#5876 Re: Potrosnja
Posted: 27/01/2022 12:59
mora i to neko... da se ne isplati ne bih išao
mora i to neko... da se ne isplati ne bih išao
posteno care slazem se, samo kazem gluho doba ...
Polovan auto. Vjerovatno sam ga dobio sa već zaprljanim DPF-om, ali vožnja na niskim obrtajima nije pomogla. Doduše, nisam vozio ispod 1500 rpm. I EGR je bio zaprljan kad sam ga kupio. Vjerovatno ga je prethodni vlasnik vozio na minimalnom broju obrtaja i štedio gorivo (mada je upitno koliko je time uštedio, kako sam već pisao na relaciji Podlugovi - Zenica sam imao prosječnu potrošnju 4,5 l/100 km a nisam vozio ispod 2000 rpm.sumirprimus wrote: ↑27/01/2022 13:00 @ laplace jel to bilo novo auto, ili polovno i posle koliko km je doslo do tog zaprljanja?
Tako ja kad sam tek auto kupio, složim gas niz Kobiljaču da preteknem nekog Mercedesa kad me ubaci u safe mode. Jedva se dovukoh do Sarajeva, kaže majstor EGR zaprljan, a i DPF. Al eto izgleda moje otvorene vožnje ga pročepile.Laplace wrote: ↑27/01/2022 13:05
Polovan auto. Vjerovatno sam ga dobio sa već zaprljanim DPF-om, ali vožnja na niskim obrtajima nije pomogla. Doduše, nisam vozio ispod 1500 rpm. I EGR je bio zaprljan kad sam ga kupio. Vjerovatno ga je prethodni vlasnik vozio na minimalnom broju obrtaja i štedio gorivo (mada je upitno koliko je time uštedio, kako sam već pisao na relaciji Podlugovi - Zenica sam imao prosječnu potrošnju 4,5 l/100 km a nisam vozio ispod 2000 rpm.
Ja sam sa prethodnom autom znao jedno vrijeme eksperimentisati i pratiti trenutnu potrosnju koju pokazuje bc, primijetio sam da ako vozim ravnomjernom brzinom nema neke drasticne razlike u tome koji je stepen prenosa, kad dodje uzbrdica cak i ako drzim istu brzinu i isti stepen prenosa potrosnja se povecava, bc ocigledno prati opterecenje i na osnovu toga kontrolise ubrizgavanke goriva (hdi motor) odnosno na ravnom ili nizbrdici smanjuje ubrizgavanje jer proracuna da nema potrebe. Ne kazem naravno da ne utice na potrosnju stepen prenosa ali ne bas toliko znacajno a sigurno je da gusenje motora moze donijeti druge probleme i troskove.Laplace wrote: ↑27/01/2022 13:05Polovan auto. Vjerovatno sam ga dobio sa već zaprljanim DPF-om, ali vožnja na niskim obrtajima nije pomogla. Doduše, nisam vozio ispod 1500 rpm. I EGR je bio zaprljan kad sam ga kupio. Vjerovatno ga je prethodni vlasnik vozio na minimalnom broju obrtaja i štedio gorivo (mada je upitno koliko je time uštedio, kako sam već pisao na relaciji Podlugovi - Zenica sam imao prosječnu potrošnju 4,5 l/100 km a nisam vozio ispod 2000 rpm.sumirprimus wrote: ↑27/01/2022 13:00 @ laplace jel to bilo novo auto, ili polovno i posle koliko km je doslo do tog zaprljanja?
U to doba dana / noći ide to komforno kao što si napisao. Slabo se raja voza u gluho doba pa ne kontaju da možeš držati izuzetan prosjek jer ti apsolutno niko ne smeta.black_adrian wrote: ↑27/01/2022 09:17 Ti pricas o popodnevnom terminu, a ja ti kazem da sam od 02:30 do 04:00 putovao, znači gluho doba.
150-60 po AP, 100-20+ Ze-Do.
