#21951 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Posted: 02/06/2021 07:28
A sta ce drugo buranija raditi nego se prepirati i cekati na autoput.
Prenj će ići otprilike ovako:drug_profi wrote: ↑02/06/2021 00:47 Imamo jos cca 150 kilometara za napraviti i to je znaci nekih 30-35 lotova. Obzirom da je prenj 12 km jedan lot, bice vjerovatno i najveci.
A ne bi me cudilo da nadju nacin da i to bude u dva lota.
Živ si dobro jeAlfons Kauders wrote: ↑02/06/2021 07:58Prenj će ići otprilike ovako:drug_profi wrote: ↑02/06/2021 00:47 Imamo jos cca 150 kilometara za napraviti i to je znaci nekih 30-35 lotova. Obzirom da je prenj 12 km jedan lot, bice vjerovatno i najveci.
A ne bi me cudilo da nadju nacin da i to bude u dva lota.
Lot 1 - Euroasfalt servisni tunel iz pravca Sarajeva.
Lot 2 - Hering isti tunel iz pravca Mostara.
Lot 3 - Euroasfalt servisni tunel iz pravca Sarajeva.
Lot 4 - Hering servisni tunel iz Pravca Mostara.
Onda isto tako za opremanje tunela - još 4 lota i ukupno nekih 40 godina za realizaciju...
Ne samo živ, već kontam registrovati građevinsku firmu DOO Alfons Asfalt.
Pocetak 2050 ili 2060?Alfons Kauders wrote: ↑02/06/2021 07:58Prenj će ići otprilike ovako:drug_profi wrote: ↑02/06/2021 00:47 Imamo jos cca 150 kilometara za napraviti i to je znaci nekih 30-35 lotova. Obzirom da je prenj 12 km jedan lot, bice vjerovatno i najveci.
A ne bi me cudilo da nadju nacin da i to bude u dva lota.
Lot 1 - Euroasfalt buši tunel iz pravca Sarajeva.
Lot 2 - Hering buši isti tunel iz pravca Mostara.
Lot 3 - Euroasfalt buši servisni tunel iz pravca Sarajeva.
Lot 4 - Hering radi servisni tunel iz pravca Mostara.
Onda isto tako za opremanje tunela - još 4 lota i ukupno nekih 40 godina za realizaciju...
Pausal je sdO bot.last mohicans wrote: ↑01/06/2021 20:44Pa Terzicevoj šupljoj za skoro cijeli je finansijska konstrukcija "zaokružena", pa gdje su te završene dionice? Ostavio im je SDP zeničku zaobilaznicu i ovo sto ti drug navede,pa opet ni za 7 god. nisu u stanju pustiti zaobilaznicu.Pausal wrote: ↑01/06/2021 19:15SDP su tada dočekali gotovi projekti, odrađena eksproprijacija i obezbijeđena sredstva, a ti nama sad predoči za koje je dionice SDP odradio isto u svome mandatu i ostavio to u amanet novoj Vladi.last mohicans wrote: ↑01/06/2021 17:22 Ja sam uvjeren da promjenom vlasti u FBiH 2022 je moguće ubrzati cestogradnju. Uspjesi u cestogradnji u vrijeme SDP vlade pokazuju da to može. Fadilaši nas uporno koče, jer se sve dodjeluje Heringu i EA, ovo sto Cengiz dobija su mrvice,a ni njihovi rokovi nisu puno kraći u zadnje vrijeme. Tendere treba usloviti kraćim rokovima, nemaš mehanizacije, nemaš ljudstva, ne možeš paša ni praviti put i vozdra. Sad zbog štelenja da svaki posao dobiju He i EA nalazimo se tu gdje jesmo. Dalje, nije ni sam rok problem, evo i 3-4 godine,ali neka lot bude minimalno 50 km. Ovo je sve sranje na mrvice koje se i ne osjete kad sve uzmeš u obzir.
Moj je komentar bio uglavnom sarkastican, a ne treba se zacuditi ako bude i vizionarski.mistek wrote: ↑02/06/2021 01:03Od južnog portala tunela Ivan do tunela Kvanj je najmanje 72km autoceste, a ista će biti rađena vjerovatno kroz 6 lotova, ne više (Bradina-Ovčari, Ovčari-tunel Prenj, tunel Prenj, Prenj-Mostar sjever, Mostar sjever-Mostar jug, Mostar jug-tunel Kvanj). Mada, ovdje je moguće da bude i drugačije, jer je sve na dugom štapu.drug_profi wrote: ↑02/06/2021 00:47 Imamo jos cca 150 kilometara za napraviti i to je znaci nekih 30-35 lotova. Obzirom da je prenj 12 km jedan lot, bice vjerovatno i najveci.
