Radna knjižica i zvanja
Moderator: anex
-
ZeKoU
#1 Radna knjižica i zvanja
Pozdrav forumaši,
dobio sam od svog fakulteta diplomu da sam stekao zvanje dipl.inženjer (5 god.). Trenutno sam u radnom odnosu i ranije sam imao zvanje inženjer-bachelor (3 god.). Interesuje me gdje trebam otići da upišem novo zvanje u knjižicu (opština pretpostavljam) i da li bih ostvario ikakva odredjena prava - ili ako neko zna gdje bih mogao pogledati kakav pravilnik ili nesto sl. da znam na cemu sam. Hvala!
dobio sam od svog fakulteta diplomu da sam stekao zvanje dipl.inženjer (5 god.). Trenutno sam u radnom odnosu i ranije sam imao zvanje inženjer-bachelor (3 god.). Interesuje me gdje trebam otići da upišem novo zvanje u knjižicu (opština pretpostavljam) i da li bih ostvario ikakva odredjena prava - ili ako neko zna gdje bih mogao pogledati kakav pravilnik ili nesto sl. da znam na cemu sam. Hvala!
-
enx
#2 Re: Radna knjižica i zvanja
Uzmeš knjižicu s posla i u opštinu stanovanja da ti upišu diplomu.
Na poslu, da te rasporede, s novim rješenjem i onda bi ti trebali promijeniti prijavu M1 tako da možeš da se vodiš da radiš pod tom stručnom spremom, i dobijaš odgovarajuću platu, ako hoće naravno. Ako ti to nešto znači. A znači ako hoćeš da tražiš posao sa tom stručnom spremom (radno iskustvo nakon sticanja zvanja........).
Na poslu, da te rasporede, s novim rješenjem i onda bi ti trebali promijeniti prijavu M1 tako da možeš da se vodiš da radiš pod tom stručnom spremom, i dobijaš odgovarajuću platu, ako hoće naravno. Ako ti to nešto znači. A znači ako hoćeš da tražiš posao sa tom stručnom spremom (radno iskustvo nakon sticanja zvanja........).
- hadzinicasa
#3 Re: Radna knjižica i zvanja
ako je zaposlen, ide u općinu u kojoj mu je registrirana firma i u toj općini upisuje spremu u radnu knjižicu.enx wrote:Uzmeš knjižicu s posla i u opštinu stanovanja da ti upišu diplomu.
-
enx
#4 Re: Radna knjižica i zvanja