Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dozer wrote: ↑27/06/2022 22:29
Naravno kroz 3, odnosno 4 instance - Energoinvest, BH Gas, Sarajevogas i onaj najnoviji "trransporter" u RS, u Zvorniju cini mi se.
I svi se redom ugradjuju u cijenu. Za koji klinac nam trebaju 3 instance u Sarajevu....?
Sta tu konkretno radi Energoinvest, sta BH Gas, a sta Sarajevogas, a sto ne moze raditi samo jedna?
Cilj i jeste da svaka kompanija radi svoje
Snadbjevac, transporter i distributer
Tako je sa strujom vec xx godina
Elektroprenos, elektroprivreda, NOS BiH i elektrodistribucije.
Tu sa gasom je jedini problem sto je taj transporter u RSu u vlasnistvu srbija gasa i to nigdje na dunjaluku nema, da magistralni gasovod ulazi u tuđu državu.
Ah, da
Da dodamo i ilegalnu interkonekciju Bos Brod Slavonski brod.
To nijedna svjetska organizacija ne bi priznala
A ovo sa Srbija gasom (gas promet pale) je igranka koju su reisovi odobrili, ali to je moralno
Istra, Umag, sinoc na Shellovoj pumpi Eurodizel 13,07 KN. Vjerujem da je i na drugima slicna cijena, nisam obracao paznju. Sta kazu nasi uhljupi, kod nas najjeftinije gorivo u regionu
Kod nas je i najnizi PDV, kao i zivotni srandard, pa je logicno i da je gorivo najjeftinije.
Ali, takodjer, kod nas je dizel skuplji od benzina, sto nema nigdje.
Medjutim, SDA & Co. su uporni u ganjanju EU standarda, ali samo u cijenama. I tu su gorivo, cigare, alkohol, kafa, itd., odnosno sve visokotarifne robe na kojima se lopataju porezi i akcize.
Eno odbili da privremeno ukinu akcize na gorivo i tako smanje cijenu za oko 0,50 KM. Nema veze sto vec sad imaju preko 1 milijardu KM viska od PDV-a prikupljenog zbog rasta cijena... daj jos, jos, jer sto se vise nakupi, vise ce se moci pokrasti. Mamu im lihvarsko-kleptomansku........
Sta reci, koju poruku poslati... osim - nadam se da ce otpasti ruka svakome ko na izborima zaokruzi SDA-HDZ-SNSD.
Last edited by Dozer on 28/06/2022 10:30, edited 1 time in total.
Dozer wrote: ↑28/06/2022 10:26
Kod nas je i najnizi PDV, kao i zivotni srandard, oa je logicno i da je gorivo najjeftinije.
Ali, takodjer, kod nas je dizel skuplji od benzina, sto nema nigdje.
Medjutim, SDA & Co. su uporni u ganjanju EU standarda, ali samo u cijenama. I tu su gorivo, cigare, alkohol, kafa, itd., odnosno sve visokotarifne robe na kojima se lopataju porezi i akcize.
Eno odbili da privremeno ukinu akcize na gorivo i tako smanje cijenu za oko 0,50 KM.
Sta reci, koju poruku poslati... osim - nadam se da ce otpasti ruka svakome ko na izborima zaokruzi SDA-HDZ-SNSD.
Quaresma wrote: ↑27/06/2022 12:28
ma vozalo bi se jos manje u sarajevu da tramvaji rade a ni ostatak javnog prijevoza nije sjajan
udjes u centru ne radi klima, skuhas se sa stotinu ljudi unutra, zagusljivo. za gras da ne spominjem.
ne mozes se ti taliti vazda sa nekim da se vozi u jednom autu, moze ko ide recimo na isti posao i vraca se zajedno sa istog.
Pokušavao sam ja sa kolegom da se tako utalim ali jednostavno nam se ne ukalpaju uvijek smjene. A i tad smo obojica išli do pola puta svako svojim autom pa drugu polovinu jednim jed ne idemo iz istog grada.
A što se tiče javnog prevoza, Centrotrans ukinuo pola linija u vrijeme prvog vala kovida i nikad ih nije vratio, češaš dva do tri sata da bi ušao u prepun autobus u kojem ćeš stajati na jednoj nozi (ko zna čijoj). I sve to pod uslovom da imaš sreće pa ti autobus stane na stajalištu (jutros mi je autobus projurio punom brzinom jer je pretpostavio - otkud mu to? - da neću u Visoko nego u Sarajevo. U autobusu pokušavam da pošaljem SMS poruku ali sve vrijeme moram da lovim mobitel u zraku i nadam se da neće iskočiti kroz prozor. Kamen u bubregu računam da nemam više.
Dozer wrote: ↑28/06/2022 10:26
Kod nas je i najnizi PDV, kao i zivotni srandard, pa je logicno i da je gorivo najjeftinije.
Pa nije, sada ti napisah da je u Umagu litra dizela na Shellu 13,07 KN, sto je nekih 3,40 KM.