Naredni odgovor je snimak, ne mogu vise objasnjavati rijecima. I ne znam odakle ti malta i dobrinja, ja krecem uglavnom sa Ciglana.
To je toMe_again wrote: ↑27/01/2022 20:43
U to doba dana / noći ide to komforno kao što si napisao. Slabo se raja voza u gluho doba pa ne kontaju da možeš držati izuzetan prosjek jer ti apsolutno niko ne smeta.
Ključ brzog stizanja na cilj je visok prosjek brzine, a ne "pikovi" maksimalne brzine koji kratko traju.
I ja sam pisao davno o nekim brzim stizanjima na daleke destinacije u Bosni za kratko vrijeme pa su me pljuvali, ali sve je to danak njihovom neiskustvu i neznanju.
Nemoj sada ovo shvatiti kao bačenu rukavicu , razmijem te jer sam istu dionicu u slično doba napravio za 1:20. Doduše sa Čengić Vile, ne sa Ciglana
Ne potcjenjujem nikoga, i poštujem svačiju vožnju ukoliko zaista ne izaziva probleme na cesti.black_adrian wrote: ↑27/01/2022 20:50
To je to
Ma vozaju se po gradu, par puta godišnje odu po jednom na par destinacija i to je to, ili jednostavno ne žure i ako oni idu po 2.5 - 3h do Doboja misle svako mora. Sve si objasnio u četvrtoj rečenici.
Ko zna, zna.
Vidim. Samo ti je izbor onih koje smatraš pametnima čudan. Ako pametnima smatraš antivaksere,. onda ti nešto debelo ne štima sa rezonom.
Koji je idiotizam taj safe mode, zbog toga bi neko mogao nastradati tako kad krene u preticanje. Ok da ti kao za aditiv da neko vrijeme da to rijesis pa ako ne da se onda upali, ali bez upozorenja tako...black_adrian wrote: ↑27/01/2022 13:09Tako ja kad sam tek auto kupio, složim gas niz Kobiljaču da preteknem nekog Mercedesa kad me ubaci u safe mode. Jedva se dovukoh do Sarajeva, kaže majstor EGR zaprljan, a i DPF. Al eto izgleda moje otvorene vožnje ga pročepile.Laplace wrote: ↑27/01/2022 13:05
Polovan auto. Vjerovatno sam ga dobio sa već zaprljanim DPF-om, ali vožnja na niskim obrtajima nije pomogla. Doduše, nisam vozio ispod 1500 rpm. I EGR je bio zaprljan kad sam ga kupio. Vjerovatno ga je prethodni vlasnik vozio na minimalnom broju obrtaja i štedio gorivo (mada je upitno koliko je time uštedio, kako sam već pisao na relaciji Podlugovi - Zenica sam imao prosječnu potrošnju 4,5 l/100 km a nisam vozio ispod 2000 rpm.
Stigla te kazna jer si krenuo preticat' Mercedesa.black_adrian wrote: ↑27/01/2022 13:09 Tako ja kad sam tek auto kupio, složim gas niz Kobiljaču da preteknem nekog Mercedesa kad me ubaci u safe mode. Jedva se dovukoh do Sarajeva, kaže majstor EGR zaprljan, a i DPF. Al eto izgleda moje otvorene vožnje ga pročepile.
jest, ne smijem više
nikad u rizik, nikad u nepredviđeno... na kog naletim preteknem ga, to mi je u opisu posla... selamsumirprimus wrote: ↑28/01/2022 09:55 samo se hvali kako pretice na ovim nasim gudurama, ne znam kakav da si vozac, sekunda nepredvidjene situacije, paznje i ojadis jos nekog preko puta ne samo sebe i svoju porodicu. novcane kazne su najmanji problem tu, a cesto smo nazalost svjedoci.
Glupost teška. Da bar upali samo lampice il počne pištat il ga upali nakon nekog vremena, al ne, kad sam dao gas ono mi oduze gas i ne da preko 2200 (otprilike) obrtaja.