#29301 Re: Sta vas najvise nervira kod vozaca
Posted: 31/08/2020 10:50
4 udesa sinoc na tom dijelu, plus par pokvarenih. Svako drugo auto pijani vriste sjede na prozorima i deru se. Dobro je i proslo.
Ja govorim o situacijama kad sam ja u vanjskoj i uredno na vrijeme signaliziram da ću se isključiti, a ovaj iz unutrašnje se prestrojava na samom izlazu (ne malo prije) tako da me praktično izgura iz moje trake (ili bi me izgurao da imam gdje pobježi, ovako sam morao da kočim).Qler wrote: ↑31/08/2020 08:26 Ja u kruzni ulazim u unutrasnju traku, a u 90% slucajeva se prestrojavam u vanjsku prije nego se iskljucim ako ima auta u kruznom, jer ako krenem da izlazim iz vanjske smijem se kladiti da bi se neko zapucao u mene.. Zato uvijek pred iskljucenje se prestrojavam da iz vanjske izadjem. Neki dan je jaran bas na stupu tako dobio T3 kombija u bocna vrata, i jos platio kaznu jer po zakonu on je njemu presjekao putanju i kriv 100%... Ne treba mi to...
Nekoliko puta sam za dlaku izbjegao sudar u situacijama kad se iz unutrašnje prestrojim u vanjsku, i to na vrijeme, baš zato što očekujem neočekivano. Svjestan sam kakvi su nam vozači.
Samo vanjska! Jucer se zeznem i kontam biti "normalan" i udjem u unutrasnju. Zbog debila koji se ukljucivao dok sam ja normalno dao zmigavac, morao sam uraditi dodatni krug u kruznom. Nije to problem, sasvim normalno da se napravi dodatni krug, ali s bezobraznim debilima ne mozes drugacije nego vanjska i siguran si.Laplace wrote: ↑31/08/2020 20:26 Dakle, u kružnom toku sam, palim desni žmigavac na vrijeme, u desnoj traci u kružnom nema vozila pa nikome ne presijevcam put. Međutim, idiot se uključuje u kružni u trenutku dok se prestrojavam u vanjsku i onda ili ću zakočiti ili će me udariti pa ispadam ja kriv (nemam kamere).
pa tri ulaza/izlaza su jedan do drugog u nenormalno malom razmaku i kada dajes zmigavac da izlazis zagonetka je na koji ces od ta tri izaciun1ted wrote: ↑01/09/2020 09:22Samo vanjska! Jucer se zeznem i kontam biti "normalan" i udjem u unutrasnju. Zbog debila koji se ukljucivao dok sam ja normalno dao zmigavac, morao sam uraditi dodatni krug u kruznom. Nije to problem, sasvim normalno da se napravi dodatni krug, ali s bezobraznim debilima ne mozes drugacije nego vanjska i siguran si.Laplace wrote: ↑31/08/2020 20:26 Dakle, u kružnom toku sam, palim desni žmigavac na vrijeme, u desnoj traci u kružnom nema vozila pa nikome ne presijevcam put. Međutim, idiot se uključuje u kružni u trenutku dok se prestrojavam u vanjsku i onda ili ću zakočiti ili će me udariti pa ispadam ja kriv (nemam kamere).
Ja na kružnom u hrasnom nikada vanjskom ne idem ako neću na prvi izlaz. Svaki put idem u u unutrašnju i iz unutrašnje idem na one izlaze u lijevu traku gdje su dvije trake. Dok kada hoću na tranzit prestrojim se u vanjsku odmah prije skretanja sa normalno udaljenim zmigavcem. Nikada nikakvih problema nisam imaoholowey wrote: ↑01/09/2020 09:39pa tri ulaza/izlaza su jedan do drugog u nenormalno malom razmaku i kada dajes zmigavac da izlazis zagonetka je na koji ces od ta tri izaciun1ted wrote: ↑01/09/2020 09:22Samo vanjska! Jucer se zeznem i kontam biti "normalan" i udjem u unutrasnju. Zbog debila koji se ukljucivao dok sam ja normalno dao zmigavac, morao sam uraditi dodatni krug u kruznom. Nije to problem, sasvim normalno da se napravi dodatni krug, ali s bezobraznim debilima ne mozes drugacije nego vanjska i siguran si.Laplace wrote: ↑31/08/2020 20:26 Dakle, u kružnom toku sam, palim desni žmigavac na vrijeme, u desnoj traci u kružnom nema vozila pa nikome ne presijevcam put. Međutim, idiot se uključuje u kružni u trenutku dok se prestrojavam u vanjsku i onda ili ću zakočiti ili će me udariti pa ispadam ja kriv (nemam kamere).
ali zamisli, sa tranzita se ukljucujes u kruzni, vozac (dolazi od malte) iz unutrasnje daje zmigavac i ti nemas pojma hoce li on do pekare, na tranzit ili prema zeljinom stadionu...ili onaj koji dolazi prvaca mojmila daje zmigavac ali ti nemas pojma na koji ce od ta tri izlaza izaci pa cekas kao bekan... da na spominjem one koji uopste ne daju zmigavac kod iskljucivanja iz kruznog...kakaljin wrote: ↑01/09/2020 10:56Ja na kružnom u hrasnom nikada vanjskom ne idem ako neću na prvi izlaz. Svaki put idem u u unutrašnju i iz unutrašnje idem na one izlaze u lijevu traku gdje su dvije trake. Dok kada hoću na tranzit prestrojim se u vanjsku odmah prije skretanja sa normalno udaljenim zmigavcem. Nikada nikakvih problema nisam imaoholowey wrote: ↑01/09/2020 09:39pa tri ulaza/izlaza su jedan do drugog u nenormalno malom razmaku i kada dajes zmigavac da izlazis zagonetka je na koji ces od ta tri izaciun1ted wrote: ↑01/09/2020 09:22
Samo vanjska! Jucer se zeznem i kontam biti "normalan" i udjem u unutrasnju. Zbog debila koji se ukljucivao dok sam ja normalno dao zmigavac, morao sam uraditi dodatni krug u kruznom. Nije to problem, sasvim normalno da se napravi dodatni krug, ali s bezobraznim debilima ne mozes drugacije nego vanjska i siguran si.