To je trenutno. Cini mi se da je i HR uvela neke mjere.
A generalno, dizel je ovdje godinama bio skuplji od benzina, pa se jedno kratko vrijeme to obrnulo, i sad kad su cijene skocile opet je dizel skuplji od benzina.
A to nema nikakve logike i samo pokazuje koliko nase pumpadzije shishaju dizel-ovce, sve po onoj - ovdje je puno vise dizelasa nego benzinaca, pa red je da se na njima ostvaruje super-ober-extra profit.
Pa nije, sada ti napisah da je u Umagu litra dizela na Shellu 13,07 KN, sto je nekih 3,40 KM.
To je trenutno. Cini mi se da je i HR uvela neke mjere.
A generalno, dizel je ovdje godinama bio skuplji od benzina, pa se jedno kratko vrijeme to obrnulo, i sad kad su cijene skocile opet je dizel skuplji od benzina.
A to nema nikakve logike i samo pokazuje koliko nase pumpadzije shishaju dizel-ovce, sve po onoj - ovdje je puno vise dizelasa nego benzinaca, pa red je da se na njima ostvaruje super-ober-extra profit.
Sta reci, koju poruku poslati... osim - nadam se da ce otpasti ruka svakome ko na izborima zaokruzi SDA-HDZ-SNSD.
Isplivali ratni tajkuni sjeme im se zatrlo
Samo se bosanci uzdaju u neku visu pravdu, dok se negdje pola drzave digne.
Neće im ruka odpasti,neće Bakir u džehenem, neće se Fadilu vratit što nas jebe... Ova država je san snova svakog kriminalca,jer su ovdjenkriminalci predsjednici, a pošteni su otišli ili trpe
Dozer wrote: ↑27/06/2022 22:29
Naravno kroz 3, odnosno 4 instance - Energoinvest, BH Gas, Sarajevogas i onaj najnoviji "trransporter" u RS, u Zvorniju cini mi se.
I svi se redom ugradjuju u cijenu. Za koji klinac nam trebaju 3 instance u Sarajevu....?
Sta tu konkretno radi Energoinvest, sta BH Gas, a sta Sarajevogas, a sto ne moze raditi samo jedna?
Cilj i jeste da svaka kompanija radi svoje
Snadbjevac, transporter i distributer
Tako je sa strujom vec xx godina
Elektroprenos, elektroprivreda, NOS BiH i elektrodistribucije.
Tu sa gasom je jedini problem sto je taj transporter u RSu u vlasnistvu srbija gasa i to nigdje na dunjaluku nema, da magistralni gasovod ulazi u tuđu državu.
Ah, da
Da dodamo i ilegalnu interkonekciju Bos Brod Slavonski brod.
To nijedna svjetska organizacija ne bi priznala
A ovo sa Srbija gasom (gas promet pale) je igranka koju su reisovi odobrili, ali to je moralno
Ti si garant negdje u energetici
Znaš znanje. Sve ovo što si opisao je u stvari nešto što nam je propisano evropskim direktivama tzv. "razdvajanje" (unbundling na engleskom).
Nisam siguran koliko je taj princip dobar za manja tržišta i manje države poput BiH, ali tako nam je kako nam je. Cilj je na kraju integracija u jedno pan-Evropsko tržište energije (i struja i gas).
BadBoy wrote: ↑28/06/2022 12:48
Ti si garant negdje u energetici
Znaš znanje. Sve ovo što si opisao je u stvari nešto što nam je propisano evropskim direktivama tzv. "razdvajanje" (unbundling na engleskom).
Nisam siguran koliko je taj princip dobar za manja tržišta i manje države poput BiH, ali tako nam je kako nam je. Cilj je na kraju integracija u jedno pan-Evropsko tržište energije (i struja i gas).
ima smisla, ali da imaš dobre zakone i zakone koji se poštuju.
Cilj i jeste da svaka kompanija radi svoje
Snadbjevac, transporter i distributer
Tako je sa strujom vec xx godina
Elektroprenos, elektroprivreda, NOS BiH i elektrodistribucije.
Tu sa gasom je jedini problem sto je taj transporter u RSu u vlasnistvu srbija gasa i to nigdje na dunjaluku nema, da magistralni gasovod ulazi u tuđu državu.
Ah, da
Da dodamo i ilegalnu interkonekciju Bos Brod Slavonski brod.
To nijedna svjetska organizacija ne bi priznala
A ovo sa Srbija gasom (gas promet pale) je igranka koju su reisovi odobrili, ali to je moralno
Ti si garant negdje u energetici
Znaš znanje. Sve ovo što si opisao je u stvari nešto što nam je propisano evropskim direktivama tzv. "razdvajanje" (unbundling na engleskom).
Nisam siguran koliko je taj princip dobar za manja tržišta i manje države poput BiH, ali tako nam je kako nam je. Cilj je na kraju integracija u jedno pan-Evropsko tržište energije (i struja i gas).