A ne bi me cudilo da nadju nacin da i to bude u dva lota.
Dio između Doboja i Zenice će biti spojen kroz još 3 lota (Putnikovo Brdo-Medakovo, Medakovo-Ozimica, Ozimica-Poprikuše). To je oko 42km autoceste.
Kroz RS je teško ocijeniti, oni čak najavljuju jedan tender za sve do Vukosavlja. U najgorem slučaju će razdvojiti na 2, plus taj spoj Vukosavlje-Odžak. Radi se o otprilike 36km autoceste.
Rekao bih, apsolutno smislena podjela i ne vidim gdje bi moglo drugačije uopšte.
ZGP je i dalje tu, sada su se udruzili sa kompanijom Bossil iz Viteza i Pont iz Sarajeva, Bossil je uglavnom mehanizacija, a Pont je projektovanje. Rade kao podizvodjaci na gotovo svakoj dionici autoputa i redovno izbacuju multimedijalni sadrzaj, izvjestaje o napretku. Djeluju mi kao zdrava kombinacija.Dzontra_Volta wrote: ↑02/06/2021 00:38 Lotovi od 2-3 km su namjerno rađeni u vrijeme kad domaće firme nisu ispunjavale uslove EBRD-a i EIB-a za veće dionice, a htjelo se pomoći domaćoj privredi (tad smo imali i Hidrogradnju, ŽGP, GP Put...). Bar je to bio službeni izgovor.
Danas to više nema smisla.
Moglo bi ici u dva LOT-a, tunel Vijenac / 1. mart je isao u dva LOT-a, jedan je probijanje, drugi je opremanje.drug_profi wrote: ↑02/06/2021 00:47 Imamo jos cca 150 kilometara za napraviti i to je znaci nekih 30-35 lotova. Obzirom da je prenj 12 km jedan lot, bice vjerovatno i najveci.
A ne bi me cudilo da nadju nacin da i to bude u dva lota.
The core of the road network in Yugoslavia was the Brotherhood and Unity Highway which was a highway that stretched over 1,182 km (734 mi), from the Austrian border at Rateče near Kranjska Gora in the northwest via Ljubljana, Zagreb, Belgrade and Skopje to Gevgelija on the Greek border in the southeast. It was the main modern highway in the country, connecting four constituent republics. It was the pioneer highway in Central-Eastern Europe, and the main link between Central and Western Europe with South-Eastern Europe and Middle East. Construction began on the initiative of President Tito. The first section between Zagreb and Belgrade was built with the effort of the Yugoslav People's Army and volunteer Youth Work Actions and was opened in 1950. The section between Ljubljana and Zagreb was built by 54,000 volunteers in less than eight months in 1958.
Evo jednom, da zavrsimo i s tobom.Pedrosa wrote: ↑01/06/2021 23:11 Ovaj So What je neki njihov igrac,ja nemam pojma o gradnji ali me moje oci ne varaju 2017 godine sam prolazio na posao i gledao kako se pravi zenicka zaobilaznica,tad su bili u blizini Klopca a evo vidimo dokle su dogurali za cetiri ipo godine i nemoj me ubjedjivati u suprotno i govoriti kako ja ne znam kako se gradi itd.
Mozda sam laik ali ih nikad necu braniti jer nigdje na svijetu nema 7 LOT-ova po 2,3km,navedi mi jednu drzavu u svijetu koja tako gradi i priznat cu da si sve upravu.
A koja je to istina sto se samo napravilo samo 200km autoceste od 1992? Nije nesposobnost? Nije nedostatak para? Nije ponavljanje tendera po 10x?
Nije ni 200 u aktivnoj upotrebi, ako cemo o istini, ali eto i da jeste, to je 200 kilometara vise nego u Crnoj Gori na primjer, ako cemo se tjerati s drugim zemljama konstantno, nesto sto vi stalno potencirate.
Nije, most Počitelj rade kinezi i azeriSo What! wrote: ↑02/06/2021 10:05Nije ni 200 u aktivnoj upotrebi, ako cemo o istini, ali eto i da jeste, to je 200 kilometara vise nego u Crnoj Gori na primjer, ako cemo se tjerati s drugim zemljama konstantno, nesto sto vi stalno potencirate.
