv hrđanja, temeljna, pa boja. Može biti puno jeftinije od novog framea ili viljuške itd. Zamisli da ti neko za 200-300 KM sredi frame koji košta da se kupi 500 ili 800?mc-twin wrote: ↑23/06/2021 10:47
Ti sam u svom postu kontradiktoran. Kakva ba hrdja i farbanje? Takvo biciklo ne bih ni servisirao (odrzavao). Poslije il prije svake sezone sam radio generalni servis upravo kod iskljucivo Boge i ako je sta trebalo mimo toga. Ono bili smo "raja". Dakle bicikl nije bio "zapusten". Necu ja dzaba,ali nemoj me ni levatit...