#1 Sta vas najvise nervira kod vozaca
Posted: 24/03/2012 16:45
/
Čekaj malo ...hočes reči da kad izlazis iz benzinske pumpe dajes lijevi zmigavac, kome ga daješ onima koji ti dolaze da lijeve strane ... uključujes se u saobracaj i bez obzira dajes desni zmigavac,a tvoje je da čekaš da se uvalis a drugo je kad hočes odmah u lijevo postepeno , prelazis iz trake u traku a ne siječes naglo.chelo wrote:@silver testelone
@bpsang
Valjda je vrijednije da te neko, ko nailazi tom istom trakom uoci s tim lijevim zmigavcem kojeg imas i na blatobranu, retrovizoru itd, nego desni koji vide radnik pumpe i onaj iza tebe, koji ceka ko i ti. Valjda dajes zmigavac na onoj strani na koju se uvaljujes.
Pa kome ti das desni?bpsang wrote:Čekaj malo ...hočes reči da kad izlazis iz benzinske pumpe dajes lijevi zmigavac, kome ga daješ onima koji ti dolaze da lijeve strane ... uključujes se u saobracaj i bez obzira dajes desni zmigavac,a tvoje je da čekaš da se uvalis a drugo je kad hočes odmah u lijevo postepeno , prelazis iz trake u traku a ne siječes naglo.chelo wrote:@silver testelone
@bpsang
Valjda je vrijednije da te neko, ko nailazi tom istom trakom uoci s tim lijevim zmigavcem kojeg imas i na blatobranu, retrovizoru itd, nego desni koji vide radnik pumpe i onaj iza tebe, koji ceka ko i ti. Valjda dajes zmigavac na onoj strani na koju se uvaljujes.
Dzaba ti pravilo, ti se opet na tim pumpama uljevas u tu traku a ne skreces pod pravim uglom, isto ko da si u prikljucnoj. Nije to rasrksnica pa da onaj sto nailazi odozgo ima neki znak prava prvenstva, nego on on drzi na gasu ne obaziruci se na tebe, a ti kao dao desni zmigavac Kome?daxon wrote:Ukoliko na izlazu, prilikom napuštanja benzinske pumpe postoji saobraćajna traka za uključivanje, odnosno, ubrzavanje, kao što je to na Benzinskim pumpama koje se nalaze na autoputu, tada se prilikom uključivanja na put daje lijevi žmigavac, ukoliko takve trake nema, tada se daje desni, odnosno, lijevi žmigavac ako je cesta dvosmjerna i želimo ići lijevo.
Iako ima neke logike i ovo što @chelo kaže, naročito kod uključenja na jednosmjerni put, npr. uključenje sa stupske petlje na "glavnu džadu" prema gradu, ili izlaz sa pumpi koje se nalaze uz "glavnu džadu" međutim, nema uporišta u pravilima i propisima.
Koliko ja shvatam, to je razlika izmedju ukrstanja puteva i trake za ubrzanje.chelo wrote:Dzaba ti pravilo, ti se opet na tim pumpama uljevas u tu traku a ne skreces pod pravim uglom, isto ko da si u prikljucnoj. Nije to rasrksnica pa da onaj sto nailazi odozgo ima neki znak prava prvenstva, nego on on drzi na gasu ne obaziruci se na tebe, a ti kao dao desni zmigavac Kome?daxon wrote:Ukoliko na izlazu, prilikom napuštanja benzinske pumpe postoji saobraćajna traka za uključivanje, odnosno, ubrzavanje, kao što je to na Benzinskim pumpama koje se nalaze na autoputu, tada se prilikom uključivanja na put daje lijevi žmigavac, ukoliko takve trake nema, tada se daje desni, odnosno, lijevi žmigavac ako je cesta dvosmjerna i želimo ići lijevo.
Iako ima neke logike i ovo što @chelo kaže, naročito kod uključenja na jednosmjerni put, npr. uključenje sa stupske petlje na "glavnu džadu" prema gradu, ili izlaz sa pumpi koje se nalaze uz "glavnu džadu" međutim, nema uporišta u pravilima i propisima.
Pa buraz kome dajes taj desni zmigavac?Ateista wrote:Koliko ja shvatam, to je razlika izmedju ukrstanja puteva i trake za ubrzanje.chelo wrote:Dzaba ti pravilo, ti se opet na tim pumpama uljevas u tu traku a ne skreces pod pravim uglom, isto ko da si u prikljucnoj. Nije to rasrksnica pa da onaj sto nailazi odozgo ima neki znak prava prvenstva, nego on on drzi na gasu ne obaziruci se na tebe, a ti kao dao desni zmigavac Kome?daxon wrote:Ukoliko na izlazu, prilikom napuštanja benzinske pumpe postoji saobraćajna traka za uključivanje, odnosno, ubrzavanje, kao što je to na Benzinskim pumpama koje se nalaze na autoputu, tada se prilikom uključivanja na put daje lijevi žmigavac, ukoliko takve trake nema, tada se daje desni, odnosno, lijevi žmigavac ako je cesta dvosmjerna i želimo ići lijevo.