Zavisi kad upali zmigavac. Zmigavac je obavezan. Ako nije upaljen onda ću ga sa tranzita sačekati da prodje pa tek onda ja. Ako je upalio zmigavac kod izlaza pekara onda izlazi na tranzit i meni otvara prolaz i ja uvijek krenem. Ja sa tranzita jedino u vanjsku idem ako ću u zvorničku. Ako idem dalje onda sa tranzita idem direktno u unutrašnju. Jer je kratko do zvorničke izlazaholowey wrote: ↑01/09/2020 11:03ali zamisli, sa tranzita se ukljucujes u kruzni, vozac (dolazi od malte) iz unutrasnje daje zmigavac i ti nemas pojma hoce li on do pekare, na tranzit ili prema zeljinom stadionu...ili onaj koji dolazi prvaca mojmila daje zmigavac ali ti nemas pojma na koji ce od ta tri izlaza izaci pa cekas kao bekan... da na spominjem one koji uopste ne daju zmigavac kod iskljucivanja iz kruznog...kakaljin wrote: ↑01/09/2020 10:56Ja na kružnom u hrasnom nikada vanjskom ne idem ako neću na prvi izlaz. Svaki put idem u u unutrašnju i iz unutrašnje idem na one izlaze u lijevu traku gdje su dvije trake. Dok kada hoću na tranzit prestrojim se u vanjsku odmah prije skretanja sa normalno udaljenim zmigavcem. Nikada nikakvih problema nisam imao
Drug nedavno za blago sastruganu stranicu na Megane 2 2003 godište dobio predračun ovlaštenog na 6320 KM.Juka Jebach wrote: ↑01/09/2020 12:20 kupit golfaru ili jos bolje neki francuz i samo se kao taksisti vozati, ubacivati... Neko ce te udariti i ti uzmes fino pare od osiguranja.
To ti kažem, žalbu podnio sad i čeka još paraJuka Jebach wrote: ↑01/09/2020 14:11 Mogao je zalbu i to podici na 3-4 hiljade. Ali ako hoces tako para koji uzeti a auto se ne isplati prodati onda od vijecnice do scc i obrnuto vozi i neko ce te udariti.
Auto 17 god star, vrijedi 10% novonabavne vrijednosti, ajd da kažemo 3,5 milje, to je max koji mu mogu ponoditi i to da proglase totalnu štetu.liaar wrote: ↑01/09/2020 15:40To ti kažem, žalbu podnio sad i čeka još paraJuka Jebach wrote: ↑01/09/2020 14:11 Mogao je zalbu i to podici na 3-4 hiljade. Ali ako hoces tako para koji uzeti a auto se ne isplati prodati onda od vijecnice do scc i obrnuto vozi i neko ce te udariti.
Pa normalno. Osiguranja najbolje znaju da, ako imaš stvarnu namjeru da popraviš u ovl. servisu, tebi ne znači ništa ako servis ispostavi račun na ime osiguranja koje će patiti direktno opravak i dobiti povrat PDV-a, a da je svaka druga varijnta, evo predračun, vi meni pare, a ja ću da platim popravak manupulacija za ugradnju i naplatu duševne boli i normalno da neće plaćati PDV na to!drug_profi wrote: ↑01/09/2020 17:12 Ja sam isto tako podnio predračun, bila cifra oko 800. Uvazili procjenu, ali oduzeli PDV.
I ono kao ako ces raditi u ovlastenom onda ce biti pokrivena faktura koju servis posalje.
Nema veze sto je toliko staro ali dijelovi nisu nista jeftiniji, a kod francuza su dijelovi uvijek bili skupi.tempuser wrote: ↑01/09/2020 17:43Auto 17 god star, vrijedi 10% novonabavne vrijednosti, ajd da kažemo 3,5 milje, to je max koji mu mogu ponoditi i to da proglase totalnu štetu.liaar wrote: ↑01/09/2020 15:40To ti kažem, žalbu podnio sad i čeka još paraJuka Jebach wrote: ↑01/09/2020 14:11 Mogao je zalbu i to podici na 3-4 hiljade. Ali ako hoces tako para koji uzeti a auto se ne isplati prodati onda od vijecnice do scc i obrnuto vozi i neko ce te udariti.
Naravno da ima veze jer kompletan i ispravan auto mozes kupiti za min 1/3 manje para od predracuna + vrijednost oštećenog auta! Na Piku nema skupljeg Megane 2003. god od 4 milje.Juka Jebach wrote: ↑01/09/2020 19:05Nema veze sto je toliko staro ali dijelovi nisu nista jeftiniji, a kod francuza su dijelovi uvijek bili skupi.