Deregulacija energetskog sektora u Evropi o kojoj on priča traje već 35 godina i trenutno je veliki kamen spoticanja za razvoj prenosnih/transportnih kapaciteta , izmišljena je da bi se "smanjile" cijene energije otvaranjem tržišta, a ustvari u pitanju je pljačka vertikalno regulisanih kompanija koje su izgradile sve kapacitete u Evropi iza WWII.
Sada se već osjete posljedice toga pa krajni korisnici plaćaju kojekakve naknade za balansiranje sistema, sigurnu rezervu, obnovljive izvore itd.
Ukratko, u pitanju je korporacijska ubleha za uzimanje naknada (od nivoa ODSa na na više) i berzansko mešetarenje gdje su vladajući već davno upumpali prljavi novac i žive od ubleharenja i marze na preprodaju struje. Placa krajnji korisnik, cijene idu na gore za svaki poremećaj, kod tradicionalnih sistema toga nema- država upravlja i ima monopol na energetikom.
Vratice se to vrijeme, čim krahira postojeći sistem.
Znaš znanje. Sve ovo što si opisao je u stvari nešto što nam je propisano evropskim direktivama tzv. "razdvajanje" (unbundling na engleskom).
Nisam siguran koliko je taj princip dobar za manja tržišta i manje države poput BiH, ali tako nam je kako nam je. Cilj je na kraju integracija u jedno pan-Evropsko tržište energije (i struja i gas).
Deregulacija energetskog sektora u Evropi o kojoj on priča traje već 35 godina i trenutno je veliki kamen spoticanja za razvoj prenosnih/transportnih kapaciteta , izmišljena je da bi se "smanjile" cijene energije otvaranjem tržišta, a ustvari u pitanju je pljačka vertikalno regulisanih kompanija koje su izgradile sve kapacitete u Evropi iza WWII.
Sada se već osjete posljedice toga pa krajni korisnici plaćaju kojekakve naknade za balansiranje sistema, sigurnu rezervu, obnovljive izvore itd.
Ukratko, u pitanju je korporacijska ubleha za uzimanje naknada (od nivoa ODSa na na više) i berzansko mešetarenje gdje su vladajući već davno upumpali prljavi novac i žive od ubleharenja i marze na preprodaju struje. Placa krajnji korisnik, cijene idu na gore za svaki poremećaj, kod tradicionalnih sistema toga nema- država upravlja i ima monopol na energetikom.
Vratice se to vrijeme, čim krahira postojeći sistem.
Rezultat neoliberalnih politika i "trickle down" ekonomske filozofije. Ima argumenata da i VIU nisu uvijek efikasni i troškovno optimalni (imaju puno viškova i neefikasnih procesa) ali u pravilu obično nude bolje cijene (naročito za mala tržišta poput BiH). Što se tiče ovih ostalih troškovnih stavki, plaćaju se i u integrisanim sistemima, samo država ima daleko veću kontrolu.
Ne mogu više da nađem, ali negdje sam imao studiju koja nije utvrdila niže cijene energije niti u jednoj državi u EU nakon liberalizacije energetskih tržišta...
Seyfo wrote: ↑28/06/2022 13:47
Svi za SDA da glasaju i sve dobro.
Eno žena jadna morala kupiti stan u Turskoj, i opet će glasati za SDA.
Poserem joj se u sendvič, pardon taj stan
Dozer wrote: ↑28/06/2022 10:26
Kod nas je i najnizi PDV, kao i zivotni srandard, pa je logicno i da je gorivo najjeftinije.
Ali, takodjer, kod nas je dizel skuplji od benzina, sto nema nigdje.
Medjutim, SDA & Co. su uporni u ganjanju EU standarda, ali samo u cijenama. I tu su gorivo, cigare, alkohol, kafa, itd., odnosno sve visokotarifne robe na kojima se lopataju porezi i akcize.
Eno odbili da privremeno ukinu akcize na gorivo i tako smanje cijenu za oko 0,50 KM. Nema veze sto vec sad imaju preko 1 milijardu KM viska od PDV-a prikupljenog zbog rasta cijena... daj jos, jos, jer sto se vise nakupi, vise ce se moci pokrasti. Mamu im lihvarsko-kleptomansku........
Sta reci, koju poruku poslati... osim - nadam se da ce otpasti ruka svakome ko na izborima zaokruzi SDA-HDZ-SNSD.
Sasvim je logično da će se taj višak dobrim dijelom usmjeriti u kupovinu izbora; oni su izračunali da je priglupom narodu draži keks napolitanka pred izbore i stoja u padže nego konkretna mjera smanjenja akciza na gorivo. I džaba što je sad aktuelan bijes naroda zbog neusvajanja ukidanja akciza, dan pred izbore stoja to anulira. I zaokružuje se SDA/HDZ/SNSD