Odgovori na tvoja pitanja, jeste nesposobnost, ali srecom zivimo u demokratskom drustvu i ustanovili smo da nesposobnjakovice biraju stanovnici ove zemlje, tacnije entiteta FBiH, jer u RS-u se ipak zadnju deceniju mnogo vise radi na izgradnji. Ali odgovor je i dalje nesposobnost.
Nedostatak novca je takodjer odgovor, jer ja ne znam odkale vama ideja da nasa drzava ima taj novac ili da ga je imala.
Koji tender je ponovljen 10 puta, Zvirovici - Pocitelj, je ponovljen tri puta, i opet na kraju radove izvode ti koji su bili izabrani prva dva puta.
@ SoWhatSo What! wrote: ↑02/06/2021 10:05Nije ni 200 u aktivnoj upotrebi, ako cemo o istini, ali eto i da jeste, to je 200 kilometara vise nego u Crnoj Gori na primjer, ako cemo se tjerati s drugim zemljama konstantno, nesto sto vi stalno potencirate.
Odgovori na tvoja pitanja, jeste nesposobnost, ali srecom zivimo u demokratskom drustvu i ustanovili smo da nesposobnjakovice biraju stanovnici ove zemlje, tacnije entiteta FBiH, jer u RS-u se ipak zadnju deceniju mnogo vise radi na izgradnji. Ali odgovor je i dalje nesposobnost.
Nedostatak novca je takodjer odgovor, jer ja ne znam odkale vama ideja da nasa drzava ima taj novac ili da ga je imala.
Koji tender je ponovljen 10 puta, Zvirovici - Pocitelj, je ponovljen tri puta, i opet na kraju radove izvode ti koji su bili izabrani prva dva puta.
Tender za pristupne ceste, granicni prijelaz do petlje Novi Varos u Hrvatskoj je dobio Integral Inzenjering.Zeleni most wrote: ↑02/06/2021 12:44 Hrvatska se sa one strane Save bas nesto ne zuri da napravi prilaznu cestu i granicni terminal.
Imam osjecaj da ce odugovlaciti jedno 5-10 godina.
Zasto bi sami sebi skakali u trbuh.
Svi kamioni, turisti i Hr.stanovnici koji krenu za Dalmaciju bi isli preko Bosne, hem jeftinije, hem krace 100-injak kilometara.
Nije nemoguce malo zatezanja, ali da se bas oduzi nema logike. Na Svilaju su bili pravi susjedi i prvi krenuli u posao. Jeste da je to evropski koridor, ali svejedno su bili korektni i azurni. Mi smo se obrukali i jos se brukamo.So What! wrote: ↑02/06/2021 13:20Tender za pristupne ceste, granicni prijelaz do petlje Novi Varos u Hrvatskoj je dobio Integral Inzenjering.Zeleni most wrote: ↑02/06/2021 12:44 Hrvatska se sa one strane Save bas nesto ne zuri da napravi prilaznu cestu i granicni terminal.
Imam osjecaj da ce odugovlaciti jedno 5-10 godina.
Zasto bi sami sebi skakali u trbuh.
Svi kamioni, turisti i Hr.stanovnici koji krenu za Dalmaciju bi isli preko Bosne, hem jeftinije, hem krace 100-injak kilometara.
https://eojn.nn.hr/SPIN/APPLICATION/IPN ... id=5142538
Drzavni ministar Vojin Mitrovic je prije par dana izjavio da je potpisan i ugovor, ali koliko je to istina, vidjecemo u sljedecih par mjeseci, ako zapocne izgradnja te dionice.
Ne zaboraviti da su i sa južne strane, sve obavili na vakat, te je Bijača spojena pravovremeno. Bilo kakve priče o opstrukciji sa strane Republike Hrvatske, meni lično ne piju vode.Porodice Foht wrote: ↑02/06/2021 13:26Nije nemoguce malo zatezanja, ali da se bas oduzi nema logike. Na Svilaju su bili pravi susjedi i prvi krenuli u posao. Jeste da je to evropski koridor, ali svejedno su bili korektni i azurni. Mi smo se obrukali i jos se brukamo.
Nisu ove teme za tebe , neophodan je IQ preko 65.kornjaca2502 wrote: ↑02/06/2021 14:23Ovu kartu kao da je crtao lično četničina smrdiša ćosić. Fali tu još toga naizgrađenog po hr i smrdiji.. Recimo zg - karlovac postoji još od 70-tih. A u Bosni ni metra.. Četničko-ustaška yugo bagra..