Iako ima neke logike i ovo što @chelo kaže, naročito kod uključenja na jednosmjerni put, npr. uključenje sa stupske petlje na "glavnu džadu" prema gradu, ili izlaz sa pumpi koje se nalaze uz "glavnu džadu" međutim, nema uporišta u pravilima i propisima.
Makar rasksnica bila pod ostrim uglom da imas utisak da si u traci za ubrzanje, to nije traka za ubrzanje nego ulica i ti se ne prestrojavas da dajes lijevi zmigavac nego skreces desno i zato dajes desni zmigavac.
Treba gledati i ovom logikom, ako je to raskrsnica onda imas mogucnost i skretanja lijevo (ako nije zabranjeno) i zato ako das lijei zmigavac eko moze misliti da skreces lijevo.
Pa sad, zavisi, nekad je zmigavac vidljiv a nekad nije. Po meni, ako je ostar ugao pod kojim se ulice ukrstaju lakse ce se vidjeti bar onaj zadnji zmigavac nego ako je raskrsnica pod pravim uglom, tako da ima dosta situacija u kojima zmigavci nisu vidljivi. Medjutim, kako god, treba ih davati ispravno jer nekog mozes zbuniti i pokazati pogresnu namjeru time, neko ce misliti da skreces lijevo a ne desno ako das pogresan zmigavac.chelo wrote:Pa buraz kome dajes taj desni zmigavac?Ateista wrote:Koliko ja shvatam, to je razlika izmedju ukrstanja puteva i trake za ubrzanje.chelo wrote:
Dzaba ti pravilo, ti se opet na tim pumpama uljevas u tu traku a ne skreces pod pravim uglom, isto ko da si u prikljucnoj. Nije to rasrksnica pa da onaj sto nailazi odozgo ima neki znak prava prvenstva, nego on on drzi na gasu ne obaziruci se na tebe, a ti kao dao desni zmigavac Kome?
Makar rasksnica bila pod ostrim uglom da imas utisak da si u traci za ubrzanje, to nije traka za ubrzanje nego ulica i ti se ne prestrojavas da dajes lijevi zmigavac nego skreces desno i zato dajes desni zmigavac.
Treba gledati i ovom logikom, ako je to raskrsnica onda imas mogucnost i skretanja lijevo (ako nije zabranjeno) i zato ako das lijei zmigavac eko moze misliti da skreces lijevo.
Jel se zmigavci daju zbog bontona ili uocljivosti u saobracaju?
Druze sta ti znaci taj desni zmigavac na EP na Cvili? Nisi mi odgovorio. Kome govoris da skreces desno?Ateista wrote: Pa sad, zavisi, nekad je zmigavac vidljiv a nekad nije. Po meni, ako je ostar ugao pod kojim se ulice ukrstaju lakse ce se vidjeti bar onaj zadnji zmigavac nego ako je raskrsnica pod pravim uglom, tako da ima dosta situacija u kojima zmigavci nisu vidljivi. Medjutim, kako god, treba ih davati ispravno jer nekog mozes zbuniti i pokazati pogresnu namjeru time, neko ce misliti da skreces lijevo a ne desno ako das pogresan zmigavac.
thats my favorite hahaha Mislim da svako ne voli kad mu je neko na ledjima, jos sa dugim svjetlima, pri brzini 120-130Ateista wrote:Kad smo kod zmigavaca, ili kako se to popularno danas zove "pokazivaca pravca" , mene pravo nervira nekoristenje istih prilikom skretanja, prestrojavanja i slicno, takvim uvijek sviram.
Dalje me nervira kada onaj koga preticem namjerno ubrzava, i slicne gluposti.
krompir i riza wrote:kad na semaforu sviraju čim i naslute da će se upaliti žuto ..ko bi još zeleno čekao pa da krene
Na toj konkretno ne znaci nista (ako mislimo na istu pumpu) jer se ukljucujes u jednosmjernu i ne mozes nigdje drugo skrenuti. Opet, da neko da lijevi zmigavac (ako zanemarimo to da cu pretpostaviti da se zeznuo), mogu pomisliti - "gdje ce ovaj lijevo koji kurac kad je jednosmjerna ulica".chelo wrote:Druze sta ti znaci taj desni zmigavac na EP na Cvili? Nisi mi odgovorio. Kome govoris da skreces desno?Ateista wrote: Pa sad, zavisi, nekad je zmigavac vidljiv a nekad nije. Po meni, ako je ostar ugao pod kojim se ulice ukrstaju lakse ce se vidjeti bar onaj zadnji zmigavac nego ako je raskrsnica pod pravim uglom, tako da ima dosta situacija u kojima zmigavci nisu vidljivi. Medjutim, kako god, treba ih davati ispravno jer nekog mozes zbuniti i pokazati pogresnu namjeru time, neko ce misliti da skreces lijevo a ne desno ako das pogresan zmigavac.